אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיטת שכנוע ✔ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:31ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
מתי וכיצד כדאי ליצור הזדהות עם הלקוח?

אנשים תמיד שואפים להרגיש טוב יותר, ולכן כשלקוח מתעניין במוצר או בשירות, הוא שוקל האם המוצר יועיל לו או יזיק לו. לקוח לא ירצה לקנות מוצר אם הוא מרגיש שהמוכר מנסה לדחוף לו משהו רק מתוך אינטרס אישי. כל אדם בטבעו מעדיף את האינטרסים האישיים שלו על פני אינטרסים של אחרים, ולכן, כדי להגדיל את סיכויי המכירה, עולה האפשרות של יצירת הזדהות בין המוכר ללקוח.

מהי בעצם יצירת הזדהות עם לקוח?

יצירת הזדהות היא מצב בו הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו במאפיינים שונים, וכך גדל הסיכוי שהלקוח יסמוך על המוכר ויאמין להמלצותיו. לדוגמה, אם לקוח אומר שהוא גר בירושלים והמוכר גר גם הוא בירושלים, כדאי למוכר לומר ללקוח: "גם אני גר בירושלים!". אם הלקוח מציין למי הצביע בבחירות והמוכר מצביע לאותה מפלגה, הוא יכול לומר זאת. התגובה הזאת יוצרת אצל הלקוח תחושה שהמוכר דומה לו, ושהוא לא אדם זר עם אינטרסים מנוגדים, אלא שותף להבנת הצרכים שלו.

ככל שהפרטים המשותפים בין המוכר ללקוח יהיו יותר ספציפיים וייחודיים, כך ההזדהות תהיה חזקה יותר. לדוגמה, אם הלקוח מזכיר שהוא שותה מים מינרליים מחברה מסוימת בכוס מסוימת, והמוכר במקרה עושה את אותו הדבר, אז כדאי שהמוכר יציין זאת בפני הלקוח. בצורה זו, נוצרת הזדהות עמוקה יותר, והלקוח מרגיש שהמוכר מבין אותו לעומק.

כיצד יצירת הזדהות משפרת את המכירה?

כאשר הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו, הוא חווה תחושת הרמוניה ואמון, והוא פחות יחשוש מניגוד אינטרסים. הוא עשוי לחשוב שאם המוכר, שהוא "כמוהו", ממליץ על מוצר, אז סביר להניח שההמלצה באמת טובה גם עבורו.

מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח?

למרות שהזדהות עם הלקוח יכולה להיות כלי מכירה אפקטיבי, קיימים מקרים שבהם דווקא אסור ליצור הזדהות. המוכר צריך לבדוק האם הלקוח אוהב או לא אוהב את התכונה שעליה הוא מספר:
  • אם הלקוח לא אוהב את התכונה, אסור למוכר לומר שגם הוא כזה. לדוגמה, אם הלקוח אומר: "אתמול הייתי שיכור ולא מרוכז", המוכר לא צריך לומר שגם הוא היה שיכור. במקרה כזה, הלקוח יחשוב שהמוכר אינו אמין, כי הוא בעצמו אינו סומך על שיקול דעתו כשהוא שיכור.
  • אם הלקוח אוהב את התכונה או מתגאה בה, כדאי למוכר להדגיש שגם הוא כזה. לדוגמה, אם הלקוח מציין בגאווה שהוא למד באוניברסיטה מסוימת ומאמין שזה העניק לו יכולות טובות, המוכר, אם למד שם או במקום יוקרתי יותר, יכול וצריך לציין זאת.
איך לזהות אם הלקוח אוהב או לא אוהב תכונה מסוימת?

המוכר צריך לשאול את עצמו האם הלקוח היה סומך על מישהו אחר שיש לו את אותה התכונה. למשל, אם הלקוח מציין שיש בו צד שמרן וצד פזרן, והמוכר רוצה למכור לו מוצר יקר, עליו לבדוק האם הלקוח גאה בפזרנות שלו. אם כן, המוכר יכול להזדהות עם הצד הפזרן של הלקוח. אך אם הלקוח דווקא נאבק בפזרנות שלו, אז המוכר צריך להימנע מלהזדהות איתו בנקודה זו, כי הדבר יגרום ללקוח להתרחק ממנו.

מה עושים כשהלקוח מתלבט לגבי תכונה מסוימת?

לעיתים הלקוח לא בטוח אם הוא אוהב או לא אוהב תכונה מסוימת. במקרה כזה, על המוכר לנקוט בגישה מאזנת: לשדר הזדהות מסוימת, אך גם להציג נקודת מבט נוספת ומאוזנת. למשל, אם הלקוח אומר שהוא נוטה לקנות דברים יקרים ואחר כך מתחרט, המוכר יכול לומר: "אני מבין אותך, גם לי קורה להרגיש כך לפעמים, לכן אני תמיד בודק אם המוצר באמת שווה את המחיר שלו לפני שאני קונה".

