אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיפור תהליכי המכירה ✔מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
וכאן נסביר לגבי תהליכים מקבילים שיש עבור הכנת חומרי שיווק ועבור שיפור תהליכי המכירה בארגון. ונסביר איך לשפר את תהליכי המכירה בארגון, איך שיפור ספציפי עבור תהליכי המכירה, הוא חלק מתהליך הכנת חומרי השיווק לארגון, נסביר איך לעזור לאנשי המכירות, איך לעשות השמה לאנשי מכירות בארגון בצורה יותר יעילה? מה היתרונות שיש לאנשי מכירות אחד על השני? מי יכול להתנגד לתהליך שיפור תהליכי המכירה? ועוד.

חומרי השיווק ועזרי המכירה הם יכולים או להיות שיקוף וביאור והמחשה של מידע אמיתי ומדויק על המוצר שאותו אנו רוצים למכור? או שהם יכולים להיות מסרים כאלו ואחרים, שהם לאו דווקא משקפים את המאפיינים האמיתיים של המוצר עצמו.

כרגע נדבר על מצב שבו רוצים להכין חומרי שיווק שמשקפים באופן מלא אך ורק מאפיינים אמיתיים של המוצר שאותו רוצים למכור.

אז ברמת העיקרון יש כל מיני שיקולים לגבי איזה חומרי שיווק כדאי להכין על המוצר, באיזה סדר להכין את חומרי השיווק? כמה השקעה כדאי להשקיע בהכנת כל חומר שיווקי? מתי לפרסם את החומר השיווקי וכולי. אבל כאן ניתן נקודת מבט נוספת לגבי תהליך של הכנת חומרי השיווק על המוצר שלך.

אז בעיקרון, חומרי השיווק אמורים להיות תיאור יותר מוחשי ויותר מפורט של מסרי המכירה שאנחנו מעבירים ללקוח בפגישות השונות. כי כמו שהסברתי, עליך לנסות להבין מה המידע שאותו אתה מעביר ללקוח שלך בשיחות המכירה ומשם לגזור את רשימת חומרי השיווק שאתה רוצה להכין.

וכאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שלטובת העסק, כדאי שתהיה לו רשימה של כל המידע שיש לו על המוצר, רשימה שממנה ניתן לאחר מכן להכין חומרי שיווק, אבל כדאי להכין את המידע הזה, גם בלי קשר לרצון להכין מהם חומרי שיווק בפועל.

ואני אסביר: נניח שאנחנו רוצים לעבוד מסודר בתהליך של הכנת חומרי שיווק. אז עלינו לקחת את תהליך המכירה מול הלקוח ולנסות להבין איזה מסרים אנחנו מעבירים ורוצים להעביר לו בתהליך המכירה. וצריכים לקחת את כל המידע שמועבר ללקוח בתהליך המכירה וממנו ועבורו להכין את חומרי השיווק.

לדוגמה, נניח שבפגישה אנחנו מסבירים ללקוח על המהירות הייחודית של הרכב, או על הבטיחות של הרכב, על זה שיש ברכב כרית אוויר מיוחדת, אז ממסרי המכירה האלו, מהם ועבורם נכין חומרי שיווק, שיוכלו להמחיש יותר טוב את המהירות והבטיחות של הרכב. ושוב, אני לא נכנס כאן לשאלה איזה חומר שיווק לפרסם והיכן ומתי בתהליך של המשפך השיווקי. וזה כמובן נושא אחר.

אבל כאן אני רוצה לחדד, שצריך להפריד בין תהליך שבו אנחנו מכינים רשימה מסודרת של הרעיונות שאנחנו מעבירים ללקוח בתהליך המכירה, עבור תהליך של הכנת חומרי שיווק, לבין זה שכדאי ורצוי מאוד להכין את הרשימה הזאת, של כל המידע על המוצר ושל כל המסרים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, גם בלי קשר לתהליך השיווק, אלא אך ורק עבור תהליך המכירה עצמו.

