אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להתפרסם? ✔להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
למה אנשים רוצים להתפרסם ולהיות סלבריטאים?

אליעד כהן מסביר שהרצון להתפרסם יכול להיות מחולק לשני סוגים מרכזיים: רצון לפרסום חיובי ורצון לפרסום שלילי. פרסום חיובי הוא מצב שבו אדם מתפרסם בזכות הישגים, הצלחה, או פעילות שהחברה מעריכה ומעריצה. לעומת זאת, פרסום שלילי מתייחס למקרים שבהם האדם התפרסם עקב מעשים שליליים כמו פשעים או התנהגות בלתי מוסרית.

מדוע אנשים מעדיפים פרסום חיובי על פני פרסום שלילי?

רוב האנשים מעדיפים להתפרסם בצורה חיובית מאחר ופרסום חיובי מאפשר להם לקבל אהבה והערכה מן הסביבה. הסיבה המרכזית לרצון הזה היא תחושת חוסר ביטחון, חוסר הערכה עצמית, וחוסר אהבה עצמית. אדם שמרגיש שאינו טוב מספיק, אינו מעריך את עצמו מספיק או אינו אוהב את עצמו דיו, יחפש את האישור והאהבה הזאת בחוץ. הוא ירצה שמעריצים יאהבו אותו, יכבדו אותו, יאמרו לו תודה, יעריצו את הכישרון שלו, ויעניקו לו לייקים, לבבות ותגובות חיוביות ברשתות החברתיות. כך האדם מרגיש שבאמצעות האהבה שהוא מקבל מאחרים, הוא יוכל לאהוב ולהעריך את עצמו יותר.

לדוגמה, אדם שמתפרסם בזכות הופעות בתוכניות ריאליטי כמו "האח הגדול" רוצה לקבל תשומת לב והערצה, כדי להרגיש שהוא בעל ערך ושהחיים שלו משמעותיים. הוא רוצה להרגיש שהוא שווה משהו בעולם. המעריצים והמעריצות מייצגים עבורו הוכחה חיצונית לכך שהוא מוצלח ואהוב, ובכך הם מחזקים את תחושת הערך העצמי שלו.

למה אנשים מוכנים להתפרסם גם במחיר פרסום שלילי?

ישנם אנשים שמוכנים להתפרסם בכל מחיר, בין אם מדובר בפרסום חיובי או שלילי. לפי אליעד כהן, הסיבה המרכזית לרצון בפרסום באופן כללי, בלי קשר לסוג הפרסום, היא תחושת חוסר משמעות. אנשים שמרגישים שהחיים שלהם חסרי משמעות, שהם בסך הכל "גרגיר אבק" ביקום הענק, ינסו להשיג משמעות באמצעות הפרסום. גם אם הם יתפרסמו מסיבות שליליות כמו פשעים או התנהגות לא ראויה, עצם העובדה שאנשים מתייחסים אליהם ושהם מוכרים בעולם, נותנת להם תחושה של ערך ומשמעות. הם מרגישים שהצליחו להשאיר "חותם" על העולם, שהם לא סתם חיים ומתים בלי משמעות.

לדוגמה, אדם שמתפרסם כפושע עשוי לחשוב לעצמו שלפחות הוא עשה משהו בעל משמעות, גם אם מדובר במשהו שלילי, ובכך הוא הצליח להעניק לעצמו תחושת קיום וחשיבות.

מה ההבדל בין הרצון לקבל אהבה לבין הרצון למשמעות בחיים?

אליעד כהן מסביר ששני הצרכים, הצורך באהבה והצורך במשמעות, קשורים זה לזה, אבל קיימים בנפרד. הצורך באהבה בא מתוך רצון לקבל אישור, הערכה, והכרה חיצונית, כדי שהאדם ירגיש טוב עם עצמו. הצורך במשמעות הוא צורך בסיסי ועמוק יותר, שנובע מתוך תחושת ריקנות וחוסר תכלית בחיים. אדם יכול לרצות אהבה בלי להרגיש שהחיים שלו חסרי משמעות, ואדם יכול להרגיש חסר משמעות ולחפש את הפרסום כמענה לתחושה הזו, בלי קשר ישיר לצורך באהבה.

אליעד מדגיש שהבעיה המרכזית בשני המקרים היא התלות בגורמים חיצוניים. האדם צריך ללמוד כיצד למצוא משמעות ואהבה מתוך עצמו, מבלי להסתמך על האישור וההכרה החיצוניים. ככל שהאדם יותר תלוי במקור חיצוני לתחושת הערך העצמי או למשמעות החיים שלו, כך הוא פחות מאושר ופחות יציב מבחינה נפשית.

כיצד האדם יכול להרגיש טוב בלי תלות בפרסום או הערצת הסביבה?

בסופו של דבר, אליעד כהן מסביר שהאידיאל הוא שהאדם ימצא דרך להרגיש טוב עם עצמו, ללא תלות בפרסום או בהערצה מצד הסביבה. האדם צריך ללמוד לאהוב את עצמו ללא תנאים חיצוניים, להעריך את עצמו בלי לחכות ללייקים או למחמאות מאנשים אחרים, ולמצוא משמעות לחיים בלי להסתמך על תשומת לב חיצונית. ככל שהאדם מצליח לעשות זאת, כך הוא יחווה יציבות פנימית גבוהה יותר ואושר אמיתי יותר, שאינו תלוי בתנאים חיצוניים משתנים.
