אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פחד לריב עם אנשים ✔מפחד לריב עם אנשים, חרדה חברתית, יותר מידי נחמד לאנשים, בעיות במקום עבודה, מריבות עם אנשים, איך לא לפחד מאנשים? נחמדות יתר,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מפחד לריב עם אנשים, חרדה חברתית, יותר מידי נחמד לאנשים, בעיות במקום עבודה, מריבות עם אנשים, איך לא לפחד מאנשים? נחמדות יתר, מרצה אנשים, ריצוי אנשים, לא מרגיש בנוח עם אנשים, חלק 2
למה קשה לבקש עזרה מאחרים? מה הסיבות לפחד מכך?

אליעד כהן מתאר כיצד אנשים רבים מתקשים לבקש עזרה או טובות מאחרים, על אף שייתכן והם זקוקים לכך. אחת הסיבות לכך היא החשש מהתגובה השלילית או מתחושת דחייה. לדוגמה, אדם שעובד במסעדה עשוי להימנע מלבקש עזרה מהברמן, למרות שהוא נמצא במרחק נגיעה ממנו, כי הוא חושש שמא הברמן לא ירצה לעזור לו, או שיביע חוסר נוחות. הסיבה לכך אינה בהכרח הגיונית או פרקטית, אלא גם רגשית. תחושת האי - נוחות נובעת מהפחד לקבל תגובה שלילית, למרות שאין סיבה מעשית או לוגית שזו תהיה תגובת הברמן.

מה הקשר בין פחד לבקש לבין ציפייה לתגובה חיובית?

אליעד מסביר כי הפחד לבקש קשור במידה רבה לציפייה פנימית לקבל יחס חיובי מהצד השני. אם האדם מצפה שהאחר יענה לו בסיוע או בקבלה, כל סירוב גורם לתחושת אכזבה פנימית, שכן האדם מרגיש שנפגע מהמענה של הצד השני. התפיסה החברתית המובילה לכך היא האמונה שאם אתה נותן לאחר, הוא יחזור ויתן לך בסופו של דבר. כאשר הציפייה לא מתממשת, נוצר מתח פנימי, והאדם מרגיש כאב או אכזבה.

למה קשה לקבל "לא" מאחרים?

הקושי לקבל "לא" או סירוב נובע לרוב מהתחושה שזה משקף חוסר ערך או חוסר כבוד כלפי האדם המבקש. לדוגמה, אדם שעובד במסעדה יכול להרגיש פגוע אם הוא מבקש עזרה מהברמן והברמן לא עוזר לו, גם אם אין לכך סיבה ממשית. הסירוב נתפס כאי - כבוד, כיוון שהאדם מצפה שהאחר יענה כפי שהוא היה עונה, אם היה נמצא באותו מצב. כך נוצר מצב שבו האדם מתפרש את סירובו של השני כזלזול בו.

מה משמעות ההענקה ללא ציפייה לתמורה?

הצעד הקריטי להקלת הלחץ הנפשי הוא לא לצפות מהאחר להחזיר טובה. אליעד כהן מציע לשחרר את עצמך מהתלות בתגובה החוזרת של הצד השני. אם אדם נותן משהו מתוך רצון אישי ולא מתוך מטרה לקבל משהו בתמורה, הוא משוחרר מהציפייה לתגובה. זהו מצב אידיאלי, אך קשה מאוד להשיגו, כיוון שהחברה מתייחסת לרוב ליחסי גומלין שבהם הציפייה הדדית. אליעד מציין את ההבדל בין לעזור לחתול, שבו ברור שאין כוונה לקבל משהו בחזרה, לבין בני אדם, שבהם קיימת ציפייה לתת ולקבל.

כיצד להתמודד עם הפחד לקבל סירוב?

על מנת להתמודד עם הפחד לקבל "לא", אליעד מציע גישה בת שתי שלבים:

1. הבנת הציפייה הפנימית: על האדם להכיר בכך שהוא מצפה ממישהו שיגיב כפי שהוא היה מגיב במצב דומה, ולהבין שזו ציפייה לא תמיד ריאלית.

2. לנטרל את החשש מהסירוב: השלב השני הוא להתמודד עם תחושת הכישלון שמגיעה בעקבות סירוב. יש להבין שהסירוב הוא רק אינדיקציה להשפעת המצב על האדם השני, ולא על הערך האישי של האדם שמבקש את העזרה...
למה אנשים מפחדים לבקש עזרה או טובות מאחרים?

אנשים רבים מפחדים לבקש עזרה או טובות מאחרים כי הם חוששים מתגובה שלילית או מתחושת דחייה ואכזבה. אליעד כהן מסביר את התופעה בצורה מפורטת באמצעות דוגמה של אדם העובד במסעדה שחש אי - נעימות לבקש עזרה מהברמן. האדם מתאר סיטואציה שבה הוא זקוק לשקית או לקופסה, אך במקום לפנות לברמן שנמצא קרוב יותר למטבח, הוא מעדיף לקחת בעצמו או להימנע מלבקש.

הסיבה לכך, מסביר אליעד, אינה תמיד לוגית או מעשית בלבד. האדם יכול להרגיש שלברמן לא יהיה נעים או נוח לעזור לו, אף על פי שהברמן עשוי להיות מחויב מתוקף תפקידו. כאן יש שתי סיבות: אחת היא סיבה פרקטית - הברמן עסוק או טרוד עם לקוחות אחרים, והשנייה רגשית - האדם עצמו חש אי - נעימות, חוסר ביטחון, פחד מדחייה או אכזבה. הוא מפחד לקבל תגובה שלילית ולכן מעדיף שלא להסתכן ולבקש בכלל.

מה הקשר בין פחד לבקש לבין ציפייה לתגובה חיובית?

אליעד כהן מדגיש שהפחד מלבקש קשור מאוד לציפייה פנימית לקבל תגובה חיובית או יחס מסוים מהצד השני. האדם שפוחד לבקש בעצם מצפה שהאחר יהיה חיובי, ידידותי וירצה לעזור לו. הציפייה הזאת יוצרת לחץ ואי - נוחות, כי אם הוא יקבל סירוב, הוא ירגיש נפגע ומאוכזב.