השורה התחתונה - איך לפעול נכון מול הלקוח?
  • חשוב לזכור שהזדהות היא כלי עוצמתי, אך רק אם משתמשים בו נכון.
  • הזדהות כדאי לשדר רק עם תכונות שהלקוח גאה בהן, ושהוא מאמין שהן מועילות לו.
  • יש להימנע מלהזדהות עם תכונות שליליות, כי זה עלול לפגוע באמון של הלקוח במוכר.
  • במצבי חוסר ודאות, כדאי להשתמש בשילוב של הזדהות עם אמפתיה מאוזנת כדי ליצור תחושה שהמוכר מבין את הלקוח, אך גם מחפש פתרונות נכונים יותר עבורו.
יצירת הזדהות, אם כן, יכולה להיות המפתח לסגירת עסקאות, אך יש להשתמש בה בתבונה ובהתאם לסיטואציה. לפעמים דווקא להראות ללקוח שאתה שונה ממנו עשוי להיות נכון יותר, תלוי במטרות וברצונות האמיתיים של הלקוח.
יצירת הזדהות עם לקוח - האם ומתי?

כל אדם שואף להרגיש טוב. כאשר לקוח מתעניין במוצר, הוא שוקל אם המוצר ישפר את מצבו יותר מאשר יזיק לו. אם הוא חושש שהמוצר לא באמת טוב עבורו, הוא עלול להסיק שהמוכר מציע את המוצר רק מתוך אינטרס אישי ולא כי המוצר יועיל לו כלקוח. באופן טבעי, כל אדם רואה את עצמו כדמות המרכזית בחייו ומעדיף את טובתו האישית על פני טובתם של אחרים. מכאן, עולה לכאורה כי כדי להגדיל את סיכויי המכירה, המוכר צריך לשדר ללקוח שהוא דומה לו וליצור עמו הזדהות.

מהי יצירת הזדהות עם הלקוח?

כאשר לקוח מרגיש שהמוכר הוא כמוהו, הוא נוטה לסמוך עליו יותר. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא גר בירושלים, המוכר שגר בירושלים יכול להגיב: "גם אני גר בירושלים!". אם הלקוח מספר למי הוא מצביע בבחירות, והמוכר מצביע לאותו אדם, הוא יכול לומר זאת, וכך הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו. בתת - מודע, הלקוח רואה במוכר גרסה נוספת של עצמו, וכאשר מישהו שדומה לו ממליץ על מוצר - הוא עשוי להאמין שהמוצר אכן מתאים לו.

כדי ליצור הזדהות עמוקה יותר, ניתן לשים דגש על פרטים ייחודיים. לדוגמה, אם הלקוח מספר שהוא שותה מים מינרליים של חברה מסוימת בכוס ספציפית, והמוכר עושה אותו דבר, הוא יכול לציין זאת. ככל שהדמיון בין המוכר ללקוח ייחודי וספציפי יותר, כך ההזדהות תהיה עמוקה יותר, והלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת.

מדוע יצירת הזדהות עם הלקוח עשויה לשפר את המכירה?

כאשר הלקוח מרגיש שהמוכר זהה לו, הוא חווה תחושת הרמוניה ואמון. הוא לא רואה את המוכר כאדם זר עם אינטרסים מנוגדים, אלא כשותף להבנת עולמו וצרכיו. כך הלקוח עשוי לחשוב: "אם המוכר חושב שזה טוב עבורי - כנראה שזה באמת טוב, כי הרי הוא בדיוק כמוני".

מתי אסור לשדר הזדהות עם הלקוח?

למרות היתרונות שביצירת הזדהות, ישנם מקרים שבהם עדיף דווקא לא לשדר ללקוח שאתה כמוהו. כדי להבין מתי לא לשדר הזדהות, יש לבחון אם הלקוח אוהב את התכונה שעליה הוא מדבר או לא.

- אם הלקוח לא אוהב את התכונה שהוא תיאר על עצמו, אסור למוכר לשדר שהוא כמוהו, כי הדבר יגרום ללקוח לחוסר אמון. למשל, אם הלקוח אומר: "אתמול שתיתי יותר מדי והייתי שיכור ולא מרוכז", והמוכר יענה: "גם אני שתיתי אתמול והייתי שיכור", הדבר עלול לגרום ללקוח לאבד אמון במוכר. הסיבה לכך היא שאם הלקוח חושב שהשתייה גרמה לו להיות לא מרוכז, אז הוא לא יוכל לסמוך על שיקול דעתו של אדם אחר שנמצא באותו מצב.

- אם הלקוח כן אוהב את התכונה שעליה הוא מדבר, כן כדאי לשדר הזדהות. לדוגמה, אם הלקוח מספר בגאווה שלמד באוניברסיטה מסוימת, והוא בטוח ביכולותיו בזכות כך, המוכר יכול להדגיש שהוא למד באותו מקום או אפילו בתחום מתקדם יותר.

כיצד לזהות האם הלקוח אוהב או לא אוהב תכונה מסוימת בעצמו?

המוכר צריך לשאול את עצמו: האם הלקוח היה סומך על דמות שבתוכו שמחזיקה בתכונה הזו? אם כן - ניתן לשדר לו הזדהות. אם לא - עדיף להימנע מכך.

לדוגמה, אם בתוך הלקוח יש צד שמרן וצד פזרן, והמוכר רוצה למכור לו מוצר יקר, כדאי לבדוק האם הלקוח אוהב את הצד הפזרן שלו. אם הוא מתגאה בכך שהוא נהנה מהחיים ומבזבז על עצמו - המוכר יכול לומר שהוא גם כזה, וזה עשוי לעזור למכירה. אבל אם הלקוח דווקא מנסה להילחם בפזרנות שלו ומנסה לחסוך, שידור של "גם אני פזרן כמוך" דווקא ירחיק אותו מהמוכר.

איך להתמודד עם לקוח שמתלבט לגבי תכונה מסוימת?

