אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה facebook ✔ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט?

מוניטין שלילי באינטרנט יכול להשפיע על איך אחרים תופסים אותך, את העסק שלך, או את המותג שלך. תרחיש כזה נוצר כאשר מישהו מחפש את שמך או את שם העסק שלך ומוצא כתבות או ביקורות שליליות, חלקן יכולות להיות שקריות או לא מדויקות. לא תמיד קל להתמודד עם מצב כזה, אך אליעד מציע דרכים להתמודד ולהתפתח למרות הקשיים.

האם מוניטין שלילי מסמל סוף הדרך?

רבים מאמינים כי אם יש לך מוניטין שלילי, זה עשוי לשלול ממך את ההזדמנות להצליח. עם זאת, לא תמיד מדובר באמת מוחלטת. אף אדם או עסק לא חסין ממידע שלילי, אפילו פוליטיקאים מצליחים בעולם או הדמויות הציבוריות המובילות ביותר. כמות המידע השלילי שעשוי להתפרסם עליהם גדולה מאוד, כולל שקרים, השמצות ועוד, אך הם מצליחים לנהל מדינות, לעסוק במקצועותיהם ולהשפיע באופן חיובי.

אליעד מציין כי גם ספרים כמו התנ"ך, או רעיונות דתיים ומפולמלים כמו האמונה באלוהים, נפגעים כל הזמן מביקורות שליליות, ועדיין זוכים להערצה ולכבוד. המשמעות היא שברגע שאתה נכנס לאינטראקציה עם אנשים, בין אם אתה אדם, עסק, פוליטיקאי או מותג, תמיד יהיו תגובות חיוביות ושליליות כאחד. ככל שתהיה יותר מפורסם, כך מספר התגובות השליליות יגדל.

כיצד מוניטין שלילי יכול להשפיע?

כאשר יש מוניטין שלילי עליך באינטרנט, תוצאות חיפוש יכולות להציג ביקורות לא מחמיאות או השמצות. זה יכול לגרום לאנשים לחשוב שאתה לא מקצועי, אך יש להבין כי השפעת זה לא בהכרח תהיה גורלית. החיפושים האינטרנטיים עליך לא תמיד יקבעו אם מישהו יבחר להיעזר בשירותיך או לקנות ממך. לדוגמה, אם לקוח מחפש מסעדה והוא מוצא דירוג של 2 מתוך 5, הוא עשוי לקרוא גם את התגובות החיוביות והשליליות. אם האוכל טוב, הוא עשוי להתעלם ממחירים גבוהים או שירות גרוע.

למה אנשים כותבים תגובות שליליות?

התגובות השליליות לא תמיד משקפות את איכותך או את איכות המוצר שלך. אנשים כותבים ביקורות שליליות מסיבות שונות:
  • חוו חוויה אישית גרועה שלא מייצגת את כלל הלקוחות.
  • הם עשויים להיות מתחרים מנסים לפגוע במוניטין שלך.
  • הם טיפוסים שליליים שנהנים להתלונן.
  • הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו.
  • הם טעו בבחירת המוצר או השירות והוא לא התאים להם.
איך זה משפיע על הלקוחות שלך?

ביקורת שלילית יכולה להוריד את הדירוג הכללי של מוצר או שירות שלך במנועי חיפוש כמו גוגל או פייסבוק. אך חשוב להכיר בכך שזו לא תמיד נקודת המפתח להחלטת הלקוח. מה שמשפיע באמת עליהם הוא הפער בין היתרונות לחסרונות שהם רואים במוצר או בשירות שלך.

מה לעשות עם מוניטין שלילי?

1. ניסיון להסרת התוכן

אם מדובר במידע שקרי לחלוטין, ניתן לפעול להסיר אותו באמצעות:
  • פנייה ישירה לאתרים שפרסמו את המידע.
  • הגשת תביעה בגין דיבה.
  • בקשת הסרה מגוגל או מאתרים אחרים (כמו במקרה של פגיעה בפרטיות).
2. בניית מוניטין חיובי

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מוניטין שלילי היא לבנות מוניטין חיובי. במקום לנסות להילחם בהשמצות, יצירת תוכן חיובי היא הדרך היעילה ביותר:
  • תפרסם מאמרים וסרטונים שמציגים את הצלחותיך.
  • עודד לקוחות מרוצים לכתוב ביקורות חיוביות.
  • הראה את היתרונות שלך באופן ברור במקום לנסות להסביר למה הביקורות השליליות אינן נכונות.
דוגמה לפוליטיקאי שמכפישים אותו

אם פוליטיקאי נתקל בהשמצות או תוקפים אותו, הדרך הטובה ביותר היא לא להיכנס לעימותים, אלא להציג תוצאות חיוביות. הציבור לא תמיד מתעניין בהשמצות, אלא הוא רוצה לראות תוצאות שמועילות לו.

