אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניתוח ✔איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
13:18איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
איך להעביר מסרים בצורה אפקטיבית ומשכנעת?

העברת מסרים בצורה אפקטיבית דורשת הבנה עמוקה של המנגנונים הפסיכולוגיים שמניעים אנשים. אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד לנסח מסרים כך שישכנעו, ינטרלו התנגדויות ויגרמו לאנשים לחשוב באופן הרצוי לנו. התהליך כולל שלבים ברורים, עם דוגמאות מפורטות מתחומי הפוליטיקה, המכירות והיום - יום.

מה הטעות שעושים בקמפיין פוליטי כאשר מנסחים מסר נגדי?

לדוגמה, אליעד כהן מנתח קמפיין פוליטי של בוז'י מול ביבי, בו בוז'י ניסח את המשפט: "ביבי חזק בביטחון? לא ממש". אליעד מסביר שזו טעות חמורה בשכנוע, משום שהביטוי "לא ממש" מעניק הכרה חלקית במסר של הצד השני, מה שמחליש מאוד את האפקט של המסר. הוא מסביר שמסר נגדי חייב להיות מוחלט וברור, ולכן הניסוח הנכון היה צריך להיות "ביבי חלש בביטחון", או אפילו טוב יותר, "ביבי מאוד מאוד חלש בביטחון" או "ביבי חלש מאוד בביטחון".

איך לנסח מסר נגדי בצורה חזקה ומוחלטת?

כדי להצליח בשכנוע, יש להציג מסר נגדי חזק יותר באופן משמעותי מהמסר המקורי. אליעד ממחיש את זה בדוגמה הבאה: כאשר יש אמירה "תקנה את המוצר" ואמירה נגדית "אל תקנה את המוצר", נוצרת שקילות, ואין שכנוע ממשי. אך כאשר האמירה השנייה היא "בשום פנים ואופן אל תקנה את המוצר", האדם שאומר את המשפט הזה נשמע בטוח הרבה יותר, ולכן הוא משכנע יותר. באופן דומה, כדי לשכנע נגד האמירה "ביבי חזק בביטחון", עדיף לומר "ביבי מאוד מאוד חלש בביטחון" או "ביבי חלש מאוד בביטחון".

איך לשתול מחשבות בצורה שתנטרל התנגדויות?

אליעד כהן מלמד כיצד לשתול מחשבה אצל האדם שמולנו, כך שהתנגדותו תפורש בצורה שנוחה לנו. לדוגמה, אם לקוח אומר שהוא לא צריך לקנות רכב מסוים, על המוכר לשאול את עצמו באיזה מצב אכן הלקוח לא צריך לקנות את הרכב, אך באופן שלא יפגע במכירה. אם המוכר מסכים שהלקוח לא צריך את הרכב רק במצב שכבר יש לו כזה, הוא יכול לומר ללקוח: "אתה צודק, אל תקנה אם כבר יש לך רכב כזה. אבל אתה חייב לקנות את הרכב אם אין לך כזה". כך, בכל פעם שהלקוח יחשוב "אני לא צריך לקנות", תהיה לו הצדקה נוחה שלא פוגעת במכירה.

דוגמה נוספת: אם לקוח אומר שהמוצר יקר, המוכר יכול לומר לו: "המוצר יקר אם אין לך כסף לאכול, אבל יש לך כסף, נכון? אז תקנה את המוצר." כך בכל פעם שהלקוח יחשוב "יקר", הוא כבר יבין את זה בצורה שלא תפריע לו לקנות.

איך לשתול מחשבות בקמפיין פוליטי כדי לנטרל את הצד השני?

בקמפיין הפוליטי לדוגמה, מלבד לומר ש"ביבי מאוד חלש בביטחון", ניתן להוסיף משפטים כמו "ביבי חזק בביטחון, רק בדמיונות שלו" או "ביבי חזק בביטחון רק של עצמו". בדרך זו, כאשר אדם יראה את המשפט "ביבי חזק בביטחון", כבר תשתל אצלו המחשבה המנוגדת שהיא "רק בדמיונו", וכך הוא לא יושפע לרעה מהמסר של ביבי.

המשפט הזה משמש כ"מנטרל", כי הוא כולל בתוכו את המסר של הצד השני, אך מיידית מספק לו פירוש שהופך אותו לפחות משכנע. אליעד מדגים זאת בבירור: כשאדם רואה שלט של "ביבי חזק בביטחון", בראשו כבר יעלה משפט ההמשך "רק בדמיונות שלו", וכך המסר החיובי המקורי מנוטרל לחלוטין.

איך לשכנע ילד להכין שיעורי בית למרות ההתנגדות שלו?

אליעד מביא דוגמה מהחיים הפרטיים: אם ילד לא רוצה להכין שיעורים, אפשר לומר לו: "נכון, אתה לא רוצה להכין שיעורים, רק אם אתה כבר חולה, או אם כבר סיימת להכין אותם". כך, בכל פעם שהילד יחשוב "אני לא רוצה להכין שיעורים", הוא ייתן לעצמו הסבר שאינו סותר את הרצון שלנו ("רק אם אני חולה"), ולכן ההתנגדות שלו תנוטרל מראש.

מתי לא כדאי להשתמש בטכניקה של שתילת מחשבות?

אליעד מדגיש כי לא תמיד כדאי להשתמש בטכניקה הזו. אם אפשר למחוק לחלוטין את ההתנגדות מהראש של השומע, עדיף לא להזכיר את ההתנגדות כלל. לדוגמה, לא מומלץ מראש לומר ללקוח: "אתה לא צריך לקנות את המוצר אם...". רק כאשר ברור לנו שהלקוח יקבל את ההתנגדות ממישהו אחר, או כאשר התנגדות כזו צפויה מראש, כדאי להשתמש בטכניקה של שתילת פירוש נגדי.

איך לסכם את הטכניקה באופן פרקטי?

לסיכום, טכניקת השתילה עובדת בשלושה שלבים:
  • הצגת מסר נגדי חזק וברור הרבה יותר מהמסר המקורי.
  • שתילת מחשבה מנטרלת, שמאפשרת לאדם לתת פירוש שאינו פוגע באינטרס שלנו, גם כאשר המסר המקורי יחזור אליו.
  • הימנעות משתילת מחשבה מראש, אלא רק אם ההתנגדות צפויה.
הבנה ושימוש נכון בשלבים אלו יאפשרו להעביר מסרים בצורה יעילה, לנטרל התנגדויות, ולהשפיע על אנשים בכל תחום בחיים: פוליטיקה, מכירות, משפחה ועוד.
איך להעביר מסרים בצורה יעילה ולשכנע אנשים?

הפעם ניתוח שכנוע בקמפיין פוליטי - איך להעביר מסרים בצורה חדה ומשכנעת. לדוגמה, קמפיין של בוז'י מול ביבי, בו בוז'י טוען ש"ביבי חזק בביטחון? לא ממש". ניסוח זה נחשב לגרוע, כי השימוש במילה "לא ממש" מספק הכרה מסוימת במסר של הצד השני, ומסרס את המסר שנאמר. הצעד הראשון כדי לשכנע הוא להעביר מסר חזק ומוחלט. כדי להפריך את המסר של "ביבי חזק בביטחון", המסר הנגדי צריך להיות חד וברור - "ביבי חלש בביטחון" ולא "ביבי לא ממש חזק".

איך בונים מסר נגדי חזק?

