אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה צירוף מקרים, השגחה פרטית, לכל דבר יש סיבה, צירופי מקרים, לשום דבר אין סיבה, הכל אקראי, הכל סיבתי, סיבתיות, אקראיות, משמעות החיים ✔ מה זה סינכרוניזציה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
2:49צירוף מקרים, השגחה פרטית, לכל דבר יש סיבה, צירופי מקרים, לשום דבר אין סיבה, הכל אקראי, הכל סיבתי, סיבתיות, אקראיות, משמעות החיים
מה זה סינכרוניזציה ואיך היא קשורה לצירופי מקרים?

המושג סינכרוניזציה, או מה שמכונה לפעמים "סינכרוניות", מתאר מצבים שבהם אדם חושב על משהו, ולפתע הוא נתקל בו במציאות בצורה מפתיעה ומדויקת. לדוגמה, אם מישהו חושב על ארטיק, ובדיוק באותו הרגע הוא עובר ליד חנות למכירת ארטיקים, הוא יחוש סוג של התאמה מיוחדת בין המחשבה הפנימית למציאות החיצונית. דוגמה נוספת לכך היא אדם שחושב על צמיגים, ומיד לאחר מכן רואה שלט פרסומת שעליו כתוב "צמיגים - בואו אלינו". תחושת הסינכרוניות הזו מתוארת לעיתים קרובות כצירוף מקרים מוזר או כמשהו בעל משמעות נסתרת, וישנם אנשים שמדווחים כי הם חווים זאת לעיתים קרובות יותר ויותר עם הזמן.

האם צירוף מקרים הוא אקראי או שיש לו סיבה?

ההסבר הראשון שמעלה אליעד כהן הוא שיש "פול" (מאגר) של מחשבות ומאגר של אירועים שקורים בחיינו, ולפעמים נוצרת התאמה אקראית בין מחשבה לאירוע. כלומר, מנקודת מבט זו, צירוף מקרים הוא אכן אקראי לחלוטין, ופשוט מדובר בהתאמה מקרית בין שתי התרחשויות מתוך מאגר גדול של אפשרויות.

אולם, אליעד מסביר שלפעמים לצירופי מקרים אלו עשויה להיות השפעה ממשית על האדם. לדוגמה, אדם שחשב לקנות מוצר כלשהו, ופתאום רואה פרסומת או את המוצר בחנות, עשוי להיות מושפע מכך ולבצע פעולה - למשל לקנות את המוצר. לכן, צירוף מקרים יכול להיות יותר מסתם אירוע אקראי, לעיתים הוא בעל השלכות משמעותיות בפועל על חייו של האדם.

איך קשורה ההשגחה העליונה לצירופי מקרים?

אליעד כהן מציין שהשאלה האמיתית היא כיצד האדם מתייחס למציאות. אם האדם מאמין שיש "השגחה עליונה" או משמעות נסתרת מאחורי המציאות, אז הוא ייחס חשיבות גם לצירופי מקרים, וינסה לפרש את המשמעות שלהם. לדוגמה, אם מישהו חושב על דבר מסוים ורואה אותו מייד, הוא עשוי להניח שיש משמעות שהיקום או אלוהים "מראה" לו את הדבר הזה.

אבל, באותה מידה, אליעד מציע שאפשר גם לחשוב הפוך - כלומר, אם אתה חושב על משהו, אך דווקא לא רואה אותו במציאות, אתה יכול לשאול למה דווקא זה לא מופיע לך, ולמה ההשגחה העליונה החליטה "להסתיר" ממך דבר מסוים. למשל, אדם יכול לומר "חשבתי כל כך הרבה על דבר מסוים, ואף פעם לא ראיתי אותו - אולי גם לזה יש משמעות?"

במילים אחרות, אם אתה מחפש משמעות בצירוף מקרים שבו ראית את הדבר שחשבת עליו, באותה מידה אתה אמור לחפש משמעות בצירוף המקרים שבו לא ראית אותו, ולהסיק מסקנות דומות. הנקודה שאליעד מנסה להבהיר היא, שלא הגיוני לתת משמעות רק לסוג אחד של צירופי מקרים ולהתעלם מהאחר, כי אם יש משמעות, אז היא צריכה להיות עקבית.

האם צירוף מקרים מעיד על משמעות בחיים או שהכל סתמי?

אליעד כהן מדגיש שלא ניתן לקבוע באופן מוחלט האם צירופי המקרים הם בעלי משמעות אמיתית או שהם אקראיים לחלוטין. לדבריו, האדם חייב לבחור - או שיש משמעות נסתרת מאחורי כל דבר, ואז הוא חייב להתייחס גם למקרים שבהם הצירוף לא מתרחש, או שאין שום משמעות והכל אקראי לחלוטין. אי אפשר באופן לוגי או אמיתי לומר שצירוף מקרים חיובי משמעותי, וצירוף מקרים שלילי או חוסר בצירוף מקרים לא משמעותי. אם אדם בוחר במשמעות, עליו לראות משמעות גם בהיעדרה של סינכרוניזציה ולא רק בקיומה.

מה המשמעות של בחירת הגישה כלפי צירופי המקרים?

ההחלטה האם לראות בצירופי מקרים אירועים משמעותיים או אירועים אקראיים משפיעה על הצורה שבה אדם תופס את המציאות כולה. אם אדם בוחר לראות את המציאות כמושגחת, הרי שעליו לפרש גם אירועים שלא מתאימים לציפיותיו כחלק מהשגחה זו. מצד שני, אם האדם בוחר בגישה אקראית, עליו לקבל שכל אירוע - גם כזה שמתאים מאוד למה שחשב - הוא מקרי בלבד ואין מאחוריו שום תוכנית או מסר נסתר.