מסקנה

הדרך האמיתית להילחם במוניטין שלילי היא לשפר את המוצר או השירות שלך. בעזרת פיתוח חוויית לקוח יוצאת דופן, שיווק חיובי, והפצת תוכן שמציג את היתרונות שלך, תוכל לשפר את המוניטין שלך ולהתמודד עם ביקורות שליליות בצורה מיטבית.
איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט?

מוניטין שלילי באינטרנט הוא מצב שבו כאשר מישהו מחפש את שמך, את שם העסק שלך, את שם החברה שלך או של המוצר שלך, הוא מקבל מידע שלילי - חלקו אמיתי, חלקו שקרי, וחלקו חצי - אמת. מידע כזה יכול להשפיע על הדרך שבה אנשים תופסים אותך ולגרום לנזקים מקצועיים ואישיים. לכן, השאלה החשובה היא: איך מתמודדים עם מידע שלילי באינטרנט?

האם מוניטין שלילי מסמל סוף הדרך?

יש אנשים שיגידו לך: "אם יש עליך מידע שלילי באינטרנט, נדפקת", אך זה לא בהכרח נכון. יש גם כאלה שיגידו: "אם יש מידע שלילי עליך, הדרך הכי טובה היא לנסות להוריד אותו מהאינטרנט". אם המידע שקרי לחלוטין, ניתן לתבוע את מי שפרסם או לנסות לפנות לאתר ולבקש להסיר אותו. אבל יש נקודה חשובה יותר: זה לא באמת משנה כמה מידע שלילי יש עליך באינטרנט.

תחשוב על הפוליטיקאים הכי מצליחים בעולם - כמה מידע שלילי יש עליהם? אינספור כתבות רעות, השמצות, סיפורים מפוברקים וגם דברים אמיתיים שהם לא מחמיאים. ועדיין, הם מנהלים מדינות. ניקח דוגמה אחרת - התנ"ך, הספר הכי מפורסם בעולם. האם אין עליו ביקורות שליליות? ברור שיש, ועדיין אנשים מעריצים אותו ומאמינים בו. אפילו האמונה באלוהים, שהיא נושא מרכזי בכל כך הרבה דתות, נמצאת תחת מתקפה מתמדת מצד אנשים שחושבים שהיא טעות. אבל למרות כל זה - אנשים ממשיכים להאמין.

מה זה אומר? זה אומר שברגע שאתה מתחיל להיות באינטראקציה עם אנשים, בין אם אתה עסק, אדם מפורסם, מותג או פוליטיקאי, מחויב המציאות שיהיו עליך תגובות חיוביות וגם שליליות.

ככל שתהיה יותר מפורסם - כך יהיו יותר תגובות שליליות

ברגע שאתה פועל בעולם, מוכר מוצרים, מציג את עצמך - יהיו גם אנשים שיאהבו אותך וגם כאלה שידברו נגדך. ככל שתהיה יותר מצליח ויותר מוכר, יהיו יותר ביקורות שליליות. לדוגמה:
  • אם יש לך שני חברים, אז לכל היותר רק בן אדם אחד יכול לשנוא אותך.
  • אבל אם יש לך 1,000 חברים, ואם רק 10% מהם לא מסתדרים איתך - יש לך כבר 100 אנשים שמדברים עליך רע.
  • אם יש לך מיליון לקוחות, גם אם רק 1% מהם חוו חוויה שלילית - זה כבר עשרת אלפים תגובות שליליות.
מדוע אנשים כותבים תגובות שליליות?

התגובות השליליות לא תמיד קשורות לאיכות שלך או של המוצר שלך. לפעמים אנשים מתלוננים כי:
  • הם עברו חוויה אישית גרועה (שלא מייצגת את כלל הלקוחות).
  • הם מתחרים שלך שמנסים לפגוע בך.
  • הם פשוט טיפוסים שליליים שנהנים להתלונן.
  • הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו.
  • הם טעו בבחירת המוצר או השירות, והוא לא התאים להם.
איך זה משפיע על הלקוחות שלך?

כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש אותך בגוגל ורואה תגובות שליליות, זה מגדיל את הסיכוי שהוא יחשוב שאתה לא טוב. עם זאת, חשוב להבין שזו לא הנקודה הכי קריטית בהחלטה שלו. ההחלטה אם לקוח יקנה ממך או לא לא תלויה בכמות הביקורות השליליות, אלא בפער בין היתרונות לחסרונות שהוא רואה אצלך.

דוגמה: מסעדה עם דירוג נמוך

נניח שאתה מחפש מסעדה, ורואה שהדירוג שלה הוא 2 מתוך 5. אתה נכנס לתגובות ורואה דברים כמו:

- "האוכל היה מצוין!"

- "מחירים יקרים מאוד."

- "שירות גרוע!"

- "מנות מיוחדות וטעימות!"

מה יקרה? אם אתה מחפש אוכל איכותי ולא אכפת לך מהמחיר - הביקורת על המחיר לא תשנה לך. לעומת זאת, אם מה שהכי חשוב לך זה שירות מהיר, אולי תבחר במסעדה אחרת.

המסקנה: אנשים לא מסתכלים רק על כמה מידע שלילי יש, אלא על מה בדיוק נאמר והאם זה משפיע עליהם אישית.

אז איך מתמודדים עם מוניטין שלילי?

1. הדרך הראשונה - ניסיון להסרת התוכן

אם מישהו כתב עליך מידע שקרי, אפשר לנסות להסיר אותו דרך:
  • פנייה ישירה לאתר שפרסם את התוכן.
  • תביעת דיבה נגד מי שפרסם את המידע.
  • בקשת הסרה מגוגל (למשל אם מדובר בפרטיות אישית).
2. הדרך הטובה ביותר - בניית מוניטין חיובי

אין דרך טובה יותר להתמודד עם מוניטין שלילי מאשר להציף את האינטרנט במידע חיובי. במקום לנסות להילחם בכל ביקורת, פשוט תיצור תכנים שמציגים אותך באור טוב:
  • תפרסם מאמרים וסרטונים שמדברים על ההצלחות שלך.
  • תעודד לקוחות מרוצים לכתוב ביקורות חיוביות.
  • תראה בפועל את היתרונות שלך - במקום רק לנסות להסביר למה הביקורות השליליות לא נכונות.
דוגמה: פוליטיקאי שמכפישים אותו

אם אתה פוליטיקאי ומכפישים אותך, הדרך הכי טובה להתמודד עם זה היא לא להתמקד בהכחשה, אלא פשוט להביא תוצאות טובות. הציבור לא באמת אכפת לו מהכתבות השליליות - אם הוא רואה שאתה מספק לו את מה שהוא רוצה, הוא יתמוך בך.

דוגמה: אדם עם עבר פלילי

גם אם יש עליך כתבות על כך שישבת בכלא בעבר, אם אנשים רואים שאתה עכשיו מועיל להם - זה כבר לא משנה להם. אנשים ישפטו אותך לפי איך שאתה יכול להועיל להם כיום.

מסקנה: הדרך הכי טובה להילחם במוניטין שלילי - לעשות טוב

אין קיצור דרך. הדרך האמיתית להילחם במוניטין שלילי היא פשוט להיות טוב יותר:
  • לשפר את המוצר או השירות שלך.
  • לתת חוויית לקוח יוצאת דופן.
  • להפיץ כמה שיותר מידע חיובי.
  • לתת לאנשים להשתמש במוצר שלך בחינם, כדי שיוכלו לראות בעצמם שהוא טוב.
סיכום: איך להתמודד עם מוניטין שלילי?

1. אל תיבהל ממידע שלילי - לכולם יש ביקורות שליליות.

2. אם מדובר במידע שקרי, אפשר לנסות להסיר אותו.

3. הדרך היעילה ביותר להתמודד עם ביקורות שליליות היא ליצור מוניטין חיובי.

4. תן לאנשים לראות בפועל את היתרונות שלך - אל תנסה רק "להסביר" אותם.

