אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הצעת עבודה ✔הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך לכתוב ללקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך לנסח הצעת עבודה? למה כותבים הצעת מחיר? האם כדאי לכתוב הצעת מחיר? שיקולים בכתיבת הצעת מחיר, מהי המטרה של הצעת המחיר? אפשרויות להציע הצעת מחיר, האם לכתוב הצעת מחיר? איך להציע הצעת מחיר?
והפעם אסביר איך לכתוב הצעת מחיר ללקוח? אז ברמת העיקרון יש בזה כל מיני שיקולים וכל מיני היבטים, אבל אם אתה רוצה לדעת איך לכתוב הצעת מחיר, קודם כל הדבר הראשון שאתה צריך לעשות, הוא לשאול את עצמך, מה המטרה שבגללה אתה כותב את הצעת המחיר ללקוח?

כי בעיקרון יש 2 סיבות מרכזיות אפשריות, למה כותבים הצעת מחיר ללקוח. וקודם כל צריכים להבין את הסיבה שבגללה כותבים את הצעת המחיר ללקוח, ומכאן לנסות להבין איך לכתוב הכי נכון את הצעת המחיר ללקוח, בהתאם לסיבה שבגללה כותבים לו את הצעת המחיר.

אז מהן 2 הסיבות המרכזיות שבגללן כותבים הצעת מחיר ללקוח?

1 - כדי להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש. 2 - כדי לתעד את ההסכמות המסחריות ברמה ההסכמית, כדי למנוע אי הסכמות מסחריות בעתיד. 3 - גם וגם משתי הסיבות האלו ביחד.

ולהלן האפשרויות בצורה יותר מפורטת:

שיקולי מכירה ללקוח

אפשרות אחת היא, שאתה כותב הצעת מחיר ללקוח, ככלי מכירה. דהיינו, מטרת הצעת המחיר, היא להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירצה לרכוש ממך. להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לרכוש את המוצר, להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לרכוש דווקא ממך, להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לרכוש דווקא ממך, דווקא במחיר הזה, בלי לבקש הנחה וכולי. במילים אחרות, מטרת הצעת המחיר, היא בעיקרה מכירתית.

שיקולים מסחריים, שאינם מכירתיים

כמו כן, לפעמים כותבים את הצעת המחיר, לא כדי לגרום ללקוח לרכוש, אלא כדי לתעד ולפרט מה בדיוק הוא הולך לקבל ומה בדיוק הוא הולך לא לקבל, מה בדיוק יהיו תנאי התשלום, מה בדיוק יקרה כדי שהוא ישלם, מה יקרה אם הוא לא ישלם, מה בדיוק אתה מתחייב לו, ומה בדיוק הוא מתחייב לך, ומה יקרה אם לסבתא יהיו גלגלים ותפרוץ מלחמה, או מה יקרה אם יקרה אסון כלשהו, או מחדל כלשהו, או דבר כלשהו, שיכול לשבש את העסקה ביניכם. במילים אחרות, מטרת הצעת המחיר, היא כדי שיהיה ברור לצדדים, מה ההסכמות המסחריות שהם הסכימו ביניהם.

שיקולים מכירתיים + מסחריים

כמובן שלפעמים הצעת המחיר יכולה גם לשמש ככלי שיווקי ומכירתי, וגם כדי לסגור את ההסכמות המסחריות שבין הצדדים.


אז ברגע שאתה רוצה לכתוב הצעת מחיר ללקוח, שאל את עצמך, מה המטרה שלשמה אתה כותב את הצעת המחיר. האם במהותה המטרה היא לשכנע את הלקוח לסגור את העסקה ובעצם הצעת המחיר היא כלי יותר שיווקי מסחרי מכירתי, או שהצעת המחיר נכתבת כסוג של הסכם מסחרי, שבעצם הוא מהווה התחייבות חוזית של שני הצדדים אחד כלפי השני, על ההסכמות המסחריות שביניהם. או כמובן גם וגם. ובהתאם לזה, אפשרי לנסות להבין, איך נכון לך במקרה הספציפי שלך, לכתוב את הצעת המחיר שלך.

