אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה משימה ✔משימות, איך לתת משימות? איך לקבל משימות? איך לנהל עובדים? איך לגרום למשימות להתבצע? איך לגרום לעובד לבצע את המשימות? איך לגרום למישהו לעשות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
משימות, איך לתת משימות? איך לקבל משימות? איך לנהל עובדים? איך לגרום למשימות להתבצע? איך לגרום לעובד לבצע את המשימות? איך לגרום למישהו לעשות משימה? איך למנוע טעויות בנתינת משימות? הטלת משימות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלי עבודה
איך לתת ולקבל משימות בצורה נכונה ואפקטיבית?

אחת הטעויות הנפוצות בניהול משימות, בין אם מדובר בניהול עובדים ובין אם מדובר במשימות שאתם מקבלים מאחרים, היא חוסר הבנה ותקשורת לא ברורה. אליעד כהן מסביר את הדרך המדויקת כיצד לתת ולקבל משימות בצורה יעילה וברורה, על מנת למנוע טעויות, אי הבנות ובעיות עתידיות.

מדוע מתרחשות טעויות בתקשורת לגבי משימות?

הסיבה המרכזית לטעויות בתקשורת היא ההנחה שהצד השני הבין בדיוק את מה שהתכוונתם לומר. לדוגמה, מנהל מסביר לעובד: "אני רוצה שתטפל במשימה מסוימת", העובד מהנהן ואומר "הבנתי", אך בפועל הוא מבצע משהו אחר לגמרי ממה שהתכוון המנהל. מדוע זה קורה? כי לא נעשתה פעולה של וולידציה, כלומר, אימות של ההבנה ההדדית.

לכן, בכל פעם שאתם נותנים למישהו משימה, לא מספיק להסביר לו מה צריך לעשות. אתם חייבים מיד לאחר ההסבר לשאול אותו: "מה הבנת? מה אתה הולך לעשות?". עצם השאלה "מה הבנת?" היא בעצם כלי עוצמתי וחשוב שיכול לחסוך הרבה מאוד כאב ראש ובעיות בעתיד.

כיצד לעשות וולידציה במשימות?

כאשר אתם נותנים לעובד או למישהו אחר משימה, ההליך הנכון הוא:
  1. לתת הסבר ברור על מהות המשימה ומה בדיוק נדרש לבצע.
  2. לבקש מהאדם לחזור על ההבנה שלו. שואלים אותו בפשטות: "אוקיי, מה הבנת שאתה צריך לעשות?"
  3. לוודא שהתשובה שהוא נותן אכן מתאימה למה שהתכוונתם. במידת הצורך, לתקן או להבהיר שוב.
  4. לוודא גם לגבי לוח הזמנים המדויק לביצוע המשימה - מתי זה יבוצע ומה הציפייה שלכם.
למשל, אם אמרתם לעובד שצריך להכין דו"ח מסוים עד סוף היום, שאלו אותו: "מה הבנת? עד מתי אתה מגיש את הדו"ח, ומה בדיוק הוא יכלול?". הפעולה הזו נקראת ולידציה והיא יוצרת עימות חיובי שמונע אי הבנות.

איך לקבל משימות בצורה נכונה?

גם כאשר אתם אלו שמקבלים את המשימה מאחרים, אל תניחו שהבנתם את המשימה בדיוק כפי שהכוונה הייתה. אם מנהל או מישהו אחר נתן לכם משימה, חשוב לבצע את אותה ולידציה בדיוק, רק בצורה הפוכה. אמרו למנהל: "רגע, אני רוצה לוודא שהבנתי אותך נכון. אתה מבקש שאעשה כך וכך עד זמן מסוים?".

אנשים רבים לא אוהבים לבצע את הוולידציה הזו, כי הם חושבים שזה מיותר, טיפשי או מציג אותם כאילו אינם מבינים. אבל דווקא אותם אנשים נתקלים בהמשך בבעיות רבות ובוויכוחים מיותרים, כי בסופו של דבר מתברר שהם לא באמת הבינו בצורה מדויקת את המשימה.

האם ביצוע וולידציה הוא באמת הכרחי?

אליעד כהן מדגיש שאנשים חושבים שהם לא צריכים לעשות זאת, אך ברגע שהם חווים פעם אחת או יותר תסכולים כתוצאה ממשימה שלא הובנה כראוי, הם מבינים שהיו יכולים למנוע את הטעות מראש על ידי פעולה פשוטה זו. דווקא פעולה קטנה זו, שנראית לאנשים מיותרת או טיפשית, היא שמונעת אי הבנות גדולות בהמשך.

ההמלצה היא להפוך את התהליך הזה לשגרה, כחלק אינטגרלי מתקשורת המשימות שלכם. ככל שתטמיעו את השאלה "מה הבנת?" בשגרה שלכם, כך תמנעו יותר ויותר טעויות ותשפרו את התקשורת עם העובדים, העמיתים, המנהלים ואפילו עם עצמכם.

למה כדאי להפוך את הוולידציה לשגרה קבועה?

כאשר אתם הופכים את הוולידציה להרגל קבוע, אתם יוצרים סביבה של תקשורת ברורה ואפקטיבית. עובדים מבינים בדיוק מה מצופה מהם, מנהלים יודעים בוודאות שהמשימות שהטילו מובנות כהלכה, והכל נעשה באופן מסונכרן וברור. זה מפחית מאוד את כמות הטעויות, מונע בזבוז זמן ומשאבים, ויוצר אווירת עבודה נעימה ורגועה יותר.

אליעד כהן מציין שהרבה תלונות ותסכולים בעבודה מתרחשים אך ורק בגלל חוסר הבהרה פשוט כזה. בסופו של דבר, אם תתחילו לפעול לפי הכלל הזה, לא רק שתהיו יותר יעילים ומדויקים, אלא תרגישו גם פחות תסכול ותתמודדו עם הרבה פחות קונפליקטים מיותרים.

