🖨לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיהוכאן אבאר, שיש שני סוגים של השפעה על המודעות של הלקוח. והסוג הראשון הוא, שבו אתה המוכר, משפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח. ויש גם את הסוג השני, שבו המוכר משפיע על המודעות של הלקוח, לא ברמת המודע, אלא ברמת התת מודע. כי יש את המודע ואת תת המודע. והמודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם. ותת המודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם, לא בצורה גלויה, אלא בצורה סמויה. דהיינו, רעיונות שנמצאים בתת ההכרה של האדם, גם בלי שהוא עצמו מודע אליהם בצורה גלויה.
וכאן אבאר, מה היתרונות ומה החסרונות שיש, בהשפעה על המודע או על תת המודע של הלקוח. כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח.
ולהשפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, והלקוח מודע לכך שגרמו לו לשנות את דעתו. כגון לדוגמה שהלקוח לא רוצה לרכוש איזה מוצר, ובצורה גלויה הוא אומר שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר הזה, כגון לדוגמה בגלל שהוא טוען שאין לו צורך במוצר. ובמקרה כזה, השפעה על המודע של הלקוח, פירושה, שבצורה גלויה, המוכר משכנע את הלקוח, שהוא כן צריך את המוצר, עד שהלקוח מוכן לקבל את האפשרות שהוא כן צריך את המוצר. וזאת נקראת השפעה גלויה על המודעות של הלקוח.
והיתרונות של צורת השפעה כזאת, שבה הלקוח באופן מודע מבין שגרמו לו לשנות את העמדה שלו, הם שהלקוח בצורה ברורה, מודע לכך שהוא שינה את העמדה שלו. ז"א הלקוח יודע ברמת המודעות שלו, שהוא כרגע חושב שהמוצר כן מתאים לו. ואם משכנעים את המודעות הגלויה של הלקוח, בכך שהוא צריך את המוצר, אז ההיגיון אומר שהלקוח אכן ירכוש את המוצר, כי הוא מודע לכך שהוא חושב שהוא צריך את המוצר.
אבל, כאשר משכנעים את הלקוח בצורה גלויה, יש לכך גם חיסרון. כי זה נכון שמצד אחד הלקוח אכן מודע בצורה גלויה לכך שהוא חושב כרגע שהוא רוצה את המוצר. אבל מצד שני, הלקוח מודע לכך, שזה שהוא רוצה את המוצר כרגע, המחשבה הזאת, לא הגיעה "מתוכו", אלא היא הגיעה ממקום חיצוני לו, שזה בעצם המוכר ששכנע אותו בצורה גלויה.
וכאשר הלקוח מודע לכך שבעצם המחשבה שאומרת לו שהוא רוצה לקנות את המוצר, שהמחשבה הזאת הגיע ממקום חיצוני לו, אז ממילא זה יוצר תחושה של נפרדות וחוסר הזדהות, בין המחשבה הזאת, לבין הלקוח עצמו. כי ברגע שהלקוח מבין שהמחשבה הזאת לא באה ממנו, ושהמחשבה הזאת היא "לא שלו", אז ממילא הוא מטיל בה ספק, וזה עלול ליצור אצלו חוסר אמון, בינו לבין המחשבה שהוא רוצה לקנות את המוצר.
ולפעמים ישנם אפילו מצבים, שבהם הלקוח באמת צריך את המוצר. והלקוח בטעות חושב שהוא לא צריך את המוצר. ואח"כ אם משכנעים את הלקוח בצורה גלויה, שהוא כן צריך את המוצר. אז לפעמים בגלל שהלקוח זוכר שבהתחלה הוא לא רצה את המוצר, אז הוא מביע התנגדות לכך שהוא כן צריך את המוצר, למרות שהוא באמת צריך את המוצר.
והלקוח עלול להתנגד לכך שהוא צריך את המוצר, למרות שהוא מבין שהוא צריך אותו, כדי לשמור על האגו שלו. או משום שלא נוח לו להודות שהוא טועה. או משום שהוא רוצה לצאת צודק, ואם הוא אכן ישנה את דעתו בצורה גלויה, זה יכול לפגוע לו בתדמית של השיפוטיות שלו וכיו"ב.
