אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך לנסח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך לנסח הצעת עבודה? למה כותבים הצעת מחיר? האם כדאי לכתוב הצעת מחיר? שיקולים בכתיבת הצעת מחיר, מהי המטרה של הצעת המחיר? אפשרויות להציע הצעת מחיר, האם לכתוב הצעת מחיר? איך להציע הצעת מחיר?
והפעם אסביר איך לכתוב הצעת מחיר ללקוח? אז ברמת העיקרון יש בזה כל מיני שיקולים וכל מיני היבטים, אבל אם אתה רוצה לדעת איך לכתוב הצעת מחיר, קודם כל הדבר הראשון שאתה צריך לעשות, הוא לשאול את עצמך, מה המטרה שבגללה אתה כותב את הצעת המחיר ללקוח?

כי בעיקרון יש 2 סיבות מרכזיות אפשריות, למה כותבים הצעת מחיר ללקוח. וקודם כל צריכים להבין את הסיבה שבגללה כותבים את הצעת המחיר ללקוח, ומכאן לנסות להבין איך לכתוב הכי נכון את הצעת המחיר ללקוח, בהתאם לסיבה שבגללה כותבים לו את הצעת המחיר.

אז מהן 2 הסיבות המרכזיות שבגללן כותבים הצעת מחיר ללקוח?

1 - כדי להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש. 2 - כדי לתעד את ההסכמות המסחריות ברמה ההסכמית, כדי למנוע אי הסכמות מסחריות בעתיד. 3 - גם וגם משתי הסיבות האלו ביחד.

ולהלן האפשרויות בצורה יותר מפורטת:

שיקולי מכירה ללקוח

אפשרות אחת היא, שאתה כותב הצעת מחיר ללקוח, ככלי מכירה. דהיינו, מטרת הצעת המחיר, היא להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירצה לרכוש ממך. להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לרכוש את המוצר, להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לרכוש דווקא ממך, להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לרכוש דווקא ממך, דווקא במחיר הזה, בלי לבקש הנחה וכולי. במילים אחרות, מטרת הצעת המחיר, היא בעיקרה מכירתית.

שיקולים מסחריים, שאינם מכירתיים

כמו כן, לפעמים כותבים את הצעת המחיר, לא כדי לגרום ללקוח לרכוש, אלא כדי לתעד ולפרט מה בדיוק הוא הולך לקבל ומה בדיוק הוא הולך לא לקבל, מה בדיוק יהיו תנאי התשלום, מה בדיוק יקרה כדי שהוא ישלם, מה יקרה אם הוא לא ישלם, מה בדיוק אתה מתחייב לו, ומה בדיוק הוא מתחייב לך, ומה יקרה אם לסבתא יהיו גלגלים ותפרוץ מלחמה, או מה יקרה אם יקרה אסון כלשהו, או מחדל כלשהו, או דבר כלשהו, שיכול לשבש את העסקה ביניכם. במילים אחרות, מטרת הצעת המחיר, היא כדי שיהיה ברור לצדדים, מה ההסכמות המסחריות שהם הסכימו ביניהם.

שיקולים מכירתיים + מסחריים

כמובן שלפעמים הצעת המחיר יכולה גם לשמש ככלי שיווקי ומכירתי, וגם כדי לסגור את ההסכמות המסחריות שבין הצדדים.


אז ברגע שאתה רוצה לכתוב הצעת מחיר ללקוח, שאל את עצמך, מה המטרה שלשמה אתה כותב את הצעת המחיר. האם במהותה המטרה היא לשכנע את הלקוח לסגור את העסקה ובעצם הצעת המחיר היא כלי יותר שיווקי מסחרי מכירתי, או שהצעת המחיר נכתבת כסוג של הסכם מסחרי, שבעצם הוא מהווה התחייבות חוזית של שני הצדדים אחד כלפי השני, על ההסכמות המסחריות שביניהם. או כמובן גם וגם. ובהתאם לזה, אפשרי לנסות להבין, איך נכון לך במקרה הספציפי שלך, לכתוב את הצעת המחיר שלך.

שאל את עצמך: האם הצעת המחיר הזאת, היא בעצם ההסכם המסחרי היחיד שלך מול הלקוח, או שאולי אחרי שהוא יקבל את הצעת המחיר, הוא יחתום על מסמך אחר, על הסכם מסחרי אחר, שבו יפורטו ההסכמות המסחריות בינך לבינו. במילים אחרות, האם ועד כמה הצעת המחיר הזאת, הולכת לשמש כהסכם מסחרי, הסכם של הזמנת שירותי עבודה כלשהם, הסכם על הזמנת סחורה כלשהי, או שמא אחרי קבלת הצעת המחיר, אתה הולך לחתום עם הלקוח על הסכם אחר, מפורט יותר וכולי.


במידה והצעת המחיר היא יותר סוג של מסמך שיווקי מכירתי, במקרה כזה עליך להתייחס להצעת המחיר כמו לכל חומר שיווקי / חומר מכירתי אחר. כמו לכל תהליך מכירה אחר, שמתבצע בכתב ולא בעל פה. וצריכים להבין היכן תהליך הצעת המחיר, נמצא בתוך תהליך המשפך השיווקי. ובהתאם לזה להבין איך הכי נכון להוציא את הצעת המחיר.

מחשבות ושיקולים לדוגמה:

האם הלקוח ביקש ממך את הצעת המחיר? האם הלקוח הולך להשתמש בהצעת המחיר שלך לצורך השוואה שלך לספקים אחרים? מי המתחרים שלך לדעתך? ומה היתרונות שלך על פני המתחרים שלך? שזה כמובן עוד עניין שלם בפני עצמו (מתחרים).

האם וכמה לפרט על מה שהלקוח מקבל ממך? האם להשתמש בשפה טכנית וכמה?

האם והיכן בהצעת המחיר, לכתוב את המחיר עצמו? בהתחלה? בסוף באמצע?

האם קודם כל לכתוב בקצרה על עצמך, או לכתוב על עצמך בסוף, או לא לכתוב בכלל?

