אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה רצון לשכנע ✔NLP, מניפולציה על אנשים, לרמות אנשים, ליצור חיסרון, יצירת חיסרון, הגדלת חיסרון, יצירת רצון, הגדלת רצון, ליצור רצון, לשכנע אנשים, פסיכולוגיה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, מניפולציה על אנשים, לרמות אנשים, ליצור חיסרון, יצירת חיסרון, הגדלת חיסרון, יצירת רצון, הגדלת רצון, ליצור רצון, לשכנע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות שכנוע, לרמות אנשים, טכניקות שכנוע
איך אפשר לשכנע אדם שחושב שכבר יש לו את מה שהוא רוצה?

אליעד כהן מסביר לעומק כיצד לשכנע אנשים לפעול, גם כאשר נדמה להם שכבר השיגו את רצונם. הדוגמה המרכזית שבה אליעד משתמש עוסקת באדם שמאמין שאוהבים אותו. אדם כזה, לכאורה, כבר מילא את החיסרון שלו - הרצון שיאהבו אותו - ולכן קשה לשכנע אותו לפעול מתוך רצון שיאהבו אותו עוד.

אליעד מציג מספר שיטות יסודיות כיצד להתמודד עם מצב כזה, תוך שימוש בדוגמאות מפורטות והסברים פסיכולוגיים מעמיקים:

כיצד אפשר לגרום לאדם להרגיש שחסר לו דבר שהוא בטוח שיש לו?

אליעד מסביר שיש שלוש דרכים מרכזיות להתמודד עם אדם שמאמין שיש לו משהו:
  1. לשכנע אותו שאין לו את מה שהוא חושב שיש לו (לדוגמה, "בעצם לא אוהבים אותך").
  2. לשכנע אותו שיש לו פחות ממה שהוא חושב שיש לו (לדוגמה, "אוהבים אותך פחות ממה שאתה חושב").
  3. לשכנע אותו שהוא צריך יותר ממה שכבר יש לו (לדוגמה, "אתה צריך שאוהבים אותך יותר").
בכל אחת מהאפשרויות האלה המטרה היא ליצור מחדש או להגדיל את תחושת החיסרון, כדי שהאדם ירצה לפעול כדי למלא אותו שוב.

מה עושים כשאי אפשר או לא כדאי להשתמש בחיסרון הקיים?

אליעד מציג אפשרות נוספת והיא להחליף את החיסרון בחיסרון אחר. לפעמים, האדם כבר התרגל כל כך למה שיש לו, כמו אהבה או כסף, שהוא שכח בכלל כמה רצה את זה בעבר. במקרה כזה, אפשר פשוט להכניס לחייו חיסרון חדש, אפילו שטותי. לדוגמה, אם האדם כבר רגיל לכסף, הוא ישכח כמה הוא רצה כסף בעבר, ואז אפילו חיסרון קטן אחר כמו "אני צריך תיק חדש" יכול לגרום לו לפעול ולשכוח מהרצון הקודם.

איך לזהות נקודות תורפה אצל מי שחושב שהוא כבר מרוצה?

כאשר אדם מאמין שיש לו מה שהוא רוצה, יש לו נקודת תורפה אחת בולטת: הפחד לאבד את מה שיש לו. למשל, אדם שמאמין שאוהבים אותו עדיין חושש שיום אחד יפסיקו לאהוב אותו. כאן אליעד מציע שתי אפשרויות:
  • לגרום לאדם להפסיק לדאוג מזה שאולי יפסיקו לאהוב אותו (מה שלא תמיד שימושי).
  • לגרום לו להאמין שאם יבצע פעולה מסוימת, אז מובטח לו שימשיכו לאהוב אותו בעתיד (לדוגמה, "אם תעשה את מה שאני אומר לך, תמיד ימשיכו לאהוב אותך").
במילים אחרות, לנצל את הפחד של האדם לאבד את מה שיש לו, כדי לגרום לו לפעול בדרך הרצויה לך.

איך להשתמש בהשוואות כדי ליצור חיסרון?

אליעד מסביר שיטה מתוחכמת נוספת, בה אתה משווה את האדם לאחרים שיש להם יותר. למשל, אפשר לומר לאדם: "אתה יודע כמה אנשים אוהבים את אותו זמר מפורסם? תראה כמה אוהבים אותו כי המון אנשים מכירים אותו". ההשוואה הזו יוצרת באדם חיסרון חדש - הוא פתאום מרגיש שלא מספיק אנשים אוהבים אותו, ורוצה לפעול כדי לשפר זאת.

כדוגמה מעשית, אם אתה רוצה לשכנע אדם להתקרב אליך, אפשר להראות לו שבזכות הקרבה אליך הוא יכיר יותר אנשים, ולכן יותר אנשים יאהבו אותו. האדם ישאל את עצמו: "רגע, אולי באמת לא מספיק אנשים אוהבים אותי?", ויתחיל להרגיש חיסרון שבעבר לא היה מודע אליו.

כיצד להשתמש בחסרונות וביתרונות האישיים שלך לשכנוע?

אליעד מציע להשתמש ביתרונות ובחסרונות האישיים שלך כדי לשכנע. למשל, אם יש לך כישרון או ידע שאין לאחרים, אפשר לשכנע את האדם שהאהבה...
ש: השאלה הראשונה מה חסר לאדם שהוא כבר חושב שאוהבים אותו?

אליעד: מישהו שחושב שאוהבים אותו מה נקודת התורפה שלו. זאת השאלה?

ש: כן. מה אני יכול לגרום לו לחשוב שהוא יכול להשיג דרכי.

אליעד: בא נשאל את השאלה צעד אחד אחורה. הוא רוצה לשכנע מישהו לעשות משהו והוא מניח שהבן אדם רוצה שיאהבו אותו, והוא תכנן להגיד "אני אגרום לו לחשוב שאם הוא יעשה את זה אני אהב אותו ואז בגלל שהוא רוצה שיאהבו אותו, אז הוא ירצה לעשות מה שאני רוצה בגלל שהוא ירצה שאני אהב אותו". נכון?

