אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום?
וכאן אסביר, איך למנוע מראש את זה שהלקוח אומר לך בסוף השיחה "אני צריך לחשוב על זה " וכיו"ב? דהיינו, איך מראש להגדיל את הסיכוי לכך, שהלקוח לא יגיד בסוף השיחה שהוא צריך לחשוב על זה? והאם יש דרך מוחלטת לגרום לכך שהלקוח לא יגיד שהוא צריך לחשוב על זה? ועוד.

אז ברמת העיקרון המהות של האמירה "אני צריך לחשוב על זה", היא שיש עוד משהו שעדיין לא חשבתי עליו מספיק. כי אם הלקוח כבר חשב על הכל מספיק, הרי שמה עוד יש לחשוב על זה?! במילים אחרות, כשהלקוח אומר שהוא צריך לחשוב על זה, הוא בעצם אומר לך שיש עוד משהו שעדיין הוא לא סגור עליו, משהו שהוא צריך להמשיך לחשוב עליו.

עכשיו, ברמת העיקרון יתכן שהאמירה של הלקוח שהוא צריך לחשוב על זה, היא בכלל כיסוי להתנגדות אחרת שלו, שהוא לא רוצה לחשוף לך. לדוגמה, הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו מסיבה כלשהי. והוא אומר לך שהוא צריך לחשוב על זה, כדי לא לפגוע בך. כי אם הוא יגיד לך שזה לא מתאים לו, אז איש המכירות אולי יפגע ואולי יתחיל להפעיל לחץ על הלקוח. ואולי לכן הלקוח אומר שהוא צריך לחשוב על זה, ככיסוי לסיבה אחרת.

אבל בהנחה שהלקוח כן מתכוון לכך שהוא צריך לחשוב על זה, הרי שזה מבטא את זה שהלקוח בעצם אומר, שהוא לא מיצה את המחשבה שלו לגבי האם הוא רוצה לרכוש את המוצר או שלא. ולכן הטיפול המרכזי בלקוח שאומר שהוא צריך לחשוב על זה, הוא יהיה לנסות להבין על מה הוא צריך לחשוב. איזה עוד ספק יש לו.

אבל בעצם זה אומר, שאם איש המכירות לאורך השיחה, יעודד את הלקוח לשאול כמה שיותר שאלות ויגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות ולהביע ספקות ולהביע התנגדויות, הרי שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא יגיד בסוף שיחת המכירה, שהוא צריך לחשוב על זה. כי בעצם אם בדינאמיקה מול הלקוח, כבר אין יותר שאלות פתוחות, ואם כבר הכל ברור, אז ממילא המשפט אני צריך לחשוב על זה, פחות רלוונטי בהקשר של השיחה.

שוב: אם תדע לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות, בעיקר באמצעות זה שהלקוח לא יחשוש מכך שאם הוא יטיל ספק במכירה, אז אתה תפעיל עליו לחץ. שזה עוד נושא בפני עצמו, איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח ואיך ליצור אמון עם לקוח ואיך לגרום ללקוח לסמוך עליך, בכל מקרה אם תדע לעשות את זה, הרי שאתה תגרום לכך שבדינאמיקה שלך מול הלקוח, יהיה ברור שאין עוד נושאים פתוחים, ושהלקוח מבחינת הדינאמיקה בשיחה איתך, כבר יהיה במצב שבו מבחינת השיחה מולך, הוא כבר שאל את כל השאלות שיש לו, העלה את כל הספקות שיש לו וכיו"ב. ואז במקרה כזה, ברמה התקשורתית, יהיה יותר קשה ללקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה. כי בעצם מה עוד יש לחשוב? הרי כבר דיברנו על כל הספקות, מכל הצדדים ומכל ההיבטים.

ולכן בשורה התחתונה, אם תגרום ללקוח לשאול כמה שיותר שאלות וכמה שיותר להטיל ספק וכמה שיותר להרגיש בנוח להביע התנגדות, הרי שזה מגדיל את הסיכוי שהלקוח לא יגיד לך בסוף השיחה, שהוא צריך לחשוב על זה.

