אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הגדלת חיסרון ✔NLP, מניפולציה על אנשים, לרמות אנשים, ליצור חיסרון, יצירת חיסרון, הגדלת חיסרון, יצירת רצון, הגדלת רצון, ליצור רצון, לשכנע אנשים,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, מניפולציה על אנשים, לרמות אנשים, ליצור חיסרון, יצירת חיסרון, הגדלת חיסרון, יצירת רצון, הגדלת רצון, ליצור רצון, לשכנע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות שכנוע, לרמות אנשים, טכניקות שכנוע
איך אפשר לשכנע אדם שחושב שכבר יש לו את מה שהוא רוצה?

אליעד כהן מסביר לעומק כיצד לשכנע אנשים לפעול, גם כאשר נדמה להם שכבר השיגו את רצונם. הדוגמה המרכזית שבה אליעד משתמש עוסקת באדם שמאמין שאוהבים אותו. אדם כזה, לכאורה, כבר מילא את החיסרון שלו - הרצון שיאהבו אותו - ולכן קשה לשכנע אותו לפעול מתוך רצון שיאהבו אותו עוד.

אליעד מציג מספר שיטות יסודיות כיצד להתמודד עם מצב כזה, תוך שימוש בדוגמאות מפורטות והסברים פסיכולוגיים מעמיקים:

כיצד אפשר לגרום לאדם להרגיש שחסר לו דבר שהוא בטוח שיש לו?

אליעד מסביר שיש שלוש דרכים מרכזיות להתמודד עם אדם שמאמין שיש לו משהו:
  1. לשכנע אותו שאין לו את מה שהוא חושב שיש לו (לדוגמה, "בעצם לא אוהבים אותך").
  2. לשכנע אותו שיש לו פחות ממה שהוא חושב שיש לו (לדוגמה, "אוהבים אותך פחות ממה שאתה חושב").
  3. לשכנע אותו שהוא צריך יותר ממה שכבר יש לו (לדוגמה, "אתה צריך שאוהבים אותך יותר").
בכל אחת מהאפשרויות האלה המטרה היא ליצור מחדש או להגדיל את תחושת החיסרון, כדי שהאדם ירצה לפעול כדי למלא אותו שוב.

מה עושים כשאי אפשר או לא כדאי להשתמש בחיסרון הקיים?

אליעד מציג אפשרות נוספת והיא להחליף את החיסרון בחיסרון אחר. לפעמים, האדם כבר התרגל כל כך למה שיש לו, כמו אהבה או כסף, שהוא שכח בכלל כמה רצה את זה בעבר. במקרה כזה, אפשר פשוט להכניס לחייו חיסרון חדש, אפילו שטותי. לדוגמה, אם האדם כבר רגיל לכסף, הוא ישכח כמה הוא רצה כסף בעבר, ואז אפילו חיסרון קטן אחר כמו "אני צריך תיק חדש" יכול לגרום לו לפעול ולשכוח מהרצון הקודם.

איך לזהות נקודות תורפה אצל מי שחושב שהוא כבר מרוצה?

כאשר אדם מאמין שיש לו מה שהוא רוצה, יש לו נקודת תורפה אחת בולטת: הפחד לאבד את מה שיש לו. למשל, אדם שמאמין שאוהבים אותו עדיין חושש שיום אחד יפסיקו לאהוב אותו. כאן אליעד מציע שתי אפשרויות:
  • לגרום לאדם להפסיק לדאוג מזה שאולי יפסיקו לאהוב אותו (מה שלא תמיד שימושי).
  • לגרום לו להאמין שאם יבצע פעולה מסוימת, אז מובטח לו שימשיכו לאהוב אותו בעתיד (לדוגמה, "אם תעשה את מה שאני אומר לך, תמיד ימשיכו לאהוב אותך").
במילים אחרות, לנצל את הפחד של האדם לאבד את מה שיש לו, כדי לגרום לו לפעול בדרך הרצויה לך.

איך להשתמש בהשוואות כדי ליצור חיסרון?

אליעד מסביר שיטה מתוחכמת נוספת, בה אתה משווה את האדם לאחרים שיש להם יותר. למשל, אפשר לומר לאדם: "אתה יודע כמה אנשים אוהבים את אותו זמר מפורסם? תראה כמה אוהבים אותו כי המון אנשים מכירים אותו". ההשוואה הזו יוצרת באדם חיסרון חדש - הוא פתאום מרגיש שלא מספיק אנשים אוהבים אותו, ורוצה לפעול כדי לשפר זאת.

כדוגמה מעשית, אם אתה רוצה לשכנע אדם להתקרב אליך, אפשר להראות לו שבזכות הקרבה אליך הוא יכיר יותר אנשים, ולכן יותר אנשים יאהבו אותו. האדם ישאל את עצמו: "רגע, אולי באמת לא מספיק אנשים אוהבים אותי?", ויתחיל להרגיש חיסרון שבעבר לא היה מודע אליו.

כיצד להשתמש בחסרונות וביתרונות האישיים שלך לשכנוע?

אליעד מציע להשתמש ביתרונות ובחסרונות האישיים שלך כדי לשכנע. למשל, אם יש לך כישרון או ידע שאין לאחרים, אפשר לשכנע את האדם שהאהבה...
ש: השאלה הראשונה מה חסר לאדם שהוא כבר חושב שאוהבים אותו?

אליעד: מישהו שחושב שאוהבים אותו מה נקודת התורפה שלו. זאת השאלה?

ש: כן. מה אני יכול לגרום לו לחשוב שהוא יכול להשיג דרכי.

אליעד: בא נשאל את השאלה צעד אחד אחורה. הוא רוצה לשכנע מישהו לעשות משהו והוא מניח שהבן אדם רוצה שיאהבו אותו, והוא תכנן להגיד "אני אגרום לו לחשוב שאם הוא יעשה את זה אני אהב אותו ואז בגלל שהוא רוצה שיאהבו אותו, אז הוא ירצה לעשות מה שאני רוצה בגלל שהוא ירצה שאני אהב אותו". נכון?

ש: לא או שאם הוא יחשוב שהוא יתקרב אלי אז אנשים יאהבו אותו, אז הוא יתן הרגשה.

אליעד: אותו דבר, לא משנה. אתה רצית להפעיל לחץ על בן אדם שבגלל שהוא רוצה שיאהבו אותו, בגלל זה לצורך העניין הוא יעשה "1,2,3" ואתה אומר "כן אבל הוא יודע כבר שרוצים שיאהבו אותו". כי כבר אוהבים אותו, זאת אומרת החיסרון כבר מלא אצלו.

זה כמו איך אתה יכול לגרום למישהו שיש לו כסף, שחושב שיש לו כסף לעשות פעולה בשביל כסף. איך יכול להיות? מה התשובה? יש הרבה תשובות. תשובה ראשונה אתה יכול לנסות לשכנע אותו, אתה איתי, אתה מרוכז?

