אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה רכישת קרקע חקלאית ✔עליית ערך נכס, עליית ערך דירה, עליית ערך קרקע, מה הסיכוי שערך הנכס יעלה? מה הסיכוי להרוויח מעליית ערך הנכס? מה הסיכוי שערך הדירה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨עליית ערך נכס, עליית ערך דירה, עליית ערך קרקע, מה הסיכוי שערך הנכס יעלה? מה הסיכוי להרוויח מעליית ערך הנכס? מה הסיכוי שערך הדירה יעלה? מה הסיכוי שערך המניה יעלה? מה הסיכוי שערך הבית יעלה? לקנות בזול למכור ביוקר, רכישת קרקע חקלאית, השקעה בנדלן, השקעה במניות, השקעה בביטקוין, מתי להיכנס לבורסה? איך לקנות בזול ולמכור ביוקר? השקעה בקרקע חקלאית, רכישת דירה להשקעה, רכישת נדלן להשקעה, השקעה בשוק ההון, כמה הנכס שווה? מה שווי הנכס? הערכת שווי שוק של נכס
וכאן אשיב לשאלה, איך לדעת מה הסיכוי שערך הנכס שאתה רוכש היום, יעלה מחר? ומה הסיכוי שאתה תוכל בעתיד לעשות כסף מעליית ערך הנכס שאתה קונה היום, בגלל עליית ערך הנכס?

לדוגמה: מישהו אומר לך, תקנה את הדירה הזאת היום, כי מחר ערך הדירה יעלה, בגלל פינוי בינוי / בגלל שבונים כאן רכבת / בגלל סיפור כלשהו. ואז אתה תוכל לעשות כסף מכך שערך הדירה עלה. או לדוגמה, תקנה את הקרקע החקלאית הזאת, כי מחר ערך הקרקע הזאת יעלה, בגלל שהיא תופשר והיעוד שלה ישתנה מקרקע חקלאית לקרקע שמיועדת לבניה ואז אתה תוכל לעשות כסף מעליית ערך הקרקע. או לדוגמה, תרכוש את המניות של החברה הזאת היום, כי מחר יהיו בשורות טובות כלשהן, שיגרמו לערך המניה של החברה לעלות ואז אתה תוכל לעשות כסף מעליית ערך המניה.

והשאלה היא, בכל המקרים האלו שמישהו מציע לך להרוויח כסף מעליית ערך נכס כלשהו, מכך שאתה בעצם קונה בזול היום, אתה מה שהערך שלו יעלה מחר ויהיה שווה יותר כסף מחר, איך אתה יכול לדעת והאם ומה הסיכוי לכך שבאמת תוכל לעשות כסף, מכך שערך הנכס יעלה?

והתשובה היא, שהדרך שלך לדעת מה הסיכוי לכך שבאמת תעשה כסף מכך שערך הנכס שאתה רוכש היום יעלה מחר, תלוי כמובן ב 2 גורמים.

מה הסיכוי שהתחזיות הטובות יתגשמו?

1 - מה הסיכוי שבאמת יקרה מחר, מה שאומרים לך שיקרה מחר. זה כמובן נושא שלם בפני עצמו, איך לדעת מה הסיכוי שאכן יהיה כאן פינוי בינוי? איך לדעת מה הסיכוי שהקרקע תופשר לבניה? איך לדעת מה הסיכוי שאכן ערך המנייה יעלה? כל אלו וכיו"ב, אלו נושאים בפני עצמם. אבל במהות, אחת השאלות הבסיסיות ביותר והברורות מאליהן, לדעת מה הסיכוי לעשות כסף מעליית ערך הנכס, הוא כמובן לבדוק מה הסיכוי שאכן יתגשמו התחזיות הטובות ושאכן יקרה מה שחושבים שיקרה.

3 אפשרויות לטווח המחיר של הנכס

2 - השאלה השנייה שהיא אולי יותר חשובה מהשאלה הקודמת, היא השאלה הבאה: האם ועד כמה אתה רוכש את הנכס, במחיר שהוא קרוב למחיר שהיה מוכן לשלם עבורו, מי שלא יודע ושלא חושב שערך הנכס יעלה.

אסביר שוב: לכל נכס יש מחיר. לדוגמה: יש מחיר לדירת מגורים חדשה שקרובה למרכז המסחרי החדש. יש גם מחיר לדירת מגורים ישנה שהיא רחוקה מכל מרכז מסחרי. ויש גם מחיר לדירת מגורים ישנה, שהיא כרגע רחוקה מכל מרכז מסחרי, אבל שבעתיד היא תהיה חדשה וגם היא תהיה קרובה למרכז המסחרי החדש.

במילים אחרות, יש טווח מחיר. בקצה אחד, יש את המחיר הזול ביותר, שהוא מבטא את המחיר של הנכס כמו שהוא היום, בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום, AS IS כמו שהוא, בלי שום תקוות כלשהן לעתיד ובלי שום פוטנציאל כלשהו. מה שהיה הוא שיהיה ולא יהיה כלום כי לא היה כלום, מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל, לא יותר ולא פחות. זה בעצם מבטא את המחיר הזול ביותר של הנכס מצד אחד.

מהצד השני יש את ערך הנכס, בעתיד לבוא, אחרי שכל התחזיות הטובות יתגשמו, כי לפעמים חלומות מתגשמים ואם תרצו אין זו אגדה. ויש מחיר לדירת מגורים חדשה בבניין חדש בשכונה חדשה ליד רכבת חדש ומול המרכז המסחרי החדש. המצב העתידי הזה, הוא מבטא את המצב שבו הדירה שווה את המחיר היקר ביותר שהיא יכולה להיות שווה בעתיד, אחרי שכל התחזיות הטובות יתגשמו.

ואני לא מדבר על עליית ערך נכס באופן כללי, כמו כל שאר הנכסים. לדוגמה, עליית מחירי הדירות, עליות מחירים בשוק ההון לאורך זמן וכיו"ב. אני מדבר רק על העניין של עליית ערך הנכס כתוצאה מכך שקרה משהו ספציפי בנכס הספציפי הזה, שיגרום לו לעלות בערך שלו, יותר משאר הנכסים האחרים שבסביבה.

אז יש לנו את המצב העכשווי בלי שום עתיד, שהוא המצב הזול ביותר. יש לנו את העתיד לבוא, שבו במידה וכל התחזיות הכי טובות יתגשמו, שאז ערך הנכס יהיה בערך הכי גבוה שלו. אבל יש גם את הערך של הנכס באמצע לאורך הדרך, שבו יש המון תחזיות, ציפיות, הערכות וכיו"ב. שאין עדיין וודאות מוחלטת כמו בעתיד, אבל גם אין רק פסימיות אלא יש גם תקווה.

איפה אתה בתוך טווח המחיר של הנכס?

ומה שאני אומר, זה שאם אתה רוצה לדעת מה הסיכוי לכך שאתה תרוויח מעליית ערך הנכס, אתה צריך לנסות להבין, כמה המחיר שאתה משלם היום, על הנכס שאתה רוכש היום, כמה הוא קרוב למחיר שהיה משלם עבורו, מי שלא יודע ושלא חושב שבעתיד תהיה השבחה כלשהי לנכס הזה.

2 שאלות לבדוק את הסיכוי שתעשה כסף מעליית ערך הנכס

כי צריכים לעשות הפרדה, בין השאלה מה הסיכוי שערך הנכס יעלה, לבין השאלה מה הסיכוי שאתה תעשה כסף מכך שערך הנכס עלה. אלו 2 שאלות שונות לחלוטין.