בכל מקרה אוסיף, שבעסקאות שהן יותר מורכבות, כגון לדוגמה רכישת בית וכיו"ב, הרי שמאוד הגיוני שלא משנה מה יקרה בשיחה, הרי שהלקוח יגיד שהוא צריך לחשוב על זה. כי יש המון מידע שצריך לבדוק ולחשוב עליו שוב ושוב. ויש המון שיקולים שצריכים לקחת בחשבון והמון מידע שצריכים לבדוק, לגבי התאמת הבית לרוכש. ובנוסף, יש גם היגיון שהלקוח, ירצה להתייעץ עם עוד אנשים, כי הוא חושב שאולי הוא פספס משהו ולא שאל משהו ולא חשב על משהו. ולכן יש מצבים, שלא משנה מה, הרי שבסוף הלקוח יצטרך לחשוב על זה.

יחד עם זאת, כנ"ל, אם הלקוח ירגיש בנוח לשאול את כל השאלות וההתנגדויות מכירה שיש לו, הרי שזה מקטין את הסיכוי לכך שהלקוח יגיד לך בסוף, שהוא צריך לחשוב על זה. ובנוסף, זה גם מגדיל את הסיכוי שאם הלקוח יגיד שהוא צריך לחשוב על זה, הרי שהוא כנראה יותר יחשוף על מה הוא עוד צריך לחשוב ומה הספקות שעדיין יש לו. כי הוא מולך בדינאמיקה שבה הוא מרגיש בנוח להטיל ספק בעסקה.
להרגיש בנוח לשאול שאלות להביע התנגדויות התנגדות מנהל מכירות לגרום ללקוח לסמוך עליך להפעיל לחץ על לקוח דוגמה מרגיש בנוח התנגדויות במכירות בטלפון עיקרון איך לגרום ללקוח לסמוך עליך איך לא להפעיל לחץ על לקוח איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה איך לגרום ללקוח להרגיש איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח איך לגרום ללקוח לסמוך עליך איך למנוע איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה איך לנטרל איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה איך לסגור עסקה איך לסגור עסקה במקום איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות הלקוח הלקוח שלך התנגדויות התנגדות חוסר ודאות חוסר וודאות לא להפעיל לחץ על לקוח לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה לגרום ללקוח להרגיש לגרום ללקוח להרגיש בנוח לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות לגרום ללקוח לסמוך עליך לגרום ללקוחות להביע להביע התנגדויות להביע התנגדות להביע ספקות להפעיל להפעיל לחץ להפעיל לחץ על לקוח להרגיש להרגיש בנוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות להרגיש בנוח להביע ספקות להרגיש בנוח לשאול שאלות לחץ לחץ על לקוח לחשוב למה לגרום ללקוח למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות למה לקוח צריך לחשוב על זה למנוע למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה לנטרל לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה לסגור לסגור עסקאות לסגור עסקה לסגור עסקה במקום לסמוך לסמוך עליך לקוח לקוח צריך לחשוב על זה לקוח שצריך לחשוב על זה לקוחות לשאול לשאול שאלות לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מה הלקוח צריך מה שהלקוח צריך סגירת עסקאות סגירת עסקה ספק ספקות על מה הלקוח צריך לחשוב עסק עסקה עסקים צריך צריך לחשוב צריך לחשוב על זה רגישות שאלה שאלות
איך להפעיל רק שריר ספציפי בתנועה? איך לבודד שריר בתרגיל? איך לוודא שרק הוא יעשה את התנועה? בידוד שריר בתרגיל / תרגיל מבודד
... להפעיל רק שריר ספציפי בתנועה? איך לבודד שריר בתרגיל? איך לוודא שרק הוא יעשה את התנועה? בידוד שריר בתרגיל תרגיל מבודד לפעמים אנחנו רוצים להפעיל בתנועה, רק שריר ספציפי. ואנחנו רוצים למנוע משרירים אחרים להתערב באותה התנועה. במקרה כזה, ננסה לנעול את הגוף ולכווץ את שאר ... הידיים מתקרבות מצדדי הראש, או לפני הראש, עלול החזה גם להתכווץ קצת, ולסייע בתנועה. ואת זה אנחנו רוצים למנוע כנל. ...