כדי להפריך טענה, צריך להציג אותה בצורה חד משמעית ומוחלטת. למשל, אם יש קמפיין שטוען "ביבי חזק בביטחון", מסר נגדו לא יכול להיות "ביבי חלש בביטחון" בלבד, אלא צריך להיות מסר חזק יותר כמו "ביבי מאוד חלש בביטחון" או "ביבי חלש מאוד בביטחון". כשיש משוואה כזו בין "ביבי חזק בביטחון" מול "ביבי חלש בביטחון", האפקטיביות של כל אחד מהם נמדדת לפי חוזק הניסוח.

איך לשתול מחשבות ולהשפיע על אנשים?

לא מספיק רק להציג מסר נגדי, חשוב גם לשתול מחשבה בראשו של השומע שתנטרל את טענתו. לדוגמה, אם לקוח טוען שהוא לא צריך לקנות את הרכב, המוכר יכול לשאול את עצמו מתי טענה זו עשויה להיות נכונה, ובמידה וזה לא מפריע למכירה, להציג את זה באופן כזה שיגרום ללקוח להסכים עם המוכר. למשל: "אם כבר יש לך רכב כזה, זה נכון שלא צריך לקנות רכב חדש, אבל אם אין לך רכב כזה, אתה בהחלט צריך לקנות אותו".

איך להתמודד עם התנגדויות?

הכל תלוי בהצגת הנושא בצורה כזו שהשומע יוכל להסכים עם מה שאנחנו רוצים, מבלי שהוא יבין זאת באופן מיידי. אם למשל לקוח טוען שמוצר יקר, המוכר יכול לשתול מחשבה בראשו על כך שהמוצר יקר רק אם הוא במצב פיננסי קשה, אך במצב טוב הוא בהחלט צריך לשקול לרכוש אותו. זה בעצם נותן ללקוח את האפשרות לחשוב את מה שאנחנו רוצים, מבלי שהוא יבין את זה באופן מובהק.

היתרונות של נטרול התנגדויות בצורה זו

לסיכום, חשוב להבין שהשגת שכנוע לא מבוססת רק על הצגת טיעונים מנוגדים, אלא גם על איך אנו מצליחים לשתול מחשבה בראשו של השומע, כך שהוא יפרש את המסר הנגדי באופן שמתאים לנו. זה כמו לשאול את הלקוח מתי הוא יכול להסכים שהמוצר לא מתאים לו ולהשתמש בכך בהמשך הדרך.
שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד נושא, על עוד היבט בנושא של שכנוע והעברת מסרים, הפעם אני אתייחס לקמפיין שמפרסם בוז'י וזה הולך פחות או יותר ככה: הוא אומר, ביבי אומר שהוא חזק בבטחון, אבל, לפי ידע שהשוו אתו ומה שזה לא יהיה, הם אומרים שהוא לא חזק בבטחון ואז הוא כותב כזה דבר, הוא כותב: "ביבי חזק בביטחון? (סימן שאלה), לא ממש".

אז כמובן כמו תמיד שאם ביבי לא חזק בביטחון או בלי קשר לזה שביבי לא חזק בבטחון, גם בוז'י לא חזק בלהסביר כי הוא לא באמת יודע להסביר.

עצם הניסוח הזה של "ביבי חזק בביטחון? לא ממש" זה ניסוח כמובן גרוע ביותר כי, לא ממש זה כאילו כמו להגיד, הוא חזק בביטחון אבל לא ממש חזק בבטחון, זה כמו, אתה מסכים שהוא חזק בביטחון, אבל לא ממש.

ולכן בעצם השאלה היא ברמת השכנוע, מה בעצם המסר שצריך להעביר בשביל להפריך את המסר שאומר: "ביבי חזק בביטחון"? אוקי? אני לא מדבר עכשיו מבחינה עובדתית אם ביבי חזק בביטחון, אם הוא לא חזק בביטחון, זה לא נושא הדיון, אני מדבר ברמה העקרונית.

נגיד שמישהו מעביר מסר שאומר: צריך לעשות ככה וככה, או זה לא טוב אם ככה וככה או המצב הוא ככה וככה ורוצים להעביר קמפיין נגדי, מסר נגדי, מה בעצם צריך לעשות? אז קודם כל כמובן שניסוח כמו "ביבי חזק בבטחון? (סימן שאלה) לא ממש" כמובן שזה ניסוח גרוע כמו שאמרתי קודם כי לא ממש פירושו: זה נכון באופן חלקי.

ולכן לכאורה, המסר הנגדי שהיה צריך להיות: "ביבי חזק בבטחון? ביבי חלש בביטחון" אז קודם כל אם ביבי מעביר מסר שאומר: "ביבי חזק בביטחון, ביבי חזק בביטחון" צריך להעביר מסר נגדי שאומר: "ביבי חלש בבטחון, ביבי חלש בבטחון, ביבי חלש בביטחון" כן?

עכשיו, אבל, אני רוצה להוסיף פה עוד משהו, אם נגיד לדוגמה נגיד, יעשו קמפיין: "ביבי חלש בביטחון" אוקי? עכשיו, מה הבעיה בקמפיין כזה, למה קמפיין כזה הוא לא מספיק טוב? כי השומע, שאומרים לו: 'ביבי אומר: "ביבי חזק בבטחון"', עכשיו, המחנה הציוני יגיד: "ביבי חלש בביטחון". נגיד שהם אפילו יגידו: "ביבי חלש בבטחון, אנחנו חזקים בביטחון", נניח שהם יגידו כזה דבר, אוקי? אבל עדיין, מבחינתו של השומע, זה מילה מול מילה. זה מילה שאומרת "ביבי חזק בבטחון" מול מילה שאומרת "ביבי חלש בביטחון", זאת אומרת, זה ברור מאליו אני אחזור עוד פעם שנגיד: "ביבי חזק בבטחון, לא ממש", זה כמובן שזה גרוע, כי צריך להעביר מסר חד משמעי הפוך שאומר: "ביבי חלש בבטחון", אבל גם להגיד "ביבי חלש בבטחון", זה די חלש כי הוא אומר "חזק בביטחון" והוא אומר "חלש בבטחון", אז מה עשינו פה?

ולכן, מה שצריך לעשות זה בעצם, אם לדוגמה יש מסר ורוצים להעביר מסר נגדי, אז בעצם צריך לעשות לדוגמה: נגיד "ביבי חזק בבטחון? ביבי מאוד מאוד חלש בבטחון" ואז בעצם השומע מבחינתו יש לו משפט שאומר "ביבי חזק בבטחון", יש לו מצד שני משפט שאומר "ביבי מאוד מאוד חלש בביטחון" ואז זה גם לא כל כך משנה אם ביבי באמת חזק בבטחון או לא, מה שמשנה שמבחינתו של השומע, המשפט שאומר "מאוד מאוד חלש" הוא הרבה יותר "חזק" מאשר המשפט שאומר "ביבי חזק" שהמשפט הזה הוא הרבה יותר חלש.

זאת אומרת אם מישהו נגיד אומרים לו: "תקנה את המוצר", נגיד הלקוח אומר: "אני לא רוצה לקנות את המוצר" אז אומרים: "תקנה את המוצר". מישהו אומר לו "אל תקנה", מישהו אומר לו "כן תקנה", מילה מול מילה. אבל אם מישהו אומר לו: "תקנה את המוצר" ומישהו אומר לו: "אל תקנה את המוצר", אז עוד פעם זה מילה מול מילה. אבל אם מישהו אומר לו "תקנה את המוצר" ומישהו אומר לו "בשום פנים ואופן אל תקנה את המוצר", מי נשמע יותר בטוח בעצמו? ברור שמי שאמר "בשום פנים ואופן אל תקנה את המוצר".

