אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיטות ✔ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:31ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
מתי וכיצד כדאי ליצור הזדהות עם הלקוח?

אנשים תמיד שואפים להרגיש טוב יותר, ולכן כשלקוח מתעניין במוצר או בשירות, הוא שוקל האם המוצר יועיל לו או יזיק לו. לקוח לא ירצה לקנות מוצר אם הוא מרגיש שהמוכר מנסה לדחוף לו משהו רק מתוך אינטרס אישי. כל אדם בטבעו מעדיף את האינטרסים האישיים שלו על פני אינטרסים של אחרים, ולכן, כדי להגדיל את סיכויי המכירה, עולה האפשרות של יצירת הזדהות בין המוכר ללקוח.

מהי בעצם יצירת הזדהות עם לקוח?

יצירת הזדהות היא מצב בו הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו במאפיינים שונים, וכך גדל הסיכוי שהלקוח יסמוך על המוכר ויאמין להמלצותיו. לדוגמה, אם לקוח אומר שהוא גר בירושלים והמוכר גר גם הוא בירושלים, כדאי למוכר לומר ללקוח: "גם אני גר בירושלים!". אם הלקוח מציין למי הצביע בבחירות והמוכר מצביע לאותה מפלגה, הוא יכול לומר זאת. התגובה הזאת יוצרת אצל הלקוח תחושה שהמוכר דומה לו, ושהוא לא אדם זר עם אינטרסים מנוגדים, אלא שותף להבנת הצרכים שלו.

ככל שהפרטים המשותפים בין המוכר ללקוח יהיו יותר ספציפיים וייחודיים, כך ההזדהות תהיה חזקה יותר. לדוגמה, אם הלקוח מזכיר שהוא שותה מים מינרליים מחברה מסוימת בכוס מסוימת, והמוכר במקרה עושה את אותו הדבר, אז כדאי שהמוכר יציין זאת בפני הלקוח. בצורה זו, נוצרת הזדהות עמוקה יותר, והלקוח מרגיש שהמוכר מבין אותו לעומק.

כיצד יצירת הזדהות משפרת את המכירה?

כאשר הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו, הוא חווה תחושת הרמוניה ואמון, והוא פחות יחשוש מניגוד אינטרסים. הוא עשוי לחשוב שאם המוכר, שהוא "כמוהו", ממליץ על מוצר, אז סביר להניח שההמלצה באמת טובה גם עבורו.

מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח?

למרות שהזדהות עם הלקוח יכולה להיות כלי מכירה אפקטיבי, קיימים מקרים שבהם דווקא אסור ליצור הזדהות. המוכר צריך לבדוק האם הלקוח אוהב או לא אוהב את התכונה שעליה הוא מספר:
  • אם הלקוח לא אוהב את התכונה, אסור למוכר לומר שגם הוא כזה. לדוגמה, אם הלקוח אומר: "אתמול הייתי שיכור ולא מרוכז", המוכר לא צריך לומר שגם הוא היה שיכור. במקרה כזה, הלקוח יחשוב שהמוכר אינו אמין, כי הוא בעצמו אינו סומך על שיקול דעתו כשהוא שיכור.
  • אם הלקוח אוהב את התכונה או מתגאה בה, כדאי למוכר להדגיש שגם הוא כזה. לדוגמה, אם הלקוח מציין בגאווה שהוא למד באוניברסיטה מסוימת ומאמין שזה העניק לו יכולות טובות, המוכר, אם למד שם או במקום יוקרתי יותר, יכול וצריך לציין זאת.
איך לזהות אם הלקוח אוהב או לא אוהב תכונה מסוימת?

המוכר צריך לשאול את עצמו האם הלקוח היה סומך על מישהו אחר שיש לו את אותה התכונה. למשל, אם הלקוח מציין שיש בו צד שמרן וצד פזרן, והמוכר רוצה למכור לו מוצר יקר, עליו לבדוק האם הלקוח גאה בפזרנות שלו. אם כן, המוכר יכול להזדהות עם הצד הפזרן של הלקוח. אך אם הלקוח דווקא נאבק בפזרנות שלו, אז המוכר צריך להימנע מלהזדהות איתו בנקודה זו, כי הדבר יגרום ללקוח להתרחק ממנו.

מה עושים כשהלקוח מתלבט לגבי תכונה מסוימת?

לעיתים הלקוח לא בטוח אם הוא אוהב או לא אוהב תכונה מסוימת. במקרה כזה, על המוכר לנקוט בגישה מאזנת: לשדר הזדהות מסוימת, אך גם להציג נקודת מבט נוספת ומאוזנת. למשל, אם הלקוח אומר שהוא נוטה לקנות דברים יקרים ואחר כך מתחרט, המוכר יכול לומר: "אני מבין אותך, גם לי קורה להרגיש כך לפעמים, לכן אני תמיד בודק אם המוצר באמת שווה את המחיר שלו לפני שאני קונה".

השורה התחתונה - איך לפעול נכון מול הלקוח?
  • חשוב לזכור שהזדהות היא כלי עוצמתי, אך רק אם משתמשים בו נכון.
  • הזדהות כדאי לשדר רק עם תכונות שהלקוח גאה בהן, ושהוא מאמין שהן מועילות לו.
  • יש להימנע מלהזדהות עם תכונות שליליות, כי זה עלול לפגוע באמון של הלקוח במוכר.
  • במצבי חוסר ודאות, כדאי להשתמש בשילוב של הזדהות עם אמפתיה מאוזנת כדי ליצור תחושה שהמוכר מבין את הלקוח, אך גם מחפש פתרונות נכונים יותר עבורו.
יצירת הזדהות, אם כן, יכולה להיות המפתח לסגירת עסקאות, אך יש להשתמש בה בתבונה ובהתאם לסיטואציה. לפעמים דווקא להראות ללקוח שאתה שונה ממנו עשוי להיות נכון יותר, תלוי במטרות וברצונות האמיתיים של הלקוח.
יצירת הזדהות עם לקוח - האם ומתי?

כל אדם שואף להרגיש טוב. כאשר לקוח מתעניין במוצר, הוא שוקל אם המוצר ישפר את מצבו יותר מאשר יזיק לו. אם הוא חושש שהמוצר לא באמת טוב עבורו, הוא עלול להסיק שהמוכר מציע את המוצר רק מתוך אינטרס אישי ולא כי המוצר יועיל לו כלקוח. באופן טבעי, כל אדם רואה את עצמו כדמות המרכזית בחייו ומעדיף את טובתו האישית על פני טובתם של אחרים. מכאן, עולה לכאורה כי כדי להגדיל את סיכויי המכירה, המוכר צריך לשדר ללקוח שהוא דומה לו וליצור עמו הזדהות.

מהי יצירת הזדהות עם הלקוח?

