אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מצגת ממוחשבת ✔למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
וכאן נסביר, מה זה התייעלות באופן כללי בכל תחום. ונסביר איך לבצע תהליך של התייעלות בכל תהליכי המכירות והשיווק של הארגון? ואיך ההבנה של מהי התייעלות באופן כללי, איך היא משפיעה על העניין של השיווק והמכירות בארגון? ונסביר למה חשוב לעשות שיווק? ואיך לעשות שיווק בצורה יעילה? ומה זה שיווק יעיל? ומה זה שיווק לא יעיל? ועוד...

אז קודם כל נבין, מהי התייעלות? אז, לעשות דברים בצורה יעילה, פירושו, לעשות דברים בצורה שמביאה יותר תועלת בפחות משאבים. דהיינו, למצוא את הדרך לעשות רצף של פעולות, שהעלות לעשות את הפעולות, תהיה יותר קטנה ותצרוך פחות משאבים ותשיג תוצאות זהות או גדולות יותר.

לעשות דברים בצורה לא יעילה, פירושו, לעשות רצף של פעולות, שצורכות המון משאבים ושמביאות תועלת מסוימת, שניתן להשיג את אותה התוצאה או תוצאה טובה יותר, בדרך שצורכת פחות משאבים.

אז אם נתבונן רגע אחד על נושא של התייעלות באופן כללי, נראה שברמת העיקרון, תהליך ההתייעלות עצמו, הוא דורש המון משאבים והוא לכשעצמו נראה לא יעיל. אבל כל התייעלות, למרות שהיא צורכת המון משאבים עבור תהליך ההתייעלות עצמו, הרי שהיא עצמה מביאה יותר תועלת בפחות משאבים בטווח הבינוני ובפרט בטווח הרחוק.

לדוגמה, פעם, כדי לשתות מים, היו הולכים לבאר המים לשתות מים. וכאשר רצו לייעל את התהליך, השקיעו משאבים כדי לבנות את מאגרי המים ואת ברז המים ואת תהליך סינון המים וכולי. כאשר לבנות את הברז מים שבבית, ברור שזה עולה בהרבה משאבים, הרבה יותר מאשר ללכת לבאר לשתות מים. אבל מצד שני, בטווח הרחוק, הרבה יותר יעיל כיום לשתות מים בברז, מאשר ללכת לבאר לשתות מים.

במילים אחרות, היו היה איש שכל היום הלך לבאר המים לשתות מים. יום אחד נמאס לאותו האיש ללכת לבאר המים לשתות מים, כי הוא היה עצלן ולא התחשק לו כל יום ללכת לבאר המים לשתות מים ואז הוא החליט להשקיע משאבים לבנות תעלת מים שבסופו של דבר הפכה לברז מים בבית שלו. אז נכון שלבנות את ברז המים, זה צרך המון משאבים. אבל בסוף, זה חסך המון משאבים אחרים.

כך גם ניתן לראות לגבי כל המצאה אחרת. שהאדם העצלן, נמאס לו להדליק מדורה, אז הוא התאמץ והמציא את החשמל. ונמאס לו לרכב על חמור, אז הוא המציא את הרכב ואת המטוס וכולי.

במילים אחרות, לוקחים תוצאה רצויה, משקיעים המון משאבים כדי לקצר בטווח הרחוק, את העלות של הביצוע שלה וכדי להשיג תוצאות טובות עוד יותר.

ואיך זה קשור לעניין של שיווק ומכירות? העניין הוא, שמי שרוצה לעבוד בצורה יותר יעילה, צריך לקחת את תהליך המכירות שהוא מבצע והוא צריך לחלק אותו לחלקים ולראות איזה חלקים שהוא עושה בתהליך המכירות, איזה חלקים חוזרים על עצמם שוב ושוב. לדוגמה, שוב ושוב צריך להסביר ללקוח, למה חשוב 10 כריות אוויר ברכב במקום 9 כריות אוויר ברכב. וכך למצוא את כל הדברים שעושים שוב ושוב בתהליך מכירה שבעינינו הוא אופטימאלי.

ואז צריכים לקחת את החלקים בתהליך המכירה, שאנחנו עושים שוב ושוב, וצריכים להפוך אותם לחומרי שיווק, שיסבירו את אותו מסר מכירתי, בצורה שיווקית שהיא הרבה יותר טובה ויעילה בטווח הרחוק. לדוגמה, ניקח את העניין של להסביר שעדיף 10 כריות אוויר יותר מ 9 כריות אוויר ברכב, ונהפוך אותו בסוף התהליך לסרטונים ומצגות וחומרי שיווק, שמסבירים בכל דרך אפשרית, למה עדיף לרכוש רכב עם 10 ולא 9 כריות אוויר.