5. זכור: אנשים לא מסתכלים רק על מה שכתבו עליך - הם מסתכלים על מה שאתה עושה עבורם.
איך למתג את עצמך? איך להתמודד עם מיתוג שלילי באינטרנט? מיתוג עסקי, עסקה עם השטן, איך ליצור מוניטין חיובי באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? לקוחות ממליצים באינטרנט, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט? איך להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט? המלצות של לקוחות באינטרנט, ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט? פרסום חיובי באינטרנט, מיתוג אישי, מיתוג חיובי באינטרנט, מיתוג באינטרנט, בניית מותג באינטרנט, לבנות מותג, שיווק עצמי, ניהול מוניטין, איך להתמודד עם פרסום שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם תגובות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם כתבות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם דירוג שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם ביקורת שלילית באינטרנט? איך להתמודד עם השמצות באינטרנט? איך להתמודד עם לקוחות משמיצים באינטרנט? כתבות חיוביות, לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, דיל עם השטן, שימוש בסמים, התמכרות לסמים, הדגמה ללקוחות, לשכנע לקוחות, למכור ללקוחות, איך לנהל מוניטין שלילי? איך לנהל מוניטין חיובי? ביבי נתניהו, להיות מפורסם, מה לעשות אם מתלוננים עליך? מה לעשות אם משמיצים אותך? איך להתמודד אם משמיצים אותי? איך להתמודד אם מתלוננים עלי? איך להתמודד אם מכפישים אותי? מה לעשות אם מכפישים אותך? איך להתמודד עם הוצאת דיבה? איך להתמודד עם לשון הרע? איך להתמודד עם הוצאת שם רע? הסרת פרסום שלילי בגוגל, אין פרסום שלילי, איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי? איך להתמודד עם פרסום שלילי בגוגל? איך להתמודד עם פרסום שלילי בפייסבוק? ניקוי מוניטין שלילי, איך לנקות מוניטין שלילי? יעוץ עסקי, מוניטין חיובי, תגובות חיוביות, דירוג חיובי, ביקורת חיובית, המלצות באינטרנט, לקוחות ממליצים, המלצות של לקוחות, פידבק חיובי, חוות דעת חיובית, איך להתמודד עם לשון הרע ברשת? איך להתמודד עם לשון הרע באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי בגוגל? לקוחות ממליצים בגוגל, התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל, התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל, המלצות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בפייסבוק, מיתוג שלילי בפייסבוק, מיתוג חיובי בפייסבוק, מיתוג בפייסבוק, בניית מותג בפייסבוק, לבנות מותג בפייסבוק, שיווק עצמי בפייסבוק, ניהול מוניטין בפייסבוק, איך להתמודד עם מוניטין שלילי בפייסבוק? התמודדות עם תגובות שליליות בפייסבוק, כתבות שליליות בפייסבוק, דירוג שלילי בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל, התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג שלילי בגוגל? מיתוג חיובי בגוגל, מיתוג בגוגל, בניית מותג בגוגל, לבנות מותג בגוגל, שיווק עצמי בגוגל, ניהול מוניטין בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג בגוגל? מוניטין שלילי בגוגל, התמודדות עם תגובות שליליות בגוגל, כתבות שליליות בגוגל, איך להתמודד עם דירוג שלילי בגוגל? איך להתמודד עם ביקורת שלילית בגוגל? התמודדות עם השמצות בגוגל, לקוחות משמיצים בגוגל, תלונות של לקוחות בגוגל, מיתוג עסקי