לסיכום, השיטה הפשוטה והאפקטיבית ביותר לוודא ביצוע נכון של משימות היא תמיד לשאול ולבדוק את ההבנה ההדדית. השאלה "מה הבנת?" היא כלי רב - עוצמה ופשוט מאוד ליישום, שיכול לשנות לחלוטין את איכות התקשורת שלכם בעבודה ובחיים בכלל.
איך לנהל משימות ולהימנע מטעויות בתקשורת?

כיצד לוודא שהמשימות מבוצעות בצורה נכונה ואפקטיבית?

המשימה הראשונה בניהול משימות היא לוודא שהבנתם אחת את השנייה בצורה ברורה. כאשר אתם נותנים משימה למישהו או מקבלים משימה ממישהו, חשוב לבצע ולידציה. מה זאת אומרת? פשוט לאמת את ההבנה ההדדית של המשימה.

כאשר אתם נותנים למישהו משימה, לאחר שאתם מסבירים לו את מה שצריך לעשות, השלב הבא הוא לשאול אותו: "מה הבנת? מה המשימה שלך?" זו פעולה פשוטה שמונעת הרבה בעיות עתידיות. אתם לא רק נותנים את המשימה, אלא מאמתים שהאדם מבין אותה כפי שאתם מבינים אותה. כך נמנע מצב שבו המשימה לא מבוצעת כפי שציפיתם, או שהעובד טוען שלא הבין את המשימה כמו שהתכוונתם.

באותו אופן, כאשר אתם מקבלים משימה ממישהו אחר, יש לוודא גם שאתם מבינים אותה באופן מדויק. שאלו את האדם שמטיל עליכם את המשימה: "מה הבנת? האם זה מה שאתה רוצה שאני אעשה?" זה חשוב לא פחות, כי לעיתים יש חוסר בהירות או אי - הבנה שגורמים לטעויות.

ישנם אנשים שיתנגדו לבצע את הוולידציה הזו, כי זה עשוי להיראות להם מיותר או מטופש, אך אלו הם בדיוק אותם אנשים שמסבכים את עצמם בעיות בהמשך. אתם עשויים לחשוב שזו פעולה מיותרת, אך למעשה היא מונעת לא מעט בעיות. הרבה פעמים קורה שמישהו אומר "הבנתי", אך בפועל הוא לא מבצע את המשימה בצורה הרצויה. אם לא תוודאו את ההבנה מראש, תמצאו את עצמכם שוב ושוב בתסכולים ותלונות.

ההמלצה היא להתחיל ולהטמיע את תהליך הוולידציה כחלק משגרת העבודה. כל פעם שנתתם או קיבלתם משימה, בצעו את הוולידציה הזו. השאלה "מה הבנת?" היא למעשה מסננת שמסייעת למנוע טעויות בהמשך.