אני מזכיר שיש עולם שלם של חוקים של איך לקבוע מחיר ושל תמחור, שהוא עניין בפני עצמו. יש גם לוגיקה שלמה של איך להציג מחיר ללקוח. יש גם לוגיקה של מתי להציג את המחיר ללקוח. אבל אלו נושאים שהם עומדים בפני עצמם, בלי קשר בהכרח לכתיבת הצעת המחיר בכתב. ולכן כדאי ללמוד אותם בפני עצמם באופן נפרד.

בקיצור ולסיכום, כתיבת הצעת מחיר, שמטרתה היא לגרום ללקוח לרכוש ממך, היא תהליך מכירה שלם בפני עצמו, שמתרחש בכתב וצריכים לעשות אותו בצורה נכונה, כמו כל תהליך מכירה אחר.


במידה והצעת המחיר היא בעצם סוג של הסכמות מסחריות / הסכם הזמנת שירותים ממך, הסכם מסחרי בינך לבין הלקוח, גם במקרה כזה צריכים לתכנן את ההסכם המסחרי בהתאם לכל מיני שיקולים שונים.

האם וכמה תרצה לפרט? יש יתרונות וגם חסרונות בלפרט יותר מידי מה בדיוק הולך לקרות.

האם לדוגמה תרצה להתייחס בהסכם למה יקרה אם מתישהו באמצע העסקה לא תצליח / הפסקת עבודה? גם בזה יש יתרונות וחסרונות.

חלק מהדברים שתכתוב בהסכם, עשויים לגרום ללקוח אולי להקשיח עמדות ואולי אפילו לחזור בו מהעסקה.

שאל את עצמך גם, מי האדם השני שקורא את הצעת המחיר? האם זה איש מקצוע? האם זה מישהו מהתחום? האם הוא עורך דין? האם הוא נותן את זה לעורך דין שיעבור על זה? בכל מקרה, יתכנו שיקולים שונים.

אני ממליץ להעמיק כאן בנושא של לכתוב הסכם ושל כתיבת הסכם, יש המון שיקולים ועניינים שקשורים לגבי איך לכתוב הסכם בצורה נכונה וחכמה, שתגן עליך ברמה המסחרית והמשפטית.


מחשבות ושיקולים נוספים

כמה זמן ייקח לך לכתוב את הצעת המחיר? כמה משאבים אתה משקיע בכתיבת הצעת המחיר? האם זאת הצעת מחיר גנרית וכללית שאתה מוציא לכולם הצעת מחיר די דומה, או שלכל לקוח צריך להכין במיוחד הצעת מחיר מיוחדת?

האם הלקוח שלך מקבל תועלת, מעצם זה שהוא מקבל ממך הצעת מחיר? כי לפעמים הצעת המחיר יכולה להיות סוג של מפרט טכני, שעוזר ללקוח להבין מה הוא צריך, גם בלי קשר לרכישה ממך. במילים אחרות, הלקוח מקבל תועלת מעצם זה שהוא קיבל ממך הצעת מחיר, שעוזרת לו להבין את עצמו. אולי גם בתוך הצעת המחיר, יש אפיון טכני, אולי קצר ואולי ארוך ומפורט, לגבי מה הלקוח מקבל ממך.

לפעמים יש היגיון לבקש מהלקוח לשלם לך כסף, על זה שאתה מוציא לו הצעת מחיר, בפרט כאשר מדובר על הצעת מחיר שנותנת לו ערך לכשעצמה ושיש עלות גדולה להוציא אותה. כמובן שאפשרי גם להציע ללקוח לקזז לו את עלות הצעת המחיר, במידה והוא יסגור עסקה. וכמובן שגם זה עניין של היצע וביקוש וכולי.

מי הולך לקרוא את הצעת המחיר? רק הלקוח? גם מישהו אחר? מי המישהו האחר? עורך דין? איש מקצוע? המתחרים שלך? אולי יש מידע מסחרי שלא תרצה שיעבור הלאה למתחרים שלך, דרך הצעת המחיר שלך?

האם כדאי לתת ללקוח הצעת מחיר בכתב וזהו? האם כדאי לומר לו את המחיר בעל פה ורק אחר כך לשלוח לו אותו בכתב? האם כדאי לשלוח ללקוח הצעת מחיר בכתב ורק אחר כך לדבר איתו עליה בעל פה, כשהוא רואה אותה מול העיניים שלו? תוך כמה זמן מהשלב שאתה נותן ללקוח את המחיר בעל פה / בכתב, תוך כמה זמן אתה עובר לשלב הבא, שאתה משלים לו בכתב / בעל פה, את החלק הקודם? גם לזה יש משמעות.

ובכללי, תוך כמה זמן להוציא הצעת מחיר ללקוח? תוך כמה זמן לתת לו מחיר? גם לזה יש משמעות. כי הלקוח יכול לפרש כל מיני פירושים, על אם תוציא לו מיד הצעת מחיר, או רק אחרי זמן יותר ארוך. לדוגמה, אם תוציא הצעת מחיר לאט, זה יכול להתפרש, כאילו אתה בודק את הדברים לעומק, או שאתה עצלן. ואם תוציא מהר, אולי זה אומר שאתה מוציא הצעת מחיר לא שקולה מספיק ולא מחושבת ולא מדויקת. ככה שאולי בכלל אפשרי לבקש ממך הנחה, כי נתת את המחיר מהר מידי, אז אולי זה אומר שהמחיר לא מדויק. בקיצור, יש משמעות לכל דבר.

האם תרצה להכניס עיזים במשא ומתן? האם הצעת המחיר פתוחה למשא ומתן? האם הולך להתקיים משא ומתן על הצעת המחיר? גם בזה יש המון שיקולים (עיזים במשא ומתן) שכדאי לקחת בחשבון.

האם כדאי לפרט יותר או שאולי כדאי לפרט פחות? האם כדאי להתייחס לתרחישי קיצון או אולי לא? האם ובאיזה אורך כדאי לכתוב את הצעת המחיר? לכל דבר יש יתרונות וחסרונות.

בנוסף, מה מקובל בשוק שאתה עובד בו? האם ואיך מקובל להוציא הצעות מחיר? מה מקובל לכתוב בהן? אולי כדאי שתעשה שונה מכולם? ואולי כדאי שתעשה בדיוק כמו כולם?