אליעד מציין שבסופו של דבר, התשובה לשאלה האם יש או אין משמעות בצירופי המקרים היא בחירה אישית של האדם, והתפיסה הזו קובעת איך הוא יחווה את חייו. הבחירה בין ראיית המציאות כאקראית לחלוטין לבין ראייתה כסיבתית ומכוונת משפיעה עמוקות על חוויית האדם ועל האופן שבו הוא מפרש את כל מה שקורה לו.
ש: מה זה הדבר הזה של הסינכרוניזציה הזאת שאני יכול לחשוב מחשבה סתם בשיחה פנימית שלי עם עצמי בעודי נוסע או משהו ובדיוק אני רואה שלט שכתוב בדיוק מה שחשבתי עד עכשיו כמו מן סינכרוניזציה כזאתי, אתה מכיר את הדבר הזה?

אליעד: כן שאתה חושב על ארטיק ופתאום אתה עובר ליד חנות ארטיקים.

ש: כן אני אומר חשבתי על צמיגים ופתאום אני רואה מרים את הראש אני רואה שלט "צמיגים בואו אלינו" כאילו משהו כזה.

אליעד: מה זה אומר?

ש: לא יודע כל מיני זה קורה לי כל הזמן יותר ויותר.

אליעד: יותר ויותר?

ש: יותר ויותר.

אליעד: זאת באמת האמת?

ש: או שלא או שאני שם לב או שלא אני לא יודע.

אליעד: בסדר אתה התחלת לחפש ומה האמת? שזה לפעמים ככה ולפעמים ככה.

ש: אז מה זה צירוף מקרים?

אליעד: יש pool יש כמות של כמה מחשבות שאתה חושב יש כמות של כמה דברים קורים לך ולפעמים זה מתאים לפעמים זה לא מתאים.

ש: אז צירוף מקרים.

אליעד: כן.

ש: זהו.

אליעד: זהו.

ש: טוב.

אליעד: צירוף מקרים שלפעמים מניע אותך לפעמים הצירוף מקרים הזה יש לו משמעות מעבר לזה.

ש: יש לו משמעות באמת?

אליעד: לא, מה הכוונה לפעמים הצירוף מקרים נגיד שחשבת לקנות משהו פתאום אתה רואה פרסומת לזה או פתאום אתה רואה את זה על המדף לפעמים הצירוף מקרים הזה יוצר שינוי ממשי, זה לא כאילו סתם צירוף מקרים אלא צירוף מקרים שגרם למשהו לקרות.

ש: בסדר אז יש לו השלכות אתה אומר.

אליעד: כן תקשיב השאלה היא מלכתחילה האם אתה מייחס משמעות לכל מה שקורה אם יש השגחה עליונה כי אם יש השגחה עליונה אז אם אתה חושב על משהו ואתה פתאום רואה את זה אתה אומר "מה זה אומר לי?" אז אתה גם צריך לשאול הפוך "אם אני חושב על משהו ואני לא רואה את זה מה זה אומר לי".

ש: נכון.

אליעד: "איזה צירוף מקרים תראה חשבתי על זה וזה לא ראיתי את זה, אז למה אלוהים ראה שאני חושב על זה ולא הראה לי את זה" כאילו אתה יודע אם מישהו "רגע הוא חשב על זה טוב תראה לו את זה" אז זאת אומרת שהוא גם לפני כן בדק "חשב על זה אל תראה לו תסתיר לו את זה", הוא אומר "למה אני הרבה זמן חושב על משהו ואני לא רואה את זה אף פעם?" אתה גם יכול לבדוק מהכיוון ההפוך "מה זה צירופי מקרים מה במקרה אני כל כך חושב על זה ואני לא מוצא את זה?". יש צירופי מקרים מהכיוון ההפוך אתה מבין את הכוונה?

ש: או שאין כלום או שזה לא צירוף מקרים.

אליעד: לא סבבה אבל אם אתה בוחר להגיד "אוקי אם חשבתי על זה וראיתי את זה כנראה שזה אומר משהו" אז אתה יכול להגיד גם "אם חשבתי על זה ולא ראיתי את זה זה אומר משהו".

ש: כן אבל אני לא יודע מה האמת אם זה אומר משהו או שזה לא אומר משהו.

אליעד: אני רק אמרתי שלהגיד שאם אתה רואה את זה זה אומר משהו ואם אתה לא רואה את זה זה לא אומר כלום זה לא אמיתי, יש מקיף או שהמקיף הוא אקראי או שהוא סיבתי. הבנו את זה?

