אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סלבריטי ✔ציטוטים חכמים, ציטוטים מפורסמים, ציטוטים של אנשים חכמים, חוכמת הרמבם, כל האומר דבר בשם אומרו, לצטט אנשים, ללמוד מכל אדם, אומנות השכנוע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ציטוטים חכמים, ציטוטים מפורסמים, ציטוטים של אנשים חכמים, חוכמת הרמבם, כל האומר דבר בשם אומרו, לצטט אנשים, ללמוד מכל אדם, אומנות השכנוע, איך אנשים משתכנעים? איך להשפיע על אנשים?
איך ציטוטים משפיעים על שכנוע ועל תפיסת האמת שלנו?

ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בהשפעה הפסיכולוגית והרטורית של ציטוטים, ובוחנת כיצד ציטוטים של אנשים חכמים, מפורסמים או בעלי סמכות יכולים להשפיע על אנשים, לשכנע אותם ואף לשנות את התפיסות שלהם לגבי אמת, נכונות, וסמכות.

מדוע ציטוטים נתפסים כבעלי סמכות ואמינות?

אליעד כהן מציג כיצד עצם השימוש במרכאות או הזכרת שם של אדם מוכר ליד משפט מסוים, יכולים לתת למשפט תחושה של סמכות ואמיתות. אנשים רבים מניחים שאם משפט מופיע במרכאות או נאמר על ידי אדם מפורסם או חכם, אז הוא בהכרח נכון או משמעותי יותר. כדוגמה לכך, הוא מביא את השימוש בציטוטים בפייסבוק או ברשתות החברתיות, שם אפילו משפט סתמי עשוי להיתפס כאמין יותר רק כי מופיעות מרכאות סביבו, או כי מיוחס לאישיות מוכרת, כמו רבי נחמן או הרמב"ם.

האם כל ציטוט באמת מוסיף ערך לשיחה?

אליעד כהן מדגיש כי לא כל ציטוט בהכרח תורם לשיח, ולפעמים הוא אף יכול לבלבל את השומע. הוא מציין כי לעיתים קרובות אנשים מצטטים משפטים בלי להבין את ההקשר המלא או את הכוונה האמיתית של האדם שצוטט. דוגמה לכך היא הציטוט "אל תאכל בצל" של רבי נחמן. הציטוט הזה יכול להיתפס כאמירה רפואית, אבל לא ברור אם רבי נחמן אכן התכוון לכך באופן מוחלט או בהקשר מצומצם מאוד של זמנו.

איך שימוש בציטוטים מייצר מניפולציה ושכנוע?

ציטוטים משמשים פעמים רבות ככלי שכנוע, במיוחד כאשר רוצים להעניק משנה תוקף לטענה מסוימת. אליעד מסביר שהסיבה לכך היא שכשאנו מצטטים אדם מפורסם, אנחנו עושים מניפולציה שגורמת לשומע להניח שהאדם המצוטט היה בעל ידע וסמכות בתחום הנדון. כדוגמה, הוא מציין כיצד אנשים משתמשים בציטוטים של הרמב"ם או של רבי נחמן כדי לחזק טיעונים שלהם, אפילו כאשר הציטוט כלל אינו רלוונטי להקשר.

האם ציטוט של אדם מפורסם בהכרח נכון?

אליעד מדגיש את הנקודה שציטוט של אדם מפורסם או חכם לא בהכרח נכון. למשל, הרמב"ם, שהיה גם רופא וגם אסטרונום, כתב דברים רבים שבתקופתנו אינם נכונים לפי הידע המדעי העכשווי. הוא מזכיר לדוגמה את האמירה של הרמב"ם לגבי תנועת השמש והכוכבים, שהיום אנו יודעים שהיא אינה נכונה. למרות זאת, בגלל שהרמב"ם נתפס כבעל סמכות דתית, אנשים עדיין מתייחסים לדבריו כאל אמת מוחלטת, במקום לבדוק את הדברים לעומק.

האם אנחנו באמת מבינים את כוונת הציטוטים?

סוגיה נוספת שאליעד כהן דן בה היא חוסר ההבנה של ההקשר שבו נאמרו הציטוטים. הוא מציין שהרבה פעמים אנשים אינם יודעים בדיוק למה התכוון האדם שצוטט, ולכן הם מפרשים את הציטוט בצורה שגויה. כדוגמה, אם מישהו אמר משפט מסוים לפני מאות שנים, לא בטוח שאנחנו מבינים בדיוק מה הייתה הכוונה המקורית שלו. זאת בעיה כאשר אנשים משתמשים בציטוטים כ"הוכחה" לאמת שלהם, אף שבפועל הם לא מבינים לגמרי את המקור.