ישנם מקרים שבהם הלקוח לא לגמרי בטוח אם הוא אוהב תכונה מסוימת אצלו. במקרים כאלה, ניתן לשלב בין הזדהות לבין הצגת גישה מאזנת. לדוגמה, אם הלקוח אומר: "אני הרבה פעמים קונה דברים יקרים מדי ואני מצטער אחר כך", ניתן להגיב: "אני מבין אותך, גם לי יצא לא פעם להרגיש כך, ולכן אני תמיד מחפש מוצרים שבאמת שווים את המחיר שלהם".

השורה התחתונה

- יצירת הזדהות עם הלקוח יכולה להיות כלי חזק במכירות, אך היא חייבת להיעשות בחוכמה.

- אם הלקוח גאה בתכונה מסוימת - כדאי לשדר לו שאתה כמוהו.

- אם הלקוח מתוסכל מתכונה מסוימת - אסור לשדר לו שאתה כמוהו, כי זה יגרום לו להימנע ממך.

- במקרים של חוסר ודאות, אפשר לשלב בין אמפתיה להזדהות זהירה.

סיכום

לפעמים כדי לסגור עסקה צריך להדגיש את הדמיון בינך לבין הלקוח, ולפעמים דווקא להראות שאתה שונה ממנו. אם מישהו משדר לך שהוא כמוך - ייתכן שהוא מנסה להשפיע עליך. אם הוא משדר לך שהוא לא כמוך - גם אז ייתכן שהוא עושה זאת מתוך אינטרס. לכן, חשוב תמיד להיות מודע להשפעה של יצירת הזדהות ולפעול מתוך הבנה מעמיקה של הלקוח.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על הנושא של יצירת הזדהות עם לקוח האם ליצור הזדהות עם הלקוח או לא ליצור הזדהות עם הלקוח והנושא הולך כדלקמן זה מאוד פשוט, בן אדם מה רוצה? להרגיש טוב לקוח יקנה את המוצר כי הוא חושב שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב מרע ולקוח לא יקנה את המוצר כי הוא חושש "האם המוצר הזה באמת יעשה לי טוב אולי המוצר הזה יעשה לי רע ורק המוכר רוצה למכור לי אותו כי זה עושה טוב למוכר ולא לי כלקוח". עכשיו בן אדם חושב שהוא רוצה לעשות לעצמו טוב יותר ממה שאחרים רוצים לעשות לו טוב ולכן אם בן אדם, לכאורה המסקנה המתבקשת מכך היא שבעצם צריך ליצור הזדהות הלקוח.

מה זאת אומרת ליצור הזדהות עם הלקוח? הלקוח בראש שלו חושב שהוא רוצה לעשות לעצמו טוב יותר ממה שאחרים רוצים לעשות לו טוב, הלקוח מעניין אותו האינטרס של עצמו המוכר מעניין אותו האינטרס שלו כמוכר ולכן לכאורה אם המוכר רוצה להצליח למכור ללקוח הוא בעצם צריך לשדר ללקוח שהוא באותו ראש של הלקוח. זאת אומרת אם לדוגמה נגיד הלקוח אומר "אני גר בירושלים" אז מוכר טוב בהנחה שהוא גר בירושלים יגיד לו "וואלה גם אני גר בירושלים", "גם אתה גר בירושלים?" אז הלקוח בתת מודע שלו אומר "גם אתה גר בירושלים מה אתה כמוני? וואלה כמוני דומה לי" ואז הלקוח אומר "אתה יודע אני בבחירות מצביע לזה ולזה" ואז המוכר אומר "גם אני מצביע בבחירות לזה ולזה" וכן הלאה.

בהנחה כמובן שהמוכר לא משקר את הלקוח שזה גם נושא אחר לשקר לא לשקר זה עניין אחר אבל בגדול לכאורה המטרה היא שהמוכר ישדר ללקוח שהוא דומה ללקוח ואז הלקוח אומר "רגע אז זה אני בכלל", זאת אומרת כשהוא מסתכל על המוכר הוא רואה את עצמו זה כאילו הוא מסתכל במראה ואם בן אדם היה רואה מישהו בדמותו ובצלמו ואומר לו "תעשה את זה, זה טוב לך" אז הוא אומר "מה כנראה שזה טוב לי כי הרי אני רוצה לעשות לעצמי טוב ואני מאמין לעצמי ואני לא אשקר את עצמי אז כנראה שאם ההוא שהוא בדיוק כמוני אומר לי 1... 2... 3 אז כנראה שזה נכון" ולכן לכאורה המסקנה האופרטיבית המתבקשת היא לשדר ללקוח שאתה כמוהו שזה גם הצעה בפני עצמה.

זאת אומרת תשדר ללקוח שאתה כמוהו תבדוק במה אתה דומה לו תשדר לו שאתה כמוהו ואז זה מגדיל את הסיכוי שלך למכור לו ואם כבר הוזכר הנושא הזה אז אני אוסיף פה עוד איזה אלמנט שצריך לבדוק אם נגיד בן אדם רוצה לשדר ללקוח שהוא כמוהו הוא גם יכול לשדר ללקוח שהוא כמוהו בדברים ייחודיים ללקוח. זאת אומרת אם לדוגמה נגיד נשאל את הלקוח "תגיד לי אתה שותה מים? וואלה גם אני שותה מים" אתה כמו הלקוח נכון אבל עוד הרבה אנשים שותים מים אבל אם לדוגמה נגיד אתה יודע על הלקוח שהוא שותה מים רק מינרלים של חברה מסוימת בכוס מסוימת ואתה גם כזה ואתה אומר לו "וואלה אני כמוך בדיוק בנושא הזה והזה" מהיבט הזה בעצם משדרים ללקוח יש יותר יצירת הזדהות עם הלקוח, יותר יצירת אחדות עם הלקוח יותר יצירת הרמוניה עם הלקוח.