במילים אחרות, קח את כל תהליך המכירה, החל מהשלב שבו איש המכירות פותח את הפה שלו בפעם הראשונה לדבר עם הלקוח ועד השלב שבו איש המכירות סוגר עסקה עם הלקוח. קח את התהליך הזה ותנסה לראות איך אתה הופך אותו לאוטומטי, איך אתה הופך אותו לחומרי שיווק, שאומנם להכין אותם תהיה לכך עלות, לא בהכרח קטנה, אבל בוודאות שהם ייעלו את תהליך המכירה בטווח הרחוק ויחסכו לאיש המכירות שלך הסברים שחוזרים על עצמם שוב ושוב.

כמו כן, יש דברים שהרבה יותר קל להסביר באמצעות סרטון ומצגת, אפילו במקביל לאיש מכירות אנושי, ביחס לאפשרות שרק איש מכירות אנושי מסביר אותם, בלי מצגת ממוחשבת כלשהי.

במילים אחרות, אפשרי לעשות ייעול של תהליכי המכירה, באמצעות תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, שאמורים לשפר ולייעל ולהקל על איש המכירות.

ואם נקצין, אז נאמר, שאפשרי למכור בלי איש מכירות בכלל, אם יש לך שיווק טוב. כי ככל שהשיווק שלך יותר טוב, ככה פחות צריך את איש המכירות. והשיווק, אמור להחליף את איש המכירות.

וגם כאן יש 2 סוגי שיווק. יש שיווק שמנסה למכור ולהביא לידים למכירות והשיווק הזה מתמקד בלפרסם את המוצר. ולשיווק הזה צריכים תמיד איש מכירות, שימכור את המוצר ללקוחות שבאים מהשיווק.

אבל יש שיווק, שהשיווק עצמו עוסק לא בלקרוא לאנשים לקנות, אלא לגרום לאנשים לטעום מהמוצר, להשתמש במוצר, להכיר את המוצר, ליצור ללקוחות רצון לקנות את המוצר, גם בלי לקרוא להם לקנות. שיווק יעיל וטוב, יהיה שיווק, שהופך את איש המכירות למיותר, בהגזמה.

דהיינו, שכל דבר שאיש המכירות יכול ורוצה להסביר, הכל יהיו חומרי שיווק שיסבירו את זה במקומו.

שים לעצמך מטרה, לא לעשות את אותה הפעולה, פעמיים. ולכן, אם אתה בתור איש המכירות, או אם איש המכירות שלך שאתה כל חודש משלם לו כסף, אם הוא עושה שוב ושוב את אותה הפעולה, להסביר שוב ושוב את אותם ההסברים, לענות ללקוחות שוב ושוב על אותן השאלות, אז תיצור חומרי שיווק, שיסבירו את זה במקום איש המכירות.

ונכון, שיש כאן עלות גדולה מהמון שיקולים. וצריכים לדעת באיזה סדר לבנות את תהליך יצירת חומרי השיווק, ואיזה חומרי שיווק ליצור קודם. ובאיזו איכות ליצור את חומרי השיווק. וכמה משאבים להשקיע בכל תהליך של הכנת חומרי שיווק, ועוד המון שיקולים שונים. אבל ברמת העיקרון, אל תהיה חמור, תהיה מטוס. דהיינו, אל תעשה שוב ושוב את אותן הפעולות כמו חמור, אלא תנסה לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, שבסופו של תהליך יעזרו לך למכור כמעט בלי איש מכירות אנושי.

ואיך? תשובה: כנ"ל, לקחת את כל מה שעושה איש המכירות ולבנות רובוט שיעשה את זה. דהיינו, להתחיל בלהכין חומרי שיווק, דהיינו, הסברים, שיחליפו את איש המכירות בטווח הארוך וכולי.