אם תמשיכו לפעול לפי עקרון זה, בסופו של דבר תראו פחות טעויות ותשפרו את התקשורת שלכם עם עובדים ועמיתים לעבודה. בנוסף, זה יקל עליכם לבצע את המשימות בצורה מדויקת יותר, וכך תימנעו מבעיות בתיאום הציפיות.
לגרום לעובד לבצע מה שאתה רוצה תהליך למה זה קורה איך לגרום לה לעשות איך לגרום לעובדים תיאום ציפיות איך לגרום לעובד לבצע את המשימות להכין בזבוז להתמודד איך לגרום איך לגרום לה איך לגרום לה לעשות איך לגרום לו איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו לעשות איך לגרום למישהו לעשות משימה איך לגרום למישהי איך לגרום למשימות להתבצע איך לגרום לעובד איך לגרום לעובד לבצע את המשימות איך לגרום לעובדים איך למנוע איך למנוע טעויות איך למנוע טעויות בנתינת משימות איך לנהל איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לקבל איך לקבל משימות איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו לעשות איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים איך לתת משימות הטלת משימות טעויות טעות יועץ יעוץ יעוץ למנהלי עבודה יעוץ למנהלים כיצד לנהל כיצד לנהל עובדים לבצע לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לה לעשות לגרום לו לגרום למישהו לגרום למישהו לעשות לגרום למישהו לעשות משימה לגרום למישהי לגרום למשימות להתבצע לגרום לעובד לגרום לעובד לבצע לגרום לעובד לבצע את המשימות לגרום לעובדים לטעות למנוע למנוע טעויות למנוע טעויות בנתינת משימות לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לעשות משימה לקבל משימות לשכנע מישהו לשכנע מישהו לעשות לשכנע עובד לשכנע עובד לבצע לשכנע עובדים לתת לתת משימות מנהל מנהלי עבודה משימה משימות נהלי עבודה ניהול ניהול עובד ניהול עובדים נתינת משימות עבודה עובד עובדים
מולטיטסקינג, ריבוי משימות, ניהול מספר משימות בו זמנית, משימה בתוך משימה, איך לנהל מספר משימות בו זמנית? איך לנהל את הזמן? איך המוח מנהל מספר משימות? איך לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות? ניהול זמן, התייעלות, להתייעל
מולטיטסקינג, ריבוי משימות, ניהול מספר משימות בו זמנית, משימה בתוך משימה, איך לנהל מספר משימות בו זמנית? איך לנהל את הזמן? איך המוח מנהל מספר משימות? איך לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות? ניהול זמן, התייעלות, להתייעל
... ריבוי משימות, ניהול מספר משימות בו זמנית, משימה בתוך משימה, איך לנהל מספר משימות בו זמנית? איך לנהל את הזמן? איך המוח מנהל מספר משימות? איך לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות? ניהול זמן, התייעלות, להתייעל איך לנהל מולטיטסקינג בצורה היעילה ביותר? אחת הבעיות המרכזיות איתן מתמודד האדם כאשר הוא מנהל משימות רבות בו זמנית, היא היכולת לנהל ולזכור את כולן בצורה אפקטיבית. אליעד כהן מסביר שכאשר אדם מתחיל לבצע משימה, פעמים רבות תוך כדי ביצועה נכנסת משימה חדשה. בשלב זה האדם נמצא בצומת החלטה - האם להמשיך במשימה הראשונה או לעבור למשימה החדשה. מדוע ריבוי משימות הופך למורכב במוח האנושי? כאשר האדם עסוק במשימה אחת ופתאום נכנסת משימה נוספת, לכאורה יש שתי משימות בלבד. אך בפועל, לדברי אליעד כהן, יש שלוש משימות שונות המכבידות על המוח: המשימה הראשונה שעסוקים בה כעת. המשימה החדשה שנכנסה כרגע ודורשת התייחסות. המשימה השלישית שהיא לזכור שיש משימה שנדחתה, ושיש לבצע אותה מאוחר יותר. לדוגמה, אם האדם צריך ללכת לסופר ובאמצע אומרים לו ללכת לבנק, פתאום הוא צריך לזכור לא רק שתי משימות, אלא שלוש: ללכת לבנק, ללכת לסופר, ולזכור את המשימה הנדחית. מורכבות זאת מתעצמת כאשר נכנסת עוד משימה חדשה. איך הכי יעיל לנהל מספר משימות במקביל? לפי אליעד כהן, הדרך הטובה ביותר לניהול יעיל של מספר משימות היא לבצע הערכה של דחיפות וחשיבות המשימות. האדם צריך לשאול את עצמו מה יותר דחוף והכרחי, ואז לבחור באיזו משימה להתמקד. לדוגמה, אם המשימה החדשה שהגיעה היא דחופה יותר מזאת הנוכחית, על האדם לעצור את הנוכחית ולבצע את החדשה. אבל כאן יש נקודה חשובה מאוד - אליעד מדגיש שבשלב הזה חובה על האדם לרשום את המשימות הנוספות שנדחו. כך, המוח מתפנה להתרכז ב
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