האם יש חשיבות למקור הציטוט?

אליעד מסביר שיש חשיבות גדולה למי אמר את הדברים. הוא מביא דוגמה מתחום הרפואה, שבה אם רופא אומר משהו רפואי זה נתפס כחשוב יותר מאשר אם סבתא...
איך ציטוטים משפיעים על אנשים ואיך הם יכולים לשכנע?

הציטוטים נראים פעמים רבות כמשהו שנעוץ בהיסטוריה, משפטים שמחוברים לדמויות דומיננטיות או חכמים. בהרצאה נבחן כיצד ציטוטים משפיעים על מחשבות, תחושות והאמונות שלנו, במיוחד כאשר יש להם מקור סמכותי או אם הם נמסרו בשם אדם שנחשב חכם. השימוש במרכאות או בהצגת ציטוטים גורם לעיתים למסר להיראות אמיתי יותר, כאילו הוא נלקח ממקור סמכותי ואמין. השאלה המרכזית היא: האם ציטוטים באמת מייצגים אמת או אם הם כלי רטורי לשכנוע?

האם כל ציטוט מוסיף ערך לשיחה?

בהרבה מקרים אנשים מצטטים אנשי רוח, חכמים או ספרים קלאסיים, מתוך הנחה שהדברים שהם אמרו הם חשובים יותר בגלל מקורם. מה קורה כאשר אנחנו מצטטים אדם מבלי להבין את ההקשר או מבלי לבדוק את תוכן הדברים? המורכבות נובעת לא רק מזהות הממציא של הציטוט, אלא גם מההבנה המלאה של מה שהוא אומר. האם כל ציטוט אוטומטית מוסיף ערך או שמא ישנם מקרים בהם ציטוטים רק מבלבלים את המאזין?

איך עוסק השימוש בציטוטים בשכנוע ובכוח סמכות?

כאשר אנו מצטטים אדם או מקור סמכותי, פעמים רבות אנו עושים זאת מתוך מניע של חיזוק עמדתנו. הציטוט מתפקד כאן ככלי להשפיע על אחרים ולשכנע אותם בקיום האמת או נכונות הדעה שלנו. בהרצאה הובאו דוגמאות לשימוש בציטוטים כדי לחזק רעיונות ולהקנות להם סמכותיות. כאשר מצטטים את רבי נחמן או את הרמב"ם, נדמה כי יש לנו חיזוק טבעי לעמדותינו - רק משום שמדובר באנשים שזכו להערכה רבה והם נתפסים כ"חכמים" ובעלי סמכות.

האם ציטוטים של אנשים חכמים תמיד נכונים?

נראה כי יש נטייה לראות את הציטוטים כמשהו שמתחייב להיות נכון רק משום שהוא יצא מפי אדם נחשב. אך השאלה האמיתית היא האם הציטוט באמת תואם את המציאות או שמא הוא רק מסמל את הדעות של תקופה מסוימת. דוגמת רבי נחמן נאמרה כאשר הוא דיבר על סוגיות ברפואה או בהיבטים אחרים, אך השאלה היא האם כל ציטוט אכן רלוונטי לכל מקרה? האם הוא הוצג בהקשר הנכון? החוקר לא בהכרח יוכל לאמת כל ציטוט, אך בהחלט חשוב להבין את ההשלכות של הציטוט.

מה הקשר בין חכמת הרמב"ם להיום?

