... מקרה נצטרך את איש המכירות שיעשה פגישת מכירה. ובכל מקרה נצטרך שאיש המכירות יסביר ללקוח מידע מסוים. ובכל מקרה המצגת השיווקית, בדברים מסוימים לא תוכל להחליף את איש המכירות, אז בשביל מה להכין חומר שיווקי, שיהיה פחות טוב מאיש המכירות, ...
...הוא שואל האם ניתן לנוע אחורה בזמן, ומה יקרה אם נוכל לעבור למרחקים אחרים או תקופות שונות. במילים אחרות, האם הזמן באמת לינארי או שמא הוא הרבה יותר גמיש ומרכיב את כל המציאות שלנו במובנים שלא חשבנו עליהם. מה זה זמן? למה אנחנו תופסים את הזמן בצורה לינארית? האם הזמן באמת אובייקטיבי או שמא הוא סובייקטיבי? מהו המסע בזמן? האם הוא אפשרי או שמא מדובר בתפיסות שגויות? האם יש יקומים מקבילים ומדוע זה חשוב להבנת הזמן? השיחה עוסקת גם ברעיון של יקומים מקבילים. אליעד מציין כי ייתכן וישנם אינספור יקומים שמתפקדים על...
...או כאשר רוצים לסמן וי על עצם השאלה כדי להמשיך הלאה. מתי להשתמש בשאלה איך עבר עליך השבוע? השאלה איך עבר עליך השבוע? היא שאלה פתוחה יותר, שמטרתה בדרך כלל ליצור שיחה עמוקה או מפורטת יותר. כאשר שואלים שאלה כזו, האדם הנשאל צפוי לפרט יותר לגבי החוויות האישיות שלו, אירועים שקרו לו, דברים טובים או פחות טובים שהוא חווה, וכך נוצרת הזדמנות לדיאלוג עשיר ומעניין יותר. מתי דווקא כדאי להתחיל בשאלה סגורה? אליעד כהן נותן דוגמה מעניינת למצבים בהם דווקא עדיף להתחיל בשאלה סגורה (מה שלומך?), למרות שהמטרה הסופית היא...
...דיונים עם אנשים שקשה לו לדבר איתם למעשה מוותר על ההזדמנות להתמודד עם קונפליקטים פנימיים קשים יותר. לכן, מומלץ דווקא להתעקש ולהמשיך בדיון עד להשגת הסכמה או הבנה עמוקה יותר. מה הבעיה העיקרית בדיונים בפייסבוק ואיך לפתור אותה? הבעיה המרכזית בדיונים בפייסבוק היא חוסר המיקוד. אנשים כותבים משפטים עמוסים ברעיונות שונים, וכך כל צד בדיון מתפזר ולא מבין באמת את הצד השני. אליעד מציע פתרון פשוט ופרקטי: לקחת כל משפט מורכב, לפרק אותו לחלקים קטנים ופשוטים יותר, ולהסכים עליהם שלב אחר שלב. למשל, אם מישהו כותב משפט...
...להשתחרר מההפרדה שבין האני לבין הלא אני ולחוות את כל המציאות כיחידה אחת. הפרויקט האולטימטיבי של השאפתנות, לפי אליעד, הוא לשנות את עצם קיומו של האדם, כך שלא ירגיש צורך לשנות שום דבר, מכיוון שהכל כבר מושלם בעיניו. הוא מדגיש שזהו הפרויקט הקשה ביותר שהאדם יכול לקחת על עצמו, משום שהוא דורש מהאדם לשנות את עצם ההגדרה הבסיסית ביותר שלו כישות נפרדת. האם אפשר להגיע למצב של שאפתנות ללא פחד? לפי אליעד, אפשר להיות שאפתן ללא פחד רק כאשר האדם מגיע למצב של אחדות אמיתית. במצב כזה, האדם אינו מפחד משום דבר מכיוון שהוא...