כאשר לקוח מרגיש שהמוכר הוא כמוהו, הוא נוטה לסמוך עליו יותר. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא גר בירושלים, המוכר שגר בירושלים יכול להגיב: "גם אני גר בירושלים!". אם הלקוח מספר למי הוא מצביע בבחירות, והמוכר מצביע לאותו אדם, הוא יכול לומר זאת, וכך הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו. בתת - מודע, הלקוח רואה במוכר גרסה נוספת של עצמו, וכאשר מישהו שדומה לו ממליץ על מוצר - הוא עשוי להאמין שהמוצר אכן מתאים לו.

כדי ליצור הזדהות עמוקה יותר, ניתן לשים דגש על פרטים ייחודיים. לדוגמה, אם הלקוח מספר שהוא שותה מים מינרליים של חברה מסוימת בכוס ספציפית, והמוכר עושה אותו דבר, הוא יכול לציין זאת. ככל שהדמיון בין המוכר ללקוח ייחודי וספציפי יותר, כך ההזדהות תהיה עמוקה יותר, והלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת.

מדוע יצירת הזדהות עם הלקוח עשויה לשפר את המכירה?

כאשר הלקוח מרגיש שהמוכר זהה לו, הוא חווה תחושת הרמוניה ואמון. הוא לא רואה את המוכר כאדם זר עם אינטרסים מנוגדים, אלא כשותף להבנת עולמו וצרכיו. כך הלקוח עשוי לחשוב: "אם המוכר חושב שזה טוב עבורי - כנראה שזה באמת טוב, כי הרי הוא בדיוק כמוני".

מתי אסור לשדר הזדהות עם הלקוח?

למרות היתרונות שביצירת הזדהות, ישנם מקרים שבהם עדיף דווקא לא לשדר ללקוח שאתה כמוהו. כדי להבין מתי לא לשדר הזדהות, יש לבחון אם הלקוח אוהב את התכונה שעליה הוא מדבר או לא.

- אם הלקוח לא אוהב את התכונה שהוא תיאר על עצמו, אסור למוכר לשדר שהוא כמוהו, כי הדבר יגרום ללקוח לחוסר אמון. למשל, אם הלקוח אומר: "אתמול שתיתי יותר מדי והייתי שיכור ולא מרוכז", והמוכר יענה: "גם אני שתיתי אתמול והייתי שיכור", הדבר עלול לגרום ללקוח לאבד אמון במוכר. הסיבה לכך היא שאם הלקוח חושב שהשתייה גרמה לו להיות לא מרוכז, אז הוא לא יוכל לסמוך על שיקול דעתו של אדם אחר שנמצא באותו מצב.

- אם הלקוח כן אוהב את התכונה שעליה הוא מדבר, כן כדאי לשדר הזדהות. לדוגמה, אם הלקוח מספר בגאווה שלמד באוניברסיטה מסוימת, והוא בטוח ביכולותיו בזכות כך, המוכר יכול להדגיש שהוא למד באותו מקום או אפילו בתחום מתקדם יותר.

כיצד לזהות האם הלקוח אוהב או לא אוהב תכונה מסוימת בעצמו?

המוכר צריך לשאול את עצמו: האם הלקוח היה סומך על דמות שבתוכו שמחזיקה בתכונה הזו? אם כן - ניתן לשדר לו הזדהות. אם לא - עדיף להימנע מכך.

לדוגמה, אם בתוך הלקוח יש צד שמרן וצד פזרן, והמוכר רוצה למכור לו מוצר יקר, כדאי לבדוק האם הלקוח אוהב את הצד הפזרן שלו. אם הוא מתגאה בכך שהוא נהנה מהחיים ומבזבז על עצמו - המוכר יכול לומר שהוא גם כזה, וזה עשוי לעזור למכירה. אבל אם הלקוח דווקא מנסה להילחם בפזרנות שלו ומנסה לחסוך, שידור של "גם אני פזרן כמוך" דווקא ירחיק אותו מהמוכר.

איך להתמודד עם לקוח שמתלבט לגבי תכונה מסוימת?

ישנם מקרים שבהם הלקוח לא לגמרי בטוח אם הוא אוהב תכונה מסוימת אצלו. במקרים כאלה, ניתן לשלב בין הזדהות לבין הצגת גישה מאזנת. לדוגמה, אם הלקוח אומר: "אני הרבה פעמים קונה דברים יקרים מדי ואני מצטער אחר כך", ניתן להגיב: "אני מבין אותך, גם לי יצא לא פעם להרגיש כך, ולכן אני תמיד מחפש מוצרים שבאמת שווים את המחיר שלהם".

השורה התחתונה

- יצירת הזדהות עם הלקוח יכולה להיות כלי חזק במכירות, אך היא חייבת להיעשות בחוכמה.

- אם הלקוח גאה בתכונה מסוימת - כדאי לשדר לו שאתה כמוהו.

- אם הלקוח מתוסכל מתכונה מסוימת - אסור לשדר לו שאתה כמוהו, כי זה יגרום לו להימנע ממך.

- במקרים של חוסר ודאות, אפשר לשלב בין אמפתיה להזדהות זהירה.

סיכום

לפעמים כדי לסגור עסקה צריך להדגיש את הדמיון בינך לבין הלקוח, ולפעמים דווקא להראות שאתה שונה ממנו. אם מישהו משדר לך שהוא כמוך - ייתכן שהוא מנסה להשפיע עליך. אם הוא משדר לך שהוא לא כמוך - גם אז ייתכן שהוא עושה זאת מתוך אינטרס. לכן, חשוב תמיד להיות מודע להשפעה של יצירת הזדהות ולפעול מתוך הבנה מעמיקה של הלקוח.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על הנושא של יצירת הזדהות עם לקוח האם ליצור הזדהות עם הלקוח או לא ליצור הזדהות עם הלקוח והנושא הולך כדלקמן זה מאוד פשוט, בן אדם מה רוצה? להרגיש טוב לקוח יקנה את המוצר כי הוא חושב שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב מרע ולקוח לא יקנה את המוצר כי הוא חושש "האם המוצר הזה באמת יעשה לי טוב אולי המוצר הזה יעשה לי רע ורק המוכר רוצה למכור לי אותו כי זה עושה טוב למוכר ולא לי כלקוח". עכשיו בן אדם חושב שהוא רוצה לעשות לעצמו טוב יותר ממה שאחרים רוצים לעשות לו טוב ולכן אם בן אדם, לכאורה המסקנה המתבקשת מכך היא שבעצם צריך ליצור הזדהות הלקוח.