שימוש בציטוטים מהתנ"ך, מהתורה או מהסוגיות של חכמים כמו הרמב"ם מעלה את השאלה האם באמת יש מקום לשמוע את הדעות הללו, במיוחד אם הם לא תמיד מותאמים למציאות של היום. חכמת הרמב"ם, לדוגמה, נוגעת להיבטים של רפואה, אסטרונומיה ועוד, אך האם הציטוטים שלו נכונים תמיד עבורנו? הרצאה זו מציבה את השאלה אם אנחנו באמת מבינים את כוונת...
לחזק רעיון הצלחה הבנה מלאה פסיכולוגיה קוגניטיבית המלצות מורכבות שיפוטיות רעיונות לצטט אנשים הוכחות קהל יעד אומנות אומנות המכירה אומנות השכנוע איך אנשים משתכנעים איך להשפיע איך להשפיע על אנשים אמנות המכירה אמנות השכנוע אנשים חכמים אנשים משתכנעים הרמבם חוכמת הרמבם חכם כל האומר דבר בשם אומרו להיות מפורסם להיות סלב להיות סלבריטי להשפיע להשפיע על אנשים להתפרסם ללמוד ללמוד מכל אדם למידה לצטט לצטט אנשים מפורסם מפורסמים סלבריטאים סלבריטי ציטוטים ציטוטים חכמים ציטוטים מפורסמים ציטוטים של אנשים ציטוטים של אנשים חכמים שכנוע
להיות מפורסם, להיות סלבריטי, להתפרסם, האם כדאי להיות מפורסם? איך להשיג מעריצים? למה לא כדאי להיות מפורסם? איך להיות מפורסם? איך להתפרסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? שנאת מפורסמים, קנאה במפורסמים, איך לקבל הערצה ממעריצים?
להיות מפורסם, להיות סלבריטי, להתפרסם, האם כדאי להיות מפורסם? איך להשיג מעריצים? למה לא כדאי להיות מפורסם? איך להיות מפורסם? איך להתפרסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? שנאת מפורסמים, קנאה במפורסמים, איך לקבל הערצה ממעריצים?
להיות מפורסם, להיות סלבריטי, להתפרסם, האם כדאי להיות מפורסם? איך להשיג מעריצים? למה לא כדאי להיות מפורסם? איך להיות מפורסם? איך להתפרסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? שנאת מפורסמים, קנאה במפורסמים, איך לקבל הערצה ממעריצים? מהן הסיבות לרצון להיות מפורסם? האם כדאי להיות מפורסם? הקיום של רצון להיות מפורסם נובע לרוב מתוך תחושת הצורך להיות נאהב ומוערך על ידי אחרים. רבים מאמינים כי כאשר הם יתפרסמו, הם יקבלו יותר אהבה מהסביבה, דבר שיגרום להם גם לאהוב את עצמם יותר. הרצון להיות מפורסם מבוסס על הציפייה שהפרסום ימלא צורך פנימי בתחושת ערך עצמי ויגביר את הביטחון העצמי. עם זאת, ישנם גם מחירים שצריך לקחת בחשבון כאשר שואפים להיות מפורסמים. מה המחיר של הפרסום? ברגע שאדם הופך למפורסם והמעריצים מתחילים להעריץ אותו, הוא מאבד את החופש להיות מי שהוא באמת. הסיבה לכך היא שהמעריצים מצפים ממנו להתאים לדמות או לתכונות שהם היו רוצים להיות. למעשה, לא תמיד המפורסם יכול להיות את מי שהוא באמת, כי כל התנהגות או תכונה שנחשבת כלא רצויה בעיני המעריצים, עלולה לגרום לאיבוד ההערצה. כדי לשמור על המעמד ... ומאבד את החופש להיות אותנטי. למה אנשים אוהבים מפורסמים? הסיבה המרכזית לכך שאנשים אוהבים את המפורסמים היא שהם מזהים בהם את מה שהם היו רוצים להיות. אם אדם מפורסם משדר תכונות או דימוי שהוא מייצג את השאיפות של קהל מסוים, אותם אנשים יתחילו להזדהות איתו ולהעריץ אותו. זהו תהליך של הזדהות - אנשים ... הקהל, שמוביל בסופו של דבר להערצה ואהבה. איך השאיפה להיות מפורסם יכולה להגביל אותך? ככל שהפרסום עולה, כך האדם מתחיל להרגיש שהוא מחויב יותר לתחזק את הדימוי שכבש את לב המעריצים. הוא לא יכול להציג את ... כפי שאתה לא שווה את ההשקעה. יש אנשים שמעדיפים לא להיות מפורסמים על מנת לשמור על החופש להיות