...עשוי להגיע למצב של שום דבר - מצב שבו אין רצון ואין חיסרון. איך נראה המצב של לרצות שום דבר בפועל? מצב של לרצות שום דבר הוא מצב בו האדם לא חש שום תחושת חיסרון כלל. הוא לא מרגיש טוב או רע, הוא פשוט לא חווה שום דבר. אליעד מסביר שזהו מצב של אחדות, מצב של חוסר מוחלט בהבחנות בין דבר לדבר. במצב זה, האדם אינו אומר זה שולחן או זה לא שולחן, כי הוא אינו עושה שום הפרדה בין דברים שונים. מצד האמת המוחלטת, הוא אינו יודע כלום, אינו רוצה כלום ואינו חסר דבר. במצב כזה, אין לו יותר שום צורך פנימי או חיצוני, כי אין תחושת...
...הצגת רעיונות כאמיתות מוחלטות. הצגת רעיון בתור רעיון שמישהו מספיק חכם מבין אותו היא דרך לשדר לקורא שההבנה הזו היא ברורה ומובנת מאליה. מבחינת הקורא, זה גורם לו להרגיש שהוא לא מבין את הדברים אם הוא לא מקבל את הרעיון שהוצג לו. מהו הקשר בין מילים לתודעה של הקורא? בהרצאה, אליעד מסביר איך כל משפט שבנוי בצורה מסוימת, יכול לשדר מסרים שונים. המשפט ההסבר הוא שיש קשר בין כל שני רעיונות, למשל, משדר לקורא שיש קשרים סמויים בין רעיונות שונים. כאשר משתמשים במילים כמו יש קשר או יש סיבה לכך, נבנה דימוי בראש של הקורא...
...לו אמצעים כלכליים, אבל ברגע שיש לו כסף - פתאום נשים רוצות אותו. נשאלת השאלה: האם זה נכון? האם נשים באמת מחפשות רק כסף? ואם כן - למה? מצד שני, נשים רבות חשות בדיוק את ההפך: למה גברים רוצים רק סקס? התחושה היא שאם אישה לא עומדת באידיאל היופי המקובל, גברים לא מתעניינים בה. אבל אם היא כן עונה לקריטריונים מסוימים של יופי - כל גבר ירצה אותה, לא בגלל האישיות שלה, אלא כי היא מתאימה לסקס. למה גברים נמשכים קודם כל למראה חיצוני? האם זהו הפרמטר היחיד שקובע בעיניהם? הקשר בין שתי השאלות האמת היא שהתשובות לשתי...
...של עסקים אחרים שאתה רוצה להתחרות בהם. ולנסות דרכם להבין מה השפה של הלקוחות הפוטנציאלים שלך. מתוך ההנחה שאומרת, שכנראה המתחרים שלך, מכירים יותר טוב ממך את הלקוחות הפוטנציאלים שלך ומתוך ההנחה שאומרת, שכנראה המתחרים שלך, כנראה עושים שיווק בצורה נכונה, דהיינו, מדברים אל הצורך של הלקוח ובשפה של הלקוח. ולכן עצה אחת אומרת, תלמד מהמתחרים שלך. דהיינו, תחקור את חומרי השיווק של המתחרים שלך. ומהם תנסה להבין, מה הצרכים של קהל היעד שלך, מה השפה ומה המושגים ומה הרצונות של קהל היעד שלך וכולי. וכאן צריכים לשים לב...
...בלי שום התחייבות לשום דבר? האם היה לי מספיק טוב, כדי שאולי יבוא לי לפגוש אותו שוב מתישהו? במילים אחרות, הבחור אחרי וגם תוך כדי הדייט הראשון, יכול לכוון את הבחורה לכמה כיוונים אפשריים. 1 - הוא יכול לשדר שהוא לא רוצה קשר רציני ומחייב. ואז לקבל פסילה אולי מיידית על המקום. 2 - הוא יכול להעביר מסר שהוא מחפש קשר רציני, את האחת והיחידה לכל החיים, ואז הוא לא יקבל פסילה על המקום, אבל הוא כנראה יקבל פסילה אחרי הדייט הראשון. כי בעצם לבחורה יש שאלה בראש של האם הוא האחד שלי, האם הוא אולי האחד שלי, האם אני חושבת...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: מצגת שיווקית, איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: מצגת שיווקית, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לפרישה, מאמן מכירות, מאמן רוחני בתחום מצגת שיווקית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331