דהיינו, כדאי לכל עסק להכין רשימה מסודרת של כל הרעיונות שהוא מעביר ללקוחות שלו, בתהליכי המכירה השונים ביחס למוצרים שלו. וכדאי שהרשימה תהיה מסודרת לדוגמה לפי מידע על המוצר, מידע שהלקוח חייב לדעת, מידע שכדאי שהלקוח ידע, תשובות לשאלות נפוצות של לקוחות, לפי קטגוריות וסיווגים וכולי.

ואת המידע הזה כדאי להכין אותו עבור מחלקת המכירות ולא רק עבור מחלקת השיווק. דהיינו, זה נכון לומר שכדאי מאוד שלמחלקת השיווק יהיה מידע מסודר על כל המאפיינים השונים של המוצר שאותו רוצים לשווק. וזה נכון לומר שכדי להכין חומרי שיווק או כדי להכין תוכנית להכנת חומרי שיווק, כדאי מאוד שתהיה רשימה מסודרת של כל המידע המכירתי שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה.

אבל כדאי מאוד שהארגון עבור עצמו יחזיק מאגר מידע / קובץ / תיעוד, של כל המידע שמעבירים ללקוח על המוצרים השונים של החברה. ושהמידע יהיה מסודר לפי סיווגים שונים וכיו"ב. וזה על מנת לעזור להטמעת המידע בתוך מחלקת המכירות עצמה, גם בלי קשר לתהליכים השיווקיים שאפשרי לאחר מכן לגזור מהמידע הזה.

עוד נוסיף ונעמיק: כדאי לעסק להיכן מאגר מידע מסודר של כל המידע שיש לו לגבי המוצרים שאותם הוא מוכר, כולל מידע בסיסי כזה או אחר, ועד תשובות לשאלות נפוצות או נדירות של לקוחות לגבי המוצרים שהעסק מוכר. והמידע הזה יכול לשרת גם את מחלקת המכירות וזה במקביל לכך שהוא יכול גם להיות בסיס טוב עבור מנהל השיווק להכין ממנו חומרי שיווק וכולי.

כי כנ"ל, יש...
זמן לפרסם תוכנית להכנת חומרי שיווק שליטה יכולת שיווק בארגון מסרי מכירה איך להתמודד לקוחות קושי מנהל שיווק איך להכין איך להכין חומרי שיווק איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק איש מכירות אנשי מכירות ארגון ארגון המידע המכירתי ארגון המידע השיווקי ארגון המידע של מחלקת המכירות בארגון גיוס גיוס אנשי מכירות הטמעת מידע הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים שיווקיים הכנת מידע על המוצר המוצר שלך השמה לאנשי מכירות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים להכין להכין חומרי שיווק לנהל מוצר מחלקת מכירות מטרות מידע מכירתי מכירה מכירות מנהל מנהל מכירות מנהלי מכירות ניהול ניהול המכירות והשיווק בארגון ניהול מכירות צורך שיווק שיווק בארגון שיפור שיפור מחלקת שיפור מחלקת מכירות שיפור תהליכי המכירה שיפור תהליכי המכירות שיפור תהליכי השיווק שיפור תהליכי מכירה שיפור תהליכים תהליך תהליך מכירה תהליך שיווק תהליכי מכירה תהליכי מכירות תהליכי שיווק תהליכים תיעוד המידע של מחלקת המכירות תיעוד מידע תכלית
איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
... את הפרסום שלך וכולי. במילים אחרות, חקירת תהליכי המכירה הקיימים, אמור לתת תובנות על תהליכי השיווק החדשים גם אם תהיה ההחלטה לשפר את השיווק, בלי קשר לשיפור תהליכי המכירה. כי ההתחלה של השיווק, היא בהבנת תהליכי המכירה. לסיכום: אם אתה חושב על להביא לקוחות חדשים לעסק שלך, תתחיל בלהתבונן על ...