לסיכום:

כתיבת הצעת מחיר, יש בה המון אפשרויות שונות. ולכן יש כאן כמה חלקים:

1 - להבין מה המטרה המרכזית שלשמה אתה כותב את הצעת המחיר, האם היא יותר מטרה שיווקית מכירתית או שהיא מטרה משפטית של תיעוד ההסכמות המסחריות ויצירת התחייבות מסחרית במובן המשפטי.

2 - עליך להכיר את האפשרויות השונות, איך לכתוב הצעת מחיר ולדעת לנתח את הסיטואציה שהכי מתאימה לך, בהתאם למטרות שלך, האפשרויות שלך, הלקוח שלך, השוק שלך, התמחור שלך, המצב שלך וכולי.
שאלות להציע ללקוחות עיקרון לגלות את הסיבה תהליך מכירה להבין את הלקוח הסכם איך לגרום ללקוח לסגור עסקה אפשרות מלחמות למה כותבים הצעת מחיר איך כותבים הצעת מחיר איך להציע הצעת מחיר איך לכתוב איך לכתוב הצעת מחיר איך לכתוב הצעת עבודה איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר איך לנסח איך לנסח הצעת מחיר איך לנסח הצעת עבודה אפשרויות אפשרויות להציע הצעת מחיר אפשרות האם כדאי לכתוב הצעת מחיר האם לכתוב הצעת מחיר הצעת מחיר הצעת עבודה להציע להציע הצעות להציע הצעת מחיר לכתוב לכתוב הצעת מחיר לכתוב הצעת עבודה לכתוב ללקוח הצעת מחיר למה כותבים הצעת מחיר למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר לנסח לנסח הצעת מחיר לנסח הצעת עבודה לקוח לקוחות מהי המטרה של הצעת המחיר מחיר מטרה מטרות עבודה שיקולים שיקולים בכתיבת הצעת מחיר תכלית
NLP / שכנוע - איך להשתמש בשאלות הסחה? איך להשתמש בשאלות הטעייה? איך לעשות מניפולציה? איך ליצור ספק אלטרנטיבי? איך לעשות הסחת הדעת? איך לשתול מחשבות בת מודע? איך לגרום למישהו להאמין לך?
... בשאלות הסחה? איך להשתמש בשאלות הטעייה? איך לעשות מניפולציה? איך ליצור ספק אלטרנטיבי? איך לעשות הסחת הדעת? איך לשתול מחשבות בת ... ושאלות הטעייה ואיך להשתמש בהן? ומהו ספק מהותי ומהו ספק צורני ומהו ספק אלטרנטיבי? ואסביר גם, מהן שאלות של צורה שאלות מורכבות, ... יותר נכונות עבור עצמך, באמצעות שאלות עצמיות? ואבאר איך לחזק את הספק האלטרנטיבי שאתה מציב לאדם? ואיך לגרום למישהו להאמין לך? ... שאליו אתה לא רוצה שהוא יסתכל. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה הופך את הספק האלטרנטיבי שאתה מציג בפניו, ליותר ממשי וליותר מוחשי. ... בין רוצה לבין מעדיף). כאשר הניסוח של השאלה, לוקח בעצם את תחושת הספק האלטרנטיבי שאתה יוצר לאדם, ומעצים אותה והופך אותה ליותר ממשית, כדי שהאדם יתמקד בספק האלטרנטיבי, במקום בספק המהותי לגבי מה שאתה אומר לו. כי ... של הדבר. וכל ספק צורני, שעוסק בצורה החיצונית של הדבר, יכול להיות ספק אלטרנטיבי לספק המהותי. דהיינו, בכל פעם שאתה רוצה לגרום ... באופן מהותי לגבי מה שאתה אומר, אז תיצור עבורו ספק צורני שיהיה עבורו ספק אלטרנטיבי לספק המהותי. ואיך ליצור ספק צורני? תשובה: על ... איתו על מתי איפה הוא רוצה להיפגש. וככל שתפרט יותר את שאלת ההסחה ואת הספק האלטרנטיבי, כך תרחיק את תת המודע שלו, מהספק המהותי של ...
מה לא יכול להיות? אין אפשרות, יש אפשרות, חוקי הטבע, חוקי המציאות, חוקי הפיזיקה, סטטיסטיקה, הסתברות, הכל יכול להיות, ניסים, סיבתיות, סיבה ותוצאה, אין סוף אפשרויות, פוטנציאל אין סופי
מה לא יכול להיות? אין אפשרות, יש אפשרות, חוקי הטבע, חוקי המציאות, חוקי הפיזיקה, סטטיסטיקה, הסתברות, הכל יכול להיות, ניסים, סיבתיות, סיבה ותוצאה, אין סוף אפשרויות, פוטנציאל אין סופי
... חוקי הפיזיקה, סטטיסטיקה, הסתברות, הכל יכול להיות, ניסים, סיבתיות, סיבה ותוצאה, אין סוף אפשרויות, פוטנציאל אין סופי מה לא יכול להיות? איך עוברים מגבולות הפיזיקה והטבע? במהלך ההרצאה, אליעד עוסק בשאלות פילוסופיות לגבי מהות המציאות, הפוטנציאל והאפשרויות הקיימות במציאות שלנו, תוך עיסוק בחוקי הפיזיקה, חוקי הטבע וההבנה האנושית את הסיבתיות והסיבה והתוצאה. אליעד פותח בשאלה מה באמת לא יכול להיות. הוא מבהיר כי יש מציאות שבה קיימות אין סוף אפשרויות - הפוטנציאל במציאות הוא אינסופי, הכל יכול לקרות, והסיבה לכך היא שהמציאות כולה לא מוגבלת על ידי החוקים שאנחנו מכירים היום. הוא מתאר את הרעיון שהמציאות עשויה לכלול אינסוף זמן ומקום, וכל נקודה בתוכה עשויה להכיל אפשרויות אינסופיות. בהמשך, אליעד מסביר את הרעיון הזה באמצעות דוגמה על טמפרטורה: למרות שלא ייתכן שיתקיימו בו זמנית טמפרטורות קיצוניות, כמו חום וקרח באותו מקום ובזמן, יש אינסוף אפשרויות אחרות של טמפרטורות שעשויות להתקיים בכל נקודת זמן ומקום. הוא מציין שמה שאנו תופסים כחוקי הפיזיקה, הוא בעצם סדר מסויים שנמצא בתודעה האנושית שלנו, ... יכולה להיחשב לניסיון לפיצוח חוקי טבע קיימים. אליעד מדבר גם על מושג השינויים בתוך המציאות והעובדה שבכל נקודת זמן, התפיסה שלנו יכולה להשתנות, כך שמה שנראה מחויב היום, לא בהכרח יהיה כך בעתיד. הוא מסביר זאת על ידי דימוי של איך במציאות כל דבר ...
