אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים
וכאן נסביר, באיזה סדר להכין חומרי שיווק? לדוגמה: נניח שאתה רוצה להתחיל להכין חומר שיווקי, מה החומר השיווקי הראשון שאתה צריך להתחיל ממנו? ואיך ובאיזה סדר להכין חומרי שיווק?

אז כדי לקבל תשובה לשאלה הזאת, לשם כך, ענה על השאלות הבאות:

שאלה 1 - שאל את עצמך, מי עבורך הלקוח האידיאלי שלך? עם איזה לקוח היית רוצה לסגור את העסקה הבאה שלך? (מידע נוסף אפשרי לראות כאן לבחור את הלקוח וגם כאן הלקוח האידיאלי שלך).

שאלה 2 - נניח שהיית פוגש את הלקוח הזה, והיית צריך לומר לו דבר אחד שיגרום לו להיות הלקוח שלך, מה היית אומר לו במשפט אחד? ואם היו לך כמה דקות לשכנע אותו להיות הלקוח שלך, מה היית אומר לו? ואם הייתה לך שעה לשכנע אותו, מה היית אומר לו? (מידע נוסף כאן: תסריט שיחה).

עכשיו, מכאן נקודת ההתחלה שלך להכין חומרי שיווק. דהיינו, חומרי השיווק צריכים להיות בהתאמה למה שהיית אומר בשיחת מכירה שלך, ללקוח האידיאלי שלך, שאתה היית רוצה לסגור איתו עסקה.

ואני אחדד: איך לדעת מי הלקוח האידיאלי שלך? זה נושא בפני עצמו. איך לדעת האם כרגע כאן ועכשיו לנסות למכור ללקוח האידיאלי שלך, או שאולי כרגע אתה אמור לכוון ללקוח לא אידיאלי ורק בהמשך למכור ללקוח האידיאלי שלך? זה עוד נושא בפני עצמו. אבל לצורך העניין, נניח שהגעת למסקנה, מי הלקוח הבא שהיית רוצה שיהיה הלקוח שלך, מה פרופיל הלקוח הבא שלך.

עכשיו, מה כדאי להסביר ללקוח? באיזה מילים להסביר ללקוח? מה הכי חשוב להסביר ללקוח? מה נקודת הכאב של הלקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך להתאים את המכירה לצרכי הלקוח? כל אלו נושאים אחרים בפני עצמם. אבל נניח שהגעת למסקנה מי היית רוצה שיהיה הלקוח הבא שלך ומה היית אומר לו במידה ויכולת לומר לו רק משפט אחד.

יפה, מכאן תתחיל את יצירת חומרי השיווק שלך. ומכאן תרחיב את המשפך השיווקי שלך לרוחב, דהיינו, תיצור עוד ועוד תכנים שיווקיים בצורה יותר רחבה. אבל התיעדוף של יצירת חומרי השיווק, צריך להיות בהתאם למבנה של שיחת המכירה ולמבנה של תהליך המכירה שלך מול הלקוח האידיאלי הבא שלך.

מידע נוסף ניתן למצוא כאן, על תכנון משפך שיווקי על יצירת חומרי שיווק וכולי.