איך זה להיות סלב? אני רוצה להיות סלב, למה אני רוצה להיות סלב? להיות סלבריטי, תוכניות ריאליטי, רוצה להשתתף בריאליטי, להשתתף באח הגדול, להופיע בטלביזיה, רוצה שיעריצו אותי, רוצה שיהיו לי מעריצים, רוצה שיהיו לי מעריצות, רצון להערצה, רצון לפרסום, להופיע בתוכנית ריאליטי, למה אנשים רוצים פרסום? רצון לקבל אהבה, רצון להרגיש בעלי ערך, רצון לקבל משמעות, מרגיש חסר משמעות, לא אוהב את עצמי, רוצה לאהוב את עצמי, רוצה להרגיש בעל ערך, רוצה להרגיש משמעות בחיים, למה אנשים רוצים להיות מפורסמים?
תכלית החיים מהות החיים להרגיש טוב עם עצמך בפרסום סיבות גרגיר אבק תכלית בחיים חברתי אני לא אוהבת את עצמי פנימיות איך להתפרסם אהבה אהבה ממעריצים איך להיות מפורסם איך להיות נערץ איך להתפרסם אני רוצה להיות מפורסם האם כדאי להתפרסם האם להיות מפורסם האם להתפרסם הערצה חיוביות חשיפה חיובית חשיפה שלילית להיות מוערץ להיות מפורסם להיות נערץ להיות סלב להיות סלבריטי להעריץ להעריץ אותך להתפרסם למה אני רוצה למה אני רוצה להיות מפורסם לקבל לקבל אהבה לקבל אהבה ממעריצים לקבל הערצה מי רוצה להיות מפורסם מעריץ מעריצות מעריצים מפורסם מפורסמים נערץ סלבריטאים סלבריטי פרסום חיובי פרסום טוב פרסום רע פרסום שלילי רוצה להתפרסם רוצה לקבל אהבה רוצה לקבל אהבה ממעריצים רצון רצון להיות מפורסם רצון להיות נערץ שיעריצו אותי שלילי שליליות
להיות מפורסם, להיות סלבריטי, להתפרסם, האם כדאי להיות מפורסם? איך להשיג מעריצים? למה לא כדאי להיות מפורסם? איך להיות מפורסם? איך להתפרסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? שנאת מפורסמים, קנאה במפורסמים, איך לקבל הערצה ממעריצים?
להיות מפורסם, להיות סלבריטי, להתפרסם, האם כדאי להיות מפורסם? איך להשיג מעריצים? למה לא כדאי להיות מפורסם? איך להיות מפורסם? איך להתפרסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? שנאת מפורסמים, קנאה במפורסמים, איך לקבל הערצה ממעריצים?
להיות מפורסם, להיות סלבריטי, להתפרסם, האם כדאי להיות מפורסם? איך להשיג מעריצים? למה לא כדאי להיות מפורסם? איך להיות מפורסם? איך להתפרסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? שנאת מפורסמים, קנאה במפורסמים, איך לקבל הערצה ממעריצים? מהן הסיבות לרצון להיות מפורסם? האם כדאי להיות מפורסם? הקיום של רצון להיות מפורסם נובע לרוב מתוך תחושת הצורך להיות נאהב ומוערך על ידי אחרים. רבים מאמינים כי כאשר הם יתפרסמו, הם יקבלו יותר אהבה מהסביבה, דבר שיגרום להם גם לאהוב את עצמם יותר. הרצון להיות מפורסם מבוסס על הציפייה שהפרסום ימלא צורך פנימי בתחושת ערך עצמי ויגביר את הביטחון העצמי. עם זאת, ישנם גם מחירים שצריך לקחת בחשבון כאשר שואפים להיות מפורסמים. מה המחיר של הפרסום? ברגע שאדם הופך למפורסם והמעריצים מתחילים להעריץ אותו, הוא מאבד את החופש להיות מי שהוא באמת. הסיבה לכך היא שהמעריצים מצפים ממנו להתאים ... מה שהם רוצים להיות? הזדהות זו יוצרת קשר רגשי עם הקהל, שמוביל בסופו של דבר להערצה ואהבה. איך השאיפה להיות מפורסם יכולה להגביל אותך? ככל שהפרסום עולה, כך האדם מתחיל להרגיש שהוא מחויב יותר לתחזק את הדימוי שכבש את לב ... אותך, ייתכן שהמחיר של אובדן החופש להציג את עצמך כפי שאתה לא שווה את ההשקעה. יש אנשים שמעדיפים לא להיות מפורסמים על מנת לשמור על החופש להיות עצמם, ללא הצורך המתמיד לשמור על תדמית מושלמת. איזו דוגמה אפשר לראות באלוהים? ... לגרום לכל העולם לאהוב, זה לא בהכרח משתלם ולא מביא לשלמות אמיתית. מה כדאי לשאול את עצמך לפני שרוצים להיות מפורסמים? לפני שתפנה לכיוון של פרסום, כדאי לשאול את עצמך את השאלות הבאות: האם אני מוכן לוותר על החופש להיות ... אלו יכולות לעזור לך להבין אם הפרסום אכן ישרת את הצרכים האישיים שלך, ואם זהו הצעד הנכון עבורך. איך להיות מפורסם למה אנשים רוצים להיות מפורסמים איך לגרום לאנשים להעריץ אותך חסרונות בלהיות מפורסם פחד להתפרסם האם כדאי להתפרסם למה אנשים רוצים להיות מפורסמים? הרצון להתפרסם נובע לרוב מהשאיפה לקבל אהבה והערכה מהסביבה. רבים מאמינים שאם יתפרסמו, יאהבו אותם יותר, ואז יוכלו לאהוב את עצמם. ... שהם רוצים להיות? כאשר