סיבתיות - אפשרויות אין סופיות - התחדשות אין סופית
... - אפשרויות אין סופיות - התחדשות אין סופית לפעמים, האדם בטוח שמשהו יקרה. והאדם בטוח שמשהו יקרה, משום שלאדם נדמה, שהעולם שלנו, פועל לפי חוקיות כלשהי של סיבה ותוצאה. ... אין סופי, עם אין סוף אפשרויות . ורצף אפשרויות שחוזר על עצמו, מצטייר לאדם, כרצף של סיבה ותוצאה. אבל באמת, אין שום סיבה ותוצאה חלקית, אלא כל דבר הוא סיבת עצמו, והכל אחד וכולי. וכפי שהוסבר כל זה במקומות ... שהיא. ויש אין סוף אפשרויות. ופוטנציאל הצורות האפשריות, הוא קיים תמיד. ומי שהוא מספיק חכם, הוא יודע ורואה בעיניו, כיצד כל סיבה, יכולה ברמה הלוגית להוביל, לכל תוצאה שהיא. וכאשר האדם ...
אלטרנטיבות / אפשרויות פעולה - כיצד לזהות את האלטרנטיבות / אפשרויות שלך?
אלטרנטיבות אפשרויות פעולה - כיצד לזהות את האלטרנטיבות אפשרויות שלך? האלטרנטיבות של האדם, הן האפשרויות שיש לו כדי להשיג את המטרות שלו, בהתאם לאמצעים שעומדים לרשותו. רוב הבעיות של האדם, נגרמות מכך שהוא לא יודע לזהות בצורה נכונה את האלטרנטיבות ואת האפשרויות שלו. כאשר האדם לא רואה את האפשרויות שיש לו, על ידי זה הוא מונע מעצמו הצלחה, או שהוא משיג את המטרה בדרכים קשות יותר. כמו ... לא רצויים, וגם עלול ליצור בעיות נוספות. בדיוק כמו אדם שמנסה לנעול נעל שלא מתאימה למידת הרגל שלו... נמצא אם כן, כי חשוב מאוד עבור האדם לזהות את האלטרנטיבות ואת האפשרויות האמיתיות שיש לו. וככל שהאדם מצליח לזהות טוב יותר את האפשרויות האמיתיות שלו, כך גדל הסיכוי שלו להשיג את התוצאות שאליהן הוא רוצה להגיע, בצורה יעילה יותר ומהירה יותר. והשאלה היא, מהי צורת המחשבה הנכונה, שמאפשרת לאדם לזהות את האלטרנטיבות השונות שלו, בצורה טובה יותר? והתשובה היא, כי באפשרותו של האדם לזהות טוב יותר את האפשרויות שלו, 1 - על ידי הבנה טובה יותר של המטרה הסופית שאליה הוא רוצה להגיע. 2 - על ידי הבנה ... אותו אל המטרה, למרות שהוא אינו יכול ללכת בה. והשאלה היא, איך אפשר לזהות מראש דרכים שגויות לפני שהולכים בהן? והתשובה היא, כי קיימת דרך מהירה לזהות אלטרנטיבות שגויות. והיא, על ידי זה שהאדם יושב עם עצמו ומדמיין את דרך הפעולה שלו, צעד אחרי צעד ... הדרך שבה הוא רוצה ללכת, וכיצד בדיוק היא מובילה אותו אל המטרה הסופית שלו, כך קל לו יותר לזהות דרכים שגויות ודרכים יעילות וטובות יותר. לסיכום: הבנת האפשרויות שיש לאדם בצורה נכונה, הכרחית כדי להשיג את המטרות. רצוי גם להשתדל להימנע מללכת בדרכים שאינך יכול ללכת בהן, כדי להימנע מנזקים מיותרים. הדרך לזהות את האלטרנטיבות האמיתיות שלך טוב יותר, היא על ידי הגדרה טובה יותר של המטרה הסופית שאליה ברצונך ...
אלטרנטיבות - מה הן האלטרנטיבות שלך? איך לזהות אותן?
אלטרנטיבות - מה הן האלטרנטיבות שלך? איך לזהות אותן? אלטרנטיבות = אפשרויות הבחירה של האדם. הסבל של האדם נובע אך ורק משום שהוא אינו מודע באמת לאלטרנטיבות שלו. אינו מודע לאלטרנטיבות שלו = אינו מודע ליכולת האמיתית שלו. לא לדעת שהנך יכול לעשות X = לא להיות מודע לאלטרנטיבות שלך. לחשוב שהנך יכול לעשות X, כאשר אינך יכול לעשות אותו = לא להיות מודע לאלטרנטיבות שלך. כאשר האדם חושב בטעות כי הוא יכול לעשות משהו שהוא אינו יכול לעשות אותו = מאמץ ... האדם מודע למה הוא כן יכול לעשות = כמות אפשרויות הבחירה גדלות = פחות מאמץ = רוגע = טוב. האדם אינו רוצה את מה שהוא יודע בוודאות כי ... האדם יודע בוודאות את מרחב הבחירה שלו ואת האלטרנטיבות שלו באמת, הרי שלא היה רוצה את מה שאינו יכול, והרי שהיה יודע בדיוק מה לעשות בכל רגע. ככל שהאלטרנטיבות של האדם ברורות לו יותר, כך מצבו טוב יותר מול עצמו ומול המציאות. חשוב לזכור: על ... באותו הרגע הוא רואה מיד כיצד יש לו אין סוף אלטרנטיבות למלא אותו. את הרצון הפנימי ביותר של האדם, אין אפשרות של מציאות שאי אפשר למלא אותו. ... ברמה המעשית: חקור לעומק את הרצון שלך ואת האלטרנטיבות שלך. ככל שתבין טוב יותר את עצמך מה באמת אתה רוצה מה באמת אתה יכול לבחור וכולי, כך ... הפנימי ביותר שלך, תגלה שיש לך אין סוף אלטרנטיבות למלא אותו. מסקנה: את עיקר ההתמקדות שלך, תשים בלהבין את הרצון הפנימי והמהותי ביותר ...