מה פרופיל הלקוח הבא שלך עסק הקמת עסק לדעת מי הלקוח האידיאלי הלקוח האידיאלי שלך כמה שאלה לשאול איך להכין חומרי שיווק הלקוח צרכי הלקוח איזה חומר שיווקי להכין איזה חומר שיווקי להכין ראשון איזה סרטון שיווקי לעשות איך להכין איך להכין חומרי שיווק איך להתחיל איך להתחיל להכין חומר שיווקי איך להתחיל להכין חומרי שיווק איך להתחיל לשווק איך לתכנן איך לתכנן הכנת חומרי שיווק איך לתכנן משפך שיווקי אסטרטגיה אסטרטגיות אסטרטגיית שיווק אסטרטגיית שיווק למתחילים באיזה סדר להכין חומרי שיווק הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים שיווקיים הסרטון השיווקי הראשון שלך הקמת עסק הקמת עסק חדש הראשון השיווק כתוצאה של המכירות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים יועץ יעוץ יעוץ שיווקי להכין להכין חומר שיווקי להכין חומרי שיווק להקים עסק להתחיל להתחיל להכין חומר שיווקי להתחיל להכין חומרי שיווק להתחיל לשווק למתחילים לפתוח עסק לשווק לתכנן לתכנן הכנת חומרי שיווק לתכנן משפך שיווקי מאיפה מתחילים מכירות משפך שיווקי ניתוח ניתוח משפך שיווקי סרטון שיווקי עסק עסקים פתיחת עסק שיווק שיווק למתחילים שיווק לעסק חדש שיווק לעסקים תוצאות תיעדוף תיעדוף הכנת חומרי שיווק תכנון תעדוף
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
... שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות מהי כתיבה שיווקית אפקטיבית לגוגל וכיצד לנסח טקסט שיווקי? כתיבה שיווקית היא כלי מרכזי בקידום עסקים באינטרנט, במיוחד כשמדובר במנוע החיפוש של גוגל. אליעד כהן מציין כי המפתח להצלחה בכתיבה שיווקית הוא להבין את צורכי הלקוח הפוטנציאלי ולנסח טקסטים בצורה שמדברת אליו באופן ישיר ומדויק. במיוחד כשמדובר במודעות שיווקיות בגוגל, יש צורך לחשוב על המילים שהלקוחות באמת מחפשים ולא על ניסוחים כלליים ולא ברורים. מה הבעיה בניסוחים כלליים בכתיבה שיווקית? אליעד כהן מציג דוגמה למשפט מתוך מודעה בגוגל: המומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות. מחירים מעולים, מכשור מתקדם להברקת הבית וניקיון יסודי, חומרי ניקוי לא מזיקים, זמינים לעבודות מידיות. הוא מציין כי המשפט הזה לא מספיק ברור ומכיל מספר בעיות שיכולות להרתיע את הלקוחות הפוטנציאליים. לדוגמה, הביטוי ... להשתמש בביטויים מדויקים לפי החיפוש של הלקוח? אליעד מסביר כי אחד הכשלים המרכזיים בכתיבה שיווקית הוא שימוש במילים כללי מדי, שלא מתאימות לחיפושים הספציפיים של הלקוחות. במילים כמו מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות, הלקוח עשוי לא להבין אם מדובר בשירות ... להשתמש במילים מדויקות כמו מחירים זולים, מחירים משתלמים או מחירים בהתאמה אישית, בהתאם למה שהעסק באמת מציע. על המודעה להציג את היתרון האמיתי בצורה ברורה, כמו לדוגמה: ניקיון עדין לבתים במקום חומרי ניקוי לא מזיקים, או שירותי ניקיון מידיים במקום זמינות מידית, אם מדובר בשירות שמגיע בזמן קצר. החשיבות של סדר המילים והמשפטים בטקסט שיווקי עוד דבר חשוב שצריך לקחת בחשבון הוא סדר החשיבות של המילים בטקסט. לפי אליעד כהן, אם המחיר הוא הקריטי ביותר עבור הלקוח, הוא צריך להופיע בראש הטקסט. אם הלקוח ... כי הדרך הטובה ביותר לדעת מה לכתוב בטקסט היא להבין את רצונות הלקוח, ולא להסתמך על מה שבעל העסק חושב שחשוב לו. יש לערוך מחקר