עצמם, ללא הצורך המתמיד לשמור על תדמית מושלמת. איזו דוגמה אפשר לראות באלוהים? ישנה טענה לפיה אם אלוהים ... לשלמות אמיתית. מה כדאי לשאול את עצמך לפני שרוצים להיות מפורסמים? לפני שתפנה לכיוון של פרסום, כדאי לשאול את עצמך את השאלות הבאות: האם אני מוכן לוותר על החופש להיות עצמי? האם אני רוצה שיאהבו אותי ... הצרכים האישיים שלך, ואם זהו הצעד הנכון עבורך. איך להיות מפורסם למה אנשים רוצים להיות מפורסמים איך לגרום לאנשים להעריץ אותך חסרונות בלהיות מפורסם פחד להתפרסם האם כדאי להתפרסם למה אנשים רוצים להיות מפורסמים? הרצון להתפרסם נובע לרוב מהשאיפה לקבל אהבה והערכה מהסביבה. רבים מאמינים שאם יתפרסמו, יאהבו אותם יותר, ואז יוכלו לאהוב את עצמם. הרצון הזה מבוסס על ... ביטחון עצמי. מה המחיר של הפרסום? ברגע שאדם נהיה מפורסם ואנשים מתחילים להעריץ אותו, הוא מאבד את החופש להיות מי שהוא באמת. הסיבה לכך היא שהמעריצים מצפים ממנו להתאים למה שהם היו רוצים להיות, ולאו דווקא למה שהוא באמת. אדם מפורסם עלול להרגיש שהוא חייב לתחזק כל הזמן את הדמות שזכתה לאהדה, ולהסתיר תכונות או התנהגויות שעלולות לאכזב את הקהל. למה אנשים אוהבים
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
... פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים? מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? שימוש בסלבריטאים בפרסומות הפך לאסטרטגיה נפוצה ויעילה מאוד בעולם הפרסום. כאשר סלבריטאי ידוע מופיע בפרסומת, הוא גורם לצופה להאמין יותר במוצר שמפורסם, מה שמוביל להגברת אמינות המוצר. המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית, כלומר, כאשר אנו רואים סלבריטאי מפרסם מוצר, אנחנו נוטים לקשר את ... אם אדם שאנו מעריכים ממליץ על מוצר, אנחנו נטה להאמין שהמוצר טוב. כך, השימוש בסלבריטאים בפרסומות פועל כחיזוק לאמינות ... עשוי לראות את המוצר כיותר איכותי או מהימן, רק בשל קשר הדימוי החיובי עם הדמות המפורסמת. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? ההבדל העיקרי בין שימוש בדמות סלבריטי לדמות לא מוכרת הוא בעוצמת ההשפעה הפסיכולוגית על הצופה. סלבריטאים נושאים עמם את הדימוי הציבורי ... להוסיף אמינות למסר, היא לא מסוגלת להפעיל את אותו כוח פסיכולוגי חזק שהשפעת הסלבריטאי יכולה להפעיל. כלומר, השפעת סלבריטאי על הצופה היא משמעותית יותר, בזכות ... מעניק לה. איך השפעת נשים בפרסומות שונה? ההשפעה של נשים בפרסומות שונה מהשפעת סלבריטאים גברים, ומטרת השימוש בנשים ... חיסרון אלא יתרון. הצגת המוצר דרך דמות שמיתממת בעיניו של הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ, גם היא חלק ... בין המודעות לבין התת - מודע של הצופה. לדוגמה, כאשר צופה רואה פרסומת בה דמות סלבריטי שהוא רואה עליה באופן יומיומי, האמונה במוצר מתחזקת. הצופה עשוי לקשר את הסלבריטאי עם איכויות חיוביות, וכך המוצר מקבל ... שכן הם בדרך כלל יתחברו יותר למסר עצמו ולא בהכרח לדמות המפרסמת את המוצר. שימוש בסלבריטאים בפרסומות פרסומות עם נשים NLP בפרסום איך לשכנע לקוחות? הבדל בין סלבריטאים לדמויות לא מוכרות בפרסומות השפעת פרסומות על ילדים טכניקות שכנוע בפרסומות מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי? בפרסומות רבות נעשה שימוש בדמויות מפורסמות, כמו סלבריטאים, על מנת להשפיע על הצופה ולהגביר את האמינות של המוצר. השאלה שצפויה לעלות היא, למה