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח? האם להציע ללקוח אפשרות אחת או מספר אפשרויות? כאשר אנו עוסקים בשיטות מכירה ושכנוע לקוחות, עולה השאלה האם כדאי להציע ללקוח אפשרות אחת בלבד או מספר אפשרויות. אליעד כהן מסביר שאין לשאלה זו תשובה מוחלטת והיא תלויה במשתנים רבים, בעיקר בהעדפות הלקוח ובסיטואציה הספציפית. אליעד כהן מפרט את היתרונות והחסרונות בכל גישה באמצעות דוגמאות והסברים. מה היתרונות והחסרונות של הצגת אפשרות אחת בלבד ללקוח? כאשר מוכרים מוצר וישנה רק אפשרות אחת, היתרון המרכזי הוא הפשטות והבהירות: הלקוח יודע בדיוק מה מוצע לו, והוא יכול להחליט בקלות אם זה מתאים לו או לא. לדוגמה, אם מישהו מגיע לקנות כיסא, ויש רק דגם אחד מוצע, הלקוח מיד יחליט אם זה מתאים לו. החיסרון הוא שאם הכיסא אינו מתאים ללקוח, אין אלטרנטיבה נוספת להציע, והלקוח פשוט יבחר לא לקנות. יתרון נוסף במצב בו מוצעת רק אפשרות אחת, הוא שהלקוח אינו חש תחושת התפשרות, כי אין לו שום דבר להשוות אליו באופן מיידי. מצד שני, קיים תמיד סיכון שהלקוח ידחה את המוצר כי הוא מדמיין או מכיר אפשרויות טובות יותר, אפילו אם הן אינן מוצגות כרגע. אליעד מסביר שגם כאשר ישנה אפשרות אחת, הלקוח תמיד מבצע בראשו השוואה לדברים אחרים שהכיר בעבר או שהוא מדמיין, ולכן לא קיים מצב טהור בו הוא לא ישווה כלל. מה היתרונות והחסרונות בהצגת מספר אפשרויות ללקוח? אליעד כהן מסביר שהיתרון הברור של הצגת מספר אפשרויות ללקוח הוא שהלקוח יכול לבחור בדיוק את מה שמתאים לו מבין מגוון אפשרויות. למשל, אם אדם מגיע לקנות כיסא ומציעים לו כמה סוגים, הוא יכול לבחור את זה שהכי מתאים לצרכיו ולהעדפותיו האישיות. החיסרון, לעומת זאת, הוא שברגע שמוצגות מספר אפשרויות, הלקוח מתחיל להשוות ביניהן ומיד מבחין בחסרונות של כל אחת מהאפשרויות המוצעות. כתוצאה מכך, כל אפשרות נראית פחות אטרקטיבית, כי היא בהכרח מושווית לאפשרות אחרת שנראית טוב יותר בהיבט מסוים. לכן, ה
מחלת הסרטן, יחסי גומלין גוף נפש, רפואה הוליסטית, רפואה משלימה, רפואה אלטרנטיבית, יחסי גוף ונפש, בעיית גוף ונפש, מחלה פסיכוסומאטית, שינוי חשיבה, גוף רוחני, גוף מנטלי, גוף אנרגטי
מחלת הסרטן, יחסי גומלין גוף נפש, רפואה הוליסטית, רפואה משלימה, רפואה אלטרנטיבית, יחסי גוף ונפש, בעיית גוף ונפש, מחלה פסיכוסומאטית, שינוי חשיבה, גוף רוחני, גוף מנטלי, גוף אנרגטי
... הסרטן, יחסי גומלין גוף נפש, רפואה הוליסטית, רפואה משלימה, רפואה אלטרנטיבית, יחסי גוף ונפש, בעיית גוף ונפש, מחלה פסיכוסומאטית, שינוי חשיבה, גוף רוחני, גוף מנטלי, גוף אנרגטי ... שפלצבו משפיע רק במצבים מסוימים ולא במקרים קיצוניים או בלתי הפיכים. הוא מדגים שאם אדם איבד יד, אף מחשבה חיובית לא תחזיר לו אותה. לדבריו, פלצבו עובד בעיקר כאשר הבעיה הפיזית קלה יחסית או ניתנת להשפעה דרך שינוי התנהגות, אך לא במחלות חמורות או בתהליכים פיזיולוגיים בלתי הפיכים. האם קיים שורש רוחני למחלות, לפי תפיסות הוליסטיות? אליעד מתייחס לתפיסה הרווחת ברפואה האלטרנטיבית לפיה לכל איבר או בעיה גופנית יש משמעות רוחנית. לדוגמה, כאבים בידיים או בגב מתפרשים לעיתים כייצוג ... הנפשי, אבל לא ניתן להוכיח זאת כל עוד קיימים משתנים נוספים המשפיעים על התוצאות. האם יש משמעות לכך שהקשר בין מחשבה למחלה לא הוכח? אליעד טוען שהעובדה שעדיין לא הוכח קשר בין מחשבות לבין מחלות קשות כמו סרטן, אין פירושה שלא קיים קשר כזה באופן מוחלט. ... מחלות, אך יכולה להשפיע משמעותית על האופן שבו האדם מתמודד עם המחלה ומנהל את חייו. האם מחשבות גורמות לסרטן? קשר בין גוף לנפש האם פלצבו באמת עובד? משמעות רוחנית של מחלות האם רפואה הוליסטית עובדת? כיצד להתמודד עם סרטן? מהי מחלה פסיכוסומאטית? ...
יש אפשרות שאין אפשרות, מהי אפשרות? מהו פוטנציאל? אין סוף אפשרויות, אפשרויות מנוגדות, פוטנציאל אין סופי, אין אפשרות שאין אפשרות, לפני הפוטנציאל של המציאות, פוטנציאל מנוגד