בא נגיד שמישהו אומר: "אל תקנה את המוצר" ומישהו בתגובה אומר לו: "אתה חייב, אתה מוכרח עכשיו, לקנות את המוצר", יכול להיות שבכלל לא צריך את המוצר, אבל מה משדר יותר בטחון? ההוא שדיבר בצורה יותר קיצונית.

ולכן, אם יש מסר שאומר: "ביבי חזק בביטחון", המסר שצריך להיות כנגדו: "ביבי חלש מאוד בביטחון" או "ביבי מאוד חלש בביטחון" או שגם פה שימו לב לשני ניסוחים: "ביבי חלש מאוד בביטחון" או "ביבי מאוד חלש בביטחון" שניהם צריכים להגיד את זה, גם "מאוד חלש" וגם "חלש מאוד" וזה כבר נושא אחר, מה עדיף? הכי טוב זה להביא את שני המסרים: גם "ביבי חלש מאוד בבטחון" וגם "ביבי מאוד חלש בבטחון".

אבל, עכשיו אני רוצה להוסיף עוד היבט בקטע של איך לשכנע אנשים וזה עובד ככה: אם מישהו טוען טענה ואנחנו רוצים לטעון טענה נגדית, אז מה שצריך לעשות זה בעצם לא רק לטעון את הטענה הנגדית, גם צריך לשתול לאותו בנאדם מחשבה בראש שבעצם תנטרל לו את הטענה של עצמו, איך מנטרלים לו את הטענה של עצמו? ע"י שהמוכר צריך לשאול את עצמו: באיזה מקרה, מה שהקונה אמר יכול להיות נכון ושזה לא מפריע לי כמוכר?

לדוגמה: נגיד שהלקוח אומר "אני לא צריך לקנות את הרכב הזה". הלקוח אומר "לא רוצה לקנות את הרכב הזה", אז המוכר צריך לשאול את עצמו "מתי גם אני כמוכר מסכים שהלקוח לא צריך לקנות את הרכב הזה?" לדוגמה: "אני כמוכר מסכים שהלקוח לא צריך לקנות את הרכב הזה אם כבר יש לו רכב כזה" אז מה עושים? אומרים ללקוח, נגיד הלקוח אומר: "לא אני לא רוצה לקנות את הרכב הזה", "תקשיב אתה צודק, אל תקנה את הרכב, אם כבר יש לך רכב כזה, אל תקנה רכב כזה, אבל אם לא, אתה חייב לקנות את הרכב" או "אבל אתה חייב לקנות את הרכב" לא "ואם לא", "אבל, אתה חייב לקנות את הרכב", בלי "ואם".

אבל מה עשינו בעצם? ברגע שאמרנו לקונה: "תקשיב, אם כבר יש לך רכב כזה, אל תקנה את הרכב", בעצם שתלנו לקונה מחשבה בראש שאומרת לו: "זה בסדר לא לקנות את הרכב כאילו כשאתה חושב עם עצמך לא לקנות את הרכב, תבין שזה נכון, אבל רק אם כבר יש לך רכב כזה".

בכל דבר אחר, נגיד לדוגמה: הלקוח אומר "המוצר הזה יקר", סתם, "המוצר הזה יקר", עכשיו אנחנו רוצים לשאול: מתי זה בסדר שהלקוח יגיד על המוצר הזה "יקר", אוקי? אז מה עושים? אנחנו רוצים לגרום ללקוח שכשהוא יחשוב "המוצר הזה יקר" שהוא ייתן לזה איזה פירוש מסוים שלא יפריע לו לקנות את המוצר.

אז אפשר לדוגמה להגיד לו "תקשיב, אם אין לך מה לאכול, אז המוצר הזה יקר, אבל יש לך מה לאכול, נכון? אז בא תקנה את המוצר" מה בעצם עשינו? שתלנו ללקוח מחשבה בראש שאומרת לו: "זה בסדר שתחשוב שהמוצר הזה יקר, אבל רק אם הגעת למצב שאין לך מה לאכול".

עכשיו, מזה בעצם בהקשר שלנו פה של ביבי לצורך העניין, אז נגיד אומרים: "ביבי חזק בבטחון" מולו יש קמפיין שאומר "ביבי חלש בביטחון", "ביבי מאוד חלש בביטחון", "ביבי חלש מאוד בביטחון", "חלש מאוד", "מאוד חלש". עכשיו, אבל מה שהם צריכים עוד לעשות כנגד הסיסמה "ביבי חזק בבטחון", צריך לעשות קמפיין שאומר "ביבי חזק בביטחון, רק של עצמו", "ביבי חזק בביטחון, רק בדמיון שלו", "ביבי חזק בבטחון, רק לפי הפנטזיה שלו", כל סיסמה שהיא.

מזה בעצם נותן? זה נותן שאם אני אומר או שאם אומרים משפט: "ביבי חלש בבטחון" ואומרים עוד משפט "ביבי חזק בבטחון רק בחלומות שלו", או "ביבי חזק בבטחון" או "ביבי רק רוצה להיות חזק בבטחון" או "ביבי מוכר לך שהוא חזק בביטחון", אם נותנים את שני הצירופים האלה ביחד, מה שזה בעצם גורם, שגם אם ביבי אח"כ יגיד: "לא נכון, אני חזק בבטחון", "טוב הבנו, אתה חזק בביטחון רק אם".

זאת אומרת, שימו לב, המשפט שאומר "ביבי חלש בבטחון" הוא משפט קונטרה למשפט "ביבי חזק בביטחון". המשפט שאומר: "ביבי חלש מאוד בביטחון" או "ביבי מאוד חלש בביטחון" הוא משפט קונטרה פלוס למשפט "ביבי חזק בבטחון" אבל, המשפט שאומר: "ביבי חזק בבטחון, רק בהבטחות" או "ביבי חזק בביטחון של עצמו" או "ביבי חזק בביטחון של הטרור" כי הרי ביבי רוצה שיהיה טרור בשביל שהוא יוכל להילחם בו כדי שיבחרו בו. משפט כזה או אחר, בעצם הוא משפט שמכיל את האמירה של ביבי ומנטרל אותה.

מה היתרון של זה? שגם כשאח"כ השומע ילך ברחוב ויראה נגיד שבנאדם אומרים לו מאה פעם ביום "ביבי חזק בביטחון" ומאה פעם ביום "ביבי חלש בביטחון", במי הוא יבחר? לא יודע.

נגיד שמחשב ניתן לו פקודה: "ביבי חזק בבטחון" ונגיד לו "ביבי מאוד חלש בביטחון" "מאוד חלש בביטחון", מה משכנע יותר? "ביבי מאוד חלש בביטחון" אבל אנחנו בעצם רוצים לנטרל את זה שכשהשומע יקרא שלט שאומר: "ביבי חזק בביטחון", שזה לא ישפיע עליו.

אז מה אנחנו בעצם עושים כדי לנטרל את זה שהשומע ישמע את המשפט "ביבי חזק בביטחון" שזה לא ישפיע עליו, אנחנו מראש שותלים מחשבה אצל השומע שאומרת לו "ביבי חזק בבטחון, רק של עצמו", "ביבי חזק בבטחון, של הפנסיה שלו", "ביבי חזק בבטחון, של המעמד שלו" או "ביבי חזק בבטחון שיהיה לך רע", "ביבי חזק בביטחון..." או "ביבי רק רוצה להיות חזק בביטחון" או כל דבר כזה או אחר. ואז מה שזה נותן שבעצם כשאותו בנאדם יראה את המילים "ביבי חזק בבטחון" גם הוא יוכל לפרש את זה בצורה שלא תסתור את המילים "ביבי חלש בבטחון".