ש: כן.

אליעד: מה התשובות? אין לך תשובות.

ש: יש לי כמה.

אליעד: מה התשובות?

ש: לא זרום, זרום.

אליעד: טוב, בא נלך מסודר. הוא חושב שיש לו "X" הוא חושב שאוהבים אותו נגיד ואתה רוצה לשכנע אותו שאם הוא יעשה משהו אז יאהבו אותו, אתה אומר "אבל הוא כבר אוהבו, הוא כבר חושב שאוהבים אותו".

ש: לא זה לא העניין, המטרה שלי לא לשכנע אותו שאוהבים אותו.

אליעד: לא, אתה רוצה לשכנע אותו שאם הוא יעשה "X" אז יאהבו אותו אבל הוא אומר "אבל כבר אוהבים אותי".

ש: נכון אז אני שואל מה חסר לו. זה לא חסר לו.

אליעד: חכה, אז מה עושים? יש כמה תשובות. דבר ראשון אתה יכול לשכנע אותו שלא אוהבים אותו, דבר ראשון. דבר שני אתה יכול לשכנע אותו, אם אתה לא מצליח לשכנע אותו שלא אוהבים אותו, אתה איתי? תשכנע אותו שלא אוהבים אותו מספיק.

לא סליחה זה לא נכון. זה לא הניסוח המדויק. תשכנע אותו שאוהבים אותו פחות ממה שהוא חושב שאוהבים אותו. עוד פעם. 1.תשכנע אותו שלא אוהבים אותו. 2. תשכנע אותו שאוהבים אותו פחות ממה שהוא חושב שאוהבים אותו. 3. תשכנע אותו שהוא צריך שיאהבו אותו יותר.

כל השלושה וריאציות האלה. או לא אוהבים אותו, או אוהבים אותו פחות ממה שהוא חושב שאוהבים אותו או שהוא רוצה שיאהבו אותו יותר. אתה יודע ששתיים יש לך נקודת תורפה.

ש: מייצר לו את החיסרון.

אליעד: או על ידי זה שאתה אומר לו גם מה שיש לך, אין לך, או אין לך כמה שאתה חושב שיש לך או אתה צריך יותר ממה שיש לך. זה אחד. במילים אחרות יצרת חיסרון. דבר נוסף בהנחה נגיד שאתה לא רוצה ללכת בכיוון הזה, לא רוצה, לא יכול, לא מעוניין, אוקי? יש עוד אלטרנטיבה תיצור בעינייך חיסרון אחר. תלך על חיסרון אחר, אתה צריך לחפש חיסרון אחר.

ש: חיסרון יותר מחויב לזה?

אליעד: לאו דווקא יותר מחויב, חיסרון אחר. לפעמים למה אני אומר לך לאו דווקא חיסרון מחויב? כי לפעמים יכול להיות שהחיסרון שאוהבים אותו זה חיסרון מאוד גדול אבל בגלל שיש לו את זה אז הוא לא מרגיש שזה חסר לו. מספיק שתביא לו משהו אחר אז הוא כבר ירצה את המשהו אחר. אתה מבין?

ש: לא.

אליעד: אתה שאלת האם צריך נגיד שמישהו יש לו חיסרון, האם צריך להביא לו חיסרון יותר גדול ואני אומר שלא תמיד. כי יכול להיות שמה שבאת חסר לו זה שהוא רוצה שיאהבו אותו אבל בגלל שכבר אוהבים אותו אז הוא לא מרגיש שאוהבים אותו, זה לא חסר לו כי יש לו את זה. ולכן מספיק שתגיד לו אפילו סתם איזה חיסרון שטותי הוא יגיד "כן כן, זה חסר לי" ואז יכול להיות שבגלל זה הוא אפילו יוותר על זה שיאהבו אותו כי הוא לא זוכר שהוא רוצה את זה כי כבר יש לו את זה. דבר נוסף, אתה צריך לנסות למצוא נקודת תורפה. מה הבנת?

ש: בעיקרון הוא רוצה את השלמות וזה שאוהבים אותו עדיין זה לא שלמות אז הוא יצמד עם כל דבר שחסר לו שזה לא זה.

אליעד: מה שאתה אומר זה נכון אבל לא אמרתי את זה בדיוק. אמרתי משהו אחר, אמרתי לפעמים אחד החסרונות בכך שיש לך את מה שאתה רוצה זה שאתה שוכח שאתה רוצה את זה שזה גם כן נקודת תורפה.

ש: הבן אדם שיש לו הרבה כסף.

אליעד: לפעמים אתה כבר שוכח שאתה רוצה כסף, אתה שוכח את ערך הכסף ולכן מספיק שתביא לו איזה שטות קטנה שהיא פחות חשובה מהכסף הוא כן יגיד "כן כן, זה חשוב", למרות שאם אומרים לו "או כסף או זה" הוא היה לוקח את הכסף.

ש: למה כי הוא רוצה לרצות?

אליעד: לא כי כבר יש לו את הכסף, הוא כבר שכח שהוא רוצה את זה. הוא כבר מילא את הרצון.

ש: אז מה אבל זה רק אומר שהוא שמח וטוב לו.

אליעד: אם הוא מאוד שמח, תקשיב טוב טוב, אם הוא מאוד שמח מכך שיש לו אז זה אומר שהוא עדיין זוכר את "האין לו", אז זה אומר שעדיין יש לו את התחושה של החיסרון של "האין לו". אז זאת אומרת. יפה, עכשיו מה בעצם הגענו? הגענו לנקודת תורפה אחרת. שאם הוא מאוד רוצה שיאהבו אותו אתה צריך לשאול מה אין לו. מה אין לו? אם נגיד הוא רוצה שיאהבו אותו והוא חושב שאוהבים אותו, אז מה אין לו? אין לו את הביטחון שימשיכו לאהוב אותו, זאת אומרת שאיזה פחד יש לו? שאולי יפסיקו לאהוב אותו.

ש: אין לו את זה בלי תנאי כי יכול להיות שהוא חושב על זה בלי תנאי.

אליעד: לא. זה נכון אבל אל תלך ישר "לבלי תנאי". בפרט שאחר כך אתה רוצה, אתה ליצור אצלו התניה בכלל. שיאהבו אותו בתנאי "שמשהו אחר". נכון? אז אני אומר מה שחסר לו זה את הוודאות שתמיד ימשיכו לאהוב אותו נגיד.

ש: זה אותו דבר.