ש: לא או שאם הוא יחשוב שהוא יתקרב אלי אז אנשים יאהבו אותו, אז הוא יתן הרגשה.

אליעד: אותו דבר, לא משנה. אתה רצית להפעיל לחץ על בן אדם שבגלל שהוא רוצה שיאהבו אותו, בגלל זה לצורך העניין הוא יעשה "1,2,3" ואתה אומר "כן אבל הוא יודע כבר שרוצים שיאהבו אותו". כי כבר אוהבים אותו, זאת אומרת החיסרון כבר מלא אצלו.

זה כמו איך אתה יכול לגרום למישהו שיש לו כסף, שחושב שיש לו כסף לעשות פעולה בשביל כסף. איך יכול להיות? מה התשובה? יש הרבה תשובות. תשובה ראשונה אתה יכול לנסות לשכנע אותו, אתה איתי, אתה מרוכז?

ש: כן.

אליעד: מה התשובות? אין לך תשובות.

ש: יש לי כמה.

אליעד: מה התשובות?

ש: לא זרום, זרום.

אליעד: טוב, בא נלך מסודר. הוא חושב שיש לו "X" הוא חושב שאוהבים אותו נגיד ואתה רוצה לשכנע אותו שאם הוא יעשה משהו אז יאהבו אותו, אתה אומר "אבל הוא כבר אוהבו, הוא כבר חושב שאוהבים אותו".

ש: לא זה לא העניין, המטרה שלי לא לשכנע אותו שאוהבים אותו.

אליעד: לא, אתה רוצה לשכנע אותו שאם הוא יעשה "X" אז יאהבו אותו אבל הוא אומר "אבל כבר אוהבים אותי".

ש: נכון אז אני שואל מה חסר לו. זה לא חסר לו.

אליעד: חכה, אז מה עושים? יש כמה תשובות. דבר ראשון אתה יכול לשכנע אותו שלא אוהבים אותו, דבר ראשון. דבר שני אתה יכול לשכנע אותו, אם אתה לא מצליח לשכנע אותו שלא אוהבים אותו, אתה איתי? תשכנע אותו שלא אוהבים אותו מספיק.

לא סליחה זה לא נכון. זה לא הניסוח המדויק. תשכנע אותו שאוהבים אותו פחות ממה שהוא חושב שאוהבים אותו. עוד פעם. 1.תשכנע אותו שלא אוהבים אותו. 2. תשכנע אותו שאוהבים אותו פחות ממה שהוא חושב שאוהבים אותו. 3. תשכנע אותו שהוא צריך שיאהבו אותו יותר.

כל השלושה וריאציות האלה. או לא אוהבים אותו, או אוהבים אותו פחות ממה שהוא חושב שאוהבים אותו או שהוא רוצה שיאהבו אותו יותר. אתה יודע ששתיים יש לך נקודת תורפה.

ש: מייצר לו את החיסרון.

אליעד: או על ידי זה שאתה אומר לו גם מה שיש לך, אין לך, או אין לך כמה שאתה חושב שיש לך או אתה צריך יותר ממה שיש לך. זה אחד. במילים אחרות יצרת חיסרון. דבר נוסף בהנחה נגיד שאתה לא רוצה ללכת בכיוון הזה, לא רוצה, לא יכול, לא מעוניין, אוקי? יש עוד אלטרנטיבה תיצור בעינייך חיסרון אחר. תלך על חיסרון אחר, אתה צריך לחפש חיסרון אחר.

ש: חיסרון יותר מחויב לזה?

אליעד: לאו דווקא יותר מחויב, חיסרון אחר. לפעמים למה אני אומר לך לאו דווקא חיסרון מחויב? כי לפעמים יכול להיות שהחיסרון שאוהבים אותו זה חיסרון מאוד גדול אבל בגלל שיש לו את זה אז הוא לא מרגיש שזה חסר לו. מספיק שתביא לו משהו אחר אז הוא כבר ירצה את המשהו אחר. אתה מבין?

ש: לא.

אליעד: אתה שאלת האם צריך נגיד שמישהו יש לו חיסרון, האם צריך להביא לו חיסרון יותר גדול ואני אומר שלא תמיד. כי יכול להיות שמה שבאת חסר לו זה שהוא רוצה שיאהבו אותו אבל בגלל שכבר אוהבים אותו אז הוא לא מרגיש שאוהבים אותו, זה לא חסר לו כי יש לו את זה. ולכן מספיק שתגיד לו אפילו סתם איזה חיסרון שטותי הוא יגיד "כן כן, זה חסר לי" ואז יכול להיות שבגלל זה הוא אפילו יוותר על זה שיאהבו אותו כי הוא לא זוכר שהוא רוצה את זה כי כבר יש לו את זה. דבר נוסף, אתה צריך לנסות למצוא נקודת תורפה. מה הבנת?

ש: בעיקרון הוא רוצה את השלמות וזה שאוהבים אותו עדיין זה לא שלמות אז הוא יצמד עם כל דבר שחסר לו שזה לא זה.

אליעד: מה שאתה אומר זה נכון אבל לא אמרתי את זה בדיוק. אמרתי משהו אחר, אמרתי לפעמים אחד החסרונות בכך שיש לך את מה שאתה רוצה זה שאתה שוכח שאתה רוצה את זה שזה גם כן נקודת תורפה.

ש: הבן אדם שיש לו הרבה כסף.

אליעד: לפעמים אתה כבר שוכח שאתה רוצה כסף, אתה שוכח את ערך הכסף ולכן מספיק שתביא לו איזה שטות קטנה שהיא פחות חשובה מהכסף הוא כן יגיד "כן כן, זה חשוב", למרות שאם אומרים לו "או כסף או זה" הוא היה לוקח את הכסף.