בגוגל, כתבות חיוביות בגוגל, איך לנהל מוניטין שלילי בגוגל? להתמודד עם הוצאת דיבה בגוגל, לשון הרע בגוגל, הוצאת שם רע בגוגל, איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בגוגל? המלצות בגוגל, לקוחות ממליצים בפייסבוק, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים בפייסבוק? תלונות של לקוחות בפייסבוק, המלצות של לקוחות בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בפייסבוק, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק? ביקורת שלילית בפייסבוק, השמצות בפייסבוק, התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק, התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק, מיתוג עסקי בפייסבוק, כתבות חיוביות בפייסבוק, איך לנהל מוניטין שלילי בפייסבוק? להתמודד עם הוצאת דיבה בפייסבוק, איך להתמודד עם לשון הרע בפייסבוק? איך להתמודד עם הוצאת שם רע בפייסבוק? איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בפייסבוק? המלצות בפייסבוק, התמודדות עם לשון הרע בפייסבוק
איך להתמודד עם ביקורת שלילית באינטרנט לשון הרע בגוגל פידבק שלילי לזכור מחיר גבוה תגובות שליליות באינטרנט מאמינים התעלמות איך להתמודד אם מכפישים אותי מוכר מוצר בניית מותג בפייסבוק facebook איך להתמודד איך להתמודד עם פרסום שלילי אינטרנט ביקורת ביקורת שלילית ביקורתיות גוגל דירוג שלילי דעת השמצות באינטרנט התמודדות חוות דעת שליליות חוות דעת שלילית חשיפה שלילית כתבות שליליות להתלונן להתמודד להתמודד עם פרסום שלילי למתג לנהל לקוח לקוחות לקוחות משמיצים מוניטין מוניטין שלילי מותג מיתוג מיתוג באינטרנט מנהל ניהול ניהול מוניטין פידבק שלילי פייסבוק פרסום רע פרסום שלילי שלילי שליליות תגובות תגובות שליליות תלונה תלונות תלונות של לקוח תלונות של לקוחות
ללמוד לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? פיתוח חשיבה יצירתית, לפתח את החשיבה
ללמוד לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? פיתוח חשיבה יצירתית, לפתח את החשיבה
... לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? ... לפחות שלושה אנשים שמה שהם חושבים לא נכון, ולהפוך את מחשבותיהם. כל אחד מהאנשים שתפגוש יחשוב על נושא מסוים, והמשימה שלך היא לשכנע אותו בהפך. לדוגמה, אם מישהו בפייסבוק מגיב על תמונה או נושא, ואתה רואה ... שמה שהם חושבים לא נכון. לא משנה על איזו נושא מדובר, המטרה היא לקחת עמדות שכולן נכונות לדעתם של אחרים ולהתעקש על העמדה ההפוכה. אליעד נותן דוגמה לפוסטים בפייסבוק, שבהם קיימת קונצנזוס דעות. במקום ... צריך להציב לעצמך מטרה אני היום צריך לשכנע שלושה אנשים שמשהו שהם חושבים זה לא נכון לשכנע בההפך, לא משנה סתם אקראי תקח שלושה אנשים, אקראי סתם לא משנה, נכנס לפייסבוק ואתה רואה נגיד פוסט שכולם מגיבים ... שהם בטוחים בדברים ותשכנע אותם ההפך. למה, כי ככה זה מאלץ אותך להתמודד עם קונפליקטים, מה הוא אמר, איך אני משכנע אותו הפוך. אני אומר לכם יש מקום שקוראים לו facebook. facebook יש את ... בזה. אליעד: תמציאי טענה. ש: נגיד למישהו שרוצה להביא הרבה ילדים כי הוא רוצה שהרבה אנשים יחיו על חשבונו, סתם. אליעד: לא בוא תביא לי איזה טענה עם קונצנזוס בfacebook נגיד. ש: טענה עם קונצנזוס בfacebook. אליעד: כן. ש: אז אולי תעזור ... אחרת כי הוא רוצה שיעשו לו לייק לדף משהו כזה, או כאילו הוא רוצה לפרסם דרך זה משהו. זה בכלל קשקוש. כן אבל בא נגיד נלך על ההפך, נגיד אם, הנה דוגמה, דוגמה נגיד facebook אמרו שהם יתרמו דולר לכל מי שיעשה לייק, מי שיעשה שיתוף לדף ואז את כותבת אל תעשו שיתוף בשום פנים ואופן כדי שפייסבוק לא יתרמו וכדי שלא יגרם נזק לילד ... שלהן הוא רק אם תגיד שהשכל לא צודק. אבל רוב הטענות שאנשים טוענים, רוב הטענות להגיד את ההפך אתה לא צריך להיות משוגע כדי להגיד את ההפך. רוב ככל הטענות שיש ב facebook, בעולם, איפה שזה לא יהיה הן ...