ניתוח טקסטים, דב חנין, טכניקות שכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח חושב? עובדות ופירושים, שיטות שכנוע, איך לשכנע אנשים? איך להפעיל אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לנתח טקסט?
ניתוח טקסטים, דב חנין, טכניקות שכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח חושב? עובדות ופירושים, שיטות שכנוע, איך לשכנע אנשים? איך להפעיל אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לנתח טקסט?
... משתכנע? איך המוח חושב? עובדות ופירושים, שיטות שכנוע, איך לשכנע אנשים? איך להפעיל אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לנתח טקסט? איך לנתח טקסט בצורה מעמיקה? ניתוח טקסטים בצורה ... את הקורא לשתף מראש, עוד לפני שהחליט אם התוכן חשוב לו או לא. זה עשוי לעורר התנגדות מיידית אצל הקורא, שיחשוב למה אני חייב לשתף? ודווקא לא ישתף. הדקויות האלו הן כלי חשוב לשכנוע ... בין עובדות ופירושים? איך לשכנע אנשים בעזרת מילים? מהי מניפולציה בשפה? איך להפעיל אנשים באמצעות מילים? איך טקסט משפיע על הקורא? מה ההבדל בין קראו ושתפו ל - שתפו וקראו? ...
עומד לפני שבירה רגשית, מינוף רגשי, געגועים לאקסית המיתולוגית, לחץ נפשי, להפעיל על עצמך לחץ, לאתגר את עצמך, לסגף את עצמך, שבירה נפשית, עומד להישבר, עומס נפשי
עומד לפני שבירה רגשית, מינוף רגשי, געגועים לאקסית המיתולוגית, לחץ נפשי, להפעיל על עצמך לחץ, לאתגר את עצמך, לסגף את עצמך, שבירה נפשית, עומד להישבר, עומס נפשי
... לפני שבירה רגשית, מינוף רגשי, געגועים לאקסית המיתולוגית, לחץ נפשי, להפעיל על עצמך לחץ, לאתגר את עצמך, לסגף את עצמך, שבירה נפשית, עומד להישבר, עומס נפשי מהן הדרכים להתמודד עם תחושת שבירה רגשית ... השבירה לטובת תהליך אישי של מינוף רגשי. הוא מציין שעדיף להימנע מלקשר שוב עם האקסית, במקום זאת, יש למנף את התחושות של דאגה ולחץ למקום של חיזוק עצמי. במקום להפעיל לחץ על עצמו במובן של חיפוש אחרי האקסית, אליעד ממליץ להעביר את האנרגיה הזאת למקום שבו הוא יתחיל להבין את ... חיצוניים. איך להתמודד עם תחושת שבירה רגשית? מהו מינוף רגשי? איך להתמודד עם געגועים לאקסית? מהו תהליך של התפתחות אישית? איך למנוע סבל רגשי מיותר? מהם הצעדים להתמודדות עם לחץ נפשי? כן. ש: אני מרגיש כבר חודש לא הייתי עם האקסית שלי שום דבר כלום, לא עבר בינינו שום מסר ואני כאילו מרגיש ... שדי אני כבר לא יכול עם החוסר הזה אני חייב סיגריה. אליעד: אני אומר שאת כל תחושת השבירה תנסה למנף אותה לדבר אחר, תמנף אותה ללחץ כאילו אל תיצור איתה קשר כדי להפעיל על עצמך לחץ רגשי לנסות לפתור את זה. ש: זאת בדיוק הסיבה שאני לא יוצר איתה קשר. אליעד: כן אבל כאילו את כל העצבים שלך של ...
האם ישות יכולה להפעיל את עצמה בכוחות עצמה? האם ישות יכולה לשנות את עצמה בכוחות עצמה? האם ישות שלא יכולה לשנות את עצמה, יכולה לשנות ישות אחרת? האם ישות שלא יכולה להפעיל את עצמה, יכולה לשנות ישות אחרת? יחסי גוף נפש, אשם תורם בדיני חוזים, אשם תורם בתאונת דרכים, תאונת שרשרת, מה גורם למה? מהי הסיבה הראשונה של כל הסיבות?