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
... קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות איך להציג את עצמך נכון במפגש נטוורקינג? כאשר אדם הולך ... מתחום הדיאטות והירידה במשקל: אדם שמגיע למפגש ורוצה לשווק את עצמו כמאמן לירידה במשקל יכול לומר: כולנו יודעים שיש ... רושם חיובי ותכליתי. אליעד כהן מדגיש שוב ושוב שהסוד לשיווק עצמי טוב הוא להדגיש את היתרונות עבור השומעים, ולא לדבר רק ... אשר מציג את התועלת הישירה לשומעים, הוא המפתח לשיווק עצמי אפקטיבי ולפרזנטציה מוצלחת. איך להציג את עצמך בנטוורקינג? איך לשווק את עצמך ב - 30 שניות? מה לומר בפרזנטציה קצרה? איך להעביר מסר שיווקי בצורה אפקטיבית? איך להצליח בשיווק עצמי? איך לנסח משפט פתיחה משכנע? כיצד ליצור הזדהות עם קהל ...
גיוס עובדים, איך לראיין עובד חדש? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין לעבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? איך למצוא עובדים? ראיון עבודה נכון, חיפוש עובדים, האם העובד מתאים?
גיוס עובדים, איך לראיין עובד חדש? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין לעבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? איך למצוא עובדים? ראיון עבודה נכון, חיפוש עובדים, האם העובד מתאים?
גיוס עובדים, איך לראיין עובד חדש? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין ... מועמד לעבודה בצורה נכונה? כאשר אנחנו מדברים על גיוס עובדים, הדבר הראשון שיש להגדיר הוא מה אנחנו מחפשים במועמד. תהליך זה מתחיל בהגדרת ... ודרישות שניתן לוותר עליהן. אליעד מדגיש שבפני כל מנהל יש את האתגר להתמקד בעיקרון הזה ולמנוע שיבוש בתהליך הגיוס. הוא מציע גם כי הדרך לבדוק אם העובד אכן מתאים היא לשאול אותו שאלות ולבחון את ... המשימה, להקפיד על סדר עדיפויות, ולבדוק האם הוא מסוגל לנהל את המשימות בצורה טובה. אליעד נותן דוגמה: אם אתה שואל את המועמד איך הוא היה ניגש ... עם אתגרים. כיצד לגייס עובדים בצורה נכונה? כאשר המנהל יודע בדיוק מה הוא מחפש, הוא יכול לגייס את העובדים בצורה ממוקדת יותר. אליעד מסביר שגיוס לא נכון עלול להוביל למצב שבו המנהל לא יכול לפטר את העובדים במקרה של חוסר התאמה. לדעת מה אתה מחפש, להבין את מהות ... היכולת שלו להתמודד עם משימות. לדוגמה, האם הוא יודע לנהל משימות מרובות בצורה נכונה? אליעד מציין שראיון עבודה מוצלח לא מתרחש במקרה, אלא ... ראיון עבודה? איך לבחור את העובד המתאים? מהם האתגרים בגיוס עובדים? ...