וזה תלוי כמובן גם בכך שאכן התחזיות הטובות יתגשמו, אבל גם בעד כמה אתה משלם היום מחיר שוק שבו לא יודעים שתהיה השבחה לנכס בעתיד.

כי אם וככל שאתה משלם מחיר יותר גבוה, שאותו יהיה מוכן לשלם, הרוכש העתידי שבמו עיניו יראה את העתיד לבו, ששם בעצם מחיר המקסימום של הנכס, ככל שהמחיר שאתה משלם, קרוב יותר למחיר העתידי של הנכס, הרי שאתה לא תרוויח מעליית ערך הנכס.

אומנם ערך השוק של הנכס יעלה, אבל אתה לא תרוויח מעליית ערך הנכס, כי אתה לא קונה בזול ומוכר ביוקר, אלא אתה קונה ביוקר ומוכר ביוקר ולא עושה כסף מכך שהערך של הנכס עלה.

במילים אחרות, אם אתה רוצה להגדיל את הסיכוי לכך שתעשה כסף אם וכאשר ערך הנכס יעלה, אתה צריך לוודא שאתה רוכש אותו כמה שיותר קרוב למחיר שהיה מוכן לרכוש אותו, מי שלא היה יודע שתהיה השבחה לנכס הזה.

מה אתה יודע שהשוק לא יודע?

שזה בעצם אומר, שככל שיותר אנשים יודעים את מה שאתה יודע, ככל שיותר אנשים יודעים שערך הנכס הולך לעלות, ככל שיותר אנשים יודעים שיהיה כאן פינוי בינוי, ככל שיותר אנשים יודעים שהקרקע החקלאית הזאת תופשר לבניה, ככה כנראה הסיכוי שלך לעשות כסף מעליית ערך הנכס, הוא קטן יותר. כי כנראה שכבר כרגע אתה רוכש את הנכס, במחיר שמגלם בתוכו את הציפיות של מה שיקרה בעתיד.

להיות יותר טוב מאחרים / מידע פנים / יתרון תחרותי

ולכן כמו שהסברתי המון פעמים, מי שבאמת רוצה לעשות כסף, הוא צריך להיות יותר טוב מאחרים. ובהקשר שלנו זה אומר שאם אתה רוצה לעשות כסף, אתה חייב להיות יותר טוב מאחרים. לדוגמה, אתה צריך לדעת משהו שאחרים לא יודעים, שכמה שפחות אנשים יודעים עליו. לדוגמה, אתה יודע סטטוס של פינוי בינוי, לפני שאחרים יודעים עליו. או בחברות, שימוש במידע פנים של חברה, שזאת עבירה פלילית ושהיא אסורה על פי החוק. אבל במהות הרעיון הוא, שאתה יודע משהו שאחרים לא יודעים ולכן אתה קונה בזול ומוכר ביוקר. אבל אם אתה לא יודע משהו שאחרים לא יודעים, אז כנראה שאתה רוכש במחיר השוק, שמאוד יתכן שהוא כבר מגלם בתוכו את עליית הערך העתידית.

והדברים כאן לא מדויקים במאה אחוז. כי לפעמים קבוצה של אנשים יודעת משהו ברמת וודאות כלשהי, אבל מחר יותר אנשים ידעו יותר מידע ביותר וודאות. ואתה יכול לעשות כסף, מכך שערך הנכס עלה בגלל שהוודאות גדלה. כמו לדוגמה, לרכוש דירה בפריסייל / רכישת דירה על הנייר וכיו"ב, שבעתיד כנראה שהערך שלה יעלה, בגלל שהוודאות לגבי הדירה יגדל, כאשר היא תהיה בנויה בפועל. כי אז יש יותר וודאות לגבי זה שהדירה אכן תיבנה ולגבי איך שהיא נראית בסוף וכיו"ב. כי במקרה כזה לדוגמה, כולם יודעים כמעט בוודאות שהדירה תיבנה, אבל עדיין יש עליית ערך כאשר הדירה נבנית, כי רמת הוודאות עלתה לגבי הדירה.

אבל עדיין מהות האמירה שלי היא, שתנסה לבדוק, כמה אתה רוכש את הנכס, במחיר שהיה מוכן לשלם עבורו, מי שלא היה חושב ולא היה יודע שערך הנכס יעלה בגלל אירוע ההשבחה שמניחים שיקרה בנכס.

מה היתרון שלך על אחרים?

באותו הקשר אני אומר, שכדי לעשות כסף, צריך להיות יותר טוב מאחרים במשהו. לדוגמה, היתרון שלך יכול להיות, בכך שאתה מוכן לקחת סיכון שאחרים לא לוקחים, או שאתה מוכן לעשות משהו שאחרים לא מוכנים לעשות, או שאתה יודע לעשות משהו שאחרים לא יודעים וכיו"ב. אבל באופן כללי, אין ארוחות חינם. ובשביל לעשות כסף, צריכים להיות יותר טוב מאחרים.

שבהקשר שלנו זה אומר שכדי לעשות כסף מכך שערך הנכס שאתה רוכש היום, יעלה מחר בעתיד, לשם כך אתה צריך שיהיה לך מידע שאין אותו לאחרים. ושאתה תדע לרכוש את הנכס במחיר שאותו היה מוכן לשלם, מי שאין לו את המידע שלך.

מכל שכן, אם יש לך מידע שאפילו למוכר שמוכר לך, אין אותו, לגבי הנכס שאתה רוכש ממנו. כמו לדוגמה אותו אדם שמכר נכס שאפשרי לבנות עליו בניין, בלי שהוא ידע שאפשרי לבנות עליו בניין. והוא מכר אותו במחיר שמגלם שווי שוק של נכס שאין עליו זכויות בניה של בניין. שאחרי המכירה הוא גילה שיש לו לשלם היטל השבחה, בגלל זכויות הבניה שיש לנכס שהוא מכר. ככה שהרוכש הרוויח כסף, מכך שהוא ידע משהו שהמוכר בעצמו לא ידע.

וכמובן שמשא ומתן צריך להתנהל בתום לב וכולי, אבל בכללי, את הכסף עושים, מיתרון שיש לך על אחרים. שאתה יודע משהו, יותר טוב מאחרים, שאתה מבין משהו, יותר טוב מאחרים, שאתה יכול לעשות משהו, יותר טוב מאחרים.

לסיכום:

כדי לעשות כסף, צריך לקנות בזול ולמכור ביוקר. וכדי לקנות בזול ולמכור ביוקר, צריך שערך הנכס יעלה אחרי שתקנה אותו בזול. וזה אפשרי, רק אם אתה יודע משהו שאחרים לא יודעים, רק אם אתה רוכש אותו במחיר שלא מגלם בתוכו את הציפיות לעליית ערך הנכס, דהיינו, שאתה רוכש אותו במחיר שהוא כמה שיותר קרוב למחיר השוק של הנכס, מתוך הנחה שלא תהיה שום השבחה בנכס. ואז אם החלומות מתגשמים, אז אכן ערך הנכס יעלה ותוכל למכור ביוקר את מה שקנית בזול.