... ישות יכולה להפעיל את עצמה בכוחות עצמה? האם ישות יכולה לשנות את עצמה בכוחות עצמה? האם ישות שלא יכולה לשנות את עצמה, יכולה לשנות ישות אחרת? האם ישות שלא יכולה להפעיל את עצמה, יכולה לשנות ישות אחרת? יחסי גוף נפש, אשם תורם בדיני חוזים, אשם תורם בתאונת דרכים, תאונת שרשרת, מה גורם למה? מהי הסיבה הראשונה של כל הסיבות? האם ישות יכולה להפעיל את עצמה בכוחות עצמה? בתחילת הדיון הועלתה השאלה האם ישות כלשהי יכולה להפעיל את עצמה בכוחות עצמה, או שהיא תמיד תלויה בגורם חיצוני. כדי לברר זאת, אליעד ביקש תחילה להגדיר בבירור מהי פעולה. הוסבר כי פעולה פירושה יצירת שינוי. למשל, אבן ... נחשב לפעולה. אליעד מבהיר שפעולה מוגדרת רק כאשר מתרחש שינוי בפועל. האם יש הבדל בין הפעלה עצמית להפעלה באמצעות גורם חיצוני? אליעד דן בשאלה מה המשמעות של להפעיל את עצמי: האם זה אומר שינוי פנימי או שזה יכול להיות שינוי חיצוני? לדוגמה, כשאדם רוחץ את פניו, הוא מבצע פעולה עצמית לכאורה, אך הוא משתמש במים כדי להשלים את ... יד שמאל, או שהאדם מפעיל את שתיהן באמצעות התודעה שלו? לפי אליעד, בשני המקרים האדם לא מפעיל את עצמו בלבד אלא תמיד יש שילוב של גורמים נוספים. האם אטום יכול להפעיל את עצמו ללא גורם חיצוני? אליעד עובר לדוגמה פיזיקלית: אטום שנראה לכאורה כאילו נע באופן עצמאי. הוא מסביר כי למעשה האטום אינו זז מעצמו אלא מושפע מגורמים ... משתנה ללא כוח חיצוני שמופעל עליו. מכאן שהאטום, למרות שנראה לכאורה בתנועה, אינו מפעיל את עצמו אלא מופעל מבחוץ. מהי ישות שאינה ניתנת לחלוקה והאם היא יכולה להפעיל את עצמה? אליעד מעלה את השאלה הבאה: מה קורה כשמגיעים לישות הקטנה ביותר, שאינה ניתנת לחלוקה, האם היא מסוגלת להפעיל את עצמה? התשובה שעולה היא שהישות הבסיסית ביותר לא יכולה להשתנות מבפנים (כי אין לה חלקים פנימיים שיכולים לזוז). השינוי היחיד האפשרי עבורה הוא שינוי מקום או ... יחסי גוף ונפש: כאשר האדם מחליט להזיז את ידו, האם הנפש היא המפעילה את היד, או שהיד מפעילה את עצמה? ואם הנפש אכן מפעילה את היד, נשאלת השאלה האם הנפש יכולה להפעיל את עצמה או שגם היא מופעלת על ידי כוח עליון יותר. הוא מביא כדוגמה את המקרה שבו בבית הדין של מעלה הגוף והנפש מטילים אחריות זה על זה - הגוף טוען שאינו יכול לפעול ... או שהמטבע הראשון בלבד אחראי לכל השרשרת? המסקנה כאן היא שמטבע מספר 2 אינו מפעיל את עצמו, אך הוא בהחלט שותף להפעלת מטבע 3. מכאן, שגם אם ישות לא יכולה להפעיל את עצמה, היא עדיין יכולה להפעיל ישות אחרת בתהליך שנוצר על ידי גורם נוסף. מסקנות מרכזיות מהדיון ישות בסיסית שאינה ניתנת לחלוקה אינה יכולה להפעיל את עצמה. שינוי מחייב תמיד כוח חיצוני. ישות יכולה להיות חלק בשרשרת פעולות גם אם אינה מקור הפעולה. האחריות לפעולה תלויה בדרך שבה מתבוננים על השרשרת הסיבתית. ... את עצמו? מהם יחסי גוף ונפש? מהו אשם תורם בדיני חוזים? מי אחראי בתאונת שרשרת? האם ישות מורכבת קיימת באמת? האם שינוי מחייב כוח חיצוני? האם ישות יכולה להפעיל את עצמה? במהלך