אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה גיוס אנשי מכירות ✔מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
וכאן נסביר לגבי תהליכים מקבילים שיש עבור הכנת חומרי שיווק ועבור שיפור תהליכי המכירה בארגון. ונסביר איך לשפר את תהליכי המכירה בארגון, איך שיפור ספציפי עבור תהליכי המכירה, הוא חלק מתהליך הכנת חומרי השיווק לארגון, נסביר איך לעזור לאנשי המכירות, איך לעשות השמה לאנשי מכירות בארגון בצורה יותר יעילה? מה היתרונות שיש לאנשי מכירות אחד על השני? מי יכול להתנגד לתהליך שיפור תהליכי המכירה? ועוד.

חומרי השיווק ועזרי המכירה הם יכולים או להיות שיקוף וביאור והמחשה של מידע אמיתי ומדויק על המוצר שאותו אנו רוצים למכור? או שהם יכולים להיות מסרים כאלו ואחרים, שהם לאו דווקא משקפים את המאפיינים האמיתיים של המוצר עצמו.

כרגע נדבר על מצב שבו רוצים להכין חומרי שיווק שמשקפים באופן מלא אך ורק מאפיינים אמיתיים של המוצר שאותו רוצים למכור.

אז ברמת העיקרון יש כל מיני שיקולים לגבי איזה חומרי שיווק כדאי להכין על המוצר, באיזה סדר להכין את חומרי השיווק? כמה השקעה כדאי להשקיע בהכנת כל חומר שיווקי? מתי לפרסם את החומר השיווקי וכולי. אבל כאן ניתן נקודת מבט נוספת לגבי תהליך של הכנת חומרי השיווק על המוצר שלך.

אז בעיקרון, חומרי השיווק אמורים להיות תיאור יותר מוחשי ויותר מפורט של מסרי המכירה שאנחנו מעבירים ללקוח בפגישות השונות. כי כמו שהסברתי, עליך לנסות להבין מה המידע שאותו אתה מעביר ללקוח שלך בשיחות המכירה ומשם לגזור את רשימת חומרי השיווק שאתה רוצה להכין.

וכאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שלטובת העסק, כדאי שתהיה לו רשימה של כל המידע שיש לו על המוצר, רשימה שממנה ניתן לאחר מכן להכין חומרי שיווק, אבל כדאי להכין את המידע הזה, גם בלי קשר לרצון להכין מהם חומרי שיווק בפועל.

ואני אסביר: נניח שאנחנו רוצים לעבוד מסודר בתהליך של הכנת חומרי שיווק. אז עלינו לקחת את תהליך המכירה מול הלקוח ולנסות להבין איזה מסרים אנחנו מעבירים ורוצים להעביר לו בתהליך המכירה. וצריכים לקחת את כל המידע שמועבר ללקוח בתהליך המכירה וממנו ועבורו להכין את חומרי השיווק.

לדוגמה, נניח שבפגישה אנחנו מסבירים ללקוח על המהירות הייחודית של הרכב, או על הבטיחות של הרכב, על זה שיש ברכב כרית אוויר מיוחדת, אז ממסרי המכירה האלו, מהם ועבורם נכין חומרי שיווק, שיוכלו להמחיש יותר טוב את המהירות והבטיחות של הרכב. ושוב, אני לא נכנס כאן לשאלה איזה חומר שיווק לפרסם והיכן ומתי בתהליך של המשפך השיווקי. וזה כמובן נושא אחר.

אבל כאן אני רוצה לחדד, שצריך להפריד בין תהליך שבו אנחנו מכינים רשימה מסודרת של הרעיונות שאנחנו מעבירים ללקוח בתהליך המכירה, עבור תהליך של הכנת חומרי שיווק, לבין זה שכדאי ורצוי מאוד להכין את הרשימה הזאת, של כל המידע על המוצר ושל כל המסרים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, גם בלי קשר לתהליך השיווק, אלא אך ורק עבור תהליך המכירה עצמו.

דהיינו, כדאי לכל עסק להכין רשימה מסודרת של כל הרעיונות שהוא מעביר ללקוחות שלו, בתהליכי המכירה השונים ביחס למוצרים שלו. וכדאי שהרשימה תהיה מסודרת לדוגמה לפי מידע על המוצר, מידע שהלקוח חייב לדעת, מידע שכדאי שהלקוח ידע, תשובות לשאלות נפוצות של לקוחות, לפי קטגוריות וסיווגים וכולי.

ואת המידע הזה כדאי להכין אותו עבור מחלקת המכירות ולא רק עבור מחלקת השיווק. דהיינו, זה נכון לומר שכדאי מאוד שלמחלקת השיווק יהיה מידע מסודר על כל המאפיינים השונים של המוצר שאותו רוצים לשווק. וזה נכון לומר שכדי להכין חומרי שיווק או כדי להכין תוכנית להכנת חומרי שיווק, כדאי מאוד שתהיה רשימה מסודרת של כל המידע המכירתי שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה.

אבל כדאי מאוד שהארגון עבור עצמו יחזיק מאגר מידע / קובץ / תיעוד, של כל המידע שמעבירים ללקוח על המוצרים השונים של החברה. ושהמידע יהיה מסודר לפי סיווגים שונים וכיו"ב. וזה על מנת לעזור להטמעת המידע בתוך מחלקת המכירות עצמה, גם בלי קשר לתהליכים השיווקיים שאפשרי לאחר מכן לגזור מהמידע הזה.