אותו דבר כנ"ל לגבי כל נושא אחר. נגיד הילד אומר: "אני לא רוצה להכין שיעורים" אוקי? ואנחנו רוצים לשתול לילד בראש מחשבה שהמשפט "אני לא רוצה להכין שיעורים" או "אני לא אוהב להכין שיעורים" שהיא לא תסתור את המשפט "אתה צריך להכין שיעורים", אז מה אנחנו עושים? אנחנו צריכים לשכנע את הילד: "נכון, אתה לא רוצה להכין שיעורים רק אם אתה נגיד חולה" או נגיד "אתה לא רוצה להכין שיעורים רק אם כבר סיימת להכין אותם" או "אתה לא רוצה להכין שיעורים, רק אם אין לך שיעורים" או "זה לא כיף להכין שיעורים אם..." סתם נמציא איזה משהו.

אוקי? אבל מה הרעיון? הרעיון הוא בעצם לשתול לבנאדם מחשבה בראש שתצדיק את ההתנגדות שלו למה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב, אבל שהיא תצדיק אותה במקרה שלא מפריע לנו. זאת אומרת, אנחנו רוצים להגיד לבנאדם "תקנה את המוצר" "המוצר טוב לך", הוא אומר "אני לא רוצה לקנות את המוצר, המוצר לא טוב לי" מה עושים? גם אומרים לו: "המוצר טוב לך" גם אומרים לו "המוצר מאוד מאוד טוב לך" שזה יותר חזק מ"המוצר לא טוב לך" אבל גם שותלים לא בראש מחשבה "זה נכון, המוצר לא טוב לך אם...", "המוצר לא טוב לך כאשר..." או מה שזה לא יהיה, ואז כל פעם שעולה אצל הבנאדם המחשבה: "המוצר הזה לא טוב לי", "כן, זה לא טוב לי כי...", "זה לא טוב לי רק אם..." וכו' וכו'.

דהיינו: נותנים לו את האופציה שכאשר תקפוץ לו המחשבה שמתנגדת למה שאנחנו רוצים, שמראש כבר יהיה לו פירוש שלא מפריע לנו. זאת אומרת: שותלים לשומע מחשבה בראש שהוא יפרש איך שאנחנו רוצים את המסר הנגדי.

זה כמו להגיד למישהו: "תראה האמת היא ככה וככה, אבל אתה יודע, אם הוא יגיד לך ככה וככה אז זה בגלל ככה וככה". אז קודם כל אמרנו לו "האמת היא ככה וככה" ואז אמרנו לו "אתה יודע, אבל כשהוא יגיד לך ככה תפרש את זה בצורה כזאת וכזאת". כי זה לא רק חכמה להגיד "ביבי חלש בבטחון" או "ביבי מאוד מאוד חלש בבטחון" אבל החכמה היותר גדולה היא גם לדעת איך לשתול בראש של השומע מסר שיגיד לו: "אתה יודע וכשביבי יגיד לך שהוא חזק בביטחון, תבין שזה מה שהוא היה רוצה שתחשוב. ביבי רק רוצה שתאמין שהוא חזק בביטחון, אבל הוא לא באמת כזה", "ביבי חזק בביטחון רק בדיבורים על ביטחון", או "ביבי חזק בביטחון בזה שיהיה חוסר ביטחון" משהו כזה. אוקי?

וכנ"ל לגבי כל בנאדם שרוצה לשכנע מישהו במסר. עכשיו, צריך לשים לב שלא מלכתחילה לעשות את זה, זאת אומרת לא מראש צריך להגיד לבנאדם "ההתנגדות שלך נכונה אם...". זאת אומרת אם לדוגמה נגיד הלקוח אומר: " אני לא רוצה לקנות את המוצר", לא צריך מראש לבוא להגיד לו "טוב, אל תקנה את המוצר אם..." למה? כי עדיף לנו מראש למחוק לו מהמח את המחשבה: "אל תקנה את המוצר". אנחנו לא רוצים שהוא יחשוב שיש מצב שהוא בו לא צריך לקנות את המוצר ולא משנה מה המצב, עדיף לנו שהוא לא יחשוב שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. אבל, בהנחה שאנחנו יודעים שאשתו בבית תגיד לו "אל תקנה את המוצר" בהנחה שאנחנו יודעים שמישהו תכף יתלונן, אז אנחנו מראש צריכים לא רק להגיד לו שזה לא נכון, לא רק להגיד לו את ההיפך, לא רק להגיד לו את ההיפך בצורה יותר חזקה, אלא גם לשתול לו בראש את הפירוש "אתה יודע וכשהוא יגיד לך את ההיפך, תפרש את זה ככה וככה, תבין את זה ככה וככה".