הרגע הזה של ההווה, כוחו של הרגע הזה, משמעותו של הרגע הזה, עבר הווה עתיד, חוויית הזמן, רגע אחד
הרגע הזה של ההווה, כוחו של הרגע הזה, משמעותו של הרגע הזה, עבר הווה עתיד, חוויית הזמן, רגע אחד
... קיומי כן. אליעד: אז מה השאלה רוץ לשאלה ומצד שני לא תכף תגיע לשאלה. ש: ומצד שני לא כי ההווה מחיה את העבר. אליעד: אז מה השאלה אדוני המלומד, עכשיו רגע תעצור כי במאמר מוסגר נגיד היה מישהו בפייסבוק שאמר איזה כייף שאפשר לכתוב פה מה שרוצים בלי שאליעד ...
הסיבה הראשונה, מהי הסיבה הראשונה, האם יש סיבה ראשונה, האם יש סיבה, אין סיבה, שורש הסיבה הראשונה
הסיבה הראשונה, מהי הסיבה הראשונה, האם יש סיבה ראשונה, האם יש סיבה, אין סיבה, שורש הסיבה הראשונה
... כפי שהוא, ללא מחויבות או צורך לחפש הסברים מיותרים. אליעד גם מדגים כיצד אנשים מבלבלים את עצמם בגלל מה ששמעו מאחרים. למשל, אדם ששמע באינטרנט או בפייסבוק שאומרים צריך לדעת מהי הסיבה הראשונה, יכול להרגיש שהוא חייב למצוא את הסיבה הזו. הוא ישאל שוב ושוב, מה הסיבה ...
לחפש את האמת, לדעת עד הסוף, להבין עד הסוף, גבול ההבנה האנושית, לשאול שאלות, חיפוש האמת
לחפש את האמת, לדעת עד הסוף, להבין עד הסוף, גבול ההבנה האנושית, לשאול שאלות, חיפוש האמת
... אלא להגיע למצב שבו אין יותר שאלות על הנושא. כלומר, ההבנה צריכה להיות כזו שאפילו תיאורטית אין אפשרות למצוא עוד שאלות. לדוגמה, אדם שאל בפייסבוק מה הכוונה בלהבין את האמת. אליעד מסביר שלהבין את האמת זה לנסות להבין את הדבר עד כמה שאפשר להבין אותו, באופן ...
העולם הערבי, מהפכות בעולם הערבי, התמרדות נגד דיקטטורה, הפיכת השלטון, דמוקרטיה, הסכם שלום, לעשות שלום
העולם הערבי, מהפכות בעולם הערבי, התמרדות נגד דיקטטורה, הפיכת השלטון, דמוקרטיה, הסכם שלום, לעשות שלום
... מגיעים לתובנה שהמצב הקיים בלתי נסבל יותר מהסיכון לשינוי. מה התפקיד של הטכנולוגיה בהתפתחות מהפכות בעולם הערבי? אליעד מזכיר גם את התפקיד של הטכנולוגיה, כגון פייסבוק והאינטרנט, שהיו גורמים מרכזיים במהפכות הערביות. טכנולוגיה זו, שמגיעה מהמערב, אפשרה לאנשים לתקשר, להתאגד ולארגן התמרדויות בצורה מהירה ויעילה. ...
זוגיות רעה, זוגיות טובה, לצמצם את עצמך, זוגיות מושלמת, זוגיות מתוך אחדות, זוגיות מתוך נפרדות, לבחור בנפרדות, פחד להיפגע
זוגיות רעה, זוגיות טובה, לצמצם את עצמך, זוגיות מושלמת, זוגיות מתוך אחדות, זוגיות מתוך נפרדות, לבחור בנפרדות, פחד להיפגע
... שבזוגיות האדם אומר באופן ברור שהוא רוצה דבר אחד יותר מדבר אחר. לעומת פעולות פשוטות כמו העברת ערוצים בטלוויזיה או גלישה בפייסבוק , בזוגיות האדם נקשר באופן רגשי ואינטנסיבי לדבר אחד בלבד. אליעד מסביר שבזוגיות רומנטית אמיתית, האדם ממש מתאהב ויוצר קשר רגשי עמוק, ולכן הוא ...
להתחיל עם בחורה בפייסבוק, הכרויות בפייסבוק, להכיר בחורות בפייסבוק, איך להתחיל עם בחורה, איך להכיר בחורה, להכיר בנות