בגוגל, לבדוק אילו מילות חיפוש הלקוחות משתמשים בהן ולראות איזה סוג של תוכן מקבל הכי הרבה תשומת לב. לדוגמה, אם הלקוחות מחפשים ... מצוין, יש להשתמש במילים כמו עבודות ניקיון מצוינות כדי להתחבר לשפת הלקוח. הנוסחה לכתיבה שיווקית מוצלחת בגוגל לסיום, אליעד מציע נוסחה פשוטה לכתיבה שיווקית טובה בגוגל: לדעת בדיוק מה הלקוח מחפש. להשתמש במילים שהלקוח משתמש בהן. להציג את יתרונות העסק בצורה ברורה. להימנע משימוש במילים כלליות. לסדר את המילים לפי סדר החשיבות של הלקוח. לבצע מחקר על חיפושי הלקוח ולוודא שהניסוח מתאים לצרכים שלו. באופן כזה, הטקסט השיווקי לא רק ימשוך את תשומת הלב של הגולשים, אלא גם יגרום להם ללחוץ על המודעה ולהיכנס לאתר, מה שיגדיל את הסיכויים להצלחת מכירה. איך לכתוב טקסט שיווקי בגוגל? ניסוח מודעות אפקטיבי בגוגל איך לדעת מה הלקוחות מחפשים בגוגל? איך לבחור מילות מפתח נכונות? ייעוץ קופירייטינג לכתיבה שיווקית איך לנסח יתרונות לעסק? כתיבת תוכן וקידום מכירות מהי כתיבה שיווקית אפקטיבית לגוגל וכיצד לנסח טקסט
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
... קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות איך להציג את עצמך נכון במפגש נטוורקינג? כאשר אדם הולך למפגש נטוורקינג, בדרך כלל הוא נמצא במצב שיש ... ויבש, שאינו מייצר הזדהות או רצון לפעולה אצל השומע. במקום זאת, אליעד ממליץ להתמקד במהות של מה שהעסק עושה ובאיזו בעיה הוא מטפל. הוא נותן דוגמה ספציפית מתחום הדיאטות והירידה במשקל: אדם שמגיע למפגש ורוצה לשווק את עצמו כמאמן לירידה במשקל יכול לומר: כולנו יודעים שיש הרבה מאוד אנשים שניסו עשרות שיטות להרזיה ... מילים מיותרים, ולהתמקד אך ורק במה שייצר רושם חיובי ותכליתי. אליעד כהן מדגיש שוב ושוב שהסוד לשיווק עצמי טוב הוא להדגיש את היתרונות עבור השומעים, ולא לדבר רק על עצמך או על מה שאתה עושה בצורה כללית. ... מדגיש כי דיבור בשפה ברורה, חזקה, ישירה ואישית, אשר מציג את התועלת הישירה לשומעים, הוא המפתח לשיווק עצמי אפקטיבי ולפרזנטציה מוצלחת. איך להציג את עצמך בנטוורקינג? איך לשווק את עצמך ב - 30 שניות? מה לומר בפרזנטציה קצרה? איך להעביר מסר שיווקי בצורה אפקטיבית? איך להצליח בשיווק עצמי? איך לנסח משפט פתיחה משכנע? כיצד ליצור הזדהות עם קהל היעד? ...
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט מהן הדרכים ליצור תוכן שיווקי אפקטיבי באינטרנט? המרצה, אליעד כהן, מציין מספר עקרונות חשובים ביצירת תוכן שיווקי באינטרנט שממוקד בתפיסת תשומת הלב של הלקוח ושימורו לאורך זמן. במהלך השיחה, אליעד דיבר על הקשר בין אורך התוכן לבין העומק של ההסברים בתוכן שיווקי. הוא הדגיש שזמן התפיסה של הלקוח יכול להשתנות לפי סוג הקהל. במילים אחרות, לא כל לקוח זקוק לתוכן קצר וממוקד, אלא ישנם כאלו שמעדיפים תוכן מעמיק יותר. לשם כך, כדאי לגוון את ... על תמהיל נכון של תוכן קצר לעומת תוכן מעמיק. ההחלטה על אם לתכנן תוכן קצר או ארוך תלויה בגולש. עבור חלקם מספיק תוכן קצר כדי להעביר את המסר, בעוד אחרים מעדיפים תוכן מעמיק יותר. איך תופסים את תשומת הלב של הלקוח בתוך 5 שניות? אליעד נתן ... בהכרח מתאימה לאלגוריתם החיפוש. מהי הדרך המיטבית לניסוח תוכן שיווקי שמניע לפעולה? אליעד הוסיף שהמטרה המרכזית בתוכן שיווקי היא להביא לפעולה, כלומר, שהצופה