עוד נוסיף ונעמיק: כדאי לעסק להיכן מאגר מידע מסודר של כל המידע שיש לו לגבי המוצרים שאותם הוא מוכר, כולל מידע בסיסי כזה או אחר, ועד תשובות לשאלות נפוצות או נדירות של לקוחות לגבי המוצרים שהעסק מוכר. והמידע הזה יכול לשרת גם את מחלקת המכירות וזה במקביל לכך שהוא יכול גם להיות בסיס טוב עבור מנהל השיווק להכין ממנו חומרי שיווק וכולי.

כי כנ"ל, יש...
לנהל לנסות הלקוח מנהל מכירות מסרי מכירה גיוס מול לקוחות לקחת כסף יתרון מהות איך להכין איך להכין חומרי שיווק איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק איש מכירות אנשי מכירות ארגון ארגון המידע המכירתי ארגון המידע השיווקי ארגון המידע של מחלקת המכירות בארגון גיוס גיוס אנשי מכירות האם להכין חומרי שיווק הטמעת מידע הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים שיווקיים הכנת מידע על המוצר המוצר שלך השמה לאנשי מכירות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים להכין להכין חומרי שיווק לנהל מוצר מחלקת מכירות מטרות מידע מכירתי מכירה מכירות מנהל מנהל מכירות מנהלי מכירות מתי להכין חומרי שיווק ניהול ניהול המכירות והשיווק בארגון ניהול מכירות צורך שיווק שיווק בארגון שיפור שיפור מחלקת שיפור מחלקת מכירות שיפור תהליכי המכירה שיפור תהליכי המכירות שיפור תהליכי השיווק שיפור תהליכי מכירה שיפור תהליכים תהליך תהליך מכירה תהליך שיווק תהליכי מכירה תהליכי מכירות תהליכי שיווק תהליכים תיעוד המידע של מחלקת המכירות תיעוד מידע תכלית
גיוס אנשי מכירות, איך לראיין איש מכירות? שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעבוד בתור איש מכירות? שאלות לאנשי מכירות, התנגדויות מכירה בראיון עבודה, איך מראיינים אנשי מכירות? מבחן לאיש מכירות
גיוס אנשי מכירות, איך לראיין איש מכירות? שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעבוד בתור איש מכירות? שאלות לאנשי מכירות, התנגדויות מכירה בראיון עבודה, איך מראיינים אנשי מכירות? מבחן לאיש מכירות
גיוס אנשי מכירות , איך לראיין איש מכירות? שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך להצליח ... הוא יכול למכור את המוצר למרות ההתנגדויות, והאם הוא שואל את השאלות הנכונות כדי להבין את המוצר היטב. כל היתר - סיפורים ואגדות. אם אתם רוצים ללמוד עוד על גיוס אנשי מכירות, טכניקות שכנוע ומוטיבציה לאנשי מכירות, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט ...
ליצור תוכן, איך לכתוב מאמר? איך כותבים מערך שיעור? איך מכינים מצגת? איך להכין פרזנטציה? איך יוצרים סדנא? איך להכין קורס? איך לכתוב בלוג? איך לכתוב דרשה? איך לכתוב ספר? איך לכתוב חיבור? איך לכתוב טקסט? איך לכתוב נאום? איך לכתוב הרצאה?
ליצור תוכן, איך לכתוב מאמר? איך כותבים מערך שיעור? איך מכינים מצגת? איך להכין פרזנטציה? איך יוצרים סדנא? איך להכין קורס? איך לכתוב בלוג? איך לכתוב דרשה? איך לכתוב ספר? איך לכתוב חיבור? איך לכתוב טקסט? איך לכתוב נאום? איך לכתוב הרצאה?
... איך לכתוב מאמר? איך כותבים מערך שיעור? איך מכינים מצגת? איך להכין פרזנטציה? איך יוצרים סדנא? איך להכין קורס? איך לכתוב בלוג? איך לכתוב דרשה? איך לכתוב ספר? איך לכתוב חיבור? איך לכתוב טקסט? איך לכתוב ... הרצאה בצורה פשוטה וברורה? הדרך לכתוב מאמר, לבנות הרצאה, להכין מצגת או ליצור סדנה, מתבססת תמיד על אותו עיקרון פשוט וברור. אליעד כהן מסביר כי אין באמת הבדל מהותי ... אינדיאנים, הכותרת הראשית תהיה פשוט המילה אינדיאנים. אין צורך להסתבך עם כותרת ארוכה או מורכבת. ככל שהכותרת ממוקדת יותר, כך קל יותר לעבוד עליה. איך ליצור כותרות ... טיפול בילדים. אחר כך לשאול שאלות כמו: איך מטפלים בילד שמסרב להכין שיעורי בית? איך להתמודד עם ילד שמרביץ לאמא שלו? איך לטפל בילד שיש לו בעיות חברתיות? כל שאלה הופכת ... שיטה: כותרת משנה, תשובות, ושאלות נוספות להרחבת התוכן. כיצד להכין סדנה בקלות וביעילות? גם בניית סדנה פשוטה מאד. הסדנה מורכבת משאלות, וכל שאלה היא שיעור בפני עצמו. ... דיגיטלי? איך לכתוב תוכן עניינים? איך לכתוב מערך שיעור? איך להכין הרצאה? תקשורת בין אישית, הבעה בכתב, הבעה בעל פה, יכולות תקשורת, איך לכתוב טור דעה? ליצור תוכן, איך לכתוב מאמר? איך כותבים מערך שיעור? איך מכינים מצגת? איך להכין פרזנטציה? איך יוצרים סדנא? איך להכין קורס דיגיטלי? איך לכתוב ספר דיגיטלי? איך לכתוב מאמר טיעון? איך לכתוב מכתב? איך לבנות נאום? איך להכין נאום? איך להכין הרצאה? איך לתכנן הרצאה? איך להתחיל לכתוב ספר? איך לכתוב נוהל? איך לכתוב נימוק? איך לכתוב סיכום? ... איך כותבים מאמר? כיצד לכתוב מאמר? איך בונים מערך שיעור? איך להכין מצגת? איך לכתוב סיפור ספר? איך להתחיל לכתוב? איך לכתוב מערך שיעור? איך לבנות מערך שיעור? איך ... בונים קורס? איך לכתוב תסריט ספר? איך מכינים מערך שיעור? איך להכין מערך שיעור? איך מכינים פרזנטציה? איך בונים סדנה? איך לתכנן סדנא? איך לתכנן קורס דיגטלי? איך לכתוב ספר ילדים? איך עושים מערך שיעור? איך להכין מצגת מקצועית? איך לכתוב פרזנטציה? איך לבנות סדנה? יצירת תוכן שיווקי, מדריך כתיבת תוכן, רעיונות לכתיבת תוכן, איך לבנות פרזנטציה? איך להכין סדנא? איך יוצרים קורס דיגיטלי? ...
