אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשלוט בתת המודע ✔לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
וכאן אבאר, שיש שני סוגים של השפעה על המודעות של הלקוח. והסוג הראשון הוא, שבו אתה המוכר, משפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח. ויש גם את הסוג השני, שבו המוכר משפיע על המודעות של הלקוח, לא ברמת המודע, אלא ברמת התת מודע. כי יש את המודע ואת תת המודע. והמודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם. ותת המודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם, לא בצורה גלויה, אלא בצורה סמויה. דהיינו, רעיונות שנמצאים בתת ההכרה של האדם, גם בלי שהוא עצמו מודע אליהם בצורה גלויה.

וכאן אבאר, מה היתרונות ומה החסרונות שיש, בהשפעה על המודע או על תת המודע של הלקוח. כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח.

ולהשפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, והלקוח מודע לכך שגרמו לו לשנות את דעתו. כגון לדוגמה שהלקוח לא רוצה לרכוש איזה מוצר, ובצורה גלויה הוא אומר שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר הזה, כגון לדוגמה בגלל שהוא טוען שאין לו צורך במוצר. ובמקרה כזה, השפעה על המודע של הלקוח, פירושה, שבצורה גלויה, המוכר משכנע את הלקוח, שהוא כן צריך את המוצר, עד שהלקוח מוכן לקבל את האפשרות שהוא כן צריך את המוצר. וזאת נקראת השפעה גלויה על המודעות של הלקוח.

והיתרונות של צורת השפעה כזאת, שבה הלקוח באופן מודע מבין שגרמו לו לשנות את העמדה שלו, הם שהלקוח בצורה ברורה, מודע לכך שהוא שינה את העמדה שלו. ז"א הלקוח יודע ברמת המודעות שלו, שהוא כרגע חושב שהמוצר כן מתאים לו. ואם משכנעים את המודעות הגלויה של הלקוח, בכך שהוא צריך את המוצר, אז ההיגיון אומר שהלקוח אכן ירכוש את המוצר, כי הוא מודע לכך שהוא חושב שהוא צריך את המוצר.

אבל, כאשר משכנעים את הלקוח בצורה גלויה, יש לכך גם חיסרון. כי זה נכון שמצד אחד הלקוח אכן מודע בצורה גלויה לכך שהוא חושב כרגע שהוא רוצה את המוצר. אבל מצד שני, הלקוח מודע לכך, שזה שהוא רוצה את המוצר כרגע, המחשבה הזאת, לא הגיעה "מתוכו", אלא היא הגיעה ממקום חיצוני לו, שזה בעצם המוכר ששכנע אותו בצורה גלויה.

וכאשר הלקוח מודע לכך שבעצם המחשבה שאומרת לו שהוא רוצה לקנות את המוצר, שהמחשבה הזאת הגיע ממקום חיצוני לו, אז ממילא זה יוצר תחושה של נפרדות וחוסר הזדהות, בין המחשבה הזאת, לבין הלקוח עצמו. כי ברגע שהלקוח מבין שהמחשבה הזאת לא באה ממנו, ושהמחשבה הזאת היא "לא שלו", אז ממילא הוא מטיל בה ספק, וזה עלול ליצור אצלו חוסר אמון, בינו לבין המחשבה שהוא רוצה לקנות את המוצר.

ולפעמים ישנם אפילו מצבים, שבהם הלקוח באמת צריך את המוצר. והלקוח בטעות חושב שהוא לא צריך את המוצר. ואח"כ אם משכנעים את הלקוח בצורה גלויה, שהוא כן צריך את המוצר. אז לפעמים בגלל שהלקוח זוכר שבהתחלה הוא לא רצה את המוצר, אז הוא מביע התנגדות לכך שהוא כן צריך את המוצר, למרות שהוא באמת צריך את המוצר.