מה זאת אומרת ליצור הזדהות עם הלקוח? הלקוח בראש שלו חושב שהוא רוצה לעשות לעצמו טוב יותר ממה שאחרים רוצים לעשות לו טוב, הלקוח מעניין אותו האינטרס של עצמו המוכר מעניין אותו האינטרס שלו כמוכר ולכן לכאורה אם המוכר רוצה להצליח למכור ללקוח הוא בעצם צריך לשדר ללקוח שהוא באותו ראש של הלקוח. זאת אומרת אם לדוגמה נגיד הלקוח אומר "אני גר בירושלים" אז מוכר טוב בהנחה שהוא גר בירושלים יגיד לו "וואלה גם אני גר בירושלים", "גם אתה גר בירושלים?" אז הלקוח בתת מודע שלו אומר "גם אתה גר בירושלים מה אתה כמוני? וואלה כמוני דומה לי" ואז הלקוח אומר "אתה יודע אני בבחירות מצביע לזה ולזה" ואז המוכר אומר "גם אני מצביע בבחירות לזה ולזה" וכן הלאה.

בהנחה כמובן שהמוכר לא משקר את הלקוח שזה גם נושא אחר לשקר לא לשקר זה עניין אחר אבל בגדול לכאורה המטרה היא שהמוכר ישדר ללקוח שהוא דומה ללקוח ואז הלקוח אומר "רגע אז זה אני בכלל", זאת אומרת כשהוא מסתכל על המוכר הוא רואה את עצמו זה כאילו הוא מסתכל במראה ואם בן אדם היה רואה מישהו בדמותו ובצלמו ואומר לו "תעשה את זה, זה טוב לך" אז הוא אומר "מה כנראה שזה טוב לי כי הרי אני רוצה לעשות לעצמי טוב ואני מאמין לעצמי ואני לא אשקר את עצמי אז כנראה שאם ההוא שהוא בדיוק כמוני אומר לי 1... 2... 3 אז כנראה שזה נכון" ולכן לכאורה המסקנה האופרטיבית המתבקשת היא לשדר ללקוח שאתה כמוהו שזה גם הצעה בפני עצמה.

זאת אומרת תשדר ללקוח שאתה כמוהו תבדוק במה אתה דומה לו תשדר לו שאתה כמוהו ואז זה מגדיל את הסיכוי שלך למכור לו ואם כבר הוזכר הנושא הזה אז אני אוסיף פה עוד איזה אלמנט שצריך לבדוק אם נגיד בן אדם רוצה לשדר ללקוח שהוא כמוהו הוא גם יכול לשדר ללקוח שהוא כמוהו בדברים ייחודיים ללקוח. זאת אומרת אם לדוגמה נגיד נשאל את הלקוח "תגיד לי אתה שותה מים? וואלה גם אני שותה מים" אתה כמו הלקוח נכון אבל עוד הרבה אנשים שותים מים אבל אם לדוגמה נגיד אתה יודע על הלקוח שהוא שותה מים רק מינרלים של חברה מסוימת בכוס מסוימת ואתה גם כזה ואתה אומר לו "וואלה אני כמוך בדיוק בנושא הזה והזה" מהיבט הזה בעצם משדרים ללקוח יש יותר יצירת הזדהות עם הלקוח, יותר יצירת אחדות עם הלקוח יותר יצירת הרמוניה עם הלקוח.

ואז כביכול זה מגדיל את הסיכוי שהלקוח בעצם ירצה לקנות ממך כי הוא לא חושב שיש ניגוד אינטרסים הוא אומר "וואלה אתה בדיוק כמוני אנחנו באותו ראש, אותו הדבר בוא תמכור לי מה אתה רוצה". ועכשיו אני רוצה להסביר בעצם מתי לא לשדר הזדהות עם הלקוח, מתי אסור לך לשדר ללקוח שאתה כמוהו ומתי אתה חייב לשדר ללקוח שאתה לא כמוהו אתה הפוך ממנו וזה כמובן קשור לנושא של האם בן אדם נמשך, דומה נמשך לדומה או אדם נמשך לשונה ממנו והתשובה היא שבן אדם נמשך למה שחסר לו לפעמים בן אדם נמשך, או למה שהוא חושב שחסר לו לפעמים בן אדם רוצה יותר ממה שיש לו ואז הוא דווקא ימשך למי שכמוהו לפעמים בן אדם רוצה את ההפך ממה שיש לו ואז הוא דווקא ימשך למי ששונה ממנו.

בין כך ובין כך מהדבר הזה אנחנו יכולים ללמוד לגבי הנושא של מכירות, ברגע שלקוח אומר שהוא משהו מסוים בהנחה שאתה כמו הלקוח אתה אחיו התאום הוא רק לא יודע שאתה אחיו התאום, האם צריך לשדר לו שאתה כמוהו כן או לא? והתשובה היא פשוטה צריך לשאול את עצמך, המוכר צריך לשאול את עצמו "האם אני חושב שהלקוח אוהב את מה שהוא סיפר לי על עצמו?" וכמובן שגם פה התשובה יכולה להיות לא תמיד שחור ולבן כי יכול להיות שהלקוח לא אוהב את זה והוא אמר שהוא אוהב את זה, יכול להיות שהוא אוהב את זה והוא אמר שהוא לא אוהב את זה יכול להיות מלא וריאציות אבל בא נלך קודם כל על הפשוט.

החוק הפשוט אומר כזה דבר אם הלקוח סיפר על עצמו משהו שהוא לא אוהב אצל עצמו אסור לך להגיד לו שאתה כמוהו כי אז הוא דווקא לא ירצה לקנות את המוצר כי הוא אומר "תראה אם הוא חושב שהוא עצמו חרא של בן אדם אז הוא יגיד מה גם הוא כמוני, מי ירצה בכלל לקנות ממנו", נגיד שבן אדם לדוגמה אומר "אתה יודע אתמול שתיתי אני שיכור אני לא מרוכז" וגם אתה אתמול שתית אתה שיכור אתה לא מרוכז ותגיד לו "וואלה גם אני אתמול שתיתי שיכור לא מרוכז איפה שאתה באותו מועדון שהיית גם אני הייתי", עכשיו לכאורה וואלה אנחנו בדיוק באותו ראש אותו דבר אבל מצד שני מהצד שהלקוח חושב שהוא שיכור ולא מרוכז מהצד הזה הוא גם לא סומך על שיכול דעתו אז למה שהוא יסמוך על שיכול דעתך כמוכר.