מתמקדים בכך, נוצרת הזדהות של הקהל עם הדמות שמציגים, וכך מגיעות האהדה וההערצה. איך השאיפה להיות מפורסם יכולה להגביל אותך? ככל שהפרסום גדל, כך אדם מרגיש מחויב יותר לתחזק את הדימוי שהקהל אוהב. ישנן תכונות או ... בוחר בכך, משום שאין רצון להשקיע מאמץ תמידי בריצוי הציפיות של כולם. מה כדאי לשאול את עצמך לפני שרוצים להיות מפורסמים? לפני שאדם פועל כדי להתפרסם, הוא יכול לשאול את עצמו: האם אני מוכן לוותר על החופש להיות עצמי? האם אני רוצה שיאהבו אותי בשל ... הזמן בציפייה ובדריכות כדי לשמר את ההערכה שאני מקבל? התשובות לשאלות האלו עשויות לשפוך אור על המשמעות האמיתית של להיות מפורסם, ולעזור להבין אם הפרסום אכן עונה על הצורך האישי בצורה הטובה ביותר. איך להיות מפורסם למה אנשים רוצים להיות מפורסמים איך לגרום לאנשים להעריץ אותך חסרונות בלהיות מפורסם פחד להתפרסם האם כדאי להתפרסם האם להתפרסם? האם להיות מפורסם? פחד להתפרסם, פחד להיות מפורסם, למה לא כדאי להתפרסם? חסרונות בלהיות מפורסם, בעד ונגד להתפרסם, בעד ונגד להיות מפורסם, הרצון להתפרסם
איך לכבוש את העולם? איך להיות מפורסם בכל העולם? איך להתפרסם בענק? איך להיות מנטור מפורסם? איך להיות גורו מפורסם? איך להשיג מעריצים? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? איך לגרום לאנשים ללמוד ממך? איך להצליח בענק? ללמוד מנטורינג
איך לכבוש את העולם? איך להיות מפורסם בכל העולם? איך להתפרסם בענק? איך להיות מנטור מפורסם? איך להיות גורו מפורסם? איך להשיג מעריצים? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? איך לגרום לאנשים ללמוד ממך? איך להצליח בענק? ללמוד מנטורינג
איך לכבוש את העולם? איך להיות מפורסם בכל העולם? איך להתפרסם בענק? איך להיות מנטור מפורסם? איך להיות גורו מפורסם? איך להשיג מעריצים? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? איך לגרום לאנשים ללמוד ממך? איך להצליח בענק? ללמוד מנטורינג איך להפוך לגורו מפורסם שכולם יעריצו? אליעד כהן מסביר באופן מפורט כיצד ניתן להפוך למנטור מפורסם, גורו ידוע ומוערך, שמיליוני אנשים נוהרים אחריו, מעריצים אותו, רוכשים את המוצרים שלו ומשלמים סכומים גבוהים עבור הרצאות וספרים. ... של מניפולציות פסיכולוגיות, שיווק עצמי חכם ויצירת אשליות של הצלחה. מה הסוד שגורם לאנשים להעריץ אותך? הבסיס להפוך לגורו מפורסם הוא לגרום לאנשים להאמין שיש לך משהו ייחודי שיכול להציל אותם מבעיותיהם או לשפר משמעותית את חייהם. אם אין ... בו את סיפור חייך, כדי להפוך למודל לחיקוי. בנוסף, כדאי ליצור לעצמך משפטי השראה ולצטט את עצמך לצד אנשים מפורסמים אחרים. כך אנשים יראו בך דמות משמעותית וחשובה. הוא מציין גם שכדאי ללמוד משחק ולהתאמן כיצד לדבר בביטחון וללא ... למלא את הצורך הזה היא להבין שאתה כבר אלוהים בתוך תוכך ואינך זקוק כלל להערצה חיצונית. איך להיות מנטור מפורסם? מניפולציות של מנטורים איך להשיג מעריצים? איך לגרום לאנשים להאמין בך? איך ליצור תדמית של הצלחה? איך לנהל כת? למה אנשים מעריצים גורואים? איך להפוך למנטור מפורסם ולבנות קהל מעריצים? כדי להפוך למנטור מפורסם, גורו או אדם שכולם נוהרים אחריו, מעריצים אותו, קונים את המוצרים שלו ומשלמים סכומי עתק כדי לשמוע אותו - ... תלבש בגדים יוקרתיים, תשקיע בנראות שלך, תיצור תדמית של אדם מצליחן. תפרסם ציטוטים חכמים שלך לצד ציטוטים של אנשים מפורסמים, כך שתיתפס כאדם משמעותי ורב השפעה. שימוש במסרים מעורפלים ומעצימים מאחר שאין לך באמת פתרון פלא לבעיות של האנשים, ... יוצרים תחושת דחיפות ומציעים מבצעים שגורמים לאנשים לשלם. אם תיישם את כל השיטות הללו, יש לך סיכוי להפוך למנטור מפורסם ולבנות קהל מעריצים. אך חשוב לזכור - לא כולם מעריצים אותך בגלל אמת פנימית, אלא בגלל אשליה שנבנתה בקפידה. ... מצליח מניפולציות פסיכולוגיות שיווק עצמי איך להשיג מעריצים התמודדות עם הערצה יצירת תדמית של הצלחה מניפולציות של מנטורים, איך להתפרסם בכל העולם? איך להיות הכי מפורסם? איך להפוך להיות מנטור מפורסם? איך להשיג מעריצים? איך להשיג מעריצות? שקרים של מנטורים, עדויות של לקוחות, עדויות של מטופלים, המלצות של לקוחות, לקוחות ...