ש: למה כי הוא רוצה לרצות?

אליעד: לא כי כבר יש לו את הכסף, הוא כבר שכח שהוא רוצה את זה. הוא כבר מילא את הרצון.

ש: אז מה אבל זה רק אומר שהוא שמח וטוב לו.

אליעד: אם הוא מאוד שמח, תקשיב טוב טוב, אם הוא מאוד שמח מכך שיש לו אז זה אומר שהוא עדיין זוכר את "האין לו", אז זה אומר שעדיין יש לו את התחושה של החיסרון של "האין לו". אז זאת אומרת. יפה, עכשיו מה בעצם הגענו? הגענו לנקודת תורפה אחרת. שאם הוא מאוד רוצה שיאהבו אותו אתה צריך לשאול מה אין לו. מה אין לו? אם נגיד הוא רוצה שיאהבו אותו והוא חושב שאוהבים אותו, אז מה אין לו? אין לו את הביטחון שימשיכו לאהוב אותו, זאת אומרת שאיזה פחד יש לו? שאולי יפסיקו לאהוב אותו.

ש: אין לו את זה בלי תנאי כי יכול להיות שהוא חושב על זה בלי תנאי.

אליעד: לא. זה נכון אבל אל תלך ישר "לבלי תנאי". בפרט שאחר כך אתה רוצה, אתה ליצור אצלו התניה בכלל. שיאהבו אותו בתנאי "שמשהו אחר". נכון? אז אני אומר מה שחסר לו זה את הוודאות שתמיד ימשיכו לאהוב אותו נגיד.

ש: זה אותו דבר.

אליעד: לא. ולכן יש פה עכשיו שני נתיבים. נתיב אחד זה "ולכן אתה צריך שלא יהיה אכפת לך שיאהבו אותך או לא" או נתיב שני "ולכן אתה צריך להיות בטוח שיאהבו אותך". עכשיו אם אתה הולך על "הלא אכפת לך" אז איך אתה נותן לו את זה כי אז מה אתה קשור ואם אתה אומר לו "לא, אבל אתה צריך להיות בטוח שימשיכו לאהוב אותך, כן אז אם תעשה זה וזה אז ימשיכו לאהוב אותך". זה כמו עם מישהו שיש לו כסף אומרים לו " עכשיו אתה צריך לעשות ביטוח שימשיך להיות אצלך הכסף", הבן אדם אומר "אני כבר מרוויח כבר יש לי את כולם", אבל אתה בטוח שיהיה לך בעתיד? ואם תעשה תאונה. דרך זה כאילו מוציאים את הפירצה.

ש: אז אם למישהו שעדיין חווה חיסרון.

אליעד: עכשיו, אם הוא לא חווה חיסרון שהוא רוצה שיאהבו אותו. זה פה אומר שתיצור את החיסרון מחדש או על ידי זה שתיצור חיסרון אחר. עכשיו יש עוד דבר שאתה יכול לעשות. ברגע נגיד שהוא חושב שאוהבים אותו אתה צריך לקחת את "האוהבים אותו" וליצור בתוך זה סוג של "סוגי אוהבים אותו".

נגיד הוא חושב שאוהבים אותו, תגיד לו "כן אבל אם אוהבים אותך בגלל ש... ואם ככה וככה אז יאהבו אותך בגלל ש... וחשוב יותר שיאהבו אותך בגלל שככה ולא בגלל שככה", "הנה, הם אוהבים אותך בגלל שהם חברי ילדות לא בגלל שהם מעריכים אותך מספיק ואם תעשה ככה וככה הם יאהבו אותך באמת", נגיד "הם אוהבים אותך אבל הם עוד מעט הולכים להתחתן אחר כך הם ישכחו אותך, הם אוהבים אותך אבל הם אוהבים יותר את זה ואת זה, הם אוהבים אותך אבל ככה וככה, אם ככה וככה אז יאהבו אותך יותר". שזה בעצם לבוש של "תגרום לו לרצות שיאהבו אותו יותר ולהבין שבעצם לא אוהבים אותו מספיק וכו'. זה שילוב של העניין.

אז מה הייתה מהות התשובה בעצם. אני אתן את המהות. כדי לגרום למישהו לעשות משהו אתה צריך לשכנע אותו שהחיסרון שלו יתמלא כאשר הוא יאמין, יעשה, יפעל בצורה שאתה רוצה. בהנחה שאתה רוצה לנווט אותו דרך חיסרון מסוים ואתה חושב שהחיסרון הזה, הוא חושב שכבר יש לו את המילוי, בעצם אתה צריך להחזיר את החיסרון לחיים, או למצוא חיסרון אחר או להגדיל את החיסרון. הבנו? עכשיו אתה יודע יותר טוב לקמבן אנשים? אוקי. הבנו? אתה הבנת? מה את הבנת?

ש: אני הבנתי שצריך...

אליעד: זה מסתעף לעוד מקום. כי כל מה שדיברנו נגיד בהתחלה זה מסתעף לעוד מקום. אפשר לקחת "מה הוא רוצה והוא חושב שיש לו" וליצור לו תנאי "אם אתה רוצה שזה ימשיך ככה אתה צריך להקפיד יותר על...". אפילו ברמה כזאת, שזה אומר נגיד מה שאמרתי לו קודם, לגבי המשכורת אם אתה רוצה, אז הוא אומר "מה הוא רוצה? זהו, הוא חושב שכבר יש לו אבל הוא לא בטוח שימשיך להיות לו".

ש: זה מאיים עליו שזה יכול להיעלם.

אליעד: כן כל מיני כאלה.

ש: אפילו לקחת את החיסרון ולמנף אותו לטובתך.