ולכן זה דווקא דבר שהלקוח אתה לא אמור להביע איתו הזדהות לגבי הדבר הזה לעומת זאת אם נגיד הלקוח אומר "אתה יודע אני למדתי באוניברסיטה הזאת והזאת אני מאוד מבין בתחום מסוים" דווקא את הדבר הזה הלקוח אוהב את זה על עצמו, הלקוח סומך על שיכול דעתו בגלל שהוא למד במקום הזה והזה באוניברסיטה הזאת והזאת את התואר הזה והזה אז אם למדת כמוהו אם למדת יותר ממנו תגיד "אני למדתי כמוך, למדתי יותר ממך את הנושא הספציפי הזה". ולכן צריך לשים לב כשלקוח מספר לכם סיפור כשאנחנו יודעים משהו על הלקוח לא תמיד צריך ליצור הזדהות עם הלקוח, כן צריך ליצור הזדהות עם הלקוח בהנחה שההזדהות היא עם תכונות חיוביות שהלקוח אוהב בעצמו, תכונות שהלקוח סומך עליהן בתהליך המכירה.

נגיד שלקוח חושב שהוא משהו מסוים ואז צריך המוכר לשאול את עצמו "האם זה שהלקוח חושב שהוא כזה האם מהצד הזה הלקוח", נגיד שבתוך הלקוח יש שני כוחות כוח פזרן וכוח שמרן כוח כזה וכוח כזה כל מיני כוחות, כל מיני ישויות האם הלקוח היה שומע לדמות הזאת שבתוכו כן או לא? אם הלקוח אוהב את הדמות הזאת שבתוכו והוא סומך עליה והוא אוהב אותה ונותן בה אמון בחלק הזה שבתוכו תשדר לו שאתה כמוהו הוא ייתן בך גם כן אמון אבל אם הלקוח דווקא לא אוהב את הדמות הזאת שבתוכו הוא לא מקבל את הדמות הזאת שבתוכו הוא רוצה לשנות אותה, הוא שונא אותה נמאס לו ממנה הוא רוצה להיפטר ממנה אז אומנם אם אתה תשדר לו שאתה כמוהו בתחום הזה וואלה הוא יגיד "הוא כמוני" אבל הוא יגיד "הוא כמוני" ולכן הוא לא יקנה ממך כי אתה כמוהו כי גם על עצמו הוא לא היה סומך כי מההיבטים הספציפיים האלה שיש בו דווקא על ההיבטים האלה הוא לא סומך.

הבנו? ולכן צריך לשים לב כאשר יוצרים הזדהות עם הלקוח לשים לב שמדובר רק על הזדהויות חיוביות שגורמות ללקוח לסמוך עליך יותר טוב ולא פחות. ולשים לב לעוד דבר שלפעמים הלקוח לא סגור על עצמו אם הוא אוהב בעצמו את התכונה הזאת כן או לא וגם אז צריך לדעת לפעול בחוכמה כי מהיבט מסוים אם הלקוח נגיד יש תכונה בעצמו שהוא אוהב ולא אוהב אז מהיבט מסוים אפשר לשדר לו שאתה כמוהו, במילים אחרות "אני כמוך אני מגלה אמפתיה כלפיך, אני מביע איתך הזדהות גם אני כמוך" אבל לשים לב שהלקוח גם לא אוהב את זה ואז דווקא צריך לשקף ללקוח את המקום של "כן אבל גם אני רוצה לשנות את זה.