שאל את עצמך: האם הצעת המחיר הזאת, היא בעצם ההסכם המסחרי היחיד שלך מול הלקוח, או שאולי אחרי שהוא יקבל את הצעת המחיר, הוא יחתום על מסמך אחר, על הסכם מסחרי אחר, שבו יפורטו ההסכמות המסחריות בינך לבינו. במילים אחרות, האם ועד כמה הצעת המחיר הזאת, הולכת לשמש כהסכם מסחרי, הסכם של הזמנת שירותי עבודה כלשהם, הסכם על הזמנת סחורה כלשהי, או שמא אחרי קבלת הצעת המחיר, אתה הולך לחתום עם הלקוח על הסכם אחר, מפורט יותר וכולי.


במידה והצעת המחיר היא יותר סוג של מסמך שיווקי מכירתי, במקרה כזה עליך להתייחס להצעת המחיר כמו לכל חומר שיווקי / חומר מכירתי אחר. כמו לכל תהליך מכירה אחר, שמתבצע בכתב ולא בעל פה. וצריכים להבין היכן תהליך הצעת המחיר, נמצא בתוך תהליך המשפך השיווקי. ובהתאם לזה להבין איך הכי נכון להוציא את הצעת המחיר.

מחשבות ושיקולים לדוגמה:

האם הלקוח ביקש ממך את הצעת המחיר? האם הלקוח הולך להשתמש בהצעת המחיר שלך לצורך השוואה שלך לספקים אחרים? מי המתחרים שלך לדעתך? ומה היתרונות שלך על פני המתחרים שלך? שזה כמובן עוד עניין שלם בפני עצמו (מתחרים).

האם וכמה לפרט על מה שהלקוח מקבל ממך? האם להשתמש בשפה טכנית וכמה?

האם והיכן בהצעת המחיר, לכתוב את המחיר עצמו? בהתחלה? בסוף באמצע?

האם קודם כל לכתוב בקצרה על עצמך, או לכתוב על עצמך בסוף, או לא לכתוב בכלל?

אני מזכיר שיש עולם שלם של חוקים של איך לקבוע מחיר ושל תמחור, שהוא עניין בפני עצמו. יש גם לוגיקה שלמה של איך להציג מחיר ללקוח. יש גם לוגיקה של מתי להציג את המחיר ללקוח. אבל אלו נושאים שהם עומדים בפני עצמם, בלי קשר בהכרח לכתיבת הצעת המחיר בכתב. ולכן כדאי ללמוד אותם בפני עצמם באופן נפרד.

בקיצור ולסיכום, כתיבת הצעת מחיר, שמטרתה היא לגרום ללקוח לרכוש ממך, היא תהליך מכירה שלם בפני עצמו, שמתרחש בכתב וצריכים לעשות אותו בצורה נכונה, כמו כל תהליך מכירה אחר.


במידה והצעת המחיר היא בעצם סוג של הסכמות מסחריות / הסכם הזמנת שירותים ממך, הסכם מסחרי בינך לבין הלקוח, גם במקרה כזה צריכים לתכנן את ההסכם המסחרי בהתאם לכל מיני שיקולים שונים.

האם וכמה תרצה לפרט? יש יתרונות וגם חסרונות בלפרט יותר מידי מה בדיוק הולך לקרות.

האם לדוגמה תרצה להתייחס בהסכם למה יקרה אם מתישהו באמצע העסקה לא תצליח / הפסקת עבודה? גם בזה יש יתרונות וחסרונות.

חלק מהדברים שתכתוב בהסכם, עשויים לגרום ללקוח אולי להקשיח עמדות ואולי אפילו לחזור בו מהעסקה.

שאל את עצמך גם, מי האדם השני שקורא את הצעת המחיר? האם זה איש מקצוע? האם זה מישהו מהתחום? האם הוא עורך דין? האם הוא נותן את זה לעורך דין שיעבור על זה? בכל מקרה, יתכנו שיקולים שונים.

אני ממליץ להעמיק כאן בנושא של לכתוב הסכם ושל כתיבת הסכם, יש המון שיקולים ועניינים שקשורים לגבי איך לכתוב הסכם בצורה נכונה וחכמה, שתגן עליך ברמה המסחרית והמשפטית.