ש: כן.
חיים סיבה כל מה שקורה מוחלט להסתיר פעולה מסקנות לשאול שאלות פרסומות משמעות החיים להיות מושפע אין סיבה אקראי אקראיות האם לכל דבר יש סיבה הכל אקראי הכל סיבתי השגחה פרטית חיים לכל דבר יש סיבה לשום דבר אין סיבה מהות החיים מטרת החיים משמעות משמעות החיים משמעותיות סיבה סיבה ותוצאה סיבות סיבתיות צירוף מקרים צירופי מקרים תכלית החיים
איך לשתול מחשבות? איך פועלים מסרים תת הכרתיים? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? פלרטוט, טיזינג, מסרים כפולים, ריבוי משמעויות, מסר תת הכרתי, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
... איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? פלרטוט, טיזינג, מסרים כפולים, ריבוי משמעויות, מסר תת הכרתי, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לשתול מחשבות בתת המודע של האדם השני, וכיצד באפשרותך לגרום למישהו לעשות מה שאתה ... תת הכרתיים, שעוברים ונוצרים בתת המודע של האדם, על ידי שימוש במילים עם משמעות כפולה. וכאן אבאר גם, כיצד המוח של האדם חושב? ואיך המוח של האדם מבין ומפרש את מה שהוא שומע ואת מה שהוא רואה שקורה? ואבאר גם כיצד נשתלים מסרים תת הכרתיים במוח של האדם? ... והדרך לכך היא, באמצעות שימוש במילים במשפטים ובצורות ביטוי, שיש להן ריבוי משמעויות. ואסביר את העניין לעומק, מתוך ההבנה של כיצד פועל המוח האנושי וכיצד המוח האנושי חושב. והעניין הוא, כי המוח של האדם חושב מחשבות שונות, לפי הפירושים שהוא מפרש את המידע ... שהמוח נחשף אליו. ובכל פעם שהמוח נחשף למידע כלשהו, המוח מנתח מחדש את המשמעות של אותו המידע, על סמך הזיכרון של האדם ועל סמך חישובים שונים נוספים, שביארתי אותם במקום אחר. ובכל פעם שהמוח בא לנתח מידע כלשהו שהוא נחשף אליו, עולים וצפים במוח אפשרויות שונות, כיצד לפרש את המידע הזה. לדוגמה, שהאדם שומע ביטוי שיש לו ריבוי משמעות כזה או אחר. והמוח של האדם, כאשר הוא שומע את אותו הביטוי, אז הוא מבצע חישוב, שמחליט איזו משמעות לייחס לאותו ביטוי, לפי ההקשרים השונים ולפי החישובים השונים שהמוח ביצע באותו הרגע. וזה בעצם אומר, שברגע שהאדם שומע ונחשף לצורת ניסוח לצורת התנהגות שיש לה ריבוי משמעות כזה או אחר, דהיינו, שאפשר לפרש אותה בצורות שונות, הרי שברגע שהמוח של האדם מנתח את המידע ובוחר איזה פירוש לתת לאותו המסר שנאמר ולאותו הדבר שקרה, הרי שבאותם רגעים, תת ... המסר. כי יש פירוש אפשרי ויש פירוש מחויב וסופי. כי למסר עצמו יש ריבוי משמעויות שונות. וכאשר המוח שומע את המסר, יש פירושים אפשריים שהוא יכול לפרש את המסר הזה. ולרגעים ספורים, עוברים כל הפירושים האפשריים האלו, בתת המודע של האדם השומע. גם אם בסופו של ... על דבר כלשהו, עד כדי כך שגם אם אומרים לו דבר כלשהו, שיש לו רק פירוש אחד ומשמעות אחת, הוא לא מבין את מה שאומרים לו, בגלל שהוא לא רוצה להבין את מה שמתבקש שהוא יבין ממה שאומרים לו. כל שכן, כאשר קיים מצב שבו האדם מאוד לא רוצה לחשוב משהו כלשהו. ורוצים לגרום לו לחשוב על כך בצורה לא מודעת, באמצעות שימוש במסר כפול עם ריבוי משמעות. שבמקרה כזה, המוח של האדם כמעט ולא יחשוב על הפירוש ועל המשמעות שממנה האדם השני מנסה לברוח. שזה בעצם אומר, שמצד אחד רוצים לגרום לאדם לחשוב על משהו, שהוא לא ממש רוצה לחשוב עליו. ורוצים לגרום לו כן להתבונן על הפירוש ועל המשמעות המסוימת, שעליה הוא לא רוצה לחשוב. ורוצים לגרום לו לחשוב לפרש את מה שנאמר לו, גם בפירוש שהוא לא רוצה לחשוב עליו. שזה בעצם מוביל לכך, שצריך להקצין ולהחצין את הפירוש ... שנעשית כאן. כדי שהאדם לא יראה כיצד מנסים לשתול אצלו את המחשבה הזאת. כי המטרה היא, שהמחשבה תופיע מעצמה אצל האדם, כדי שהוא יחשוב שהוא בעצמו באמת חושב כך. ואם הוא יבין שמישהו חיצוני מנסה לשכנע אותו במשהו, אז הוא יכול לגלות התנגדות מודעת למסר שמנסים ... ועוד אוסיף, כי העברת מסרים תת הכרתיים באמצעות שימוש במסרים בעלי ריבוי משמעות וכיוב, אפשר לעשות זאת, לא רק באמצעות שימוש במילים ובמשפטים של השפה. אלא גם באמצעות מעשים כאלו ואחרים, שניתן לפרש אותם בכל מיני משמעויות שונות (עע פלרטוט טיזינג איך להתחיל עם בחורה) וכיוב. שהם לא בהכרח דיבורים במילים, אלא יכולים להיות גם מעשים בפועל כאלו ואחרים, שניתן לפרש אותם בצורות ובמשמעויות שונות. ובסיכומו של דבר הרעיון הוא, שהדרך למודע של האדם, עוברת בתת המודע שלו. ואפשר לגרום לאדם לחשוב ולהיחשף לרעיון כלשהו בתת המודע שלו, על ידי זה שחושפים אותו למידע, ... ועדיין לדעת לעשות זאת בצורה מספיק גלויה, כדי שהאדם אכן ייחשף גם לפירוש ולמשמעות שממנה אולי הוא מנסה לברוח. ואתה, כאשר אתה שומע מסר כלשהו, האם אתה מודע לכל הפירושים האפשריים שעברו לך במוח לפני שהבנת מה אמרו לך ומה בדיוק קרה? ואתה, כאשר אתה פתאום ...