עוד פעם הכל צריך לעשות בחוכמה הכל לפי ההקשר ולפי העניין אבל השורה התחתונה לשים לב לא תמיד צריך לשדר הזדהות עם הלקוח ולפעמים מאוד כדאי לשדר הזדהות עם הלקוח, לפעמים בשביל לסגור עסקה מה הלקוח אמר שהוא תגיד לו שגם אתה תראה לו שגם אתה כמוהו ואז הוא יגיד "אז הוא כמוני אם הוא כמוני בכל זאת הוא אומר לי את זה כנראה שזאת גם הייתה עצה טובה" מצד שני לפעמים זה בדיוק הפוך כי הלקוח יגיד "מה הוא כמוני עזוב העצה שלו לא שווה גרוש. בקיצור אם מישהו משדר לכם שהוא כמוכם יכול להיות שהוא מנסה לעבוד עליכם אם הוא משדר לכם שהוא לא כמוכם גם יכול להיות שהוא מנסה לעבוד עליכם אז שלא יעבדו עליכם.
צריך לבדוק להימנע כימיה הרמוניה שיטות שכנוע להצליח למכור ללקוח משיכה אינטרס אישי מתוך הבנה הנחה תכונות שליליות nlp איך יוצרים איך יוצרים ראפור איך ליצור איך ליצור כימיה הזדהות הזדהות עם הלקוח הזדהות עם לקוח הלקוח הלקוח שלך יצירת כימיה יצירת כימיה בין אישית כימיה כימיה בין אישית לא להזדהות לא להזדהות עם הלקוח לא להזדהות עם לקוח להזדהות ליצור ליצור כימיה לפתח לקוח לקוחות מיומנויות מיומנות נלפ פיתוח פיתוח מיומנויות פיתוח מיומנויות ראפור פיתוח מיומנות ראפור ראפור nlp ראפור טוב ראפור רע שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות שכנוע שיטת שכנוע שיקוף שיקוף של הלקוח שכנוע תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית
3 שיטות לטיפול בפחד, 3 שיטות לטיפול בחרדת קהל, 3 שיטות לטיפול בחרדת טסטים, 3 שיטות לטיפול בחרדת ביצוע, 3 שיטות לטיפול בפחד להתחיל עם בחורה, 3 שיטות לטיפול בחרדת כישלון, פחד במה, 3 שיטות לטיפול בחרדת מבחנים, טיפול בחרדות
3 שיטות לטיפול בפחד, 3 שיטות לטיפול בחרדת קהל, 3 שיטות לטיפול בחרדת טסטים, 3 שיטות לטיפול בחרדת ביצוע, 3 שיטות לטיפול בפחד להתחיל עם בחורה, 3 שיטות לטיפול בחרדת כישלון, פחד במה, 3 שיטות לטיפול בחרדת מבחנים, טיפול בחרדות
3 שיטות לטיפול בפחד, 3 שיטות לטיפול בחרדת קהל, 3 שיטות לטיפול בחרדת טסטים, 3 שיטות לטיפול בחרדת ביצוע, 3 שיטות לטיפול בפחד להתחיל עם בחורה, 3 שיטות לטיפול בחרדת כישלון, פחד במה, 3 שיטות לטיפול בחרדת מבחנים, טיפול בחרדות מהן 3 השיטות לטיפול בחרדת קהל? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בשלוש שיטות עיקריות להתמודדות עם פחד קהל, אשר למעשה ניתן להן להתאים גם לחרדות נוספות, כמו חרדת ביצוע, חרדת מבחנים וחרדות ... לעשות כדי להתמודד עם פחד מלעשות צעד ראשון מול בחורה? השלוש שיטות שהוזכרו מתאימות גם למקרים של פחד רומנטי, כמו פחד להתחיל עם בחורה. השיטה הראשונה כאן היא ללמוד כיצד לגשת אליה ... כישלון מה הן 3 השיטות לטיפול בחרדת קהל? ההרצאה מציגה שלוש שיטות להתמודד עם פחד קהל, אך למעשה הן מתאימות גם לחרדות נוספות. הפחד קהל נגרם מהחשש שיקרה משהו רע, למשל פחד מכישלון ...
השיטה של אליעד כהן, מצא את ההבדלים, מדיטציה ואושר, שיטות טיפוליות, שיטות רוחניות, שיטות איך להיות מאושר, שיטות איך לא לסבול, שיטות איך לא להרגיש רע, גישות טיפוליות, האם מדיטציה עוזרת? מודעות עצמית, התפתחות אישית, מורה רוחני
השיטה של אליעד כהן, מצא את ההבדלים, מדיטציה ואושר, שיטות טיפוליות, שיטות רוחניות, שיטות איך להיות מאושר, שיטות איך לא לסבול, שיטות איך לא להרגיש רע, גישות טיפוליות, האם מדיטציה עוזרת? מודעות עצמית, התפתחות אישית, מורה רוחני
... של אליעד כהן, מצא את ההבדלים, מדיטציה ואושר, שיטות טיפוליות, שיטות רוחניות, שיטות איך להיות מאושר, שיטות איך לא לסבול, שיטות איך לא להרגיש רע, גישות טיפוליות, האם מדיטציה עוזרת? מודעות עצמית, התפתחות אישית, מורה רוחני האם מדיטציה ושיטות טיפול באמת עוזרות לאורך זמן? הפעם נדבר לעומק על מדיטציה ועל כל סוגי שיטות הטיפול הנפוצות שקיימות בעולם, פרט לשיטה אחת מיוחדת שאליעד כהן מציג, אותה נפרט בהמשך. המטרה כאן היא ... ובריחה מהתמודדות להיצמד לאמת לבדוק מה האמת? לברר את האמת מדיטציה ושיטות טיפול - יתרונות, חסרונות ומה באמת עובד הפעם נדבר על מדיטציה ועל שיטות טיפול שונות. הדיון כאן לא מתמקד רק במדיטציה אלא בכל סוגי הטיפולים הקיימים, למעט שיטה אחת יוצאת דופן שאזכיר בהמשך. נדבר על היתרונות והחסרונות של מדיטציה, על למה היא עובדת ולמה לפעמים היא לא עובדת, ונרחיב את ההבנה לכל שיטות הטיפול הקיימות. אז איך זה עובד? נניח שבן אדם מרגיש רע והוא מחליט לעשות מדיטציה. האם מדיטציה היא דבר ... וזה לא קורה. כשהוא עושה מדיטציה, הוא מחליש את הרצון שלו או משנה את תפיסת המציאות שלו, וכך הוא מרגיש טוב יותר. אבל, מדיטציה (וכמו כן, שיטות טיפול רבות אחרות) פועלת בדיוק כמו שינה, אוכל מתוק או כל פעילות אחרת שמרגיעה באופן זמני. לדוגמה, אם ... מה יקרה כשהוא יפסיק את המדיטציה או יחזור למציאות? הרי המינוס בבנק לא נעלם, ואז התחושה הרעה תחזור. מה ההבדל בין פתרון זמני לפתרון אמיתי? שיטות כמו מדיטציה או כל שיטה טיפולית אחרת עוזרות להפחית סבל ולהרגיש טוב יותר, אבל עד גבול מסוים. מה שחשוב ... על כך? האם הם נכונים? האם יש דרך אחרת להסתכל על המצב? מה ניתן לעשות כדי לשפר את המצב באופן מעשי? למה בדיקת האמת היא הדרך שתמיד עובדת? שיטות שמנסות להימנע מהתמודדות עם המציאות אינן יכולות להחזיק לאורך זמן. אדם יכול לקחת הפסקה ולהירגע ... תוכלו לפתור אותה מהשורש ולא רק להדחיק אותה או לברוח ממנה. אם תבחרו רק לברוח - הבעיה תחזור ותהפוך לקשה יותר עם הזמן. למידע נוסף על שיטות טיפול, מדיטציה והתמודדות עם בעיות מהשורש, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולמצוא מידע נוסף על ...