ממליץ להעמיק גם בנושאים: הערכת שווי נכס / איפה להשקיע כסף / שווי שוק / היצע וביקוש ועוד. בהצלחה.
מאה אחוז תוצאה להצליח למכור מוצר יקר ללקוח ניהול איך לשאול שאלות סיכוי עבירות לקחת סיכון דירה להשקעה השקעה בשוק ההון איך להרוויח איך להשקיע בשוק ההון איך למכור איך למכור ביוקר איך לעשות כסף בבורסה איך לקנות בזול איך לקנות בזול ולמכור ביוקר בורסה ביטקוין דירה דירה להשקעה האם להשקיע בשוק ההון הערכה הערכת שווי הערכת שווי שוק הערכת שווי שוק של נכס השקעה השקעה בבורסה השקעה בביטקוין השקעה במניות השקעה בנדלן השקעה בקרקע חקלאית השקעה בשוק ההון השקעות כמה הנכס שווה כמה נכס שווה כסף בבורסה כסף בשוק ההון להיכנס לבורסה להרוויח להרוויח כסף בבורסה להרוויח כסף בשוק ההון להרוויח מעליית ערך נכס להשקיע בבורסה להשקיע בשוק ההון למכור למכור ביוקר לעשות כסף בבורסה לעשות כסף בשוק ההון לקנות לקנות בזול לקנות בזול ולמכור ביוקר לקנות בזול למכור ביוקר לרכוש מה הסיכוי להרוויח מעליית ערך הנכס מה הסיכוי שערך הבית יעלה מה הסיכוי שערך הדירה יעלה מה הסיכוי שערך המניה יעלה מה הסיכוי שערך הנכס יעלה מתי להיכנס לבורסה נדלן סיכוי עליית ערך עליית ערך דירה עליית ערך הנכס עליית ערך נכס עליית ערך קרקע ערך בית ערך דירה ערך הבית ערך הדירה ערך הנכס ערך נכס ערך קרקע קרקע חקלאית רכישת בית רכישת דירה רכישת דירה להשקעה רכישת נדלן להשקעה רכישת קרקע רכישת קרקע חקלאית שווי נכס שווי שוק שווי שוק של נכס שוק ההון
מחירי הדירות, המחאה החברתית, איך להוריד את מחירי הנדלן? צדק חברתי, הורדת מחירי הנדלן, שיעור בכלכלה, היצע וביקוש, יוקר המחייה, פוליטיקה, משבר פוליטי, שיקולים פוליטיים, לחצים פוליטיים
מחירי הדירות, המחאה החברתית, איך להוריד את מחירי הנדלן? צדק חברתי, הורדת מחירי הנדלן, שיעור בכלכלה, היצע וביקוש, יוקר המחייה, פוליטיקה, משבר פוליטי, שיקולים פוליטיים, לחצים פוליטיים
... הדירות, המחאה החברתית, איך להוריד את מחירי הנדלן? צדק חברתי, הורדת מחירי הנדלן, שיעור בכלכלה, היצע וביקוש, יוקר המחייה, פוליטיקה, משבר פוליטי, שיקולים פוליטיים, לחצים פוליטיים ... זמן. הדרך הישירה שאליעד מתאר מתחילה מהסוף להתחלה: מה רוצים להשיג, ומהי התוצאה המבוקשת? הוא נותן דוגמה ברורה לכך: אם כיום דירה עולה שני מיליון שח והמטרה להוריד את המחיר למיליון שקל, המשמעות הישירה היא שיהיו יותר דירות מאנשים שמעוניינים לקנות אותן. אם יש 100 אנשים שלכל אחד מהם מיליון שקלים ויש בשוק 200 דירות, המחיר חייב לרדת למיליון שקל כי ... עשר דירות ועשרה קונים בלבד, כל אחד יכול לשלם כמה שהוא רוצה ואין לקונה או למוכר כוח על האחר. אבל אם יש עשרה אנשים שרוצים לקנות דירה ויש רק מוכר אחד, הוא יכול להכתיב את המחיר הגבוה ביותר, כי אחרת אין לקונים ברירה. ... לרדת. האם משחקי הריבית יכולים לפתור את בעיית מחירי הדיור? אליעד מציין בצורה ברורה שהמשחקים שהמדינה עושה עם הריבית, עם הבורסה או עם תנאי המשכנתא, הם פתרונות עקיפים ולא פתרונות אמיתיים. פתרונות אלו עובדים לזמן קצר בלבד ולא ... כלכלית או פוליטית היא זמנית בלבד ואינה פותרת את בעיית המחירים הגבוהים. רק כשיהיו יותר דירות זמינות מאנשים שמעוניינים לקנות, המחירים ירדו בצורה אמיתית וקבועה. איך להוריד את מחירי הדירות? מה הפתרון האמיתי לבעיית הדיור? מדוע המדינה לא מורידה את מחירי הנדלן? איך משחקי ריבית משפיעים על נדלן? מה הקשר בין היצע וביקוש למחירי הדירות? למה מחירי הדירות לא יורדים בישראל? מה אתה שואל? ש: הוא שואל ... בסופו של דבר השאלה היא האם תוקפים את הבעיה באופן ישיר או באופן עקיף, מה זאת אומרת באופן ישיר או עקיף בא נניח שהמטרה יש דירה שהדירה עולה שתי מיליון ורוצים לגרום לדירה הזאת לעלות מיליון, יש לנו דירה נכס והנכס היום כדי לקנות דירה בעיר X צריך לשלם שתי מיליון בממוצע על הדירה בגודל מסוים ואנחנו רוצים שהדירה הזאת ... הולכים סחור סחור אז ממשיכים להסתבך, מה זה אומר ללכת באופן ישיר הולכים מהפעולה האחרונה אתה רוצה שבן אדם יוכל לקחת מיליון ולקנות דירה ששווה שתי מיליון מה זה אומר שמישהו בעל הדירה, עכשיו מה יוצר את המחיר בסופו של דבר ... תהיה פחות אוכלוסייה נגיד שיורידו פה את האוכלוסייה יהיה פחות אנשים אז בבתי הקברות יהיו יותר אנשים ואז ממילא יהיה הרבה נדלן פנוי ומחירי הדירות ירדו זאת אופציה אחת, אופציה שניה זה שפשוט יהיה עוד נדלן זאת אומרת שיהיה עוד הרבה מקומות איפה לגור, ככל שיהיו יותר מקומות איפה לגור ככה המחירים ירדו. ש: למה ... ועשרה אנשים אז כל אחד ישלם כמה שהוא יכול אין פה לאף אחד כוח על השני אבל אם יש לי עשר דירות למכירה ומאה אנשים שרוצים לקנות למי ימכרו למי שיש לו הכי הרבה מתוך העשרה, עכשיו אם יהיו אלף דירות למכירה אז יש לי מוכרים שרוצים למכור אם זה רק מישהו אחד שמוכר אז הוא יכול להגיד אין בעיה אני רוצה שתי מיליון ואם לא כולכם תגורו ברחוב אבל אם יש אלף דירות למכירה ומי שרוצה למכור את הדירות האלה זה עשרה קבלנים אז הקבלנים יש להם תחרות ביניהם בינם לבין עצמם מי ימכור את הדירות שלו ... אחד על האלף גם יוריד מכירות. אליעד: לא. ש: למה? אליעד: כי הוא יכול להגיד להם אין בעיה אני לא מוריד את המחיר, אתם חייבים לקנות ממני בסוף נכון, לא מוריד את המחיר אז תגורו ברחוב, הוא יכול להגיד להם אני לוקח כמה שאני רוצה והם חייבים לשלם לו. ברגע שיש הרבה היצע הרבה מוכרים רוצים למכור ויש הרבה מוכרים יותר מקונים אז המחירים יורדים. עכשיו איך אפשר לגרום לכך שהרבה אנשים ירצו למכור את הדירות אין אפשרות אז מה עושים פשוט בונים עוד דירות ברגע שבונים עוד דירות