איך לכתוב תסריט לסרט? איך לכתוב ספר? איך לכתוב מאמר? איך לכתוב עלילה? איך לבנות עלילה? איך להכין מצגת? איך להכין נאום? איך נראה תסריט? איך כותבים תסריט? איך לפתח תסריט? איך בונים מצגת? איך להכין פרזנטציה?
... תסריט לסרט? איך לכתוב ספר? איך לכתוב מאמר? איך לכתוב עלילה? איך לבנות עלילה? איך להכין מצגת? איך להכין נאום? איך נראה תסריט? איך כותבים תסריט? איך לפתח תסריט? איך בונים מצגת? איך להכין פרזנטציה? וכאן אבאר, שיטה פרקטית יעילה ונכונה, איך באמת לכתוב תסריט בצורה מובנית ואיך לשלוט בתסריט שלך, במובן שתוכל להחליט איזה דברים לפתח יותר ואיזה פחות. ואסביר גם, מהו התהליך של פיתוח התסריט? איך ניגשים לכתיבת תסריט? איך יודעים איך לפתח את התסריט? איך אפשרי לתקצר (לעשות תקציר) לתסריט? איך לכתוב תסריט פשוט וגם תסריט ... כללי מה רוצים. ואחר כך בונים קודם כל את השלד, ואחר כך בונים לאט לאט את כל התהליך, עד לשלב עבודות הגמר. ורק אחר כך מאכלסים שם את הבניין. וכאשר באים לתכנן תסריט, אז קודם כל צריכים להגדיר במילה אחת או שתי מילים, על מה התסריט. ... בדיונית. דהיינו, קודם כל להחליט לאיזה זאנר שייך התסריט שאתה רוצה לכתוב. ולצורך העניין ניקח תסריט ונחליט שהוא יעסוק בנושא של דרמה. עכשיו נשאל את עצמנו, באיזה נושא עוסקת הדרמה, כי יכולה להיות דרמה מהמון סיבות. לדוגמה, דרמה ... את הנושא שאנחנו רוצים לפתח אותו, לדוגמה: דרמה משפחתית. ואבהיר, שזה מקביל לתהליך של גדילה של עץ. שקודם כל גדל הגזע. אחר כך יוצאים ממנו ענפים ראשיים ואחר כך תת ענפים וכולי, עד הפירות. ועד השלב שהענפים קשורים אחד לשני. ועד ... עצמה. ורק אחר כך ננסה לשזור את העלילות אחת עם השניה, לעלילה יותר מורכבת. ולצורך הדוגמה כאן, נחליט שנעסוק בעלילה אחת, ולא בשתי עלילות או יותר, ולא בעלילה מורכבת יותר שמחברת ביחד מספר עלילות. ורק אחרי ששולטים בפיתוח עלילה אחת, רק אחכ אפשרי לחבר מספר עלילות במקביל. אז לצורך העניין התסריט שלנו נראה כך: 1.דרמה >> משפחתית דהיינו, הגזע הראשי של העץ שלנו הוא דרמה משפחתית. ועכשיו נתחיל לבנות את הענפים של העץ. אז עכשיו עלינו ... לשאלה הבאה, והיא, מהי הדרמה המשפחתית שעליה אנחנו רוצים לספר. ואז נשיב לדוגמה, תהליך התאהבות וגירושין. ועכשיו נציג את זה בצורה של: 1.דרמה משפחתית 1.1.התאהבות 1.2.