3 שיטות איך להפסיק לרצות משהו, 3 דרכים איך לא לרצות משהו, 3 שיטות איך להפסיק לאהוב משהו, 3 שיטות איך לשכוח מישהו, 3 שיטות איך להפסיק התמכרות, 3 דרכים איך לשכוח את האקסית, 3 שיטות איך לטפל בהתמכרות, הפסקת עישון, התמכרויות
3 שיטות איך להפסיק לרצות משהו, 3 דרכים איך לא לרצות משהו, 3 שיטות איך להפסיק לאהוב משהו, 3 שיטות איך לשכוח מישהו, 3 שיטות איך להפסיק התמכרות, 3 דרכים איך לשכוח את האקסית, 3 שיטות איך לטפל בהתמכרות, הפסקת עישון, התמכרויות איך להפסיק לרצות משהו באופן מוחלט? אליעד כהן מסביר שיש שלוש ... לגמרי. איך להפסיק לרצות משהו? איך להפסיק התמכרות? איך להפסיק לאהוב מישהו? איך לשכוח את האקסית? שיטות להפסקת עישון איך מתמודדים עם התמכרויות? איך להשתחרר מרצון בלתי נשלט? ...
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
... בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? ההרצאה עוסקת ... מסוימים אשר טוענים כי הם מצליחים למכור בלי לנסות למכור. הם מציינים שהשיטה שלהם היא פשוט להיות עצמם, ולא להפעיל שיטות שכנוע גלוי. אליעד מדגיש כי כל השיטות של שכנוע הן טובות ויעילות, כל עוד יודעים מתי להשתמש בכל אחת מהן בצורה הנכונה. מה ההבדל בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי? אליעד מסביר כי יש הבדל בין שיטות שכנוע גלוי לבין שיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר המוכר משפיע על הלקוח מבלי שהוא שם לב לכך. לדוגמה, כאשר המוכר מציג מידע בצורה אובייקטיבית, ... או לא. מה לעשות כאשר הלקוח מודע למניפולציה? כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אך יש לזהו את הסיטואציה המתאימה. אם הלקוח מרגיש שמישהו מנסה למכור לו, יהיה יעיל יותר להשתמש בשיטות שכנוע סמוי, ... על המוכר להיות זהיר ולהימנע משיטות שכנוע גלויות. איך להבין מתי לא לנסות למכור בצורה גלויה? לא כל לקוח מוכן לקבל שיטות שכנוע גלויה. יש לקוחות שמרגישים שלא כדאי לשדר להם שמישהו מנסה למכור להם משהו, והם רוצים להרגיש שהמוכר פשוט מציג להם את המידע. ... על ידי פנייה ללקוחות שלא רוצים להרגיש שמישהו מנסה למכור להם. עם זאת, הוא טוען שאם אנשי מכירות אלו היו מכירים את כל שיטות השכנוע הסמויות, הם היו מצליחים יותר במכירותיהם. הידע בשיטות שכנוע יכול להגדיל את כמות העסקאות, גם אם המוכר לא מראה בצורה גלויה שהוא מנסה למכור. סיכום הכללים המרכזיים למכירה יעילה לסיכום, אליעד מדגיש את החשיבות בהבנה של כל שיטות השכנוע וההכרה מתי יש להפעיל כל אחת מהן. כאשר הלקוח לא שם לב למניפולציות, ניתן להפעיל שיטות שכנוע סמוי, אולם כאשר הלקוח מודע למניפולציה, יש לדעת איך להפעיל שיטות שכנוע גלויות בצורה שמתאימה לו. המוכר צריך להיות זהיר ולהתאים את השיטות לצרכים של כל לקוח. שיטות מכירה יעילות איך למכור בלי לנסות למכור שכנוע גלוי ושכנוע סמוי מהן טכניקות שכנוע תת מודע כיצד לזהות לקוחות רגישים למניפולציות ... של אנשי מכירות, האם כדאי לנסות לשכנע את הלקוח לקנות או לא. הוא הציג את השאלה האם נכון לשווק ולמכור ללקוחות בעזרת שיטות שכנוע ישירות או בעדינות, והשווה בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי. הוא הסביר כי ישנם אנשי מכירות שמאמינים בשיטה שבה הם לא מנסים ... לשימוש בשיטות שכנוע מתוחכמות. אליעד מדגיש כי כל השיטות הללו טובות, אך השאלה היא מתי להפעיל את כל אחת מהן. כיצד שיטות שכנוע סמוי וגלוי שונות? אליעד מסביר שצריך להבדיל בין שיטות שכנוע גלוי ושיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר הלקוח לא מודע לכך שמפעילים עליו מניפולציות, כמו למשל להציג לו מידע בצורה ... אותו, ויתכן שזו תהיה מניפולציה. השאלה החשובה היא האם הלקוח שם לב לכך שמנסים לשכנע אותו. כאשר הלקוח לא שם לב לכך, כל שיטות השכנוע הסמויות יכולות להיות יעילות. מה לעשות כאשר הלקוח מודע למניפולציה? כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אבל רק אם המוכר יודע לזהות את הסיטואציה המתאימה. עבור לקוחות שמרגישים שמישהו מנסה למכור להם, יש להשתמש בשיטות ... מידע אובייקטיבי, ולא שהוא נתון במניפולציה של מכירה. איך להבין מתי לא לנסות למכור בצורה גלויה? לא כל לקוח מוכן לקבל שיטות שכנוע גלויה. ישנם לקוחות שמרגישים שלא כדאי לשדר להם שכוונת המוכר היא למכור, ורוצים להרגיש שהמוכר רק מציג להם את המידע האמיתי. במקרה כזה, על המוכר להיות זהיר ולהפעיל שיטות שכנוע סמויות שמסתתרות בתת המודע של הלקוח. אליעד מסביר שכאשר אדם מתנהג בצורה שאינה מנסה למכור, זה לא בהכרח אומר שהוא לא מנסה ... אליעד מציע שהם כנראה מתמודדים עם לקוחות שלא רוצים להרגיש שמישהו מנסה למכור להם. עם זאת, אם הם היו יודעים יותר שיטות שכנוע סמוי, הם היו מצליחים אפילו יותר במכירותיהם. כלומר, הידע בשיטות השכנוע יכול להגדיל את כמות העסקאות, גם אם לא נראית שיטת ... לעין. בסופו של דבר, המוכר צריך להבין מתי להשתמש בכל שיטה כדי לשכנע את הלקוח בצורה אפקטיבית ומבלי ליצור התנגדות. שיטות מכירה יעילות איך למכור בלי לנסות למכור שכנוע גלוי ושכנוע סמוי מהן טכניקות שכנוע תת מודע כיצד לזהות לקוחות רגישים למניפולציות ... להשתמש ומתי לא להשתמש כל הדברים שאני מלמד כל הדברים האלה צריך לדעת אותם ולהבין אותם על בורים. אלא מה שאפשר לחלק את שיטות המכירה לשני סוגים, מה זאת אומרת שני סוגים? זאת אומרת שלפעמים יש שיטת מכירה גלויה ויש שיטת מכירה סמויה נגיד שאני מסביר שיטות מסוימות, יש שיטות מסוימות שכשעושים אותם הלקוח לא שם לב שעשו את השיטה הזאת. לדוגמה נגיד את מה שאתה רוצה שהלקוח יחשוב תדבר בצורה אובייקטיבית, מה ... אותן בשביל להצליח למכור יותר, ככל שהמוכר ידע יותר את