הציפייה החברתית שמי שאתה טוב אליו יחזיר לך טובה דומה, יוצרת מתח פנימי ומונעת מהאדם להיות אותנטי. אליעד מבהיר שהבעיה מתעצמת במיוחד כאשר מדובר באנשים שהם "חברים" או אנשים קרובים, כיוון שיש ציפייה לא מודעת שאם אנחנו חברים ועוזרים אחד לשני, העזרה חייבת להיות הדדית. כאשר הציפייה לא מתממשת, נוצר כאב נפשי ואכזבה עמוקה יותר.

מדוע אנשים מתקשים לקבל "לא" מאחרים?

אנשים מתקשים לקבל סירוב או תשובה שלילית כיוון שהם לוקחים זאת באופן אישי. לדוגמה, אליעד מתאר מקרה של אדם הנוסע על קטנוע שעומד ברמזור ומבקש מנהג אחר שיזוז קצת קדימה. אם הנהג השני לא יזוז, אותו אדם ירגיש נפגע, משום שהוא חושב לעצמו: "אני הייתי זז אם היו מבקשים ממני". כלומר, האדם חושב באופן לא מודע שאחרים מחויבים לפעול בדיוק כפי שהוא היה פועל. כשהאחר לא פועל כך, הוא מרגיש שמזלזלים בו או פוגעים בו.

הבעיה היא לא רק עצם הסירוב, אלא התחושה שהסירוב משקף משהו עמוק יותר - "אני לא שווה", "לא שמים עליי", "לא מכבדים אותי". כאן עולה דוגמה נוספת של העובד במסעדה שמתאכזב כאשר הברמן אינו מוכן לעזור לו למרות שהוא עצמו תמיד עוזר לברמן. התחושה היא תחושה של חוסר צדק: "אם אני הייתי טוב אליו, איך הוא לא יכול להיות טוב אליי בחזרה?".

מה המשמעות של לתת לאחרים ללא ציפייה לקבל חזרה?

אליעד כהן מציע גישה אלטרנטיבית לפתרון הבעיה, והיא לא לצפות מאנשים להחזיר טובה, אלא לתת אך ורק כי זה רצונך. כלומר, כאשר אדם נותן לאחר ללא הציפייה לתמורה, הוא משתחרר מהתלות בתגובה של הצד השני. אם הצד השני יסרב לעזור או להגיב באופן חיובי, הדבר כבר לא ישפיע על האדם, כיוון שלא הייתה ציפייה מובנית מראש. זה מצב אידיאלי, אך בפועל, אנשים מתקשים מאוד להגיע אליו כיוון שהם רגילים לחשוב שהעולם צריך להיות הוגן וצודק, ושאם אתה עושה טוב, אתה חייב לקבל טוב בחזרה.

אליעד ממחיש את הנקודה באמצעות דוגמה נוספת: "אם אתה נותן אוכל לחתול, האם אתה מצפה שהחתול ייתן לך משהו בחזרה?". כמובן שלא. אך משום מה, כאשר מדובר בבני אדם, ישנה ציפייה פנימית שונה לגמרי. האדם צריך להבין שההחלטה של האחר לא לעזור אינה בהכרח אישית, ושהצדק בעולם אינו מובטח.

כיצד להתמודד עם הפחד לקבל סירוב?