... יומן משימות, ניהול משימות , ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני איך לנהל יומן משימות בצורה יעילה באמת? כדי לנהל יומן משימות באופן יעיל, אליעד כהן מסביר שישנם שני עקרונות חשובים ומשלימים שצריך ... ותורמים לניהול זמן נכון ולמניעת עומס ובלבול. מהו עקרון לא לסגור משימות פתוחות? העיקרון הראשון בניהול יומן משימות הוא לא לסגור אף פעם משימה שעדיין פתוחה או שעדיין דורשת טיפול. הטעות הנפוצה היא לסמן משימה כסגורה למרות שהיא עדיין לא טופלה בפועל. מצב כזה יכול להוביל להזנחה של משימות חשובות, כיוון שהמוח מפסיק לראות את המשימה. באופן פשוט, כל משימה שעדיין זקוקה לפעולה חייבת להישאר פתוחה וגלויה ברשימה, כדי לא לפספס אותה בטעות. לדוגמה, אם יש לך משימה לשלוח מייל חשוב, אסור לסמן אותה כסגורה עד שהמייל אכן נשלח. סגירת משימות שעדיין פתוחות גורמת לבלבול ומובילה להחמצה של דברים חשובים. למה חשוב לא להשאיר משימות שסיימנו פתוחות? העיקרון השני, ההפוך אך המשלים לראשון, הוא לא להשאיר משימות ברשימה אחרי שסיימנו לטפל בהן. הרבה אנשים משאירים ברשימת המשימות שלהם דברים שכבר ביצעו, לעיתים כדי לראות כמה הספיקו. אולם, פעולה זו יוצרת ... מיותר על המוח. אליעד מדגיש שהמוח שלנו עובר שוב ושוב על רשימת המשימות, וכשהוא נתקל במשימה שכבר הושלמה, הוא מבצע פעולת עיבוד מיותרת: המשימה הזו הסתיימה, את זה כבר עשיתי, וכך הוא מתעייף ללא צורך. איך משימות מיותרות ברשימה משפיעות על יעילות העבודה שלנו? לפי אליעד, כשאנחנו משאירים משימות סגורות ברשימה, אנחנו יוצרים עומס קוגניטיבי שמוריד את היעילות הכללית שלנו. ...
מעקב אחרי משימות, אחריות ניהולית, מי אחראי על ביצוע המשימה? ניהול משימות, אחריות על ביצוע משימה, יצירת משימה ארגונית, משימות ניהוליות, איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, האצלת סמכויות, העברת סמכויות, העברת אחריות, פיקוח על משימות
מעקב אחרי משימות, אחריות ניהולית, מי אחראי על ביצוע המשימה? ניהול משימות, אחריות על ביצוע משימה, יצירת משימה ארגונית, משימות ניהוליות, איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, האצלת סמכויות, העברת סמכויות, העברת אחריות, פיקוח על משימות
... אחרי משימות, אחריות ניהולית, מי אחראי על ביצוע המשימה? ניהול משימות, אחריות על ביצוע משימה, יצירת משימה ארגונית, משימות ניהוליות, איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, האצלת סמכויות, העברת סמכויות, העברת אחריות, פיקוח על משימות מי אחראי באמת על ביצוע המשימה בארגון? כאשר מנהל או אחראי נותן לעובד משימה, התהליך הניהולי אינו מסתיים בנקודת העברת המשימה לעובד. אליעד כהן מסביר שאומנם האחריות הישירה לביצוע המשימה עוברת לעובד, אך האחריות הכוללת להשלמת המשימה בצורה תקינה עדיין מוטלת על מי שנתן את המשימה, כלומר, על המנהל. זהו עיקרון חשוב ביותר בניהול משימות וארגון עבודה: ברגע שנתת משימה, נולדה לך משימה חדשה - משימת המעקב והפיקוח על ביצועה. הדבר דומה למערכת כפולה של אחריות: מצד אחד, העובד אחראי לבצע את המשימה, ומצד שני, המנהל אחראי לוודא שהעובד אכן מבצע את המשימה כפי שנדרש. מדוע שגר ושכח הוא גישה שגויה בניהול משימות? אליעד כהן מדגיש ומסביר את הטעות הנפוצה בניהול משימות - גישת שגר ושכח, שבה מנהלים חושבים שברגע שנתנו משימה, הסתיימה אחריותם עליה. הטעות היא בהנחה שהעובד בוודאות יטפל במשימה כהלכה ללא צורך במעקב. בפועל, כאשר מנהל מפסיק לעקוב אחרי המשימה , הוא בעצם מפקיר אותה, ומשאיר את התוצאות בידי המזל או הרצון הטוב של העובד. לדוגמה, אם המנהל נותן לעובד משימה לארגן פגישה או לייצר דוח מסוים, ברור שהעובד אחראי לביצוע המשימה, אך אם המנהל לא יבדוק שהמשימה אכן בוצעה או מה מצבה, אין שום ערובה שהמשימה תתבצע במועד או באופן הנדרש. לפיכך, הגישה הנכונה והאפקטיבית ביותר היא של פיקוח אקטיבי ומתמשך. מהי הדרך הנכונה למעקב אחרי ביצוע משימות בארגון? אליעד מדגיש שהאחריות של המנהל כוללת לא רק לתת משימות, אלא גם לוודא שהן אכן מתבצעות כראוי. לפיכך, בכל פעם שאתה נותן משימה לעובד, עליך להוסיף לעצמך באופן ...
משימות לעובדים, הצפת התנגדויות משימה, קשיים בביצוע משימה, איך לתת משימות לעובדים? איזה קשיים תיתקל בביצוע המשימה? הצפת בעיות בביצוע המשימה, איך לגרום לעובדים לבצע משימות? איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, ניהול משימות
משימות לעובדים, הצפת התנגדויות משימה, קשיים בביצוע משימה, איך לתת משימות לעובדים? איזה קשיים תיתקל בביצוע המשימה? הצפת בעיות בביצוע המשימה, איך לגרום לעובדים לבצע משימות? איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, ניהול משימות
משימות לעובדים, הצפת התנגדויות משימה, קשיים בביצוע משימה, איך לתת משימות לעובדים? איזה קשיים תיתקל בביצוע המשימה? הצפת בעיות בביצוע המשימה, איך לגרום לעובדים לבצע משימות? איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, ניהול משימות איך לתת משימות לעובדים ולהגדיל את הסיכוי לביצוען? כאשר מנהל נותן משימה לעובד, השאיפה שלו היא שהמשימה תבוצע בהצלחה ובזמן. בפועל, לעיתים קרובות העובד אינו מבצע את המשימה בצורה הרצויה או שאינו מבצע אותה כלל. אליעד כהן מסביר שמה שגורם לבעיה הזו הוא הציפייה הלא - ריאלית של מנהלים - הם נותנים את המשימה ומאמינים בטעות שברגע שהעובד אמר הבנתי, הכל ברור והמשימה תתבצע מעצמה. אולם המציאות