השיחה, עסקנו בשאלה האם דבר כלשהו יכול להפעיל את עצמו, או שמא תמיד נדרש גורם חיצוני שישפיע עליו. ניסינו לפרק את המושגים הבסיסיים של ישות, פעולה ושינוי, ולבחון האם קיימת אפשרות שמשהו יפעיל את עצמו ללא גורם ... משנה את מקומה - זה נחשב לפעולה? כדי לדייק יותר, נשאלה שאלה נוספת: אם אני דוחף את האבן והיא אינה זזה, האם זה נחשב לפעולה? כלומר, האם עצם ההשפעה שניסיתי להפעיל היא פעולה, או שרק תוצאה של שינוי בפועל היא זו שנחשבת לפעולה? האם ישות יכולה להפעיל את עצמה? בשלב הבא ניסינו להבין האם בכלל ניתן לומר שמשהו מפעיל את עצמו. לצורך כך, התחלנו בלפרק את המונח להפעיל. אם להפעיל פירושו לגרום לשינוי, אז כל ישות שמפעילה את עצמה חייבת לגרום לשינוי כלשהו בתוך עצמה. בשלב זה שאלנו - האם שינוי חייב להיות פנימי? או שגם שינוי חיצוני, כמו שינוי ... אחר השפיע עליו. מהי ישות שאינה ניתנת לחלוקה? בנקודה זו ניסינו להבין - האם ניתן להגיע לישות הקטנה ביותר, שאינה מורכבת משום דבר נוסף, ולשאול האם היא יכולה להפעיל את עצמה? אם ישות היא הקטנה ביותר, ללא חלקים פנימיים, אז היא אינה יכולה להשתנות מבפנים, משום שאין בה שום מרכיב פנימי שישפיע עליה. הדבר היחיד שיכול לקרות לה הוא ... שאנו עושים באמת שייכות לנו, או שהן חלק משרשרת פעולות שנובעות מהשפעות חיצוניות? סיכום במהלך השיחה, ניסינו להבין את מושג הפעולה, ולשאול האם ישות יכולה להפעיל את עצמה. המסקנה הייתה שלא ניתן לשנות דבר ללא כוח חיצוני, אך ייתכן שדברים משתנים כחלק ממערכת מורכבת של השפעות ופעולות. השיחה גם העלתה שאלות עמוקות יותר על הדרך ...
מה מסתתר מאחורי הרצון להיות שווה? מה הכוונה להיות בדמות פנימית? למה אני רוצה להרגיש שווה? מה ההבדל בין להבין לבין להאמין? האם באמת חייבים להרגיש טוב? איך אפשר להשתחרר מדמות פנימית וממעגל הזיוף? איך אפשר לחיות באופן חופשי באמת? למה חשוב להפעיל את השכל ולחקור סיבתית? איך להתמודד עם תחושת זיוף או תקיעות? מדוע חשוב לא לפחד להרגיש רע? מדוע אנחנו נאחזים בדמויות שאנחנו לא? איך משתחררים מהאמונה שחייבים להרגיש טוב?
... איך אפשר לחיות באופן חופשי באמת? למה חשוב להפעיל את השכל ולחקור סיבתית? איך להתמודד עם תחושת זיוף או תקיעות? מדוע חשוב לא לפחד להרגיש רע? מדוע אנחנו נאחזים ... סבל גדול יותר מהרגעים הרעים עצמם. למה חשוב להפעיל את השכל ולחקור סיבתית? אליעד מציע לפתח את המוח באמצעות ניתוח סיבתיות, כלומר, לשאול על כל רגש וכל פעולה למה? - ... הסיבתי כדי להשתחרר באמת, אליעד ממליץ להפעיל את המוח דרך שאלות סיבתיות: למה אני מרגיש את זה? מאיפה באה האמונה הזו? כך האדם מפרק את שורשי הסבל ומגיע לאמת ... לייצר תלות ברגש - אלא חופש ממנו. למה חשוב להפעיל את השכל? השלב הבא הוא לפתח את המוח על ידי ניתוח סיבתיות. לשאול על כל דבר שאתה מרגיש - למה אתה מרגיש את זה? מאיפה ... מה מניע אותך ולמה. השחרור מגיע מהבנה, לא מהתנגדות. ההבנה משנה את החוויה, גם אם כלפי חוץ אתה ממשיך לחיות אותו הדבר. איך להשתחרר מדמות מזויפת? למה חשוב להבין ולא ...