והלקוח עלול להתנגד לכך שהוא צריך את המוצר, למרות שהוא מבין שהוא צריך אותו, כדי לשמור על האגו שלו. או משום שלא נוח לו להודות שהוא טועה. או משום שהוא רוצה לצאת צודק, ואם הוא אכן ישנה את דעתו בצורה גלויה, זה יכול לפגוע לו בתדמית של השיפוטיות שלו וכיו"ב.

כגון לדוגמה בחינוך ילדים. שלפעמים אומרים לילד לעשות משהו. והילד מבין שהוא צריך לעשות את הדבר. ולפעמים הוא מסרב לעשות את אותו הדבר, רק משום שאמרו לו לעשות את זה, ושהוא מרגיש שכאילו הדעה נכפתה עליו ללא בחירה חופשית שלו.

ולפעמים האדם מתנגד לדבר שהוא עצמו מבין שהוא נכון, רק משום שהוא מודע לכך שאותו רעיון, הגיע ממקור חיצוני לו, ושהוא מודע לכך שהוא משנה את דעתו. ולפעמים לא נוח לאדם לקבל את זה שהוא טעה, ושהוא משנה את דעתו. ואז הוא מתעקש לצאת צודק, ואז הוא עלול לסרב לרכוש את המוצר, רק משום שהוא מודע לכך שאותה המחשבה הגיע ממקור חיצוני לו.

ולשם כך, יש עוד שיטת השפעה על המודעות של הלקוח, שהיא השפעה סמויה. והשפעה סמויה על המודעות של הלקוח, פירושה, שכאשר הלקוח לדוגמה אומר שהוא לא צריך את המוצר הזה וכיו"ב, אז לא אומרים לו בצורה גלויה שהוא כן צריך את המוצר. אבל כן גורמים לו להבין מעצמו שהוא כן צריך את המוצר.

לדוגמה: על ידי זה שמסבירים לו פעם נוספת את היתרונות של המוצר, כאילו לא מתוך מטרה גלויה לשכנע אותו. ותוך כדי שמסבירים לו את היתרונות של המוצר, מדגישים לו דברים מסוימים, ושותלים לו מחשבות בתת המודע שלו, שיגרמו לו לרכוש את המוצר.

ולשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח, ולשלוט בתת המודע של הלקוח, היתרון של זה הוא, שהדבר הזה גורם ללקוח לחשוב, שזה הוא עצמו שינה את דעתו שלו עצמו, מתוך בחירה חופשית ומתוך רצונו החופשי. ואז ללקוח יש הזדהות גדולה יותר, עם המחשבה החדשה שלו, שאומרת לו שהוא כן רוצה את המוצר.

כי לפעמים האדם מאמין לעצמו, יותר ממה שהוא מאמין לאנשים אחרים. וכאשר המחשבה שאומרת לו שהוא צריך לקנות את המוצר, כאשר הלקוח חושב שהמחשבה הזאת מגיעה מתוכו בצורה אוטנטית, בלי שהוא מבין שהמחשבה הזאת נשתלה אצלו על ידי המוכר, על ידי זה הוא מביע יותר אמון והזדהות...
לשתול מטרה התת מודע להיות מודעים להתאים מחשבה שליטה לפגוע פירוש חוסר ודאות בחירה nlp הטמעת מסרים הטמעת מסרים בתת המודע הטמעת מסרים בתת מודע הלקוח הלקוח שלך המודע המודע של הלקוח לגרום ללקוחות למכור למכור יותר לקוח לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לשלוט לשלוט בתת המודע לשלוט בתת מודע לשתול לשתול מחשבות לשתול מחשבות בתת המודע לשתול מחשבות בתת מודע מודע או תת מודע מודעות מחשבות מחשבות בתת המודע של הלקוח מחשבות בתת מודע מסרים מסרים בתת המודע מסרים בתת מודע נלפ סוגסטיה סוגסטיות שינוי שינוי עמדות שינויים שכנוע שתילת מחשבות תת המודע תת המודע של הלקוח תת מודע תת מודע או מודע
מניפולציות טובות או מניפולציות רעות? סם חיים או סם המוות? מהי פסיכולוגיה הפוכה? סוגסטיה / שכנוע / דמיון מודרך / לרמות אנשים / לעזור לאנשים / מאמן אישי / אימון אישי / מומחה לשכנוע
... התת מודע ולשתול מחשבות בראש של אלו שיש להם הפרעות נפשיות קשות. כי עם המשוגעים, מאוד קשה לדבר בהיגיון. וצריך מומחה מיוחד, עם כושר שכנוע מיוחד, שיודע לשלוט בתת המודע של השומע, כדי שהוא יוכל לעשות גם מניפולציות טובות על האדם שסובל מהפרעה נפשית, כדי לעזור לו לצאת מההפרעה הנפשית שלו. וכיוב ניתן לתת המון דוגמאות, כיצד לפעמים כדי לעזור ...