ליהנות מכל רגע, איך ליהנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? חינוך ילדים, שלום בית
ליהנות מכל רגע, איך ליהנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? חינוך ילדים, שלום בית
... רגע, איך ליהנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? חינוך ילדים, שלום ... עניין בפעולה. כשיש יותר מדי שכל (כמו להכין שיעורי בית עם ילד שמתנגד ומתווכח), אתה יכול להרגיש תסכול, כי השכל גדול מדי מכדי להכילו בנוחות, והוא הופך לקונפליקט. ... נפשית מוחלטת. כיצד להצליח לגרום לילד להכין שיעורי בית? אליעד מסביר שהילד מסרב לשיעורים כי זה פוגע בתחושת העצמאות והבחירה שלו - מבחינתו זה סוג של השפלה או אובדן של ... אותך, כי אין שם שכל, ולגרום לילד להכין שיעורי בית, זה משעמם אותך כי יש שם יותר מדי שכל, יש שם שכל כל כך גדול שאתה לא מבין מה לחשוב, ולכן כבר לא חושב ואז זה ... שזה אומר שלנסות לחשוב איך לגרום לילד להכין שיעורים ובאותו כוח למצוא שכל בשטיפת כלים. כאשר אתה מגדיל את היכולת השכלית שלך, את האין שכל אתה יכול להפוך ליש שכל, כמו ... האדם מבין את העניין, אז אם מבקשים ממנו להכין שיעורי בית עם הילד, הוא ירגיש שיש לו כאן הזדמנות לבטא את היצירתיות שלו, ואם אומרים לו לשטוף כלים, אז הוא ישטוף וירגיש ... זה גם וגם. אתה יודע למה הילד לא רוצה להכין שיעורי בית? אחת הסיבות כי זה גורם לו להיעלם, הוא מרגיש שהוא חסר בחירה חופשית, זה משפיל אותו ופוגע לו באגו ובכבוד שלו. הוא ... רוצה למות. אז איך מצליחים לגרום לילד להכין שיעורים, אחד - לעניין אותו בשיעורי בית, והשני - שמסבירים לו את הצד של האין, שבחיים הוא צריך ללמוד לעשות גם דברים שהוא לא ...
ראיון עבודה - איך לראיין עובדים? מה לשאול בראיון עבודה? איך לראיין מועמד לעבודה?
... המרואיין, התכלית שלשמה הוא מרואיין, השאלות של המראיין, התשובות של המרואיין, קבלת ההחלטה של המראיין לגבי האם לצרף את המרואיין לארגון. וכך, אותם הגורמים קיימים אצל כל אדם בכל החלטה שהוא מקבל. המראיין, הוא האדם עצמו. המרואיין, זאת אפשרות הבחירה האלטרנטיבה שיש ... של הראיון, הם ההתלבטויות של האדם מול עצמו, שיקולי בעד ונגד. קבלת ההחלטה של המראיין, היא הבחירה של האדם, האם לבצע את הפעולה. הארגון אליו מצטרף העובד, הם החיים של האדם. כך שכל מה שנכון לגבי ראיון עבודה, נכון לגבי כל החיים. ראיון עבודה טוב, תלוי בשאלת שאלות ... של התפקיד שברצונו שהעובד יבצע. מהות התפקיד הגדרת התפקיד של העובד המרואיין, היא פועל יוצא של הבנת הצורך האמיתי של המעביד ושל הארגון . לכן השלבים הם כדלהלן: שלב ראשון, נסה להגדיר במדויק, מהי התכלית של גיוס העובד. שלב שני, נסה להגדיר לעצמך במדויק, את אופי התפקיד של העובד. נסה להבין מראש, מה בדיוק הוא אמור לעשות. ככל שהפירוט יהיה ... במהלך העבודה. ונסה להבין, האם התשובה שלו אכן משכנעת אותך, שהוא אכן יהיה מסוגל להשיג עבורך, את התכלית הסופית שלשמה הוא מגויס לארגון. לסיכום: הגדר כמה שיותר במדויק את העבודה והתפקיד של העובד. בדוק את האתגרים והקשיים שיכולים להופיע תוך כדי עבודה. צור רשימת ...
ראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה, להתכונן לראיון עבודה, לעבור ראיון עבודה בהצלחה, לפני ראיון עבודה, שאלות בראיון עבודה, לשאול בראיון עבודה, לענות בראיון עבודה, איך להתראיין? קריירה
... המצב הוא גם הפוך. אתה הוא המעביד, והארגון שבו תעבוד, עובד אצלך. שים לב, שגם הארגון, עובד. הארגון, תפקידו לקחת את הפעילות שלך, ולהפוך אותה לתוצר ... המשכורת בסוף החודש. לא רק אתה עובד, גם הארגון עובד. ואם הארגון לא יעבוד, אלא רק אתה, הרי שעבדת בחינם. אתה מקבל תועלת מהארגון, בדיוק כמו שהארגון מקבל תועלת ממך. ולכן, הצד שלך והרצון שלך, ... המראיין שלך, הוא אחד מאלו שעובדים בארגון שבו תעבוד. הארגון = מקום העבודה, גם אם מדובר באדם אחד שנמצא בארגון. זה שמראיין אותך, הוא אחד מהעובדים בארגון שבו תעבוד. והוא, כאחד מהעובדים בארגון שאמור לעבוד ביחד איתך, מראיין אותך, כדי ... אך אל תשכח, שלא רק אתה עובד כאן, גם הארגון אמור לעבוד עבורך. כשם שאתה אמור לשפר את הביצועים שלך בארגון, גם הארגון אמור לשפר את הביצועים שלו כלפיך, דהיינו, הגדלת השכר, שיפור התנאים וכולי. מדובר כאן על מערכת הדדית לחלוטין. ... הסיכוי שמערכת היחסים שאתה הולך ליצור עם הארגון, תצליח יותר. אם בראיון העבודה תהיה מי שאתה לא, ... בראיון העבודה: עליך לפני ראיון העבודה, להכין לעצמך רשימת שאלות, אותן אתה תשאל, מהצד שלך ... את הדברים החשובים ביותר, שאתה מצפה מהארגון לספק לך. זכור, גם הארגון עובד אצלך ולא רק אתה אצלו. נסה להבין את תנאי ... אליך ברצינות. בשורה התחתונה: זכור! הארגון אמור לשרת אותך, לא פחות מאשר אתה אותו. אל תעבוד ...
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
... יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה? איך להתמודד נכון עם ... אך למעשה, פעמים רבות הקושי האמיתי הוא לא הטיפול הטכני, אלא היכולת לשכנע אדם אחר לסייע לך. אם תדע לשכנע את הטכנאי או המוכר לעזור לך, אז בעצם פתרת את הבעיה. במילים אחרות, הדרך ... השקה בין האינטרסים שלך ושל האדם ממנו אתה מבקש עזרה. אליעד נותן דוגמה ממשית לפרזנטציה למשקיע: לפני שאתה מתחיל להציג את המוצר או הרעיון שלך, חשוב קודם כל לתת למשקיע לדבר על ... הוא תופס את עצמו ומהן המטרות שלו. כך, לאחר מכן תוכל לחבר את הסיפור שלך והבקשה שלך לאינטרסים האישיים של אותו אדם. איך מנהלים עובדים בצורה יעילה? ניהול עובדים אינו עניין טכני בלבד. אליעד מסביר שכדי לנהל עובדים בצורה אפקטיבית, צריך להסתכל על העובדים כעל ... ולא רק כעל כלי עבודה או אמצעי להשגת יעדים עסקיים. הוא נותן דוגמה ברורה לכך: אם עובד לא מבצע את העבודה כמו שצריך, מנהל שלא מבין את הנקודה האנושית ינסה לפתור את הבעיה בעזרת הכשרה טכנית נוספת או לחץ. אך הגישה הזו לא תמיד תעבוד. לעומת זאת, אם המנהל ינסה להבין לעומק מה מניע את העובד, מה חסר לו ומה ... בהצלחה. לדוגמה, אם לעובד חשוב להרגיש משמעות או שייכות, אז אפשר לספק לו את ההרגשה הזו