סלבריטאים מסייעים בכך? התשובה טמונה בתהליך הפסיכולוגי שגורם לאנשים לסמוך על המפורסמים שמופיעים בפרסומות. לדוגמה, אם דמות ... לה יותר מאשר אם המפרסם היה איש לא מוכר. דוגמה נוספת לכך היא השפעת הדמויות המפורסמות על ילדים: כאשר ילד רואה את הדמות ... את המוצר ולהגביר את הסיכוי שיבקש מהוריו לרכוש אותו. מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות? אליעד מדגיש כי יש הבדל משמעותי בין שימוש בדמות סלבריטי לבין שימוש בדמות לא מוכרת. כאשר בוחרים דמות לא מפורסמת, היעד הוא בדרך כלל להוסיף אמינות ...
מנהיגי כתות, למה אנשים מקימים כת? למה אנשים מנהלים כתות? הפסיכולוגיה של מנהיגי כתות, למה אנשים רוצים לנהל כת? הרצון להיות אלוהים, רצון לקבל אהבה, למה אנשים נכנסים לכת? נפגעי כתות, הקמת כת, להקים כת, לנהל כת, ניהול כת, אנשים סוגסטבילים
מנהיגי כתות, למה אנשים מקימים כת? למה אנשים מנהלים כתות? הפסיכולוגיה של מנהיגי כתות, למה אנשים רוצים לנהל כת? הרצון להיות אלוהים, רצון לקבל אהבה, למה אנשים נכנסים לכת? נפגעי כתות, הקמת כת, להקים כת, לנהל כת, ניהול כת, אנשים סוגסטבילים
... לזו של אלוהים, כי הוא בעל השפעה וכוח רב. גם ראש ממשלה או סלבריטי מצליח חווים תחושות דומות, מכיוון שהם מוערצים על ידי רבים, ויש להם כוח להחליט ולשלוט על אחרים. עם זאת, כאשר אדם אינו מספיק מוכשר, לא מסוגל לצבור הון, או אינו מוכשר להיות מפורסם בדרך המקובלת, הוא עשוי לחפש נתיב אחר שיספק לו תחושת אלוהות - הקמת כת. מהו הפרופיל הפסיכולוגי של מנהיגי כתות? אליעד כהן מסביר שמנהיגי כתות הם ...
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים
להתפרסם, רצון להיות מפורסם, רצון להיות נערץ, האם כדאי להתפרסם? פרסום חיובי, פרסום שלילי, רוצה להיות סלב, רוצה להיות מפורסם, רוצה להתפרסם, למה אני רוצה להיות מפורסם? מי רוצה להיות מפורסם? רוצה לקבל אהבה ממעריצים, סלבריטאים למה אנשים רוצים להתפרסם ולהיות סלבריטאים? אליעד כהן מסביר שהרצון להתפרסם יכול להיות מחולק לשני סוגים מרכזיים: ... פרסום שלילי מתייחס למקרים שבהם האדם התפרסם עקב מעשים שליליים כמו פשעים או התנהגות בלתי מוסרית. מדוע אנשים מעדיפים פרסום חיובי על פני פרסום שלילי? רוב האנשים מעדיפים להתפרסם בצורה חיובית מאחר ופרסום חיובי מאפשר ... הוא רוצה להרגיש שהוא שווה משהו בעולם. המעריצים והמעריצות מייצגים עבורו הוכחה חיצונית לכך שהוא מוצלח ואהוב, ובכך הם מחזקים את תחושת הערך העצמי שלו. למה אנשים מוכנים להתפרסם גם במחיר פרסום שלילי? ישנם אנשים שמוכנים להתפרסם בכל מחיר, בין אם מדובר בפרסום חיובי או ... בלי להסתמך על תשומת לב חיצונית. ככל שהאדם מצליח לעשות זאת, כך הוא יחווה יציבות פנימית גבוהה יותר ואושר אמיתי יותר, שאינו תלוי בתנאים חיצוניים משתנים. למה אנשים רוצים להיות מפורסמים? איך להרגיש משמעות בחיים? רצון להיות סלב איך לאהוב את עצמי? האם כדאי להתפרסם? מה ההבדל בין פרסום חיובי לשלילי? איך זה להיות סלב? אני רוצה להיות סלב, למה אני רוצה להיות סלב? להיות סלבריטי, תוכניות ... אהבה, רצון להרגיש בעלי ערך, רצון לקבל משמעות, מרגיש חסר משמעות, לא אוהב את עצמי, רוצה לאהוב את עצמי, רוצה להרגיש בעל ערך, רוצה להרגיש משמעות בחיים, למה אנשים רוצים להיות מפורסמים? ...