אז מלא קבלנים בונים מלא דירות ואז יש יותר רוצים למכור יותר רוצים למכור מרוצים לקנות המחירים יורדים ונגיד שאם המחירים יהיו זולים אז אלה שיש להם כסף יקנו את כל הדירות הריקות אז עושים עוד דירות הם בסוף יגמר להם הכסף נכון אז בסוף גם אלו שאין להם יוכלו לקנות. עכשיו כל המשחקים שנגיד בנק ישראל עושה שהמדינה עושה שפה ששם זה הכל פתרונות שהם עקיפים הוא אומר אם ... שאפשר לגור בהן מאחר שהאוכלוסייה לא גדלה בדיוק בקצב של הדירות, זאת אומרת אם נגיד עכשיו השנה נלך ברחוב כמה אנשים רוצים לקנות דירה מאה אלף ויבנו עד סוף השנה מאתיים אלף דירות כל המחירים יצנחו אבל אם כמה אנשים רוצים לקנות דירה מאה אלף כמה דירות יש עשר אלף המחירים יעלו וזה לא משנה איך עכשיו יסובבו את זה, יסובבו ... מרגישה יותר מאוימת מזה יותר מאשר האזרחים. אבל אם נגיד היה מצב קטסטרופאלי שהאזרחים אומרים עד כאן זהו אין דבר כזה אם אין דירה ואם אני אין לי איפה לישון גם לך אין איפה לישון לדוגמה והיו באמת על אמת אז לצורך העניין זה כבר לא היה ... את ההוא בשביל ההוא וזה כל מיני טריקים וקומבינות, בסופו של דבר יש את הפתרון המחויב אם משחקים עם הריבית מורידים מעלים, בורסה מורידים מעלים הכל מורידים מעלים זה הכל פתרונות שלא באמת עובדים כי הם לא הולכים ישירות לשורש הבעיה, ... הדירות ירד זה הכל ואם לא יישאר קיים איך שהוא ואם יהיה הפוך יעלה ולא משנה איך יסובבו את הגלגל, אם יהיו יותר אנשים שרוצים לקנות מאנשים שרוצים
מלחמה ביוקר המחייה, למה המחירים בארץ גבוהים? יקר לחיות בישראל, למה הכל יקר כאן? עליות מחירים, הורדת מחירי הנדלן, למה המחירים עולים? מה גורם לעליית המחירים? איך לגרום להורדת המחירים? פוליטיקה, שיעור בכלכלה, היצע וביקוש
מלחמה ביוקר המחייה, למה המחירים בארץ גבוהים? יקר לחיות בישראל, למה הכל יקר כאן? עליות מחירים, הורדת מחירי הנדלן, למה המחירים עולים? מה גורם לעליית המחירים? איך לגרום להורדת המחירים? פוליטיקה, שיעור בכלכלה, היצע וביקוש
... ביוקר המחייה, למה המחירים בארץ גבוהים? יקר לחיות בישראל, למה הכל יקר כאן? עליות מחירים, הורדת מחירי הנדלן, למה המחירים עולים? מה גורם לעליית המחירים? איך לגרום להורדת המחירים? פוליטיקה, שיעור בכלכלה, היצע ... אך גם המשכורות עולות פי שניים, אז בפועל לא חל שינוי משמעותי. הבעיה נוצרת כשהמחירים עולים בשיעור גבוה יותר משיעור העלייה במשכורות, מה שגורם לכך שיכולתו של האדם לקנות פוחתת. מה משפיע באמת על המחירים? המחיר של מוצר מושפע משני דברים עיקריים: היצע וביקוש. אם יש הרבה אנשים ... שהציבור יבין את המקור האמיתי לבעיה ולא יתבלבל או יפנה את המחאה למקומות הלא נכונים. למה המחירים בישראל גבוהים? איך להוריד את יוקר המחייה? מה משפיע על מחירי הנדלן? האם המדינה אחראית לעליית המחירים? איך תחרות משפיעה על המחיר? מה גורם למחירי הדירות לעלות? למה אין מספיק ...
תמא 38, כדאיות כלכלית, השקעה כספית, יזמות, נדלן, לקיחת סיכון כספי, השקעה בעסקים, ניתוח תוכנית טלוויזיה, ייעוץ עסקי, ייעוץ לעסקים, לקיחת סיכונים כלכליים, ניהול סיכונים פיננסיים
... 38, כדאיות כלכלית, השקעה כספית, יזמות, נדלן, לקיחת סיכון כספי, השקעה בעסקים, ניתוח תוכנית טלוויזיה, ייעוץ עסקי, ייעוץ לעסקים, לקיחת ... לבנות שתי קומות במקום אחת, אז הוא ירוויח יותר כסף ויגדל הסיכוי שיסכים להשתתף בפרויקטים של חיזוק הבניין. בהתחלה זו נראית טענה ברורה ... נאמר שבאזורים בהם מחירי הדירות גבוהים, קבלנים יהיו מוכנים להשקיע יותר מכיוון שהרווחים ממכירת דירות גבוהים באופן משמעותי. לעומת זאת, ... אליעד כהן מדגים את הנושא בעזרת דוגמה פשוטה: אם יש לך אפשרות להשקיע בעסקה עם 90 אחוז סיכוי להרוויח סכום קטן, לעומת השקעה אחרת עם 80 אחוז סיכוי להרוויח סכום עצום, ייתכן שתעדיף את העסקה השנייה, למרות שהסיכוי נמוך יותר. כלומר, לא רק הסיכוי להרוויח חשוב, אלא גם גובה התשואה הוא שיקול קריטי. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו מישהו יכול לזכות ב - 90 אחוז סיכוי בשקל אחד, לעומת 80 אחוז סיכוי לזכות במיליון שקלים. ברור שאנשים יעדיפו לקחת סיכון קצת יותר גבוה כשהתשואה הפוטנציאלית גבוהה במיוחד. כך גם בעולם הנדלן: אם קבלנים יקבלו אפשרות להרוויח יותר כסף משמעותית באזורים עם ביקוש גבוה, הם יהיו מוכנים לקחת סיכונים ... בפרויקטים של תמא 38, היא בעצם יוצרת תנאים טובים יותר להשקעה גם במקומות שהיום פחות משתלמים. כשהקבלן יודע שהוא יכול להרוויח סכומים גדולים מאוד, אפילו סיכוי קטן יותר להשקעה יכול להפוך להיות כדאי כלכלית. אם קודם לכן האזור הזול לא היה ... יותר, אבל גם כאן צריך להביא בחשבון גורמים נוספים כגון זמן, השקעה ראשונית, רמת סיכון, וזמינות של הזדמנויות עסקיות אחרות. איך אפשר ... תמא 38 משל לחיים האישיים. בדיוק כמו שיש אזורים ששם קל לך להשקיע ולחזק את עצמך כי התשואה מיידית וברורה, כך יש אזורים בחייך האישיים שאתה פחות נוטה להשקיע בהם. אם תראה את הערך האפשרי של השקעה באזורים האלו, גם בהם תוכל לקבל תשואה גבוהה יותר. בדיוק כמו ... 38, אדם יכול לשפר את חייו על ידי זיהוי מקומות שבהם הוא פחות משקיע, והבנה עמוקה יותר של האינטרסים והתועלות שיקבל כתוצאה מההשקעה הזו. אליעד מוסיף שגם בחיים האישיים, לפעמים כדאי להסתכן יותר, כאשר התשואה הצפויה גבוהה במיוחד. גם אם מדובר בסיכוי נמוך יותר, תשואה גבוהה יכולה להפוך את ההשקעה למשתלמת יותר, אפילו כשמדובר בסיכונים גבוהים יחסית. איך אפשר להרוויח יותר על ידי הבנת המהות של דברים? אליעד כהן מסכם שההבנה האמיתית של ... הוא מסוגל לראות הזדמנויות שהיו בלתי נראות קודם לכן, ולהרוויח יותר מכל פעולה או החלטה שלו, בין אם זה בנדלן, בעסקים או בחיים האישיים. כך הוא לומד להפיק תשואה גבוהה יותר גם ...