מה שכן, להתייעל דורש משאבים. כי תכלית ההתייעלות, היא חיסכון במשאבים. אבל כדי להתייעל, צריך הרבה משאבים, שבטווח הרחוק, אמורים להחזיר את עצמם בתוספת רווח וכולי. וגם את חומרי השיווק, צריך לדעת ליצור בצורה יעילה וזה כמובן עוד נושא אחר...
להתייעל חומרי שיווק איש מכירות שיפור יצירת חומרים שיווקיים איזה חומרי שיווק לקנות את המוצר שלך טווח רחוק הסברים להתעצל ליצור אוטומט איך לא להתאמץ איך לבנות תהליך איך להיות יעיל איך להתאמץ איך להתייעל איך לייעל תהליכים איך למכור איך למכור ביעילות איך למכור בלי איש מכירות איך למכור בצורה יעילה איך לעשות דברים איך לעשות דברים בצורה יעילה איך לעשות שיווק איך לעשות שיווק בצורה יעילה איך לשפר איך לשפר את תהליכי איך לשפר את תהליכי המכירה איש מכירות אנשי מכירות בלי איש מכירות בלי להתאמץ בלי מאמץ בצורה יעילה בשביל מה להתאמץ האם להיות יעיל האם להתאמץ הכנסה הכנסה פאסיבית הכנסה פסיבית הכנסות התאמצות התייעלות התייעלות עסקית חשוב לעשות שיווק ייעול תהליכי המכירות ייעול תהליכים יעילות כמה להתאמץ לבנות תהליך לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים להיות יעיל להתאמץ להתייעל לייעל תהליכים ללא מאמץ למה חשוב לעשות שיווק למה להתאמץ למה לעשות שיווק למכור למכור באופן אוטומטי למכור ביעילות למכור בלי איש מכירות למכור בלי להתאמץ למכור בלי מאמץ למכור בצורה יעילה לעשות שיווק לשפר לשפר את תהליכי לשפר את תהליכי המכירה מאמץ מה זה התייעלות מה זה שיווק מה זה שיווק יעיל מה זה שיווק לא יעיל מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות משא ומתן משא ומתן ביעילות מתי להתאמץ עלויות עסק עסק עסקים צורה יעילה שיווק שיווק יעיל שיווק לא יעיל שיפור שיפור תהליכי המכירות שיפור תהליכים תהליך תהליך מכירה תהליכי מכירה תהליכי מכירה אוטומטיים תהליכי מכירות תהליכים
איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
... ללקוח. אז נניח לצורך העניין שאנחנו בתהליך המכירה מול הלקוח, רוצים להציג לו מידע, כאשר חלק מהמידע אנחנו מציגים אותו ממצגת ממוחשבת על גבי מסך וחלק אחר אנחנו רוצים לעשות עם הלקוח סיור בשטח, כדי להראות לו עין בעין דוגמאות למה שאנחנו רוצים למכור לו. במילים אחרות, המצגת ללקוח ...
מאמץ והתאמצות, מהו מאמץ? ממה נובע מאמץ? ההגדרה של מאמץ, מתי יש מאמץ? סוגים של מאמץ, במה תלוי מאמץ, איך לא להתאמץ בכלל? מה קורה בלי שום מאמץ? מה יקרה אם לא יהיה מאמץ? מתי להתאמץ? מהי תחושת התאמצות?
מאמץ והתאמצות, מהו מאמץ? ממה נובע מאמץ? ההגדרה של מאמץ, מתי יש מאמץ? סוגים של מאמץ, במה תלוי מאמץ, איך לא להתאמץ בכלל? מה קורה בלי שום מאמץ? מה יקרה אם לא יהיה מאמץ? מתי להתאמץ? מהי תחושת התאמצות?