אליעד: לא. ולכן יש פה עכשיו שני נתיבים. נתיב אחד זה "ולכן אתה צריך שלא יהיה אכפת לך שיאהבו אותך או לא" או נתיב שני "ולכן אתה צריך להיות בטוח שיאהבו אותך". עכשיו אם אתה הולך על "הלא אכפת לך" אז איך אתה נותן לו את זה כי אז מה אתה קשור ואם אתה אומר לו "לא, אבל אתה צריך להיות בטוח שימשיכו לאהוב אותך, כן אז אם תעשה זה וזה אז ימשיכו לאהוב אותך". זה כמו עם מישהו שיש לו כסף אומרים לו " עכשיו אתה צריך לעשות ביטוח שימשיך להיות אצלך הכסף", הבן אדם אומר "אני כבר מרוויח כבר יש לי את כולם", אבל אתה בטוח שיהיה לך בעתיד? ואם תעשה תאונה. דרך זה כאילו מוציאים את הפירצה.

ש: אז אם למישהו שעדיין חווה חיסרון.

אליעד: עכשיו, אם הוא לא חווה חיסרון שהוא רוצה שיאהבו אותו. זה פה אומר שתיצור את החיסרון מחדש או על ידי זה שתיצור חיסרון אחר. עכשיו יש עוד דבר שאתה יכול לעשות. ברגע נגיד שהוא חושב שאוהבים אותו אתה צריך לקחת את "האוהבים אותו" וליצור בתוך זה סוג של "סוגי אוהבים אותו".

נגיד הוא חושב שאוהבים אותו, תגיד לו "כן אבל אם אוהבים אותך בגלל ש... ואם ככה וככה אז יאהבו אותך בגלל ש... וחשוב יותר שיאהבו אותך בגלל שככה ולא בגלל שככה", "הנה, הם אוהבים אותך בגלל שהם חברי ילדות לא בגלל שהם מעריכים אותך מספיק ואם תעשה ככה וככה הם יאהבו אותך באמת", נגיד "הם אוהבים אותך אבל הם עוד מעט הולכים להתחתן אחר כך הם ישכחו אותך, הם אוהבים אותך אבל הם אוהבים יותר את זה ואת זה, הם אוהבים אותך אבל ככה וככה, אם ככה וככה אז יאהבו אותך יותר". שזה בעצם לבוש של "תגרום לו לרצות שיאהבו אותו יותר ולהבין שבעצם לא אוהבים אותו מספיק וכו'. זה שילוב של העניין.

אז מה הייתה מהות התשובה בעצם. אני אתן את המהות. כדי לגרום למישהו לעשות משהו אתה צריך לשכנע אותו שהחיסרון שלו יתמלא כאשר הוא יאמין, יעשה, יפעל בצורה שאתה רוצה. בהנחה שאתה רוצה לנווט אותו דרך חיסרון מסוים ואתה חושב שהחיסרון הזה, הוא חושב שכבר יש לו את המילוי, בעצם אתה צריך להחזיר את החיסרון לחיים, או למצוא חיסרון אחר או להגדיל את החיסרון. הבנו? עכשיו אתה יודע יותר טוב לקמבן אנשים? אוקי. הבנו? אתה הבנת? מה את הבנת?

ש: אני הבנתי שצריך...

אליעד: זה מסתעף לעוד מקום. כי כל מה שדיברנו נגיד בהתחלה זה מסתעף לעוד מקום. אפשר לקחת "מה הוא רוצה והוא חושב שיש לו" וליצור לו תנאי "אם אתה רוצה שזה ימשיך ככה אתה צריך להקפיד יותר על...". אפילו ברמה כזאת, שזה אומר נגיד מה שאמרתי לו קודם, לגבי המשכורת אם אתה רוצה, אז הוא אומר "מה הוא רוצה? זהו, הוא חושב שכבר יש לו אבל הוא לא בטוח שימשיך להיות לו".

ש: זה מאיים עליו שזה יכול להיעלם.

אליעד: כן כל מיני כאלה.

ש: אפילו לקחת את החיסרון ולמנף אותו לטובתך.

אליעד: כן אבל גם לגרום לחיסרון לגדול. הבנו? עכשיו מה צריך לשים לב? שאתה עושה בצורה חכמה. איך אתה מגדיל לו את החיסרון בלי לשים לב שאתה הגדלת לו את החיסרון שהוא לא יגיד "אה, אתה מנסה להגדיל לי את החיסרון", אתה מבין.

ש: אתה שואל אותו "למה אוהבים אותך?".

אליעד: לא יש דרכים מתוחכמות, מסביב אתה לוקח משל ונמשל ואתה מדבר על משהו אחר, ומזה הוא מבין משהו ואז אם הוא מבין את "זה" אז הוא מבין את "זה".

ש: צריך הרבה ניסיון מחוכמה.

אליעד: צריך יותר חוכמה מאשר ניסיון. אם יש לך חוכמה לא צריך ניסיון ואם יש לך ניסיון לא תמיד זה יעבוד.

ש: מה למשל? מה לדוגמה?

אליעד: לדוגמה, בא נניח, בא נלך לכיוון. נגיד מה אתה רוצה לשכנע אותו ש...? בא נניח אתה רוצה לשכנע אותו שלא אוהבים אותו מספיק, שלא אוהבים אותו בכלל. שים לב נגיד שאם אתה רוצה לשכנע אותו שלא אוהבים אותו בכלל אל תשכח שתכף אתה צריך לשכנע אותו שאם הוא יעשה "ככה וככה" אז יאהבו אותו אבל אתה כבר יכול לגרום לו להיות סקפטי לגבי אם יש סיכוי שיאהבו אותו בכלל.

צריך לשים לב שאתה תכף הולך לשכנע אותו בדבר הפוך, "אבל אם ככה וככה אז" ולפעמים אתה יותר מדי תשכנע אותו שלא אוהבים אותו יכול להיות שהוא כבר ילך למחשבה של "אוקי, אז אף פעם לא יאהבו אותי אז אני כבר לא רוצה בכלל שיאהבו אותי" ואז אתה כבר איבדת את המינוף. זה צריך לשים לב כי יכול להיות אם אתה תאיים עליו בפיטורין הוא כבר כל כך יחזור הביתה ויגיד "טוב, שיפטרו אותי" ואז כבר עשית עבודה יותר גרועה ממקודם. צריך לשים לב לזה. בוא נתן דוגמה, מה אתה נגיד רוצה לשכנע אותו ש...?

ש: שלא יאהבו אותו.

אליעד: אוקי. ושאם הוא יעשה "1,2,3" אז יאהבו אותו.

ש: אם הוא יצמד אלי אז.

אליעד: בסדר, קודם כל אתה צריך לשאול את עצמך שאלת היגיון. מה ההבדל בין להיצמד אליך ללא להיצמד אליך לדוגמה. שים לב, אנחנו עובדים מסודר. למה נגיד אם הוא יצמד אליך, מה נגיד זה יכול לתת ערך מוסף שהוא יצמד אליך ברמה העובדתית? להיות איתו בקשר נניח. להיצמד זה מילה כללית לכל מיני דברים. להיות חבר שלו, אם תהיה חבר שלו יאהבו אותך יותר נגיד. אוקי, אז למה אתה חושב שאם הוא יהיה חבר שלך, איזה יתרונות יש בלהיות חבר שלך?