אז, שלא יעבדו עליכם!
תחושת ביטחון עצמי לשפר ביטחון עצמי פוליטיקה המוצר יקר לי איך להשפיע על מישהו התנגדות בשיחת מכירה בטלפון רוצה ביטחון עצמי לגרום לילד תגובות הפסיכולוגים האמת היא איך להעביר איך להעביר מסר איך להעביר מסרים איך להצליח איך להצליח ב איך להצליח במכירות איך להצליח במשא ומתן איך להשפיע איך להשפיע על איך להשפיע על מישהו איך לטפל איך לטפל ב איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדות איך למכור איך למכור ל איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך לשתול איך לשתול מחשבות איך שותלים מחשבה איך שותלים מחשבות בהתנגדויות במכירות העברת מסרים הצלחה הצלחה במכירות הצלחה במשא ומתן התנגדויות התנגדות טיפול טיפולים להעביר להעביר מסר להעביר מסרים להצליח להצליח ב להצליח במכירות להצליח במשא ומתן להשפיע להשפיע על להשפיע על מישהו לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדות למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות לקוח לקוחות לשתול לשתול מחשבות מחשבה מחשבות מטופל מטופלים מטפל מכירות משא ומתן ניתוח ניתוח קמפיין ניתוח קמפיין פוליטי פוליטי פוליטיקה קמפיין קמפיין פוליטי שותלים מחשבה שותלים מחשבות שתילת מחשבות
ניתוח סיבתיות למתקדמים, איך לנתח סיבתיות? ניתוח קשר סיבה ותוצאה, למצוא את הסיבה הראשונה, ניתוח קשר סיבתי, ניתוח סיבתיות עד אין סוף, איך לבצע ניתוח סיבתיות עד אין סוף? איך לעשות ניתוח סיבתיות עד הסיבה הראשונה של כל הסיבות? ניתוח סיבתיות באופן רקורסיבי, רקורסיה של ניתוח סיבתיות, מהי הסיבה הראשונה של כל הסיבות? איך להגיע לסיבה הראשונה של כל הסיבות?
ניתוח סיבתיות למתקדמים, איך לנתח סיבתיות? ניתוח קשר סיבה ותוצאה, למצוא את הסיבה הראשונה, ניתוח קשר סיבתי, ניתוח סיבתיות עד אין סוף, איך לבצע ניתוח סיבתיות עד אין סוף? איך לעשות ניתוח סיבתיות עד הסיבה הראשונה של כל הסיבות? ניתוח סיבתיות באופן רקורסיבי, רקורסיה של ניתוח סיבתיות, מהי הסיבה הראשונה של כל הסיבות? איך להגיע לסיבה הראשונה של כל הסיבות? והפעם אתן עוד נקודת מבט על תהליך של ניתוח סיבתיות. וניתוח סיבתיות פירושו לנתח תהליך של סיבה ותוצאה ולחקור 4 ... כי הסדר עצמו תלוי כל מקרה לגופו. אבל כן נניח שאלו 4 השאלות שמבצעים בניתוח סיבתיות. ועכשיו אוסיף, כי בעצם לכל אחת מ 4 השאלות הנל, ... את התשובה, למשפט חדש של סיבתיות שגם אותו אפשרי להמשיך לעשות עליו ניתוח סיבתיות. לדוגמא: שאלה: האם באמת ועד כמה אני זה שאני ... או במילים אחרות, כל תשובה לכל שאלה שהמוח נותן לכל שאלה בתהליך של ניתוח סיבתיות, אפשרי להמשיך לחקור ולשאול מי אמר שהתשובה ... משפט של סיבתיות חדש שאפשרי לחקור גם אותו. האם כדאי להמשיך לחקור את הניתוח סיבתיות עד אין סוף? תשובה, רק אם רוצים. לדוגמא, לפעמים ...
טרנסגנדרים, שינוי מגדרי, לעשות ניתוח לשינוי מין, חרטה על הליך התאמה מגדרית, לשנות את הזהות המינית, שינוי זהות מגדרית, ניתוח להסרת שומן, גבר שרוצה להיות אישה, חוסר התאמה מגדרית, טיפול הורמונלי להתאמה מגדרית, אישה שרוצה להיות גבר, קבלת האחר, הומופוביה, גבר שלובש בגדי נשים, אישה שלובשת בגדי גברים, טיפולי המרה, לשנות את הזהות המגדרית, טרנסקסואליות, ניתוח לשינוי מגדרי, ניתוח לשינוי מין מגבר לאישה, ניתוח לשינוי מין מאישה לגבר, ניתוח להתאמה מגדרית
... שינוי מגדרי, לעשות ניתוח לשינוי מין, חרטה על הליך התאמה מגדרית, לשנות את הזהות המינית, שינוי זהות מגדרית, ניתוח להסרת שומן, גבר שרוצה להיות אישה, חוסר התאמה מגדרית, טיפול הורמונלי להתאמה מגדרית, אישה שרוצה להיות גבר, קבלת האחר, הומופוביה, גבר שלובש בגדי נשים, אישה שלובשת בגדי גברים, טיפולי המרה, לשנות את הזהות המגדרית, טרנסקסואליות, ניתוח לשינוי מגדרי, ניתוח לשינוי מין מגבר לאישה, ניתוח לשינוי מין מאישה לגבר, ניתוח להתאמה מגדרית וכאן נסביר איך להתמודד עם מצב שבו מישהו טרנסגנדר, כגון מישהו שרוצה לעשות ניתוח לשינוי מין ורוצה לשנות את הזהות המינית שלו. לדוגמא גבר שרוצה לעשות ניתוח לשינוי מין ולהיראות כמו אישה, או אישה שרוצה לעשות ניתוח ולהיראות כמו גבר וכיוב. וכאשר אני מדבר על איך להתמודד עם מצב שמישהו טרנסגנדר, צריכים להבין שיש בזה כל מיני היבטים ונקודות מבט. יש לדוגמא שאלה של איך ... מה שבא לו. ומי שרוצה להיות יותר עשיר, או רוצה ללמוד להיות רופא, או רוצה ללבוש בגדי מותגים, או רוצה להתאמן בחדר כושר, או רוצה לעשות דיאטה, או רוצה לעשות ניתוח לשינוי מין, או רוצה לצבוע את השיער, או רוצה לשים פאה על הראש, או רוצה לעשות כל דבר אחר, ברמת העיקרון, שיעשה מה שבא לו. כי הרצון לשנות את המציאות, יש לו כל מיני צורות שונות. ובן אדם אחד יכול לרצות לעשות ניתוח להסרת שומן ובן אדם אחר רוצה לעשות ניתוח לשינוי מין. ושכל אחד יעשה מה שבא לו. זאת נקודת מבט אחת. כי מצד המהות, להתאפר או ללבוש בגדים יפים או לעשות ניתוח לשינוי מין או להסתפר או להתגלח או לעשות הסרת שיער, זה הכל אותו הדבר. נקודת מבט נוספת אומרת, שהחברה צריכה לקבל את אותו אדם טרנסגנדר. אבל גם אותו אדם ... בן אדם שהוא טרנסגנדר, כך גם הטרנסגנדר הגיוני שהוא ילמד לקבל את זה שיש אנשים שלא מקבלים את זה שהוא טרנסגנדר. דהיינו, יש אנשים שיעדיפו להתייחס לגבר שעשה ניתוח לשינוי מין לאישה, כאל גבר. דהיינו, הם לא בהכרח יכבדו את הרצון שלו שיתחילו להתייחס אליו כאל אישה. והגיוני שאותו טרנסגנדר ילמד לקבל גם את האחר ואת השונה ... דברים שונים, למעט זה שזאת סיטואציה הרבה יותר קיצונית באופן יחסי. ועכשיו אתייחס לגבי איך האדם הטרנסגנדר אמור לקבל את עצמו ולהתמודד עם זה שהוא רוצה לעשות ניתוח לשינוי מין. ויש בזה כל מיני נקודת מבט. אז מנקודת מבט אחת, כמובן שעל האדם לקבל את עצמו לא משנה מה וכולי. אבל יש גם נקודת מבט שממנה, זה בסדר שהאדם ירצה לשלוט ברצון של עצמו וירצה לשנות את זה שהוא רוצה לשנות את המין שלו. דהיינו, לגיטימי לרצות לעשות ניתוח לשינוי מין, אבל גם לגיטימי לרצות להתנגד לרצון לעשות