שכנוע עצמי, איך ליצור מוטיבציה עצמית? איך לשתול לעצמך מחשבה? איך להשפיע על עצמך? איך להתמיד? איך לא להתייאש? איך לייצר כוח רצון? איך ליצור התמדה ונחישות? לעשות ספורט, לרדת במשקל, לעשות דיאטה
שכנוע עצמי, איך ליצור מוטיבציה עצמית? איך לשתול לעצמך מחשבה? איך להשפיע על עצמך? איך להתמיד? איך לא להתייאש? איך לייצר כוח רצון? איך ליצור התמדה ונחישות? לעשות ספורט, לרדת במשקל, לעשות דיאטה
שכנוע עצמי, איך ליצור מוטיבציה עצמית? איך לשתול לעצמך מחשבה? איך להשפיע על עצמך? איך להתמיד? איך לא להתייאש? איך לייצר כוח רצון? ... במשקל אחרי כל אימון. התועלת המיידית יכולה להיות תחושה של התחזקות, שיפור במצב הרוח, או בריאות טובה יותר באופן כללי. איך למצוא תועלת מיידית בכל פעולה? אליעד מסביר שכדי לשכנע את עצמך לבצע פעולה לאורך זמן, אתה צריך למצוא תועלת מיידית, משהו שתרגיש בו ... לעצמו סיפוק יומיומי מפעולות קטנות. לדוגמה, אם הוא לא רואה ירידה במשקל אחרי שבוע, עליו להתמקד בתחושה הטובה של אחרי האימון או בהרגשת ההישג מעצם ההתמדה בפעולה. איך אפשר לשתול לעצמך מחשבה חיובית? השיטה שאליעד מציע כדי לשכנע את עצמך ולהשפיע על עצמך בצורה חיובית, היא להשתיל מחשבה חיובית בתוך כל פעולה קטנה. ברגע שאדם מצליח לשכנע את עצמו שיש ערך לפעולה גם בטווח הקצר, הוא מייצר לעצמו מוטיבציה עצמית אמיתית. זה הבסיס לשכנוע עצמי, למוטיבציה ולהתמדה לאורך זמן. איך להתמיד גם כשלא רואים תוצאות מיידיות? ... גדולה מאוד, אבל הוא בכל מקרה יתפתח ויהפוך חכם יותר ומיומן יותר בהחלטות בחייו. איך ליצור מוטיבציה עצמית? איך להשיג מטרות ארוכות טווח? איך לא להתייאש ממטרות גדולות? איך לשתול מחשבה חיובית? איך להתמיד בדיאטה ובספורט? איך ליצור התמדה ונחישות? איך לפתח את השכל? ...
לעבור באור אדום, זהירות בדרכים, לעבור ברמזור אדום, לשתול לעצמך מחשבה, התניה עצמית, חוקי התנועה, לגרום לעצמך להאמין
לעבור באור אדום, זהירות בדרכים, לעבור ברמזור אדום, לשתול לעצמך מחשבה, התניה עצמית, חוקי התנועה, לגרום לעצמך להאמין
... באור אדום, זהירות בדרכים, לעבור ברמזור אדום, לשתול לעצמך מחשבה, התניה עצמית, חוקי התנועה, לגרום לעצמך להאמין מה ההיגיון לא לעבור ברמזור אדום כשהכביש ריק? ...