ש: נגיד אני מכיר הרבה אנשים, הרבה אנשים ידברו איתו, הוא יחשף לאנשים.

אליעד: יפה, לדוגמה אתה מכיר הרבה אנשים, הוא יהיה איתך, הרבה אנשים יכירו אותו ואז יאהבו אותו יותר נניח. אוקי, אז בעצם מה אנחנו רוצים לשכנע אותו, אנחנו רוצים לשכנע אותו שמה שיש היום, "תראה לא הרבה אנשים מכירים אותך, אתה הם אוהבים אותך אבל אתה יודע כמה אנשים לא מכירים אותך, אתה יודע כמה אנשים היו יכולים להכיר אותך ולהעריך אותך ואתה יודע כמה אנשים אני מכיר, לא במקרה כמה אנשים אני פוגש, כדאי לך לבוא לפגישות שאני נמצא...
תכנון התמודדות רגשות לשכנע מישהו לעשות משהו התמודדות עם מצבים חשיבה המצאתית מה אתה רוצה מה אני יכול לתת אהבה אמיתית מה עדיף לאהוב nlp הגדלת חיסרון הגדלת רצון חיסרון חסרונות טכניקות טכניקות שכנוע יצירת חיסרון יצירת רצון לגרום לאנשים להגדיל את החיסרון להגדיל את הרצון ליצור ליצור חיסרון ליצור רצון ליצור רצונות לרמות לרמות אנשים לשכנע לשכנע אנשים מניפולציה מניפולציה על אנשים מניפולציות מרמה נלפ פסיכולוג פסיכולוגי פסיכולוגיה פסיכולוגיה הפוכה פסיכולוגיות פסיכולוגים רמאות רמאי רמאים רצון רצון ליצור רצון לשכנע שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות שכנוע שיטת שכנוע שכנוע
ללמוד גישור משפחתי, ללמוד לגשר, איך לגשר בין אנשים? מגשר משפחתי, טיפול משפחתי, מגשר משפחה, ללמוד לשכנע אנשים, יעוץ למגשרים, יעוץ למאמנים, יעוץ למטפלים, יעוץ משפחתי
ללמוד גישור משפחתי, ללמוד לגשר, איך לגשר בין אנשים? מגשר משפחתי, טיפול משפחתי, מגשר משפחה, ללמוד לשכנע אנשים, יעוץ למגשרים, יעוץ למאמנים, יעוץ למטפלים, יעוץ משפחתי
...למחלוקת מלכתחילה. עצם זה ששני הצדדים מתווכחים, מצביע על כך שהם עדיין רוצים להשיג הבנה או שלום מסוים. לסיכום, אליעד כהן מציג גישה יסודית לגישור בין אנשים, המושתתת על בירור מעמיק של עובדות ופירושים, הפחתת המחויבות של כל צד לעמדתו, יצירת מוטיבציה לפשרה, והסברה מעמיקה של החסרונות והיתרונות בכל דעה. גישה זו מיועדת למגשרים משפחתיים, יועצים, מאמנים, מטפלים וכל מי שעוסק בגישור בין אנשים. איך לגשר בין אנשים? איך לנהל גישור משפחתי? איך להפחית מחויבות של אנשים...
להגדיל את החיסרון, להבין את עצמך, מודעות עצמית, להבין את הרצון, התבוננות עצמית, יצירת קונפליקט עצמי
להגדיל את החיסרון, להבין את עצמך, מודעות עצמית, להבין את הרצון, התבוננות עצמית, יצירת קונפליקט עצמי
להגדיל את החיסרון, להבין את עצמך, מודעות עצמית, להבין את הרצון, התבוננות עצמית, יצירת קונפליקט עצמי מה זה אומר להגדיל את החיסרון ואיך זה עוזר להבין את עצמך? הרעיון המרכזי שאליעד כהן מסביר הוא שכדי להבין את עצמך לעומק, עליך להגדיל את החיסרון , כלומר, לשים את עצמך במצב שבו אתה חש באופן ברור ... היא להגיע להבנה של טבע הרצון ולא רק לפתור את הבעיה החיצונית לכאורה. איך להבין את הרצון שלי? מה זה אומר להגדיל את החיסרון? איך מתמודדים עם קונפליקט פנימי? למה אני לא מצליח ...
לגרום למישהו להתמכר, לגרום למישהו להתאהב, לגרום לו ליהנות, לגרום למישהו להרגיש טוב, זוגיות, לגרום למישהו לאהוב אותך, גמילה מהתמכרות, יצירת אווירה, לגרום לה ליהנות, לגרום לבחורה ליהנות
לגרום למישהו להתמכר, לגרום למישהו להתאהב, לגרום לו ליהנות, לגרום למישהו להרגיש טוב, זוגיות, לגרום למישהו לאהוב אותך, גמילה מהתמכרות, יצירת אווירה, לגרום לה ליהנות, לגרום לבחורה ליהנות
... רוצה שהיא תהנה יותר מהסרט מה אתה צריך לעשות? ש: להגדיל את החיסרון או את היתרון. אליעד: של מי? ש: של הסרט. אליעד: שלה. ש: שלה. אליעד: אז אתה צריך לדעת מה ... לראות איתה סרט ואז אתה יכול לספר לה לדוגמה כדי להגדיל את החיסרון בוא נספר לה כמה אנשים בעולם חיכו לראות את הסרט הזה, נכון זה יגדיל את החיסרון? ש: לא בכיוון הזה. אליעד: אז מאיזה כיוון? ש: מהכיוון של אני אקח את ההפך של הדבר. ...
גמילה מהתמכרויות, איך להיגמל מהתמכרות? טעויות בטיפול בהתמכרויות, להפסיק לעשן, גמילה מהימורים, גמילה מפורנוגרפיה, דיאטה, להפסיק התמכרות, להיגמל מהימורים, הפסקת עישון, התמכרות אובססיבית לאקסית, התמדה, לופ מחשבתי
גמילה מהתמכרויות, איך להיגמל מהתמכרות? טעויות בטיפול בהתמכרויות, להפסיק לעשן, גמילה מהימורים, גמילה מפורנוגרפיה, דיאטה, להפסיק התמכרות, להיגמל מהימורים, הפסקת עישון, התמכרות אובססיבית לאקסית, התמדה, לופ מחשבתי