ניתוח לשינוי מין. לגיטימי להיות טרנסגנדר ולגיטימי לרצות להתנגד לרצון להיות טרנסגנדר. ואין רצון אחד שהוא בהכרח יותר טוב מרצון אחר. ואיך בן אדם יכול לקבל את ... את עצמך ואיך לאהוב את עצמך כמו שאתה. כמו שהסברתי במקומות אחרים. אבל איך בן אדם יכול לבטל את הרצון להיות טרנסגנדר? איך בן אדם יכול לבטל את הרצון לעשות ניתוח לשינוי מין? ואיך אפשרי באופן כללי לעזור לבן אדם שרוצה לעשות ניתוח לשינוי מין, איך אפשרי לעזור לו לא להרגיש סבל מהמין הנוכחי שלו ולא להרגיש שהוא חייב לעשות ניתוח לשינוי מין, אלא שהוא יכול להרגיש טוב גם בלי ניתוח לשינוי מין? והתשובה לכך היא, שצריכים לעשות הפרדה בין הניתוח לשינוי מין, שהוא בעצם שינוי של הגוף של האדם. לבין זה שהאדם רוצה להגדיר את הזהות המינית שלו בצורה שונה. דהיינו, יש כאן כמה עניינים. אם לדוגמא מדובר על ... קודם כל רוצה לשנות את תפישת הזהות המינית שלו ורק אחר כך הוא רוצה לשנות את הנראות החיצונית שלו. דהיינו, קודם כל הגבר רצה להיות אישה ואחר כך הוא רצה לעשות ניתוח לשינוי מין. והרצון לשינוי התפישה העצמית, הוא קודם והוא הסיבה לרצון לעשות ניתוח לשינוי מין. כי לדוגמא אישה שרוצה להיות אישה, היא כנראה לא תרצה לעשות ניתוח לשינוי מין להיות גבר וכולי. ולכן צריכים להבין, שהניתוח לשינוי מין, הוא תוצאה של הרצון להזדהות עם מגזר מגדרי אחר. כי הניתוח עוזר לאדם להרגיש יותר מה שהוא רוצה להיות. ואם הוא רוצה להיות אישה, אז לעשות ניתוח להיות אישה, יעזור לגבר להרגיש עוד יותר אישה. אבל אם רוצים לפרק את הרצון לשינוי הזהות המינית, צריכים להבין למה אותה ישות שנולדה בגוף של גבר למה אותה ... שמבינים את זה, עכשיו אפשרי לטפל ברצון לשנות את הזהות המינית ברמת התפישה העצמית וברמת התפישה החברתית. ומכאן יהיה הרבה יותר קל לבחור ולשנות את הרצון לעשות ניתוח לשינוי מין וכולי. ...
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי ... גרוע ביחס למה שמקובל בדרך כלל, אז ננסה לשפר שם את התהליך. אבל אם יחסי ההמרה שם טובים, אז לא נתחיל בלשפר שם את המצב. וגם זאת גישה לניתוח משפך שיווקי. אבל הגישה הנכונה לנתח משפך ... לחקור את שיחת המכירה ללקוח ולא בשום דרך אחרת? תשובה: כי רק מכאן נוכל באמת לגזור מסקנות אמיתיות ביחס לכל התהליך כולו. ושום דבר בניתוח משפך שיווקי, לא בהכרח נכון, למעט המסקנות שנסיק מניתוח שיחת המכירה. ואני אסביר. ניקח לדוגמא, את השיטה ... בגלל קהל יעד אחר, או מכל מיני סיבות כאלו ואחרות. לכן השוואה בין קמפיינים, גם היא לא בהכרח נכונה. מה כן בטוח נכון? שצריכים להתחיל מניתוח שיחת המכירה עם הלקוח. לנסות להבין ברגע שכן יש שיחת מכירה, האם ולמה היא נסגרת או לא נסגרת בהתאם לרצון שלנו. ומניתוח של שיחת המכירה הסופית עם הלקוח, ממנה נוכל ... ולמרות שהטענה לא בהכרח נכונה, בפועל היא די הגיונית. כי המסר השיווקי בקמפיין, אמור להיות חלק מהמסרים שיש בשיחת המכירה עצמה. ולכן: ניתוח משפך שיווקי אמור להתחיל בסוף התהליך ולא בשום ... לאנשים להגיע לפגישה מאלו שיוצרים איך קשר, עכשיו מכאן תשפר את המסר שלך להביא יותר אנשים שישקלו לפגוש אותך וכולי. ושוב, במהות, ניתוח תהליך המכירה בפועל, מלמד אותנו על דיוק קהל היעד שלנו, שממנו נגזרים המסרים השיווקיים והטירגוט השיווקי. ניתוח שיחת המכירה עם הלקוח, עוזרת לנו להבין את ...
ניתוח NLP, ניתוח טקסט טיעוני, ניתוח נאום ביבי באום, יעוץ פוליטי, הכנת נאום פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, איך לכתוב טקסט משכנע? סודות השכנוע, ניתוח רטורי, ניתוח תוכן, ניתוח טיעונים, רטוריקה
ניתוח NLP, ניתוח טקסט טיעוני, ניתוח נאום ביבי באום, יעוץ פוליטי, הכנת נאום פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, איך לכתוב טקסט משכנע? סודות השכנוע, ניתוח רטורי, ניתוח תוכן, ניתוח טיעונים, רטוריקה
ניתוח NLP, ניתוח טקסט טיעוני, ניתוח נאום ביבי באום, יעוץ פוליטי, הכנת נאום פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, איך לכתוב טקסט משכנע? סודות השכנוע, ניתוח רטורי, ניתוח תוכן, ניתוח טיעונים, רטוריקה מהם העקרונות המרכזיים בניתוח נאום פוליטי? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על ניתוח טקסטים טיעוניים, במיוחד נאום פוליטי של בנימין נתניהו, שנאמר באומות המאוחדות. ... לפני. הוא הסביר שלמעשה המילה מרגע ממחישה את הרצון לשלום בצורה חדה וחד משמעית. כיצד ניתוח רטורי יכול לשנות את האופן שבו נאום נתפס? המרצה המשיך להסביר כיצד יש חשיבות ... ברורה ומדודה. ניסוח טיעונים רטוריקה פוליטית הכנה לנאום פוליטי כיצד לכתוב טקסט משכנע? ניתוח טקסט טיעוני סודות השכנוע בנאום פוליטי ...
ניתוח סיבתיות, מה הסוד של אליעד כהן? איך לפתור כל בעיה? 4 שאלות לניתוח בעיות, ניתוח קשר סיבה ותוצאה, איך להחליש רצון? איך לפתור פחד? איך לפתור בעיות? נוסחא לפתרון בעיות, איך לנתח סיבה ותוצאה? 4 שאלות של ניתוח סיבתיות
ניתוח סיבתיות, מה הסוד של אליעד כהן? איך לפתור כל בעיה? 4 שאלות לניתוח בעיות, ניתוח קשר סיבה ותוצאה, איך להחליש רצון? איך לפתור פחד? איך לפתור בעיות? נוסחא לפתרון בעיות, איך לנתח סיבה ותוצאה? 4 שאלות של ניתוח סיבתיות