גירושין או במילים אחרות, יש לנו את התהליך הראשי שהוא דרמה שעוסקת בנושא משפחתי. וממנו יוצאים שני ענפים, שהם 1 - התאהבות, 2 - גירושין. ועכשיו ניגש לשלב הבא, שבו אנחנו צריכים להתחיל לפתח ... דהיינו, אנחנו צריכים להתחיל להעמיק בעלילה ולהמשיך לפתח אותה. ושוב, מדובר על תהליך מבחוץ פנימה, שכל הזמן עושים זום אין לעלילה. ומידי פעם אפשרי להסתכל מבחוץ, בזום אווט, ושוב להמשיך בזום אין פנימה. אז עכשיו נעשה זום אין לתהליך של ההתאהבות. אז עכשיו נשאל את עצמנו, מה אנחנו רוצים לספר על תהליך ההתאהבות. וננסה לפרק אותו לשלבים ולתתי תהליכים. ושוב, לא ננסה להתחיל לספר את הסיפור לפרטים, אלא שוב נפרק אותו לתת תהליכים. לדוגמה ניקח את תהליך ההתאהבות, ונפרק אותו לתהליך שבו יש לנו 2 דמויות, ש: 1- נפגשות. 2 - מתחילים לצאת ביחד. 3 - מתחתנים. 4 - מביאים ילדים. ונציג את זה בתרשים הבא: 1.דרמה משפחתית 1.1.התאהבות ... לצאת 1.1.3.חתונה 1.1.4.ילדים 1.2.גירושין ועכשיו נתחיל לפתח פנימה את התהליך שבו הם נפגשים, לתתי תהליכים נוספים. ונשאל את עצמנו, מה אנחנו רוצים לספר על איך הם נפגשו. אז מכאן יהיה הגיוני לדוגמה להחליט, על השלבים הבאים: 1- הכרות עם הדמויות באופן כללי. 2 - תיאור תהליך ההכרות שלהם. ונציג את זה כך: 1.דרמה משפחתית 1.1.התאהבות 1.1.1.נפגשים 1.1.1.1.הכרות עם הדמויות 1.1.1.2.תהליך ההכרות 1.1.2.מתחילים לצאת 1.1.3.חתונה 1.1.4.ילדים 1.2.גירושין וכאן נוכל לדוגמה להחליט על 2 דמויות בשם גון + רונית, ונרצה לספר על תהליך ההכרות שלהם. ואז לדוגמה התרשים יראה כך: 1.הכרות עם הדמויות 1.1.הכרות כללית עם הדמות של גון 1.2.הכרות כללית עם הדמות של רונית וכאן לדוגמה נספר ... כללי, איך בונים את התבנית הכללית של התסריט והעלילה שלנו. ועכשיו ניכנס לדוגמה לתהליך של ההכרות של הדמויות. ונשאל את עצמנו, איך אנחנו רוצים לספר שהם הכירו. אז נניח שאנחנו רוצים לספר שהם הכירו במקרה ברחוב. אז נפרק את זה לתת תהליכים, שיראו בתרשים בצורה כגון: 1.דרמה משפחתית 1.1.התאהבות 1.1.1.נפגשים 1.1.1.1.הכרות עם הדמויות 1.1.1.2.תהליך ההכרות 1.1.1.2.1.סיפור על מה עשה גון בבוקר ואיך הוא הגיע לאותו הרחוב 1.1.1.2.2.סיפור על למה ואיך רונית הגיעה לאותו הרחוב 1.1.1.2.3.נפרט על ... לדוגמה על הרגשות והמחשבות שלהם כאשר הם ראו אחד את השני. 1.1.1.2.5.נפרט על התהליך שבו הם פונים אחד לשני מישהו מהם פונה אחד אל השני 1.1.1.2.6.נפרט על התגובה של כל אחד מהם, בעקבות מה שקרה קודם. ושוב, מדובר כאן על סוג של יצירת ... קצת יותר בצורה רוחבית, על כל התסריט כולו. לדוגמה, נחליט שאנחנו רוצים לספר על תהליך התאהבות מאוד חזק, על נישואים מאוד מוצלחים, ועל תהליך של בגידה, שבסופו מוביל לגירושין ולשנאה. ובתרשים זה יראה כך: 1.דרמה משפחתית 1.1.התאהבות חזקה מאוד 1.2.נישואים מוצלחים 1.3.בגידה 1.4.גירושין ... שמפתח קריירה 1.1.2.מקים עסק 1.1.3.העסק מצליח 1.2.משפחתית 1.2.1.בחורה מכירה את הבחור 1.2.2.מקימים ביחד משפחה אוהבת ואחרי שכתבנו את המבנה הבסיסי הזה, עכשיו לדוגמה נרצה להראות, איך עלילה אחת משפיעה על העלילה השניה. לדוגמה: ...