אליעד: כן אבל גם לגרום לחיסרון לגדול. הבנו? עכשיו מה צריך לשים לב? שאתה עושה בצורה חכמה. איך אתה מגדיל לו את החיסרון בלי לשים לב שאתה הגדלת לו את החיסרון שהוא לא יגיד "אה, אתה מנסה להגדיל לי את החיסרון", אתה מבין.

ש: אתה שואל אותו "למה אוהבים אותך?".

אליעד: לא יש דרכים מתוחכמות, מסביב אתה לוקח משל ונמשל ואתה מדבר על משהו אחר, ומזה הוא מבין משהו ואז אם הוא מבין את "זה" אז הוא מבין את "זה".

ש: צריך הרבה ניסיון מחוכמה.

אליעד: צריך יותר חוכמה מאשר ניסיון. אם יש לך חוכמה לא צריך ניסיון ואם יש לך ניסיון לא תמיד זה יעבוד.

ש: מה למשל? מה לדוגמה?

אליעד: לדוגמה, בא נניח, בא נלך לכיוון. נגיד מה אתה רוצה לשכנע אותו ש...? בא נניח אתה רוצה לשכנע אותו שלא אוהבים אותו מספיק, שלא אוהבים אותו בכלל. שים לב נגיד שאם אתה רוצה לשכנע אותו שלא אוהבים אותו בכלל אל תשכח שתכף אתה צריך לשכנע אותו שאם הוא יעשה "ככה וככה" אז יאהבו אותו אבל אתה כבר יכול לגרום לו להיות סקפטי לגבי אם יש סיכוי שיאהבו אותו בכלל.

צריך לשים לב שאתה תכף הולך לשכנע אותו בדבר הפוך, "אבל אם ככה וככה אז" ולפעמים אתה יותר מדי תשכנע אותו שלא אוהבים אותו יכול להיות שהוא כבר ילך למחשבה של "אוקי, אז אף פעם לא יאהבו אותי אז אני כבר לא רוצה בכלל שיאהבו אותי" ואז אתה כבר איבדת את המינוף. זה צריך לשים לב כי יכול להיות אם אתה תאיים עליו בפיטורין הוא כבר כל כך יחזור הביתה ויגיד "טוב, שיפטרו אותי" ואז כבר עשית עבודה יותר גרועה ממקודם. צריך לשים לב לזה. בוא נתן דוגמה, מה אתה נגיד רוצה לשכנע אותו ש...?

ש: שלא יאהבו אותו.

אליעד: אוקי. ושאם הוא יעשה "1,2,3" אז יאהבו אותו.

ש: אם הוא יצמד אלי אז.

אליעד: בסדר, קודם כל אתה צריך לשאול את עצמך שאלת היגיון. מה ההבדל בין להיצמד אליך ללא להיצמד אליך לדוגמה. שים לב, אנחנו עובדים מסודר. למה נגיד אם הוא יצמד אליך, מה נגיד זה יכול לתת ערך מוסף שהוא יצמד אליך ברמה העובדתית? להיות איתו בקשר נניח. להיצמד זה מילה כללית לכל מיני דברים. להיות חבר שלו, אם תהיה חבר שלו יאהבו אותך יותר נגיד. אוקי, אז למה אתה חושב שאם הוא יהיה חבר שלך, איזה יתרונות יש בלהיות חבר שלך?

ש: נגיד אני מכיר הרבה אנשים, הרבה אנשים ידברו איתו, הוא יחשף לאנשים.