מחשבות ושיקולים נוספים

כמה זמן ייקח לך לכתוב את הצעת המחיר? כמה משאבים אתה משקיע בכתיבת הצעת המחיר? האם זאת הצעת מחיר גנרית וכללית שאתה מוציא לכולם הצעת מחיר די דומה, או שלכל לקוח צריך להכין במיוחד הצעת מחיר מיוחדת?

האם הלקוח שלך מקבל תועלת, מעצם זה שהוא מקבל ממך הצעת מחיר? כי לפעמים הצעת המחיר יכולה להיות סוג של מפרט טכני, שעוזר ללקוח להבין מה הוא צריך, גם בלי קשר לרכישה ממך. במילים אחרות, הלקוח מקבל תועלת מעצם זה שהוא קיבל ממך הצעת מחיר, שעוזרת לו להבין את עצמו. אולי גם בתוך הצעת המחיר, יש אפיון טכני, אולי קצר ואולי ארוך ומפורט, לגבי מה הלקוח מקבל ממך.

לפעמים יש היגיון לבקש מהלקוח לשלם לך כסף, על זה שאתה מוציא לו הצעת מחיר, בפרט כאשר מדובר על הצעת מחיר שנותנת לו ערך לכשעצמה ושיש עלות גדולה להוציא אותה. כמובן שאפשרי גם להציע ללקוח לקזז לו את עלות הצעת המחיר, במידה והוא יסגור עסקה. וכמובן שגם זה עניין של היצע וביקוש וכולי.

מי הולך לקרוא את הצעת המחיר? רק הלקוח? גם מישהו אחר? מי המישהו האחר? עורך דין? איש מקצוע? המתחרים שלך? אולי יש מידע מסחרי שלא תרצה שיעבור הלאה למתחרים שלך, דרך הצעת המחיר שלך?

האם כדאי לתת ללקוח הצעת מחיר בכתב וזהו? האם כדאי לומר לו את המחיר בעל פה ורק אחר כך לשלוח לו אותו בכתב? האם כדאי לשלוח ללקוח הצעת מחיר בכתב ורק אחר כך לדבר איתו עליה בעל פה, כשהוא רואה אותה מול העיניים שלו? תוך כמה זמן מהשלב שאתה נותן ללקוח את המחיר בעל פה / בכתב, תוך כמה זמן אתה עובר לשלב הבא, שאתה משלים לו בכתב / בעל פה, את החלק הקודם? גם לזה יש משמעות.

ובכללי, תוך כמה זמן להוציא הצעת מחיר ללקוח? תוך כמה זמן לתת לו מחיר? גם לזה יש משמעות. כי הלקוח יכול לפרש כל מיני פירושים, על אם תוציא לו מיד הצעת מחיר, או רק אחרי זמן יותר ארוך. לדוגמה, אם תוציא הצעת מחיר לאט, זה יכול להתפרש, כאילו אתה בודק את הדברים לעומק, או שאתה עצלן. ואם תוציא מהר, אולי זה אומר שאתה מוציא הצעת מחיר לא שקולה מספיק ולא מחושבת ולא מדויקת. ככה שאולי בכלל אפשרי לבקש ממך הנחה, כי נתת את המחיר מהר מידי, אז אולי זה אומר שהמחיר לא מדויק. בקיצור, יש משמעות לכל דבר.

האם תרצה להכניס עיזים במשא ומתן? האם הצעת המחיר פתוחה למשא ומתן? האם הולך להתקיים משא ומתן על הצעת המחיר? גם בזה יש המון שיקולים (עיזים במשא ומתן) שכדאי לקחת בחשבון.

האם כדאי לפרט יותר או שאולי כדאי לפרט פחות? האם כדאי להתייחס לתרחישי קיצון או אולי לא? האם ובאיזה אורך כדאי לכתוב את הצעת המחיר? לכל דבר יש יתרונות וחסרונות.