איך להתכונן לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? מיומנויות תקשורת בין אישית
איך להתכונן לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? מיומנויות תקשורת בין אישית
... להתכונן לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? מיומנויות ... את הדברים. לפי אליעד כהן, זוהי דרך לא נכונה ואף עקומה להתכונן לפגישה או למשא ומתן. במקום זאת, אליעד ממליץ תחילה לשאול את עצמנו: מה המטרות שלי מהפגישה הזאת?. המטרה יכולה להיות מגוונת: לסגור עסקה, לקבל העלאה בשכר, לשפר יחסים עם הבוס, להצליח בראיון עבודה ועוד. חשוב מאוד לרשום את המטרות בצורה מסודרת וברורה, ולציין בדיוק מה חשוב יותר ומה פחות חשוב. לאחר שהמטרות רשומות ומסודרות לפי סדר עדיפויות, רק אז נכון להתחיל לחשוב על מה צריך לקרות בפגישה כדי שהמטרות האלו אכן יתממשו. אליעד נותן דוגמה ברורה לכך: אם המטרה שלך היא לסגור עסקה, אתה צריך לחשוב מה ... מדגיש שהבעיה המרכזית בדרך החשיבה המקובלת היא שאנשים מתמקדים מיד בתשובה ובמה שהם הולכים להגיד, לפני שהם בכלל מבינים מה האינטרס שלהם ומה המטרה של השיחה או הפגישה. הוא מציין דוגמה ... או בשיחה משמעותית. איך ליישם בפועל את ההכנה הנכונה לפגישה או ראיון? אליעד כהן מציע את השלבים הבאים כהכנה נכונה לפגישה או ראיון: להגדיר מטרות ברורות וספציפיות: למשל לקבל העלאה, לסגור עסקה רווחית או להצליח בראיון עבודה. חשוב לכתוב אותן בצורה מסודרת. לעשות תעדוף של המטרות: מה הכי חשוב ומה פחות חשוב? האם כל המטרות חשובות באותה מידה? יש לעשות דירוג מסודר. לשאול מה צריך לקרות בשיחה כדי שכל אחת מהמטרות תתגשם. אילו תנאים נדרשים לכך? לתכנן ... מהצד השני, ואיך תגיב לכך? לתכנן תגובות מתאימות לכל מצב. להבין מהו האינטרס האמיתי שלך בכל שאלה או תשובה שאתה נותן, כדי לא לחשוף את המטרות האמיתיות שלך מוקדם מדי. מהי הטעות ... לפני כל משפט או תגובה שיוצאים מהפה, כדאי לחשוב מראש מה בעצם רוצים להשיג באמצעותם. מה עושים אם ההכנה הזאת מרגישה מסובכת מדי? למרות שהתהליך נשמע פשוט, אליעד מציין שלאנשים ... מהססים או חלשים. ההצעה של אליעד היא לתרגל את ההכנה הזאת בכל הזדמנות אפשרית, ולאט לאט להפוך אותה להרגל טבעי: לחשוב תמיד קודם כל על המטרה, ורק אחר כך להחליט מה התשובה המתאימה ביותר לסיטואציה. לדבריו, עם הזמן והתרגול, תהליך החשיבה הנכון הופך לטבעי וקל יותר, ומוביל לתוצאות טובות יותר בשיחות, פגישות וראיונות. איך להתכונן לפגישה עם הבוס? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך להכין פרזנטציה? איך לתכנן תרחישי שיחה? איך ... לא יודע מה אז מה אנשים עושים כשהם מתכוננים לפגישה מה הם עושים, איך הם מתכננים את הפגישה מה הם חושבים אוטומטית מה השאלה הראשונה. ש: מה המטרה שלו. אליעד: רגע אבל מה השאלה הראשונה שיש לאנשים מה אני הולך? ש: להגיד לו. אליעד: מה אני הולך להגיד לו נכון? ש: בסדר. אליעד: מה בסדר? ש: קודם כל המטרה מה המטרה של הפגישה. אליעד: המטרה של הפגישה שהיא תקדם אותי בתפקיד. ש: ... וכמובן שלתכנן מה אתה הולך להגיד בפגישה זאת הדרך העקומה. מה שאתה אמור לעשות ברגע שאתה ניגש נגיד לפגישה למשא ומתן זה לשאול את עצמך מה המטרות שלי קודם כל מהפגישה, מה המטרות תרשום מטרה ראשונה לסגור עסקה מטרה שנייה שהיא תהיה רווחית מטרה שלישית שזה לא יהיה ככה לרשום מטרות, אחרי שרשמת את המטרות לעשות תעדוף מה המטרה שיותר חשובה לי מה ה
איך לכתוב מאמר? איך להכין נאום? איך להכין סדנא? איך להכין מצגת? איך בונים מצגת? איך כותבים מאמר? שלבים בתהליך של כתיבת מאמר, מודל להכנת נאום, מודל להכנת מצגת, איך להתכונן לנאום - פיתוח מיומנויות אישיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות למידה, פיתוח מיומנויות חשיבה, פיתוח מיומנויות ניהול, שיפור מיומנויות אישיות, שיפור מיומנויות תקשורת, שיפור מיומנויות למידה, שיפור מיומנויות ניהול