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
... איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע איך לשכנע לקוח שהמוצר שלך הכי ... פועל התת מודע כשמדובר בשמיעת משפטים בעלי משמעויות שונות או ריבוי משמעויות. הוא מסביר שבני אדם באופן אוטומטי מפשטים משפטים ארוכים למסר קצר וברור יותר. לכן, כאשר הלקוח שומע משפט כמו המוצר ... הוא פשוט אני הכי טוב. אליעד מסביר שהסיבה לכך היא שפוליטיקאים בדרך כלל אינם מציעים הצעות מעשיות אלא בעיקר מדגישים כמה הם פחות גרועים מהמתחרים שלהם. זו דרך ...
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
... לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP איך משתמשים בתרתי משמע כדי לשכנע ... במילים שיש להן ריבוי משמעויות (תרתי משמע). המטרה היא להעביר מסר שהשומע יקבל, תוך שתילת משמעות נסתרת בתת - המודע שלו. לפי אליעד, ניתן להשתמש בשיטה זו גם לצורך השמצה מתוחכמת או לצורך העברת מסר עקיף שהשומע לא יהיה מודע אליו לחלוטין. לדוגמה, אם מישהו רוצה להשמיץ ... כביכול דומות מבחינת משמעות, אך לפי אליעד הן משפיעות באופן שונה על התודעה. כאשר אומרים חלק מהאנשים, השומע מפרש זאת כמדויק ואמין יותר, ולכן נוטה לקבל את המסר ביתר קלות. אך כשבודקים לעומק, מסתבר שיש הבדל משמעותי בין חלק מהאנשים לבין יש אנשים. אליעד נותן דוגמה להמחשת העניין: אם אומרים חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים ומורידים את המילה חלק, נשאר המשפט: האנשים בקבוצה הזאת הם ... לפרש זאת בתת - המודע כמשמעות של כל האנשים, כי המבנה הלשוני מאפשר זאת. מצד שני, המשפט אנשים בקבוצה הזאת גנבים פחות מחייב הכללה גורפת. כיצד המוח מפרש משפטים עם ריבוי משמעויות? אליעד כהן מסביר כיצד המוח מנתח משפטים עם ריבוי משמעויות. לדבריו, המוח לא מנתח רק את המשמעות המלאה של המשפט השלם, אלא גם כל חלק ממנו בנפרד. כל מילה במשפט נבחנת עצמאית וגם ביחס לשאר המשפט. לכן, כאשר המוח שומע משפט מסוים, הוא מפרש אותו בכמה רבדים במקביל, כולל ... אפשר להשתמש במילים עם משמעות כפולה כדי להימנע מהתנגדות? אליעד מדגים איך אפשר להעביר מסר בצורה עקיפה כדי להימנע מהתנגדות. לדוגמה, אם רוצים לומר למישהו אתה צריך לעשות שיעורים, ויודעים שהוא יתנגד, ... להיזהר בניסוח משפטים? הסיבה המרכזית להיזהר בניסוח משפטים היא משום שהמוח מסוגל לקלוט גם משמעויות הפוכות ממה שהתכוונו, וניתן לבצע מניפולציות על אנשים דרך עריכה פשוטה של מילים. אליעד ממליץ לשים לב היטב לכך, הן כשמעבירים מסרים והן כששומעים אותם מאחרים, כדי לא ליפול ... למה מודעות לריבוי משמעויות מונעת מניפולציות? לפי אליעד, אנשים שמודעים לכך שמילים ומשפטים יכולים להתפרש בכמה משמעויות, חסינים יותר בפני מניפולציות. מי שאינו מודע לכך עלול לקבל מחשבות או תפיסות מוטעות בלי להבין כיצד הן הגיעו אליו. כשמישהו מודע לתופעה, הוא מיד שואל את עצמו: רגע, למה ... אנשים? מה זה ריבוי משמעויות? איך המוח מפרש משפטים? מה זה מניפולציה פסיכולוגית? כיצד להימנע ממניפולציות? איך להעביר מסר חד - משמעי? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת דוגמה לסוג של מניפולציה שניתן ... אוקי דהיינו, ריבוי משמעויות כאשר אחת המשמעויות ואחת המשמעויות לא נכונה ואף על פי כן משתמשים בביטוי הזה כדי להעביר לתת מודע של השומע את המשמעות הלא נכונה תוך כדי שכביכול אומרים את האמת מאחר שיש למילה הזאת גם משמעות נכונה ואני אתן סתם דוגמה, נגיד שרוצים להשמיץ קבוצה של אנשים. אוקי ואז איך אפשר להשמיץ אותם לדוגמה נגיד כל האנשים בקבוצה הזאת והזאת הם גנבים, אוקי עכשיו עובדתית בא ... חמש מילים מרכיב המון משמעויות מכל ההיבטים ואז בסוף משכלל את כל ההיבטים ביחד. אוקי אבל כשהמוח שמע את המילים האנשים בקבוצה הזאת גנבים בעצם הוא קיבל את המשמעות שאומרת כל האנשים בקבוצה הזאת גנבים שימו לב כל האנשים בקבוצה הזאת גנבים אפשר לומר אבל אי אפשר לומר כל אנשים בקבוצה הזאת גנבים, שימו לב אם עכשיו לוקחים משפט האנשים ... בעצם שאמרנו שיש לה כמה משמעויות אז בעצם המוח מקבל גם בתת מודע או באחד מהרבדים במודעות המוח מקבל גם את הפירוש של המשפט שלא בהכרח מבינים אותו לפי ההקשר המלא של המשפט, זאת אומרת לקחנו נגיד את המשפט עם ... הזאת הם גנבים. מה בעצם המהות של מה שאני אומר, המהות של מה שאני אומר היא כזאת שימו לב יש מילים שיש להם כמה משמעויות או שיכולות להיות להם כמה משמעויות יש משפטים שלמשפט יכולות להיות כמה משמעויות שונות, יש משפטים שיכולים להיאמר בהקשרים שונים. עכשיו לעומת זאת יש משפטים שהם יש להם פחות פירושים, עכשיו אם רוצים להעביר מסר מסוים אז ניתן להשתמש במילים שיש להם תרתי ... דוגמאות אבל הרעיון הוא המהות של הרעיון כאן זה לשים לב שהמוח כשהוא שומע את המשפט הוא לא בהכרח מפרש אותו רק לפי כל ההקשר כולו לפעמים המוח מפרש את זה גם כיחידות בודדות. ולכן מאחר שהמוח מפרש דברים גם ...