ואז כביכול זה מגדיל את הסיכוי שהלקוח בעצם ירצה לקנות ממך כי הוא לא חושב שיש ניגוד אינטרסים הוא אומר "וואלה אתה בדיוק כמוני אנחנו באותו ראש, אותו הדבר בוא תמכור לי מה אתה רוצה". ועכשיו אני רוצה להסביר בעצם מתי לא לשדר הזדהות עם הלקוח, מתי אסור לך לשדר ללקוח שאתה כמוהו ומתי אתה חייב לשדר ללקוח שאתה לא כמוהו אתה הפוך ממנו וזה כמובן קשור לנושא של האם בן אדם נמשך, דומה נמשך לדומה או אדם נמשך לשונה ממנו והתשובה היא שבן אדם נמשך למה שחסר לו לפעמים בן אדם נמשך, או למה שהוא חושב שחסר לו לפעמים בן אדם רוצה יותר ממה שיש לו ואז הוא דווקא ימשך למי שכמוהו לפעמים בן אדם רוצה את ההפך ממה שיש לו ואז הוא דווקא ימשך למי ששונה ממנו.

בין כך ובין כך מהדבר הזה אנחנו יכולים ללמוד לגבי הנושא של מכירות, ברגע שלקוח אומר שהוא משהו מסוים בהנחה שאתה כמו הלקוח אתה אחיו התאום הוא רק לא יודע שאתה אחיו התאום, האם צריך לשדר לו שאתה כמוהו כן או לא? והתשובה היא פשוטה צריך לשאול את עצמך, המוכר צריך לשאול את עצמו "האם אני חושב שהלקוח אוהב את מה שהוא סיפר לי על עצמו?" וכמובן שגם פה התשובה יכולה להיות לא תמיד שחור ולבן כי יכול להיות שהלקוח לא אוהב את זה והוא אמר שהוא אוהב את זה, יכול להיות שהוא אוהב את זה והוא אמר שהוא לא אוהב את זה יכול להיות מלא וריאציות אבל בא נלך קודם כל על הפשוט.

החוק הפשוט אומר כזה דבר אם הלקוח סיפר על עצמו משהו שהוא לא אוהב אצל עצמו אסור לך להגיד לו שאתה כמוהו כי אז הוא דווקא לא ירצה לקנות את המוצר כי הוא אומר "תראה אם הוא חושב שהוא עצמו חרא של בן אדם אז הוא יגיד מה גם הוא כמוני, מי ירצה בכלל לקנות ממנו", נגיד שבן אדם לדוגמה אומר "אתה יודע אתמול שתיתי אני שיכור אני לא מרוכז" וגם אתה אתמול שתית אתה שיכור אתה לא מרוכז ותגיד לו "וואלה גם אני אתמול שתיתי שיכור לא מרוכז איפה שאתה באותו מועדון שהיית גם אני הייתי", עכשיו לכאורה וואלה אנחנו בדיוק באותו ראש אותו דבר אבל מצד שני מהצד שהלקוח חושב שהוא שיכור ולא מרוכז מהצד הזה הוא גם לא סומך על שיכול דעתו אז למה שהוא יסמוך על שיכול דעתך כמוכר.

ולכן זה דווקא דבר שהלקוח אתה לא אמור להביע איתו הזדהות לגבי הדבר הזה לעומת זאת אם נגיד הלקוח אומר "אתה יודע אני למדתי באוניברסיטה הזאת והזאת אני מאוד מבין בתחום מסוים" דווקא את הדבר הזה הלקוח אוהב את זה על עצמו, הלקוח סומך על שיכול דעתו בגלל שהוא למד במקום הזה והזה באוניברסיטה הזאת והזאת את התואר הזה והזה אז אם למדת כמוהו אם למדת יותר ממנו תגיד "אני למדתי כמוך, למדתי יותר ממך את הנושא הספציפי הזה". ולכן צריך לשים לב כשלקוח מספר לכם סיפור כשאנחנו יודעים משהו על הלקוח לא תמיד צריך ליצור הזדהות עם הלקוח, כן צריך ליצור הזדהות עם הלקוח בהנחה שההזדהות היא עם תכונות חיוביות שהלקוח אוהב בעצמו, תכונות שהלקוח סומך עליהן בתהליך המכירה.

נגיד שלקוח חושב שהוא משהו מסוים ואז צריך המוכר לשאול את עצמו "האם זה שהלקוח חושב שהוא כזה האם מהצד הזה הלקוח", נגיד שבתוך הלקוח יש שני כוחות כוח פזרן וכוח שמרן כוח כזה וכוח כזה כל מיני כוחות, כל מיני ישויות האם הלקוח היה שומע לדמות הזאת שבתוכו כן או לא? אם הלקוח אוהב את הדמות הזאת שבתוכו והוא סומך עליה והוא אוהב אותה ונותן בה אמון בחלק הזה שבתוכו תשדר לו שאתה כמוהו הוא ייתן בך גם כן אמון אבל אם הלקוח דווקא לא אוהב את הדמות הזאת שבתוכו הוא לא מקבל את הדמות הזאת שבתוכו הוא רוצה לשנות אותה, הוא שונא אותה נמאס לו ממנה הוא רוצה להיפטר ממנה אז אומנם אם אתה תשדר לו שאתה כמוהו בתחום הזה וואלה הוא יגיד "הוא כמוני" אבל הוא יגיד "הוא כמוני" ולכן הוא לא יקנה ממך כי אתה כמוהו כי גם על עצמו הוא לא היה סומך כי מההיבטים הספציפיים האלה שיש בו דווקא על ההיבטים האלה הוא לא סומך.