... לכתוב מאמר? איך להכין נאום? איך להכין סדנא? איך להכין מצגת? איך בונים מצגת? איך כותבים מאמר? שלבים בתהליך של כתיבת מאמר, מודל להכנת נאום, מודל להכנת מצגת, איך להתכונן לנאום - פיתוח מיומנויות אישיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות למידה, פיתוח מיומנויות חשיבה, פיתוח מיומנויות ניהול, שיפור מיומנויות אישיות, שיפור מיומנויות תקשורת, שיפור מיומנויות למידה, שיפור מיומנויות ניהול וכאן אבאר, איך כותבים מאמר? איך מכינים נאום? איך מכינים הרצאה? איך להכין מצגת? וכיוב, שלב אחרי שלב. וזה, באמצעות גישה של מהות וצורה. דהיינו, שמתחילים בלכתוב את המהות של מה שרוצים ... לעשות זאת גם עם נייר ועט, אבל רצוי יותר לעשות זאת מול מחשב, כדלקמן. ואסביר כאן את כל התהליך בדימוי של כתיבת מאמר. אבל זה תהליך זהה לחלוטין, גם במקרה שרוצים להכין הרצאה לכתוב נאום וכיוב. שלב 1 - נסה להגדיר בכמה שפחות מילים, על מה אתה הולך לכתוב את המאמר שלך. וכמה שפחות ... הולך לכתוב מאמר על עגבניה. ובכוונה בחרתי כאן בדוגמה של כתיבת מאמר על עגבניה, כדי להראות שהתהליך הזה מתאים לכל נושא שתבחר לכתוב עליו מאמר כלשהו. אז שלב ראשון, הגדר בכמה שפחות מילים, את הנושא שאתה ... אלא תכתוב רק ראשי פרקים של מה שאתה רוצה לומר. לדוגמה: 1 - על חשיבות אכילת עגבניה. 2 - תהליך גידול העגבנייה. 3 - מחירי העגבניות. 4 - איזה מאכלים ניתן להכין מעגבניה. ואני חוזר ומדגיש, אל תכתוב כאן את כל מה שאתה רוצה לכתוב ולומר, אלא רק ואך ורק כותרות ראשיות של ... ביותר, הוא סגנון הכתיבה בצורה של דיבור חופשי. אתה כותב, בדיוק איך שהיית מדבר. זה חוסך את הצורך להמיר את הדיבור, לסגנון כתיבה חדש. שלב 5 - עכשיו עליך בעצם לוודא, שאתה הופך את כל הכותרות ואת כל תתי ... משהו וכולי. הארות כלליות - הכנת תוכן המאמר - כמובן שלפני שאתה מתחיל לכתוב מאמר כלשהו מתחיל להכין נאום כלשהו וכיוב, עליך לדעת באופן כללי מה בכלל אתה רוצה לומר ולכתוב. וכאן הוסבר, איך לארגן את מה שאתה רוצה ... של מאמר. אבל כמובן שעליך לדעת מראש מה אתה רוצה לומר. ובנוסף, באפשרותך גם תוך כדי כתיבה, להכין תתי כותרות של מה שאתה רוצה לומר. ורק תוך כדי כתיבה, לאסוף את המידע שאתה רוצה להעביר. הארות כלליות - שימוש ... הכותרת היא סוג של טיזר וכיוב. הארות כלליות - הכנת מאמר טענות - נניח שברצונך לכתוב מאמר שמטרתו לשכנע אנשים ללבוש חולצות כחולות (המצאה אקראית, כדי להראות את המבנה עצמו). אז במקרה שכזה לדוגמה. הכותרת ... לתתי כותרות, עד לרמה של משפטים בשפת דיבור. והרעיון הוא, שגם אם מדובר במאמר טיעוני, עדיין התהליך עצמו של כתיבת המאמר עצמו תהיה זהה. הארות כלליות - הכנת נאום - נניח שאתה רוצה להכין נאום. כתוב לך את הכותרת הראשית. תתי כותרות. תתי תתי כותרות וכולי, בצורה מובנית ולפי הסדר שאתה רוצה. ועכשיו ... מי שהוא מספיק חכם וחושב בצורה מובנית ומסודרת, הוא יכול ישר לכתוב כל מאמר בכל נושא, בלי כל התהליך הנל. כי יש לו בראש את כל הרשימות האלו והוא יכול מיד להתחיל בכתיבת המשפטים עצמם. אבל זו כמובן מיומנות, ...
איך להצליח כמו אלוהים? אושר לא תלוי, איך לא להיות תלוי בשום דבר? איך להכין תוכנית גיבוי? איך חושבים אנשים מצליחנים? איך לא להיכשל? איך להתכונן לעתיד? איך להתכונן לגרוע מכל? איך לחשוב על המחר? תלות רגשית, איך להצליח בכל תחום?
איך להצליח כמו אלוהים? אושר לא תלוי, איך לא להיות תלוי בשום דבר? איך להכין תוכנית גיבוי? איך חושבים אנשים מצליחנים? איך לא להיכשל? איך להתכונן לעתיד? איך להתכונן לגרוע מכל? איך לחשוב על המחר? תלות רגשית, איך להצליח בכל תחום?
... תלוי בשום דבר? איך להכין תוכנית גיבוי? איך חושבים אנשים מצליחנים? איך לא להיכשל? איך להתכונן ... לאחר מכן, אליעד מציע להכין תוכנית גיבוי עבור כל תחום שמביא לנו טוב, כך שתמיד נוכל להרגיש טוב גם ... קשיים, כך שלא יהיה תהליך שלא ניתן להתמודד איתו. החשיבה הזו מונעת את התלות במשהו חיצוני ... החפצים או ההשגים החומריים, אלא את צורת החשיבה והגישה שלו. כל דבר אחר - כסף, בריאות או ...
אמנות הנאום, 2 סוגים של נאומים, לדבר בלי למצמץ, לדבר בלי פרומפטר, 2 סוגים של הרצאות, דיבור בפני קהל, דיבור בפני מצלמה, 2 סוגים של סרטוני וידאו, הספרים של אליעד כהן, איך לנאום בפני קהל? איך להכין הרצאה? איך לכתוב ספר?
אמנות הנאום, 2 סוגים של נאומים, לדבר בלי למצמץ, לדבר בלי פרומפטר, 2 סוגים של הרצאות, דיבור בפני קהל, דיבור בפני מצלמה, 2 סוגים של סרטוני וידאו, הספרים של אליעד כהן, איך לנאום בפני קהל? איך להכין הרצאה? איך לכתוב ספר?