יש אפשרות שאין אפשרות, מהי אפשרות? מהו פוטנציאל? אין סוף אפשרויות, אפשרויות מנוגדות, פוטנציאל אין סופי, אין אפשרות שאין אפשרות, לפני הפוטנציאל של המציאות, פוטנציאל מנוגד
... אפשרות שאין אפשרות, מהי אפשרות? מהו פוטנציאל? אין סוף אפשרויות, אפשרויות מנוגדות, פוטנציאל אין סופי, אין אפשרות שאין אפשרות, לפני הפוטנציאל של המציאות, פוטנציאל מנוגד מהי אפשרות ומהו פוטנציאל? אפשרות היא היכולת של ... כל התופעות האפשריות שיכולות לקרות במציאות. פוטנציאל, מצד שני, הוא המרחב הכולל של כל האפשרויות, כלומר, כל מה שיכול לקרות, אך עדיין לא קרה בפועל. בעוד שהאפשרות מתייחסת לתוצאה אפשרית של מצב, הפוטנציאל מתאר את כל התחום של האפשרויות שלא התגשמו. האם קיימת אפשרות שלא תהיה אפשרות? השאלה הזו מתמקדת במציאות שבה לא קיימת שום אפשרות. מה שמעניין בה היא שהתשובה לכאורה היא לא, משום שיכולתנו לדמיין ... אפשרות בפני עצמה. זו בעיה פילוסופית שמוכיחה שבעצם, אין מצב שבו אין אפשרות. כיצד אפשרויות מנוגדות מתקיימות יחד? במציאות שלנו, לעיתים קיים מצב שבו אפשרויות מנוגדות מתקיימות בו זמנית. דוגמה לכך היא המחשבה על כיסא שנמצא בחדר, ובאותה מידה קיימת גם האפשרות שלא יהיה שם כיסא. איך אפשר להבין זאת? הדרך שבה ניתן להסביר זאת היא בהבנה שכל אפשרות מתקיימת ברמה שונה של מציאות. ברמה של הפוטנציאל, כל האפשרויות קיימות בו זמנית, אך ברמה של המציאות הממשית רק אחת מהן מתממשת. מה הקשר בין אפשרויות לרצון ובחירה? כאשר אדם אומר אני רוצה להיות מאושר, הוא למעשה מציין אפשרות מסוימת, ומאחורי הרצון עומדת הבחירה במציאות אפשרית אחת מתוך רבות. עצם קיומו של רצון מעיד על כך שלפניו קיימת גם האפשרות שלא להיות מאושר. הבנת האפשרויות הרבות שמציב הרצון יכולה להוביל להבנה שאין הכרח להיות מאושר, ושהרצון הוא למעשה תוצאה של האפשרויות השונות. אדם מבין שאין מחויבות לרצות משהו מסוים, אלא שכל רצון הוא תוצאה של בחירה באחת האפשרויות מתוך המגוון האפשרי. מה משמעות הפוטנציאל האינסופי? הפוטנציאל האינסופי של המציאות מתאר את העובדה שבמציאות תמיד קיימת האפשרות לשינוי. כל אפשרות שניתן לדמיין יכולה להתממש, ולכן אין שום גבול לפוטנציאל של המציאות. עצם קיומה של אפשרות אומרת שהמציאות יכולה להשתנות ... מתוך פוטנציאל אינסופי. כל רגע, כל בחירה, וכל רצון הם תוצאה של היכולת לדמיין אפשרויות בלתי מוגבלות, אשר כל אחת מהן יכולה להתגשם. השאלה אם אפשרות של חוסר אפשרות קיימת או לא, מצביעה על כך שכל מצב אפשרי, משום שתשובתנו לשאלה זו היא עצמה אפשרות. מהי אפשרות ומהו פוטנציאל? האם קיימת אפשרות שלא תהיה אפשרות? כיצד אפשרויות מנוגדות מתקיימות יחד? מה הקשר בין אפשרויות לרצון ובחירה? מה משמעות הפוטנציאל האינסופי? מהי אפשרות ומהו פוטנציאל? אפשרות היא היכולת של דבר להתקיים או לא להתקיים. זהו מושג מרכזי שמתייחס לכל מה שיכול לקרות. לעומת זאת, פוטנציאל הוא המרחב הכולל של כל האפשרויות - כל מה שיכול לקרות, אך עדיין לא קרה בפועל. במציאות שלנו קיימות אינסוף אפשרויות, וכל דבר שאנו חווים הוא תוצאה של אפשרות מסוימת שהפכה למציאות. ישנן אפשרויות מנוגדות - דבר אחד יכול להיות וגם לא להיות בו - זמנית, לפחות ברמה התיאורטית. השאלה שעולה היא כיצד אפשרויות מנוגדות מתקיימות יחד? כיצד ישנה אפשרות לדבר אחד, ובה בעת גם אפשרות הפוכה לו? האם קיימת אפשרות שלא תהיה אפשרות? השאלה המרכזית הנדונה היא האם ניתן לדמיין מצב שבו ... היא למעשה אפשרות בפני עצמה, ולכן אין אפשרות שלא תהיה אפשרות. האם המציאות מחייבת אפשרויות? המציאות כפי שאנו חווים אותה כוללת אינסוף אפשרויות. בכל רגע נתון, קיימת אפשרות שהמציאות תהיה שונה. למשל, אם יש בחדר כיסא, קיימת גם האפשרות שלא יהיה שם כיסא. אך מה מאפשר את האפשרויות האלו? מה גורם לכך שדברים יכולים להיות או לא להיות? השאלה הזו מובילה אותנו לרעיון שהמציאות עצמה מחייבת אפשרויות. אם לא הייתה אפשרות, אז גם לא הייתה מציאות. כלומר, קיומה של המציאות מחייב שתהיינה אפשרויות שונות. הפוטנציאל של המציאות הוא אינסופי, ולכן תמיד קיימת האפשרות שמשהו ישתנה. האם ישנו מצב שבו אין הבדל בין אפשרויות? כדי שמשהו יהיה אפשרי, צריך להיות הבדל בין מצבים שונים. למשל, אם יש כיסא, חייבת להיות הבחנה בינו לבין מצב שבו אין כיסא. אך אם נגיע לנקודה שבה אין הבדל בין האפשרויות - האם ניתן בכלל לדבר על אפשרות? לדוגמה, אם היינו חיים