הבנו? ולכן צריך לשים לב כאשר יוצרים הזדהות עם הלקוח לשים לב שמדובר רק על הזדהויות חיוביות שגורמות ללקוח לסמוך עליך יותר טוב ולא פחות. ולשים לב לעוד דבר שלפעמים הלקוח לא סגור על עצמו אם הוא אוהב בעצמו את התכונה הזאת כן או לא וגם אז צריך לדעת לפעול בחוכמה כי מהיבט מסוים אם הלקוח נגיד יש תכונה בעצמו שהוא אוהב ולא אוהב אז מהיבט מסוים אפשר לשדר לו שאתה כמוהו, במילים אחרות "אני כמוך אני מגלה אמפתיה כלפיך, אני מביע איתך הזדהות גם אני כמוך" אבל לשים לב שהלקוח גם לא אוהב את זה ואז דווקא צריך לשקף ללקוח את המקום של "כן אבל גם אני רוצה לשנות את זה.

עוד פעם הכל צריך לעשות בחוכמה הכל לפי ההקשר ולפי העניין אבל השורה התחתונה לשים לב לא תמיד צריך לשדר הזדהות עם הלקוח ולפעמים מאוד כדאי לשדר הזדהות עם הלקוח, לפעמים בשביל לסגור עסקה מה הלקוח אמר שהוא תגיד לו שגם אתה תראה לו שגם אתה כמוהו ואז הוא יגיד "אז הוא כמוני אם הוא כמוני בכל זאת הוא אומר לי את זה כנראה שזאת גם הייתה עצה טובה" מצד שני לפעמים זה בדיוק הפוך כי הלקוח יגיד "מה הוא כמוני עזוב העצה שלו לא שווה גרוש. בקיצור אם מישהו משדר לכם שהוא כמוכם יכול להיות שהוא מנסה לעבוד עליכם אם הוא משדר לכם שהוא לא כמוכם גם יכול להיות שהוא מנסה לעבוד עליכם אז שלא יעבדו עליכם.
לשאול מכירה ליהנות מהחיים רוצה לדבר שאלה שנאה אגו איך להתמודד עם לקוח שמתלבט להבין כימיה בין אישית תקשורת בין אישית nlp איך יוצרים איך יוצרים ראפור איך ליצור איך ליצור כימיה הזדהות הזדהות עם הלקוח הזדהות עם לקוח הלקוח הלקוח שלך יצירת כימיה יצירת כימיה בין אישית כימיה כימיה בין אישית לא להזדהות לא להזדהות עם הלקוח לא להזדהות עם לקוח להזדהות ליצור ליצור כימיה לפתח לקוח לקוחות מיומנויות מיומנות נלפ פיתוח פיתוח מיומנויות פיתוח מיומנויות ראפור פיתוח מיומנות ראפור ראפור nlp ראפור טוב ראפור רע שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות שכנוע שיטת שכנוע שיקוף שיקוף של הלקוח שכנוע תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
... מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת וכאן תתבאר האמת, לגבי שיטות שכנוע ושיטות מכירה שונות. ויתבאר, האם באמת יש שיטת מכירות מנצחת? והאם באמת יש שיטת שכנוע, שהיא הטובה ביותר? והאם באמת קיימת דרך שהיא הטובה ביותר לשכנע אנשים? ואם כן, מהי הדרך הזו? ועוד. והאמת צריכה ... שיטת מכירות מוגדרת ושום שיטת שכנוע מוגדרת, שנחשבת לשיטה הטובה ביותר שקיימת. ובהחלט כן קיימת שיטה לא מוגדרת, שהיא השיטה המנצחת למכירות ולשכנע אנשים. ... העניין. ואעפכ, כן קיימת שיטת שכנוע ושיטת מכירות שהיא לא מוגדרת, שהיא אכן השיטה הטובה ביותר שיש, כדי להצליח לשכנע אנשים וכדי להצליח במכירות. ובעולם ... גם הוא מכיר ומשתמש בשיטות שכנוע , לשכנע את המוכר. בין באופן מודע, ובין באופן בלתי מודע. וכך גם לגבי העניין של שיטות מכירה ושיטות שכנוע. שמי שרוצה להיות אומן מכירות שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע אנשים, עליו להכיר כמה שיותר שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ומי שבאמת רוצה להיות המומחה הטוב ביותר לשכנוע ולמכירות, עליו לשאוף להכיר את כל שיטות המכירה ושיטות המשא ומתן ... כן קיימת שיטת מכירה ושיטת שכנוע, שהיא השיטה הטובה ביותר שקיימת. והיא, שיטת מכירות משולבת, ושיטת שכנוע משולבת. שבה האדם לומד את המנגנון של השכנוע ושל המכירות, לעומקו ולרוחבו. והאדם לומד להכיר את כל אסטרטגיות המכירה ... ולתרגל שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ועל האדם להיות מומחה, לא רק בשיטת מכירות ושיטת שכנוע מוגדרת, אלא בשיטת מכירות משולבת, ובשיטת שכנוע משולבת. שבה יש לאדם סוג של מפה רעיונית, עם דרכים סלולות, איך לעבור מכל רעיון אחד לכל רעיון אחר. ואז בזמן אמת המוכר, ... בשיטת מכירות משולבת וגם בשיטת שכנוע משולבת, גם בה יש חסרונות ויתרונות. והיתרונות, התבארו לעיל. שכאשר האדם מומחה למכירות בשיטת מכירות משולבת, אז הוא ... קיימת שיטת מכירות משולבת ושיטת שכנוע משולבת. שבה, האדם מכיר היטב לעומק ולרוחב, את היתרונות והחסרונות שיש בכל השיטות השונות. והוא יודע איך בזמן אמת ...