... נאומים, לדבר בלי למצמץ, לדבר בלי פרומפטר, 2 סוגים של הרצאות, דיבור בפני קהל, דיבור בפני מצלמה, 2 סוגים של סרטוני וידאו, הספרים של אליעד כהן, איך לנאום בפני קהל? איך להכין הרצאה? איך לכתוב ספר? מהם הסודות לדבר בפני קהל ולהעביר נאום אותנטי? האם ניתן לדבר בצורה חופשית מבלי להיתמך בטקסטים מוכנים? כיצד נאומים וההרצאות משתנים ... חופשי ללא הכנה מוקדמת? אליעד מציין כי ישנם אנשים שמסוגלים לדבר בצורה מסודרת ומובנת, גם ללא הכנה מוקדמת. לעיתים, אנשים אלה מדברים בצורה כל כך טבעית ושוטפת, שאין צורך לחזור עליהם שוב ושוב. מדובר באנשים שהמחשבות שלהם מסודרות ושהם מסוגלים לחשוב בצורה חופשית וברורה. לעומת זאת, אחרים, אם לא יתכננו כל מילה מראש, עשויים ... כדי לשדר את הרושם של ביטחון. מהם הגורמים להצלחה בנאומים וביצועים על במה? כדי להצליח בלהעביר נאום בצורה אותנטית ומשכנעת, יש להיות מסוגל לדבר בלי להסתמך על חומר כתוב ובלי להרגיש צורך לערוך את הדיבור. הדובר האמיתי לא מסתיר את עצמו מאחורי טקסטים מוכנים, אלא מציג את דעותיו בצורה ברורה, פתוחה ומובנת. ככל שמדובר בדיבור ספונטני, השידור של ... על ידי עריכה חוזרת ונשנית. במקרה כזה, עולה השאלה: מדוע האדם לא מצליח פשוט לדבר שתי דקות רצופות? האם הוא אינו מסוגל להעביר את המסר שלו בלי להיעזר בעריכה? מדוע יש צורך לקטוע את הדיבור שלו כל כמה שניות? שמירה על קשר עין ומניעת מצמוץ עוד טכניקה שניתן לשים לב אליה היא הדרך שבה אנשים מנסים לשדר אמינות. אחת השיטות לכך היא ... הנייר שהוא מחזיק, זה מעלה את השאלה: האם הוא באמת מביע את מה שהוא חושב, או שהוא פשוט קורא טקסט שהוכן לו מראש? אם אדם מדבר על נושא שהוא באמת מכיר ומאמין בו, אין לו צורך לקרוא את דבריו מתוך דף. הוא יוכל לדבר באופן רציף וטבעי, ולהסביר את דבריו מבלי להיצמד לטקסט כתוב. אבל כאשר אדם זקוק לתסריט מדויק כדי להיזכר במה עליו ... האם הדובר מדבר מתוך עצמו, או שהוא מציג הצגה מתוכננת היטב. הבנה זו יכולה לעזור להעריך עד כמה הדברים שנאמרים הם אמיתיים וכנים, ועד כמה הם נועדו רק לשכנע ולהרשים. איך להכין נאום איך להכין הרצאה איך לבנות הרצאה אותנטיות פוליטיקה פיתוח החשיבה איך לדבר עם ביטחון תקשורת בין אישית פיתוח שיחה איך לתכנן נאום? איך לדבר בפני קהל? איך להעביר הרצאה? ...
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
... יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות , איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות? איך משכנעים לקוחות לרכוש מוצר חדש? ההרצאה עוסקת בנושאים כמו יזמות, הדרכת אנשי מכירות, וייעוץ ליזמים, תוך מתן כלים לשכנוע משקיעים ולקוחות. נדונה השאלה איך להציג מוצר חדש ללקוח כך שהוא יראה בו פתרון לכל צרכיו, למרות שהוא לא יודע עדיין שהוא צריך אותו. במקרים כאלה, המטרה היא לגרום ללקוח להבין את הצורך במוצר עוד לפני שהוא מודע לכך. כאן, מדובר בשימוש בהבנה פסיכולוגית של הצרכים, ושימוש בטכניקות מכירה מותאמות אישית. איך לגרום למישהו להבין שהוא רוצה את מה שיש לך? אליעד מציין שמרגע שאתה מזהה את הצורך, התפקיד שלך הוא לגרום ללקוח להבין שהוא לא רק רוצה את המוצר אלא צריך אותו. הוא מציע שמישהו שאינו מודע לפתרון שמציע המוצר שלך יוכל לגלות זאת רק אם תציג לו את היתרונות בצורה ברורה ומשכנעת. דוגמה שניתנה היא של פטנט חדש: אדם שמתקשה בפתרון בעיה טכנולוגית ישנה יכול להיות מופתע לגלות את הפתרון ... לאנשים לשנות את מחשבתם ולהפנים את היתרונות של המוצר? הדגש הוא על הצגת היתרונות בצורה כזו שגרום ללקוח להבין שהוא חוסך זמן ומאמץ, וזוכה לתוצאה טובה יותר. אם אדם לא היה מוכן לרכוש מוצר בגלל שלא הכיר את היתרונות שלו, צריך להיות ברור לו מה הוא יכול להרוויח, ולא להסתפק בכך שהוא תיאור כללי של המוצר. בנוגע למכור מוצר חדש בשוק, אליעד טוען שחשוב להבין את הצורך של הלקוח ולהציג את המוצר כפתרון המושלם. כיצד לשכנע משקיעים להאמין במוצר? בהקשר למשקיעים, השאלה היא כיצד להציג להם את הפוטנציאל של המוצר או הפטנט באופן שיגרום להם להבין את הסיכון הכרוך בכך, ומצד שני את הפוטנציאל לרווחים עתידיים. השיחה נסבה גם על סוגי סיכון שהמשקיע עשוי לחשוש מהם, ומהם הצעדים שעליו לנקוט כדי ... שיכול לקרות אם המיזם יצליח. מהו המודל לשכנוע בתהליך מכירה? אליעד מסביר שיש שני מרכיבים עיקריים בתהליך השכנוע: התועלת המיידית וההשלכות לטווח הארוך. כדי לשכנע לקוחות לקחת סיכון ולקנות את המוצר, יש להדגיש את היתרונות המיידיים של המוצר, כמו גם את התוצאות ארוכות הטווח שאותן יוכל הלקוח להשיג. הוא מדבר על טכניקות שמקטינות את החשש מהסיכון, כמו הבטחות לצמצום הנזק, והצגת מצבים שבהם הלקוח יכול להרגיש בטוח במעבר למוצר החדש. מה השאלה המכריעה שמנחה את תהליך המכירה? שאלה נוספת שעלתה במהלך ההרצאה היא כיצד לגרום ללקוח להרגיש שמוצר שלך טוב יותר ממה שהוא מכיר, ולמכור לו את
איך לראיין אנשים? איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך להכין שאלות לראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך להתכונן לראיון? לא להרשים של הנשאל, מראיין ומרואיין, איך לראיין עובדים? איך לראיין איש מקצוע?