אליעד: יפה, לדוגמה אתה מכיר הרבה אנשים, הוא יהיה איתך, הרבה אנשים יכירו אותו ואז יאהבו אותו יותר נניח. אוקי, אז בעצם מה אנחנו רוצים לשכנע אותו, אנחנו רוצים לשכנע אותו שמה שיש היום, "תראה לא הרבה אנשים מכירים אותך, אתה הם אוהבים אותך אבל אתה יודע כמה אנשים לא מכירים אותך, אתה יודע כמה אנשים היו יכולים להכיר אותך ולהעריך אותך ואתה יודע כמה אנשים אני מכיר, לא במקרה כמה אנשים אני פוגש, כדאי לך לבוא לפגישות שאני נמצא...
להלקות את עצמי אפשרות תחושות הצלחה חוכמה לאהוב את עצמך בלי תנאים פסיכולוג עומק תוצאות מה יותר חשוב ללא תנאי nlp הגדלת חיסרון הגדלת רצון חיסרון חסרונות טכניקות טכניקות שכנוע יצירת חיסרון יצירת רצון לגרום לאנשים להגדיל את החיסרון להגדיל את הרצון ליצור ליצור חיסרון ליצור רצון ליצור רצונות לרמות לרמות אנשים לשכנע לשכנע אנשים מניפולציה מניפולציה על אנשים מניפולציות מרמה נלפ פסיכולוג פסיכולוגי פסיכולוגיה פסיכולוגיה הפוכה פסיכולוגיות פסיכולוגים רמאות רמאי רמאים רצון רצון ליצור רצון לשכנע שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות שכנוע שיטת שכנוע שכנוע
קונפליקט בזוגיות, איך לריב נכון? בעיות בזוגיות, ריחוק בזוגיות, אינטימיות בזוגיות, גישור זוגי, התמודדות בזוגיות, מערכות יחסים, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך להצליח בזוגיות?
קונפליקט בזוגיות, איך לריב נכון? בעיות בזוגיות, ריחוק בזוגיות, אינטימיות בזוגיות, גישור זוגי, התמודדות בזוגיות, מערכות יחסים, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך להצליח בזוגיות?
... מציע דרך מעשית כיצד להפוך את הקונפליקט למקור לקרבה: בשלב הראשון, יש להקשיב לבן הזוג ממקום של אכפתיות אמיתית, לא מתוך רצון לשכנע או לנצח בוויכוח, אלא מתוך רצון להבין באמת למה הצד השני רוצה את מה שהוא רוצה. יש לשאול את הצד השני שאלות שמעידות על אכפתיות: למה זה חשוב לך? מה ...
רצון / רצונות / הרצון - הכל כולל הכל על רצון / רצונות / הרצון - רשימת כל הנושאים
... לאחרים רצון לעשות לאחרים טוב רצון לעשן רצון לפגוע רצון לפני המוות רצון לצאת צודק רצון לצורה מוגדרת רצון לקבל רצון לרצות רצון לרצות אחרת רצון לשינוי רצון לשכנע רצון לשלמות רצון לשנות רצון לשנות את ... לפתח רצון לפתח רצון לתת לצאת לחופש מהרצון לרצון באמת לרצות את הרצון לרצות את התנגדות הרצון לרצות בלי רצון לרצות לבטל את הרצון לרצות רצון לשורש הרצון לשכנע אנשים לעשות כרצונך לשכנע מישהו לעשות ...
הקצנה והדחקה, דעות קיצוניות, לשכנע אחרים, למה מישהו מנסה לשכנע אחרים? למה למישהו יש דעות קיצוניות? שכנוע עצמי באמצעות שכנוע הסביבה, למה מעלים תמונות לפייסבוק? לשדר שהחיים שלך טובים, מוחצנות יתר, הומופוביה, זוגיות בפייסבוק
הקצנה והדחקה, דעות קיצוניות, לשכנע אחרים, למה מישהו מנסה לשכנע אחרים? למה למישהו יש דעות קיצוניות? שכנוע עצמי באמצעות שכנוע הסביבה, למה מעלים תמונות לפייסבוק? לשדר שהחיים שלך טובים, מוחצנות יתר, הומופוביה, זוגיות בפייסבוק
... מעוניין להציל אנשים מלגרום סבל לבעלי חיים. בשני המקרים, המניע הוא אמיתי ומתבסס על כך שאדם ראה את האור ורוצה להוביל אחרים לשם. האם השכנוע העצמי עומד מאחורי הרצון לשכנע אחרים? הסיבה השנייה, והעמוקה יותר, ... מאמין, ולכן ינסה לשכנע אותו באמונתו, על מנת להפיג את ספקותיו הפנימיים. אנשים שמפרסמים רק את הרגעים היפים בחייהם בפייסבוק או באינסטגרם, עושים זאת לעיתים מתוך רצון לשכנע בעיקר את עצמם שחייהם טובים ומאושרים, ...
מה חושבים עליך? חרדה חברתית, הערכה עצמית, דימוי עצמי, שיטות טיפול, להעריך את עצמך, השתקפות עצמית, מה חושבים עלי? פחד גישה, פחד מאנשים, פחד ממה שחושבים עלי, חרדת קהל
מה חושבים עליך? חרדה חברתית, הערכה עצמית, דימוי עצמי, שיטות טיפול, להעריך את עצמך, השתקפות עצמית, מה חושבים עלי? פחד גישה, פחד מאנשים, פחד ממה שחושבים עלי, חרדת קהל
... הזה מנסה לשכנע את עצמו, או את הסביבה, שהוא שלם עם החיסרון, כדי להפחית את הכאב או המבוכה. זו מעין שטיפת מוח עצמית. לעיתים זה נובע מהרצון לשכנע את עצמו שלא אכפת לו, או לשכנע את הסביבה שלא יחשבו שאכפת לו - ובכך לצמצם את ...
ברטר, איך לשכנע מישהו לעשות איתך עסקת ברטר? איך לגרום למישהו להסכים לברטר? איך להציע שירות מקצועי לעסקת ברטר? איך להציג את הערך הכלכלי בשירות שלך? איך להתכונן להתנגדויות אפשריות בעסקת ברטר? האם להציע שירותים שלא התבקשו? חשיבות המיקום בעסקאות ברטר? הבדל בין שירות חברי לשירות מקצועי? איך לגרום למישהו לרצות לעשות איתך עסקת ברטר?