... עם בחורה בפייסבוק, הכרויות בפייסבוק, להכיר בחורות בפייסבוק, איך להתחיל עם בחורה, איך להכיר בחורה, להכיר בנות האם קל להכיר בחורות בפייסבוק, ומה מפריע להצלחה שלך? הרבה אנשים רוצים להכיר בחורות בפייסבוק, אבל לא כולם מצליחים בקלות. אליעד מסביר שלפני שמתחילים בכלל לנסות להכיר בחורה בפייסבוק, חייבים להבין מה בדיוק רוצים. אדם שרוצה להכיר בחורות בקלות, צריך להבהיר לעצמו שהוא רוצה שזה יהיה קל וזמין, בדיוק כמו ללכת לקנות בקבוק קולה בקיוסק. אבל יש פה ... שראית מישהי מעניינת בפייסבוק, שלחת לה בקשת חברות והודעה, אבל אחרי חודשיים אין תגובה. אליעד מסביר שכבר מכאן ברור שאתה לא חווה קלות בהיכרות. הוא מציע לשים את עצמך בנעליה של הבחורה: אם יש לה ... הודעה או בקשת חברות בפייסבוק? הנקודה המרכזית שאליעד מדגיש היא ששליחת בקשת חברות בלבד היא מאמץ מאוד נמוך, ולכן גם התוצאה בהתאם. אם היית רוצה להשיג משהו משמעותי כמו להכיר בחורה מיוחדת, היית ... לכן, שליחת הודעה בפייסבוק והמתנה לתגובה זו לא השקעה מספיק גדולה כדי לזכות בתשומת הלב שלה. מה כן צריך לעשות כדי להכיר בחורות בקלות ובצורה אפקטיבית? הסוד של אליעד להצלחה בהיכרויות בפייסבוק הוא להבין באמת מה הבחורה רוצה. במקום להיות עסוק רק במה שאתה רוצה, צריך לחשוב מה היא רוצה, מה הצרכים שלה, מה מעניין אותה. אם אתה יודע שהיא דוברת עברית, אז ... להצליח להכיר בחורות בפייסבוק, חייבים להבין את המשחק: להבין מה באמת אתה רוצה: משהו מיוחד או משהו זמין מאוד? להסתכל על הבחורה מנקודת מבטה: מה היא רוצה? מה מעניין אותה? להשקיע בהתאם למטרה: ... איך להתחיל עם בחורה בפייסבוק? למה היא לא עונה להודעה בפייסבוק? איך להכיר בחורות איכותיות? מה זה תיאום ציפיות עם המציאות? איך לדעת מה הבחורה רוצה באמת? האם קל להכיר בנות בפייסבוק? ש: בא לך לדבר קצת על הסרט. אליעד: לא בא לי אבל בא נדבר לא אבל משהו מחיי היומיום שלך. ש: נניח בחורות. אליעד: מה איתן? ש: בחורות זה דבר שהייתי רוצה שיהיה יותר ... אוקי דוגמה מאוד פשוטה הפייסבוק. אליעד: כן ראית מישהי בפייסבוק. ש: ראיתי ושלחתי לה בקשת חברות והודעה. אליעד: איזה מרגש רצה להיות חבר שלה שלח לה אפילו הודעה אפילו לא חיכה לרגע ישר שלח לה הודעה אני רוצה להיות חבר שלך. ש: לא ... שלך הוא אמר בוא ניתן לפייסבוק להגיד לה אז הוא אומר לפייסבוק פייסבוק תקשיב תגיד לה בבקשה שאני רוצה להיות חבר שלה אבל לא חבר חבר רק שתופיע אצלי בנתיים בפייסבוק זה חבר וירטואלי עד כאן הסיפור מוכר הלאה. ש: ומה שקרה ששלחתי לה בקשה ועובר שבוע שבועיים חודש חודשיים אין תשובה. אליעד: יפה עקב אחרי זה. ש: אולי היא מתה. אליעד: ... שלוש מאות בקשות חברות בפייסבוק ואתה ביניהם. אליעד: נכון אוקי. ש: אז אני נורא עצלנית ואין לי כוח להוסיף אותך בסדר. אליעד: אוקי ואז חוויית שאתה לא משיג בחורות בקלות. ש: אז הבנתי שיש לי פה ... הבחורה הזאת שפנית אליה בפייסבוק למה רצית כי היא נראית ככה והיא ככה וככה. ש: אתה צודק רציתי אותה מסיבה. אליעד: שכולם רוצים את הסיבה הזאת אז יש יותר תחרות אז מה חשבת שרק אתה רוצה חשבת שרק אתה ... את הבחורה לשלוח לה בפייסבוק חברות ולחכות חודשיים עד שאני אפנה לשם למה לחכות חודשיים. ש: מצד מסוים זאת השקעה גדולה מאוד כאילו לחכות חודשיים זה נראה לי הרבה מאמץ. אליעד: לא זה גם לא שהוא ישב ליד הפייסבוק ואמר טוב מתי היא תאשר ומתי היא תאשר הוא ועכשיו הלך לעיסוקיו בדק אישרה