אליעד כהן מייעץ להתמודד עם הפחד...
לבקש עזרה איך להתמודד עם חרדה חברתית מזלזל לשחרר אפשרויות הערך העצמי כאבים חברתי חרדה מפני לבקש משהו ערך עצמי גבוה איך לא לפחד איך לא לפחד מאנשים בעיה בעיות בעיות במקום עבודה חברויות חברות חברים חברתי חרדה חרדה חברתית חרדה מאנשים חרדות חרדות חברתיות יותר מידי נחמד לאנשים לא לפחד לא לפחד מאנשים לא מרגיש בנוח לא מרגיש בנוח עם אנשים להרגיש בנוח להרגיש בנוח עם אנשים לפחד לריב לריב עם אנשים מאבק מפחד לריב עם אנשים מפחד מאנשים מקום עבודה מרגיש בנוח מרגיש בנוח עם אנשים מריבות מריבות עם אנשים מרצה אנשים נחמדות יתר עבודה פחד פחד חברתי פחד לריב עם אנשים פחד מאנשים פחדים פחדים חברתיים ריצוי ריצוי אנשים
חלק 1
חלק 1
מפחד לריב עם אנשים, חרדה חברתית, יותר מידי נחמד לאנשים, בעיות במקום עבודה, מריבות עם אנשים, איך לא לפחד מאנשים? נחמדות יתר, מרצה אנשים, ריצוי אנשים, לא מרגיש בנוח עם אנשים, חלק 1 למה אנחנו מפחדים לריב עם אנשים ומה הקשר לחרדה חברתית? אליעד כהן מסביר בהרחבה את הקשר בין פחד מעימותים וחרדה ... איך להפסיק לרצות אנשים? למה אני מפחד להתעמת עם אנשים? איך לשלוט בכעס בזמן מריבה? איך לא לפחד ממה שאחרים יחשבו? איך להתגבר על פחד מקונפליקטים? נחמדות יתר במקום העבודה למה אתה מפחד לריב עם אנשים ומה הקשר לחרדה חברתית? אליעד כהן מסביר בהרחבה מדוע אנשים רבים חוששים להיכנס ...
פראייר, למה מישהו פראייר? למה מישהו מוכן שידפקו אותו? למה מישהו מוכן שינצלו אותו? למה מישהו חסר עמוד שדרה? למה מישהו לא עומד על שלו? איך לעמוד על שלך? איך לא לתת שינצלו אותך? איך לריב עם אנשים? שליטה בכעסים, איזון רגשי
פראייר, למה מישהו פראייר? למה מישהו מוכן שידפקו אותו? למה מישהו מוכן שינצלו אותו? למה מישהו חסר עמוד שדרה? למה מישהו לא עומד על שלו? איך לעמוד על שלך? איך לא לתת שינצלו אותך? איך לריב עם אנשים? שליטה בכעסים, איזון רגשי
... איך להתמודד עם הדחקה רגשית? למה אני מפחד מקונפליקטים? איך לא להיות ותרן? איזון רגשי ושליטה עצמית לפלף, מוכן שינצלו אותי, למה אני פראייר? למה אני מפחד מאנשים? למה אני מפחד לריב עם אנשים? למה אני נמנע ממריבות עם אנשים? למה אני חושש מאנשים? למה אני מפחד מקונפליקטים? חרדה חברתית, איך לא להיות לפלף? למה אני מוכן שינצלו אותי? למה אני מוכן ...
למה העובד התפטר? איך לדובב מישהו? איך ליצור אמון? בעיות במקום עבודה, פיטורי עובד, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, אוירה חיובית במקום עבודה, עובדים מתפטרים
למה העובד התפטר? איך לדובב מישהו? איך ליצור אמון? בעיות במקום עבודה, פיטורי עובד, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, אוירה חיובית במקום עבודה, עובדים מתפטרים
... העובד התפטר? איך לדובב מישהו? איך ליצור אמון? בעיות במקום עבודה, פיטורי עובד, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, אוירה חיובית במקום עבודה, עובדים מתפטרים למה עובד מתפטר למרות שקיבל את מה שרצה? כאשר עובד מודיע שהוא מתפטר, זה עשוי להפתיע במיוחד אם לכאורה הוא קיבל לאחרונה את כל מה שביקש. אליעד כהן מסביר כי כשעובד אומר קיבלתי את מה שאני רוצה, המנהל יכול לטעות כשהוא מניח שזה באמת כל מה שהעובד רצה. לפעמים העובד אומר שהוא רוצה העלאה בשכר או תפקיד חדש, וכאשר הוא מקבל זאת, הוא עדיין מתפטר. הסיבה לכך היא שהרצון הגלוי של העובד (אני רוצה יותר כסף) לא בהכרח מבטא את הרצון העמוק יותר שלו. אולי מה שהעובד באמת רוצה הוא תחושת משמעות, או הכרה, או אולי בכלל תנאים אחרים לחלוטין שהוא לא חשף בפני המנהל. לדוגמה, אם עובד מקבל העלאה בשכר וגם תפקיד בכיר יותר ועדיין מחליט לעזוב, יתכן שהוא מרגיש שהתפקיד החדש גדול עליו, או שהוא מרגיש שהאתגר נגמר ואין לו לאן ... גילה שיש אפשרויות טובות יותר עבורו מחוץ לחברה. ייתכן גם שהוא מלכתחילה לא באמת רצה להישאר, אלא רק בדק את גבולות היכולת שלו להשיג תנאים טובים יותר לפני שהוא עוזב. איך מבררים את הסיבה האמיתית להתפטרות של עובד? כאשר עובד אומר שהוא עוזב בגלל סיבה כמו סיבות משפחתיות, חשוב לבדוק שתי שאלות עיקריות שאליעד מדגיש שוב ושוב: האם הסיבה שהוא מציין נכונה? האם הסיבה מחייבת את התוצאה? לדוגמה, אם עובד טוען שהסיבה להתפטרות היא סיבות משפחתיות, המנהל יכול לשאול: אם הייתי נותן לך עכשיו עוד כסף, או אפילו מענק מיוחד, האם היית נשאר? אם העובד משיב שכן, אז הסיבה המשפחתית כנראה לא הייתה מחויבת המציאות, אלא רק תירוץ לכסות על סיבה אחרת. אם העובד מתעקש שהסיבה היא משפחתית, אפשר לנסות לברר עוד יותר לעומק: מה בדיוק