... ברטר? הבהרה: עסקת ברטר דורשת גם שיקולי מיסוי מס הכנסה - וצריכים להוציא בגינה חשבוניות מס כחוק. בתוכן הבא, יש התייחסות רק לעצם הרצון לשכנע מישהו לעשות ברטר של 2 שירותים שונים, בלי קשר לענייני מיסוי. איך לגרום למישהו לרצות לבצע איתך עסקת ברטר מוצלחת? ...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת וכאן תתבאר האמת, לגבי שיטות שכנוע ושיטות מכירה שונות. ויתבאר, האם באמת יש שיטת מכירות מנצחת? והאם באמת יש שיטת שכנוע, שהיא הטובה ביותר? והאם באמת קיימת דרך שהיא הטובה ביותר לשכנע אנשים? ואם כן, מהי הדרך הזו? ועוד. והאמת צריכה להיאמר, והיא, שלא קיימת שום שיטת מכירות מוגדרת ושום שיטת שכנוע מוגדרת, שנחשבת לשיטה הטובה ביותר שקיימת. ובהחלט כן קיימת שיטה לא מוגדרת, שהיא השיטה המנצחת למכירות ולשכנע אנשים. אבל זאת שיטה לא מוגדרת, כפי שיתבאר להלן. והרעיון הוא, שמי שיתבונן בעין אמיתית על העניין, יראה, כי בכל שיטה ושיטה של מכירות, תמיד יש בה ויהיו בה, גם יתרונות יחסיים וגם חסרונות יחסיים אחרים. כי האדם שאותו רוצים לשכנע, הוא מורכב ממכלול שלם של רעיונות ושל דעות שונות. וכאשר רוצים לשכנע אדם אחר לחשוב בצורה כלשהי ולפעול בצורה כלשהי, לשם כך צריכים לתת מענה שלם, לסך כל הצרכים של אותו האדם, שאותו רוצים לשכנע. וכדי לגרום לאדם להחליף את צורת המחשבה שלו ולאמץ צורת מחשבה אחרת, לשם כך, יש המון אסטרטגיות שכנוע ואסטרטגיות מכירה שונות. ולכל שיטה ולכל אסטרטגיה מכירתית, יש את היתרונות וגם את החסרונות שלה. אבל האמת היא, שאין בעולם שלנו, שום שיטה מוגדרת שיכולה להיות השיטה הטובה ביותר שקיימת, כדי להצליח בתחום כלשהו באופן כללי, או כדי לשכנע אנשים ולהגדיל מכירות וכיוב, באופן פרטי. והדבר דומה, לעולם אומנויות הלחימה. שאין בעולם ... כל תרגיל, נועד עבור מצב אחר. ולכל מצב ומצב, יש כמה וכמה תרגילים אפשריים וכמה אסטרטגיות שונות, איך להכניע את היריב שלך. אבל בו זמנית, לכל שיטה ושיטה, יש גם את החסרונות שלה. כידוע לכל מי שעוסק בתחום אומנויות הלחימה לעומקו. ובעולם אומנויות הלחימה, אין שום התחייבות כלשהי, שדרך כלשהי, תוביל תמיד לניצחון על כל יריב שהוא. וכך גם בדיוק, לגבי השיטות לשכנע אנשים ולגבי שיטות מכירה ושיטות הצלחה וכיוב. שאין שום שיטה מוגדרת, שיכולה להתחייב שהיא תמיד תוביל אל הניצחון. ולשכנע מישהו, זה תהליך מקביל וזהה לחלוטין, לדו קרב בעולם אומנויות הלחימה. משום, שתהליך של שכנוע, הוא תהליך, שבו שתי דעות שונות ושני רעיונות שונים, נלחמים אחד בשני. וכל נקודת מבט, מנסה ... על רכישת המוצר. וכיוב בכל תהליך של משא ומתן, שהוא תהליך של דו קרב רעיוני, בין הצדדים השונים. ובדיוק כמו בשדה הקרב בעולם הממשי שלנו, כך גם בשדה הקרב הרעיוני של שיטות משא ומתן ושל ניסיון שכנוע ולהשפיע על דעות של אחרים. שאין שום שיטה אחת מוגדרת, שהיא השיטה הטובה ביותר שקיימת כדי לשכנע אנשים. אלא, לכל שיטה ושיטה, יש את היתרונות היחסיים ואת החסרונות היחסיים שלה, והכל לפי העניין. ואעפכ, כן קיימת שיטת שכנוע ושיטת מכירות שהיא לא מוגדרת, שהיא אכן השיטה הטובה ביותר שיש, כדי להצליח לשכנע אנשים וכדי להצליח במכירות. ובעולם אומנויות הלחימה, השיטה הזאת נקראת, אומנות לחימה משולבת (MMA - Mixed martial arts). שהיא, אומנות לחימה, שמשולבת מהמון סוגים שונים של אומנויות לחימה שונות. שבזירה, הלוחם משתמש בכל שיטות הלחימה שהוא מכיר, לפי הצרכים של אותו הרגע שהוא נתקל בהם בזירת הקרב. וככל שהלוחם, מכיר מספר גדול יותר של שיטות לחימה, וככל שהלוחם מיומן יותר בשיטות לחימה שונות, וככל שהלוחם מודע טוב יותר ליתרונות ולחסרונות היחסיים שיש בכל שיטת לחימה, וככל שהלוחם יודע בזמן אמת לנתח במהירות את המצב, ולהחליט ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
... במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1 וכאן יתבאר, מהו הבסיס היחיד והראשון, שעליו מבוססות כל שיטות המכירה שיטות השכנוע שיטות לניהול משא ומתן וכיוב? ויתבאר, מהי החוקיות של כל תהליכי המכירה והשכנוע שיש בעולם? ויתבאר, כיצד אפשר לשכנע כל אחד בכל דבר? ויתבאר, מהי המהות של תהליך שכנוע ושל תהליך מכירה? ועוד. כי מי שהוא איש מכירות לא מקצועי, הוא חושב בטעות, שיש המון שיטות, איך להצליח במשא ומתן ואיך להצליח למכור ואיך לשכנע אנשים לחשוב ולעשות דברים כלשהם. אבל מי שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע, הוא יודע את האמת, שבסופו של דבר, יש דבר אחד שצריך לקרות, כדי לגרום למישהו להשתכנע לחשוב ולעשות משהו, וכדי לגרום ללקוח לקנות את המוצר. וכל שיטות המכירה ושיטות השכנוע הקיימות, הן רק דרכים שונות, שמנסות לגרום לאותו הדבר שיקרה. אך בסופו של דבר, יש דבר אחד ויחיד, שהוא אמור לקרות, כדי ... בעסקים ולהצליח למכור ללקוחות מוצר או רעיון כזה או אחר, הוא צריך לדעת, מהו החוק הבסיסי, שעליו מושתתות כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע השונות. וכאן נבאר את העניין הזה, לעומקו. ונבאר, מהו התהליך הקבוע, שחוזר על עצמו תמיד, בכל תהליך של מכירה ושל שכנוע. ושבכל פעם הוא מופיע