מעריצים וקונצנזוס, איך להשיג מעריצים? איך להתפרסם ולהיות מפורסם? לשמור על הסטטוס קוו, לשמור על הקונצנזוס, לא להביע דעות פוליטיות, איך להיות פוליטיקאי? אל תהיה גורו, אל תעריץ גורואים, הערצה לגורואים, מניפולציות של מנטורים
מעריצים וקונצנזוס, איך להשיג מעריצים? איך להתפרסם ולהיות מפורסם? לשמור על הסטטוס קוו, לשמור על הקונצנזוס, לא להביע דעות פוליטיות, איך להיות פוליטיקאי? אל תהיה גורו, אל תעריץ גורואים, הערצה לגורואים, מניפולציות של מנטורים
מעריצים וקונצנזוס, איך להשיג מעריצים? איך להתפרסם ולהיות מפורסם? לשמור על הסטטוס קוו, לשמור על הקונצנזוס, לא להביע דעות פוליטיות, איך להיות פוליטיקאי? אל תהיה גורו, אל תעריץ ... הבעת דעות שאינן בקונצנזוס, לברוח מהפוליטיקה, לא להביע דעה פוליטית, עמדות פוליטיות, חופש הביטוי, שמירה על הקונצנזוס, למה מעריצים מפורסמים? למה אני רוצה להיות מפורסם? רצון להיות מפורסם, רצון להתפרסם, פחד להביע דעה פוליטית, למה אני מפחד להביע את דעתי? חרדה חברתית, איך לא לפחד להביע את דעתך? ללכת ...
חרדות חברתיות, איך לא לפחד מאנשים? פחד קהל, פחד מחשיפה, חרדת כישלון, חרדת ביצוע, פחד להיכשל, פחד להתפרסם, פחד משיימינג, פחד להיות מפורסם, פחד מביקורת, פחד לקבל ביקורת, פחד להופיע באינטרנט, פחד מחשיפה ציבורית, חרדה חברתית
חרדות חברתיות, איך לא לפחד מאנשים? פחד קהל, פחד מחשיפה, חרדת כישלון, חרדת ביצוע, פחד להיכשל, פחד להתפרסם, פחד משיימינג, פחד להיות מפורסם, פחד מביקורת, פחד לקבל ביקורת, פחד להופיע באינטרנט, פחד מחשיפה ציבורית, חרדה חברתית
חרדות חברתיות, איך לא לפחד מאנשים? פחד קהל, פחד מחשיפה, חרדת כישלון, חרדת ביצוע, פחד להיכשל, פחד להתפרסם, פחד משיימינג, פחד להיות מפורסם, פחד מביקורת, פחד לקבל ביקורת, פחד להופיע באינטרנט, פחד מחשיפה ציבורית, חרדה חברתית איך להתמודד עם חרדת קהל וחרדות ... הטבעי שלו ליצור, ללא תלות בתגובת הסביבה, החרדה שלו תפחת באופן משמעותי. לכן, כדאי לבחון למה מלכתחילה אתה רוצה להתפרסם או לפרסם תכנים: האם זה כי אתה נהנה מזה או כי אתה מחפש הערכה מבחוץ? מה המקור הפנימי של ... לפרסם פוסט, פחד לפרסם סרטון, פחד להעלות סרטון, פחד לבטא את עצמי, פחד להביע דעה, מה חושבים עלי? הרצון להתפרסם, הרצון לקבל אהבה, הרצון להיות מפורסם, הרצון להיות נערץ, פחד חברתי, פחדים חברתיים, פחד מהבעת דעה, התרחיש הגרוע ביותר, worst case scenario, הנחת החמור ביותר, ...