האם להתחיל עם חברה של חברה? איך לגרום לה לקנא? האם להתחיל עם חברה שלה? איך לגרום לה לרצות אותי? איך לגרום לה לראות שאני לא אובססיבי? איך לגרום לה לאהוב אותי דרך החברות שלה? להתחיל עם חברות שלה, לשתול לה מחשבות
האם להתחיל עם חברה של חברה? איך לגרום לה לקנא? האם להתחיל עם חברה שלה? איך לגרום לה לרצות אותי? איך לגרום לה לראות שאני לא אובססיבי? איך לגרום לה לאהוב אותי דרך החברות שלה? להתחיל עם חברות שלה, לשתול לה מחשבות
... לגרום לה לראות שאני לא אובססיבי? איך לגרום לה לאהוב אותי דרך החברות שלה? להתחיל עם חברות שלה, לשתול לה מחשבות האם כדאי להתחיל עם חברה של בחורה שאני רוצה? אליעד כהן מתייחס לשאלה האם כדאי לגבר להתחיל עם חברה של הבחורה שהוא מעוניין בה, במטרה לגרום לה לרצות אותו יותר או לקנא. ... שלה מדברות עליך דברים טובים כמו איזה בחור נחמד הוא או איזה בחור מצחיק הוא, זה גורם באופן עקיף לשינוי חיובי בתפיסתה כלפיך. איך להשתמש בחברות שלה כדי לשתול מחשבות חיוביות עליה? אליעד כהן מסביר שהבחורה תושפע מאד מחוות דעת חיוביות שהיא תשמע עליך מהחברות שלה. כשחברה שלה אומרת לה דברים חיוביים עליך, היא כאילו שותלת מחשבות בראש של הבחורה. אם החברה חושבת שאתה בחור איכותי, זה משפיע על הבחורה הראשונה שתתחיל לחשוב שאולי היא טעתה ופספסה משהו לגביך. אבל הוא מדגיש שאם הבחורה תחשוב שאתה מתחבר לחברות ... איך לגרום לה לרצות אותי? איך לא להיראות אובססיבי? האם יציאה עם חברה שלה תגרום לה לקנא? איך לשתול מחשבות חיוביות עליי? למה היא לא רוצה אותי? ...
איך לגרום למישהו להימשך למראה שלך? איך ליצור משיכה למראה חיצוני? איך לשנות התניה לגבי משיכה מינית? איך לשתול למישהו מחשבה שימשך אליך? איך לדעת למה מישהו נמשך למראה מסוים? אני לא נראה טוב, אני לא מושכת
איך לגרום למישהו להימשך למראה שלך? איך ליצור משיכה למראה חיצוני? איך לשנות התניה לגבי משיכה מינית? איך לשתול למישהו מחשבה שימשך אליך? איך לדעת למה מישהו נמשך למראה מסוים? אני לא נראה טוב, אני לא מושכת
... לגרום למישהו להימשך למראה שלך? איך ליצור משיכה למראה חיצוני? איך לשנות התניה לגבי משיכה מינית? איך לשתול למישהו מחשבה שימשך אליך? איך לדעת למה מישהו נמשך למראה מסוים? אני לא נראה טוב, אני לא מושכת איך אפשר לגרום למישהו ... כי משיכה למראה חיצוני אינה עובדה מוחלטת, אלא סוג של התניה או אמונה. המשמעות היא שניתן לשנות את האופן שבו אדם רואה אותך דרך שינוי של ההתניות והפירושים הפנימיים שלו. ראשית, אליעד מדגיש כי אין באמת עובדה לגבי מה מושך או לא מושך. לדוגמה, הוא מסביר ... או אירועים שהתרחשו בילדותו. אם מבינים שהמשיכה הזו אינה מוחלטת, אלא נובעת מפרשנות מסוימת, ניתן לשנות אותה. איך מתבצע תהליך שינוי ההתניה לגבי משיכה מינית? אליעד מתאר תהליך מפורט וברור של שינוי ההתניה, הכולל כמה שלבים: תחילה שואלים את האדם: איזה סוג של אדם מושך אותך? לדוגמה, הוא