איך לשכנע טרנסגנדר? ניתוח שיטת שכנוע, טרנסקסואליות, הומוסקסואליות, שינוי נטייה מינית, נטיות הפוכות, טיפולי המרה, העדפה מינית, דו מיניות, קוקסינל, זהות מגדרית, זהות מינית
... לשכנע טרנסגנדר? ניתוח שיטת שכנוע, טרנסקסואליות, הומוסקסואליות, שינוי נטייה מינית, ... בצורה מפורטת ומעמיקה כיצד פועלת שיטת השכנוע במצבים מורכבים, כמו למשל במקרה של אדם טרנסגנדר, ... טבעית יותר. מהי הסתירה הפנימית בשיטת השכנוע של אליעד כהן? אליעד מדגיש נקודה חשובה מאוד, שיש פה ... שינוי נטייה מינית טיפולי המרה שיטות שכנוע פסיכולוגיות איך לזהות אינטרסים בשכנוע? מהי זהות ...
איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים?
איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים?
... שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? מה עדיף: שכנוע ... להיכרות עם האדם אותו רוצים לשכנע, ובדיקת התגובות שלו לטענות הראשוניות. איך לשכנע אנשים? מהי שיטת השכנוע הטובה ביותר? שכנוע מהיר או שכנוע בשלבים? איך לזהות מה מניע אנשים בשכנוע? אסטרטגיות השפעה על אנשים ...
איך לשכנע מישהו שאפשר להשתנות? איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? איך לשכנע שאנשים משתנים? איך לעשות מניפולציה על מישהו? שיטת שכנוע, איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? גנטיקה, רצון חופשי
איך לשכנע מישהו שאפשר להשתנות? איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? איך לשכנע שאנשים משתנים? איך לעשות מניפולציה על מישהו? שיטת שכנוע, איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? גנטיקה, רצון חופשי
... לשכנע מישהו שאפשר להשתנות? איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? איך לשכנע שאנשים משתנים? איך לעשות מניפולציה על מישהו? שיטת שכנוע, איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? גנטיקה, רצון חופשי איך לשכנע אדם שהוא יכול להשתנות? אליעד כהן מציג שיטה מפורטת ופרקטית כדי לשכנע אדם שמאמין שאין לו ... שהוא כי אין לך בחירה, ואז הוא בעצמו מתקומם ואומר: ברור שיש לי בחירה!. ברגע זה הוא מבין שגם לו יש אפשרות לשינוי ובחירה חופשית. כיצד ניתן ליישם את שיטת השכנוע הזאת בזוגיות? השיטה הזאת יכולה להיות יעילה גם במערכות יחסים ובזוגיות. לדוגמה, אם אחד מבני הזוג מתלונן על התנהגות בן הזוג השני ואומר לו: אתה צריך לקבל אותי ... וכך הוא יגיע למצב של פתיחות לשינוי. השימוש בכלים אלו יכול לסייע לאנשים להשתנות ולשפר את חייהם, מתוך הבנה עמוקה יותר של מנגנוני החשיבה שלהם. שכנוע ושיטות שכנוע בחירה חופשית שינוי אישי והתפתחות זוגיות ותקשורת הבנת מנגנוני חשיבה איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? אם יש אדם שטוען שהוא לא יכול להשתנות, נשאלת השאלה ... אותי?. שיטה זו יכולה להוביל למצב בו כל אחד יתחיל לחשוב על אפשרויות אחרות לשנות את ההתנהגות שלו, ולגרום למערכת הזוגית לפתח יותר הבנה הדדית. שכנוע ושיטות שכנוע בחירה חופשית שינוי אישי והתפתחות זוגיות ותקשורת הבנת מנגנוני חשיבה עכשיו נגיד יש מישהו שאומר שאנשים לא יכולים להשתנות אוקי בן אדם אומר שאנשים לא יכולים ...
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
... למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? ההרצאה עוסקת בשיטות מכירה ושכנוע, ... מצליחים למכור בלי לנסות למכור. הם מציינים שהשיטה שלהם היא פשוט להיות עצמם, ולא להפעיל שיטות שכנוע גלוי. אליעד מדגיש כי כל השיטות של שכנוע הן טובות ויעילות, כל עוד יודעים מתי להשתמש בכל אחת מהן בצורה הנכונה. מה ההבדל בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי? אליעד מסביר כי יש הבדל בין שיטות שכנוע גלוי לבין שיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר המוכר משפיע על הלקוח מבלי שהוא שם לב לכך. לדוגמה, כאשר המוכר מציג מידע בצורה אובייקטיבית, המטרה היא להניע את ... מודע למניפולציה? כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אך יש לזהו את הסיטואציה המתאימה. אם הלקוח מרגיש שמישהו מנסה למכור לו, יהיה יעיל יותר להשתמש בשיטות שכנוע סמוי, כך שהלקוח ירגיש שהוא מקבל מידע אובייקטיבי ולא מניפולציות. במקרים כאלה, על המוכר להיות זהיר