בנוסף, מה מקובל בשוק שאתה עובד בו? האם ואיך מקובל להוציא הצעות מחיר? מה מקובל לכתוב בהן? אולי כדאי שתעשה שונה מכולם? ואולי כדאי שתעשה בדיוק כמו כולם?

לסיכום:

כתיבת הצעת מחיר, יש בה המון אפשרויות שונות. ולכן יש כאן כמה חלקים:

1 - להבין מה המטרה המרכזית שלשמה אתה כותב את הצעת המחיר, האם היא יותר מטרה שיווקית מכירתית או שהיא מטרה משפטית של תיעוד ההסכמות המסחריות ויצירת התחייבות מסחרית במובן המשפטי.

2 - עליך להכיר את האפשרויות השונות, איך לכתוב הצעת מחיר ולדעת לנתח את הסיטואציה שהכי מתאימה לך, בהתאם למטרות שלך, האפשרויות שלך, הלקוח שלך, השוק שלך, התמחור שלך, המצב שלך וכולי.
לנתח עצלנות למה לקנות ממך לרכוש למה לרכוש ממך מי המתחרים שלך איך לבקש מלחמות איך להגדיל איך לגרום ללקוח לקנות איך לשכנע לקוח איך כותבים הצעת מחיר איך להציע הצעת מחיר איך לכתוב איך לכתוב הצעת מחיר איך לכתוב הצעת עבודה איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר איך לנסח איך לנסח הצעת מחיר איך לנסח הצעת עבודה אפשרויות להציע הצעת מחיר האם כדאי לכתוב הצעת מחיר האם לכתוב הצעת מחיר הצעת מחיר הצעת עבודה להציע להציע הצעות להציע הצעת מחיר לכתוב לכתוב הצעת מחיר לכתוב הצעת עבודה לכתוב ללקוח הצעת מחיר למה כותבים הצעת מחיר למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר לנסח לנסח הצעת מחיר לנסח הצעת עבודה לקוח לקוחות מהי המטרה של הצעת המחיר מחיר מטרה מטרות עבודה שיקולים שיקולים בכתיבת הצעת מחיר
החזרת אקסים כתהליך מכירה, לגרום לאקסית להתחייב לך, האקסית יוצאת עם מישהו אחר, האקס יוצא עם מישהי אחרת, לאקסית יש מישהו, לאקס יש מישהי, החזרת אהבה כתהליך מכירה, תהליך החזרת אקסית, לגרום לאקסית להתאהב בך מחדש
החזרת אקסים כתהליך מכירה, לגרום לאקסית להתחייב לך, האקסית יוצאת עם מישהו אחר, האקס יוצא עם מישהי אחרת, לאקסית יש מישהו, לאקס יש מישהי, החזרת אהבה כתהליך מכירה, תהליך החזרת אקסית, לגרום לאקסית להתאהב בך מחדש
... לא נותן לצד השני את החופש לבדוק את אלטרנטיבותיו ולבחור מתוך רצון אמיתי לחזור לקשר. מה מלמדת הדוגמה על הצעת העבודה? הדוגמה מציינת את הצעת העבודה, בה אדם מציע שכר גבוה יותר אך דורש התחייבות לכל החיים מראש. מדובר בצעד שמעורר חשד ודחייה, כי המועמד ... ובלעדיות משדר שהתועלת היחידה שחשובה היא שלך, ולא רואים באמת את טובתו של האדם האחר. מה מלמדת הדוגמה על הצעת העבודה? באופן דומה לדוגמת המכירה, אפשר להשוות את המצב להצעת עבודה. אם מציעים לאדם שכר כפול אך מחייבים אותו לוותר על האפשרות לבדוק מקומות אחרים ולחתום מראש שהוא נשאר שם ...
הצעת מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר בבית משפט, תביעה מסחרית בבית משפט, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לכתוב הסכם? מה לכתוב בהסכם עבודה? יעוץ להקמת עסק, תהליכי הקמת עסק, ללמוד להקים עסק, ניהול משא ומתן עם לקוחות
...שתהיה מריבה, על מה התכוונתם בהצעת המחיר, שאולי יש כל מיני דרכים לפרש אותה. ויתכן גם ששופט בבית משפט יאמר שאומד דעת הצדדים היה משהו מסוים, למרות שבהצעת המחיר כתוב אחרת. דהיינו, שהשופט יכול לפסוק שהצדדים סיכמו שונה ממה שכתוב בהצעת המחיר. אבל אלו מקרי קצה, כאשר ברמת העיקרון, הצעת המחיר נועדה להבהיר לכל אחד מהצדדים את מה שהוא מחויב כלפי הצד השני, כדי למנוע ויכוחים ומריבות בהמשך הדרך. נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא, שהצעת המחיר יכולה להיות גם סוג של מסמך שיווקי שלך עבור הלקוח שלך. דהיינו, הצעת...