שיטות מכירה, התאמת שיטת המכירה למוצר, כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת, התאמת סגנון המכירה למוצר, אופי של איש מכירות, איזה אופי צריך איש מכירות? סוגי מכירה שונים, סגנונות מכירה שונים, כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר, האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? להיות תותח במכירות, מה צריך כדי לדעת למכור? סוגים שונים של שיטות מכירה, תיווך דירות, מתווך דירות, ללמוד למכור, אני לא טוב במכירות, איך למכור נדלן? סוגי עסקאות שונים, סוגים של משא ומתן, איך למכור בית?
... אופי של איש מכירות, איזה אופי צריך איש מכירות? סוגי מכירה שונים, סגנונות מכירה שונים, כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר, האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? להיות תותח במכירות, מה צריך כדי לדעת למכור? סוגים שונים של שיטות מכירה, תיווך דירות, מתווך דירות, ללמוד למכור, אני לא טוב במכירות, איך למכור נדלן? סוגי עסקאות שונים, סוגים של משא ומתן, איך למכור בית? וכאן נשיב לשאלה, האם איש מכירות טוב, יכול למכור כל מוצר לא משנה מה המוצר? ובמידה ואתה שונא למכור וגרוע במכירות, איזה מוצרים כן אתה יכול להיות טוב בלמכור אותם? כי אולי יש משמעות למוצר שאתה מוכר, בהתאם לאופי שלך כאיש מכירות. ואם אתה לא יודע למכור מוצר אחד, אולי כן תדע למכור מוצר אחר? והאם אפשרי לומר שמי שהוא טוב במכירות ויודע למכור, הרי שזה לא משנה איזה מוצר הוא ינסה למכור. ואו שאתה יודע למכור או שלא. אבל בהנחה שאתה יודע למכור, הרי שאתה תהיה טוב במכירות של כל סוג של מוצר. ובמידה ואתה לא טוב במכירות, הרי שאתה לא תצליח למכור כל מוצר לא משנה מה? ובמהות, השאלה היא, האם נכון לומר שאתה יכול להיות טוב במכירות ברמה כלשהי, בלי קשר לסוג המוצר שאתה רוצה למכור, או שאתה יכול להיות טוב במכירות למוצר אחד ולא טוב במכירות למוצר אחר? וכמובן שאני לא מתכוון לומר, שברור שבחורה יפה יהיה לה יותר קל למכור מוצרי יופי מאשר בחורה פחות יפה, שכנראה יהיה לה יותר קשה למכור מוצרי יופי. דהיינו, ברור שיש מוצרים שכדי שתצליח למכור אותם, כדאי שיהיו לך מאפיינים כלשהם כמוכר. לדוגמה אם אתה רוצה למכור מוצרי בריאות, כדאי כנראה שאנשים יחשבו שאתה בריא. או שאם אתה רוצה למכור לאנשים אימוני כושר, אז כדאי שלא תהיה שמן. כי בהחלט יש מוצרים שכדאי שלמוכר יהיו מאפיינים כלשהם כאשר הוא מוכר. אני גם לא מדבר על העניין שכדי למכור מוצר כלשהו, אתה לפעמים צריך מידע ספציפי על המוצר. כי מי שיש לו המון מידע על מוצר מסוים, לא בטוח שהוא מכיר מוצר אחר מספיק טוב, כדי למכור את המוצר האחר. כי לפעמים צריכים מידע ספציפי על המוצר, כדי למכור את המוצר. במילים אחרות, ברור שכדי למכור מוצר מסוים, לשם כך אתה צריך להיות עם ידע מסוים ועם פרופיל מסוים. מה שכן השאלה היא, האם אתה צריך אופי מסוים וכישורי תקשורת בין אישית מסוימים, כדי להיות מסוגל למכור מוצרים שונים. האם אתה צריך כישורי מכירה שונים, כדי למכור מוצרים שונים? או שמי שמוכשר ברמת יכולת המכירה שלו למכור מוצר מסוים, הוא יוכל למכור גם מוצר אחר? והתשובה היא, שאכן למוצרים שונים יתכן ...
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
... פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ... התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן , לתאם פגישת מכירה וכאן נסביר על תהליך של תיאום פגישות מכירה ואיך לתאם פגישת מכירה עם לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מנסה לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, כדי למכור ללקוח את המוצר. והלקוח מסרב להיפגש ... התנגדות של מכירת הפגישה ללקוח. אז כמובן שיש לנו כאן תהליך מכירה בפני עצמו, שהוא חלק מתהליך מכירה גדול יותר. דהיינו, בתהליך המכירה הגדול, אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר כלשהו, לדוגמה בית, שמצריך את איש המכירות, לפגוש בפועל את הלקוח, כדי למכור לו את הבית. אבל בתוך תהליך המכירה הראשי, יש גם תהליך מכירה משני, שבו על איש המכירות למכור ללקוח את הפגישה הפיזית. דהיינו, לשכנע ... עוד מידע בטלפון וכיוב. אז איך בעצם נגרום ללקוח להגיע לפגישה ואיך לתאם פגישה עם הלקוח? אז בעיקרון צריכים להסתכל על הדברים בצורה הבאה: אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר. המוצר הוא הפגישה. הלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר. זה יכול לנבוע מכמה סיבות ... לקבל עוד מידע בטלפון, שזה בעצם המוצר שמתחרה בפגישה הפיזית. דהיינו, לקבל מידע בטלפון או באופן דיגיטאלי, זה המוצר המתחרה בפגישה הפיזית, שהלקוח כן רוצה לרכוש. ועלינו להבין גם את המוצר המתחרה. מה ... שהלקוח חושש מכך שהוא לא יודע להגיד לא לאיש המכירות, והלקוח חושב שאם הוא יגיע לפגישה פיזית, אז מנהל המכירות יפעיל עליו לחץ, כדי לחתום על איזה מסמך ולרכוש מוצר, גם אם הוא לא מתאים ללקוח. 