...הוא יכול לנסות למצוא מכנה משותף לא במובן של עוד בחורות אחרות אלא בה מה אתה מכור בה אתה מכור נגיד כל פעם שאתה חושב עליה אתה תמיד חושב משהו מסוים נגיד כל פעם כשאתה מדמיין אותה אתה מדמיין משהו מסוים אז אתה כאילו מכור למשהו המסוים הזה בה לא מכור אליה באופן כללי למשהו ספציפי, בכל מקרה יש פה שלב שהוא די מורכב להבין למה אתה מכור למשהו. עכשיו בא נדבר נגיד על סיפור האקסית אוקי בן אדם מנסה להבין למה הוא מכור הוא מנסה נגיד שהוא רוצה לשכוח אותה והוא מנסה להבין...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת וכאן תתבאר האמת, לגבי שיטות שכנוע ושיטות מכירה שונות. ויתבאר, האם באמת יש שיטת מכירות מנצחת? והאם באמת יש שיטת שכנוע, שהיא הטובה ביותר? והאם באמת קיימת דרך שהיא הטובה ביותר לשכנע אנשים? ואם כן, מהי הדרך הזו? ועוד. והאמת צריכה להיאמר, והיא, שלא קיימת שום שיטת מכירות מוגדרת ושום שיטת שכנוע מוגדרת, שנחשבת לשיטה הטובה ביותר שקיימת. ובהחלט כן קיימת שיטה לא מוגדרת, שהיא השיטה המנצחת למכירות ולשכנע אנשים. אבל זאת שיטה לא מוגדרת, כפי שיתבאר להלן. והרעיון הוא, שמי שיתבונן בעין אמיתית על העניין, יראה, כי בכל שיטה ושיטה של מכירות, תמיד יש בה ויהיו בה, גם יתרונות יחסיים וגם חסרונות יחסיים אחרים. כי האדם שאותו רוצים לשכנע, הוא מורכב ממכלול שלם של רעיונות ושל דעות ... כך, יש המון אסטרטגיות שכנוע ואסטרטגיות מכירה שונות. ולכל שיטה ולכל אסטרטגיה מכירתית, יש את היתרונות וגם את החסרונות שלה. אבל האמת היא, שאין בעולם שלנו, שום שיטה מוגדרת שיכולה להיות השיטה הטובה ביותר שקיימת, כדי להצליח בתחום כלשהו באופן כללי, או כדי לשכנע אנשים ולהגדיל מכירות וכיוב, באופן פרטי. והדבר דומה, לעולם אומנויות הלחימה. שאין בעולם שלנו, שום ... וכמה תרגילים אפשריים וכמה אסטרטגיות שונות, איך להכניע את היריב שלך. אבל בו זמנית, לכל שיטה ושיטה, יש גם את החסרונות שלה. כידוע לכל מי שעוסק בתחום אומנויות הלחימה לעומקו. ובעולם אומנויות הלחימה, אין שום התחייבות כלשהי, שדרך כלשהי, תוביל תמיד לניצחון על כל יריב שהוא. וכך גם בדיוק, לגבי השיטות לשכנע אנשים ולגבי שיטות מכירה ושיטות הצלחה וכיוב. שאין שום שיטה מוגדרת, שיכולה להתחייב שהיא תמיד תוביל אל הניצחון. ... תהליך של דו קרב רעיוני, בין הצדדים השונים. ובדיוק כמו בשדה הקרב בעולם הממשי שלנו, כך גם בשדה הקרב הרעיוני של שיטות משא ומתן ושל ניסיון שכנוע ולהשפיע על דעות של אחרים. שאין שום שיטה אחת מוגדרת, שהיא השיטה הטובה ביותר שקיימת כדי לשכנע אנשים. אלא, לכל שיטה ושיטה, יש את היתרונות היחסיים ואת החסרונות היחסיים שלה, והכל לפי העניין. ואעפכ, כן קיימת שיטת שכנוע ושיטת מכירות שהיא לא מוגדרת, שהיא אכן השיטה הטובה ביותר שיש, כדי להצליח לשכנע אנשים וכדי להצליח במכירות. ובעולם אומנויות הלחימה, השיטה הזאת נקראת, אומנות לחימה משולבת (MMA - ... martial arts). שהיא, אומנות לחימה, שמשולבת מהמון סוגים שונים של אומנויות לחימה שונות. שבזירה, הלוחם משתמש בכל שיטות הלחימה שהוא מכיר, לפי הצרכים של אותו הרגע שהוא נתקל בהם בזירת הקרב. וככל שהלוחם, מכיר מספר גדול יותר של שיטות לחימה, וככל שהלוחם מיומן יותר בשיטות לחימה שונות, וככל שהלוחם מודע טוב יותר ליתרונות ולחסרונות היחסיים שיש בכל שיטת לחימה, וככל שהלוחם יודע בזמן אמת לנתח במהירות את המצב, ... היריב, מודע לשיטות לחימה שונות, בין באופן מודע ובין באופן בלתי מודע. בהקבלה לכך, שהלקוח, גם הוא מכיר ומשתמש בשיטות שכנוע, לשכנע את המוכר. בין באופן מודע, ובין באופן בלתי מודע. וכך גם לגבי העניין של שיטות מכירה ושיטות שכנוע. שמי שרוצה להיות אומן מכירות שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע אנשים, עליו להכיר כמה שיותר שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ומי שבאמת רוצה להיות המומחה הטוב ביותר לשכנוע ולמכירות, עליו לשאוף להכיר את כל שיטות המכירה ושיטות המשא ומתן שיש בעולם. וזה לא מספיק שהאדם רק יכיר את שיטות המכירה השונות שיש. אלא האדם גם צריך לדעת, מהם היתרונות והחסרונות של כל שיטת מכירה. ולדעת, לאיזה מצב מתאימה יותר כל שיטת מכירה. ולדעת, כיצד להחליט ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
... במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1 וכאן יתבאר, מהו הבסיס היחיד והראשון, שעליו מבוססות כל שיטות המכירה שיטות השכנוע שיטות לניהול משא ומתן וכיוב? ויתבאר, מהי החוקיות של כל תהליכי המכירה והשכנוע שיש ... ויתבאר, מהי המהות של תהליך שכנוע ושל תהליך מכירה? ועוד. כי מי שהוא איש מכירות לא מקצועי, הוא חושב בטעות, שיש המון שיטות, איך להצליח במשא ומתן ואיך להצליח למכור ואיך לשכנע אנשים לחשוב ולעשות דברים כלשהם. אבל מי שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע, הוא יודע את האמת, שבסופו של דבר, יש דבר אחד שצריך לקרות, כדי לגרום למישהו להשתכנע לחשוב ולעשות משהו, וכדי לגרום ללקוח לקנות את המוצר. וכל שיטות המכירה ושיטות השכנוע הקיימות, הן רק דרכים שונות, שמנסות לגרום לאותו הדבר שיקרה. אך בסופו של דבר, יש דבר אחד ... להצליח בעסקים ולהצליח למכור ללקוחות מוצר או רעיון כזה או אחר, הוא צריך לדעת, מהו החוק הבסיסי, שעליו מושתתות כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע השונות. וכאן נבאר את העניין הזה, לעומקו. ונבאר, מהו התהליך הקבוע, שחוזר על עצמו תמיד, בכל ... וכאשר שני צדדים מנהלים משא ומתן וסוגרים עסקה, הרי שבסופו של דבר, עבור כל אחד מהצדדים, יש גם יתרונות יחסיים וגם חסרונות יחסיים, מכך שהעסקה בוצעה. ואין שום צד, שהוא רק נהנה מהעסקה ושהוא רק מרוויח מהעסקה. ... כי כל דבר בחיים, אפשר להסתכל