יכול לענות שהוא נמשך לנשים ... אני מרגיש שאני שולט יותר, אני יכול להזיז אותה, זה גורם לי להרגיש טוב. בשלב זה חוקרים את האדם עוד יותר לעומק - למה חשוב לו לשלוט? מה הטוב שהוא מרגיש כשהוא יכול לשלוט ולהזיז אותה? יכול להיות שהוא יענה אני מרגיש חזק, אני מרגיש גברי יותר, או אני מרגיש טוב יותר עם עצמי. מטרת השלב הזה ... באמת המראה עצמו, אלא משהו אחר לגמרי - אז הוא יתחיל להשתחרר מההתניה ויוכל להימשך גם לסוגים אחרים של מראה חיצוני. מהי הדרך לשתול מחשבה שתגרום למישהו להימשך אליך? אליעד מסביר שיש דרכים שונות לשתול מחשבה למישהו. אחת הדרכים העיקריות היא לדבר איתו בצורה עקיפה, למשל על אנשים אחרים או על דמויות בטלוויזיה. לדוגמה, יושבים ... איך לשנות משיכה מינית? איך לגרום למישהו להימשך אליי? מה הסיבה שמישהו נמשך למראה מסוים? איך להשתחרר מהתניות לגבי יופי? איך לשתול מחשבה אצל מישהו? אני לא נראה טוב, מה לעשות? יופי או אופי, מה קובע משיכה מינית? אני לא מושך, אני לא נראית טוב, איך לגרום ...
לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
... יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח , לסרב למכור איך לסרב בנימוס בלי לפגוע? כאשר מדובר בסרוב של בקשות או רצונות של אחרים, הדרך בה מבוצע הסירוב מאוד משפיעה על תוצאות השיחה. סירוב ... לנושא חשוב יותר. לדוגמה, אם לקוח מבקש הנחה, תוכל להסביר לו את היתרונות של המוצר בצורה שיכולה להרתיע אותו מלבקש הנחה. במקום להיכנס לשיחה על הנחה, אתה מסביר לו את ... לבצע את הבקשה. אם לדוגמה, הלקוח רוצה הנחה מתוך חשש שהוא עשוי לשלם יותר מדי, אפשר להסביר לו שהמחיר הכולל של המוצר נמוך יחסית ויש לו ערך גבוה, כך שההנחה אינה ... טכניקות מניפולציה בסרוב איך לשכנע לקוח בלי לפגוע? סירוב בעסקים איך לסרב מבלי לפגוע כיצד לשכנע מבלי להרגיש מניפולטיבי? כן הלאה. ש: אני רוצה לדעת איך לשלוט ברצונות שלי, סתם. אליעד: נו. ש: אתה הורס לו את ההקלטה אתה לא מבין. אליעד: אתה מתערב בשיחה זה הורס את ההקלטה, הלאה. ש: אני רוצה ... את זה. תראה נגיד לדוגמה שהלקוח רוצה ממך הנחה, דוגמה והלקוח אומר לך אני רוצה הנחה ואז נגיד, עכשיו הוא רוצה הנחה ואתה לא רוצה לתת לו הנחה נגיד אז מה אתה עושה? אתה צריך או להעביר נושא למשהו ... בזמן, אם נגיד אני אשאל את הלקוח תגיד לי מה חשוב לך יותר לקבל הנחה או להיות בטוח שהמוצר הזה יחזיק להרבה שנים?, שהמוצר יחזיק להרבה שנים, אה זה יותר חשוב לו זה ... אחרים או אני אביא לך לקוחות אחרים, אני אביא לך לקוחות אחרים זה כאילו אני אמלא לך את החיסרון בדרך אחרת, אין דרך אחת וכאילו הוא אומר אוקי, לא קריטי אני אתן לך הנחה לא יקרה כלום. ... אקנה את המוצר, מה אתה רוצה למכור את המוצר או מה אתה רוצה את הרווח של 50% או את הרווח של ה20% כאילו מה אתה מעדיף, זה בדיוק אותו דבר. ואותו דבר בדיוק מהכיוון ההפוך נגיד שהלקוח אומר לך אין לי כסף, אתה