ולהימנע משיטות שכנוע גלויות. איך להבין מתי לא לנסות למכור בצורה גלויה? לא כל לקוח מוכן לקבל שיטות שכנוע גלויה. יש לקוחות שמרגישים שלא כדאי לשדר להם שמישהו מנסה למכור להם משהו, והם רוצים להרגיש שהמוכר פשוט מציג להם את המידע. עבור לקוחות כאלה, אליעד מציע להשתמש בשיטות שכנוע סמויות, שמיועדות להשפיע על התת - מודע של הלקוח, מבלי שהוא ירגיש בכך. איך להצליח למכור בלי לנסות למכור? אליעד מציין כי אנשי מכירות ... להרגיש שמישהו מנסה למכור להם. עם זאת, הוא טוען שאם אנשי מכירות אלו היו מכירים את כל שיטות השכנוע הסמויות, הם היו מצליחים יותר במכירותיהם. הידע בשיטות שכנוע יכול להגדיל את כמות העסקאות, גם אם המוכר לא מראה בצורה גלויה שהוא מנסה למכור. סיכום הכללים המרכזיים למכירה יעילה לסיכום, אליעד מדגיש את החשיבות בהבנה של כל שיטות השכנוע וההכרה מתי יש להפעיל כל אחת מהן. כאשר הלקוח לא שם לב למניפולציות, ניתן להפעיל שיטות שכנוע סמוי, אולם כאשר הלקוח מודע למניפולציה, יש לדעת איך להפעיל שיטות שכנוע גלויות בצורה שמתאימה לו. המוכר צריך להיות זהיר ולהתאים את השיטות לצרכים של כל לקוח. שיטות מכירה יעילות איך למכור בלי לנסות למכור שכנוע ... לשכנע את הלקוח לקנות או לא. הוא הציג את השאלה האם נכון לשווק ולמכור ללקוחות בעזרת שיטות שכנוע ישירות או בעדינות, והשווה בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי. הוא הסביר כי ישנם אנשי מכירות שמאמינים בשיטה שבה הם לא מנסים למכור, אך למעשה מצליחים מאוד, ומאידך ישנם אנשי מכירות שמחויבים לשימוש בשיטות שכנוע מתוחכמות. אליעד מדגיש כי כל השיטות הללו טובות, אך השאלה היא מתי להפעיל את כל אחת מהן. כיצד שיטות שכנוע סמוי וגלוי שונות? אליעד מסביר שצריך להבדיל בין שיטות שכנוע גלוי ושיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר הלקוח לא מודע לכך שמפעילים עליו מניפולציות, כמו למשל להציג לו מידע בצורה אובייקטיבית, בזמן ששיטת השכנוע הגלויה היא כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, ויתכן שזו תהיה מניפולציה. השאלה החשובה היא האם הלקוח שם לב לכך שמנסים לשכנע אותו. כאשר הלקוח לא שם לב לכך, כל שיטות השכנוע הסמויות יכולות להיות יעילות. מה לעשות כאשר הלקוח מודע למניפולציה? כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אבל רק אם המוכר יודע לזהות את הסיטואציה המתאימה. עבור לקוחות שמרגישים שמישהו מנסה למכור להם, יש להשתמש בשיטות שכנוע סמוי כדי לא ליצור התנגדות מצדם. לעיתים, הלקוח רוצה להרגיש שהוא מקבל מידע אובייקטיבי, ולא שהוא נתון במניפולציה של מכירה. איך להבין מתי לא לנסות למכור בצורה גלויה? לא כל לקוח מוכן לקבל שיטות שכנוע גלויה. ישנם לקוחות שמרגישים שלא כדאי לשדר להם שכוונת המוכר היא למכור, ורוצים להרגיש שהמוכר רק מציג להם את המידע האמיתי. במקרה כזה, על המוכר להיות זהיר ולהפעיל שיטות שכנוע סמויות שמסתתרות בתת המודע של הלקוח. אליעד מסביר שכאשר אדם מתנהג בצורה שאינה מנסה למכור, זה לא בהכרח אומר שהוא לא מנסה לשכנע את הלקוח, ... עם לקוחות שלא רוצים להרגיש שמישהו מנסה למכור להם. עם זאת, אם הם היו יודעים יותר שיטות שכנוע סמוי, הם היו מצליחים אפילו יותר במכירותיהם. כלומר, הידע בשיטות השכנוע יכול להגדיל את כמות העסקאות, גם אם לא נראית שיטת המכירה הגלויה לעין. בסופו של דבר, המוכר צריך להבין מתי להשתמש בכל שיטה כדי לשכנע את ... דוגמה יש כל מיני עצות כאלה ואחרות שכשמפעילים אותם על הלקוח הוא לא שם לב שמפעילים את השיטות שכנוע האלה על התת מודע שלו וכל העצות האלה צריך לדעת אותן רצוי לדעת אותן, כדאי לדעת אותן חייבים לדעת אותן בשביל להצליח למכור יותר, ככל שהמוכר ידע יותר את השיטות האלה וישתמש בהן יותר הוא יצליח יותר. אלא מה שיש גם הרבה שיטות שכנוע או יותר נכון אפילו כל
מהו החוק היחיד לשכנע אנשים? מהו החוק היחיד לגרום לבחורה לרצות אותך? מהו החוק היחיד להשפיע על אנשים? מהו החוק היחיד להצליח במכירות? 2 סוגים של עצות, 2 סוגים של שיטות שכנוע, סוגים של יועצים, איך לבחור יועץ? שיטות להתחיל עם בחורה
מהו החוק היחיד לשכנע אנשים? מהו החוק היחיד לגרום לבחורה לרצות אותך? מהו החוק היחיד להשפיע על אנשים? מהו החוק היחיד להצליח במכירות? 2 סוגים של עצות, 2 סוגים של שיטות שכנוע, סוגים של יועצים, איך לבחור יועץ? שיטות להתחיל עם בחורה