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
... למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע איך לגרום ללקוח להרגיש טוב ולהגדיל מכירות? כדי להגדיל מכירות, על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לגבי המוצר שהוא מציע לו. אחת הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו, כלומר, שהוא יגרום לו יותר נזק מאשר תועלת. הדרך להבטיח שהלקוח ירכוש את המוצר היא לגרום לו לחשוב שהמוצר יועיל לו, על ידי יצירת תחושה שהמוכר עצמו מעוניין בטובתו של הלקוח. כיצד נגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב עבורו? כאשר לקוח מאמין שהמוכר פועל מתוך רצון טוב כלפיו, המוח שלו יחשוב שגם המוצר המוצע לו יועיל לו. המוח של הלקוח מסיק שאדם שמנסה לעשות לו טוב לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. לכן, כדי למכור יותר, יש לגרום ללקוח להרגיש טוב, הן באופן ישיר, על ידי יחס אישי (כמו שימוש בשמו הפרטי של הלקוח), והן באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן לטובתו. איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? השימוש בשמו הפרטי של הלקוח הוא דרך פשוטה אך אפקטיבית לגרום לו להרגיש טוב. השם של אדם ... הייחודיות שלו, ולכן, כשפונים אליו בשמו, הוא מרגיש שדיברו אליו באופן אישי ולא כאחד מתוך המון. פעולה כזו נותנת לו תחושת ערך עצמי, כי הוא לא מרגיש כמו עוד לקוח, אלא כמו אדם חשוב. כתוצאה מכך, הלקוח נוטה יותר לסמוך על המוכר ולהאמין שהמוצר שמציעים לו באמת מיועד עבורו. למה חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח? השם הפרטי של אדם נושא עמו תחושת ייחודיות. כאשר פונים ללקוח בשמו, הוא מתחיל לחשוב שהוא לא עוד אחד, אלא אדם מיוחד. התחושה הזאת מחזקת את הקשר האישי בין הלקוח למוכר ומובילה להרגשה חיובית כלפי המוצר שמציעים לו. אם הפנייה אל הלקוח לא מותאמת אישית, הוא עלול להרגיש כאילו מדובר בהמלצה כללית ולא מותאמת, מה שעלול להוריד את האמון במוצר. איך נזהה מניפולציה בשימוש בשם הלקוח? חשוב להבין שלפעמים ייתכן והמוכר ישתמש בשיטות אלו לא מתוך רצון אמיתי לטובתו של הלקוח, אלא כדי להוריד את ההגנות שלו ולהוביל אותו לרכוש מוצר. לדוגמה, ייתכן שמישהו יתן ללקוח יחס חמים וינסה להוריד את המחירים באופן זמני, אך למעשה המחירים הללו יעלו שוב במהרה. לכן, חשוב להיות ערניים ולהבדיל בין תחושת טוב אמיתית לבין מניפולציה שנועדה לשכנע את הלקוח לקנות מוצר לא משתלם. מדוע אנשים נמשכים לתחושת טוב? אנשים תמיד יעדיפו לחשוב שהולך להיות להם טוב, כי המחשבה הזו גורמת להם להרגיש טוב יותר בהווה. כאשר הלקוח שוקל אם לקנות מוצר, הוא עשוי להרגיש ספקות אם המוצר יעשה לו ...