כגון לדוגמה בחינוך ילדים. שלפעמים אומרים לילד לעשות משהו. והילד מבין שהוא צריך לעשות את הדבר. ולפעמים הוא מסרב לעשות את אותו הדבר, רק משום שאמרו לו לעשות את זה, ושהוא מרגיש שכאילו הדעה נכפתה עליו ללא בחירה חופשית שלו.
ולפעמים האדם מתנגד לדבר שהוא עצמו מבין שהוא נכון, רק משום שהוא מודע לכך שאותו רעיון, הגיע ממקור חיצוני לו, ושהוא מודע לכך שהוא משנה את דעתו. ולפעמים לא נוח לאדם לקבל את זה שהוא טעה, ושהוא משנה את דעתו. ואז הוא מתעקש לצאת צודק, ואז הוא עלול לסרב לרכוש את המוצר, רק משום שהוא מודע לכך שאותה המחשבה הגיע ממקור חיצוני לו.
ולשם כך, יש עוד שיטת השפעה על המודעות של הלקוח, שהיא השפעה סמויה. והשפעה סמויה על המודעות של הלקוח, פירושה, שכאשר הלקוח לדוגמה אומר שהוא לא צריך את המוצר הזה וכיו"ב, אז לא אומרים לו בצורה גלויה שהוא כן צריך את המוצר. אבל כן גורמים לו להבין מעצמו שהוא כן צריך את המוצר.
לדוגמה: על ידי זה שמסבירים לו פעם נוספת את היתרונות של המוצר, כאילו לא מתוך מטרה גלויה לשכנע אותו. ותוך כדי שמסבירים לו את היתרונות של המוצר, מדגישים לו דברים מסוימים, ושותלים לו מחשבות בתת המודע שלו, שיגרמו לו לרכוש את המוצר.
ולשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח, ולשלוט בתת המודע של הלקוח, היתרון של זה הוא, שהדבר הזה גורם ללקוח לחשוב, שזה הוא עצמו שינה את דעתו שלו עצמו, מתוך בחירה חופשית ומתוך רצונו החופשי. ואז ללקוח יש הזדהות גדולה יותר, עם המחשבה החדשה שלו, שאומרת לו שהוא כן רוצה את המוצר.
כי לפעמים האדם מאמין לעצמו, יותר ממה שהוא מאמין לאנשים אחרים. וכאשר המחשבה שאומרת לו שהוא צריך לקנות את המוצר, כאשר הלקוח חושב שהמחשבה הזאת מגיעה מתוכו בצורה אוטנטית, בלי שהוא מבין שהמחשבה הזאת נשתלה אצלו על ידי המוכר, על ידי זה הוא מביע יותר אמון והזדהות...
אושר, שינוי בחיים, לשנות את החיים, אושר בחיים - לעשות שינוי, שינוי חשיבה, ליצור שינוי בחיים, שינוי הבנה, שינוי מעשיאושר, שינוי בחיים, לשנות את החיים, אושר בחיים - לעשות שינוי, שינוי חשיבה, ליצור שינוי בחיים, שינוי הבנה, שינוי מעשי ובו יתבאר, מה צריך האדם לעשות כדי ליצור שינוי בחיים שלו? ומהו העיקר שבו צריך האדם להתמקד, כאשר הוא רוצה לעשות שינוי בחיים? ועוד. ומי שיתבונן יראה, כי אנשים כל הזמן מנסים לשנות את המציאות. כי המציאות קיימת כפי מה שהיא. ... לדוגמה שהאדם חושב, שאם הוא יקנה איזה דבר חדש, אז זה יעשה אותו למאושר יותר. ולקנות דבר חדש, פירושו שינוי חיצוני. כי האדם עצמו לא משתנה, כאשר הוא קונה דבר חדש. והשינוי במציאות שהתרחש כאשר האדם קנה את הדבר החדש, הוא התרחש בחיצוניות של האדם. כך שיש לנו את נקודת המבט הראשונה שאומרת, שהאושר של האדם יגיע, על ידי שינוי חיצוני בחיים של האדם. ומי שמכיר קצת יותר טוב את העולם, הוא יודע, שהאושר המוחלט (בניגוד לאושר יחסי) של האדם, לא תלוי בשינוי חיצוני, אלא בשינוי פנימי. דהיינו, זה לא משנה כמה יש או אין לך ברמה החיצונית, אלא זה משנה כמה יש או אין ... כדי