הערכה עצמית, רצון להיות מפורסם, ביטחון עצמי, להעריך את עצמך, רוצה להתפרסם, לאהוב את עצמך, להיות בטוח בעצמך, לראות את חצי הכוס המלאה, חשיבה חיובית, מהו ערך עצמי? להרגיש טוב עם עצמך
הערכה עצמית, רצון להיות מפורסם, ביטחון עצמי, להעריך את עצמך, רוצה להתפרסם, לאהוב את עצמך, להיות בטוח בעצמך, לראות את חצי הכוס המלאה, חשיבה חיובית, מהו ערך עצמי? להרגיש טוב עם עצמך
הערכה עצמית, רצון להיות מפורסם, ביטחון עצמי, להעריך את עצמך, רוצה להתפרסם, לאהוב את עצמך, להיות בטוח בעצמך, לראות את חצי הכוס המלאה, חשיבה חיובית, מהו ערך עצמי? להרגיש טוב עם ... עצמי וחשיבה חיובית. הוא מדבר על כיצד אנשים תופסים את עצמם ואת הערך שלהם, כמו גם על איך הרצון להיות מפורסם והצורך בהערכה משפיעים על תחושת הערך העצמי שלנו. אחד הרעיונות המרכזיים אליעד מציג הוא שהאדם יכול להרגיש טוב עם ... הקיים ולהפסיק להילחם בו, פשוט לקבל את מה שיש ולהתמקד בהרגשה פנימית של אושר. כאשר אליעד דן בשאלת הרצון להיות מפורסם, הוא מציין כי הפופולריות אינה בהכרח מביאה עמה יתרונות אמיתיים. במקום זאת, כל היבט של פרסום עלול להיות מלווה ... התהליך הוא לא בהכרח כמותי אלא תלוי בנקודת המבט של האדם ובאיכות היחסים שלו עם עצמו. אם אדם מבקש להיות מפורסם רק מתוך רצון להרגיש טוב עם עצמו, הוא אולי ימצא שהוא נתקל בקשיים בלהרגיש באמת טוב לאורך זמן. אליעד ... האם פרסום באמת משנה את הערך העצמי? למה קשה לקבל את עצמך? מהי הערכה עצמית ואיך היא קשורה לרצון להיות מפורסם? ההרצאה עוסקת בהבנת הערכה עצמית, כיצד היא משפיעה על ביטחוננו האישי, הרצון להיות מפורסם ותחושות כמו אהבה עצמית. מדובר בניתוח של מהות הערך העצמי, כיצד ניתן להרגיש טוב עם עצמך, ולהיות בטוח בעצמך, ... טוב עם עצמך, ולהשקיף על הדברים בצורה חיובית - לראות את חצי הכוס המלאה ולא את הריקה. כיצד הרצון להיות מפורסם משפיע על הערכה העצמית? הרצון להיות מפורסם הוא תופעה רווחת בקרב אנשים שמחפשים להרגיש מוערכים. המפורסמות מקנה יתרונות של הכרה ציבורית, הערכה ואפילו אהבה ממקום של חיצוניות. אליעד מדבר על כך שמאחורי הרצון להיות מפורסם יש פעמים רבות רצון לאמת את הערך העצמי של אדם. המפורסם, בתפיסה של רבים, נתפס כאדם שמוערך, ולכן אדם שמגיע למעמד זה עשוי להרגיש שהוא הצליח לממש את הערך העצמי ... מדובר במימוש פנימי של הערך העצמי, אלא בתגמול חיצוני שנכפה על האדם. המטרה היא להבין את היתרונות והחסרונות של להיות מפורסם, ולזהות אם האדם באמת מרגיש טוב עם עצמו, או שהוא תלוי בהערכה חיצונית כדי להרגיש בעל ערך. האם להיות מפורסם באמת טוב? אילו חסרונות יש במפורסם? השיחה בין המשתתפים בהרצאה מתמקדת בשאלה האם להיות מפורסם הוא באמת טוב. אליעד מציין כי כל דבר שיש בו יתרונות יכול לכלול גם חסרונות. המפורסמות, למרות שהיא נתפסת כזכות עליונה, יכולה להחביא בתוכה חסרונות. לדוגמה, המפורסם עשוי להרגיש לחץ מתמיד לשמור על מעמדו, וישנם מקרים שבהם אנשים מפורסמים חווים קשיים נפשיים בשל התחושות של חוסר פרטיות ולחץ ציבורי. כיצד להעריך את עצמך מבלי להיות תלוי באחרים? ההרצאה ... הערכה עצמית גבוהה או תלוית חיצוניות. כל שינוי כזה דורש התעמקות פנימית והתמודדות עם קונפליקטים פנימיים. הערכה עצמית רצון להיות מפורסם ביטחון עצמי חשיבה חיובית איך להעריך את עצמך? תפיסת ערך עצמי
כוכב נולד, האח הגדול - מי *לא* רוצה להיות ראש הממשלה והרמטכל הבא?
כוכב נולד, האח הגדול - מי *לא* רוצה להיות ראש הממשלה והרמטכל הבא?
כוכב נולד, האח הגדול - מי לא רוצה להיות ראש הממשלה והרמטכל הבא? למה אנשים משתוקקים להיות מפורסמים? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בשאלה עמוקה ונוקבת - למה אנשים משתוקקים להיות מפורסמים ולהגיע לתוכניות ריאליטי כמו כוכב נולד, האח הגדול, וכל תוכנית שדומה להן. אליעד כהן מסביר את הרצון בפרסום בכך ... כי רע להם, כי הם אינם אוהבים את עצמם או את המציאות שבה הם חיים. הם מאמינים שאם יהיו מפורסמים יאהבו אותם יותר וכך הם יאהבו גם את עצמם יותר. מה הקשר בין פרסום לבין אהבה עצמית? אליעד כהן מדגיש שדווקא האנשים המפורסמים שמקבלים אהבה, מחיאות כפיים והערצה, הם האנשים הכי אומללים. לדבריו, מי ששואב את האנרגיה שלו מהפרסום הוא בעצם אדם ... עם התניה פסיכולוגית - הוא אוהב את עצמו רק כשמחמיאים לו או כשהוא מצליח, ובשאר הזמן הוא אומלל. אדם מפורסם חוזר הביתה אחרי ההופעה, ואין לו שם את מחיאות הכפיים - וזה יוצר בו ריקנות וכאב נפשי גדול. מה ... אדם? אליעד כהן מציג רעיון הפוך באופן קיצוני - אילו בסוף כל הופעה היו מבזים ומשפילים את אותו אדם מפורסם, הוא היה דווקא הופך למאושר יותר. ההשפלה הייתה מאלצת אותו למצוא את האושר שלו בתוכו, בלי תלות בפירגון או ... כמו מכירת סמים, כי הן תחליף זמני וזול לפתרון אמיתי של בעיית האהבה העצמית. הוא מביא דוגמה של אומן מפורסם שנהנה שנים ממחיאות כפיים, וכאשר הפסיק לקבל אותן, הוא התדרדר עד התאבדות. אליעד כהן מאשים דווקא את מי שהריע ... - אדם שבאמת אוהב את עצמו לא זקוק לפרסום. אם האדם מאושר בכל מצב, אין שום סיבה שהוא ירצה להתפרסם. ואם הוא רוצה להיות מפורסם, זה אומר שהוא אינו באמת אוהב את עצמו ללא תנאי. הוא מציע מבחן מחשבתי שבו האדם צריך לדמיין שני ... עצמם יותר. למעשה, האדם הנורמלי, שמאושר באמת ואוהב את עצמו ללא תלות באישור חיצוני, לעולם לא ירצה להיות מנהיג, מפורסם או בעמדת מפתח כי כל האחריות והצרות יפלו עליו. מדוע בחירה חופשית גורמת לאומללות? נקודה נוספת שמעלה אליעד כהן ... אמיתי עם עצמו ולשאול את עצמו מה באמת מניע אותו בחיים, כדי להגיע לחיים טובים באמת. למה אנשים רוצים להתפרסם? האם פרסום מביא לאושר? איך לאהוב את עצמי בלי תלות? מדוע אנשים מחפשים כבוד והערכה? האם בחירה חופשית גורמת ... רוצה להיות רמטכל? הפעם אני רוצה לדבר על הנושא, מי רוצה להיות כוכב נופל? ואני אסביר, השאיפה של אנשים להתפרסם, להצליח, ומי שיתבונן אנשים בעולם משתוקקים להיות מפורסמים, ואז הם הולכים לכוכב נולד וכוכב נופל והאח הגדול והקטן, והמטומטם, ולמה הולכים, כי אנשים מפורסמים מקבלים יותר תשומת לב, אהבה עצמית, ואנשים רע להם, והם רוצים שיאהבו אותם, ולכן האדם הולך לפרסום לקבל אהבה ... הם אלו שמקור האנרגיה שלהם זה הפרסום ולא צריך לנסוע לאפריקה לראות אנשים רעבים, מספיק לראות אנשים בטלויזיה, אנשים מפורסמים, מי שמוחאים לו כפיים והוא ניזון מיזה, הוא מסכן, ואיך הורים מאמללים ילד כי הם מוחאים לו כפיים רק ... אהוב ומצליח וכאשר נותנים לאדם כבוד, מאמללים אותו, כי בעצם נוצרת תלות בין האושר לרצון. והכבוד יוצר תלות. ואותו מפורסם הולך הביתה לאחר המחיאות כפיים, ובבית אין לו את אהבת הקהל. ואם אתה מאמלל מישהו, ואם היו מבזים את אותו אומן מפורסם היו גורמים לו להיות מאושר, והמחיאות כפיים זה כמו למכור לאדם סמים. כי יש לו הפרעה נפשית, כי הוא ... לו ומי שאחראי לפשעים שלו, אלו שהעריצו אותו הם גרמו לאבדון שלו, ולא אלו שירדו עליו. ברגע שאדם הופך להיות מפורסם, ואם האהבה שלו גדלה רק בגלל שהוא מפורסם הוא אומלל. ומי שיגיד אני רוצה להיות מפורסם ואני גם אוהב את עצמי בכל מקרה אז שיבדוק ויהיה אמיתי מה מניע אותו להתפרסם. ומי שמעריצים אותו, שיבדוק אם הוא יהיה מאושר גם בלי סיבה גם אם הוא לא היה כלום. ושיבדקו מי שרוצים להתפרסם, מה באמת מניע אותם. ומי שקולט את זה, יבין אם באמת רוצה להתפרסם, כמו הויכוח, מי יהיה המפקד? מי יהיה הרמטכל? וכל הצרות נופלות על הראש של מי ששולט, מי שמנהל ולמה ...
בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים בבידול עסקי, עסקים עושים עם אנשים
... מה זה בידול עסקי. אז ברמת העיקרון, יתכן שאתה מנהל עסק, כי אתה רוצה אולי אפילו באופן בלתי מודע, להתפרסם ובגלל שאתה רוצה שיעריצו אותך, יאהבו אותך וכיוב. במקרה כזה לצורך העניין, יש היגיון לומר שאתה תרצה לחשוף את ... בדרך כזו או אחרת ולשים את עצמך באופן אישי בפרונט ובחזית של העסק שלך, גם מתוך השיקול שאתה רוצה להתפרסם ולהיות נערץ נאהב וכיוב. יחד עם זאת, כאן אני לא אדבר על המקרה הזה, שבו אתה רוצה להתפרסם, להיחשף באופן אישי וכולי, אלא נדבר על העניין שבו אתה רוצה להצליח בעסק שלך באופן כללי ולהרוויח כמה שיותר כסף באופן יותר ספציפי, בלי קשר לרצון האישי שלך להתפרסם ולהיות נאהב וכיוב. ולכן ננסה להבין, במידה והמטרה שלך היא להצליח ברמה העסקית ולעשות כמה שיותר כסף, האם ומה ...