איך לראיין אנשים? איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך להכין שאלות לראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך להתכונן לראיון? לא להרשים של הנשאל, מראיין ומרואיין, איך לראיין עובדים? איך לראיין איש מקצוע?
... לראיין אנשים? איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך להכין שאלות לראיון עבודה? איזה שאלות לשאול ... במהלך ראיון כזה. הנה הסיכום המלא והמפורט של עקרונות המפתח: איך לשאול שאלות כדי לברר מה מרואיין יודע? הנקודה המרכזית שצריך להבין היא, כאשר אתם שואלים מישהו שאלות, מטרתכם היא לגלות את הידע וההבנה שלו בנושא מסוים. חשוב לשים לב שאתם לא נכנסים לדמות שבה אתם מנסים להרשים את המרואיין בידע שלכם. המטרה היא לא להציג את עצמכם כמומחים ... עבודה או ראיון עם איש מקצוע, יש נטייה מובהקת של מראיינים לנסות להרשים את המרואיינים בידע שלהם. לדוגמה, אם אתם מראיינים רואה חשבון או עובד אחר, אתם עשויים להרגיש צורך להשלים את תשובות המרואיין, להוסיף מידע, ... יש היגיון במצבים בהם עליכם לשדר שאתם מבינים גם בנושאים שאינכם בקיאים בהם, אך בהקשר של ראיון עבודה זה לא רלוונטי. כשאתם מראיינים מישהו, אל תנסו להרשים אותו. המטרה היא לבדוק מה הוא באמת יודע. אם ... הנקודה המרכזית היא לא לנסות להרשים את המרואיין, אלא להיפך - להקשיב לו ולתת לו להראות לכם מה הוא יודע. אם אתם מראיינים מישהו, אתם צריכים להיות המאזינים, לא המורים. המטרה שלכם היא ללמוד את הידע של המרואיין, לא להראות לו כמה אתם יודעים. אם אתם משחקים את החכם או מנסים להרשים, אתם עשויים להפריע לתהליך ולהפסיד מידע חשוב על יכולות המרואיין. איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך לראיין אנשים? איך להכין שאלות לראיון עבודה? מה לשאול בראיון ... את השאלות, ולא נכנס לדמות שבה אתה מנסה להרשים את הנשאל בידע שלך. מה לא לעשות? לדוגמה, אם אתה מראיין איש מקצוע - רואה חשבון, עובד חדש לעסק שלך או כל אדם אחר - והמטרה שלך היא לבדוק את הידע שלו, ישנה מלכודת ... הדבר החשוב ביותר הוא לא לנסות להרשים את המרואיין, אלא לאפשר לו להרשים אותך. תפקידך הוא להקשיב ולשאול, לא להראות לו כמה אתה יודע. אם תשחק את החכם, אתה עלול להפריע לתהליך ולהפסיד מידע חשוב. חפשו מידע נוסף ...
לוחות זמנים, לוח גאנט, אבטלה סמויה, תרשים גאנט, ניהול פרויקטים, איך להכין תרשים גאנט? שיקולים בבניית גאנט, איך לנהל גאנט? ניהול לוחות זמנים, איך למנוע אבטלה סמויה? ניהול עובדים, בניית לוח זמנים, איך לבנות לוח זמנים? יעוץ ארגוני
לוחות זמנים, לוח גאנט, אבטלה סמויה, תרשים גאנט, ניהול פרויקטים, איך להכין תרשים גאנט? שיקולים בבניית גאנט, איך לנהל גאנט? ניהול לוחות זמנים, איך למנוע אבטלה סמויה? ניהול עובדים, בניית לוח זמנים, איך לבנות לוח זמנים? יעוץ ארגוני
... גאנט, ניהול פרויקטים, איך להכין תרשים גאנט? שיקולים בבניית גאנט, איך ... לבנות לוח זמנים? יעוץ ארגוני איך להכין לוח זמנים בצורה ... זמן משוער לכל משימה. אך איך להכין את לוח הגאנט בצורה שתשקף את מציאות ... תכנון ובקרה על הפרויקט. איך להכין תרשים גאנט? הכנת תרשים גאנט דורשת מספר ... גאנט ומניעת אבטלה סמויה איך להכין לוח זמנים בצורה נכונה? איך לנהל גאנט ... והקשרים ביניהם. המטרה העיקרית של לוח גנט היא להראות עד ... להתבצע ומה התקדמותה. איך להכין תרשים גאנט? הכנת תרשים גאנט דורשת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: גיוס אנשי מכירות, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: גיוס אנשי מכירות, איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לתזונה נכונה, מאמן קריירה, יועץ פילוסופי בנושא גיוס אנשי מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 15:22:25 - wesi1