יעבור לשלב הבא. בין אם מדובר בהשארת פרטי קשר או ביצוע רכישה, הניסוח של התוכן חייב להיות מנוסח בצורה שתגרום לצופה להרגיש כי התוצאה שמוצעת ... התוצאה באופן ישיר, למשל על ידי הצגת תועלת ברורה כמו איך תוכל למכור את הדירה במחיר הגבוה ביותר או איך תוכל למנוע עיכובים במכירה. חשוב לדעת איך להציג את התועלת לשומע או לקורא בצורה ברורה ואטרקטיבית, תוך שימוש בטכניקות כמו הצגת בעיות ופתרונות מידיים. הניסוח צריך להתאים לאופי הלקוח - יש אנשים שזקוקים ... מידע קצר וממוקד. מהן הדרכים לעורר עניין במודעות ובסרטונים שיווקיים? אליעד הדגיש את החשיבות של ניסוח נכון, וטכניקות שיווקיות כמו טיזרים ותוכן אטרקטיבי שמצליח להקפיץ את העניין של הצופה. תוך כדי הסבר על החשיבות של קמפיינים פרסומיים ויצירת מודעות יעילות, הוא עמד על הצורך להימנע מהגזמה או מניפוח יתר, אלא להימקד במה שחשוב ביותר לקהל היעד. למכור דרך תוכן שיווקי - יש להבין מה קהל היעד רוצה ולספק לו את זה בצורה ברורה ומעניינת. במידה שמדובר בסרטון שיווקי, עליך להקפיד לשלב תועלות ברורות בשלב מוקדם ולהימנע מהסברים לא הכרחיים. שיווק באינטרנט מכירות באינטרנט יצירת תוכן שיווקי כיצד לתפוס תשומת לב של לקוח שיווק וייעוץ עסקי ...
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
... בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל והפעם אסביר לגבי אחת הטעויות הבסיסיות ביותר בניהול קמפיין דיגיטלי, והיא שמנהלים את הקמפיין לפי התפישה שאומרת, שככל שיהיו יותר חשיפות ויותר הקלקות וכולי, כך יהיו יותר המרות לעסקאות בסופו של תהליך. שלכאורה זאת טענה נכונה, אבל היא לא מדויקת, כפי שאני אסביר. נניח שאתה רוצה למכור מוצר, ואתה מפרסם אותו באינטרנט כדי להגיע לרוכשים באמצעות משפך שיווקי שאתה בונה. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שכל הלקוחות שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: לא. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שרק חלק מאלו שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ... במאה אחוז. ואני אסביר. לכאורה נראה לומר, שככל שנגדיל את החשיפות, הרי שממילא כמות הלקוחות בסוף המשפך השיווקי תגדל, כי יחס ההמרה יגדל. ולכן לכאורה ניתן להסיק שעלינו לנסות להגדיל את כמות החשיפות, או לכל הפחות לא להקטין את כמות החשיפות. והאם עלינו לעשות קמפיין, שיכול להקטין את ... שלנו וממילא נגדיל את שיעור ההמרה בסוף המשפך, להשיג לקוחות משלמים. אבל מאוד יתכן, שצריך לשפר את המשפך השיווקי, לא בכך שנגדיל את החשיפות, אלא דווקא בכך שנשנה את המסרים של הקמפיין ו או גם את הטירגוט של הקמפיין, כדי שהוא יגיע לקהל היעד שלנו. ואז יכול להיות שכמות החשיפות תרד וששיעור ... ירד, אבל איכות הלידים תעלה וממילא כמות הלקוחות המשלמים, תגדל. דהיינו, יתכן מאוד שהשיפור של המשפך השיווקי, לא יקרה באמצעות הגדלת חשיפות והגדלת הקלקות, אלא דווקא באמצעות זה שנמקד את הקמפיין לקהל היעד הנכון שלנו. שלהגדיר את קהל היעד, זה כמובן עוד נושא בפני עצמו. אבל יתכן שנצטרך ... התהליך יהפוך ללקוחות משלמים. ולכן כמו שכבר הסברתי, צריך להתחיל מהסוף ולהבין מי קהל היעד, ומשם להמשיך לתכנן את הקמפיין השיווקי, בהתאם למסרים שאותם צריך קהל היעד וכולי. וככה כן להגדיל את כמות העסקאות שנסגרות בפועל. ...