המצב המשפחתי? מה הבעיה הספציפית? אולי אנחנו יכולים לעזור לך לפתור ... יתברר שאפשר לעזור לו בבעיה המשפחתית, והעובד עדיין בוחר לעזוב, אז ברור שיש משהו אחר מאחורי ההתפטרות. אליעד מדגיש שלעיתים העובד משתמש בטיעון ההתפטרות כתכסיס במשא ומתן, כדי לבדוק כמה הוא חשוב לחברה ועד כמה החברה מוכנה להשקיע בו. במקרים כאלו, מנהל שיגיב מהר ויראה התעניינות אמיתית יכול אולי למנוע את ההתפטרות, אבל גם עלול לתת לעובד כוח מוגזם. איך הזמן שבו מזמנים את העובד לשיחה משפיע על הרגשתו? לפי אליעד כהן, עצם התגובה המהירה להתפטרות עשויה לשדר לעובד שהוא חשוב מאוד לחברה. כך למשל, אם עובד מודיע שהוא עוזב, והמנהל מיד קובע איתו פגישה דחופה, העובד יכול לחשוב הנה, הם מעריכים אותי מאוד, אני חשוב להם. עם זאת, קיימת סכנה שדווקא תגובה מהירה מדי תגרום לעובד להבין את כוחו ולהעלות דרישות נוספות. מצד שני, אם המנהל ימתין זמן רב מדי לפני שישוחח עם ה
מערכות יחסים בעבודה, קונפליקטים בעבודה, יחסי אנוש, תקשורת בין אישית, קונפליקט בעבודה, קונפליקט במקום העבודה, בעיות במקום עבודה
מערכות יחסים בעבודה, קונפליקטים בעבודה, יחסי אנוש, תקשורת בין אישית, קונפליקט בעבודה, קונפליקט במקום העבודה, בעיות במקום עבודה
... יחסים בעבודה, קונפליקטים בעבודה, יחסי אנוש, תקשורת בין אישית, קונפליקט בעבודה, קונפליקט במקום העבודה, בעיות במקום עבודה איך להתמודד עם אנשים בעייתיים בעבודה? קונפליקטים במקום העבודה הם תופעה נפוצה, ובדרך כלל הם נגרמים כתוצאה מהתנהגויות שנתפסות על ידינו כשליליות אצל עמיתים לעבודה. אנשים מוצאים את עצמם נאלצים לעבוד לצד אדם שהם רואים בו תכונות שליליות כמו מניפולטיביות, חוסר אמינות, שקרים או אפילו התנכלות ישירה. אליעד כהן מסביר שהקושי המרכזי בקונפליקט במקום העבודה הוא שלא תמיד אפשר פשוט להימנע או להתרחק מהאדם הבעייתי. ולכן, אם מחליטים להישאר באותו מקום עבודה, יש צורך למצוא דרך לשנות את החוויה האישית שלנו מהמצב. האם אפשר להימנע לחלוטין מקונפליקטים בעבודה? בפועל, לא ניתן להימנע לחלוטין מקונפליקטים, כיוון שיחסים בין אנשים לעיתים קרובות יוצרים מתח שנובע מחוסר התאמה בין רצונות, אינטרסים ואישיות שונות. אם אנחנו חייבים לעבוד עם אותו אדם שנתפס בעינינו כבעייתי, הפתרון לא יהיה בהכרח לנסות למצוא בו דברים חיוביים בצורה מלאכותית. לפי אליעד, גישה כזו אינה עובדת לאורך זמן. במקום זאת, הדרך הנכונה והיעילה יותר היא לבדוק ולחקור מדוע בדיוק ההתנהגות שאנו מתייגים ... התשובה יכולה להיות שזה מחזק אצלנו את יכולת הזיהוי של מניפולציות, מפתח אצלנו חוסן רגשי, או מלמד אותנו כיצד להתמודד עם מצבים מורכבים יותר בעתיד. לדוגמה, אם יש עמית לעבודה שנוהג לרכל או לשקר, אפשר לראות בכך הזדמנות ללמוד כיצד לנהל את התקשורת בצורה נכונה יותר. ייתכן שאותה התנהגות פוגעת רגשית, אך אינה משפיעה ישירות על איכות העבודה שלנו. לכן, במקום לכעוס על עצם ההתנהגות, אפשר ללמוד להתעלם ממה שלא באמת מפריע באופן מהותי, ולפתח יכולת להתמודד עם קונפליקטים בצורה בוגרת. מה לעשות כאשר מרגישים מאוימים בעבודה? לפעמים הקונפליקט נובע מתחושת איום ממשית או מדומה. אליעד מציע להגדיר במדויק ממה אנו חוששים ולבדוק האם התחושה מוצדקת או שזו רק פרשנות שלנו. כאשר אדם חושב שמישהו רוצה לפטר אותו או לפגוע בו מקצועית, עליו לבדוק היטב את העובדות. ייתכן שמדובר רק בפרשנות סובייקטיבית או ברכילות שאינה מבוססת מספיק. אם התחושה אכן מוצדקת, יש ... רכילות ששמע, עליו לבדוק את האמת בצורה ישירה או להתמקד בביצועים שלו, כך שגם אם יש כוונות שליליות, הן לא יוכלו לפגוע בו בצורה ממשית. איך להתמודד עם התנהגות לא הוגנת במקום העבודה? כאשר אדם אחר מתנהג בצורה לא הוגנת, שקרנית או מניפולטיבית, אליעד כהן מסביר שחשוב קודם כל לבדוק האם ההתנהגות הזאת פוגעת ישירות בעבודה שלנו או רק גורמת לנו אי נוחות רגשית. אם מדובר בפגיעה ישירה ואמיתית, אפשר לנקוט בצעדים מעשיים כדי למנוע את הפגיעה. אך אם מדובר רק בכעס רגשי, הפתרון הוא ללמוד לקבל את העובדה שאין לנו שליטה על התנהגותם של אחרים, אלא רק על הדרך שבה אנחנו מגיבים. מה לעשות אם המציאות לא ... שאם אדם מגיע למסקנה שאין שום דרך לשנות את המציאות או לשפר את המצב שבו הוא נמצא, עליו להחליט באופן ברור - או לשנות את הפרשנות שלו להתנהגות השלילית, או לעזוב את מקום העבודה. אין טעם להישאר במצב של סבל מתמשך. אם בוחרים להישאר, זו החלטה מודעת, ואז נדרשת עבודה פנימית על התפיסה והגישה שלנו, כך שהמצב לא ייתפס עוד כבעיה. במילים אחרות, אם אדם אינו מוצא ... הוא צריך לשאול את