במסגרת העבודה. עובד שירגיש שהמנהל מבין אותו ומתחשב בו, ייתן הרבה יותר מעצמו למשימות ויהיה נאמן יותר לארגון. לכן, הבנת הצרכים האנושיים של העובדים היא הדרך ... אנושית להצלחה עסקית הצלחה עסקית תלויה בדינמיקה האנושית שבין אנשים בצוות. אליעד מציין כי עובדים הם לא רובוטים. כאשר מנהלים מתייחסים לעובדים בצורה טכנית בלבד - כאילו הם ... להשגת מטרות - נוצרת בעיה. במקום זאת, צריך להבין שעובדים הם אנשים שמחפשים משמעות, שייכות, הכרה ותמיכה. אליעד ממליץ למנהלים להתמקד ביצירת קשרים חיוביים ומשמעותיים עם ... לו בה טוב מאוד אם בנו או בתו זקוקים לו. זה מלמד אותנו שהרגש והקשר הרגשי חזקים יותר אפילו מהתגמול הכספי. לפיכך, אם מנהל יצליח לגרום לעובדים שלו לאהוב אותו ולהתחבר אליו רגשית - באופן דומה לאופן שבו הם מתחברים למשפחה שלהם - רוב הבעיות הניהוליות והמקצועיות ייעלמו מאליהן. איך לנהל משא ומתן מוצלח ולגייס משקיעים? כאשר מנהלים משא ומתן או מנסים לגייס משקיע, חשוב מאוד ... רק אחרי שיש לך את המידע הזה, אתה יכול להציג את המסר שלך בצורה אפקטיבית ומשכנעת. העיקרון הזה נכון לפרזנטציות עסקיות, לגיוס משקיעים, לשכנוע עובדים או לכל מצב שבו אתה צריך לשכנע אחרים לשתף איתך פעולה. ההבנה של הצרכים האנושיים של הצד השני היא זו שתאפשר לך להצליח בכל אינטראקציה. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? מהי הדרך הנכונה ... אליעד מדבר על כך שלפעמים יש להתייחס לבעיה כבעיה אנושית ולא טכנית. דוגמה לכך היא כאשר אדם נתקל בבעיה טכנית במערכת או במוצר, לדוגמה תיקון רכב או טלוויזיה. לעיתים, הפתרון לא טמון בידע טכני בלבד, אלא ביכולת לשכנע אחרים (כמו טכנאים או מוכרים) לעזור ולפתור את הבעיה. זה לא מספיק לדעת איך לתקן ... כל להבין מה האינטרס שלו. אם נשקול את היתרונות שבפניו בצורה כנה, יהיה סיכוי גבוה יותר שיקבל את עזרתנו. זהו עיקרון חשוב בניהול עובדים וביצירת קשרים עסקיים. מהו החיבור האמיתי בין ניהול עובדים והצלחה עסקית? הבהרת הבעיה האנושית היא חלק ...
אין דבר העומד בפני הרצון, כוח הרצון, כוח המחשבה, הסוד, כוח המשיכה, כמה רצון צריך? מה זה רצון אין סופי? רצון לא הגיוני, השגת מטרות ויעדים, איך לעשות ניסים? איך להשיג דבר בלתי אפשרי? גיוס בחורי ישיבות
אין דבר העומד בפני הרצון, כוח הרצון, כוח המחשבה, הסוד, כוח המשיכה, כמה רצון צריך? מה זה רצון אין סופי? רצון לא הגיוני, השגת מטרות ויעדים, איך לעשות ניסים? איך להשיג דבר בלתי אפשרי? גיוס בחורי ישיבות
... השגת מטרות ויעדים, איך לעשות ניסים? איך להשיג דבר בלתי אפשרי? גיוס בחורי ישיבות מה המשמעות של אין דבר העומד בפני הרצון? הביטוי אין דבר העומד בפני הרצון הוא הבסיס של כל הרעיון שאליעד כהן מסביר ... כנס או כמשהו על - טבעי. כיצד אליעד כהן ממחיש את העיקרון בעזרת גיוס בחורי ישיבות? אליעד מביא כדוגמה את בחורי הישיבות שמתנגדים להתגייס לצבא. חלקם אינם מוכנים אפילו לחתום על פתור שיקנה להם את הזכות לא ...
איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
... להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה האם כדאי להתכונן לפגישה, במיוחד כשמדובר בשיחה חשובה עם עובד או מנהל . הוא מתחיל בדיון על כך שאנשים בדרך כלל שואלים את עצמם האם כדאי להכין רשימה של נושאים לשיחה, ולהכין סדר עדיפויות - מה לדבר קודם, מה לדבר אחר כך, ואילו אפשרויות ישנן אם דברים לא מתנהלים לפי הציפיות. השאלה שהוצגה היא האם זה יעיל ומומלץ להכין רשימה כזו. עלות מול תועלת - האם כדאי להכין רשימה? אליעד מציין שאין תשובה חד - משמעית לשאלה זו. הוא מציע לשקול את העלות והתועלת של הכנת הרשימה. עלות הכנת הרשימה כוללת זמן, עצבים, ... מכינים רשימה, יכולים להיווצר מצבים של בלבול או פספוס של נושאים חשובים. הכל תלוי בסוג השיחה ובאדם עצמו. לפעמים עדיף לא להכין רשימה כלל, ולפעמים הכנה מינימלית תספיק. אליעד מדגיש את החשיבות של להבין את העלות הנפשית והפיזית של כל אפשרות ולבחור את האפשרות המתאימה ... מציע שלפני כל שיחה, במיוחד אם יש נטייה להתפזר, כדאי להקדיש כמה דקות כדי להגדיר את מטרת השיחה ואת הנושאים העיקריים. ניהול שיחה בצורה מסודרת לאחר מכן, אליעד מציין שגישה אחרת היא לשלב את הכנה של נושאים במהלך השיחה עצמה. הוא מציע שבמקום להכין רשימה מראש, אפשר פשוט להיכנס לשיחה, ואז להגדיר את הנושאים במהלך הפגישה עצמה. כל שיחה יכולה להסתיים בשלב שבו כל הצדדים מבינים את מטרת השיחה, ... אליעד מציין כי כאשר מגדירים את מטרת השיחה, יש סיכוי גבוה יותר שתגיעו למסקנות ממוקדות ופתרונות אפקטיביים. טיפים לניהול שיחה יעילה וממוקדת אליעד לא רק מדבר על השיטות השונות להתכונן לשיחה, אלא גם נותן טיפים איך לשמור על שיחה ממוקדת ויעילה. אחד הטיפים המרכזיים ... להשלים את השיחה או שמא יש להשיג מטרות מוגדרות? הוא מציע שאם לא ברור מה המטרה של השיחה, תהיה סבירות גבוהה שהיא לא תתנהל בצורה פרודוקטיבית. לא מדובר רק בהשגת תוצאה מסוימת, אלא גם בהבנה משותפת של המטרה. סיכום לסיכום, אליעד כהן מציין כי כל שיחה היא שונה ויש להתאים את ההכנה שלה על פי הצורך. לא תמיד כדאי להכין רשימה, אך יש להבין את עלות הכנתה מול עלות לא הכנתה. לעיתים, הכנה מינימלית או אפילו עבודה על נושאים במהלך השיחה עצמה יכולה להיות היעילה ביותר. בשיחות מסוימות, במיוחד עם עובדים ומנהלים, חשוב להגדיר את מטרת השיחה מראש ולנהל אותה בצורה ממוקדת ומסודרת. הכנה לשיחה חשובה הכנה לפגישה עם עובד ניהול שיחה ממוקדת עלות מול תועלת בשיחה איך לנהל שיחה יעילה עם עובד הכנה לפגישה, הכנה לשיחה חשובה, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, אימון לאנשי עסקים ...