שונה מאוד, משום שהעובד יכול להיתקל בקשיים רבים בדרך, חלקם צפויים וחלקם לא, אשר יפגעו בביצוע המשימה. לכן, אליעד מציג גישה מעשית לפתרון בעיה זו - במקום לתת משימה לעובד ולסיים את השיחה, המנהל צריך לשאול אותו שאלות ממוקדות מאוד שמטרתן להציף מראש את הקשיים האפשריים שעלולים להופיע במהלך הביצוע. גישה זו מגדילה משמעותית את הסיכוי שהמשימה תבוצע כמו שצריך, ומונעת בעיות והפתעות בהמשך הדרך. מדוע חשוב להציף מראש את הקשיים בביצוע המשימה? הרציונל העומד מאחורי הצפת הקשיים מראש הוא פשוט: אם מראש המנהל והעובד יבררו אילו קשיים צפויים במהלך ביצוע המשימה, ניתן יהיה להיערך מראש לפתרונם. הגישה הזו מביאה למספר יתרונות משמעותיים: וידוא שהעובד הבין את המשימה: כאשר המנהל שואל שאלות כמו איפה לדעתך יכולים להיות קשיים?, העובד חייב לחשוב לעומק על המשימה ועל השלבים השונים בתהליך הביצוע שלה. כך ניתן לוודא שהעובד הבין באמת את המשימה ולא רק אמר כן, הבנתי כדי לסיים את השיחה. זיהוי מוקדם של עובדים שלא מסוגלים לבצע את המשימה: אם העובד לא מצליח אפילו להצביע על קשיים אפשריים או מתקשה להסביר היכן המשימה עלולה להסתבך, כנראה שהוא לא מתאים או לא בשל לביצוע המשימה . המנהל יכול לזהות זאת מראש ולהיערך בהתאם. היערכות מוקדמת לבעיות צפויות: על ידי זיהוי מוקדם של קשיים אפשריים, ... מסוים, ניתן כבר בשלב מוקדם להיערך לכך ולמצוא פתרון מתאים מראש. למה הגישה של לתת משימה ולהתעלם ממנה היא בעייתית? אליעד מסביר שמנהלים רבים בטוחים שתפקידם מסתכם בהסבר המשימה והעברת האחריות לעובד. מבחינתם, ברגע שהעובד אמר כן, המשימה ירדה מהם. אבל בפועל, הגישה הזו מובילה לכך שהמשימות לא מבוצעות או מבוצעות באופן לקוי. התוצאה היא שבסוף המנהל נדרש לחזור ולהתעסק שוב ושוב במשימות שלא בוצעו כראוי, ולתקן טעויות רבות שנוצרו בדרך. כיצד לנהל נכון שיחת הצפת קשיים עם העובד? אליעד ממליץ למנהלים ...
תעדוף משימות, איך לתעדף משימות? פריוריטיזציה, ניהול משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לנהל את המשימות? קביעת סדר עדיפויות, סדרי עדיפויות, טבלת ניהול זמן, פעולת סדרי עדיפויות, טבלת תעדוף משימות, דד ליין לביצוע משימה
תעדוף משימות, איך לתעדף משימות? פריוריטיזציה, ניהול משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לנהל את המשימות? קביעת סדר עדיפויות, סדרי עדיפויות, טבלת ניהול זמן, פעולת סדרי עדיפויות, טבלת תעדוף משימות, דד ליין לביצוע משימה
... משימות, איך לתעדף משימות? פריוריטיזציה, ניהול משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לנהל את המשימות? קביעת סדר עדיפויות, סדרי ... זמן, פעולת סדרי עדיפויות, טבלת תעדוף משימות, דד ליין לביצוע משימה איך לתעדף משימות בצורה יעילה? כאשר יש לנו רשימת משימות לביצוע, אנו נדרשים לקבוע סדר עדיפויות ולהחליט איזו משימה יש לבצע קודם ואיזו משימה ניתן לדחות לאחר כך. תהליך זה נקרא תעדוף משימות, והוא חיוני לניהול זמן אפקטיבי ... מסודרת ויעילה. כיצד לבצע תעדוף נכון של משימות? כדי לתעדף משימות באופן יעיל, כדאי ואף מומלץ להוסיף לכל משימה כמה פרטים חשובים שיעזרו לנו להחליט על סדר הביצוע: הערכת זמן המשימה: לכל משימה כדאי לרשום הערכת זמן משוערת ... טווח של לפחות ו - לכל היותר. למשל, אם משימה מסוימת עשויה לקחת בין 10 ל - 30 ... לתכנן בהתאם. מידע זה עוזר לנו להבין אילו משימות קצרות ואילו משימות עשויות לדרוש יותר זמן ומשאבים. דדליין (תאריך יעד) של המשימה: אם יש למשימה מועד סיום מחייב, חשוב לציין זאת ליד המשימה. דדליין קובע מתי המשימה חייבת להיות מושלמת. למשל, אם יש משימה שחייבים לסיים עד השעה 14:00, גם אם ... לא חשובה במיוחד, היא תקבל קדימות על פני משימות ללא דדליין קרוב. השוואה בין חשיבות לדחיפות: לא כל משימה דחופה היא גם החשובה ביותר, ולהיפך. לכן, מומלץ להבחין בין משימות דחופות (שיש להן דדליין קרוב) לבין משימות חשובות (שיש להן השפעה גדולה על ... לעסק עשוי להיות חשוב יותר בטווח הארוך. משימות קצרות מול ארוכות: לעיתים, משימות קצרות שדורשות מעט זמן יכולות ...
משימות לעובדים, ניהול עובדים, מהי דרך ביצוע המשימה? באיזו דרך תתבצע המשימה? חשיבות דרך ביצוע המשימה בפרויקט, ניהול פרויקטים, ניהול משימות בפרויקטים, איך לתת משימה לעובדים? איך לנהל עובדים? אפשרויות לביצוע משימה, להיות מנהל
משימות לעובדים, ניהול עובדים, מהי דרך ביצוע המשימה? באיזו דרך תתבצע המשימה? חשיבות דרך ביצוע המשימה בפרויקט, ניהול פרויקטים, ניהול משימות בפרויקטים, איך לתת משימה לעובדים? איך לנהל עובדים? אפשרויות לביצוע משימה, להיות מנהל