עליו מ 4 נקודות מבט שונות. אפשר לומר שהוא טוב, ואפשר לומר שהוא רע, ואפשר לומר שהוא חסר משמעות ושהוא לא משנה, ואפשר גם לומר, שהוא שילוב של כל נקודות המבט האפשריות, במינונים שונים. ... החופשי. אאכ מדובר על שוד פיזי של אחד הצדדים את הצד השני, שעל זה לא מדובר כאן. אבל כל עסקה שהיא, גם אם הופעלו לחץ פסיכולוגי ושטיפת מוח על אחד מהצדדים, הרי שבפועל, שני הצדדים רצו לבצע את העסקה, לפני שהיא בוצעה ... יותר מובנית, כדי להבין את התהליך של המכירה ושל השכנוע, וכדי לדעת במה בדיוק להתמקד, כדי להצליח במכירות וכדי להצליח לשכנע אנשים . ובכל מקרה אפשר להבין, שהבנה של הצדדים, שהעסקה תעשה להם את החיים טובים יותר, יוצרת אצלם ... להעלים נקודת מבט כלשהי, מתת המודע של האדם. כי תת המודע של האדם, יכול תמיד להסתכל על כל דבר, גם כטוב גם כרגע וגם כחסר משמעות עבורו. והאפשרות לחשוב בצורה כלשהי, האפשרות הזאת, תמיד קיימת. וכאשר מנסים למכור ללקוח ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
... במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2 וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור ללקוח פוטנציאלי מוצר כלשהו, הרי שבעצם ... שהעסקה טובה ושהעסקה רעה ושהעסקה מיותרת, עבור כל אחד מהצדדים שמנהלים את המשא והמתן. ועל האדם להבין, שלכל נקודת מבט אפשרית על העסקה, יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. דהיינו, ברמה הלוגית והרעיונית, המחשבה שאומרת, שהעסקה טובה עבור הלקוח, אפשר להוכיח שהיא נכונה, ואפשר להוכיח שהיא שגויה. והמחשבה שאומרת, שהעסקה ... והחידוד כאן הוא להבין, שמי שרוצה לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר שלו, ומי שרוצה לשכנע מישהו אחר, לחשוב בצורה כלשהי, הוא בעצם צריך להכיר, את היתרונות ואת החסרונות שיש בכל נקודת מבט אפשרית, על אותו המוצר ועל אותו הרעיון שהוא מנסה למכור אותו. כי כנל, מכירת מוצר ממשי, היא ביטוי של מכירת רעיון מופשט. שהמוכר, משכנע את הלקוח, ברעיון שאומר, שהחיים של הלקוח יהיו טובים יותר, אם הוא ירכוש את המוצר תמורת משאבים אחרים של הלקוח. ועל המוכר להבין ולדעת, מה היתרונות ומה החסרונות הקיימים, ברעיון שאומר, שיהיה טוב יותר ללקוח, אם הוא יבצע את העסקה. וכל תהליך מכירה שקיים בעולם, הוא בעצם שכנוע רעיוני של צד אחד את השני, שהמציאות ... להבין, שלשכנע מישהו לקנות מוצר, זה בעצם לשכנע אותו להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית, שמסתכלת על היתרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה, יותר מאשר על החסרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה. וכל תהליכי המכירה שיש בעולם, הם בעצם תהליך של שכנוע ושינוי עמדות, של שני הצדדים. כי יש עמדות שונות, כיצד ניתן להסתכל על המציאות. ובכל ביצוע עסקה כלשהי, יש בו תמיד גם חסרונות כלשהם, עבור שני הצדדים. וכושר שכנוע טוב של המוכר, הוא בעצם לשכנע את הלקוח, לעשות שינוי עמדות, מנקודת המבט הסובייקטיבית של הלקוח, אל נקודת המבט ... לגרום לאותו לקוח פוטנציאלי, להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית ומוגדרת, שרואה יותר טוב את היתרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה, יותר מאשר את החסרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה. וכך גם המצב בדיוק, בכל שכנוע של רעיון כלשהו. שכל תהליך של שכנוע, הוא בעצם, שגורמים לאדם האחר, לשנות את נקודת המבט ... טוב יותר על היתרונות היחסיים, שיש בנקודת המבט שרוצים שהוא יסתכל על המציאות דרכה, ושהוא יעלים עין ושהוא לא יסתכל על נקודת המבט, שממנה רואים טוב יותר, את החסרונות היחסיים שיש בנקודת המבט הנגדית. ונסכם: מכירה של מוצר ממשי, מתחילה תמיד, במכירה של רעיון מופשט. רעיון שאומר, שהמציאות תהיה טובה יותר, אם היא תהיה ... וכאשר רוצים לשכנע מישהו לחשוב בצורה כלשהי, שאז ממילא הוא יפעל לפי מה שהוא מבין, הרי שבעצם, בכך מנסים לגרום לו, להסתכל על היתרונות היחסיים, יותר מאשר על החסרונות היחסיים, שיש באותו הרעיון, שאומר שכדאי לו לרכוש את המוצר. שזאת נקודת מבט יחסית, אך לא מוחלטת. ובעצם, כל שיטות המכירה וכל שיטות השכנוע וכל השיטות לנהל משא ומתן שיש בעולם, הן כולן דרכים שונות, שבאמצעותן כל אחד מהצדדים, מנסה לגרום לצד השני, להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית, שרואה יותר את היתרונות ופחות את החסרונות, של נקודת המבט, של זה שרוצה לשכנע את הצד השני. וכל הדרכים שקיימות בעולם, איך לשכנע אנשים, וכל אסטרטגיות המכירה ואסטרטגיות השכנוע שאותם אני עצמי ביארתי, איך להצליח למכור ואיך להצליח במשא ומתן ואיך לשפר את כושר השכנוע וכיוב, הכל, אלו דרכים שנועדו ... לגרום לאותו אדם אחר, להשתכנע בכך, שרעיון אחד, נכון יותר מאשר רעיון אחר. על ידי זה שהוא יראה טוב יותר את היתרונות היחסיים של אותו הדבר, ויראה פחות טוב, את החסרונות היחסיים של אותו הדבר. וכל הטכניקות, הן בעצם דרכים, שמלמדות את האדם, איך אפשר לגרום למישהו לשנות את העמדה שלו, ולהסתכל על הדברים מנקודת מבט כזו או אחרת. או בסופו של דבר, כדי שתתבצע פעולה ... לכל אחד מהצדדים. והצדדים צריכים לחשוב, שהתועלת, גדולה מהעלות. וזה קורה, על ידי זה שהם רואים את היתרונות היחסיים שיש באותה העסקה, יותר טוב ממה שהם רואים את החסרונות היחסיים, שיש באותה העסקה. וכאן בספר, אני מבאר את הטכניקות השונות, איך לגרום למישהו לחשוב בצורה כלשהי. והכל זה טכניקות ואסטרטגיות שונות, איך לגרום לאדם לראות טוב יותר, את היתרונות היחסיים שיש בנקודת מבט כלשהי, שתגרום לעסקה להתבצע בהצלחה. ...