ניתוח סיבתיות, מה הסוד של אליעד כהן? איך לפתור כל בעיה? 4 שאלות לניתוח בעיות, ניתוח קשר סיבה ותוצאה, איך להחליש רצון? איך לפתור פחד? איך לפתור בעיות? נוסחא לפתרון בעיות, איך לנתח סיבה ותוצאה? 4 שאלות של ניתוח סיבתיות מה הסוד של אליעד כהן בפתרון בעיות בעזרת ניתוח סיבתיות? אליעד כהן מציג נוסחה של ניתוח סיבתיות שהיא כלי יעיל לפתרון בעיות, הפחתת פחדים ורצונות שליליים, והחלשת מחשבות שמכבידות על האדם. על פי הנוסחה, כל ... אם התשובה היא לא, אז הרצון ייחלש, וזהו שלב חשוב בניתוח סיבתיות. איך ניתוח סיבתיות עוזר בהחלשת רצון? הנוסחה מציעה ארבע שאלות שמסייעות להחליש רצון או מחשבה שלילית: 1. האם התוצאה מחויבת? - ... או המחשבה מתחילים להיחלש. דוגמאות נוספות ליישום ניתוח סיבתיות במהלך ההרצאה, אליעד מספק מספר דוגמאות להמחשה של ניתוח סיבתיות: - חוקר משטרה והאישום ברצח: אם שוטר מאשים אדם ברצח בגלל שיש לו משקפיים, השאלה הראשונה תהיה: האם המשקפיים ... עליו. איך ליישם את הנוסחה בחיים האישיים? הנוסחה של ניתוח סיבתיות נועדה לא רק להחליש רצונות שליליים, אלא גם כדי לפתור בעיות ולהתמודד עם פחדים וחרדות. כל אדם יכול להשתמש ... ולהתמודד איתם בצורה יותר ברורה ומועילה. הכוח של ניתוח סיבתיות טמון ביכולת לזהות סיבות מיותרות ולהחליש אותן, כך שהרגשות והתגובות לא יהיו כל כך חזקות. ניתוח סיבתיות איך למצוא את הסיבה האמיתית לבעיה טיפים לחקירת רצונות ומחשבות דרכים להתמודדות עם פחדים וחרדות החלשת מחשבות טורדניות מהי הנוסחה הנקראת ניתוח סיבתיות ואיך היא קשורה להחלשת רצון? נוסחה שניתן להשתמש בה כדי לפתור מגוון רחב של בעיות אישיות ורגשיות נקראת ניתוח סיבתיות. הרעיון הוא שכאשר רוצים להחליש רצון, או להיפטר ממחשבה שלילית, אפשר לנתח את הסיבה והתוצאה שבאות לידי ביטוי ... אז היא לא יכולה להיות הסיבה האמיתית. איך השאלות של ניתוח סיבתיות מסייעות להחלשת רצון? יש ארבע שאלות עיקריות העוזרות בפירוק הקשר שבין סיבה לתוצאה ובהחלשתו של רצון לא רצוי: ... שהתבסס עליה נחלש עוד יותר. אילו דוגמאות ממחישות את ניתוח הסיבתיות? ישנן כמה דוגמאות מפורטות להמחשת השיטה: חוקר משטרה והאישום ברצח: אם שוטר עוצר אדם ומאשים אותו ברצח ראש ... הרצון או המחשבה השלילית נחלשים. כאשר מתרגלים את הניתוח הזה באופן עקבי, אפשר לגלות שהוא חל על מגוון מצבים: פחדים, חרדות, מחשבות טורדניות, תחושת בגידה, חוסר הערכה עצמית, ... שגורם לרצון או למחשבה הלא רצויה להיחלש או להיעלם. ניתוח סיבה ותוצאה איך למצוא את הסיבה האמיתית לבעיה טיפים לחקירת רצונות ומחשבות דרכים להתמודדות עם פחדים וחרדות החלשת מחשבות טורדניות דוגמא לניתוח סיבתיות, איך לנתח תהליך סיבתי? תרגול ניתוח סיבתיות, מהי סיבה? מהי תוצאה? ניתוח סיבתיות של סגר הקורונה, מה הנוסחא של אליעד כהן? מה השיטה של אליעד כהן? האם הסיבה מחוייבת? האם הסיבה אפשרית? האם ...
מבוא לניתוח NLP, למה לנתח טקסטים? איך ניתוח טקסטים יגרום לך להיות מאושר? ניתוח תוכן של טקסטים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, איך לנתח טקסטים? איך ליצור עניין בכל דבר? איך לא להשתעמם? טקסט משכנע
מבוא לניתוח NLP, למה לנתח טקסטים? איך ניתוח טקסטים יגרום לך להיות מאושר? ניתוח תוכן של טקסטים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, איך לנתח טקסטים? איך ליצור עניין בכל דבר? איך לא להשתעמם? טקסט משכנע
... לניתוח NLP, למה לנתח טקסטים? איך ניתוח טקסטים יגרום לך להיות מאושר? ניתוח תוכן של טקסטים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, איך לנתח טקסטים? איך ליצור עניין בכל דבר? איך לא להשתעמם? טקסט משכנע מה הקשר בין ניתוח טקסטים לבין אושר? כאשר רוצים להבין את המשמעות של טקסטים, זה חשוב לא רק כדי לנתח את התוכן, אלא גם כי ניתוח כזה יכול להוביל להבנה עמוקה יותר של עצמנו ושל העולם שסביבנו. אחת השאלות שנשאלות בהרצאה היא איך ניתוח טקסטים יכול לגרום לאדם להיות מאושר. הרעיון המרכזי שעולה הוא שלנתח ... בצורה מודעת יותר. אליעד מציע שכל פעולה שנעשית באופן מודע וברור יכולה להוביל לתחושת אושר, ולכן ניתוח טקסטים עוזר להרגיש יותר שלם ומאושר. איך ניתוח טקסטים עוזר בהבנה עמוקה של המילים? אליעד מסביר שמילים לא נבחרות ... המהות של המילים ובפיתוח חשיבה ביקורתית שמאפשרת לנו להבין איך כל מילה משפיעה על התגובה שלנו. כיצד ניתוח טקסטים יכול להוביל לאורח חיים יותר מודע? היכולת לנתח טקסטים באופן ... שהתהליך הזה גורם לאדם להיות יותר מודע לעולם הפנימי שלו ולמה שהוא עושה, דבר שיכול להוביל לאושר. איך ניתוח טקסטים משפיע על יכולת השכנוע? אליעד מציין שניתוח טקסטים עוזר גם בהבנה של איך לשכנע אנשים בצורה יותר אפקטיבית. כל טקסט הוא למעשה דרך לשדר מסר, ולכן עלינו להבין איך המילים משדרות את המסר הזה. בניתוח טקסטים אנחנו לא רק מבינים את המילים, אלא גם את הכוונה שעומדת ... חושבים. לדוגמה, הצבע של החדר שבו אנחנו נמצאים או השעה ביום יכולים לשנות את מצב הרוח שלנו. על ידי ניתוח הפרטים הקטנים האלה, אנו יכולים להבין יותר טוב איך כל פרט במציאות משפיע עלינו, וכך גם להבין את עצמנו טוב יותר. מה המטרה של ניתוח טקסטים? בסופו של דבר, מטרת ניתוח טקסטים היא לא רק להבין את המילים שמולנו, אלא לפתח את החשיבה שלנו, ... שלנו, ובסופו של דבר מבינים את עצמנו ואת הסיבות לפעולות שלנו בצורה יותר ברורה וממוקדת. מהם יתרונות ניתוח טקסטים? איך ניתוח טקסטים עוזר בהבנה עצמית? כיצד ניתוח טקסטים יכול להוביל לאושר? מהם השורשים של המילים והשפעתן? איך אפשר לשפר את יכולת השכנוע בעזרת ניתוח טקסטים? מהי הדרך הנכונה לשאול שאלות מעמיקות? ...
חקירה רגשית, ניתוח צורת שאלה, ניתוח מבנה שאלה, ניתוח רגשי, איך לשאול שאלה, לקרוא אנשים, למה אתה מתכוון
חקירה רגשית, ניתוח צורת שאלה, ניתוח מבנה שאלה, ניתוח רגשי, איך לשאול שאלה, לקרוא אנשים, למה אתה מתכוון
... רגשית, ניתוח צורת שאלה, ניתוח מבנה שאלה, ניתוח רגשי, איך לשאול שאלה, לקרוא אנשים, למה אתה מתכוון למה אנשים מוסיפים הקדמות ... אליעד כהן מסביר בהרצאה שלו על חקירה רגשית וניתוח מבנה שאלות מדוע אנשים מוסיפים הקדמות והסברים שלכאורה אינם נחוצים לשאלות שהם ... שהוא שואל? אליעד מציע טכניקה של חקירה רגשית וניתוח רגשי של השאלה. כאשר אדם שואל משהו, כדאי לשים לב לניואנסים - כמו טון הדיבור, ... והעמוקה יותר של השואל. איך לשאול שאלות נכון? ניתוח רגשי של שאלות מה מסתתר מאחורי השאלות שלנו? למה אנשים מוסיפים הקדמות לשאלות? ...
משמעות המילים, למה התכוון המשורר, ניתוח רגשי, ניתוח משמעות המילים, שאלה יום יומית, ניתוח דיבור, חקירה של בן אדם, לחקור בן אדם
משמעות המילים, למה התכוון המשורר, ניתוח רגשי, ניתוח משמעות המילים, שאלה יום יומית, ניתוח דיבור, חקירה של בן אדם, לחקור בן אדם