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה וכאן אבאר מספר תהליכים במכירת מוצר, בפרט בהתחלה של התהליך. כגון לדוגמה: איך להתחיל למכור מוצר שירות חדש? איזה דברים אתה צריך לדעת לפני שאתה מתחיל למכור משהו? איזה שאלות עליך לשאול את עצמך, לפני שאתה מוכר מוצר כלשהו וניגש ללקוח הראשון שלך? איזה שאלות כדאי לך לשאול את עצמך גם תוך כדי שאתה כבר מוכר מוצר כלשהו, כדי לשפר את המכירות שלך? איך עליך לגשת לתהליך חדש של מכירה? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכשיר איש מכירות מתחיל? איך ניגשים למכירה של מוצר חדש? איך מתכוננים לשיחת המכירה הראשונה? איך סוגרים את המכירה הראשונה? איך משכנעים את הלקוח הראשון? ועוד. אז נקודת ההתחלה, היא בהבנה הבסיסית ביותר של תהליך המכירה. והיא, שכדי שהלקוח יקנה ממך את המוצר, לשם כך הוא צריך לחשוב, שאם הוא יקנה את המוצר שלך, אז יהיה לו יותר טוב מאשר רע. ... לו פחות רע. לדוגמה, מחיר יותר נמוך אצל המוצרים המתחרים שלך. ואחרי שתשאל את השאלות הנכונות, ותמצא את התשובות הנכונות, על בסיס זה, תוכל לבנות תסריט שיחה לגשת למכירה ולמכור עם ביטחון עצמי. אציין כי חלק מהשאלות להלן, יכול להיראות לך שהן חוזרות על עצמן בניסוח שונה, אבל יש סיבה ... בכלל להתחיל לשאול, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך, לשם כך כמובן עליך להכיר את המוצר שלך, כמה שיותר, יותר טוב. וגם זה, לא ברור מאליו. כי ישנם הרבה אנשי מכירות, שלא מכירים כל המאפיינים של המוצר שהם
ניתוח NLP, דרכי שכנוע, שכנוע מוסווה, טכניקות שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע לשוניים, שכנוע תת סיפי, איך עושים סוגסטיה? טכניקות של nlp למתחילים, כתיבת טקסט שכנוע, אמצעי שכנוע בטקסט
ניתוח NLP, דרכי שכנוע, שכנוע מוסווה, טכניקות שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע לשוניים, שכנוע תת סיפי, איך עושים סוגסטיה? טכניקות של nlp למתחילים, כתיבת טקסט שכנוע, אמצעי שכנוע בטקסט
ניתוח NLP, דרכי שכנוע, שכנוע מוסווה, טכניקות שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע לשוניים, שכנוע תת סיפי, איך עושים סוגסטיה? טכניקות של nlp למתחילים, כתיבת טקסט שכנוע, אמצעי שכנוע בטקסט איך ניתן לשכנע אנשים בצורה יעילה באמצעות NLP? במהלך ההרצאה, אליעד ... להבין מהן המילים או הטכניקות שיביאו לתוצאה הרצויה. איך נוכל לשכנע אנשים בשיווק ומכירות? במהלך ההרצאה נוגעים גם בטכניקות שכנוע בשיווק ומכירות. אליעד מציין שהצגת המידע בצורה שתעשה את הקנייה או הבחירה לאופציה הטובה ביותר היא חלק מהטכניקות השיווקיות המתוחכמות. לדוגמה, אם אתה מציע למישהו שתי אופציות למוצר, הצגת אחת מהן ככמעט תמיד הנבחרת יכולה לגרום לו ... השכנוע באמצעות NLP? איך שכנוע מוסווה משפיע על החלטות? מהם טכניקות השכנוע בשיווק? כיצד להשתמש במילים שמצמצמות את הבחירה? מהם היתרונות של סוגסטיה בשכנוע? איך להפעיל שכנוע בצורה מתוחכמת? ...