איך ליהנות מהחיים הרגילים? למה אני לא נהנה מהחיים? מה מונע מאנשים להיות מאושרים? איך להפסיק לרדוף אחרי מטרות בלתי אפשריות? איך לחזור להנאות הקטנות? מה הסיבה שבגללה אדם לא נהנה מהחיים הרגילים? איך נוצרות שאיפות גדולות? אני חייב להיות משהו מיוחד כדי ליהנות, לרדוף אחרי דברים גרנדיוזיים, ליהנות גם בלי לכבוש את העולם, מדוע קשה לאנשים ליהנות גם כשיש להם הכל? מה עושים עם הצורך להיות משהו מיוחד? מטרות גרנדיוזיות, למה צריך לבדוק את השורש של הבעיה?
... מוצלח. לדוגמה, אדם עשוי להיות מנהל עסק מצליח עם המון לקוחות, אבל הוא לא מסוגל ליהנות מכך כי הוא עדיין לא סלבריטי עולמי. אליעד נותן דוגמה של אנשים שהיו יכולים ליהנות בקלות כשהיו ילדים, למשל מלאכול ... רגילים ופשוטים, הוא יוכל להרגיש טוב גם כשהוא לא משיג את המטרות הגרנדיוזיות שלו. לדוגמה, אדם שיש לו שאיפות להיות מפורסם או אהוב על ידי כולם, צריך להבין שמותר לו ליהנות מקפה טוב, מחברה של חברים, או אפילו ...
אלוהים הוכחות, מי ברא את העולם - חלק 15 - האם לכל מורכב יש מרכיב? יש אלוהים, אין אלוהים, מי ברא את אלוהים, הוכחות שאלוהים קיים, לחזור בתשובה
... אדם רוח וכיוב. דהיינו, כוח חיצוני שהרכיב וחיבר את גרגירי החול להיות בצורה שבה הם נמצאים. 3 - דוגמה נוספת ממשל כתם הדיו המפורסם: כתם דיו שנשפך על נייר יוצר צורה כלשהי, שהורכבה ונגרמה על ידי הכוחות ...
הפליליסטים / פשע - גם להיות פושע, צריך לדעת - מה המשמעות? איך ללמוד גם מהפשע?
... איך, אלא גם כדי להיות פושע או כל דבר שלילי אחר, גם לשם כך צריך ידע. ולא כל מי שרוצה להיות פושע, הוא יודע איך להיות פושע מצליח. וגם בעולם הפשע והרשע יש פושעים מפורסמים יותר ומפורסמים פחות. ויש פושעים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות. וכמו שכדי להצליח לנהל ארגון חסד, לשם כך צריך קישורים מסוימים, כך גם כדי לנהל משפחת פשע, גם צריך האדם כישורים ...
הערצה - ממה נובעת ההערצה של האדם לאנשים מפורסמים / דברים שונים?
... - ממה נובעת ההערצה של האדם לאנשים מפורסמים דברים שונים? מי שיתבונן בעניין יראה, כי כל אדם בעולם, מעריץ דבר כלשהו. והשאלה הנשאלת היא, מהי מהות ההערצה הזו של האדם לדברים שונים? וממה ... האושר, על ידי זה האדם מרגיש יותר טוב. ולכן האדם מעריץ כל מיני אנשים מפורסמים וכיוב, משום שהאדם מלביש עליהם את החלום שלו אל האושר. והאדם שרואה איזה אדם מפורסם, או כל אדם שנדמה לו שהוא אדם מצליח, האדם רוצה להאמין שהאדם הזה הוא מאושר. כי הדבר הזה גורם לאדם להרגיש עם עצמו יותר טוב. ואז האדם מדמיין לעצמו שהאדם המפורסם הזה הוא מאושר. כי הדבר הזה מחזק אצל את האדם את החלום שלו על האושר. ואז נוצרת אצל האדם הערצה לאותו האדם המפורסם, או לאותו הדבר שמזכיר לו את האושר. ונסכם את העניין ונאמר, שהאדם מחפש אחרי האושר. והאדם בתוך תוכו אוהב את האושר ואת השלמות ואת היופי ואת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ציטוטים חכמים, ציטוטים מפורסמים, ציטוטים של אנשים חכמים, חוכמת הרמבם, כל האומר דבר בשם אומרו, לצטט אנשים, ללמוד מכל אדם, אומנות השכנוע, איך אנשים משתכנעים? איך להשפיע על אנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סלבריטי, איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: סלבריטי, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קשב וריכוז, יועץ טיפולי, מאמן אישי לאורח חיים בריא בתחום סלבריטי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4858 שניות - עכשיו 03_08_2025 השעה 01:10:40 - wesi1