הצבת מטרות ויעדים, איך להתמקד, לקבוע מטרות ויעדים, מיקוד במטרות, התמקדות פנימה, התמקדות במטרה, מה אתה רוצה, הצבת מטרות בחיים, מציאת מטרה בחיים, איך למצוא מטרה בחיים
הצבת מטרות ויעדים, איך להתמקד, לקבוע מטרות ויעדים, מיקוד במטרות, התמקדות פנימה, התמקדות במטרה, מה אתה רוצה, הצבת מטרות בחיים, מציאת מטרה בחיים, איך למצוא מטרה בחיים
... מטרות ויעדים, איך להתמקד, לקבוע מטרות ויעדים, מיקוד במטרות, התמקדות פנימה, התמקדות במטרה, מה אתה רוצה, הצבת מטרות בחיים, מציאת מטרה בחיים, איך למצוא מטרה בחיים איך לבחור מטרה ואיך להתמקד בה? השאלה כיצד לבחור מטרה ואיך להתמקד בה, עולה באופן שכיח ומטרידה אנשים רבים. אליעד כהן מסביר שהבחירה עצמה פחות חשובה מאופן ההתמקדות והעקביות. כאשר אדם מתלבט ... גם אם ישנן אפשרויות רבות, השאלה המהותית היא איך לשמור על ההתמקדות, גם כשקשה. לדוגמה, כאשר מישהו בוחר נושא למחקר, בהתחלה יש לו מגוון אפשרויות, אבל זה לא משנה איזה נושא הוא ... ומדלגים על פרטים חיוניים. כתוצאה מכך, הם לא מבינים את התוכן באמת, אלא רק חלקית. אליעד מסביר שכדי להימנע מהמצב הזה, צריך להקפיד על קריאה מסודרת וממוקדת, לשאול מה באמת ... ולהבין את החשיבות היחסית של המטרה. אליעד נותן דוגמה של מישהו שקורא ספר בדילוגים ומפספס משפטים חיוניים, ואז לא מבין את הספר לעומקו. הוא מדגיש שהשאלה החשובה ביותר שצריך ... אבל אם ההתמקדות נחוצה להשגת המטרה, חייבים להתחייב אליה ולשמור על ריכוז ועקביות. איך לקחת אחריות על הבחירות שלנו? אליעד מדגיש את חשיבות האחריות האישית. אם בחרת להתמקד או לא להתמקד, חשוב לקחת אחריות על התוצאות. אם מישהו רוצה להתמיד במקום עבודה מסוים, הוא יכול לבחור להתמיד או לא להתמיד - אבל עליו לקבל את ההשלכות של הבחירה שלו. לדוגמה, אם הוא ... מוצא שההתמקדות אכן מקדמת אותו למטרה, כדאי לו להתמקד. אבל אם ההתמקדות רק יוצרת סבל מיותר, הוא יכול לשחרר אותה. המפתח הוא להבין האם ההתמקדות מקדמת את האדם למטרתו או לא. אם ... חיצוניים כמו סבל, הנאה או מטרות שטחיות, אלא בהבנה של מה האדם באמת רוצה בעומק. כאשר אדם יודע בדיוק מה הוא רוצה, שום דבר לא יכול באמת להסיט אותו מהדרך. לדוגמה, אם אדם ... בדרך, הוא ימצא מסלול חלופי כי המטרה (להגיע לעבודה) ברורה לו לחלוטין. באותו האופן, כאשר אדם יודע בדיוק מה הוא רוצה בחיים, הוא יוכל תמיד להתמקד מחדש גם כאשר נסיבות חיצוניות מפריעות לו. כיצד להתמודד עם ספקות ואי - ודאות לגבי המטרה? אליעד מדגיש שספקות ואי - ודאות לגבי המטרה הן דבר טבעי. אם האדם אינו בטוח האם פעולה מסוימת תקרב אותו למטרתו, עליו לשקול היטב את ההשלכות. אם הפעולה תקרב אותו למטרתו, עליו לבצע ... שלו. לדוגמה, אם מישהו מתלבט לגבי מטרה בחיים, אליעד ממליץ לו להמשיך לשאול את עצמו מה אני באמת רוצה? שוב ושוב, בלי להתעקש בהכרח על תשובה ברורה אחת. ההבנה האמיתית תעלה מתוך עצם החקירה המתמדת. איך להציב מטרות בחיים? כיצד להתמקד ולהתמיד במטרות? איך לדעת מה אני באמת רוצה? לקיחת אחריות על בחירות בחיים האם חייבים להתמקד במטרה?
מודעות עצמית, חיפוש רוחני, מה אתה רוצה, חקירה רגשית, למה אתה חי, מה אתה מחפש, להיות מודע לעצמך, להבין את עצמך, מה אני רוצה מעצמי, מה אני מחפש, חיפוש מטרה בחיים
מודעות עצמית, חיפוש רוחני, מה אתה רוצה, חקירה רגשית, למה אתה חי, מה אתה מחפש, להיות מודע לעצמך, להבין את עצמך, מה אני רוצה מעצמי, מה אני מחפש, חיפוש מטרה בחיים
... אני רוצה מעצמי, מה אני מחפש, חיפוש מטרה בחיים למה אתה מרגיש בלבול ותסכול בחיים שלך? ... להצביע על הבעיה המדויקת שיש להם. הסיבה היא שלעתים החיים באמת בסדר, אבל האדם נוטה לסבך ... אחרת הוא יחווה ריקנות ותחושת חוסר משמעות. כאשר האדם לא מצליח למצוא בעיה אמיתית, הוא יוצר ... לא יודע מי אני או אני לא יודע מה התכלית של מה שאני עושה. זו תחושה של חוסר ודאות בסיסית, ... משהו חסר לו, וכך הוא מתחיל לחפש משמעות עמוקה יותר לעצמו ולחייו. למה אתה רוצה להיות בטוח ... עובדתית, ישבת ושמעת צלילים שיש להם משמעות, וחוויית שאתה לא מבין את המשמעות, ואז חוויית תיסכול. ממה בדיוק? שאלה: אולי סוג של ... לא מבין על עצמך? שאלה: לא מבין מה התכלית של המעשים שלי. לדוגמה, החיפוש שלי. אליעד: אני ...