3 - ... בפגישה. כי מרחוק, הוא יקבל את כל המידע באופן מלא, באופן מסודר, הלקוח יוכל לעבור עליו בנחת במזגן, בלי איש מכירות שיושב לו על הראש ושמנסה לגרום לו לקנות. וכל זה בלי לעמוד בפקקים, למצוא חניה, לקחת יום חופש מהעבודה וכולי. אז מה בעצם עלינו לעשות כדי לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? תשובה: עלינו לגרום לו מצד אחד להעריך את המידע שאנחנו נותנים לו מרחוק ... שהוא ייתרם מלהגיע לפגישה הפיזית ושלא יגרם לו נזק מכך שהוא יגיע לפגישה הפיזית. ואיך עושים את זה? תשובה: ראשית צריכים לגרום ללקוח להרגיש, שלא מנסים למכור לו בכח משהוא שלא מתאים לו. אלא שיש כאן ... מנסים להבין את הצרכים של הלקוח, ומנסים להתאים את המוצר ללקוח, לבדוק האם ואיזה מוצר אולי מתאים ללקוח בהתאם לצרכים של הלקוח. אבל בשום אופן לא מנסים למכור ללקוח. במידה והצלחנו לעשות את זה, ... ורק בפגישה או בפגישות פיזיות, רק כך ניתן להבין יותר טוב את הלקוח ולהבין ביחד עם הלקוח מה בדיוק מתאים לו. דהיינו, מטרת הפגישה הפיזית, היא לא כדי למכור ללקוח, אלא כדי לעזור ללקוח להגיע לוודאות עוד יותר גדולה, האם הוא רוצה או אולי לא רוצה, לרכוש את המוצר. כי מרחוק, הלקוח יכול להטעות ... התאמת המוצרים השונים, לצרכים של אותו הלקוח. במילים אחרות, אם הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה פיזית איתך, כנראה שהוא לא רואה בך חבר, אלא מנהל מכירות שרוצה למכור לו משהו. כמו כן כנראה שהוא לא רואה בך ... ללקוח את זה שאתה מומחה. תמכור ללקוח את זה שיש הרבה מידע נוסף שהוא יכול לקבל רק פיזית, שאתה לא רוצה שהוא יקבל החלטה שגויה בטעות. ואז זה מגדיל את הסיכוי שהלקוח ירצה להגיע לפגישה פיזית. וכך ...
בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני
בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני
... פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני למה לא כדאי לקנות בזול במבצעי Black Friday? אליעד כהן מציין כי אחד ממנגוני השיווק המרכזיים של מבצעי Black Friday, Cyber ... בעקבות ההנחות, תחושה שגורמת לצרכן להרגיש שהוא דפק את המערכת. אליעד מציין כי אנשים מרגישים שיש להם יותר כסף, ושיש להם יכולת לרכוש יותר. יש תחושת שפע, אך האשליה היא שבפועל הוצאתם יותר כסף על מוצרים שלא היה בהם צורך אמיתי. איך ה - FOMO (פחד מהחמצה) משפיע על קניות מיותרות? פחד להחמיץ הנחה (FOMO) הוא מהגורמים המרכזיים שמובילים אנשים לקנות מוצרים שהם לא באמת צריכים. ברגע שמתעורר פחד לא להפסיד את ההזדמנות או את המבצע, הצרכן מוצא את עצמו רוכש יותר ... מיותרות? לגבי התנהלות צרכנית נבונה, אליעד ממליץ להימנע מהשפעת המבצעים על החלטות הקנייה. אם אדם באמת צריך מוצר מסוים, כדאי לקנות אותו כשמצאים מחיר הוגן, לא בהכרח במהלך תקופת מבצע. אם המוצר לא נצרך באמת, עדיף להימנע מהרכישה גם אם יש הנחה. ... ניתן לחסוך כסף באופן כללי, שכן רוב האנשים קונים במבצע דברים שלא באמת היו רוכשים בסיטואציה רגילה. מהם המבצעים שמניעים אותנו לרכוש יותר? מבצעים כמו אחד ועוד אחד, קופוני הנחה ומבצעי מכירות מפתים את הצרכן לקנות יותר ממה שהוא צריך. לדברי אליעד, מטרת מבצע כזה היא לא להוזיל את המחיר, אלא להגדיל את כמות הרכישות, ולעיתים ... המוכר להציע הנחות? המוכר לא עושה הנחות מתוך רצון לספק לצרכן הנחה אמיתית, אלא מתוך רצון להגדיל את מכירותיו. אם הוא לא מצליח למכור את המוצר במחיר מלא, הוא יציע הנחה כדי להמריץ את המכירה. יש לכך יתרונות עבור המוכר, אך הצרכן עלול להרגיש שהוא ... מבזבוז כסף, אליעד ממליץ להימנע מהתמכרות לשופינג על ידי הצבת גבולות תקציביים. אם הצרכן יודע שהוא לא צריך את המוצר, אין סיבה לרכוש אותו גם אם יש הנחה. אם יש מטרה ברורה לרכוש משהו - אז כדאי לקנות אותו במחיר ההוגן ביותר, מבלי להתפתות להנחות ולהצעות שנראות אטרקטיביות מדי. התנהגות צרכנית איך נכון לחסוך כסף? התנהלות צרכנית נבונה צרכן חכם איך להרוויח בלוטו בוודאות? חגיגת קניות הפסיכולוגיה של מבצעים והנחות למה הדרך הכי טובה לחסוך כסף היא לא לקנות בתקופת מבצעים? כאשר מגיעים Black Friday, Cyber Monday, חג הרווקים הסיני או כל תקופת מבצעים אחרת, נדמה שזאת הזדמנות לשלם פחות ולמצוא הנחות ומבצעים שונים. בפועל, רבים מנצלים את ההזדמנות כדי לרכוש דברים שלא באמת צריכים, ובכך מוציאים יותר כסף מאשר תכננו. אם מציבים בראש סדר העדיפויות את הרצון לחסוך כסף ולא לבזבז כסף סתם, כדאי להבין שהנחות ומבצעים נועדו בעיקר כדי לגרום לאנשים לקנות יותר, ולאו דווקא כדי לעזור לצרכן להוציא פחות. איך הדוגמה של הלוטו מבהירה את הטעות שבקניות מיותרות? ישנה השוואה בין קניות במבצע לבין מילוי לוטו: הדרך הבטוחה ביותר להרוויח בלוטו היא פשוט לא למלא אותו מלכתחילה, כי כך חוסכים את העלות ומבטיחים כסף שנשאר בכיס. באותו אופן, אם לא קונים מוצרים רק בגלל שהם בהנחה או במבצע, נחסך מראש סכום כסף משמעותי שבדרך כלל היה מתבזבז. אם אדם באמת צריך מוצר מסוים, שווה לקנות אותו בלי קשר למועד או למבצע. אך אם הקנייה נובעת רק מעצם קיומה של הנחה, יש סיכוי גבוה שהיא מיותרת. למה מבצעים גורמים לנו להרגיש שאנחנו דופקים את המערכת? כשאנשים קונים בתקופת Black Friday או ... שאוטוטו יזרקו, כך גם בענפים אחרים - לפעמים מבצע הוא דרך להיפטר ממלאי ולצמצם הפסדים. איך צרכנות חכמה קשורה לשאלה למה לא לקנות בזול? צרכנות חכמה דורשת להבין שהמוכר דואג לאינטרסים שלו, ולא בהכרח לאינטרסים של הקונה. כשצרכן קונה מוצר רק בגלל שמציעים אותו ב - 50% הנחה, הוא עלול לבזבז כסף על דבר שהוא לא צריך. במקום זאת, כדאי להחליט מראש מה באמת נחוץ ולקנות בהתאם ליכולת הכלכלית - בלי תלות במבצעים. התנהלות צרכנית נבונה תכלול בדיקה אמיתית של הצורך במוצר, ולא תתפתה רק למחיר נמוך. איך לא להיכנס למלכודת המבצעים ולהישאר עם כסף בכיס? אם אתה בטוח שאתה צריך מוצר מסוים - כדאי לקנות אותו כשאתה מוצא מחיר שנראה לך הוגן, בין אם זו תקופת מבצע או לא. אבל אם אינך באמת זקוק למוצר, עדיף להימנע ... של מבצעי אחד ועוד אחד וקופוני