השיטות האלה וישתמש בהן יותר הוא יצליח יותר. אלא מה שיש גם הרבה שיטות שכנוע או יותר נכון אפילו כל שיטות השכנוע יש מצבים שבהן שיטת השכנוע הופכת להיות שיטת שכנוע גלויה, מה זאת אומרת גלויה? שהלקוח קולט שהולכים לשכנע אותו. עכשיו וזה ... שם לב שרוצים לשכנע אותו כן או לא. אם הלקוח לא שם לב שרוצים לשכנע אותו צריך להפעיל, מי שרוצה למכור צריך להפעיל את כל שיטות השכנוע האפשריות כדי להצליח כמה שיותר לשכנע את הלקוח יחד עם זאת בהנחה שהלקוח שם לב או בהנחה שאתה המוכר חושב שהלקוח שם לב הולך ... הזה טוב בכלל הוא מתחיל הלקוח להיות יותר חשדן. ולכן כפי שאני מסביר מההתחלה אם מדובר על שיטת שכנוע סמויה דהיינו, כל שיטות השכנוע הן גם סמויות וגם גלויות הכל תלוי בלקוח והכל תלוי בסיטואציה, אז אם מדובר בשיטת שכנוע כאשר היא סמויה כאשר הלקוח לא מודע ... נתקלו בהם זה לקוחות שלא רוצים להרגיש שמישהו מנסה למכור להם יחד עם זאת גם אותם אנשי מכירות אם הם היו יודעים את כל שיטות השכנוע והם יודעים להשתמש בשיטות שכנוע סמויות, בשיטות שכנוע ששותלות מחשבות שמתחברות לתת מודע מסרים תת הכרתיים כל הדברים אלה אז ...
איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? לכתוב או להקשיב, ללמוד באמצעות כתיבה, שיטות לזכור מידע, שיטות לא לשכוח, שיפור הזיכרון, שיטות לזיכרון, שיטות זכירה, שכחה
איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? לכתוב או להקשיב, ללמוד באמצעות כתיבה, שיטות לזכור מידע, שיטות לא לשכוח, שיפור הזיכרון, שיטות לזיכרון, שיטות זכירה, שכחה
... ללמוד באמצעות כתיבה, שיטות לזכור מידע, שיטות לא לשכוח, שיפור הזיכרון, שיטות לזיכרון, שיטות זכירה, שכחה איך המוח זוכר? מהי הדרך הטובה ביותר לזכור דברים? ההרצאה מתמקדת בשיטות לשיפור הזיכרון והבנת המנגנונים המנטליים שמאחורי זכירה ושכחה. ... טבעי של סינון המידע. שיטות לזיכרון איך לא לשכוח דברים? האם זיכרון טוב תלוי בהבנה? איך לשפר את הזיכרון? האם עדיף לכתוב או להקשיב? איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח ... בהערות, רישומים או שיטות נוספות, כמו שמיעה חוזרת של המידע או חיפוש אחר מידע נוסף. מהי משמעות השכחה? לסיום, נשאלת השאלה מה המשמעות של שכחה: האם השכחה היא משהו שלילי, או ... איך לשפר את הזיכרון? שיטות זכירה האם עדיף לכתוב או להקשיב? איך לא לשכוח דברים? האם זיכרון טוב תלוי בהבנה? ...
אושר למתקדמים, שיטות טיפוליות למתקדמים, שיטות לא להרגיש רע, שיטות להרגיש טוב, ניתוח שיטות טיפול, גישה טיפולית, לא להיות דתי, להטיל ספק ברצון, לראות את הטוב שברע, לחנות בחניית נכים
אושר למתקדמים, שיטות טיפוליות למתקדמים, שיטות לא להרגיש רע, שיטות להרגיש טוב, ניתוח שיטות טיפול, גישה טיפולית, לא להיות דתי, להטיל ספק ברצון, לראות את הטוב שברע, לחנות בחניית נכים
... למתקדמים, שיטות טיפוליות למתקדמים, שיטות לא להרגיש רע, שיטות להרגיש טוב, ניתוח שיטות טיפול, גישה טיפולית, לא להיות דתי, להטיל ספק ברצון, לראות את הטוב שברע, לחנות בחניית נכים מהן השיטות המתקדמות להרגיש טוב ולהיפטר מתחושות רעות? הנושא שבו עוסק אליעד כהן הוא שיטות מתקדמות להשגת אושר, להיפטרות מתחושות רעות, ולהשגת תחושות טובות. אליעד מסביר שישנן שתי שיטות עיקריות שבאמצעותן ניתן להתמודד עם תחושה שלילית הנובעת מרצון מסוים שלא מתממש: שיטת הטלת הספק ברצון עצמו. שיטת זיהוי היתרונות ... להבין שהרצון לא מחויב, ובו זמנית להיות מוכן לוותר על ההנאות שהוא מקבל מאותו רצון. איך להפסיק להרגיש רע? איך להתמודד עם רצון מחויב? מהן שיטות טיפול מתקדמות? איך לראות את הטוב שברע? מהי שיטת הטלת ספק ברצון? האם רצון הוא מחויב המציאות? למה קשה לוותר על רצונות? ...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת וכאן תתבאר האמת, לגבי שיטות שכנוע ושיטות מכירה שונות. ויתבאר, האם באמת יש שיטת מכירות מנצחת? והאם באמת יש שיטת שכנוע, שהיא הטובה ביותר? ... אין שום התחייבות כלשהי, שדרך כלשהי, תוביל תמיד לניצחון על כל יריב שהוא. וכך גם בדיוק, לגבי השיטות לשכנע אנשים ולגבי שיטות מכירה ושיטות הצלחה וכיוב. שאין שום שיטה מוגדרת, שיכולה להתחייב שהיא תמיד תוביל אל הניצחון. ולשכנע מישהו, זה ... שהוא תהליך של דו קרב רעיוני, בין הצדדים השונים. ובדיוק כמו בשדה הקרב בעולם הממשי שלנו, כך גם בשדה הקרב הרעיוני של שיטות משא ומתן ושל ניסיון שכנוע ולהשפיע על דעות של אחרים. שאין שום שיטה אחת מוגדרת, שהיא השיטה הטובה ביותר שקיימת ... Mixed martial arts). שהיא, אומנות לחימה, שמשולבת מהמון סוגים שונים של אומנויות לחימה שונות. שבזירה, הלוחם משתמש בכל שיטות הלחימה שהוא מכיר, לפי הצרכים של אותו הרגע שהוא נתקל בהם בזירת הקרב. וככל שהלוחם, מכיר מספר גדול יותר של שיטות לחימה, וככל שהלוחם מיומן יותר בשיטות לחימה שונות, וככל שהלוחם מודע טוב יותר ליתרונות ולחסרונות היחסיים שיש ... גם הוא מכיר ומשתמש בשיטות שכנוע, לשכנע את המוכר. בין באופן מודע, ובין באופן בלתי מודע. וכך גם לגבי העניין של שיטות מכירה ושיטות שכנוע. שמי שרוצה להיות אומן מכירות שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע אנשים, עליו להכיר כמה שיותר שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ומי שבאמת רוצה להיות המומחה הטוב ביותר לשכנוע ולמכירות, עליו לשאוף להכיר את כל שיטות המכירה ושיטות המשא ומתן שיש בעולם. וזה לא מספיק שהאדם רק יכיר את שיטות המכירה השונות שיש. אלא האדם גם צריך לדעת, מהם היתרונות והחסרונות של כל שיטת מכירה. ולדעת, לאיזה מצב מתאימה ... המכירה השונות האפשריות. אבל בהחלט אפשר לדעת, את השורש ואת