בחירת מקצוע, בחירת קריירה, החלטה בלב שלם, קבלת החלטות, להיות שלם עם החלטה, יעוד בחיים, מטרה בחיים, יעוץ תעסוקתי, תמיד יש חיסרון, יתרון וחיסרון בכל דבר, תמיד יש יתרון, איך לקבל החלטה?
בחירת מקצוע, בחירת קריירה, החלטה בלב שלם, קבלת החלטות, להיות שלם עם החלטה, יעוד בחיים, מטרה בחיים, יעוץ תעסוקתי, תמיד יש חיסרון, יתרון וחיסרון בכל דבר, תמיד יש יתרון, איך לקבל החלטה?
... מקצוע, בחירת קריירה, החלטה בלב שלם, קבלת החלטות, להיות שלם עם החלטה, יעוד בחיים, מטרה בחיים, יעוץ תעסוקתי, תמיד יש חיסרון, יתרון וחיסרון בכל דבר, תמיד יש יתרון, איך לקבל החלטה? מהם הצעדים שצריך ... על הדרך בה אנחנו מקבלים החלטות וכולל הסברים מעמיקים על הקונפליקטים האישיים בין הרצון להתעקש על מטרות לעומת הרצון להימנע מקשיים. הוא מדבר על הבחירה בין המטרה לבין הזרימה עם החיים, ומסביר איך כל בחירה, בין אם מקצועית ובין אם אישית, תמיד מגיעה עם חסרונות. איך למצוא את הייעוד ... שהרצון האמיתי שלהם אולי לא קשור בכלל לאותו יעד. אליעד מדבר על הדרך בה ניתן לבדוק אם אנחנו בוחרים במטרה מתוך רצון פנימי עמוק או מתוך שיפוט חיצוני. הוא מציע שאם נתעקש על מטרה בלי לקחת בחשבון את החסרונות האפשריים, אנחנו עשויים למצוא את עצמנו במצב שבו אנחנו לא מרוצים בסופו של דבר, גם אם הצלחנו להשיג את המטרה. מהם החסרונות והיתרונות שבחירות מקצועיות שונות? אליעד מציין שלכל בחירה יש יתרונות אך גם חסרונות. אפילו כשאנחנו ... מקצועי שנראה אידיאלי, תמיד עשויים להתגלות חסרונות מפתיעים. למשל, אם אדם בוחר בלימודים כלכלה מתוך מטרה להרוויח הרבה כסף, אבל במהלך הדרך הוא מגלה שהעבודה אינה מספקת אותו רגשית, אז הספקות יכולים להיווצר. מאידך, אם אדם ... החשיבה המעמיקה על כל אפשרות היא קריטית. שאלות כמו האם נוכל להתמודד עם החסרונות של הבחירה? ומה התוצאה הסופית של כל החלטה? הן חשובות על מנת להבין אם הבחירה אכן נכונה. זהו שלב בו חשוב להשוות בין כל היתרונות והחסרונות ...
ריקנות קיומית, אין לי מושג מה אני רוצה מעצמי, אין לי מטרה בחיים, אני לא מצליח בחיים, אני לא יודע מה אני רוצה מעצמי, אני לא מצליח להחליט כלום, אני לא עושה שום דבר עם עצמי, אני מבזבז את הזמן שלי, אני לא מממש את עצמי
ריקנות קיומית, אין לי מושג מה אני רוצה מעצמי, אין לי מטרה בחיים, אני לא מצליח בחיים, אני לא יודע מה אני רוצה מעצמי, אני לא מצליח להחליט כלום, אני לא עושה שום דבר עם עצמי, אני מבזבז את הזמן שלי, אני לא מממש את עצמי
... קיומית, אין לי מושג מה אני רוצה מעצמי, אין לי מטרה בחיים, אני לא מצליח בחיים, אני לא יודע מה אני רוצה מעצמי, אני לא מצליח להחליט כלום, אני לא עושה שום דבר עם עצמי, אני מבזבז את הזמן שלי, אני לא מממש את עצמי איך ... לא יודע מה מטרתו בחיים, ולא מצליח להרגיש ממומש. הוא עשוי לחוות תחושה של בזבוז זמן או של חוסר התקדמות, בעוד שהוא רואה את האחרים סביבו מתקדמים ומגשימים את מטרותיהם. בעיה זו יכולה להוביל לדיכאון או לתסכול, שכן אדם שמרגיש ריקנות לעיתים תופס את עצמו ככישלון או ככזה שלא מצליח לממש את עצמו. אליעד כהן מציע שני דרכים עיקריות להתמודד עם תחושת הריקנות הזו: 1. לשנות את המצב: הכוונה כאן היא למצוא מטרה חדשה או להבין מה באמת רוצים לעשות עם החיים. זהו נושא רחב שדורש זמן ומחקר עצמי. יש ללמוד כיצד לבחור מטרה נכונה, איך לדעת מה יעשה לך טוב, וכיצד לגלות מה המטרה האישית שלך בחיים. 2. ללמוד לקבל את המצב כפי שהוא: הדרך השנייה היא לא להילחם ברגשות הריקנות אלא ללמוד לקבל אותם. זו גישה שמבוססת על הבנה שתחושת הריקנות נובעת מהמחשבה שהאדם ... הוא יכול ללמוד להרגיש טוב גם כאשר הוא לא יודע בדיוק מה הוא רוצה מעצמו. מהם הצעדים לקבל את עצמך במצב של ריקנות? לפעמים, אדם מרגיש כמו זומבי מהלך, שאין לו מטרה והוא פשוט עובר את הזמן מבלי לדעת לאן הוא הולך. השאלה המהותית היא איך להרגיש טוב עם המצב הזה, איך לא להרגיש רע על כך שאין לך מטרה או שהחיים שלך לא מתקדמים כפי שהיית רוצה. אליעד כהן מסביר כי התחושה הרעה לא נובעת מהעובדה שאין לך מטרה, אלא מהמחשבה שאתה חייב שתהיה לך מטרה. המחשבה שאתה חייב להצליח, או חייב להשיג משהו, יוצרת לחץ שמוביל לתחושת חוסר סיפוק. למעשה, אדם