... המילים, למה התכוון המשורר, ניתוח רגשי, ניתוח משמעות המילים, שאלה יום יומית, ניתוח דיבור, חקירה של בן אדם, לחקור בן אדם מה המשמעות האמיתית מאחורי המילים שאנשים אומרים? אליעד כהן מסביר לעומק על משמעות המילים שאנחנו אומרים ושומעים בחיי ... עדיין מרגיש שיש משהו חסר. כיצד להבין למה האדם באמת התכוון? אליעד מדגים בעזרת ניתוח דיבור בין שני אנשים, כיצד אפשר לחקור בן אדם ולהבין בדיוק מה עומד מאחורי המשפטים שהוא אומר. הוא מסביר שאם אדם אומר משפט מסוים, צריך לשים לב לא רק למילים ... המילים הפשוטות והבקשות השגרתיות מסתתרת אמת עמוקה יותר. אליעד מלמד כיצד בעזרת ניתוח רגשי ומשמעות המילים, ניתן לחשוף את הבעיות האמיתיות של האדם. כך לדוגמה, כאשר מישהו מבקש שתיתן לי דוגמאות, זה לא תמיד מתוך חוסר הבנה של ההסברים הקודמים, ... לו מספיק והוא רוצה פתרון מיידי ומוחשי לבעיה האישית שלו. מה המטרה האמיתית של ניתוח רגשי ומשמעות המילים? המטרה של אליעד בהסברים אלה היא להראות לנו שכדי לפתור בעיות אמיתיות של אנשים, חייבים ללמוד להקשיב באמת. ניתוח רגשי ומשמעות המילים הם הכלים החזקים ביותר להבנת האדם שעומד מולנו - כדי לדעת מה הוא באמת רוצה, למה הוא באמת מתכוון, ואיך אפשר לעזור לו בצורה הטובה ביותר. איך להבין למה התכוון האדם? מה זה ניתוח משמעות המילים? למה אנשים מבקשים דוגמאות מוחשיות? מה מסתתר מאחורי המילים? כיצד לזהות את השאלה האמיתית של האדם? מה עושים כשלא ברור מה לשאול? ...
ניתוח סיבתיות של הטלת ספק, להבין את הסיבה של הספק, למה יש לי ספק? למה קשה לי לקבל החלטה? הסיבתיות של הספק, ניתוח הסיבתיות של הקושי להחליט, הנחות היסוד של הספק, למה אני לא מצליח להחליט? ניתוח סיבתיות הפוך
ניתוח סיבתיות של הטלת ספק, להבין את הסיבה של הספק, למה יש לי ספק? למה קשה לי לקבל החלטה? הסיבתיות של הספק, ניתוח הסיבתיות של הקושי להחליט, הנחות היסוד של הספק, למה אני לא מצליח להחליט? ניתוח סיבתיות הפוך
ניתוח סיבתיות של הטלת ספק, להבין את הסיבה של הספק, למה יש לי ספק? למה קשה לי לקבל החלטה? הסיבתיות של הספק, ניתוח הסיבתיות של הקושי להחליט, הנחות היסוד של הספק, למה אני לא מצליח להחליט? ניתוח סיבתיות הפוך למה יש לי ספק ואיך מנתחים את סיבת הקושי לקבל החלטה? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בנושא מורכב ומעמיק של ניתוח סיבתיות הקשורה לספקות וקושי לקבל החלטות. אליעד מציג גישה מפורטת ויסודית להבנת השורש של הספק, תוך שהוא מסביר ומדגים כיצד ניתוח סיבתיות יכול לסייע לנו להבין מדוע אנחנו מתקשים להחליט או מרגישים ספקות במצבים שונים. מהן ארבע השאלות המרכזיות בניתוח סיבתיות? אליעד מסביר שכשעוסקים בניתוח סיבתיות, ניתן לשאול ארבע שאלות יסודיות לגבי כל תהליך של סיבה ותוצאה: האם הסיבה חייבת ... בהכרח נובעת מהסיבה או שישנן גם סיבות אחרות נוספות? כיצד ניתוח סיבתיות יכול לסייע במצבים של ספק וחוסר החלטיות? אליעד מסביר כי ניתוח סיבתיות לא רק בודק האם מחשבה או פעולה מסוימת נכונות, אלא הוא גם יכול לסייע בצורה ... שרציתי, או שאולי הוא יבין משהו אחר לגמרי? זה בדיוק תהליך ניתוח הסיבתיות: הספק נובע מכך שאנחנו לא בטוחים שהסיבה (הטקסט ששלחנו) מחייבת את התוצאה (שהצד ... של וודאות, בין אם מודעים לכך ובין אם לא. לסיכום: איך ניתוח סיבתיות הפוך עוזר לנו להבין ספקות? הייחודיות בגישה של אליעד היא לא רק בחקירת דברים שנראים לנו וודאיים, אלא דווקא לחקור ספקות. ניתוח סיבתיות הפוך מאפשר לנו להבין מדוע הספק מתעורר, על מה הוא מבוסס ומה הנחות היסוד שלו. ... הקושי שלנו בקבלת החלטות ובפיזור ספקות. למה קשה לי להחליט? ניתוח סיבתיות של ספק איך להבין את הספק שלי? מהן הנחות יסוד של ספק? האם הסיבה מחייבת את ...
ניתוח לוגי, הבנת הנקרא, ניתוח משפט בעברית, ניתוח טקסט, משמעות לוגית, לוגיקה, להבין דבר מתוך דבר, סיבה ותוצאה, סיבה מחייבת, סיבה מאפשרת, חשיבה מילולית, מיומנויות שפה, הבעה בכתב, הבעה בעל פה
ניתוח לוגי, הבנת הנקרא, ניתוח משפט בעברית, ניתוח טקסט, משמעות לוגית, לוגיקה, להבין דבר מתוך דבר, סיבה ותוצאה, סיבה מחייבת, סיבה מאפשרת, חשיבה מילולית, מיומנויות שפה, הבעה בכתב, הבעה בעל פה
ניתוח לוגי, הבנת הנקרא, ניתוח משפט בעברית, ניתוח טקסט, משמעות לוגית, לוגיקה, להבין דבר מתוך דבר, סיבה ותוצאה, סיבה מחייבת, סיבה מאפשרת, חשיבה מילולית, מיומנויות שפה, הבעה בכתב, הבעה בעל פה איך ... של משפטים בעברית? אליעד כהן מסביר בהרצאה את נושא הניתוח הלוגי, תוך שימוש בדוגמה של המשפט: דני יקרא היום ספר, אלא אם כן הוא יהיה עייף. ההרצאה עוסקת בהרחבה בניתוח לוגי, הבנת הנקרא, חשיבה מילולית ומשמעות לוגית, ומדגימה כיצד להבין ולנתח טקסטים בעברית. אליעד מפרט את שלבי החשיבה הלוגית על ידי שימוש בדוגמאות ... יקרא היום ספר, אלא אם כן הוא יהיה עייף? אליעד מתחיל מניתוח המשפט דני יקרא היום ספר, אלא אם כן הוא יהיה עייף. הוא מדגיש כי מדובר במשפט בן עשר מילים בעברית, ומכיל תנאי - אלא אם כן, המחלק את המשפט לשני ... מה לגבי המשפט אם דני יהיה עייף, הוא לא יקרא היום ספר? בניתוח המשפט השלישי, אם דני יהיה עייף, הוא לא יקרא היום ספר, אליעד מסביר שהמשפט הזה מתייחס לתוצאה אחת באופן ברור - שאם דני יהיה עייף, הוא בוודאות לא ... כלומר, אנחנו מבינים לבד את מה שלא נאמר מפורשות. אך ניתוח לוגי דורש שנשים לב בדיוק למה שנאמר ולא נוסיף אינטואיטיבית דברים שלא נאמרו, כדי לא לבלבל בין סיבה מחייבת לסיבה מאפשרת. מהי סיבה מחייבת? מהי סיבה מאפשרת? איך עושים ניתוח לוגי למשפט בעברית? מהי המשמעות של אלא אם כן במשפט? איך להבין דבר מתוך דבר? מה ההבדל בין תנאי מספיק לתנאי הכרחי? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניתוח, איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניתוח, דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קריירה, מטפל, מנטור בנושאי ניתוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 08:09:33 - wesi1