הלוגיקה ואת הרעיון העמוק ביותר, שעל בסיסו מושתתות כל שיטות המכירה הקיימות. כפי שביארתי את כל הדברים האלו, במקומות אחרים. ועל האדם להכיר היטב, את השורש הראשון ואת נקודת המבט העמוקה ביותר, על התהליכים של המכירה ושל השכנוע. ועל האדם להתנסות ולתרגל שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ועל האדם להיות מומחה, לא רק בשיטת מכירות ושיטת שכנוע מוגדרת, אלא בשיטת מכירות ... בזמן אמת, להתאים את עצמו, לכל מצב ומצב כנל. אבל בשיטת מכירות משולבת, יש גם חיסרון יחסי. והוא, שכאשר האדם מכיר המון שיטות מכירה שונות, עם החסרונות והיתרונות של כל אחת מהן, אז לפעמים, המוכר הופך להיות: לא ממוקד ולא יעיל. כי לפעמים, מרוב זה שהאדם מכיר ככ הרבה שיטות, אז לפעמים הוא מתחיל להתבלבל ולא יודע מה להחליט בזמן אמת, ולא יודע איך לקבל החלטה ואיך לדעת באיזו שיטה ...
לחשוב כמו מיליונר, איך חושבים אנשים מצליחים? אבא עשיר אבא עני, שיטות לעשות כסף, שיטות להצליח בחיים, איך להצליח ולהתעשר? איך עשיר חושב? איך לחשוב כמו עשיר? איך עושים כסף? שיטות להתעשר, דרכים לעשות כסף
לחשוב כמו מיליונר, איך חושבים אנשים מצליחים? אבא עשיר אבא עני, שיטות לעשות כסף, שיטות להצליח בחיים, איך להצליח ולהתעשר? איך עשיר חושב? איך לחשוב כמו עשיר? איך עושים כסף? שיטות להתעשר, דרכים לעשות כסף
... איך חושבים אנשים מצליחים? אבא עשיר אבא עני, שיטות לעשות כסף, שיטות להצליח בחיים, איך להצליח ולהתעשר? איך עשיר חושב? איך לחשוב כמו עשיר? איך עושים כסף? שיטות להתעשר, דרכים לעשות כסף איך חושבים מיליונרים ומה הופך אותם לאנשים מצליחים? אנשים רבים מעוניינים להצליח בחיים ולהשיג עושר כלכלי, ולכן הם מתעניינים ... שידועות כבר לכולם. איך חושבים מיליונרים? שיטות להצליח בחיים איך להיות עשיר? אבא עשיר אבא עני דרכים להתעשר במהירות מה גורם לאנשים להצליח? האם כל אחד יכול להיות מיליונר? ...
NLP, נלפ, מה זה NLP? בעד NLP, נגד NLP, נלפ טוב, נלפ רע, בעד ונגד טיפול NLP, טיפול פסיכולוגי, טיפול CBT, לימודי NLP, מהו NLP? הסוד, קורס NLP master, ללמוד NLP, נלפ מאסטר, ביקורת NLP, nlp חוות דעת, nlp טכניקה, חלק 1
NLP, נלפ, מה זה NLP? בעד NLP, נגד NLP, נלפ טוב, נלפ רע, בעד ונגד טיפול NLP, טיפול פסיכולוגי, טיפול CBT, לימודי NLP, מהו NLP? הסוד, קורס NLP master, ללמוד NLP, נלפ מאסטר, ביקורת NLP, nlp חוות דעת, nlp טכניקה, חלק 1
... האם בכלל כדאי לנסות שיטות טיפול, במיוחד אם לא ברור אם הן יעילות. הוא מספר סיפור ... הטיפול כולל. קיימות שיטות שונות שלכל אחת מתודה ברורה יותר או פחות, וחשוב להשוות ... כולל בפועל. האם שיטות טיפול כלליות יכולות להתאים לכל מצב? האם מתודולוגיה ... שנלקחו מכל מיני שיטות, בלי שחידשו דבר מוגדר אחד, וכך כל מטפל יכול ללמד דברים ... לא עוזרת. לדוגמה, יש שיטות טיפול אחרות (CBT למשל) שגם הן אולי לא המציאו רעיונות ... שולל אפשרות שקיימות שיטות אחרות שעשויות להיות מועילות או אפילו טובות יותר בשבילו, ... אותו לגמרי. לעומת שיטות כמו מדיטציה מסוימת שבהן אפשר להצביע על תהליך ממוקד ... אחרת. 4. יש לזכור שיש שיטות טיפול שונות, חלקן מוגדרות יותר וחלקן פחות, וחשוב לבדוק ... אם לנסות אותו. האם שיטות טיפול כלליות יכולות להתאים לכל מצב? האם מתודולוגיה ... ה - NLP יותר מאשר עם שיטות אחרות יותר מאשר קריאת תהילים מבחינתי שיטת ה - NLP יותר ... מה פתאום ל - NLP יש שיטות ברורות וחוקים ברורים הכל ברור נכון אבל מה הבעיה היא שאם ... תהילים אנחנו נמצא שיטות שונות יש אחד שאומר שצריך לקרוא את הפרק הזה ואחד שאומר ... צדקה ואחד בלי צדקה יש שיטות שונות. ש: אבל למה זה רע? אליעד: לא רע אני מסביר לך לא ... מילה שיווקית יש מלא שיטות בעולם לקחו מתוכם כל מיני רעיונות אמרו איך נמתג את זה מה ... שום דבר. ש: יש עוד שיטות שככה שלקחו דברים מכל מני מקומות וערבבו אותם. אליעד: לא ... אנשים לא ממציאים שיטות חדשות עכשיו קודם כל מישהו בסוף המציא את זה מתישהו אפשר ... היא שנגיד יש איזה שיטות קדומות שעליהן הוסיפו דברים חידדו דברים הלבישו דברים אז ... את תיקחי שמעת מלא שיטות מלא קורסים תגידי אוקי אני חושבת שאני יודעת לחיות טוב ... השיטה שלך ואת אוספת x שיטות שמה בספר פותחת בתי ספר ואנשים מלמדים ומאסטר NLP ו - NLP ... הספרים האחרים לא הכרת שיטות אחרות אז אתה עכשיו ראית פעם ראשונה כשנתקלת ברעיון הזה ב ... שיווקית זה לקחו x שיטות שגם לא ברור מה השיטות אפילו אם היה ברור הנה זאת רשימת ... זה קיבוץ של הרבה מאוד שיטות שהיו קודם לכן לא מלמדים את זה בשום מקום אותו דבר אין ... יש בעולם נגיד מיליון שיטות סתם שיטות נגיד נעשה את זה נחלק לרזולוציות ... מתוך כל המיליון עשר שיטות וקוראים לזה שיטת x אז כשאתה אומר אני הולך לטיפול בשיטת ... מה שהם קוראים לזה זה שיטות שמשפיעות על המוח שמתכנתות את המוח. אליעד: כן אבל מה זה ... טיפול. ש: שיש כל מיני שיטות שמשפיעות על המוח. אליעד: תראי עוד פעם כשאנחנו שולחים ... המוח מחדש. ש: יש הרבה שיטות שונות. אליעד: יש שיטה בעולם שלא מנסה לתכנת לך את המוח ... יכול להלביש מיליון שיטות טיפוליות אבל מה טיפלת לא מה אתה מאמין, הבודהיזם יכול ... NLP זה מותג שממתג שיטות כלשהן אין לי שום בעיה תגיד השיטה שלו השיטה של משה שמלמד ... ואני מניח שיש עוד שיטות כאלה ביחס למה שאני מכיר מתוך כל מה שאני מכיר אולי אני ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיטות, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי ועסקי, מגשר, מטפל רוחני בנושאי שיטות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 23:46:37 - wesi1