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
... להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה? האם תמיד כדאי להיות נחמד ללקוח? בשאלה זו מתמקד אליעד כהן לאורך ההרצאה. מצד אחד, נחמדות נתפסת ככלי חיובי במכירה, מכיוון שהיא גורמת ללקוח להרגיש טוב ומעודדת אותו לקנות. כאשר מוכר מתייחס בצורה אדיבה ומכבדת ללקוח, הוא מפחית חשדנות ויוצר תחושה של אמון וקרבה. אבל האם זו הדרך היחידה למכור? למה לפעמים כדאי להיות לא נחמד ללקוח? אליעד מסביר שלמרות ההיגיון שעדיף תמיד להיות נחמד ללקוח, קיימים מקרים שבהם דווקא כדאי למוכר לא להיות נחמד יתר על המידה. לפעמים, דווקא כשמנסים לרצות את הלקוח באופן מוגזם, זה עלול לעורר אצלו חשדנות, והוא מתחיל לשאול את עצמו מדוע המוכר כל כך נחמד והאם זו טקטיקה מניפולטיבית. כאשר המוכר בוחר לומר ללקוח דברי אמת לא נעימים, הוא למעשה מסתכן באי - נוחות של הלקוח, אבל מרוויח את האמון שלו. הלקוח מבין שאם המוכר מוכן לאכזב אותו עם אמת לא נעימה, כנראה שהוא אינו מתכוון לשקר לו רק כדי לסגור מכירה. איך להגיד ללקוח אמת לא נעימה מבלי לפגוע במכירה? אליעד מדגיש שאין הכוונה להיות גס או פוגעני במובן הישיר (למשל, לא לשפוך מים על הלקוח, לא להימנע מלהציע לו לשבת או לשתות מים). הרעיון הוא להיות כנים ואותנטיים גם במחיר של יצירת אי - נוחות רגעית. כאשר מוכר מציג ללקוח בעיות, מגבלות, או היבטים שליליים במוצר, הוא משדר מסר שהוא פועל למען האינטרס האמיתי של הלקוח ולא רק כדי למכור בכל מחיר. דוגמה שאליעד מביא: אם לקוח מתעניין במוצר, והמוכר מזהה שהמוצר אינו מתאים לו באופן מלא או שקיימים בו חסרונות משמעותיים ללקוח המסוים, המוכר יכול לבחור להסתיר זאת כדי שהלקוח יקנה. עם זאת, אם המוכר חושף את החסרונות הללו בגלוי, הוא אמנם מסתכן בכך שהלקוח יתאכזב, אך במקביל הוא משדר אמינות גבוהה, והלקוח עשוי לתת משקל גבוה יותר להמלצות אחרות שלו. מה הלקוח חושב כשהמוכר פחות נחמד? כאשר הלקוח רואה שהמוכר אינו מנסה להחניף לו אלא מציג דברים בצורה אמיתית ואף ביקורתית, נוצרת תחושה של אותנטיות. הלקוח עשוי לחשוב: המוכר הזה לא מנסה למצוא חן בעיניי, הוא כנראה אדם אמין. כך, כאשר המוכר יאמר בהמשך שהמוצר מתאים ללקוח, הלקוח נוטה להאמין לדבריו יותר מאשר למוכר שנראה כמחפש רק להתחנף אליו. אליעד נותן דוגמה נוספת, שבה ...
יצירת אמון עם שותפים עסקיים, פגישת היכרות עם שותפים, הסכם ממון לפני החתונה, הצפת בעיות עתידיות, איך להציף בעיות עתידיות? איך לבחור שותף לעסקים? איך לשדר אמון? איך לגרום למישהו לסמוך עליך? בעיות אפשריות בעתיד, ניסוח הסכמים
יצירת אמון עם שותפים עסקיים, פגישת היכרות עם שותפים, הסכם ממון לפני החתונה, הצפת בעיות עתידיות, איך להציף בעיות עתידיות? איך לבחור שותף לעסקים? איך לשדר אמון? איך לגרום למישהו לסמוך עליך? בעיות אפשריות בעתיד, ניסוח הסכמים