יכול להרגיש טוב גם כאשר הוא לא מציב מטרה, כל עוד הוא מבין שאין צורך בכזאת. האם יש מטרה מוחלטת לחיים? ההבנה היא שלא כל אדם צריך להרגיש שהוא חייב להצליח או להשיג מטרה כלשהי. תינוקות, לדוגמה, אינם יודעים מהן מטרותיהם, הם פשוט אוכלים, שותים ושוהים במצב של קיום טבעי. הם לא מרגישים ריקנות, כי אין להם תודעה של חובה להשיג משהו. לעיתים, אנו מכתיבים לעצמנו את הצורך הזה, וזו הסיבה שהתחושה של ריקנות עשויה להיווצר. למה דווקא המחשבה חייבים להצליח גורמת לתקיעות? הרבה פעמים המחשבה אני חייב להצליח יוצרת דיכאון, כי היא יוצרת את הלחץ להצליח בכל תחום. אם אדם ... למצוא את הדרך המושלמת. מה כדאי לזכור כדי להתמודד עם תחושת הריקנות? כדי להתמודד עם תחושת הריקנות, אליעד מציע לזכור: יש אפשרות לשנות את המצב על ידי חיפוש מטרה והבנת הרצונות. אפשר גם לקבל את המצב ולהבין שלא תמיד חייבת להיות מטרה. בכל כיוון יש יתרונות וחסרונות, ולכן אין כיוון אחד שהוא מושלם. החיים הם סוג של משחק, וההבנה הזאת יכולה להפחית את הלחץ. המחשבה אני חייב להצליח יכולה לפעמים ליצור תחושת תקיעות, במקום להניע אותך לפעולה. האם אפשר לשלב בין קבלה לבין עשייה? בהחלט, אומר אליעד. אחרי שלומדים לקבל את עצמך גם במצבים של חוסר מטרה, קל יותר לשחק את המשחק של החיים. כשאתה לא מרגיש שאתה חייב להשיג משהו, תוכל לבחור מטרות בכיף ובקלות, ולפני שאתה יודע, תמצא את עצמך גם בעשייה וגם בנוחות נפשית. איך לראות את החיים כמשחק? איך לבחור מטרה בחיים? התמודדות עם תחושת ריקנות איך להרגיש טוב בלי תנאים? להרגיש טוב עם תחושת צמצום איך להתמודד עם תחושת ריקנות? בן אדם שמרגיש ריקנות מרגיש לפעמים שאין לו מושג מה הוא ... את החיים, לא מתקדם לשום מקום, לא עושה כלום, שאין לו מושג מה קורה סביבו, שכולם מתקדמים והוא לא, או שכולם יודעים מה הם רוצים והוא עדיין לא. יש אנשים שיש להם מטרות, הם יודעים מה הם רוצים להשיג, אבל מי שמרגיש ריקנות מרגיש שהוא בינתיים לא עושה כלום, שאין לו מטרה, שהוא פשוט עומד במקום. האם יש דרכים לשנות את תחושת הריקנות? יש שתי דרכים עיקריות להתמודד עם מצב כזה: 1. לשנות את המצב. 2. ללמוד לקבל אותו. לשנות את המצב פירושו למצוא מטרה, להבין מה אתה רוצה לעשות, איך לבחור מטרה, איך לדעת מה יעשה לך טוב, איך לדעת מה אתה רוצה להשיג בחיים וכדומה. זהו נושא שלם בפני עצמו, וניתן להעמיק בו על ידי חיפוש באתר, למשל: איך לדעת מה אני רוצה?, איך לדעת מה המטרה שלי?, איך לדעת מה יעשה לי טוב?. איך לקבל את עצמך במצב של ריקנות? לפעמים בן אדם מרגיש שהוא זומבי מהלך ואין לו מושג מה הוא רוצה מהחיים. הוא רואה את כולם מתקדמים ועושים דברים, והוא לא עושה כלום. השאלה היא איך לא להרגיש רע מהמצב הזה, ואפילו להרגיש בו טוב. כדי לקבל את עצמך במצב של ריקנות, חשוב להבין שהסיבה לרגשות השליליים אינה עצם העובדה שאין לך מטרה, אלא המחשבה שאתה חייב שתהיה לך מטרה. התחושה הרעה באה מכך שאתה חושב שאתה מבזבז זמן, שאתה חייב להגיע לאנשהו, שאתה חייב להשיג משהו. אבל בפועל, ניתן לשאול: מי אמר שחייבים להגיע לאנשהו? תינוק, למשל, אוכל וישן, ואין לו מטרה מוגדרת. הוא לא מרגיש ריקנות מזה, כי הוא לא לומד לחשוב שהוא חייב להיכנס למרוץ להשגת מטרות. האם יש
ניתוק רגשי, דיכאון קליני, ניתוק מהמציאות, ניתוק מהאני, למה אין לי רצונות? למה אני לא יודע מה אני רוצה? דיסוציאציה, למה אין לי מטרה בחיים? למה אני לא רוצה כלום? מחיקת האני, אובדן הזהות העצמית, נעלם לי הרצון, נמחק לי הרצון
ניתוק רגשי, דיכאון קליני, ניתוק מהמציאות, ניתוק מהאני, למה אין לי רצונות? למה אני לא יודע מה אני רוצה? דיסוציאציה, למה אין לי מטרה בחיים? למה אני לא רוצה כלום? מחיקת האני, אובדן הזהות העצמית, נעלם לי הרצון, נמחק לי הרצון
... מה אני רוצה? דיסוציאציה, למה אין לי מטרה בחיים? למה אני לא רוצה ... אותו למצב של דיכאון, אדישות ותחושת חוסר תכלית. דוגמה נוספת לכך יכולה ... חשובה כי היא עוזרת לאדם להבין את הסיבה האמיתית לניתוק ולאובדן ... לצאת מהלופ של דיכאון, ניתוק רגשי וחוסר משמעות, ולבנות לעצמך חיים מלאים ... דוגמה: אדם רצה לפתח קריירה ולא הצליח. כתוצאה מכך, הוא חווה תסכול עמוק ...
שכנוע עצמי, איך לשנות רצונות? איך לשלוט ברצונות? איך לשכנע את עצמך לרצות משהו? על מי מוטל נטל ההוכחה? איך לנצח בוויכוח? רצון אפשרי, רצון מחויב, רצון פשוט, רצון סיבתי, חובת ההוכחה
שכנוע עצמי, איך לשנות רצונות? איך לשלוט ברצונות? איך לשכנע את עצמך לרצות משהו? על מי מוטל נטל ההוכחה? איך לנצח בוויכוח? רצון אפשרי, רצון מחויב, רצון פשוט, רצון סיבתי, חובת ההוכחה