להשיג אושר אמיתי בשלמות, ולא רק אושר רגעי ואושר זמני לכמה רגעים בודדים (שהוא כן נוצר על ידי שינוי חיצוני). ונחדד: שלפעמים תת המודע של האדם מבין את כל הדברים האלו, ותת המודע של האדם, הוא זה שגורם לאדם להשקיע בשינוי פנימי או בשינוי חיצוני, והכל לפי ההבנה של האדם, את מה שהוא מחפש. וגם מי שמבין שכדאי לעשות שינוי פנימי, גם הוא, יש אצלו הרבה דרגות של פנימי וחיצוני, בתוך השינויים הפנימיים עצמם. כגון לדוגמה, שיש כאלו שחושבים, שמאחר שהעיקר הוא השינוי הפנימי, הרי שהכי חשוב לדוגמה, זה שהם יאהבו את עצמם. ואז הם עושים כל מיני דברים שיגרמו להם לאהוב את עצמם יותר, ולהיות עם אהבה עצמית יותר גדולה. וכדי להשיג אהבה עצמית, לשם כך אפשר לעשות גם שינויים פנימיים וגם שינויים חיצוניים. ושינויים חיצוניים שנועדו כדי ליצור שינוי פנימי אצל האדם, יכולים לדוגמה להיות, שהאדם מחפש יותר כבוד והערכה מהסביבה שלו. והאדם חושב, שאם הוא יעשה שינוי חיצוני ויגרום לאנשים לאהוב אותו, אז הוא ירגיש יותר אהוב ברמה הפנימית שלו. או לדוגמה אדם שחושב, שאם הוא יראה יותר טוב, אז הוא יאהב את עצמו יותר. והוא חושב להשיג שינוי פנימי, באמצעות שינוי חיצוני. אבל, יש כאלו שההבנה שלהם היא יותר טובה, והם מבינים, שכדי להשיג שינוי פנימי, לשם כך צריך להתבונן יותר פנימה. ואז הם עוברים להתמקד במה שקורה בתוכם, במקום להתמקד במה שקורה מחוצה ... לרצות את המציאות, ואיך לאהוב את עצמו, ואיך לאהוב את המציאות, ואיך לקבל את המציאות, ואיך לעשות כל מיני שינויים פנימיים כאלו ואחרים. והשיטות האלו משתמשות בדמיון מודרך, ובהצהרות חיוביות, ובחשיבה חיובית, וב NLP וכיוב. שיטות, שתכליתן היא, לתכנת ... קנו רכב חדש ודירה חדשה, גם זה שינה להם את החיים לטובה. וכפי שיודעים אלו שמבינים את הנושאים האלו, שינוי חיצוני, יכול להביא לאדם אושר זמני, אבל לא אושר קבוע ולא אושר אמיתי פנימי, שנובע מעצמו, בלי להיות תלוי בסיבה כלשהי. דהיינו, זה נכון שבטווח המיידי, גם שינוי חיצוני, יכול לגרום לאדם להיות מאושר. אבל לאורך זמן, שינוי חיצוני לא יכול לעשות את האדם מאושר, אם הוא לא יעשה שינוי פנימי. ורק מי שעשה (אפילו באמצעות דמיון מודרך), הרבה שינויים חיצוניים בחייו, רק הוא יודע שבסופו של דבר, שינוי חיצוני לא יכול להביא לאדם אושר פנימי. ובדיוק כך, מי שעשה המון שינויים פנימיים בחייו, הוא יודע את האמת, שגם שינוי פנימי, גם הוא לא יכול להביא לאדם אושר בחיים. וכל השיטות של חשיבה חיובית / דמיון מודרך / אמונה ... שיטה, מלמדת את האדם להיאחז בדבר כלשהו, שהוא יכול להיעלם מהאדם ברגע אחד. והרעיון הוא, שהרצון של האדם לעשות שינוי פנימי, גם הוא נידון לכישלון, אם השינוי הוא לא מספיק פנימי כדלקמן. כי שינוי פנימי אמיתי, הוא עובד תמיד. וגם בתוך כל השינויים הפנימיים שהאדם יכול לעשות בחיים שלו כדי להרגיש טוב וכדי להיות מאושר, גם בהם, יש שינויים חיצוניים ויש שינויים פנימיים אמיתיים. והשינוי הפנימי העמוק ביותר שהאדם יכול לעשות בחיים שלו, הוא לא שינוי מחשבתי (לשנות ...