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים איך ניתן לשנות את תפיסת האדם באמצעות טכניקות שכנוע? במהלך השיחה, אליעד כהן מציג שיטות שכנוע וגישות שונות לשינוי תפיסת האדם. אחת מהטכניקות המוזכרות היא עקרון ההקצנה ככלי לשינוי תפיסה. הרעיון המרכזי הוא להוביל אדם ... מאמין שהוא צריך להיות עשיר כדי להיות מאושר, ניתן לקחת את עמדתו לקצה ולומר לו: אתה צודק, אם אין לך מיליונים, אתה חסר ערך. השימוש בהגזמה כזו יכול להוביל את האדם להרהר על עמדתו ולהבין שאולי הוא יכול להיות מאושר גם עם פחות כסף. כיצד רבי נחמן מברסלב השתמש בטכניקות שכנוע לשינוי תפיסות? שיטה זו הוסברה גם באמצעות סיפורים על רבי נחמן ... למעשה, לאחר חקירה מעמיקה, השואל הבין שאין לו בחירה חופשית מלאה, כי הרצון עצמו מכריע את הבחירות. איך ניתן להשתמש בטכניקות שכנוע גם בחינוך ובטיפול אישי? טכניקות שכנוע אלו לא מיועדות רק לפילוסופיה או לשיחות עיוניות. הן ניתנות ליישום ... ולהגיד לו שהוא לא יכול לשנות את עצמו במשך כל חייו. זה יוביל אותו להבין בעצמו שהוא כן יכול לשנות את התנהגותו. איך שיטות אלו יכולות לשמש בטיפול אישי? אליעד כהן מדגים כיצד ניתן להשתמש בטכניקות אלו גם בטיפול אישי. אם אדם מעלה בעיה, במקום להציע פתרון ישיר, אפשר להקצין את ... לו שאין שום סיכוי שהוא יוכל לקום בבוקר. בדרך זו, הוא יתחיל לחפש דרכים לשנות את התפיסה ולהוכיח לעצמו שהוא יכול. שיטות שכנוע הקצנה ככלי לשינוי תפיסה טכניקות NLP היפוך מחשבתי אסטרטגיות שכנוע בהוראה טיפול אישי ושכנוע הבנת עקרון ההקצנה ככלי לשינוי תפיסה במהלך השיחה נדונה שיטה פילוסופית ופסיכולוגית שבאמצעותה ניתן לשנות את תפיסתו של אדם באמצעות הקצנה של דעתו שלו עצמו. ... ידי כך שמקבלים את דעתו אך מקצינים אותה לרמה אבסורדית. כאשר הדעה שלו עצמו מובאת לקצה המוחלט שלה, הוא עשוי לזהות את חוסר ההיגיון שבה ולהתחיל לפקפק באמיתותה. הטקטיקה של הפיכת צריך לחייב אחד הרעיונות ... כמו יש לך כסף, הוא יתבצר בעמדתו ויאמר לא, אין לי!. אך אם נשאל אותו: מה זאת אומרת אין לך כסף? אין לך שקל בארנק? אתה חסר כל לחלוטין? אתה חסר אמצעים לחלוטין?, הוא יתחיל לחשוב שאולי הוא כן יכול למצוא פתרון, ואולי יש לו ... משהו, לדוגמה, תביא לי מגבת, ניתן להשיב לו באותו אופן - אני אביא לך את זה אחר כך, אני עסוקה כרגע. כאשר הילד יביע חוסר שביעות רצון, אפשר לשאול אותו: אבל למה זה מפריע לך? גם אתה יכול לחכות קצת, לא?. כך הוא יוכל לחוות על עצמו את חוסר הנוחות שבהתנהגותו וללמוד על ההיגיון שבבקשות הדדיות. שימוש בהיפוך מחשבתי אחת ... שחושב שהוא צריך להיות עשיר כדי להיות מאושר, אפשר לקחת את זה לקצה ולומר לו: אתה צודק, כל עוד אין לך מיליונים אתה חסר ערך, אין שום דרך שתוכל לחיות חיים טובים בלי כסף. כאשר זה נאמר בצורה מוקצנת, ... גם עם פחות כסף. דוגמאות היסטוריות - רבי נחמן מברסלב הדבר הודגם גם באמצעות סיפורים של רבי נחמן מברסלב, אשר השתמש בטכניקות דומות כדי להביא את תלמידיו להבנה עמוקה יותר של המציאות. רבי נחמן סיפר פעם על ... הקצה, מה שגורם לו לשנות את תפיסתו בעצמו. השיטה הזו יכולה להיות שימושית במגוון רחב של תחומים, כולל ויכוחים, טיפול פסיכולוגי, חינוך ילדים, ואפילו שיפור אישי, בכך שהיא מאפשרת לכל אדם לראות את ... להוציא את הבן אדם מהמקום שלו מה שאתה אמרת עכשיו. זה להקצין. אליעד: הנה הוא אמר יחידה, מי אמר יחידה? אולי יש עוד שיטות. ש: הנה ראית עשיתי לך את זה. אליעד: כן עשית את זה, אתה יודע מה יקרה אם זה ... ככה, למה שאני אמשיך לסבול לנצח אני הוא אומר לו בשביל זה עשיתי לך את ההיפוך? זה אפילו מתועד חיי מוהרן. ש: זה כאילו מניפולציה זולה איכשהו. אליעד: יקרה. ש: אה? אליעד: יקרה מאוד. ש: איזה ספר? אליעד: ... למה כי אם אני אספר לך עליהם, הוא אמר לו כי אז אני לא אוכל לעשות את זה איתך כי הוא אמר לו אם אני אספר לך איך אני מרמה אנשים אז אני לא אוכל לרמות אותך. למרות שאני נגיד יכול לספר לבן אדם איך אני מרמה אותו ועדיין יכול לרמות אותו, הוא לא מבין, הוא לא מרוכז. למרות שיכול להיות שכשאני מספר לך איך אני מרמה אותך בזה עצמו אני
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
... לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע מהי מילת המפתח בשכנוע וכיצד היא עובדת? אליעד כהן מסביר כי אחת ממילות המפתח החשובות ביותר בשכנוע ... בקלות רבה יותר, משום שהבסיס הוודאי נחלש והפך למסופק. מהי הטכניקה של שילוב המילה אולי בשכנוע דו - כיווני? אליעד מסביר כי הטכניקה של אולי עובדת לשני כיוונים במקביל: מצד אחד, מציגים את הרעיון שלנו בצורה של אולי, למשל אולי לא ... כמו פחד או נפילה בשל הבהלה. איך תשומת לב למילה אולי מסייעת לזהות מניפולציות? אליעד מדגיש כי מודעות לשימוש במילה אולי יכולה לעזור לאנשים לזהות מתי משתמשים נגדם במניפולציות ומתי הם בעצמם עושים זאת. לדוגמה, מישהו יכול להציג תחילה הצעה כאולי תנסה את זה?, ואז ... לסייע לאדם לשמור על עצמו מפני שכנוע לא מודע. למה חשוב לזהות את המניפולציות הפנימיות שאנחנו עושים לעצמנו? אליעד מציין שגם אנחנו לעיתים משכנעים את עצמנו בדברים שאינם ... באולי ולהיות חד - משמעיים. מודעות לשימוש באולי מאפשרת זיהוי מניפולציות שמופעלות עלינו וגם על עצמנו, ומאפשרת התנהלות מודעת יותר. איך לשכנע אנשים? מניפולציה תקשורתית הכנסת ספק כטכניקת שכנוע איך לזהות מניפולציות? מהי כוחה של המילה אולי? מהי מילת המפתח שיכולה לשכנע אנשים? שאלה: מהי אותה מילה בשפה העברית שיכולה לעזור לשכנע מישהו במשהו, לגרום לו להסכים יותר בקלות עם ... לקבל את דבריו כוודאות גמורה, משאירים את זה על תקן אפשרות. מה הטכניקה של לדחוף רעיון עם אולי ובמקביל להחליש את הטענה הנגדית עם אולי? שאלה: איך עובדת השיטה שבה גם ... איך לשים לב לכך בחיי היומיום? שאלה: במה זה עוזר לנו לשים לב למניפולציות ביום יום? תשובה: ברגע שמודעים לכוח של המילה אולי, מבינים איך אפשר להפוך עמדה מוחלטת ... מה שרצינו להאמין בו או האם פיתו אותנו בדרך. מה כדאי לזכור לגבי הטכניקה הזו? שאלה: איך לסכם את העניין בקצרה? תשובה: המילה אולי היא כלי רב עוצמה בתחום השכנוע. כאשר רוצים ... או לאחרים באמצעות המילים אולי, אפשרי, נראה לי וכדומה. שכנוע ומניפולציה בתקשורת יומיומית הכנסת ספק כדרך לשינוי עמדות כיצד לזהות מניפולציות עצמיות מה עכשיו, עכשיו עוד אחד קצר, על דרך לגרום לאנשים להסכים עם מה שאת אומרת. מה הדרך? נגיד יש מישהו שלא חושב משהו ואת רוצה לשכנע אותו שזה נכון. מילת המפתח בלשכנע אנשים שמה שאת אומרת זה נכון, איך קוראים לה? מה מילת המפתח? ש: מניפולציה? אליעד: לא, יש כזאת מילת קסם שאם את מכניסה את המילה הזאת, כאילו יש יותר סיכוי לאנשים ... ואז פתאום אומר לך אתה חייב. ש: פילס דרך. אליעד: אני לא מלמד פה שום מניפולציות. הדברים קיימים בכל מקרה, זה דברים שקיימים, קורים, ככה המוח עובד. אני רק אומר לך שים לב תראה שזה קורה כל יום כל היום, בעיקר מי הבן אדם הכי מניפולטור? ש: אני. אליעד: קחי אחריות. יפה, הוא לקח אחריות ראשון. את מי הכי אתה מרמה? את עצמך. מתי פעם אחרונה שרימית את עצמך? ש: עכשיו ברגע הזה. אליעד: יפה. טוב, הבנו? ...
איך לשקר לאנשים? ללמוד לשקר לאנשים, איך משקרים לאנשים? איך המוח משקר? איך להאמין לשקרים? לעמוד בחקירה, להתמודד בחקירה, להתגונן בחקירה, איך לשכנע אנשים? שיטות שכנוע, שיטות מניפולציה
איך לשקר לאנשים? ללמוד לשקר לאנשים, איך משקרים לאנשים? איך המוח משקר? איך להאמין לשקרים? לעמוד בחקירה, להתמודד בחקירה, להתגונן בחקירה, איך לשכנע אנשים? שיטות שכנוע, שיטות מניפולציה
... לאנשים? איך המוח משקר? איך להאמין לשקרים? לעמוד בחקירה, להתמודד בחקירה, להתגונן בחקירה, איך לשכנע אנשים? שיטות שכנוע, שיטות מניפולציה איך לשקר לאנשים ... שבה הוא נחקר או מואשם במשהו, בין אם במסגרת לא פורמאלית ובין אם במסגרת רשמית, חשוב להבין שיש שיטות מובנות להתמודד עם טענות ולהצליח להעביר גרסה משכנעת, גם אם היא לא בהכרח תואמת לאמת המוחלטת. אליעד כהן מציג בהרצאה שיטות מעשיות ומפורטות כיצד לעשות זאת בצורה ... גורמות למאזין להזדהות איתך ולהאמין יותר לגרסה שלך. איך להפוך טענות מחויבות לאפשריות בלבד? עוד טכניקה שאליעד מדגיש היא להפוך טענות שנראות ... ויוצר מצב שבו יש סיבה טובה מאוד להאמין דווקא לגרסה שלך. כיצד לשכנע באמצעות הטלת ספק מתמדת? הטכניקה הבסיסית ביותר שאליעד חוזר עליה שוב ושוב ... בעיני השומע, כי הן גורמות לו להרגיש שאתה באמת בודק את האמת לעומק. לסיכום, לפי אליעד כהן, הדרך לשכנע אנשים, לעמוד בחקירות ולשקר באופן אפקטיבי מבוססת על טכניקות של הטלת ספק, שימוש באינטרסים ורגשות, ... לעמוד בחקירה? איך לשקר בצורה משכנעת? איך להתמודד עם האשמות? איך להטיל ספק בטענות של אחרים? מהן שיטות המניפולציה הכי יעילות? איך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, מניפולציה על אנשים, לרמות אנשים, ליצור חיסרון, יצירת חיסרון, הגדלת חיסרון, יצירת רצון, הגדלת רצון, ליצור רצון, לשכנע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות שכנוע, לרמות אנשים, טכניקות שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הגדלת חיסרון, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הגדלת חיסרון, איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לירידה במשקל, קואצ'ר מומלץ, מאמן אישי לירידה במשקל בנושא הגדלת חיסרון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9219 שניות - עכשיו 25_08_2025 השעה 03:18:59 - wesi1