מאמץ והתאמצות, מהו מאמץ? ממה נובע מאמץ? ההגדרה של מאמץ, מתי יש מאמץ? סוגים של מאמץ, במה תלוי מאמץ, איך לא להתאמץ בכלל? מה קורה בלי שום מאמץ? מה יקרה אם לא יהיה מאמץ? מתי להתאמץ? מהי תחושת התאמצות? מה זה מאמץ ומהי תחושת התאמצות? אליעד כהן מסביר לעומק את המושגים מאמץ והתאמצות. לדבריו, המושג מאמץ הוא ביטוי לתחושה מסוימת המתרחשת כאשר אדם חווה פער בין הרצון שלו לבין המציאות. באופן פשוט, מאמץ נובע מהשילוב של שני דברים: רצון לשנות את המציאות, וקושי בשינוי הזה. אליעד מדגיש שמאמץ לא מופיע סתם כך, חייבת להיות התנגדות כלשהי או קושי לשינוי המצב הקיים. אם לא הייתה התנגדות ולא היה קושי, לא היה גם שום מאמץ. לדוגמה, אם אדם מנסה להרים קילו אחד או מאה קילו, ברור שהרמת מאה קילו כרוכה ביותר מאמץ, משום שזה קשה יותר. הקושי כאן הוא ההתנגדות של כוח הכבידה. ככל שההתנגדות גדולה יותר, כך גם המאמץ שנדרש גדל. דוגמה זו ממחישה באופן חד וברור כיצד המאמץ תלוי בגודל ההתנגדות ובקושי הנתפס. מתי מאמץ מופיע בחיים שלנו? אליעד מסביר שמאמץ מופיע בכל פעם שאדם רוצה לשנות משהו ממצבו הנוכחי. הוא מדגים זאת באומרו שאם המציאות מתאימה בדיוק למה שהאדם רוצה, לא נדרש מאמץ כלל. אך ברגע שיש פער, אפילו קטן, בין מה שהאדם רוצה לבין מה שיש במציאות - הוא מיד יחווה מאמץ. לדוגמה, כאשר אדם רעב, הוא מרגיש תחושה של מאמץ כי המציאות היא שהוא רעב והוא רוצה לשנות זאת על ידי אכילה. כלומר, כדי שהאדם יחווה מאמץ חייב להיות לו רצון מנוגד למצב הנוכחי, רצון שיגרום לו לנסות לשנות את המצב. אליעד מוסיף שהמאמץ לא חייב להיות פיזי בלבד, הוא יכול להיות גם מנטלי או רגשי. למשל, אדם שרוצה להבין רעיון מורכב ואינו מצליח בכך, חווה מאמץ רגשי ושכלי. הוא מ
מאמץ / הנאה - ממה נובע מאמץ? איך להתאמץ כמה שפחות? איך לחסוך מאמץ מיותר?
מאמץ הנאה - ממה נובע מאמץ? איך להתאמץ כמה שפחות? איך לחסוך מאמץ מיותר? ובו יתבאר העניין של מאמץ הכרחי ומאמץ מיותר. איך נוצר מאמץ? ואיך לחסוך במאמץ? ועוד. ומי שיתבונן על עניין המאמץ, יראה, כי כדי לחסוך במאמץ, לשם כך על האדם למצוא דרכים יעילות יותר וקלות יותר להשיג את המטרות שלו. ככל שהדרך קלה יותר לביצוע, כך היא כרוכה בפחות מאמץ. יחד עם זאת, לפעמים האדם לא מוצא דרך קצרה יותר להשיג את המטרות שלו. והשאלה היא, איך אפשר להקטין את המאמץ, גם כאשר לא מוצאים דרך אחרת קצרה יותר? ואם נתבונן על מהותו של המאמץ, נראה, כי המאמץ, לא תלוי במה שהאדם עושה, אלא במה שהאדם מרגיש, ביחס למה שהוא עושה. המאמץ, הוא תחושה שיש לאדם, כאשר הוא עושה משהו שהוא לא נהנה ממנו, כדי להשיג באמצעותו משהו אחר בעתיד. וככל שהמטרה שאליה רוצה האדם להגיע, רחוקה יותר ממה שהוא עושה, כך האדם מרגיש יותר תחושה של מאמץ. וככל שהמטרה מתקרבת יותר אל האדם, כך הוא מרגיש פחות תחושה של מאמץ ויותר תחושה של הנאה. וזה בעצם אומר, שאם יצליח האדם להבין, איזה מטרות הוא משיג, מעצם זה שהוא הולך בדרך, הרי שהוא ייהנה גם מהדרך ויחסוך מעצמו תחושה של מאמץ. והדבר דומה, לאדם שנוסע בדרך ונהנה מהנוף שיש בדרך אל המטרה. כאשר האדם מוצא איזה משהו טוב גם בדרך אל המטרה, על ידי זה האדם מרגיש הנאה, גם בדרך אל המטרה, ועל ידי זה הוא פחות מרגיש מאמץ. עד כדי כך, שלפעמים האדם ככ נהנה מהדרך אל המטרה, עד שהוא ממציא מטרה, רק כדי ללכת בדרך... ואיך אפשר למצוא דברים טובים גם ... האדם מוצא עניין, גם מעצם זה שהוא הולך בדרך, על ידי זה הוא מפיק ממנה הנאה ומקטין מעצמו את תחושת המאמץ. לסיכום: על האדם לנסות ליהנות, מעצם מה שהוא עושה. ועל ידי זה האדם מקטין מעצמו, את תחושת המאמץ.