בעולם שבו אין הבדל בין יש לאין, האם היה אפשר לדבר על כך שיש פוטנציאל? בעולם כזה, גם האפשרות עצמה לא הייתה מובחנת, ולכן הפוטנציאל היה מאבד ממשמעותו. זהו מצב שבו אין הפרדה בין אפשרויות שונות, ולכן אין משמעות לדיון על קיום או חוסר קיום. מה קורה כשאפשרויות מנוגדות מתקיימות יחד? אחת הבעיות המרכזיות היא הסתירה הלוגית הנראית כשאפשרויות מנוגדות מתקיימות יחד. לדוגמה, אם במקום אחד יש כיסא ובו - זמנית אין כיסא, כיצד ניתן להבין זאת? ישנם מצבים שבהם הסתירה נראית רק לכאורה, משום שההבדל הוא רק בנקודת המבט שלנו. לדוגמה, כאשר אנו מתבוננים במשהו מנקודת מבט של פוטנציאל, כל האפשרויות קיימות בו - זמנית. אך כאשר אנו מתבוננים על הדברים מתוך המציאות הממשית, רק אפשרות אחת מתקיימת בפועל. כלומר, הסתירה נפתרת בכך שהדבר שנראה כסותר, למעשה מתקיים ברמות שונות של מציאות. כיצד ניתן לעבור בין אפשרויות? המעבר בין
הסתברות, סטטיסטיקה, אין סוף אפשרויות, פוטנציאל אין סופי, יקומים מקבילים, אפשרויות מנוגדות, אפשרויות סותרות, אפשרויות ביחס לאין סוף, אפשרויות זהות
הסתברות, סטטיסטיקה, אין סוף אפשרויות, פוטנציאל אין סופי, יקומים מקבילים, אפשרויות מנוגדות, אפשרויות סותרות, אפשרויות ביחס לאין סוף, אפשרויות זהות
... סטטיסטיקה, אין סוף אפשרויות, פוטנציאל אין סופי, יקומים מקבילים, אפשרויות מנוגדות, אפשרויות סותרות, אפשרויות ביחס לאין סוף, אפשרויות זהות מה המשמעות של אינסוף אפשרויות ויקומים מקבילים? הנושא המרכזי שאליעד כהן דן בו בהרצאה הוא המשמעות של אינסוף אפשרויות, הסתברות, סטטיסטיקה, יקומים מקבילים והסתירות האפשריות שנוצרות בתוך המושגים האלו. הטענה המרכזית היא שכאשר אנחנו מדברים על אין סוף אפשרויות, נוצרת סתירה לוגית מסוימת, מאחר וכל אפשרות יכולה לסתור אפשרות אחרת. אליעד מדגים את הבעיה באמצעות הדוגמה של זריקת מטבע. לפי התפיסה המקובלת של הסתברות, אם ... פעמים, אין באמת הבטחה שהוא ייפול בדיוק חצי על צד אחד וחצי על צד שני, אלא זוהי רק הנחה שמבוססת על תפיסה הסתברותית. איך מתמודדים עם אפשרויות שסותרות אחת את השנייה? כדי להמחיש את הסתירה המהותית שנמצאת באינסוף אפשרויות, אליעד נותן דוגמה נוספת - קובייה שחציה שחור וחציה לבן. אפשרות אחת היא שהקובייה תיפול כך ש - 50% שחור ו - 50% לבן. זאת אפשרות הגיונית לכאורה. אך קיימת גם אפשרות שתיפול למשל 99% שחור ו - 1% לבן, ובו זמנית קיימת אפשרות הפוכה לחלוטין, שבה היא תיפול 99% לבן ו - 1% שחור. שתי האפשרויות הללו לא יכולות להתקיים בו זמנית, וזו בדיוק הסתירה שאליעד מנסה להראות: כאשר מדברים על אינסוף אפשרויות, קיימת בהכרח סתירה פנימית, כי האפשרויות סותרות זו את זו. מה ההבדל בין אפשרויות סותרות לאפשרויות זהות? אליעד מדגיש הבדל חשוב: אפשרות של 50% שחור ו - 50% לבן היא לא שתי אפשרויות נפרדות (אפשרות של 50% שחור ואפשרות של 50% לבן), אלא אפשרות אחת בלבד. לעומת זאת, אפשרות של 99% שחור ו - 1% לבן, ואפשרות של 99% לבן ו - 1% שחור, הן שתי אפשרויות שונות וסותרות. הן לא יכולות להתקיים באותו יקום, ולכן הסתירה ברורה. בהמשך, אליעד מחדד את הנקודה ומסביר שכל שתי אפשרויות שונות סותרות אחת את השנייה בהגדרתן, כי אם אפשרות אחת מתממשת בפועל, האפשרות השנייה כבר לא יכולה להתממש באותו רגע. האם יש משמעות למושג אינסוף פחות ... אפס שקלים או אדם שיש לו מיליון שקלים, התשובה היא שאף אחד לא יגיע מהר יותר, מאחר שביחס לאינסוף שניהם נמצאים באותו מרחק. האם יש משמעות לאפשרויות אם בפועל רק אחת מתרחשת? אליעד מדגיש שברגע שאפשרות אחת התממשה בפועל, זה בהכרח אומר ששאר האפשרויות לא יכולות להתממש באותו רגע. ולכן, אם קיימת אפשרות אחת שבסופו של דבר מתממשת בהכרח, אז למעשה שאר האפשרויות היו מראש בלתי אפשריות במובן מסוים. מכאן עולה שאלה פילוסופית עמוקה על המשמעות של אפשרויות: אם מראש הייתה חייבת להתממש רק אפשרות אחת, האם לשאר האפשרויות הייתה בכלל משמעות? מה המשמעות של יקומים מקבילים לפי אליעד כהן? אליעד מרחיב על המושג של יקומים מקבילים, וטוען שברמה הפילוסופית, כל האפשרויות אכן מתממשות בפועל ביקומים מקבילים. כלומר, ביקום אחד הקובייה אכן נפלה על צד שחור 51%, וביקום מקביל נפלה על צד לבן 51%. כך הוא פותר את הסתירה הלוגית לכאורה: ... מבט של כל היקומים במקביל, באמת אין שום אפשרות שלא מתממשת. עם