ארוטומניה, מעריצים אובססיבים, מחשבות שווא ארוטומניות, התאהבות במפורסמים, מחשבות שווא על אהבה, מחשבות שווא של קנאה, תסמונת דה קלרמבו, אשליית האהבה, חולה אהבה, אהבה אובססיבית, התאהבות דמיונית, הערצה אובססיבית, טיפול בסכיזופרניה
ארוטומניה, מעריצים אובססיבים, מחשבות שווא ארוטומניות, התאהבות במפורסמים, מחשבות שווא על אהבה, מחשבות שווא של קנאה, תסמונת דה קלרמבו, אשליית האהבה, חולה אהבה, אהבה אובססיבית, התאהבות דמיונית, הערצה אובססיבית, טיפול בסכיזופרניה
ארוטומניה, מעריצים אובססיבים, מחשבות שווא ארוטומניות, התאהבות במפורסמים, מחשבות שווא על אהבה, מחשבות שווא של קנאה, תסמונת דה קלרמבו, אשליית האהבה, חולה אהבה, אהבה אובססיבית, התאהבות דמיונית, ... קלרמבו, היא הפרעה דלוזיונלית שבה החולה מאמין שמישהו אחר מאוהב בו. זו תופעה שבה אדם חושב שלדמות ציבורית, לרוב מפורסמת או מהווה סמכות חברתית גבוהה, יש רגשות רומנטיים כלפיו, למרות שאין קשר מציאותי בין השניים. החולה לא רואה את ... התערבות המשטרה כאשר החולה מפר את גבולות פרטיותו של האדם הנערץ ומטריד אותו בצורה אובססיבית. איך נוצרת הערצה אובססיבית למפורסמים? ההערצה המובילה לארוטומניה היא הקצנה של הערצה רגילה. כל אדם עשוי להעריץ אדם מפורסם בשל כישוריו, הצלחותיו או תכונותיו המיוחדות, מה שגורם לו לרצות להיות כמוהו. ההערצה נובעת מהרצון להיות חלק מההצלחה או מהתכונות שהאדם המפורסם מייצג. אולם, כאשר ההערצה מתפתחת לכדי אובססיה, החולה מתחיל לדמיין קשר אישי עם המפורסם, ולעיתים מאמין כי יש לו מערכת יחסים דמיונית איתו. המעריץ יכול לעקוב אחרי כל פרט בחיי האדם הנערץ, ללמוד את הרגליו ולתת לעצמו תחושת קרבה אליו דרך הדמיון, ובכך להגיע לאמונה שאותו מפורסם אוהב אותו בחזרה. הקשר בין הערצה לאובססיה והשלכותיה ההערצה המופרזת לאדם מפורסם יכולה להתפתח לאובססיה, בה אדם מדמיין את עצמו בחיים משותפים עם הדמות המפורסמת, לדוגמה כהורה או בן זוג. במצבים כאלה, האדם מאמין שהוא חלק מחיים אלה, ומתפתחת מערכת יחסים דמיונית בשבילו. תופעה ... קשר ישיר בין הערצה לבין חוויית תחושת ערך עצמי, כאשר המעריץ חווה את תחושת ההצלחה או היופי של האדם המפורסם שהוא מעריץ. כיצד להתמודד עם מחשבות שווא ארוטומניות? הטיפול במחשבות שווא ארוטומניות מתמקד בהבנת המניעים הפנימיים שמובילים את האדם ... חוכמתו האישית, ובכך להפסיק להזדקק להערצה כלפי אחרים. הקשר בין הערצה לאובססיה לבין פתרונות טיפוליים אם אדם מעריץ דמות מפורסמת על תכונות שהוא חסר בעצמו, אפשר לעזור לו לפתח את התכונות הללו, כך שלא ירגיש את הצורך להימשך לדימויים ... תסמונת דה קלרמבו? כיצד לטפל בהפרעה דלוזיונלית? האם הערצה אובססיבית נחשבת להפרעת אישיות? איך נוצרת הערצה? למה מעריצים אנשים מפורסמים? מחשבות גדלות, הערצה למפורסמים, התאהבות במפורסמים, התאהבות במפורסמת, התאהבות במפורסם, זוגיות דמיונית, הפרעת אישיות גבולית, מעריצים מטרידים, מעריצה אובססיבית, מעריצות אובססיביות, מעריץ אובססיבי, מעריץ מטריד, מעריצה מטרידה, מדמיין אותנו נשואים, נישואים דמיוניים, זוגיות בדמיון, מערכת יחסים דמיונית, זוגיות דמיונית עם מפורסמים, פרנויה, בגידה דמיונית, הערצה לא הגיונית, אהבה מטורפת, סטוקריות, מעריצים סטוקרים, אינסטגרם, פייסבוק, אישיות ציבורית מפורסמת, אישיות מפורסמת, להתפרסם, להיות מפורסם, להיות נערץ, רוצה שיעריצו אותי, רצון במעריצים, רצון במעריצות, הפרעת הזיה, אבחון של תסמונת דה קלרמבו, טיפול בתסמונת דה ...