מאמץ. ממה נובע? מי אינו צריך להתאמץ? איך ליהנות ממאמץ?
מאמץ. ממה נובע? מי אינו צריך להתאמץ? איך ליהנות ממאמץ? מאמצים. מאמץ = עבודה קשה ברגע מסוים שאמורה להשיג תכלית אחרת ברגע אחר. מאמץ נוצר רק כאשר האדם אינו יודע כיצד להשיג את אותו הדבר ללא מאמץ. האדם רוצה להשיג תכלית כלשהי. אם הוא אינו ... בקלות, אז הוא צריך להתאמץ. מי אינו צריך להתאמץ? תשובה: מי שיודע איך להשיג את התכלית בקלות. ידיעה חוסכת מאמץ. מאמץ = מאבק בין שני גורמים. הגורם המתאמץ אל מול המציאות. חוסר התאמה = מאמץ. אם הכל עובד חלק בהרמוניה, אין צורך במאמץ. כיצד אפשר להגיע למצב של אין מאמץ? תשובה: על ידי ידיעה. ידיעה = האדם מבין בדיוק את ... הוא רוצה בסוף ולא מתאמץ להשיג את מה שאינו רוצה. ידיעה = הבנת כל התהליך ... זה מאפשר לחסוך מאמץ. מי שרוצה לא להתאמץ, עליו לחקור בשכלו ולגלות את התכלית הסופית של המאמץ. התכלית הסופית = התכלית הסופית של כל התכליות. ... הזה גורם לו להפסיק להתאמץ. להפסיק להתאמץ = לא לחוות תחושה של מאמץ מאבק. זא אם ישנו מאמץ, הרי שהמאמץ הוא עצמו הנאה. מאמץ יכול להיחשב להנאה, רק אם הוא עצמו התכלית הסופית. כל זמן שהמאמץ נועד כדי להשיג תכלית כלשהי, הרי שהמאמץ עצמו אינו הנאה. ליהנות מהמאמץ = ליהנות מעצם הקושי מאמץ ללא שום קשר לתוצאה שלו. המאמץ עצמו הוא התכלית. מי מסוגל ליהנות מעצם המאמץ? רק מי שמוצא את הטוב שיש בכל רגע. הטוב שיש בכל ... הטוב הזה, ממילא גם המאמץ הוא עצמו התכלית והנאה = שלמות. ...
כסף, מה לעשות כדי שאף פעם לא יחסר לך כסף? 2 דברים שצריך כדי להיות עשיר, איך לעשות שאף פעם לא יחסר לך כסף? איך להתעשר בקלות? 2 שיטות לעשות כסף בקלות, 2 שיטות להיות עשיר בקלות, הכנסה פאסיבית, לעשות כסף באונליפאנס, לעשות כסף בלי לעבוד, למה לא לעשות כסף בלי להתאמץ? לעשות כסף בלי מאמץ, להתעשר מהר ובקלות, מהות הרצון לכסף, איך להיות עשיר באמת? הרצון לעשות כסף בקלות, הרצון לעשות כסף בלי להתאמץ, לעשות כסף עם אונליפאנס, 2 סוגים של ערך לעולם, לתת ערך לעולם
... 2 שיטות לעשות כסף בקלות, 2 שיטות להיות עשיר בקלות, הכנסה פאסיבית, לעשות כסף באונליפאנס, לעשות כסף בלי לעבוד, למה לא לעשות כסף בלי להתאמץ? לעשות כסף בלי מאמץ, להתעשר מהר ובקלות, מהות הרצון לכסף, איך להיות עשיר באמת? הרצון לעשות כסף בקלות, הרצון לעשות כסף בלי להתאמץ , לעשות כסף עם אונליפאנס, 2 סוגים של ערך לעולם, לתת ערך לעולם וכאן נדבר על כסף ועל הרצון לכסף. ועל איך להגיע למצב שאף פעם לא חסר לך כסף אמיתי באמת, ולא רק להיות שמח בחלקך ... ונדבר גם על העניין של