זאת, הוא מחדד שבעולם אחד ספציפי, או בממד אחד בלבד, לא יכולות להתקיים שתי אפשרויות מנוגדות בו זמנית. כל אחת מהאפשרויות מתקיימת ביקום נפרד, וכך נמנעת הסתירה. מה המשמעות של הסתברות וסטטיסטיקה מול הסיבתיות? אליעד כהן מתייחס גם לשאלה לגבי הסתברות וסטטיסטיקה לעומת סיבתיות, ... כך, ההסתברות של אירוע אינה תמיד מבוססת על אקראיות טהורה, אלא לעיתים היא מבוססת על תנאים וסיבות ספציפיות. מה משמעות המהות ביחס לאפשרויות אינסופיות? בסיום ההרצאה אליעד מסביר שכאשר מדברים על מהות מוחלטת שממלאת את הכל, אין בעצם מקום לאפשרויות שונות, כי ברמה המוחלטת הכל אחד ואין שוני בין אפשרויות. כל אפשרות שממלאת את הכל למעשה הופכת להיות המהות עצמה, ולכן מאבדת את משמעותה כאפשרות נפרדת. כלומר, האפשרויות קיימות רק מנקודת מבט מסוימת ומוגבלת, בעוד שמנקודת המבט המוחלטת של המהות האינסופית, הכל הוא אחד וללא הפרדה. מה זה יקומים מקבילים? מה המשמעות של אינסוף
עלות אלטרנטיבית, להרים כסף מהריצפה, עלות מול תועלת, מאמץ מול תשואה, יתרון מול חיסרון, ניתוח עלות תועלת, מאמץ להרוויח כסף, רווח מול הפסד, הוצאה אלטרנטיבית
עלות אלטרנטיבית, להרים כסף מהריצפה, עלות מול תועלת, מאמץ מול תשואה, יתרון מול חיסרון, ניתוח עלות תועלת, מאמץ להרוויח כסף, רווח מול הפסד, הוצאה אלטרנטיבית
... אלטרנטיבית, להרים כסף מהריצפה, עלות מול תועלת, מאמץ מול תשואה, יתרון מול חיסרון, ניתוח עלות תועלת, מאמץ להרוויח כסף, רווח מול הפסד, הוצאה אלטרנטיבית האם כדאי להרים כסף מהרצפה בכל מצב? אליעד כהן פותח ... שלו, ההיגיון מחייב אותו להרים כל מטבע או שטר שהוא מוצא. אך אליעד מסביר שהעניין אינו כה פשוט, ומכניס את המושגים עלות אלטרנטיבית, מאמץ מול תשואה וניתוח עלות - תועלת כדי לפרק את הסוגיה לעומקה. מהי עלות אלטרנטיבית וכיצד היא משפיעה על הבחירות שלנו? ההסבר של אליעד מתמקד במושג עלות אלטרנטיבית, שהוא מושג מרכזי בניתוח כלכלי של החלטות. העלות האלטרנטיבית היא בעצם המחיר או ההפסד האפשרי הנובע מכך שבחרת לעשות דבר מסוים ולא ... לשיחה הזאת ולהוביל להפסד גדול בהרבה מהתועלת שבהרמת הכסף מהרצפה. במקרה כזה, התועלת המיידית של 100 שקל פחותה מהעלות האלטרנטיבית של הפסד פוטנציאלי של מיליון שקל. באופן דומה, אם ... או פעולה אחרת משמעותית, אפילו הרמה פשוטה של כסף מהרצפה עשויה להוות הסחת דעת יקרה. מדוע אנשים לא תמיד מודעים לעלות האלטרנטיבית? אליעד מדגיש נקודה חשובה נוספת והיא שהרבה אנשים אינם מודעים לעלות האלטרנטיבית, והם פועלים מתוך אוטומט או הרגל. לפעמים אנשים ... הקטן הזה אולי היה מנוצל טוב יותר בפעולה אחרת, משתלמת יותר. למעשה, כל פעולה שאדם עושה, אפילו הקטנה ביותר, כרוכה בעלות אלטרנטיבית כלשהי. מהי הדוגמה של שודדים ומה המשמעות שלה בניתוח ... זניחה לחלוטין. המשמעות הרחבה יותר של דוגמה זו היא שכל פעולה שאנו עושים נמדדת ביחס לתועלת שהיא מביאה לנו, בניכוי העלות האלטרנטיבית והנזק האפשרי הנלווה אליה. האם קיימת עלות גם בקבלת ... בתחושת מחויבות כלשהי, או בהשקעת זמן קצרה לעצירה ולהתייחסות לאותו אדם. אליעד מסביר שרק אם העלות היא אפס, כלומר, אין שום מחיר או מאמץ או הפסד אפשרי אחר בקבלת הכסף, האדם בוודאות ... ומוחשיות, שההחלטה להרים כסף או לבצע פעולה כלשהי חייבת להיעשות תוך שקלול מדויק של התועלת מהפעולה לעומת המאמץ והעלות האלטרנטיבית שכרוכים בה. לא כל פעולה שנראית משתלמת על פניה אכן משתלמת בפועל, וההבנה של עיקרון העלות האלטרנטיבית יכולה לסייע לנו לקבל החלטות טובות ומודעות יותר. מהי עלות אלטרנטיבית? האם להרים כסף מהרצפה? ניתוח עלות תועלת מאמץ מול ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך לנסח הצעת עבודה? למה כותבים הצעת מחיר? האם כדאי לכתוב הצעת מחיר? שיקולים בכתיבת הצעת מחיר, מהי המטרה של הצעת המחיר? אפשרויות להציע הצעת מחיר, האם לכתוב הצעת מחיר? איך להציע הצעת מחיר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיקולי מכירה ללקוח, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיקולי מכירה ללקוח, איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לירידה במשקל, מאמן אישי למנהלים, מאמן אישי למתבגרים בנושא שיקולי מכירה ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3867 שניות - עכשיו 08_08_2025 השעה 18:04:31 - wesi1