עצמו האם הוא באמת רוצה לפתור אותו או שאולי הוא מעדיף להישאר במצב הקיים, כי זה דורש פחות מאמץ מאשר לבצע שינוי משמעותי. מה אפשר ללמוד מקונפליקטים במקום העבודה? לבסוף, אליעד כהן מדגיש שקונפליקטים הם לא רק מכשול או בעיה שצריך להימנע ממנה, אלא הזדמנות ... דרך ההתמודדות עם אנשים קשים, אנחנו יכולים ללמוד כיצד לשפר את התקשורת שלנו, כיצד לפתח אינטליגנציה רגשית גבוהה יותר, וכיצד לנהל בצורה חכמה יותר את האינטראקציות שלנו במקום העבודה. קונפליקטים הם למעשה סוג של מראה שמצביעה על נקודות שבהן אנחנו צריכים להתפתח. ברגע שאדם מבין זאת, הוא יוכל לא רק להתמודד טוב יותר עם אנשים בעייתיים, אלא גם לנצל את המצבים האלו לצמיחה ולשיפור עצמי אמיתי. איך להתמודד עם אנשים קשים בעבודה? מה לעשות כאשר יש קונפליקט בעבודה? איך לא להיפגע מאנשים במקום העבודה? מה הדרך הנכונה לפתור בעיות ביחסי עבודה? כיצד לשנות את התפיסה שלנו כלפי קונפליקטים? מה לעשות כאשר אין פתרון לבעיה בעבודה? איך להתמודד עם קונפליקטים ב
איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
... לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס איך להתמודד עם מריבות ובעיות מול הבוס? הרבה אנשים מתמודדים עם בעיות במקום העבודה, כאשר אחת הסוגיות הנפוצות ביותר היא כיצד לדבר עם הבוס ... דרך ניתוח מקרה אמיתי של יחסים בעייתיים בעבודה בין עובדת, מנהלת בכירה והבוסית שלה. איך להגיב כשהבוס כועס על משהו ... כאשר הבוס מתרגז בעקבות אמירה תמימה של העובד. בדוגמה שמובאת בהרצאה, עובדת סיפרה שהבוסית שלה התרגזה על כך שאמרה בפני אנשים אחרים שאחת המנהלות הייתה חסרה לה באירוע בעבודה. לכאורה, אמירה פשוטה וחיובית, אך הבוסית תפסה זאת ... שהבנתם נכון את מה שקרה. במקרה הזה, העובדת ניזונה משמועות של מנהלת אחרת שטענה שהבוסית כועסת עליה. ... התעלמות או התנכלות מצד הבוס או עמיתים לעבודה? אליעד מציע לשים בפרופורציה את הבעיה. גם אם הבוס ... מדגיש שאפשר לצמצם את אי - הנעימות בעבודה על ידי גישה מתונה ולא מתלהמת, ובכך למנוע מריבות עתידיות. הוא ממליץ להבהיר את הכוונות הטובות ולסגור ... מנהל עצבני היא להקשיב היטב, לבדוק את העובדות, לא למהר למסקנות, ולהבהיר תמיד שהכוונה שלכם חיובית. לא ... איך לדבר עם הבוס? איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך לשכנע את הבוס? מה לעשות כשהבוס כועס? איך לפתור מריבה בעבודה? ...
בעיות במקום העבודה, להתפטר או להישאר, לחץ מהמשכנתא, פחד מפיטורים, יעוץ אישי, פחד שלא יפטרו אותי, בעיות עם הבוסית, להבין את חוקי המשחק, לשחק לפי החוקים, לנצח במשחק
בעיות במקום העבודה, להתפטר או להישאר, לחץ מהמשכנתא, פחד מפיטורים, יעוץ אישי, פחד שלא יפטרו אותי, בעיות עם הבוסית, להבין את חוקי המשחק, לשחק לפי החוקים, לנצח במשחק
... במקום העבודה, להתפטר או להישאר, לחץ מהמשכנתא, פחד ... שהפתרון האמיתי ללחץ מהמשכנתא הוא להכיר בכך שהפחד נובע מדמיונות. הוא מציע לבדוק את העובדות בצורה קרה ומדויקת: האם באמת יקרה אסון אם לא תוכל ... להעביר את הלחץ חזרה אל הבוסית עצמה. הוא מדגיש את החשיבות של הכרת החוקים והזכויות בעבודה. אם הבוסית פועלת בניגוד לחוק, יש לה אפשרות להוכיח זאת וליצור מצב בו הבוסית חייבת להסכים או לשלם פיצויים. הוא נותן דוגמה של עובדת אחרת שבעקבות לחץ של הבוסית חטפה בעיות רפואיות עד כדי כך שנאלצה לעזוב את מקום העבודה. אליעד מדגיש כי אסור לעובדת להסכים למצב כזה, וכי אין שום סיבה אמיתית לפחד. אם הבוסית לא מאשרת לה את החופשה, יש פתרונות - היא יכולה להשתמש בחוק לטובתה, ואם זה לא עובד, היא יכולה אפילו לשקול להחליף עבודה או להתמודד בצורה שונה עם הבוסית. האם צריך לפחד מפיטורים או דווקא מכך שלא יפטרו אותך? נקודה נוספת שאליעד מעלה היא הפחד מכך שהעובדת לא תפוטר לעולם, ולכן לא תקבל פיצויי פיטורים. העובדת מתארת את עצמה כמי שנמצאת בסוג של מלכודת - היא לא ... התפטרות לא יקרה שום אסון אמיתי - תמיד יש דרך נוספת להתפרנס. אם היא תעזוב, תוכל למצוא עבודה חדשה, אולי בתנאים אחרים, אבל בוודאי תשרוד. ... ולדעת שחוקי המשחק מאפשרים תמיד דרכים נוספות להתמודדות. איך לנצח במשחק מול הבוסית במקום העבודה? אליעד כהן מדגיש את החשיבות של הכרת חוקי המשחק במקום העבודה. הוא מציע לעובדת להתנהל מול הבוסית בצורה שבה תדע מה היא חייבת לעשות לפי החוק ומה לא. אם הבוסית מאיימת לפטר אותה או לא מאשרת חופשה - הוא ממליץ לעובדת להבהיר לה שהיא מודעת לזכויותיה על פי חוק, ולא לפחד להשתמש בהן. אם הבוסית מאיימת לא לתת לה חופשה, עליה ... הזכויות שלה. כך היא תוכל לנטרל את הפחד ואת תחושת התלות בבוסית. הוא מדגיש שאין סיבה שהעובדת תרגיש בת ערובה של מקום העבודה או של הבוסית שלה. לסיום, אליעד ממליץ להפסיק לפחד ולקבל החלטות מתוך שיקול דעת קר ולוגי, ולא מתוך ... חופשה? איך להתמודד עם פחד מפיטורים? איך לנצח במשחק מול הבוסית? להתפטר או להישאר בעבודה? האם חייבים לסבול בגלל משכנתא? ...