בצורה אחרת, אבל תמיד הוא אותו תהליך בדיוק. ומי שיתבונן יראה, כי הדבר האחד לפני אחרון, שקורה לפני ... שהוא רוצה לקנות את המוצר מהמוכר. ומה קורה בתת המודע של האדם, רגע אחד לפני שהוא רוצה לחשוב ולעשות, את מה שמשכנעים אותו לחשוב ולעשות. כי כנל, מכירה היא תהליך ממשי שקורה בעולם הממשי שלנו. שהוא ביטוי לתהליך נפשי ורגשי שקורה בתת ... היא, מה בעצם קורה, רגע אחד לפני ששני הצדדים רוצים לבצע את העסקה? ומה בעצם קורה, רגע אחד לפני שמישהו מצליח לשכנע אדם אחר, לחשוב בצורה כלשהי? וכאן נבאר את העניין הזה לעומקו. והעניין הוא, שכל תהליך שהאדם עושה אותו כאן בעולם הממשי ... שמתרחש בין כמה רעיונות שונים אפשריים. כי מהי בעצם מכירה? מכירה, היא בעצם כאשר שני בני אדם שונים, מצליחים לשכנע אחד את השני, שהמציאות תהיה טובה יותר עבור שניהם, אם הם יחליפו את המשאבים שיש ברשותם. כגון לדוגמה, שהמוכר משתכנע, שאם ... שני צדדים מנהלים משא ומתן וסוגרים עסקה, הרי שבסופו של דבר, עבור כל אחד מהצדדים, יש גם יתרונות יחסיים וגם חסרונות יחסיים, מכך שהעסקה בוצעה. ואין שום צד, שהוא רק נהנה מהעסקה ושהוא רק מרוויח מהעסקה. וגם אין שום צד, שהוא רק ... כל דבר בחיים, אפשר להסתכל עליו מ 4 נקודות מבט שונות. אפשר לומר שהוא טוב, ואפשר לומר שהוא רע, ואפשר לומר שהוא חסר משמעות ושהוא לא משנה, ואפשר גם לומר, שהוא שילוב של כל נקודות המבט האפשריות, במינונים שונים. וכאשר שני צדדים מבצעים ... אאכ מדובר על שוד פיזי של אחד הצדדים את הצד השני, שעל זה לא מדובר כאן. אבל כל עסקה שהיא, גם אם הופעלו לחץ פסיכולוגי ושטיפת מוח על אחד מהצדדים, הרי שבפועל, שני הצדדים רצו לבצע את העסקה, לפני שהיא בוצעה בעולם הממשי שלנו. והדבר ... בהם. וכאן אני מגדיר את הדברים בצורה יותר מסודרת ובצורה יותר מובנית, כדי להבין את התהליך של המכירה ושל השכנוע, וכדי לדעת במה בדיוק להתמקד, כדי להצליח במכירות וכדי להצליח לשכנע אנשים. ובכל מקרה אפשר להבין, שהבנה של הצדדים, שהעסקה תעשה להם את החיים טובים יותר, יוצרת אצלם רצון לבצע את ... נקודת מבט כלשהי, מתת המודע של האדם. כי תת המודע של האדם, יכול תמיד להסתכל על כל דבר, גם כטוב גם כרגע וגם כחסר משמעות עבורו. והאפשרות לחשוב בצורה כלשהי, האפשרות הזאת, תמיד קיימת. וכאשר מנסים למכור ללקוח מוצר, הרי שבעצם, קודם לכך ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
... במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך ... בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור ללקוח פוטנציאלי מוצר כלשהו, הרי שבעצם מנסים לשכנע אותו, להסתכל על המציאות, ... משא ומתן בפרט, הוא בעצם דו קרב רעיוני, בין נקודות מבט שונות. שכל אחד מנסה לשכנע את הצד האחר, שהמציאות תהיה ... ועל האדם להבין, שלכל נקודת מבט אפשרית על העסקה, יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. דהיינו, ברמה ... הלקוח, גם אותה אפשר להוכיח או לשלול. והחידוד כאן הוא להבין, שמי שרוצה לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר שלו, ומי שרוצה לשכנע מישהו אחר, לחשוב בצורה כלשהי, הוא בעצם צריך להכיר, את היתרונות ואת החסרונות שיש בכל נקודת מבט ... אותו. כי כנל, מכירת מוצר ממשי, היא ביטוי של מכירת רעיון מופשט. שהמוכר, משכנע את הלקוח, ברעיון שאומר, שהחיים ... תמורת משאבים אחרים של הלקוח. ועל המוכר להבין ולדעת, מה היתרונות ומה החסרונות הקיימים, ברעיון ... יותר ללקוח, אם הוא יבצע את העסקה. וכל תהליך מכירה שקיים בעולם, הוא בעצם שכנוע רעיוני של צד אחד את השני, ... האם באמת העסקה טובה יותר או רעה יותר, עבור כל אחד מהצדדים. וצריך להבין, שלשכנע מישהו לקנות מוצר, זה בעצם לשכנע אותו להסתכל על המציאות מנקודת ... סובייקטיבית, שמסתכלת על היתרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה, יותר מאשר על החסרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה. וכל תהליכי המכירה שיש בעולם, הם בעצם תהליך של שכנוע ושינוי עמדות, של שני הצדדים. ... שונות, כיצד ניתן להסתכל על המציאות. ובכל ביצוע עסקה כלשהי, יש בו תמיד גם חסרונות כלשהם, עבור שני הצדדים. וכושר שכנוע טוב של המוכר, הוא בעצם לשכנע את הלקוח, לעשות שינוי עמדות, ... מנסה למכור את המוצר ללקוח, יש כאן תהליך של שינוי עמדות. שבו, המוכר מנסה לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי, להסתכל על ... נכונות באותה המידה, מנקודת המבט של הכדור עצמו. ובתהליך המכירה, המוכר מנסה לשכנע את הלקוח, לשנות את נקודת המבט ... את זה במקומות אחרים. והמסר העולה מכל הנל הוא, שכדי שעסקה תתבצע וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, לשם ... שרואה יותר טוב את היתרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה, יותר מאשר את החסרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה. וכך גם המצב בדיוק, בכל שכנוע של רעיון כלשהו. שכל תהליך של שכנוע, הוא בעצם, שגורמים לאדם האחר, ... ושהוא יעלים עין ושהוא לא יסתכל על נקודת המבט, שממנה רואים טוב יותר, את החסרונות היחסיים שיש בנקודת ... וגם מיותר. והכל תלוי בנקודת המבט, שממנה מסתכלים על המציאות. וכאשר רוצים לשכנע מישהו לחשוב בצורה כלשהי, שאז ... הרי שבעצם, בכך מנסים לגרום לו, להסתכל על היתרונות היחסיים, יותר מאשר על החסרונות היחסיים, שיש באותו ... שכדאי לו לרכוש את המוצר. שזאת נקודת מבט יחסית, אך לא מוחלטת. ובעצם, כל שיטות המכירה וכל