איך לשנות התנהגות? שינוי הרגלים, שינוי חשיבה, שינוי התנהגותי, שינוי דפוס התנהגות חוזר, טיפול בדפוסי התנהגות, שינוי הרגלי חשיבה, שינוי תבניות חשיבה, שינוי צורת חשיבה, תהליכי חשיבה, דפוסי חשיבהאיך לשנות התנהגות? שינוי הרגלים, שינוי חשיבה, שינוי התנהגותי, שינוי דפוס התנהגות חוזר, טיפול בדפוסי התנהגות, שינוי הרגלי חשיבה, שינוי תבניות חשיבה, שינוי צורת חשיבה, תהליכי חשיבה, דפוסי חשיבהאיך לשנות התנהגות? שינוי הרגלים, שינוי חשיבה, שינוי התנהגותי, שינוי דפוס התנהגות חוזר, טיפול בדפוסי התנהגות, שינוי הרגלי חשיבה, שינוי תבניות חשיבה, שינוי צורת חשיבה, תהליכי חשיבה, דפוסי חשיבה למה קשה כל כך לשנות התנהגות חיצונית בלבד? אנשים רבים רוצים ליצור שינוי אמיתי בחיים שלהם - להצליח יותר בעבודה, לרדת במשקל, להפסיק לעשן או להימנע מאיחורים. בדרך כלל הם חושבים שהדרך לשינוי מתחילה בשינוי ההתנהגות החיצונית בלבד. למשל, אדם שרוצה לרדת במשקל מחליט שיקנה פחות מתוקים ויתחיל לאכול אחרת, ואדם שמאחר לעבודה מחליט שמעכשיו ייצא חצי שעה מוקדם יותר. ההיגיון הפשוט אומר שזה אמור לעבוד, אבל במציאות, לרוב זה נכשל. הסיבה היא ששינוי התנהגותי חיצוני, ללא טיפול בשורש הרגשי והמחשבתי, נדון כמעט תמיד לכישלון חוזר ונשנה. מהן הבעיות בהתמקדות בשינוי חיצוני בלבד? כשמתמקדים רק בשינוי חיצוני של ההתנהגות, הבעיות האמיתיות שמניעות את ההתנהגות אינן נפתרות. למשל, אדם שמרגיש רע עם עצמו ואוכל יותר מדי, ... בצורות שונות. איך האמונות והדפוסים הפנימיים משפיעים על ההתנהגות? כל התנהגות חיצונית נובעת מדפוסי חשיבה פנימיים. אם רוצים ליצור שינוי יציב, יש לחקור ולגלות את הדפוסים האלה. לדוגמה, אדם שמנסה להפסיק לעשן ואומר לעצמו מעכשיו אפסיק, לא באמת יצליח ... מרגיש רע? מה התנאים שאני מציב למציאות? איך אני יכול ללמוד לקבל את המציאות ללא תנאים?. פתרון כזה יוביל לשינוי רגשי אמיתי ועמוק. האם קבלת המציאות ללא תנאים פירושה ויתור על שינויים ושיפורים? יש מי שחושב שאם הוא יקבל את המציאות כפי שהיא ללא תנאים, הוא בעצם מוותר על כל ניסיון לשיפור או לשינוי. בפועל, ההיפך הוא הנכון - קבלה ללא תנאי של המציאות פירושה לזהות את השורש הרגשי של הבעיה. במקום לברוח מהכאב הרגשי באמצעות שינוי חיצוני, האדם מטפל בשורש הבעיה עצמה. זה לא אומר שאסור לשנות הרגלים או לחפש עבודה אחרת, אלא שהשינוי יבוא מתוך בהירות פנימית, ולא מתוך בריחה או פחד. איך ליצור שינוי התנהגותי יציב ואמיתי לאורך זמן? שינוי אמיתי בהתנהגות מגיע רק מתוך שינוי פנימי עמוק. במקום לנסות להתנהג כמו רובוט ולהגיד לעצמך מעכשיו אעשה כך וכך, צריך לחקור מה בראש שלך גורם ... כל כך למתוקים? מה אני מנסה למלא או לפצות?. כשאדם מבין את השורש הזה, הוא מפסיק להזדקק לאותה התנהגות, והשינוי מגיע באופן טבעי, ללא מאבק מתמיד. מהו העיקרון המרכזי להצלחה בשינוי