משימות לעובדים, ניהול עובדים, מהי דרך ביצוע המשימה? באיזו דרך תתבצע המשימה? חשיבות דרך ביצוע המשימה בפרויקט, ניהול פרויקטים, ניהול משימות בפרויקטים, איך לתת משימה לעובדים? איך לנהל עובדים? אפשרויות לביצוע משימה, להיות מנהל למה חשוב לדעת כיצד העובד יבצע את המשימה? כאשר נותנים משימה לעובד, לא מספיק רק לוודא שהוא הבין את המשימה ושהוא מתכוון לבצע אותה. חשוב מאוד גם לדעת באיזו דרך העובד הולך לבצע את המשימה. יש לשאול את העובד שאלות ברורות: האם הבנת מה אני מבקש ממך?, מה הבנת מהמשימה?, ותוך כמה זמן תוכל לסיים את המשימה? . אך מעבר לכך, כדאי מאוד לשאול אותו באיזו דרך הוא הולך לבצע את המשימה. הסיבה לכך היא שלכל משימה יש מספר דרכים לבצע אותה. לעיתים אתה כמנהל מעדיף שהמשימה תבוצע בדרך מסוימת ולא בדרך אחרת. לדוגמה, אם המשימה תתבצע בדרך אחת, התוצאות שיושגו יהיו שונות מאשר אילו תבוצע בדרך אחרת. דרך הביצוע משפיעה על התוצאה הסופית של המשימה אך גם על דברים נוספים וחשובים יותר, כמו תהליך העבודה הכללי, והאינטגרציה של המשימה בפרויקט כולו. איך דרך ביצוע המשימה משפיעה על תוצאות הפרויקט? חשוב להבין שהמשימה שאתה נותן לעובד היא פעמים רבות רק חלק קטן מתהליך עבודה גדול יותר. לכן, גם אם המשימה עצמה מבוצעת באופן מוצלח, עדיין יתכן שאופן ביצועה ישפיע לרעה או לטובה על המשימות הבאות בפרויקט הכללי. לדוגמה, אם עובד מבצע משימה במהירות רבה אבל בצורה שמקשה על המשך הפרויקט, יכול להיות שהמשימה אמנם הושלמה בהצלחה, אך הנזק שייגרם להמשך הפרויקט יהיה גדול מהתועלת שהושגה באותה משימה נקודתית. מהו ניהול נכון של שיחת משימה עם העובד? כאשר אתה מנהל שיחה עם עובד על ביצוע משימה, צריך לעשות זאת באופן חכם ורגיש. למשל, אפשר לשאול שאלות כמו האם יש לך רעיונות כיצד לבצע את המשימה?, מה נראה לך הדרך הנכונה לבצע אותה?, או איך אתה מתכנן לגשת למשימה?. לעיתים אפשר להציע לעובד רעיונות שונים או לשמוע את דעתו קודם ואז להציע רעיון אחר, כדי ליצור שיחה פרודוקטיבית שתביא להסכמה על דרך ...
משימות ניהוליות, איך לנהל מנהלים? משימות לעובדים, איך לתת משימה לעובד? מה דעת העובד על המשימה? חוות הדעת של העובדים על המשימה, ניהול משימות, אימון למנהלים, ניהול מנהלים, איך להקצות משימה? דברים שרואים משם לא רואים מכאן
משימות ניהוליות, איך לנהל מנהלים? משימות לעובדים, איך לתת משימה לעובד? מה דעת העובד על המשימה? חוות הדעת של העובדים על המשימה, ניהול משימות, אימון למנהלים, ניהול מנהלים, איך להקצות משימה? דברים שרואים משם לא רואים מכאן
משימות ניהוליות, איך לנהל מנהלים? משימות לעובדים, איך לתת משימה לעובד? מה דעת העובד על המשימה? חוות הדעת של העובדים על המשימה, ניהול משימות, אימון למנהלים, ניהול מנהלים, איך להקצות משימה? דברים שרואים משם לא רואים מכאן איך לתת משימה לעובד בצורה נכונה? כאשר מנהלים נותנים משימות לעובדים, חשוב מאוד שלא רק יזרקו משימה וילכו, אלא יוודאו מספר דברים חיוניים כדי שהמשימה תבוצע נכון וביעילות. תחילה, יש לוודא שהעובד באמת הבין את המשימה שקיבל. הרבה עובדים מתביישים להודות שהם לא הבינו, ולכן פשוט אומרים כן הבנתי גם כאשר לא ברור להם לגמרי מה עליהם לעשות. לכן, השלב הראשון הוא לשאול את העובד בצורה מפורשת ולבדוק אם הבין את כל הפרטים של המשימה. מדוע חשוב לשאול את דעתו של העובד על המשימה? מעבר לווידוא הבנת המשימה, אליעד כהן ממליץ לקבל את דעת העובד על המשימה עצמה. כלומר, לאחר שווידאתם שהמשימה ברורה לעובד, מומלץ לשאול אותו מה דעתו על המשימה - האם היא הגיונית, האם הוא חושב שהמשימה נכונה או לא נכונה, ואיך הוא היה מתעדף אותה לעומת משימות אחרות. בנוסף, כדאי לברר אם לדעתו המטרה של המשימה מוגדרת נכון. הסיבה המרכזית לכך היא שהעובדים שלכם יכולים לראות דברים שאתם כמנהלים אולי מפספסים. לעיתים העובד מחזיק בזווית ראייה אחרת, ידע נוסף או ניסיון שיכולים לשנות או לשפר את המשימה שנתתם. מה ההבדל בין עובד טוב לעובד פחות טוב? אליעד כהן מסביר כי עובד פחות טוב הוא עובד שעושה בדיוק את מה שאומרים לו, ללא חשיבה או ביקורת. לעומת זאת, עובד טוב, שהוא העובד שאתם באמת רוצים שיהיה בצוות שלכם, הוא עובד שמפעיל חשיבה ובוחן את המשימה לעומק. עובד כזה אומר לעצמו האם המשימה הזו באמת הגיונית?, ומעביר לכם כמנהלים את דעתו - גם אם היא ביקורתית. מנהל גרוע הוא ... שהעובדים פשוט יבצעו את מה שנאמר להם. מנהל טוב, לעומת זאת, שואף לכך שהעובדים ירגישו חופשיים לומר את דעתם בכנות, גם אם היא ביקורתית, כדי לגבש את הדרך הטובה ביותר לביצוע המשימה. כמובן, בסוף אתם כמנהלים אומרים את המילה האחרונה, אבל עדיף שתהיו פתוחים לשמוע משוב של העובד. למה עובד נמנע מלהביע דעה כנה על משימה? רבים מהעובדים נמנעים מלהביע את דעתם הכנה לגבי המשימה מכיוון שהם חוששים לפגוע באגו של המנהל, או חוששים להיתפס כמי שמתנשאים או לא מצייתים להוראות. לכן כמנהלים, יש לכם אינטרס ברור ליצור אווירה שבה העובדים מרגישים בנוח להיות שקופים ולומר לכם את האמת. כך למשל, עובד ירגיש בנוח לומר שהמשימה מזעזעת אם זה מה שהוא באמת חושב, ללא פחד מתגובה שלילית מצדכם. איך לקיים שיחה יעילה עם עובד לגבי המשימה? אליעד כהן מדגיש שלא מספיק לתת משימה וללכת, אלא שיש לקיים שיחה אמיתית עם העובד לגבי ה