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים איך ניתן לשנות את תפיסת האדם באמצעות טכניקות שכנוע? במהלך השיחה, אליעד כהן מציג שיטות שכנוע וגישות שונות לשינוי תפיסת האדם. אחת מהטכניקות המוזכרות היא עקרון ההקצנה ככלי לשינוי תפיסה. הרעיון המרכזי הוא להוביל אדם להטיל ספק בתפיסתו על ידי ... את הדברים. מהי הטקטיקה של הפיכת צריך לחייב בשכנוע? אליעד כהן מציין גם את השפעת השימוש במילים בצורה מחושבת. לדוגמה, אם אדם אומר שהוא צריך להיות בריא, ... ולומר לו: אתה צודק, אם אין לך מיליונים, אתה חסר ערך. השימוש בהגזמה כזו יכול להוביל את האדם להרהר על עמדתו ולהבין שאולי הוא יכול להיות מאושר גם עם פחות כסף. כיצד רבי נחמן מברסלב השתמש בטכניקות שכנוע לשינוי תפיסות? שיטה זו הוסברה גם באמצעות סיפורים על רבי נחמן מברסלב, שידע להוביל את ... עצמו מכריע את הבחירות. איך ניתן להשתמש בטכניקות שכנוע גם בחינוך ובטיפול אישי? טכניקות שכנוע אלו לא מיועדות רק לפילוסופיה או לשיחות עיוניות. הן ניתנות ליישום גם בחינוך ובטיפול ... לא יכול לעשות משהו, במקום להתעקש ולנסות לשכנע אותו שהוא כן יכול, אפשר להחיל את עקרון ההקצנה. אם ילד אומר שהוא לא יכול לסדר את החדר, אפשר להחיל את ... בעצמו שהוא כן יכול לשנות את התנהגותו. איך שיטות אלו יכולות לשמש בטיפול אישי? אליעד כהן מדגים כיצד ניתן להשתמש בטכניקות אלו גם בטיפול אישי. אם אדם מעלה בעיה, במקום להציע פתרון ישיר, אפשר להקצין את טענתו כך שהוא עצמו יגיע ... אם אדם טוען שהוא לא יכול לקום בבוקר, במקום לשכנע אותו שהוא יכול, יש להקצין את עמדתו ולומר לו שאין שום סיכוי שהוא יוכל לקום בבוקר. בדרך זו, הוא יתחיל ... לשנות את התפיסה ולהוכיח לעצמו שהוא יכול. שיטות שכנוע הקצנה ככלי לשינוי תפיסה טכניקות NLP היפוך מחשבתי אסטרטגיות שכנוע בהוראה טיפול אישי ושכנוע הבנת עקרון ההקצנה ככלי לשינוי תפיסה במהלך השיחה נדונה שיטה פילוסופית ופסיכולוגית שבאמצעותה ניתן לשנות את תפיסתו של אדם באמצעות הקצנה של דעתו שלו עצמו. הרעיון המרכזי הוא שאם ... מובאת לקצה המוחלט שלה, הוא עשוי לזהות את חוסר ההיגיון שבה ולהתחיל לפקפק באמיתותה. הטקטיקה של הפיכת צריך לחייב אחד הרעיונות המרכזיים שהודגמו בשיחה ... זאת אומרת אין לך כסף? אין לך שקל בארנק? אתה חסר כל לחלוטין? אתה חסר אמצעים לחלוטין?, הוא יתחיל לחשוב שאולי הוא כן יכול למצוא פתרון, ואולי יש לו משאבים שהוא לא שקל בתחילה. ... זה אחר כך, אני עסוקה כרגע. כאשר הילד יביע חוסר שביעות רצון, אפשר לשאול אותו: אבל למה זה מפריע לך? גם אתה יכול לחכות קצת, לא?. כך הוא יוכל לחוות על עצמו את חוסר הנוחות שבהתנהגותו וללמוד על ההיגיון שבבקשות הדדיות. שימוש בהיפוך מחשבתי אחת הדרכים היעילות לשינוי ... לו: אתה צודק, כל עוד אין לך מיליונים אתה חסר ערך, אין שום דרך שתוכל לחיות חיים טובים בלי כסף. כאשר זה נאמר בצורה מוקצנת, האדם עשוי להתנגד ... סיפורים של רבי נחמן מברסלב, אשר השתמש בטכניקות דומות כדי להביא את תלמידיו להבנה עמוקה יותר של המציאות. רבי נחמן סיפר פעם על אדם ששאל אותו לגבי בחירה ... זאת, זה כבר יהיה מאוחר מדי - הוא כבר יהיה משוכנע בעצמו. האסטרטגיה של שינוי תודעה השיטה הזו היא דרך להשפיע על אדם מבלי לעורר התנגדות ישירה. במקום לומר ... במגוון רחב של תחומים, כולל ויכוחים, טיפול פסיכולוגי, חינוך ילדים, ואפילו שיפור אישי, בכך שהיא מאפשרת לכל אדם לראות את ההגבלות של מחשבותיו ולהיפתח ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, מניפולציה על אנשים, לרמות אנשים, ליצור חיסרון, יצירת חיסרון, הגדלת חיסרון, יצירת רצון, הגדלת רצון, ליצור רצון, לשכנע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות שכנוע, לרמות אנשים, טכניקות שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: רצון לשכנע, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: רצון לשכנע, איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזייה, מאמן אישי לפרישה, מאמן עסקי מומלץ בנושא רצון לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6094 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 09:14:52 - wesi1