שינוי אופי, שינוי התנהגות, דחיינות, מחשבות טורדניות, OCD, אובססיות, עצלנות, רגישות יתר, עצבנות יתר, רגזנות יתר, ריצוי אחרים, לרצות אחרים, בעיות התנהגות, קושי להחליט, להיות שלם עם החלטה בחוסר וודאות, לא מצליח להחליט
שינוי אופי, שינוי התנהגות, דחיינות, מחשבות טורדניות, OCD, אובססיות, עצלנות, רגישות יתר, עצבנות יתר, רגזנות יתר, ריצוי אחרים, לרצות אחרים, בעיות התנהגות, קושי להחליט, להיות שלם עם החלטה בחוסר וודאות, לא מצליח להחליט
... אופי, שינוי התנהגות, דחיינות, מחשבות טורדניות, OCD, אובססיות, עצלנות, רגישות יתר, עצבנות יתר, רגזנות יתר, ריצוי אחרים, לרצות אחרים, בעיות התנהגות, קושי להחליט, להיות שלם עם החלטה בחוסר וודאות, לא מצליח להחליט למה אנשים סובלים מהתנהגויות כמו ריצוי, דחיינות ואובססיות? הסיבה המרכזית לכך שאנשים סובלים מבעיות כמו ריצוי אחרים, דחיינות, מחשבות טורדניות, OCD, עצלנות, רגישות יתר ועצבנות יתר, אינה ההתנהגות עצמה, אלא העובדה שהם אינם שלמים עם ההתנהגות הזו. אליעד כהן מדגיש בהרצאה כי הסבל אינו נובע מהפעולה או מהאופי עצמו, אלא מחוסר השלמות של האדם עם המציאות שבה הוא ... יתר על המידה, או שיבטל את עצמו מולו, אינו סובל מהריצוי או מהביטול העצמי בפני עצמם, אלא מכך שהוא אינו שלם עם העובדה הזו. אף אדם בעולם לא סובל מריצוי עצמו, אנשים סובלים מכך שהם נותנים משהו כאשר הם לא שלמים עם הנתינה הזו. תחושת הניצול או הכעס נובעת מכך שהאדם אינו ... שאני לא שלם איתו. אם הוא היה שלם ב - 100% עם ההחלטה לרצות אחרים, הוא לא היה סובל מכך כלל. הבעיה מופיעה כשהוא מרצה אנשים למרות שיש בתוכו חלק שלא רוצה לרצות. כלומר, הסבל נוצר מהקונפליקט הפנימי בין הרצונות. מדוע אנשים סובלים מדחיינות ועצלנות? לגבי דחיינות ועצלנות, ... הטורדניות? בהרצאה מודגש שאדם שסובל מ - OCD וממחשבות טורדניות, לא סובל מהמחשבות עצמן, אלא מהספק הפנימי ומהעובדה שהוא לא שלם עם עצמו לגבי ההתנהגות הזו. לדוגמה, אם אדם חוזר שוב ושוב לשטוף ידיים, הסבל שלו נובע מכך שהוא רוצה וגם לא רוצה לשטוף ידיים. אילו היה ... אינו תמיד שינוי ההתנהגות עצמה, אלא קבלת המציאות כפי שהיא. אדם כועס או עצוב לא סובל מהכעס או העצב עצמם, אלא מהעובדה שהוא אינו שלם איתם. אדם שאומר אני עצוב כי פיטרו אותי - אם הוא היה בטוח לחלוטין שהגיוני להיות עצוב, הוא לא היה סובל מכך. הסבל נוצר בגלל ספק פנימי, ...
זוגיות אידיאלית, ריצוי בזוגיות, מהי זוגיות אידיאלית? זוגיות אהבה או עבודה, האם אני בזוגיות אידיאלית? האם אני בזוגיות טובה? מהי זוגיות טובה? האם להיפרד? האם להישאר? האם טוב לי בזוגיות? זוגיות מתוך הרגל, לעבוד בזוגיות
זוגיות אידיאלית, ריצוי בזוגיות, מהי זוגיות אידיאלית? זוגיות אהבה או עבודה, האם אני בזוגיות אידיאלית? האם אני בזוגיות טובה? מהי זוגיות טובה? האם להיפרד? האם להישאר? האם טוב לי בזוגיות? זוגיות מתוך הרגל, לעבוד בזוגיות
... אידיאלית, ריצוי בזוגיות, מהי זוגיות אידיאלית? זוגיות אהבה או עבודה, האם אני בזוגיות אידיאלית? האם אני בזוגיות טובה? מהי זוגיות טובה? האם להיפרד? האם להישאר? האם טוב לי בזוגיות? זוגיות מתוך הרגל, לעבוד בזוגיות איך לדעת אם הזוגיות שלך טובה עבורך? כאשר אנו שואלים את עצמנו אם הזוגיות בה אנחנו נמצאים היא אידיאלית או טובה ... רק במערכת הזוגיות עצמה, אלא גם באופן שבו אנו תופסים את הקשר שלנו ואת ההתאמה האישית שלנו בו. ברוב המקרים, נוכל למצוא את עצמנו שואלים את אותה שאלה גם בהקשרים אחרים, כמו עבודה או חברויות, אך יש משהו בזוגיות שדורש תשומת לב מיוחדת. האם העבודה שלך אידיאלית? אליעד מציין שבעבודה אנחנו שואלים את עצמנו פחות או יותר את אותה השאלה, אך ההבדל המרכזי בין עבודה לזוגיות הוא בכך שבזוגיות אנו יכולים לבחור להשקיע בה יותר, בעוד שבעבודה, רוב האנשים לא מרוצים ממה שהם עושים. אם היה להם מספיק כסף, הם היו בוחרים עבודה אחרת. זאת אומרת שבזוגיות אנו מוצאים את עצמנו שואלים את השאלה הרבה יותר ברצינות, משום שיש בה אלמנטים של קיום אישי. ... רוצה בכך. הקרבה וערכים בזוגיות הקרבה יכולה להיתפס כתופעה בעייתית כאשר אנו מוצאים את עצמנו עושים דברים למען הזוגיות שאם לא היינו בזוגיות, לא היינו עושים. לדוגמה, אם