לעשות כסף בקלות לעשות כסף בלי להתאמץ להתעשר מהר ובקלות וכולי. ונסביר שיש 2 דרכים לעשות כסף בקלות ויש 2 שיטות לעשות כסף בקלות. ונסביר מה 2 הדברים שהאדם צריך כדי להיות עשיר באמת בכסף אמיתי. ונדבר גם על מהות הרצון ... האדם רוצה שיהיה לו כסף כנל. והאדם רוצה להרגיש טוב. ומאמץ, ברמת העיקרון גורם לאדם להרגיש רע. ומאחר שהאדם רוצה להרגיש טוב, לכן הוא רוצה להתאמץ כמה שפחות. ומכך נובע, שהאדם רוצה לעשות כסף, דהיינו, למלא את רצונו, בכמה שפחות מאמץ, דהיינו, לעשות כסף בקלות. כי האדם רוצה להרגיש טוב בלי רע וכמה שיותר טוב וכמה שפחות רע. ולכן האדם רוצה לעשות כסף בקלות בלי להתאמץ. ועד כאן הכל נשמע הגיוני. אבל צריכים לשים לב לכך, שיש 2 סוגים של לעשות כסף בקלות. והם קשורים לתנאי השני שהאדם צריך כדי להרגיש שהוא עשיר ושיש לו כסף. ומי שיעשה כסף בקלות, ... לכך אתה מקבל כסף מהעולם. ולכן יש 2 שיטות לעשות כסף בלי להתאמץ . וההבדל הוא, באיך אתה מייצר ערך לעולם, שבתמורה אליו אתה עושה כסף. אפשרות 1 היא שאתה מייצר ערך לעולם, ביותר מזל משכל. ואפשרות שניה היא שאתה מייצר ערך לעולם ביותר שכל ממזל. ... ואוהב כסף ורוצה להיות עשיר ולהרגיש שהוא עשיר, הוא צריך להתאמץ לעשות כסף עם שכל. שזה אומר ללמוד להיות יותר טוב מאחרים, במשהו שאחרים צריכים. בפשוט, כל יום תהיה יותר טוב מאנשים אחרים, במשהו שאנשים אחרים יהיו מוכנים לשלם עבורו כסף. לדוגמה, ... מלנצל אנשים חלשים (עע המתחזים), או בן אדם שיש לו מונופול עסקי, או בן אדם שעושה כסף מלרמות מישהו, או מכך שהוא מצא פרצה באיזה מנגנון, מסחר במניות בגלל מידע פנים וכיוב. בכל הדברים האלו וכיוב, אולי יש בהם שכל, אבל צריך בהם המון מזל. ...
2 סוגים של הכנסה פאסיבית, 2 סוגים של מקורות הכנסה פאסיבית, 2 דרכים לעשות כסף בלי לעבוד, מה החיסרון בהכנסה פאסיבית? איך לעשות כסף בלי לעבוד? למה לעבוד במה שאתה אוהב? איך לא לעשות כסף קל? מה רע בהכנסה פאסיבית? איך לא לעשות כסף בלי להתאמץ? איך לא לעשות כסף בקלות? שיטות לעשות כסף בקלות, לעשות כסף בבורסה, לעשות כסף בנדלן, לעשות כסף בשוק ההון, ליצור מקורות הכנסה, לרכוש דירה להשכרה, השקעה בשוק ההון, השקעה בנדלן, לעשות כסף במה שאתה אוהב לעשות, מנטור לכסף
... סוגים של הכנסה פאסיבית, 2 סוגים של מקורות הכנסה פאסיבית, 2 דרכים לעשות כסף בלי לעבוד, מה החיסרון בהכנסה פאסיבית? איך לעשות כסף בלי לעבוד? למה לעבוד במה שאתה אוהב? איך לא לעשות כסף קל? מה רע בהכנסה פאסיבית? איך לא לעשות כסף בלי להתאמץ? איך לא לעשות כסף בקלות? שיטות לעשות כסף בקלות, לעשות כסף בבורסה, לעשות כסף בנדלן, לעשות כסף בשוק ההון, ליצור מקורות הכנסה, לרכוש דירה להשכרה, השקעה בשוק ההון, השקעה בנדלן, לעשות כסף במה שאתה אוהב לעשות, מנטור לכסף וכאן נדבר על 2 אפשרויות איך ליצור הכנסה פאסיבית ואיך לעשות כסף בלי לעבוד, ועל ההבדל שבין 2 האפשרויות האלו. אז ברמת העיקרון הכנסה פאסיבית פירושה, שהיא לא הכנסה אקטיבית. הכנסה