... אמון עם שותפים עסקיים, פגישת היכרות עם שותפים, הסכם ממון לפני החתונה, הצפת בעיות עתידיות, איך להציף בעיות עתידיות? איך לבחור שותף לעסקים? איך לשדר אמון? איך לגרום למישהו לסמוך עליך? בעיות אפשריות בעתיד, ניסוח הסכמים למה כדאי להציף בעיות אפשריות לפני כניסה לשותפות עסקית? כאשר רוצים לבנות מערכת יחסים המבוססת על אמון, בין אם מדובר בשותפות עסקית, בהסכם בין חברות או אפילו בזוגיות ובנישואים, אחת הפעולות החשובות ביותר היא להציף מראש בעיות פוטנציאליות שעלולות להתגלות בעתיד. רוב האנשים ... הם נעשים מודעים מראש לבעיות ומוצאים דרכים למנוע או לטפל בהן אם יתעוררו. אם שותף מסוים מסרב לדבר על בעיות עתידיות או להכניס סעיפים בהסכם שיגנו עליו, יש רק שתי אפשרויות: או שהוא אינו מודע לסכנות ... אילו שאלות כדאי לשאול בפגישת היכרות עם שותף עסקי? בפגישת היכרות עם שותף פוטנציאלי, רצוי לשאול שאלות כמו: איפה לדעתך עלולות להתעורר בעיות בינינו בעתיד? אילו בעיות היו לך בעבר עם שותפים או לקוחות אחרים? מה יכול לגרום לך לא להסתדר איתי לדעתך? ממה אתה חושש בשותפות בינינו? איך בדרך כלל אתה נוהג לפתור מחלוקות? מה לדעתך יכול לגרום לשותפות ... את ההסכם בכל מקרה. אנשים לא אמינים יעדיפו לסגור עסקה במהירות בלי לדון בנושאים רגישים, כי הם לא מתכוונים לעמוד בהתחייבויות. לעומתם, אדם רציני ואמין יעדיף לדון מראש על כל הסעיפים, ... גישה מפוכחת, שבה בעת יצירת אמון עם שותפים עסקיים או כל סוג של שותפות אחרת, לא לחשוש להציף בעיות עתידיות. זוהי לא המלצה מוחלטת, אבל בהחלט עצה שצריך לשקול ברצינות: לחשוב כמה, איך ולמה כדאי ... עתידיות בשותפות? כיצד ליצור אמון עם שותפים עסקיים? האם כדאי לחתום על הסכם ממון לפני חתונה? איך לבחור שותף לעסקים? איך לנסח הסכמים בצורה נכונה? איך לשדר אמינות בפגישת היכרות? איך לגרום לאנשים לסמוך עליך? איך לשדר אמון ולבנות מערכת יחסים אמינה עם שותף? כאשר רוצים ליצור שותפות עם מישהו - בין אם זה בתחום העסקי, החברתי או הזוגי - יש צורך לבנות אמון. אז איך גורמים למישהו להאמין בך? איך משדרים אמון? יש לכך היבטים רבים, וההיבט המרכזי כרגע הוא זה: צריך ... כדי לבדוק אם הם מתאימים לשותפות - אם זה בעסק, בזוגיות או בכל מסגרת אחרת - רוב האנשים חוששים לדבר על הבעיות שעלולות להתעורר. אנשים נמנעים מלשאול שאלות כמו: למה שלא נסתדר? מה נעשה אם יתגלו ...
לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח
לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח כאן נדבר על נושא של ביטול עסקה ביטול פגישה ביטול רכישה וכיוב, על ידי לקוח. או לקוח ששואל הרבה שאלות ולא רוצה לקנות וכיוב. איך הכי נכון להגיב במצבים כאלו וכולי. ולצורך העניין נתחיל דרך השאלה, של מה לעשות אם לקוח מבטל לך פגישה וכיוב. כגון לדוגמה שלמרות שאתה מתאם איתו פגישה ולמרות שאתה אולי ווידאת את ההגעה של הלקוח לפגישה וכיוב, למרות הכל מסיבה כלשהי, במקרה הטוב הלקוח מעדכן, שלא מסתדר לו להגיע לפגישה ובמקרה הפחות טוב, הלקוח מבריז ולא מגיע לפגישה. מה לעשות במקרה כזה ואיך להגיב ללקוח. וכאן צריכים לעשות הפרדה בין 2 פירושים של השאלה הזאת: פירוש 1 - אם הלקוח מבטל לך פגישה, ואתה רוצה לעשות הכל כדי שהוא יפגוש אותך וכדי לא להפסיד את הפגישה וכדי שהפגישה תתקיים בכל מקרה לא משנה מה, אז במקרה כזה, מה הכי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: רגש, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: רגש, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לקשב וריכוז, אימון אישי לירידה במשקל, אימון אישי למנהלים בתחום רגש - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.6094 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 15:21:46 - wesi1