ניהול משימות לעובדים, מעקב אחרי משימות לעובדים, איך לעקוב אחרי ביצוע משימות? משימות שלא מוגדרות בזמן, משימות לא ברורות, התקדמות במשימות, ניהול פרויקטים, לחלק משימה לחלקים קטנים, אבני דרך לביצוע המשימה, לוחות זמנים של משימה
ניהול משימות לעובדים, מעקב אחרי משימות לעובדים, איך לעקוב אחרי ביצוע משימות? משימות שלא מוגדרות בזמן, משימות לא ברורות, התקדמות במשימות, ניהול פרויקטים, לחלק משימה לחלקים קטנים, אבני דרך לביצוע המשימה, לוחות זמנים של משימה
... משימות לעובדים, מעקב אחרי משימות לעובדים, איך לעקוב אחרי ביצוע משימות? משימות שלא מוגדרות בזמן, משימות לא ברורות, התקדמות במשימות, ניהול פרויקטים, לחלק משימה לחלקים קטנים, אבני דרך לביצוע המשימה, לוחות זמנים של משימה איך לנהל משימות לעובדים שקשה להעריך את הזמן שלהן? כאשר נותנים לעובד משימה שקשה להעריך מראש כמה זמן תיקח, נוצר קושי משמעותי במעקב אחר ההתקדמות שלה. לדוגמה, במצב שבו מנהל נותן משימה לעובד ושואל אותו מתי להערכתך תסיים?, העובד עשוי לענות שאין לו דרך לדעת כמה זמן זה ייקח כי יש מרכיבים לא ברורים במשימה. במקרים כאלה, אם לא מתבצע מעקב נכון, המנהל עלול לגלות בסוף היום או בסוף השבוע שהמשימה לא בוצעה כלל או שהתעכבה באופן משמעותי מבלי שהוא ידע על כך. למה קשה לעקוב אחרי משימות שאינן מוגדרות בזמן? הסיבה לכך היא שהיעדים אינם ברורים מספיק ואין נקודות בקרה ברורות שמאפשרות לבדוק התקדמות. למשל, אם העובד קיבל משימה לבדוק משהו בלי להגדיר שלבים ברורים, אז המנהל יתקשה להבין איפה בדיוק העובד עומד במשימה - האם הוא בתחילת הדרך, באמצע, או אולי כבר נתקע בשלב מסוים ולא התקדם בכלל. מה הפתרון למעקב אפקטיבי אחרי משימות מורכבות? הפתרון שאליעד מציע הוא לקחת את המשימה הגדולה ולחלק אותה לחלקים קטנים יותר, ברורים ומדויקים. כל חלק כזה יהווה נקודת בקרה ספציפית שאפשר לעקוב אחריה. במקום להסתכל על המשימה הגדולה, מסתכלים על השלבים הקטנים והספציפיים שבתוכה. איך אפשר לחלק משימה גדולה לחלקים קטנים וברורים? לדוגמה, אם המשימה היא לבנות בניין, זוהי משימה גדולה מאוד שקשה לעקוב אחריה כולה בבת אחת. אך אפשר לחלק אותה לשלבים קטנים: שלב ראשון: ... להביא משאיות לצורך הבנייה. בדרך הזאת, המנהל יכול לנהל מעקב מדויק אחרי כל שלב ושלב, לקבל עדכונים בכל נקודה ולהבין בזמן אמת איפה עומדת המשימה. מהן אבני דרך ואיך הן עוזרות במעקב אחרי משימות? אבני דרך הן למעשה אותם שלבים קטנים וברורים שכל משימה גדולה מחולקת אליהם. היתרון של שימוש באבני דרך הוא שהעובד יכול לעדכן את המנהל באופן שוטף ... שהגדרנו. מה היתרון בניהול מעקב באמצעות אבני דרך קטנות? כשעוקבים אחרי חלקים קטנים, אפשר למנוע מצב שבו פתאום בסוף היום או בסוף השבוע מתברר שהמשימה לא התקדמה. כך המנהל תמיד יודע את המצב בזמן אמת, מה שמאפשר לו להתערב או לעזור לפני שהבעיה הופכת לגדולה מדי. ניהול כזה מונע הפתעות ומאפשר שליטה טובה יותר בהתקדמות הפרויקט כולו. מה לעשות כאשר המשימות הן לא ברורות או לא מוגדרות היטב? כאשר המשימות עצמן אינן ברורות, חשוב להגדיר מראש יעדים מדויקים עד כמה שאפשר, ולפרק את המשימה הגדולה לחלקים קטנים אפילו יותר. ככל שהמשימה מוגדרת טוב יותר וברור יותר מה נדרש לעשות בכל שלב, כך קל יותר לנהל מעקב. אם ה
משימות לעובדים, זמן ביצוע המשימה, כמה זמן יקח לבצע את המשימה? הערכת זמנים לביצוע משימה, מתי המשימה תושלם? איך לנהל משימות לעובדים? משך זמן ביצוע המשימה, לוחות זמנים למשימות, דד ליין לביצוע משימה, הגדרת זמן למשימה, אימון למנהלים
משימות לעובדים, זמן ביצוע המשימה, כמה זמן יקח לבצע את המשימה? הערכת זמנים לביצוע משימה, מתי המשימה תושלם? איך לנהל משימות לעובדים? משך זמן ביצוע המשימה, לוחות זמנים למשימות, דד ליין לביצוע משימה, הגדרת זמן למשימה, אימון למנהלים
משימות לעובדים, זמן ביצוע המשימה, כמה זמן יקח לבצע את המשימה? הערכת זמנים לביצוע משימה, מתי המשימה תושלם? איך לנהל משימות לעובדים? משך זמן ביצוע המשימה, לוחות זמנים למשימות , דד ליין לביצוע משימה, הגדרת זמן למשימה, אימון למנהלים מה ההבדל בין כמה זמן ייקח לבצע את המשימה לבין מתי המשימה תהיה מוכנה? כאשר נותנים משימה לעובד, חשוב מאוד להבדיל בין שתי שאלות מרכזיות: כמה זמן ייקח לך לבצע את המשימה? מתי לדעתך המשימה תהיה מוכנה? אליעד כהן מסביר, כי השאלה הראשונה מתמקדת במשך הזמן נטו הנדרש לביצוע המשימה, ואילו השנייה מתמקדת בנקודת הזמן שבה העובד יוכל לסיים אותה בפועל. לדוגמה, אם נותנים לעובד משימה לבנות בית, ניתן לשאול: כמה זמן ייקח לך לבנות את הבית? והוא עשוי לענות