אקטיבית פירושה, שהאדם צריך באופן אקטיבי להתאמץ כדי להרוויח כסף. הכנסה פאסיבית פירושה, שהאדם מרוויח כסף כאשר הוא פאסיבי ללא מאמץ. ומי שיתבונן יראה, שיש 2 אפשרויות להכנסה פאסיבית בלי מאמץ. אפשרות 1 שהיא האפשרות הנפוצה ביותר, היא האפשרות שהאדם מתאמץ ויוצר לעצמו מקורות הכנסה, שהם מכניסים לו כסף, בלי שהוא יצטרך לעבוד. לדוגמה דירה להשכרה דיבידנדים בשוק ההון עסק מצליח וכיוב. אבל יש גם אפשרות נוספת, והיא שהאדם מתאמץ למצוא לעצמו מקור הכנסה, שבו הוא לא יעבוד. בגלל שהוא יאהב את מה שהוא עושה בעבודה שלו. ככ יאהב את מה שהוא עושה, עד כדי כך שהוא ... לעשות את זה ומוכן לשלם כסף כדי לעשות את זה, את העבודה שלו, שמכניסה לו כסף. לדוגמה: נניח שיש לך תחביב כלשהו משהו שאתה אוהב לעשות. החוכמה היא ליצור הכנסה שתוכל לעשות כסף מהתחביב שלך. גם ככה תוכל לעשות כסף בלי לעבוד. כי אתה נהנה ממה שאתה עושה ואתה לא באמת עובד. והאפשרות הזאת שלך לעבוד במה שאתה אוהב והאפשרות של ליהנות מהעבודה, היא האפשרות העדיפה של הכנסה פאסיבית. והיא לא סותרת גם את האפשרות הראשונה, שבה יש לך גם מקורות הכנסה פאסיבית גם ממה שאתה אוהב לעשות. אבל אם האדם יוצר לעצמו הכנסה פאסיבית, שבה הכסף נכנס מעצמו בלי שהוא עובד בכלל ושהיא לא בגלל שהוא נהנה ממה שהוא עושה, עד כדי כך שהוא לא שם לב שהוא עובד, אלא רק בגלל שבאמת הכסף נכנס מעצמו, מתחום שהאדם לא באמת אוהב להתעסק בו, הרי שבמקרה כזה האדם עלול להיתקל בכל מיני בעיות, למרות ההכנסה הפאסיבית. לדוגמה: יתכן שהכסף של ההכנסה הפאסיבית לא יספיק לך, ואז אתה תהיה בבעיה, כי אתה מכור ללעשות כסף בלי לעבוד ולכן אתה לא מוכן לעבוד כדי לעשות עוד כסף. כי התרגלת להכנסה פאסיבית בלי לעבוד. אבל מה תעשה אם תהיה צריך לעבוד, כדי לעשות עוד כסף? אתה תהיה בבעיה גדולה, כי ... כי הוא לא מרגיש שהוא עובד. ואז אם הוא צריך עוד כסף אז הוא פשוט עובד עוד קצת במה שהוא אוהב לעשות, גם בלי קשר לכסף. לסיכום: אם תצליח ליצור מקור הכנסה פאסיבי כמו שרוב המנטורים לכסף מציעים, אתה עשוי להיות בבעיה אם הכסף לא יספיק לך. כי אתה בעצם מחזק ...
מודעות עצמית, שיפור תהליכים, התייעלות, פעולה לא רצונית, פעולה טבעית, לשפר תהליכים, להתייעל, לנתח תהליך, פעולות אינסטינקטיביות, אינסטינקטים, הרגלי חשיבה, משל המרבה רגליים
מודעות עצמית, שיפור תהליכים, התייעלות, פעולה לא רצונית, פעולה טבעית, לשפר תהליכים, להתייעל, לנתח תהליך, פעולות אינסטינקטיביות, אינסטינקטים, הרגלי חשיבה, משל המרבה רגליים
... עצמית, שיפור תהליכים, התייעלות, פעולה לא רצונית, פעולה טבעית, לשפר תהליכים, להתייעל , לנתח תהליך, פעולות אינסטינקטיביות, אינסטינקטים, הרגלי חשיבה, משל המרבה רגליים למה לחשוב במודעות על פעולה אוטומטית יכול לפעמים לשבש אותה? לעיתים, כשאדם מבצע פעולה אוטומטית, כמו הליכה, נהיגה או נגינה, הוא עושה זאת ללא מודעות מלאה לתהליך עצמו. ברגע שהוא מתחיל לחשוב במודעות על מה שהוא ... שבו נאמר שאם המרבה