התנהגות? העיקרון המרכזי הוא שבכל פעם שרוצים לשנות התנהגות לא רצויה - כגון התמכרות, פחדים, דיכאון, או איחורים - ... הפנימיות, ואז ההתנהגות משתנה מעצמה. ללא טיפול בשורש הבעיה, האדם יחזור שוב ושוב לאותה נקודה. איך ניתן ליישם בפועל שינוי אמיתי בהתנהגות ובחשיבה? השינוי המעשי ביותר מגיע משינוי פנימי של החשיבה והאמונות ולא מפעולות חיצוניות בלבד. במקום להישען על פתרונות חיצוניים כמו להכיר אדם עשיר או להסתמך ... למישהו חזק או מצליח - אל המקום שבו אתה באמת הופך להיות חזק ומצליח בעצמך. זוהי הדרך היעילה והאמיתית לשינוי ארוך טווח, ללא מאמץ תמידי לשמור על ההתנהגות החדשה. איך לאתר את שורשי המחשבה השלילית? שיטות להתמודדות עם פחד מכישלון כלים מעשיים לשינוי דפוסי חשיבה הקשר בין קבלת המציאות לפיתוח חוזק פנימי הפסקת עישון מתוך שינוי פנימי אמיתי למה אנשים מנסים קודם כל לשנות את ההתנהגות החיצונית שלהם? אנשים רבים רוצים להצליח יותר בתחום מסוים, ... מישהו שרוצה להפסיק לאחר לעבודה מחליט מעכשיו אצא חצי שעה מוקדם יותר מהבית. במבט ראשון, נראה הגיוני להת רק בשינוי ההתנהגות: לשנות הרגלים, לאמץ פעולות חדשות או להציב לעצמם כללי התנהגות חדשים. מה הטעות בהתמקדות בשינוי התנהגותי בלבד? הבעיה בשינוי חיצוני בלבד היא שאם לא מטפלים בשורש הרגשי או המחשבתי שגרם להתנהגות מלכתחילה, ההתנהגות השלילית יכולה לחזור. לדוגמה, אדם ... פחד אני מנסה למלא על ידי אכילה?. אם מוצאים את הגורם הרגשי או המחשבתי לכך, הרבה יותר קל ליצור שינוי יציב לטווח ארוך. איך זה קשור להרגלים כמו עישון? אדם שרוצה להפסיק לעשן יכול לומר לעצמו מעכשיו אפסיק לעשן, ... אין סיבה לשפר או לשנות שום דבר. בפועל, מדובר בהבנת הליבה הרגשית שמאחורי הדפוס, ולא בהחלטה לוותר על כל שינוי. אפשר להמשיך לשנות הרגלים, אך במקביל לחקור מה באמת מניע אותנו. אם רוצים לשנות עבודה, אפשר לחקור מהן האמונות ... בעבודה הקיימת, ואז להחליט אם עוזבים או לא, אבל ממקום של בהירות פנימית ולא מתוך בריחה מרגשות שליליים. איך שינוי פנימי מוליד שינוי התנהגותי אמיתי? שינוי אמיתי פירושו שלא רק מתחפשים להתנהגות חדשה אלא משנים את שורש החשיבה שממנו ההתנהגות נובעת. במקום להגיד יש לי ... בתחבולה חיצונית כדי לא לאכול מתוקים, עדיף להבין למה מתוקים מושכים אותך כל כך. אם פותרים את הבעיה מבפנים, השינוי החיצוני מגיע מעצמו, בלי להרגיש מאולצים לשמור עליו בכוח. מה העיקרון המנחה בכל הנוגע לשינוי התנהגות? בכל פעם שרוצים לשנות דפוס התנהגות - אכילה, פחד מכישלון, התמכרות, איחורים או דיכאון - כדאי לשאול למה ... ממנו החזרה המתסכלת לאותו הרגל ישן. איך לאתר את שורשי המחשבה השלילית שיטות להתמודדות עם פחד מכישלון כלים מעשיים לשינוי דפוסי חשיבה הקשר בין קבלת המציאות לפיתוח חוזק פנימי הפסקת עישון מתוך שינוי פנימי אמיתי עכשיו בהמשך של הנושא ...
שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמישינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמישינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי מהו שינוי עמדות ואיך הוא משפיע על מכירות? אליעד כהן מציג את הרעיון המרכזי של שינוי עמדות במהלך מכירה ומסביר איך כדאי לגשת אליו. במקום להתמקד בטכניקות מכירה חיצוניות בלבד, יש להתמקד בהבנה עמוקה של שינוי רעיונות ועמדות אצל אנשים. כשהלקוח לא רוצה לקנות, השאלה היא לא רק מה אמרת לו שיקנה, אלא כיצד ניתן ... השירות. כלומר, מדובר בתהליך שבו אנו מחזקים את הדעות החיוביות ומחלישים את הדעות השליליות שיש ללקוח לגבי המוצר. כיצד שינוי עמדות בא לידי ביטוי במכירה? הדברים מוסברים עם דוגמה של לקוח שמתאר את המוצר כרע ב - 20% וטוב ... מדובר בעניין של דעות הפוכות או לא החלטיות, ובמכירה יש לשנות את הדעה של הלקוח בנוגע למוצר. מדוע לימוד שינוי עמדות הוא קריטי? המרצה מציין כי שינוי עמדות הוא לא רק נושא של מכירות, אלא מיומנות שניתן להפעיל במגוון תחומים בחיים. לשם הדגמה, הוא מבקש לחשוב ... אדם שמחפש תפוח שהוא טעים, ולשכנע אותו שהוא טעים פחות או לא טעים בכלל. ככל שמצליחים להפעיל את עקרונות שינוי העמדות בהקשרים שונים, כך מתחדד היכולת לשכנע גם במכירות. כיצד להתאמן על שינוי עמדות בחיים היומיומיים? אליעד מציע לנצל כל הזדמנות בחיים היומיומיים להתאמן על שינוי דעות של אנשים. אם מישהו אומר אני חושב שהבניין הזה יפה, ניתן לנסות לשכנע אותו שהוא לא כל כך ... או שהוא יפה יותר מכפי שחשב. זהו תרגול שמחייב לתקוף כל דעה ולהיות פתוחים לשנות אותה, אפילו אם מדובר בשינוי חיובי או שלילי. האם שינוי עמדות קשור גם לשכנוע עצמי? המרצה מבהיר כי שינוי עמדות לא צריך להתבצע רק כלפי אחרים, אלא גם כלפי עצמנו. לדוגמה, אם אדם סבור שמשהו טוב, הוא יכול ... זו מיומנות שמי שלומד לשלוט בה יוכל לשמש אותה לא רק בתהליך מכירה, אלא גם בעבודת עצמם. הקשר בין שינוי עמדות לבין מכירות מוצלחות מכירה מוצלחת, לפי אליעד, אינה נובעת רק מהעברת מידע, אלא מתהליך שבו המוכר משנה את ... הלקוח. אם הלקוח לא היה מעוניין לקנות את המוצר בתחילה, אבל בסופו של דבר הוא כן קונה, סימן שהתרחש שינוי עמדות אצלו. המפתח להצלחה במכירה טמון בהבנה איך לשנות דעות של אחרים. איך להתמחות בשינוי עמדות? המרצה ממליץ לאנשים שמעוניינים ללמוד מכירה להתמקד במיומנות שינוי עמדות באופן כללי. כשמישהו אומר אני לא בטוח, המטרה היא לשנות את דעתו ולהפוך אותו לבטוח, וכשאדם אומר זה רע, המטרה היא לשנות את דעתו ולשכנע אותו שזה טוב. כל דעה היא הזדמנות לתרגל את השינוי הזה, ואליעד מציע להתאמן על כל דעה שמישהו מביע כדי לשלוט במיומנות זו. כיצד להעמיק בשינוי עמדות? לאחר שהאדם לומד לשנות עמדות כלפי אחרים, אליעד מציע להמשיך ולהתעמק בכך דרך שליטה בשינוי עמדות גם כלפי עצמו. כל שינוי בעמדה