הנחה? הצעות מסוג אחד ועוד אחד, קופוני הנחה ומבצעי מכירות שונות מתוכננות כדי לשכנע את הצרכן לרכוש יותר יחידות, לעתים בלי צורך ממשי. התנהגות צרכנית כזו גורמת להעלאת סך ההוצאות. אם מטרתך היא באמת לחסוך כסף ולא ... או שאתה מתפתה רק בגלל ההצעה. איך זה קשור לשאלה איך להגדיל מכירות מהצד של המוכר? המוכר משיק מבצעים והנחות כדי להגדיל מכירות ולמכור מלאי שלא נמכר במחירו הרגיל. זו אסטרטגיה שיווקית מוכרת, וכמו בכל עסק - אין ארוחות חינם: ההנחה נועדה להרוויח עוד, גם אם היא נדמית כהפסד זמני. מצד המוכר זה לעתים כדאי, אך מנקודת המבט של הקונה, חשוב לזהות אם זו באמת עסקה ... והנחות התמודדות עם התמכרות לשופינג התנהגות צרכנית, איך נכון לחסוך כסף? התנהלות צרכנית נבונה, צרכן חכם, איך לזכות בלוטו? איך להרוויח בלוטו בוודאות? חגיגת קניות, התמכרות שופינג, איך להגדיל מכירות? הנחה על מוצרים, למה נותנים הנחה על מוצר? מבצעי ...
קורונה ודחיינות, קורונה והדחקה, למה לא לדחות בעיות למחר? למה לא לדחות דברים? למה לא להדחיק בעיות? חסכנות, קמצנות, מה שבזול עולה ביוקר? אין לי כסף לקנות בזול, מי שלא מוכן לסבול קצת סובל הרבה? מערכת הבריאות במדינת ישראל
קורונה ודחיינות, קורונה והדחקה, למה לא לדחות בעיות למחר? למה לא לדחות דברים? למה לא להדחיק בעיות? חסכנות, קמצנות, מה שבזול עולה ביוקר? אין לי כסף לקנות בזול, מי שלא מוכן לסבול קצת סובל הרבה? מערכת הבריאות במדינת ישראל
... לדחות דברים? למה לא להדחיק בעיות? חסכנות, קמצנות, מה שבזול עולה ביוקר? אין לי כסף לקנות בזול, מי שלא מוכן לסבול קצת סובל הרבה? מערכת הבריאות במדינת ישראל מדוע אסור לדחות בעיות למחר? אליעד כהן מסביר מדוע אחת הטעויות הגדולות ... אם מנהיגי המדינה היו מתייחסים לכך ברצינות, מקדישים מעט משאבים וזמן כדי להיערך, לקנות ציוד כמו מדחומים מראש ולבדוק אנשים שנכנסים לארץ, היה אפשר למנוע נזק כלכלי אדיר בהמשך. אליעד מדגיש את הפער בין החיסכון הראשוני לבין ההוצאות ... האחרון בישראל, ואומר שהנזק העצום שגרם האסון היה יכול להימנע לחלוטין אם רק היו משקיעים כמות קטנה מאוד של כסף מראש, בהכנות ובהיערכות מתאימה. אליעד מציין כי בישראל מקובל מאוד להיות חכם בדיעבד, כלומר, אחרי כל אסון מקימים ועדת חקירה ... את המציאות הקשה של מערכת הבריאות, שהוזנחה במשך שנים רבות. לדבריו, כל הכסף שנמנעו מלהשקיע במערכת הבריאות לאורך השנים, חייב כעת להיות מושקע פי כמה וכמה כדי לנסות לשקם אותה במהלך המשבר. אליעד מצביע על כך שהפאניקה הציבורית מהקורונה הופיעה ... יותר שהיה אמור להיות קנוי מלכתחילה. הוא מזכיר את הביטוי המפורסם: אין לי מספיק כסף לקנות בזול, שמסביר בפשטות מדוע המוצר הזול לעיתים קרובות מתברר כהוצאה גדולה בהרבה בסוף. הוא מדגיש שזה לא אומר שכל מוצר יקר הוא טוב, ולא כל מוצר זול ... ישראל? מה גורם להזנחה במערכת הבריאות? כיצד דחיינות מובילה לנזק כלכלי? אין לי כסף לקנות בזול? ...
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
... למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים למה לא לקנות בהנחה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מסביר מדוע לא תמיד כדאי לבקש הנחה, להוריד מחירים, או לרכוש מוצרים בהנחות. הוא מציין את המורכבות שבבקשת הנחה ואת ההשלכות האפשריות שיכולות להיגרם כתוצאה מבקשה כזו, הן עבור הלקוח והן עבור המוכר. אליעד מציין כי הנחה היא ... יותר מהונו. המוכר, לעומת זאת, שואף להרוויח כמה שיותר, ולכן יעדיף לא להעניק הנחות. זה יוצר נקודת חיכוך בין הרצון של הלקוח להרוויח על חשבון המוכר, לבין הרצון של המוכר להרוויח על חשבון הלקוח. איך הנחה יכולה לפגוע בלקוח? 1. הנחה עשויה לגרום למוכר להרגיש מנוצל: בקשת הנחה עשויה להתפרש אצל המוכר כצעד של ניצול, מה שיכול לגרום לו להרגיש ... הוא עשוי לספק שירות פחות טוב או למכור מוצר פחות איכותי. 3. הנחה עלולה להוביל להוצאות גבוהות יותר בטווח הארוך: לפעמים הנחה עשויה להוביל לכך שהלקוח ישלם יותר בהמשך. לדוגמה, אם עורך דין מסכים לתת ... מבחינת המוכר, המצב הפוך - הוא רוצה להרוויח כמה שיותר, ולכן יעדיף לא לתת הנחות. כאן נוצרת נקודת חיכוך: הלקוח רוצה להרוויח על חשבון המוכר, והמוכר רוצה להרוויח על חשבון הלקוח. איך הנחה יכולה לפגוע בך כלקוח? 1. הנחה יכולה לגרום למוכר להרגיש שאתה מנסה לנצל אותו כאשר אתה מבקש הנחה, אתה למעשה אומר למוכר שאתה רוצה שיהיה לך ... הוא עלול לנקוט בפעולות נגדך. למשל: למכור לך מוצר פחות איכותי. לתת לך שירות פחות מקצועי. לא להעניק לך יחס טוב בעתיד, אם תזדקק לו. במקרה של שירותים עם אחריות, להקשות עליך במימוש האחריות. 4. הנחה יכולה ... מספק. לבקש הנחה בצורה שמראה שאתה מעריך את המוצר והשירות. לא לנסות לסחוט את המוכר, אלא לשאול בנימוס אם יש אפשרות להנחה. מתי כדאי לבקש הנחה? 1. כשמדובר במוצר שבו המחיר קבוע ולא ישפיע על השירות ... ניהול משא ומתן, ניהול רכש, איך לרכוש מוצרים בזול? הנחה, לבקש הנחה, לתת הנחה, אחריות על מוצר, אין ארוחות חינם, אין מתנות חינם, מוצר זול, מוצר יקר, מה שבזול עולה ביוקר? איך לבחור נותן שירות? הזול ... הנחה ללקוח, הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך, שנות אחריות, האם כדאי לקנות במבצע? למה לא לעשות מבצעים? למה לא כדאי לבקש הנחה? למה לא כדאי לתת הנחה? למה לא כדאי לקנות במבצע? לעשות מבצע, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הנחה על מוצרים, כמה הנחה לתת? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך? למה לא כדאי לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לבחור נותן שירות? איך לבחור ספק? איך לבחור עורך דין? איך לבחור פסיכולוג? איך לבחור מטפל? ספק שירות זול, לקנות בזול, לקנות ביוקר, איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך לבקש הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? איך לבקש הנחה מהמוכר? איך לבקש הנחה על מוצר? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך ... שירות לתת לך הנחה? איך לקבל הנחה? למכור בזול, למכור ביוקר, המוצר יקר לי, התנגדויות מכירה, התנגדויות לקוח, איך לבחור ספק שירותים? איך לגרום לנותן שירות להתייחס אליך יפה? איך לגרום לנותן שירות לתת לך הנחה? ...