איך להתחיל להתאמן מאפס? איזה תרגילים לעשות בחדר כושר? איך להתאמן נכון? תרגילי כושר למתחילים, אימון כושר למתחילים, איך מתחילים להתאמן? תרגילים לחדר כושר, תרגילים לבית, תוכנית אימונים בסיסית, בניית תוכנית אימונים
איך להתחיל להתאמן מאפס? איזה תרגילים לעשות בחדר כושר? איך להתאמן נכון? תרגילי כושר למתחילים, אימון כושר למתחילים, איך מתחילים להתאמן? תרגילים לחדר כושר, תרגילים לבית, תוכנית אימונים בסיסית, בניית תוכנית אימונים
איך להתחיל להתאמן מאפס? איזה תרגילים לעשות בחדר כושר? איך להתאמן נכון? תרגילי כושר למתחילים, אימון כושר למתחילים, איך מתחילים להתאמן? תרגילים לחדר כושר, תרגילים לבית, תוכנית אימונים בסיסית, בניית תוכנית אימונים איך להתחיל להתאמן מאפס בצורה נכונה ומלאה? כשאדם רוצה להתחיל להתאמן מאפס, הוא בעצם שואל את ... על כל שריר ושריר, דרכי עבודה מדויקות, תנועות טבעיות של הגוף, ועוד. איך להתחיל להתאמן מאפס? תרגילים מומלצים למתחילים תוכנית אימונים בסיסית אימון כוח למתחילים איך להתאמן נכון? תרגילים לחדר כושר ולבית מהם התרגילים הכי טובים לכל שריר? ... בחירת תרגילים לאימון, איזה תרגילים לבחור? איזה תרגיל לעשות? איך להתאמן למתחילים, תרגילים למתחילים, אימון כושר למתחילים, איך מתאמנים למתחילים? כושר למתחילים, אימון למתחילים, מתאמן בפעם הראשונה, איך להתחיל להתאמן בפעם הראשונה? מדריך למתחיל להתאמן, פעם הראשונה מתחיל להתאמן, פעם הראשונה בחדר כושר ...
איזה עסק לפתוח? איך לעשות הרבה כסף? איך להקים עסק רווחי מאוד? איזה עסק להקים? איך לפתח קריירה? במה כדאי לעבוד? מהו העסק הכי רווחי בעולם? איזה עסק כדאי לפתוח? איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי כדאי לפתוח? רעיונות לעסק קטן, איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי רווחי? איזה עסק הכי טוב לפתוח? איזה עסק הכי משתלם לפתוח? איזה עסק מתאים לי? עסקים למתחילים, היצע וביקוש, להקים את העסק הראשון שלי, רעיונות להקמת עסק קל לתפעול, איזה עסק הכי כדאי לפתוח?