מאפשר להתקדם ולהתמקצע יותר בתהליכי השכנוע במכירות. כאשר אדם מצליח לשנות את עמדתו בנוגע למשהו, הוא יהיה מסוגל לשכנע גם אחרים לשנות את דעתם. איך שינוי עמדות קשור לשכנוע במכירה? לסיכום, אליעד מסביר כי כל מכירה מוצלחת היא תוצאה של שינוי עמדה אצל הלקוח, ולכן על המוכר להכיר לעומק את מנגנון שינוי העמדות כדי למכור ביעילות. שינוי עמדה הוא המפתח להצלחה במכירות, לא טכניקות שכנוע שטחיות, אלא הבנת האסטרטגיות שעומדות מאחורי שינוי רעיונות של אחרים. איך לשכנע אחרים לשנות את דעתם? איך לשנות עמדות בחיי היומיום? מהו שינוי עמדות במכירה? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? כיצד לשכנע את עצמך לפעול בניגוד להרגלים ישנים? למה כדאי לראות במכירות תהליך של שינוי עמדות? מוסבר שכאשר אדם רוצה ללמוד למכור או לשכנע, לא מומלץ להתרכז רק בטכניקות מכירה חיצוניות, אלא דווקא בהבנה עמוקה של שינוי רעיונות ועמדות אצל אנשים. במקום להסתכל על המכירה כעל פעולה שבה מישהו לא רצה ועכשיו הוא רוצה, מתמקדים בהבנה שיש לאדם בראש דעות שונות על המוצר או השירות, והמטרה האמיתית היא לשנות את הדעה הקיימת שלו. איך שינוי עמדות בא לידי ביטוי בתהליך המכירה? מתואר מצב שבו לקוח עשוי לחשוב על מוצר מסוים כעל 20% רע ו ... למעשה מנסים לחזק את הדעה שהמוצר טוב עבורו ולחלש את הדעה שהמוצר רע עבורו. לכן, המכירה היא תהליך של שינוי דעות: לשכנע את הלקוח שההיבט הטוב גובר על הרע, או לשנות את הפרופורציות של טוב ורע שהוא מייחס למוצר. מדוע מומלץ ללמוד שינוי עמדות בכל תחומי החיים? מוסבר שלימוד שינוי עמדות הוא נרחב בהרבה מאשר רק מכירות. אפשר להתאמן על כל נושא, לאו דווקא בענייני מכירה: אם מישהו חושב ... מה נכון, האם אפשר להוביל אותו להטיל ספק ולהכיר בכך שאולי אינו בטוח? שאלות אלה ממחישות כיצד ניתן לתרגל שינוי עמדות במגוון הקשרים, ולא רק בעת מכירה ללקוח בחנות. איך להתאמן על שינוי עמדות בחיי היומיום? מוסבר שאדם שרוצה להיות מומחה בשכנוע או מכירות, צריך לנצל כל הזדמנות שבה מישהו מביע דעה כלשהי, ולהתאמן על שינוי הדעה הזו. דוגמאות: אם מישהו אומר אני חושב שהבניין הזה יפה, אפשר לנסות לשכנע אותו שהוא לא כל כך ... אפשר לנסות לשכנע אותו להיות בטוח בכך שזה כדאי. כל דעה שאדם מביע יכולה לשמש בסיס לתרגול יכולת השכנוע ושינוי העמדות: אפשר להקצין את הדעה, להחליש אותה או להפוך אותה לגמרי. כיצד שינוי עמדות קשור גם לשכנוע עצמי? מוסבר שלא רק האחר הוא מושא לשינוי העמדה, אלא אפשר להתאמן על כך גם ברמה האישית. אם אדם סבור שמשהו טוב, הוא יכול לנסות לשכנע את ... לתרגל ערעור של הביטחון הזה. ברגע שהאדם לומד לשנות את העמדות של עצמו, הוא יוכל גם ליישם זאת על שינוי עמדות של אחרים בצורה משכנעת יותר, וזה ישמש אותו בין היתר בתהליכי מכירה. מה הקשר בין יכולת שינוי עמדות ...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?