להצליח למכור את עצמך, להצליח בדייט, להצליח בפרזנטציה, להצליח בגיוס הון, להצליח מול משקיע, להצליח למכור ללקוח, להצליח בראיון עבודה, לגרום לקונה למכור את עצמו, לראיין את המראיין, לראיין את המשקיע, להפוך את הקונה למוכר
להצליח למכור את עצמך, להצליח בדייט, להצליח בפרזנטציה, להצליח בגיוס הון, להצליח מול משקיע, להצליח למכור ללקוח, להצליח בראיון עבודה, לגרום לקונה למכור את עצמו, לראיין את המראיין, לראיין את המשקיע, להפוך את הקונה למוכר
... למכור את עצמך, להצליח בדייט, להצליח בפרזנטציה, להצליח בגיוס הון, להצליח מול משקיע, להצליח למכור ללקוח, להצליח בראיון עבודה, לגרום לקונה למכור את עצמו, לראיין את המראיין, לראיין את המשקיע, להפוך את הקונה למוכר איך להצליח במכירת עצמך בכל סיטואציה? כאשר אנחנו רוצים להצליח במצבים כמו ריאיון עבודה, דייט, שיחת מכירה או פרזנטציה, השיטה המרכזית להצלחה היא לגרום לצד השני למכור את עצמו לנו. המפתח טמון בכך שאנחנו לא רק מוכרים את עצמנו, אלא גורמים לאדם השני להרגיש צורך למכור את עצמו לנו. מה צריך לעשות כדי להצליח ... יותר. איך ליישם את השיטה בריאיון עבודה? בריאיון עבודה, רוב האנשים מנסים למכור את עצמם ולהשפיע על המראיין שהם המתאימים ביותר לתפקיד. עם זאת, הדרך היעילה יותר היא לגרום למראיין למכור את עצמו לך. כיצד עושים זאת? עליך לשאול ... שמתאימה לך. לדוגמה: מה הופך את החברה הזו למקום שטוב לעבוד בו? מהי התרבות הארגונית כאן? כמה זמן עובדים כאן נשארים בתפקידם? ... בעיני המראיין וגורם לו להרגיש שאתה מועמד מבוקש. איך להפוך את הלקוח למי שמוכר את עצמו? באופן דומה, במכירות, עליך לשדר ללקוח שאתה לא מנסה רק למכור לו. במקום לנסות לשכנע אותו לקנות ממך, הפוך את התהליך - שאל אותו שאלות שיביאו אותו למכור את עצמו לך. לדוגמה: למה אתה מעוניין דווקא במוצר הזה? האם אתה בטוח שזה המוצר שמתאים לך? כך, הלקוח יתחיל להרגיש שהוא צריך להוכיח לך שהוא ראוי לקנות את המוצר, מה שמעלה את הערך שלך בעיניו וגורם לו להרגיש צורך לרצות את המוצר שלך יותר. איך לגשת למשקיעים? כשהמצגת ... אל תשדר את עצמך כמי שמבקש מהם כסף. במקום זאת, התמקדי בשאלות שיגרמו להם למכור את עצמם לך, לדוגמה: איזה קשרים עסקיים אתם ... להיות טוב באמת הבסיס להצלחה בכל סיטואציה, בין אם זה ריאיון עבודה, דייט, מכירה או גיוס משקיעים, הוא להיות טוב באמת במה שאתה ... אחריך, ולא אתה אחריהם. המפתח להצלחה בכל אינטראקציה הוא לגרום לצד השני למכור את עצמו לך, וליצור את הערך שלך בעיניהם. ... עבודה? איך לגרום לדייט שלך לרצות אותך? איך להצליח בריאיון עבודה, שיחת מכירה, דייט או פרזנטציה? אם אתה רוצה להגדיל את הסיכוי שלך להצליח במכירת עצמך - בין אם זה בריאיון עבודה, דייט, שיחת מכירה או פרזנטציה - הסוד טמון בכך שתגרום לצד השני למכור את עצמו כלפיך. הפוך את היוצרות - במקום למכור את עצמך, תגרום להם לרצות אותך לדוגמה, בדייט, במקום לנסות להרשים ולשווק את עצמך, תשדר לצד השני שאתה לא בהכרח רוצה ... תשאל גם אתה שאלות: מה הופך את החברה הזו למקום שטוב לעבוד בו? מהי התרבות הארגונית כאן? כמה זמן עובדים כאן נשארים בתפקידם? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיפור תהליכי המכירה, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיפור תהליכי המכירה, איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזיה, אימון אישי רוחני, מאמן רוחני בתחום שיפור תהליכי המכירה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4844 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 23:40:49 - wesi1