שייקח לו יומיים עבודה. אבל אם שואלים אותו מתי הבית יהיה מוכן? התשובה עשויה להיות בעוד חודשיים, משום שיש לו משימות נוספות והוא אינו יכול להקדיש את הזמן לכך כעת. למה חשוב לדעת כמה זמן נטו לוקחת המשימה? אליעד כהן מדגיש שהבנת זמן המשימה בפועל היא קריטית לניהול יעיל. כאשר שואלים עובד כמה זמן לוקח לך לבצע את זה? ניתן לבדוק האם העובד מעריך את המשימה נכון, ואם הוא הבין את הדרישות. לדוגמה, אם המנהל חושב שהמשימה צריכה לקחת שעה והעובד אומר שזה ייקח לו יומיים, מיד אפשר לזהות פער הבנתי ולברר למה הוא מעריך זאת באופן הזה. ייתכן שיש כאן בעיית תקשורת או אי הבנה של מהות המשימה, ועדיף לזהות את הבעיה לפני שהמשימה יוצאת לדרך ולא אחר כך. מתי נוצרת בעיית ניהול כשעוסקים רק בתאריך סיום המשימה? כשמנהלים מתמקדים רק בתאריך הסיום ולא במשך הזמן האמיתי הדרוש למשימה, עלולות להיווצר בעיות חמורות. למשל, עובד עשוי להגיד שהמשימה תהיה מוכנה בעוד שבועיים אף על פי שהיא דורשת רק שעה אחת, כי אין לו פנאי כרגע. אם המנהל לא יבדוק את אורך הזמן ... וייתכן שיתגלו כשלים בניהול מאוחר מדי. מתי יש חשד לכשל בהערכת זמן המשימה? אליעד כהן מציין ששני מצבים עלולים להצביע על כשל בהבנת המשימה או בהערכת הזמן שלה: כאשר העובד חושב שהמשימה תדרוש יותר זמן משמעותית ממה שהמנהל חושב. כאשר העובד חושב שה
תעדוף משימות, פריוריטיזציה, לחלק את המשימה לחלקים, איך לתעדף משימות? חלקים של משימות, תעדוף חלקים של משימות, מה קדם למה? מה לעשות קודם? ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? קביעת סדר עדיפויות, איך לתכנן את הזמן? איך לקבוע סדר עדיפויות?
תעדוף משימות, פריוריטיזציה, לחלק את המשימה לחלקים, איך לתעדף משימות? חלקים של משימות, תעדוף חלקים של משימות, מה קדם למה? מה לעשות קודם? ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? קביעת סדר עדיפויות, איך לתכנן את הזמן? איך לקבוע סדר עדיפויות?
... משימות, פריוריטיזציה, לחלק את המשימה לחלקים, איך לתעדף משימות? חלקים של משימות, תעדוף חלקים של משימות, מה קדם למה? מה לעשות קודם? ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? קביעת סדר עדיפויות, איך לתכנן את הזמן? איך לקבוע סדר עדיפויות? מהי הדרך היעילה ביותר לתעדף משימות? כאשר אנחנו מנהלים משימות, חשוב לא לראות כל משימה כיחידה אחת. במקום זאת, יש להתמקד בחלוקתה לחלקים. גישה זו מאפשרת לנו לתעדף את המשימות בצורה חכמה וממוקדת יותר. כל משימה יכולה להיות מורכבת ממספר שלבים, וכל שלב ניתן לתעדף באופן עצמאי. המשמעות של גישה זו היא שניתן לבצע חלקים מסוימים של משימה מבלי להמתין להשלמתה המלאה, מה שמגביר את היעילות בניהול הזמן. איך לחלק משימות בצורה יעילה? לא כל משימה צריכה להתבצע בשלמותה או לדחותה לגמרי אם לא ניתן לבצע אותה בזמן נתון. יש להסתכל על כל משימה ולבחון אילו חלקים ניתן לבצע מיידית, גם אם לא ניתן להשלים אותה באופן מלא. על ידי חלוקה נכונה של המשימה לחלקים, אנחנו יכולים להתחיל בביצוע חלקים מסוימים ולהמתין להשלמת שאר החלקים בשלב מאוחר יותר. החכמה היא לדעת כמה חלקים להוציא לכל משימה, כך שביצוע המשימה ייעשה בצורה החכמה והיעילה ביותר. היתרונות של חלוקת משימות לחלקים הפיכת משימות מורכבות לפשוטות יותר לניהול היכולת להתחיל משימה מבלי להשלים אותה לחלוטין אפשרות לתעדף חלקים שונים של משימות ניצול יעיל של הזמן - לא צריך לחכות להשלמת משימה כדי להתחיל אחרת גמישות - ניתן להשלים חלקים של משימה גם אם לא ניתן להשלים את כולה דוגמה מעשית: ניהול מטבח במסעדה נניח שמנהל מטבח במסעדה צריך להכין שלוש מנות: מנה ראשונה, מנה ... על שאר המנות. כמה חלקים לחלק כל משימה? השאלה הנשאלת היא, כמה חלקים יש לחלק כל משימה? ניתן תאורטית לחלק כל משימה למספר אינסופי של חלקים, אבל למעשה, יש לחלק את המשימה בהתאם לצורך, כלומר, בחלוקה שתשפיע על סדר ביצוע המשימות. אם חלוקת המשימה לחלקים משפיעה על סדר ביצוען, אז יש טעם לחלק את המשימה. אך אם החלוקה גורמת לכך שהסדר לא משתנה והביצוע נשאר אותו דבר, אין בכך תועלת. חשוב גם לשים לב שהחלוקה לא תהפוך את ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על משימות, איך לתת משימות? איך לקבל משימות? איך לנהל עובדים? איך לגרום למשימות להתבצע? איך לגרום לעובד לבצע את המשימות? איך לגרום למישהו לעשות משימה? איך למנוע טעויות בנתינת משימות? הטלת משימות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלי עבודה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: משימה, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: משימה, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן קריירה, קאוצינג מומלץ, מאמן אישי לקשב וריכוז בתחום משימה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 08:14:51 - wesi1