... - ולנסות שוב לשכנע את הלקוח. איך יוצרים הסכמה דרך שאלות בתנאי ש? אם לקוח מתנגד בצורה מלאה לרכישת מוצר, אליעד מציע להשתמש בטכניקה של הסכמה בתנאי. לדוגמה, אם
לקוח אומר שהמוצר יקר לו מדי, אפשר לשאול אותו: ואם המוצר היה ... חשוב לא להקצין את ההסכמה עם הלקוח? לפי אליעד, יש נקודה חשובה מאוד שצריך להיזהר ממנה - לא להגיע למצב שבו המוכר מסכים יותר מדי עם ההתנגדות של הלקוח. לדוגמה, אם
לקוח אומר שהמוצר יקר לו, המוכר לא צריך להסכים יתר על המידה ... הסכמה חלקית שיכולה להוביל למכירה. מה עושים כשלקוח אומר לא? ברגע שללקוח יש התנגדות מלאה, יש לבדוק מה בדיוק מפריע לו ולהתמודד עם התנגדויותיו באופן מעמיק. אם
לקוח אומר שהמוצר יקר מדי, אפשר לשאול אותו אם היה מוכן לקנות ... האלה, ומשמה לנסות לעלות להסכמה היותר גדולה. עכשיו, אני רוצה שתשימו לב, שמי שלא יודע לעשות את זה נכון, עוד יכול לדפוק את עצמו קצת, גם, למה? נגיד שהבנאדם אומר:
יקר לי 100 שקל, נגיד אומרים לו: המוצר עולה 100 שקל, אומר
יקר לי 100 שקל, אין לי 100 שקל. עכשיו, ... אנחנו רוצים להוביל אותו בסוף. נגיד שלקוח אומר: אין לי 100 שקלים ואז המוכר, אם אין לו שכל אז הוא יגיד כן, גם אני חושב שהמוצר הזה מאוד... 100 שקלים זה לא... זה
יקר מדי, עזוב, 100 שקלים לא כדאי לקנות, ... קונה?, כן נכון נכון, הייתי קונה, נכון אתה צודק. עכשיו, לכאורה המוכר השיג הסכמה של הלקוח, הלקוח אומר נכון, תראה, המוכר הבין אותי, הוא הבין באמת ש100 שקלים זה
יקר, אני כן, אם 20 שקלים, אני קונה. אבל מה ...