... עסק לפתוח? איך לעשות הרבה כסף? איך להקים עסק רווחי מאוד? איזה עסק להקים? איך לפתח קריירה? במה כדאי לעבוד? מהו העסק הכי רווחי בעולם? איזה עסק כדאי לפתוח? איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי כדאי לפתוח? רעיונות לעסק קטן, איזה עסק קטן כדאי לפתוח? איזה עסק הכי רווחי? איזה עסק הכי טוב לפתוח? איזה עסק הכי משתלם לפתוח? איזה עסק מתאים לי? עסקים למתחילים, היצע וביקוש, להקים את העסק הראשון שלי, רעיונות להקמת עסק קל לתפעול, איזה עסק הכי כדאי לפתוח? וכאן נסביר איזה עסק כדאי לך לפתוח ובמה כדאי לך לעסוק כדי לעשות כסף, הכי הרבה כסף שאפשר, הכי בקלות שאפשר, עם לעבוד כמה שפחות שאפשר, בהכנסה פאסיבית הכי גדולה שאפשר. ונסביר את החוקיות של העניין, איזה עסק הכי רווחי, באיזה עסק אפשרי להרוויח הכי הרבה כסף, באיזה עסק אפשרי לעשות הכי הרבה כסף ועוד. והשאלה הזאת רלוונטית, גם למי שרוצה לפתוח עסק בפעם הראשונה ולמי שרוצה להיכנס לעולם העסקים. והשאלה הזאת רלוונטית גם למי שמחפש עבודה כשכיר ושואל את עצמו, במה הכי כדאי לי לעבוד. והשאלה הזאת רלוונטית גם למי שכבר יש לו עסק פעיל והוא מתלבט אם לשנות את המבנה העסקי שלו. והשאלה הזאת רלוונטית לכל מי שמתלבט, מה עליו לעשות, כדי לעשות יותר כסף יותר בקלות יותר במהירות וכולי. ויש בזה כל מיני היבטים ושיקולים. וצריכים להבין, שהכסף שיהיה לך, ... יהיו פחות אפשרויות, הרי שאתה תעשה יותר כסף ואין שום אפשרות אחרת. ולכן במקום לשאול, איזה עסק כדאי לי לפתוח, ואיזה עסק הכי רווחי, תשאל את עצמך, באיזה עסק שאתה תקים, יוכל להיות הכי הרבה ביקוש והכי פחות היצע. כי ככל שיהיה פער גדול יותר לטובת הביקוש שלך, ככה תרוויח יותר כסף. ומה האמת? באיזה עסק יהיה הכי הרבה ביקוש והכי פחות היצע? איך יודעים מה התשובה? אז צריכים להבין במה תלוי היצע וביקוש. וזה כמובן תלוי בכל מיני דברים. אבל יש בזה חוקיות שכדאי להבין אותה. והיצע וביקוש ...
שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי וכאן נסביר בקצרה, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? ומה זה שיווק? מה זה מכירות? ומה התפקיד של השיווק בעסק? ומה התפקיד של ה
שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב וכאן נדבר על העניין של שיווק לעסק, כאשר יש לעסק המון ביקוש. והשאלה היא, האם כשיש המון ביקוש, לא צריך לעשות שיווק, או שצריך לעשות שיווק גם אם יש המון ביקוש לעסק? אז ברמת העיקרון, השיווק, מטרתו היא להגדיל את הביקוש של העסק. דהיינו, אתה משווק את העסק שלך, כדי שלעסק שלך יהיה יותר ביקוש. ומכאן לכאורה נובע, שאם לעסק שלך יש המון ביקוש, אז אתה לא צריך לעשות שיווק, כי כבר יש לך ביקוש. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. ואני אסביר. נניח שיש לך מאה מוצרים ויש לך 1000 ... 100,000 לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, האם זה היה מביא לך יותר תועלת? אם התשובה היא שלא, אז אולי באמת אתה לא צריך לעשות עוד שיווק, כי כבר יש לך יותר ביקוש מאשר היצע. אבל כמובן שזאת לא תהיה האמת. כי אם יהיו לך פי מאה לקוחות, ... מאה אלף לקוחות, אז תעלה את המחיר של המוצר שלך, למחיר שרק מאה לקוחות מתוך המאה אלף, ירצו לרכוש את המוצר שלך. נניח שיש לך מאה בתים למכירה ונניח שאתה מוכר בית 1 ב 1M שח, אז ככל שיהיו לך יותר לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, ככה תוכל להעלות את המחיר של ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיווק למתחילים, איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיווק למתחילים, איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים, מטפל התנהגותי קוגניטיבי, מאמן לכלכלת המשפחה בתחום שיווק למתחילים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע+ ב 1.5313 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 05:00:10 - wesi1