אומר לו אל תדאג הכסף יבוא ממקום אחר או שאתה אומר לו תראה נכון שזה יקר אבל מה אתה מעדיף לא לקנות את המוצר, ... ש: בכל מקרה הכסף יוצא ממה שהלקוח יעשה. אליעד: לא, בא נגיד שמישהו אומר לך בכל מקרה אתה תוציא את הכסף על משהו, מה שהוא בעצם אומר זה לא חסר לך כאילו הכסף פחות חסר ... דבר, שני אנשים המוכר מנסה לשכנע את הלקוח לשלם יותר, הלקוח מנסה לשכנע את המוכר לשלם פחות. מה המוכר עושה כדי לשכנע את הלקוח? שתי דרכים, אחד הוא אומר לו תראה נכון שזה עולה לך כסף אבל אתה מקבל ככה וככה כי זה חשוב יותר מהכסף, 2. מה אתה מוטרד מהכסף, נו ... אחת. עכשיו מהכיוון ההפוך הלקוח אומר למוכר תקשיב אם לא תיתן לי את ההנחה אני לא אקנה את זה, כאילו מה הוא אומר לך, הרי מה המוכר אומר לך? אם לא תיתן לי עוד 100 שקל ... של הדבר. עכשיו המוכר אומר ללקוח מה אתה דואג על 100 שקל, מה אתה לא יכול להשיג עוד 100 שקל אז הלקוח אומר למוכר מה אתה דואג על 100 שקל, אתה לא יכול להשיג עוד 100 שקל. זה כמו נגיד שאתה בא נגיד למכולת ואז צריכים להחזיר לך עודף ואז ... את העסקה, אם הוא לא חייב את הלקוח הוא יכול להגיד ללקוח קפוץ, אתה לא רוצה לקפוץ אז אתה חייב להתגמש תלוי מי יותר חזק. ש: כן לפי הצורך. אליעד: הבנו? ...
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
... המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח? איך מוכרים נכון ללקוח ומתאימים לו את המוצר? אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר למכור ללקוח היא למכור לו בדיוק את מה שהוא רוצה, כלומר, למלא את החיסרון שיש ללקוח. לדבריו, מוכרים רבים מתמקדים יותר מדי בשיווק המוצר שלהם מבלי שהם בכלל מבינים מה באמת הלקוח מחפש, מה האינטרס שלו, ומה ... באמצעות המוצר. אליעד מדגיש שבתחילת תהליך המכירה, המוכר צריך להימנע להתחיל למכור או לשכנע את הלקוח עד שהוא לא מבין בדיוק מה הלקוח צריך ומה החיסרון שהלקוח מנסה למלא. הוא נותן דוגמה שבה ... חכמה, הוא מיד מתחיל לספק מידע מפורט על המוצר, מבלי לדעת אם זה באמת מה שהלקוח מחפש. אליעד טוען שהפעולה הנכונה היא לשאול את הלקוח שאלות לפני שמציגים מידע, כמו ... הכי חשוב לך במוצר הזה? שאלות אלה עוזרות למוכר להבין את הצרכים האמיתיים של הלקוח, וכך להתאים לו את המוצר בצורה מדויקת יותר. מה עושים אם הלקוח לא מוכן לחשוף את הצרכים שלו? אליעד מסביר שיכולים להיות מקרים שבהם הלקוח לא מעוניין לחשוף את הצרכים ... מדי לגבי היתרונות של המוצר, אלא לתת תשובה כללית ולא מוגדרת. למשל, אם הלקוח מחפש רכב, אך לא אומר מה בדיוק ... עוד מידע? אם המוכר יבחר להציג מראש תכונה ספציפית כמו חסכון בדלק, בעוד שהלקוח מחפש דווקא בטיחות, הלקוח עלול לחשוב בטעות שהמוצר לא מתאים לו. אליעד מביא דוגמה שבה לקוח שמחפש בטיחות שומע מהמוכר ... אולי בטיחות זה לא הצד החזק של הרכב. לכן, חשוב לשמור על הסבר רחב וכללי עד שהלקוח בעצמו יחשוף יותר מידע לגבי ...