איך להציע הצעות? איך לגרום למישהו להסכים איתך, איך לגרום למישהו לקבל את ההצעה שלך? איך להציע הצעות טובות? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך? איך להציע לבחורה? איך להציע לילד? איך להציע הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן? איך להקטין את הסיכוי שתקבל לא? איך לא לקבל דחייה? איך ליצור הסכמה?
...של מערכות יחסים, בנושא של איך להציע למישהו הצעה כלשהי, בצורה נכונה. כדי ליצור אוירה כמה שיותר טובה. והעיקרון הזה מבוסס על העיקרון הבסיסי יותר, שאומר שאם ברצונך לפתח מערכת יחסים טובה עם מישהו, אז עליך לשאוף לכמה שפחות תחושת קונפליקט / ריחוק / חוסר הסכמה, בינך לבין האדם השני. וזה בעצם אומר, שאם אתה מציע למישהו משהו, החל מהצעה פשוטה כגון: אפשר להציע לך כוס מים, או לדוגמה הצעה משותפת, של אולי ניסע ביחד לטיול בצפון, או לדוגמה הצעה עסקית בסגנון של הצעת מחיר, או הצעה כהמלצה, כגון אני מציע לך ללכת לישון...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך לנסח הצעת עבודה? למה כותבים הצעת מחיר? האם כדאי לכתוב הצעת מחיר? שיקולים בכתיבת הצעת מחיר, מהי המטרה של הצעת המחיר? אפשרויות להציע הצעת מחיר, האם לכתוב הצעת מחיר? איך להציע הצעת מחיר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הצעת עבודה, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הצעת עבודה, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לנסות לשנות את המציאות לא הצלחתי לשנות אותה דחף מיני ירד גילויי אהבה לחלוף שכל נקנה נמשך לשירי דיכאון חרד למרות שאין סיכוי אהבה עצמית ללא תנאים אהבה עצמית חיצונית למה אוהבים בעלי חיים? איך לגרום לאישה להתאהב בך? ניתוח נוסחה לאושר אושר דתי פוסט טראומה זוגית זלזול במערכת יחסים איך לקבל החלטות מצוינות? איך לגרום לעובד להחליט? להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט התמודדות עם כאב פיזי להפסיק לפחד מכישלון איך לא לפספס הזדמנות להצלחה? הלקוח הכי טוב שלך טיפול בהתנגדויות שירות לקוחות התקף ניתוק אצל ילדים לשכנע ילדים תורות רוחניות ריפוי בתת מודע אספרגר לעומת אוטיזם האם מחלת נפש היא גנטית? איך לגרום לאקסית לא להתאהב במישהו אחר? קשר עם האקסית מונע להתקדם לזוגיות הבאה מה הקשר שבין שומן להשמנה? שריר מסייע אלוהים כרצון לתת החיסרון של אלוהים הגעתי להארה רוחנית מהות ההארה להיות אלוהים האמיתי האם טוב להיות אלוהים? מניות נדלן חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף מטרת החיים של מטרת החיים מה משמעות החיים? הנאה מוחלטת להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת האם לאלוהים יש רצון חופשי? האם לאלוהים יש בחירה חופשית? בטרם בריאת העולם נצחיות העולם עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורה רוחני, אימון אישי ועסקי, מאמן אישי להרזיה בנושא הצעת עבודה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0635 שניות - עכשיו 18_10_2025 השעה 02:34:30 - wesi1