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור מה עדיף: למכור הרבה מוצרים בזול או מעט מוצרים ביוקר? אחת ההתלבטויות המרכזיות בעולם העסקים היא השאלה, מהו המודל העסקי הטוב ביותר: האם עדיף למכור הרבה מוצרים בזול או מעט מוצרים ביוקר? בשאלה הזו טמונה דילמה משמעותית שמעסיקה יזמים, בעלי עסקים ואנשי ... העסקיות לאורך זמן. מהם היתרונות והחסרונות במכירה של הרבה מוצרים בזול? כאשר מחליטים למכור הרבה מוצרים בזול, המודל מתבסס על כמות גדולה של עסקאות עם רווח נמוך יחסית בכל עסקה. היתרון הברור הוא ... קהל לקוחות רחב יותר, מה שיכול להוביל לחשיפה גדולה יותר של העסק והמוצרים, להגדיל את הסיכויים לחזרת לקוחות ולהרחיב את בסיס הלקוחות של העסק. עם זאת, ישנם גם חסרונות משמעותיים שצריך לקחת בחשבון. מכירה בכמויות גדולות דורשת השקעה רבה בזמן, לוגיסטיקה, טיפול בשירות לקוחות וניהול מלאי אינטנסיבי יותר. ככל שכמות העסקאות גדולה יותר, ... מכירה של מוצרי יוקרה, כמו מכוניות יוקרתיות, שעונים יקרים, או דירות יוקרה, מאפשרת להרוויח סכום גדול מאוד מכל עסקה בודדת, ובכך להקטין את כמות העסקאות הדרושות להגיע לרווח הרצוי. אך גם כאן קיימים ... בנוסף, מכירת מוצרים יקרים דורשת בדרך כלל תהליך שיווק ומכירה מורכב ויקר יותר, הכולל השקעה גדולה במיתוג, פרסום והכשרת אנשי מכירות מומחים. איך להחליט בין מכירה בזול להרבה לקוחות לבין מכירה ... העסקאות? מהי רמת הלחץ והאינטנסיביות בעבודה בכל אחד מהמודלים? כמה אנרגיה ומשאבים צריך להשקיע בשיווק ובמכירה? איזה סוג של לקוחות העסק מושך בכל מודל עסקי? לדוגמה, אפשר לחשוב על חנות מכוניות: האם עדיף למכור מכוניות יד שנייה רבות במחיר נמוך יחסית, או למכור מכוניות יוקרה בודדות במחיר גבוה? אין כאן תשובה חד משמעית. יתכן שאדם שמוכר מכונית יוקרה אחת בחודש מרוויח ... מוכר מעט מוצרים ביוקר ולבדוק את אותם השיקולים בדיוק. אפשר גם לנסות ליצור שילוב ביניים: למכור מוצרים זולים לצד מוצרים יקרים, ולבדוק איזו מהאפשרויות מביאה תוצאות טובות יותר. אם קשה להחליט מראש מה טוב ... ייעוץ לעסקים הקמת עסקים מכירות שיטות מכירה תמחור מוצרים מהו המודל העסקי הכי טוב? האם למכור הרבה בזול או מעט ביוקר? במסגרת השאלה הזו, נבחנים שני מודלים עיקריים של מכירה: למכור הרבה מוצרי זול או למכור מעט מוצרי יקר. השאלה הזו מציבה את הדילמה בין הרווחים הפוטנציאליים ממכירה של מוצרים במחיר נמוך בכמויות ... ההבדל המרכזי בין המודלים הוא בגובה הרווחים בסופו של יום. השאלה המרכזית היא לא האם למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, אלא כמה הרווחת בסופו של יום לאחר כל ההוצאות וההוצאות הכרוכות בעסקאות. כשהמכירה ... שדרוש לתמוך בעסקאות הרבות או אופי העבודה השונה. מנגד, אם נמכרים מוצרים יקרים, אפשר להרוויח יותר על כל יחידה, אך כמות העסקאות תהיה קטנה יותר, וייתכן ויתעורר הצורך להתמודד עם אתגרים של שיווק ... מדויק. תסריט אחד הוא לדמיין שאתה מוכר הרבה בזול. כמה הרווח שלך בסופו של יום? האם הזמן שהשקעת והמאמץ שווה את התמורה? תסריט נוסף הוא למכור מעט ביוקר. כמה נשאר לך בסוף אחרי כל ההוצאות? המשמעות היא שיש יותר שיקולים מאשר רק השיקול הכלכלי. לדוגמה, ... כל אחד מהמודלים יכול להיות משתלם יותר בתנאים שונים. ייתכן שמי שמוכר מכוניות יוקרה יוכל להרוויח יותר בעסקה אחת, בעוד שמי שמוכר מכוניות זולות ידרוש יותר עסקות כדי להגיע לרווח דומה. ההמלצה היא לבדוק את האפשרויות על פי מטרותיך האישיות ולתכנן ניסויים. לדוגמה, ניתן לנסות למכור מוצרים במחיר גבוה ומוצרים במחיר נמוך, ולראות מה מביא תוצאות טובות יותר. אם לא ברור לך איזה מודל מתאים לעסק שלך, תוכל לנסות למכור גם מוצרים זולים וגם יקרים, ולבחון איזה מהם מביא יותר רווח. אם אין אפשרות למכור את שניהם, תוכל להחזיק מגוון מוצרים שונים: זול, בינוני ויקר, ולבחון איזו קטגוריה מביאה יותר רווח. לסיכום, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עליית ערך נכס, עליית ערך דירה, עליית ערך קרקע, מה הסיכוי שערך הנכס יעלה? מה הסיכוי להרוויח מעליית ערך הנכס? מה הסיכוי שערך הדירה יעלה? מה הסיכוי שערך המניה יעלה? מה הסיכוי שערך הבית יעלה? לקנות בזול למכור ביוקר, רכישת קרקע חקלאית, השקעה בנדלן, השקעה במניות, השקעה בביטקוין, מתי להיכנס לבורסה? איך לקנות בזול ולמכור ביוקר? השקעה בקרקע חקלאית, רכישת דירה להשקעה, רכישת נדלן להשקעה, השקעה בשוק ההון, כמה הנכס שווה? מה שווי הנכס? הערכת שווי שוק של נכס
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: רכישת קרקע חקלאית, כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: רכישת קרקע חקלאית, איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה, אימון אישי לדיאטה, ייעוץ נפשי בתחום רכישת קרקע חקלאית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 02_08_2025 השעה 13:43:23 - wesi1