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים? מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? שימוש בסלבריטאים בפרסומות הפך לאסטרטגיה נפוצה ויעילה מאוד בעולם הפרסום. כאשר סלבריטאי ידוע מופיע בפרסומת, הוא גורם לצופה להאמין יותר במוצר שמפורסם, מה שמוביל להגברת אמינות המוצר. המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית, כלומר, כאשר אנו רואים סלבריטאי מפרסם מוצר, אנחנו נוטים לקשר את המוצר עם הדימוי החיובי של הדמות המוכרת. אם אדם שאנו מעריכים ממליץ על מוצר, אנחנו נטה להאמין שהמוצר טוב. כך, השימוש בסלבריטאים בפרסומות פועל כחיזוק לאמינות המוצר. לדוגמה, אם דמות ציבורית כמו שחקן או זמר מפרסמת מוצר, הצופה עשוי לראות את המוצר כיותר איכותי או מהימן, רק בשל קשר הדימוי החיובי עם הדמות המפורסמת. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? ההבדל העיקרי בין שימוש בדמות סלבריטי לדמות לא מוכרת הוא בעוצמת ההשפעה הפסיכולוגית על הצופה. סלבריטאים נושאים עמם את הדימוי הציבורי שלהם, שמוביל לאסוציאציות חיוביות, וכך המוצר שהם מפרסמים נתפס בצורה חיובית יותר. בעוד שדמות לא מוכרת יכולה להוסיף אמינות למסר, היא לא מסוגלת להפעיל את אותו כוח פסיכולוגי חזק שהשפעת הסלבריטאי יכולה להפעיל. כלומר, השפעת סלבריטאי על הצופה היא משמעותית יותר, בזכות היכרות מוקדמת עם הדמות והאמון הכללי שהציבור מעניק לה. איך השפעת נשים בפרסומות שונה? ההשפעה של נשים בפרסומות שונה מהשפעת סלבריטאים גברים, ומטרת השימוש בנשים בפרסומות אינה תמיד להגביר את האמינות של המוצר, אלא בעיקר למשוך תשומת לב. בפרסומות רבות, ... לא יחשוב על המחיר כעל חיסרון אלא יתרון. הצגת המוצר דרך דמות שמיתממת בעיניו של הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ, גם היא חלק מהשכנוע, כיוון שדמות כזו מגבירה את האמון במוצר. מהו תהליך השכנוע שנעשה ... בפרסומות מתבצע דרך חיבור בין המודעות לבין התת - מודע של הצופה. לדוגמה, כאשר צופה רואה פרסומת בה דמות סלבריטי שהוא רואה עליה באופן יומיומי, האמונה במוצר מתחזקת. הצופה עשוי לקשר את הסלבריטאי עם איכויות חיוביות, וכך המוצר מקבל חיזוק. זה דומה לתהליך שבו ילדים רואים דמות שהם מעריכים מפרסמת מוצר, ואז ... פחותה בפרסומות מסוג זה, שכן הם בדרך כלל יתחברו יותר למסר עצמו ולא בהכרח לדמות המפרסמת את המוצר. שימוש בסלבריטאים בפרסומות פרסומות עם נשים NLP בפרסום איך לשכנע לקוחות? הבדל בין סלבריטאים לדמויות לא מוכרות בפרסומות השפעת פרסומות על ילדים טכניקות שכנוע בפרסומות מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? בפרסומות רבות נעשה שימוש בדמויות מפורסמות, כמו סלבריטאים, על מנת להשפיע על הצופה ולהגביר את האמינות של המוצר. השאלה שצפויה לעלות היא, למה סלבריטאים מסייעים בכך? התשובה טמונה בתהליך הפסיכולוגי שגורם לאנשים לסמוך על המפורסמים שמופיעים בפרסומות. לדוגמה, אם דמות מוכרת ומוערכת אומרת לנו לרכוש מוצר מסוים, זה מחזק את האמינות של המוצר ומעלה ... מוצר, יש נטייה להאמין לה יותר מאשר אם המפרסם היה איש לא מוכר. דוגמה נוספת לכך היא השפעת הדמויות המפורסמות על ילדים: כאשר ילד רואה את הדמות שהוא אוהב מפרסמת מוצר, הוא נוטה לרצות את המוצר ולהגביר את הסיכוי שיבקש מהוריו לרכוש אותו. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? אליעד מדגיש כי יש הבדל משמעותי בין שימוש בדמות סלבריטי לבין שימוש בדמות לא מוכרת. כאשר בוחרים דמות לא מפורסמת, היעד הוא בדרך כלל להוסיף אמינות למסר, אך לעיתים הוספת אישיות מוכרת יכולה להקפיץ את היעילות של הפרסומת. השימוש בסלבריטי בפרסומות נועד להפעיל כוח פסיכולוגי חזק יותר, באמצעות האסוציאציה שלנו לדמות זו. איך השפעת נשים בפרסומות שונה? כאשר נשים מופיעות בפרסומות, השפעתן היא שונה מאשר כשמדובר בסלבריטאים. אליעד מסביר כי נשים, במיוחד כשמדובר בנשים צעירות ויפות, לא נועדות להוסיף לאמינות של המוצר, אלא להגדיל את תשומת ... משתלמת ובכך יפחיתו את ההתנגדות. בנוסף, יש להציג את המוצר דרך דמות שנראית אמינה בעיני הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ אותו. מהו תהליך השכנוע שנעשה בפרסומות? אליעד מסביר כי בתהליך השכנוע ישנן מספר דרכים לשלב את המודעות עם התת - מודע של הצופה. לדוגמה, כאשר עושים שימוש בסלבריטי שצופה בו הצופה באופן יום - יומי, האמונה במוצר מתחזקת. הדבר דומה למקרה שבו ילדים מבקשים מהוריהם לרכוש מוצר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתפרסם?, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתפרסם?, איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי ועסקי, מאמן אישי לימודים, אימון אישי לעסקים בנושאי איך להתפרסם - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8711 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 05:07:20 - wesi1