... להשפיע על אנשים? מהו החוק היחיד להצליח במכירות? 2 סוגים של עצות, 2 סוגים של שיטות שכנוע, סוגים של יועצים, איך לבחור יועץ? שיטות להתחיל עם בחורה מהו החוק היחיד ... שיעורי בית נובעת ממחשבה שהוא יפיק יותר תועלת מהשיעור מאשר אם לא יעשה אותו. כל שיטות השכנוע לא מחייבות את ההצלחה אלא אם כן האדם עצמו מחליט שזו הפעולה הנכונה עבורו. ... היא לגרום לאדם לחשוב שהמוצר או הפעולה הם יותר טובים מהחלופה. מה חשוב לזכור בכל שיטת שכנוע? שיטה שתצליח תמיד היא שיטה שמניחה שהאדם השני מאמין שיש לו יותר תועלת ... או לא לעבוד, אך הבנת ההיגיון של השיטה וההקשרים שבהם היא פועלת חיונית להצלחתה. שיטות שכנוע שונות התמודדות עם התנגדויות במכירה הבנת פסיכולוגיית הקונה ניהול משא ומתן שיפור ביטחון עצמי במערכות יחסים מהי השיטה היחידה שמשכנעת תמיד? יש בעולם שפע של שיטות שכנוע ומכירה, אך כולן עלולות לעבוד בכיוון ההפוך. השיטה היחידה שתמיד משיגה תוצאות ... אם הוא ישתכנע שכך הדבר, הוא יסכים ויעשה את הפעולה או ירכוש את המוצר. כיצד שיטות שכנוע אחרות עלולות לפעול בכיוון ההפוך? כל שיטה אחרת, בין אם היא מבוססת על איום, ... אחת קבועה להצלחה במכירות? למעשה, כל העצות והמתודות להגדלת מכירות או לשיפור שיטות שכנוע יכולות להתהפך לרעת המוכר. לדוגמה, הנחה על המוצר עשויה לעודד קנייה, אך גם ... שהאדם באמת חושב שמה שמוצע לו עדיף יותר מאשר חלופה אחרת. מה חשוב לזכור בכל שיטת שכנוע? יש רק קריטריון אחד שבלעדיו כל הצעה לא תחזיק מעמד: האדם השני צריך לחשוב שיש ... הן גורמות לצד השני להרגיש יותר טוב מרע, או עלולות דווקא לגרום לו להגיב הפוך. שיטות שכנוע שונות התמודדות עם התנגדויות במכירה הבנת פסיכולוגיית הקונה ניהול משא ומתן ...
דיבייטינג / שכנוע - רק צודק / רק טועה / גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע? איך להשפיע? סודות השכנוע, כושר שכנוע
... עם הדעה של הצד השני. ואחכ פשוט להביע דעה שונה דעה נגדית, שתיראה כהמשך כחלק כביטוי של הדעה הראשונה. ויש כאן הטעיה ומניפולציה, ואעפכ גם זו שיטת שכנוע , לטיפוסים שרוצים שיכבדו אותם ושיאמרו להם שהם צודקים, גם כאשר הם עצמם מבינים שהם טועים. ...
שכנוע - הקצנה לצורך ניטרול - איך לשכנע את ההורים? חינוך ילדים / איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג / רטוריקה / כושר שכנוע / מניפולציות / ניהול משא ומתן / מכירות / שיווק
... לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג רטוריקה כושר שכנוע מניפולציות ניהול משא ומתן מכירות שיווק וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע ושינוי עמדות. ואבאר, איך באפשרותך לגרום למישהו לשנות את העמדה שלו, מעצמו ובצורה סמויה, של פסיכולוגיה הפוכה. והדרך לכך היא, על ידי הקצנה נגטיבית של הדברים של ...
NLP / סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג / רטוריקה
... איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג רטוריקה וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע התת מודע של האדם השומע, באמצעות משחק בתיאור הזמן של הרעיון. דהיינו, שימוש בזמן ...
NLP / שכנוע / רטוריקה - איך לעשות מניפולציה על תת המודע של האדם? איך ליצור התניה סמויה? איך להפוך טענה יחסית לטענה מוחלטת? איך לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה?
... על תת המודע של האדם? איך ליצור התניה סמויה? איך להפוך טענה יחסית לטענה מוחלטת? איך לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה? וכאן אבאר עוד דרך ועוד שיטת שכנוע ומניפולציה, איך באפשרותך לשתול מחשבות בתת המודע של אדם אחר, ולגרום לו לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, ולחשוב את מה שאתה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטת שכנוע, כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיטת שכנוע, איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן רוחני, טיפול הוליסטי, אימון אישי לילדים נוער והורים בתחום שיטת שכנוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 23:52:33 - wesi1