אתה עובד שעות נוספות כדי לפרנס את המשפחה, ואילו אם לא הייתה לך משפחה לא היית עובד יותר, זה אומר שאתה עושה את זה בגלל הזוגיות שלך. באופן דומה, אם את לא נפגשת עם אנשים מסוימים כי בן הזוג שלך לא אוהב אותם, ... זוגיות אידיאלית. אליעד מציין שיש אנשים שיאמרו שאין דבר כזה זוגיות אידיאלית, אך המפתח הוא להבין אם הזוגיות שלך תואמת את מה שאתה באמת רוצה. זוגיות אידיאלית אינה דורשת מאבק, התאמות קיצוניות או פשרות. כאשר שני בני הזוג רוצים את אותם דברים באותו המינון, ללא אילוצים, מדובר בזוגיות אידיאלית. ריצוי בזוגיות - מהו המבחן האמיתי? אם אתה מוצא את עצמך כל הזמן רוצה את בן הזוג שלך כדי שירצה אותך בחזרה, אז הזוגיות שלך אינה אידיאלית. זוגיות אידיאלית היא זוגיות שבה אין צורך לרצות זה את זה כל הזמן. אם אתה רואה את הזוגיות כעבודה או כמחויבות שדורשת ממך לעשות דברים למען השני, זהו סימן שהזוגיות אינה מה שהיא אמורה להיות - שותפות טבעית ובלתי תלויה ... מתוך רצון אישי, כך הזוגיות פחות אידיאלית עבורך. זוגיות אידיאלית היא כשמה שאתה רוצה ומתאים לך, תואם גם את מה שבן הזוג שלך רוצה ומחפש - ללא הצורך בהקרבה. זוגיות אידיאלית ריצוי בזוגיות איך לדעת אם הזוגיות שלי טובה? הקרבה במערכות יחסים חיים בזוגיות ללא פשרות זוגיות בריאה איך לדעת האם הזוגיות שלך ... יכול לשאול את עצמו הוא האם הזוגיות שבה הוא נמצא היא באמת הזוגיות הטובה והמתאימה לו. השאלה הזו משקפת התלבטות עמוקה שיכולה להיות רלוונטית גם למערכות יחסים אחרות, כגון עבודה או חברויות. אך כאן נתמקד בזוגיות, כאשר כל אחד יוכל להשליך את העקרונות הללו גם על תחומים אחרים. השוואה לעבודה ולחיים בכלל לפני שנצלול לזוגיות, נציין נקודה חשובה לגבי עבודה. רוב האנשים בעולם עובדים בעבודה שהם לא בהכרח רוצים לעבוד בה. אם היה להם מספיק כסף, הם כנראה לא היו עובדים באותה עבודה, או לפחות לא באותה צורה. לכן, אין טעם לשאול האם העבודה שלהם היא העבודה האידיאלית עבורם, כי רוב האנשים היו מחפשים משהו טוב יותר. אבל בזוגיות, השאלה הזו הרבה יותר רלוונטית - האם אני באמת ... בכך. כמה אתה מקריב עבור הזוגיות? ככל שבן אדם עושה יותר דברים למען הזוגיות, במקום שהם ינבעו ממנו באופן טבעי, כך זה סימן שהזוגיות פחות אידיאלית עבורו. לדוגמה: אם אתה עובד שעות נוספות כדי לפרנס את המשפחה, אבל אם לא הייתה לך משפחה לא היית עושה זאת - זה אומר שאתה משנה את חייך עבור הזוגיות. אם ... מול זוגיות טבעית אם בזוגיות אתה מוצא את עצמך צריך לרצות את בן הזוג שלך כדי שירצה אותך בחזרה, זה סימן לכך שזו לא הזוגיות האידיאלית עבורך. זוגיות אידיאלית לא אמורה להיות עבודה או הקרבה, אלא התאמה טבעית שבה כל אחד מבני הזוג מקבל בדיוק את מה שהוא רוצה בלי מאמץ. סיכום ככל שאתה עושה יותר דברים ... באמת רוצה לעשות אותם, כך הזוגיות שלך פחות אידיאלית. זוגיות אידיאלית היא כאשר מה שאתה רוצה ומה שבת הזוג שלך רוצה מסתנכרן באופן טבעי, ללא אילוצים והקרבות. זוגיות אידיאלית ריצוי בזוגיות איך לדעת אם הזוגיות שלי טובה? הקרבה במערכות יחסים חיים בזוגיות ללא פשרות זוגיות בריאה האם הזוגיות טובה לי? האם ...
איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
... לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית איך להתמודד עם אדם שמתפרץ באמצע שיחה? כאשר אתם מנהלים שיחה ... ולחזור אליה מאוחר יותר בגישה רגועה וממוקדת יותר. איך אפשר להרגיל אדם לנהל שיחות רגועות גם כשיש מחלוקת? כדי להרגיל אדם להתנהל בשיחות בצורה רגועה, אליעד ממליץ לא לנסות לחנך אותו באופן ישיר. במקום זאת, חשוב ליצור סביבה רגועה שמדגימה באופן ברור כיצד ... תאפשר לצד השני להירגע ולחזור אליה בגישה רגועה יותר. איך לגרום למישהו להתרגל לשיחה רגועה, גם במצבי מחלוקת? אם המטרה היא להרגיל מישהו לנהל שיחות ללא התפרצות, חשוב לא לנסות לחנך אותו בצורה ישירה. במקום זאת, ניתן ליצור סביבה שמדגישה דיאלוג רגוע - להשתמש ... להתחמם, אפשר לקחת רגע לנשום ולהירגע לפני שממשיכים. 3. להתמקד במשותף ולא במפריד - במקום להדגיש את המחלוקת, לנסות למצוא נקודות הסכמה. 4. לתת לצד השני הזדמנות להסביר את עצמו עד הסוף - לא לקטוע אותו, גם אם לא מסכימים עם מה שהוא אומר. מה עושים כשהשיחה כבר ... ש: לא אני יותר ממקום בא נגיד ככה אולי יותר כאילו גם להרגיל אותו לנהל שיחה רגועה גם בנושאים שיש מחלוקת. אליעד: כי אתה רוצה לחנך אותו? ש: אפשר להגיד כן. אליעד: אז הוא לא רוצה להרגיש שאתה מחנך אותו אתה צריך לדבר איתו על מה שאתה רוצה אל תנסה לחנך ...
תקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? איך למנוע מריבות? איך למנוע ויכוחים? איך לנהל דיונים? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור הסכמה? איך ליצור הבנה? זה לא נכון או מה לא נכון, מה הבנת אותי? למה התכוון המשורר? איך לנהל שיחה?
תקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? איך למנוע מריבות? איך למנוע ויכוחים? איך לנהל דיונים? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור הסכמה? איך ליצור הבנה? זה לא נכון או מה לא נכון, מה הבנת אותי? למה התכוון המשורר? איך לנהל שיחה?
... בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? איך למנוע מריבות? איך למנוע ויכוחים? איך לנהל דיונים? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור הסכמה? איך ליצור הבנה? זה לא נכון או מה לא נכון, מה הבנת אותי? למה התכוון המשורר? איך לנהל שיחה? איך למנוע מריבות וויכוחים עם אנשים? אליעד כהן מסביר שיש דרך פשוטה אך אפקטיבית למנוע מריבות וויכוחים בין אנשים. למרות שהדרך הזו נשמעת ברורה, רוב האנשים לא מיישמים אותה, משום שכאשר חילקו את השכל, לא היה להם מספיק שכל כדי לעמוד בתור ולקחת ממנו. עם זאת, הוא מסביר את הרעיון בצורה מפורטת וברורה כדי שמי שכן רוצה ויכול, ישתמש בו וימנע מריבות וויכוחים מיותרים. הרעיון המרכזי שאליעד מציג הוא שכאשר מישהו אומר לכם שאתם טועים או שהדברים שאתם ... השני עונה לכם זה לא נכון, אל תגיבו ישר בהתנגדות, אלא תשאלו אותו בפשטות: מה בדיוק לא נכון במה שאמרתי?. פעולה פשוטה זו יכולה למנוע את רוב המריבות והוויכוחים בין אנשים. מדוע רוב האנשים לא באמת מבינים את הצד השני בוויכוח? אליעד מסביר שכאשר מישהו ... במקום זאת, הסבירו במפורש על מה בדיוק אתם לא מסכימים. אמרו: מה שאתה אומר שככה וככה זה לא נכון כי..., כך שהצד השני יוכל להבין בדיוק את מהות המחלוקת ויוכל להגיב באופן ענייני. כיצד ניהול שיחה נכון יכול למנוע כמעט כל מריבה בעולם? אליעד מדגיש שהשיטה הפשוטה הזו יכולה למנוע כמעט את כל המריבות בעולם. הסיבה המרכזית לכך היא שרוב המריבות מתחילות מכך ששני הצדדים לא מבינים זה את זה, ולא מפני שיש מחלוקת אמיתית על העובדות. אם אנשים ייקחו אחריות לבדוק היטב אם הם הבינו נכון את הצד השני, ואם הם יוודאו שהצד השני הבין אותם, רוב המחלוקות יתבהרו וייעלמו עוד לפני שהן הפכו למריבות של ממש. לסיום, אליעד מסביר שהרעיון פשוט אך דורש תרגול, מודעות ואחריות אישית מצד כל אדם שמעוניין לנהל ... - אישית מוצלחת יותר ולהימנע מוויכוחים מיותרים. מי שיבין ויתרגל את הגישה הזו, יראה שינוי משמעותי ביחסים שלו עם אנשים אחרים ויחסוך לעצמו הרבה מריבות וויכוחים מיותרים בחיים. איך למנוע ויכוחים? איך לנהל שיחה נכונה? איך להבין למה התכוונו? איך לשפר תקשורת בין אישית? איך ליצור הסכמה בשיחה? איך להימנע ממריבות עם אנשים? איך להבין אנשים אחרים? איך למנוע מריבות וויכוחים עם אנשים? שלום חברים, היום נדבר על דרך פשוטה אך יעילה למנוע אינספור מריבות וויכוחים עם אנשים אחרים. למרות שרוב האנשים יבינו את מה שאני אומר, ואפילו יסכימו שזה הגיוני, רובם ... לא מסכים עם הטענה ש... כי... אל תאמרו אני לא מסכים איתך בלי להסביר. על מה בדיוק אתה לא מסכים? מה בדיוק לא נכון? מה הבנת שהצד השני אמר? מניעת מריבות - האחריות שלכם חשוב לזכור: העיקרון הזה תקף לא רק כלפי אחרים, אלא גם כלפיכם. כלומר, כשאתם לא מסכימים ... אחד והתכוון למשהו אחר. לפני שאתם מתנגדים, נסו להבין. לסיכום אם אנשים היו מנסים קודם להבין את הצד השני לפני שהיו מתנגדים לו, היו נחסכות רוב המריבות בעולם - ואולי אפילו כולן. תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם עומדים בפני ויכוח. למידע נוסף על איך לנהל דיונים, איך להתווכח נכון, איך למנוע מריבות ואיך להבין אנשים, בקרו באתר האינטרנט EIP.co.il, ותמצאו שם מידע נוסף שיכול לעזור לכם לשפר את התקשורת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מפחד לריב עם אנשים, חרדה חברתית, יותר מידי נחמד לאנשים, בעיות במקום עבודה, מריבות עם אנשים, איך לא לפחד מאנשים? נחמדות יתר, מרצה אנשים, ריצוי אנשים, לא מרגיש בנוח עם אנשים, חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: פחד לריב עם אנשים, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: פחד לריב עם אנשים, איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למנהלים, מאמן אישי לחיים, ייעוץ נפשי מומלץ בנושא פחד לריב עם אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 5.7031 שניות - עכשיו 29_06_2025 השעה 04:30:58 - wesi1