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? ההרצאה עוסקת בשיטות מכירה ושכנוע, ובמיוחד בשאלה אם כדאי לשכנע את הלקוח לקנות או לא. אליעד מציג את הגישה של אנשי מכירות מסוימים אשר טוענים כי הם מצליחים למכור בלי לנסות למכור. הם מציינים שהשיטה שלהם היא פשוט להיות עצמם, ולא להפעיל שיטות שכנוע גלוי. אליעד מדגיש כי כל השיטות של שכנוע הן טובות ויעילות, כל עוד יודעים מתי להשתמש בכל אחת מהן בצורה הנכונה. מה ההבדל בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי? אליעד מסביר כי יש הבדל בין שיטות שכנוע גלוי לבין שיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר המוכר משפיע על הלקוח מבלי שהוא שם לב לכך. לדוגמה, כאשר המוכר מציג מידע בצורה אובייקטיבית, המטרה היא להניע את הלקוח לפעולה מבלי שהוא ירגיש שהוא נמצא תחת מניפולציה. שכנוע גלוי, לעומת זאת, הוא כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים
משחק החיים, כסף, להתייחס לחיים כמשחק, לשלוט ברגשות, להרגיש שלמות בכל דבר, לרצות להרגיש רע, לסבול מתוך בחירה, לא להבדיל בין טוב לרע
משחק החיים, כסף, להתייחס לחיים כמשחק, לשלוט ברגשות, להרגיש שלמות בכל דבר, לרצות להרגיש רע, לסבול מתוך בחירה, לא להבדיל בין טוב לרע
... החיים, כסף, להתייחס לחיים כמשחק, לשלוט ברגשות, להרגיש שלמות בכל דבר, לרצות להרגיש רע, לסבול מתוך בחירה, לא להבדיל בין טוב לרע האם אפשר לעשות כסף בלי ... פשוט אין פתרון זמין בקטלוג של המציאות. לפעמים אין מוצר שעונה לדרישה של הרבה כסף במעט מאמץ. למרות זאת, אליעד מסביר שאפשר להרגיש טוב גם ללא השגת הכסף, על ידי שינוי פנימי בחוויה הרגשית. מה עושים אם אין פתרון לבעיה שלי? כאשר אדם רוצה משהו שהמציאות לא מאפשרת להשיג בקלות או ... רוצה להרגיש שווה, והוא יכול להגיע למצב של ביטחון עצמי ותחושת ערך עצמי ללא קשר לכסף, הוא למעשה משיג את מה שהכסף היה אמור להעניק לו. למה אנחנו לא מצליחים לשלוט ברגשות וברצונות שלנו? אליעד מתאר את המנגנון הפנימי של הרצונות, התחושות והמחשבות. הוא מסביר שהמחשבות והרצונות באים והולכים מעצמם, ללא שליטה מודעת. הוא משתמש בדוגמה של שלט מקולקל - מנגנון פנימי שאמור לתת לאדם אפשרות לשלוט ברגשות ובמחשבות, אבל כרגע לא עובד בצורה נכונה. השליטה האמיתית ברגשות וברצונות מגיעה מתוך הבנה מעמיקה של ... בו מתוך חוסר מודעות לכך שיש אפשרות אחרת. ברגע שאדם מבין לעומק שהוא יכול להיות מאושר גם בלי הדברים שהוא בטוח שהוא חייב להשיג, הוא יכול להשתחרר מהסבל. איך לשלוט במחשבות שמנהלות אותנו? אליעד מתאר את המצב שבו מחשבות מגיעות בצורה אוטומטית ואנו מתיידדים איתן במהירות, ולכן ... וההזדהות שלהם יוצרות את התחושה הזאת. מי שמצליח לעשות זאת באמת, יכול לחוות תחושה של שלמות פנימית בכל מצב. איך להרוויח כסף בלי מאמץ? למה תמיד יש חיסרון? איך לשלוט במחשבות וברגשות? איך להרגיש מאושר בלי כסף? למה אנחנו בוחרים לסבול? איך להרגיש שלמות פנימית? האם אפשר לא ...