לא אישרה. ש: אני חושב שהיה דווקא הפוך. אליעד: לא כל כך השקיע יום ויום נכנס. ש: בא נגיד ... נכון כי אתה חשבת שבפייסבוק יש רק בן אדם אחד שהיא מחכה מי יפנה אלי הנה מישהו פנה אלי ישר היא זה. ש: אז זהו חשבתי שזה עניין פשוט. אליעד: נכון. ש: כמו שאמרת להבין את העולם לא הבנתי את ... אין אפשרות די סוגר את הפייסבוק יוצא מהפייסבוק. ש: לא מאשר עשר ואת כל השאר עשרה מספיק. אליעד: נכון את העשרה הראשונים. ש: אלה שנראות הכי טוב שהכי מושכות. אליעד: אז אולי גם היא עשתה את זה יכול להיות שגם היא ...
חיפוש זוגיות, פחד מבדידות, פחד לחיות לבד, בדידות חברתית, בדידות רגשית, תחושת בדידות, ביחד או לבד, חרדות ופחדים, התמודדות עם חרדות, פחד להזדקן לבד, חיפוש אהבה, חיי רווקות
חיפוש זוגיות, פחד מבדידות, פחד לחיות לבד, בדידות חברתית, בדידות רגשית, תחושת בדידות, ביחד או לבד, חרדות ופחדים, התמודדות עם חרדות, פחד להזדקן לבד, חיפוש אהבה, חיי רווקות
... אני לא יודעת. אליעד: את לא יודעת מה רע בלהיות לבד? ש: לא יהיה מישהו שיעזור לי, לא יהיה לי עם מי לדבר. אליעד: ואם תהיה לך פיליפינית נגיד ויש לך פייסבוק את יכולה לצוטט עם אנשים אז את לא לבד יש לך עם מי לדבר. ש: לא יהיה לי אינטימיות. אליעד: ואז מה? ש: זה כמו שלא יהיה לי אוכל זה סוג של צורך. אליעד: ...
טאוטולוגיה, סתירה עצמית, לוגיקה, פילוסופיה, הכללה, להכליל, מותר להכליל, אסור להכליל, כתות, הכת של אליעד כהן, לכל כלל יש יוצא מן הכלל, תורת הקבוצות, דבר שנכון מצד עצמו
טאוטולוגיה, סתירה עצמית, לוגיקה, פילוסופיה, הכללה, להכליל, מותר להכליל, אסור להכליל, כתות, הכת של אליעד כהן, לכל כלל יש יוצא מן הכלל, תורת הקבוצות, דבר שנכון מצד עצמו
... באופן מטאפורי. הוא מסביר שהוא לא התכוון לקבוצת אנשים ספציפית בקבוצה שלו בפייסבוק או אנשים מסוימים שמזדהים איתו. הכוונה שלו היתה למערכת חשיבה, ... לדוגמה, כאשר אליעד אומר הקבוצה שלי, אנשים מיד מניחים שהוא מתכוון לקבוצה בפייסבוק או לקבוצה של אנשים. אבל אליעד כהן מסביר שהוא כלל לא התכוון ...
פיתוח יכולות למידה, יכולת אנליטית, חוסר הבנה, פיתוח יכולת שכלית, לפתח יכולת חשיבה, מה חסר לך, חקירה רגשית, איך לפתח את החשיבה
פיתוח יכולות למידה, יכולת אנליטית, חוסר הבנה, פיתוח יכולת שכלית, לפתח יכולת חשיבה, מה חסר לך, חקירה רגשית, איך לפתח את החשיבה
... שהשולחן והכיסא קיימים באופן זהה בדיוק כפי שהכלום קיים. מדוע יש תחושת חיסרון גם כשהכל נראה שלם? אליעד נותן דוגמה של אדם שקם בבוקר ללא שאלות או חוסרים, ופתאום הוא נכנס לפייסבוק או למקום אחר וחווה ניכור או חוסר הבנה של אנשים אחרים. תחושת חיסרון זו נובעת מההרגשה שהוא לא מצליח להתחבר או ... מה הוא חסר בדיוק. מה הקשר בין תחושת חיסרון לחוסר הבנה? אליעד מתאר בפירוט רב את תחושת החיסרון שאנשים חווים כשהם לא מצליחים להבין דברים. הוא מביא דוגמה של אדם שנכנס לפייסבוק , רואה פוסטים ולא מבין מה אנשים כותבים או אומרים. תחושת החיסרון במצב זה נוצרת מכיוון שהאדם חווה את עצמו כנפרד, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: facebook, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: facebook, איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי ועסקי, אימון אישי לאורח חיים בריא, מאמן אישי לנוער בתחום facebook - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 15:05:12 - wesi1