... איך לשכנע את עצמך לרצות משהו? על מי מוטל נטל ההוכחה? איך לנצח בוויכוח? רצון אפשרי, רצון מחויב, רצון פשוט, רצון סיבתי, חובת ההוכחה איך לשכנע את עצמך לרצות משהו שאתה לא באמת רוצה? השאלה המרכזית שאליעד ... מוחלט, גם אם בפועל אתה לא מרגיש רצון כזה כרגע. אליעד פותח בהסבר כללי על שני סוגים עיקריים של רצונות: רצון סיבתי - רצון שנובע מסיבה כלשהי, למשל אדם שרוצה להגיע לעבודה בזמן כדי להרוויח כסף בסוף החודש. הוא לא רוצה להגיע לעבודה בזמן סתם כך, אלא בגלל התוצאה שתתקבל מכך. רצון פשוט (רצון מחויב) - רצון שלא נשען על סיבות חיצוניות, אלא רצון פנימי מוחלט ללא הסבר. למשל, אדם רעב רוצה לאכול פשוט כי הוא רוצה לאכול, בלי להסביר למה. האם אפשר להפוך רצון סיבתי לרצון פשוט? אליעד מסביר כי רצון פשוט הוא בעצם אשליה במובן מסוים, כי גם הרצונות ... תיקח רצון פשוט לכאורה ותנסה לחקור אותו לעומק, בסופו של דבר תוכל להגיע להבנה שגם הוא נשען על סוג של אמונה או על סיבה נסתרת, גם אם לא מודעת לך. למשל, אם אדם אומר אני רוצה להרגיש טוב, פשוט כי ככה אני ... אני רוצה להרגיש רע. מה שיקרה הוא אחד משניים: או שתחשוף שהרצון הפשוט לכאורה אינו באמת פשוט, אלא יש מאחוריו סיבה נסתרת. או שתגיע למצב של ניטרול הרצון, וכבר לא יהיה אכפת לך אם תרגיש טוב או רע. איך ... לרצות לעשות כסף סתם כך, ללא סיבות, הדרך היא להתעמת עם המחשבה ההפוכה. המוח אומר לך: למה שתרצה לעשות כסף בלי סיבה? ועליך להשיב למוח בצורה לא הגיונית: ככה, אני רוצה לעשות כסף סתם כי ככה אני רוצה. ... למה אני צריך, ובכך להעביר את נטל ההוכחה לצד השני. אותו עיקרון נכון גם בשכנוע עצמי - אם יש מחשבה שאומרת לך אין סיבה שתרצה לעשות כסף סתם כך, אתה יכול להשיב לה: תוכיחי לי למה לא. על ידי כך, אתה מעביר ...
מניפולציה סיבתית - איך לעשות מניפולציה, באמצעות חיבור סיבתי שגוי, בין טענות שהן אכן נכונות? איך להציג משפטים שהם אמת, ולחבר אותם למסקנה שגויה? איך לשתול מחשבה? איך לשכנע מישהו? איך לנצח בויכוח, באמצעות חיבור לוגי סיבתי שגוי, בין רעיונות נכונים? קשר סיבתי שגוי
... סיבתית - איך לעשות מניפולציה, באמצעות חיבור סיבתי שגוי, בין טענות שהן אכן נכונות? איך להציג משפטים שהם אמת, ולחבר אותם למסקנה שגויה? איך לשתול מחשבה? איך לשכנע מישהו? איך לנצח בויכוח, באמצעות חיבור לוגי סיבתי שגוי, בין רעיונות נכונים? קשר סיבתי שגוי וכאן אבאר עוד שיטת מניפולציה מתוחכמת, והיא על ידי זה שמציגים שני רעיונות שהם אכן נכונים, אבל יוצרים ביניהם קשר סיבתי שהוא לא בהכרח נכון, אלא לפעמים הוא דווקא נגדי. והרעיון הזה, דומה לרעיון שאומר, שתציג מספר דברים שהם נכונים ... כל הרעיונות שמוצגים, הם אכן אמת לגמרי. אבל רק מילה אחת שנדחפה בחיבור שבין המשפטים האלו, היא לא בהכרח האמת. מילה שמייצגת סיבתיות. כגון: בגלל ש כאשר רק ולכן למרות וכיוב, מילים שמבטאות קשר סיבתי כלשהו בין שני רעיונות. כאשר יכול להיות שהרעיונות עצמם הם אכן אמת. אבל המסקנה הלוגית שמוסקת מהם, היא לא בהכרח אמת. ... הראשון הוא אכן נכון. שבאמת יש לו היום שיעורים לעשות. וגם המשפט השני הוא נכון, שבאמת הוא רוצה להצליח בחיים. אבל החיבור הסיבתי שבין שני המשפטים האלו, שכאילו כדי שתצליח בחיים, לשם כך עליך ללכת לעשות שיעורים, הוא כמובן לא בהכרח נכון. או ... מחויבת. לסיכום, באפשרותך לשכנע מישהו שמשהו מסוים נכון, על ידי זה שאתה אומר מספר דברים שהם אכן נכונים, אבל אתה יוצר קשר סיבתי שאינו בהכרח נכון, בין המשפטים עצמם, שהם עצמם אכן נכונים. ולכן, בכל פעם שאתה שומע מילים שמבטאות סיבתיות, כגון לכן בגלל כאשר למרות ש בגלל ש משום כך וזו הסיבה ש ואף על פי וכיוב, עליך לשים לב, האם הרעיון של הקשר הסיבתי שבין המשפטים האלו, האם הוא נכון באמת, או שמא הוא רק נשמע נכון, בגלל המשפטים ה - אולי נכונים, שסביבו?! ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על צירוף מקרים, השגחה פרטית, לכל דבר יש סיבה, צירופי מקרים, לשום דבר אין סיבה, הכל אקראי, הכל סיבתי, סיבתיות, אקראיות, משמעות החיים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: משמעות נסתרת, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: משמעות נסתרת, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להרזיה, מאמן אישי להצלחה, אימון אישי מומלץ בנושאי משמעות נסתרת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.2031 שניות - עכשיו 06_07_2025 השעה 09:09:37 - wesi1