לשלוט במציאות כאלוהים, שליטה במציאות כאלוהים, לרצות באמת לשנות את המציאות, הרצון של אלוהים
לשלוט במציאות כאלוהים, שליטה במציאות כאלוהים, לרצות באמת לשנות את המציאות, הרצון של אלוהים
לשלוט במציאות כאלוהים, שליטה במציאות כאלוהים, לרצות באמת לשנות את המציאות, הרצון של אלוהים איך אפשר לשלוט במציאות כמו אלוהים? היכולת לשלוט במציאות, בדומה לשליטה של אלוהים, תלויה ברצון האמיתי והטהור לשנות אותה. אליעד כהן מסביר כי אדם יכול לשנות כל דבר במציאות, אבל רק אם הוא באמת ובתמים רוצה בכך. ... הזאת מוכיחה שהיא לא באמת רוצה להפסיק את הצונאמי בכל מחיר, אלא שיש לה רצונות אחרים, חשובים יותר, שמונעים את השינוי במציאות. הדוגמה הזו מלמדת אותנו שהבעיה היא לא בכך שהמציאות קשה מדי לשינוי, אלא בכך שהאדם עצמו אינו מספיק רוצה בשינוי. האדם לא משנה את המציאות כי הוא עדיין נותן ערך למשהו אחר יותר מאשר לשינוי אותו הוא טוען שהוא רוצה. מה המשמעות של רצון אמיתי לפי אליעד כהן? אליעד מסביר שהרצון האמיתי הוא רצון נקי מכל שיקול אחר. הוא טוען שאלוהים, למשל, לא שוקל דבר ולא ... שאינו מתיישב לחלוטין עם הרצון המרכזי שלו, הוא לא יוכל לשנות את המציאות כפי שהוא טוען שהוא רוצה. האם באמת אפשר לשלוט במציאות כמו אלוהים? אליעד כהן טוען באופן חד - משמעי שכן. אדם יכול לשלוט במציאות בדיוק כמו אלוהים, אך התנאי לכך הוא רצון מוחלט ללא תנאים וללא סייגים. אדם שעדיין שוקל מה המחיר או מה ההשלכות של שינוי המציאות, לא באמת רוצה את השינוי. לפי ההסבר של אליעד, מי שרוצה משהו בכל ליבו ובאופן מוחלט, ללא שום סייג, המציאות תתאים את עצמה לרצונו, והוא יצליח לשנות אותה. הדוגמה של אליעד לגבי האישה והצונאמי ... את המחיר, או אפילו מתלבטים בו, אנחנו לא באמת רוצים את הדבר בכל ליבנו, ולכן המציאות לא משתנה. אליעד מסכם שהסוד לשינוי אמיתי במציאות הוא פשוט לרצות את השינוי בלי שום שיקולים נוספים. ברגע שהאדם מגיע לרצון מוחלט כזה, הוא הופך למעשה לאלוהים ומסוגל לשלוט בכל פרט במציאות. איך לשנות את המציאות? מהו רצון אמיתי? האם אפשר לשלוט במציאות? לשלוט במציאות כמו אלוהים הרצון של אלוהים איך לפתח רצון חזק? למה המציאות לא משתנה לפי רצוני? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשלוט בתת המודע, איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשלוט בתת המודע, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קריירה, אימון אישי בתל אביב, מטפל רגשי בנושא לשלוט בתת המודע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 20:13:14 - wesi1