רגליים יתחיל לחשוב איך הוא הולך, הוא לא יוכל ללכת בכלל. הסיבה לכך היא שהמודעות מכניסה ספק בתהליך שהיה קודם ברור מאליו ואוטומטי. האם לחשוב על פעולה אוטומטית ישפר או יפגע בביצועים? אליעד מסביר שיש מצבים בהם ניתוח מודע של פעולה אכן יפגע בביצוע, לפחות בטווח הקצר. למשל, אדם שלמד לנהוג בצורה אוטומטית ומתחיל לחשוב על כל פרט במהלך הנהיגה, עלול לנהוג פחות טוב משום שהוא מפצל את הקשב. מצד שני, אם האדם לא מבצע את הפעולה בצורה מושלמת מלכתחילה, ניתוח מודע ומפורט של הפעולה יאפשר לו להשתפר בטווח הארוך. לדוגמה, מוזיקאי שכבר יודע לנגן יצירה באופן אוטומטי, כאשר יתחיל לחשוב על האופן בו הוא מנגן, אולי יתקשה בהתחלה, אך אם ינתח את התהליך, בסופו של דבר הוא יוכל לנגן טוב יותר. מה המשמעות של המשל על מרבה הרגליים? המשל על מרבה הרגליים, שמשתמשים בו כדי להמחיש את הסכנה שבניתוח יתר של פעולות אוטומטיות, מציג מצב שבו המרבה רגליים אינו יכול ללכת כשמתחיל לחשוב על ההליכה שלו. אליעד מדגיש שהאמת יותר מורכבת: בתחילה, כל פעולה אוטומטית הייתה פעם מודעת. האריה לא נולד יודע לצוד באופן אינסטינקטיבי, הוא לומד ומתרגל עד שהפעולה הופכת לטבעית עבורו. לכן, מרבה הרגליים למד ללכת בתחילה באופן מודע, ואז הפך את זה לאוטומטי. איך ניתוח מודע יכול לשפר ביצועים למרות הקושי הראשוני? אליעד מביא דוגמה של נגן שרוצה להשתפר. בתחילה, כשינסה לחשוב על כל פרט בפעולה שלו, הוא ... רבים חוששים מניתוח יתר של חייהם, מחשש שהדבר ישבש את זרימת החיים הטבעית שלהם. אולם בפועל, מודעות עצמית וניתוח פנימי של כל פעולה או מחשבה יאפשרו שיפור משמעותי של החיים. לדוגמה, אם אדם לא מרוצה מחייו, עליו לנתח מחדש את כל התפיסות שלו לגבי טוב ורע, נכון ולא נכון. ... האדם צריך למחוק את כל מה שהוא יודע, כדי לבנות את הכל מחדש בצורה טובה יותר. למה חשוב להטיל ספק בפעולות ובהרגלי החשיבה שלנו? הטלת ספק בהרגלים אוטומטיים חיונית לצמיחה אישית. אם לא מטילים ספק, נשארים באותה רמה של ביצוע וחיים באמונה כוזבת שאין מה לשפר. לדוגמה, אדם שנוהג באוטומט עשוי להסתכן כאשר התנאים משתנים, כי הוא אינו מספיק ערני לשינויים. הטלת ספק בהרגלי החשיבה מחייבת לבחון שוב ושוב האם ... התהליך עלול להפוך למסורבל ומבלבל, לפחות בהתחלה. איך מתמודדים עם הבלבול שנוצר בעקבות המודעות? הפתרון של אליעד הוא להבין שזה חלק טבעי מתהליך ההתייעלות והצמיחה. חשוב לזכור שהבלבול והקושי הם זמניים. כמו נהג חדש שלומד להעביר הילוכים ותחילה מתקשה מאוד, אחרי תקופה קצרה הכל הופך לאוטומטי וקל. ההכרה בכך שהקושי הראשוני הוא שלב זמני בלבד מאפשרת להתמודד טוב יותר עם תחושת הבלבול. האם יש פעולות שהן באמת אוטומטיות לחלוטין? לפי אליעד, אין אף פעולה שהיא אוטומטית לחלוטין. כל פעולה הייתה פעם מודעת, והפכה לאוטומטית בעקבות תרגול וחזרה. אפילו פעולות שנראות פשוטות לחלוטין, כמו הליכה, נהיגה או פתיחת דלת, היו כרוכות פעם בלמידה ובתרגול. מה הבעיה בהוכחות מדעיות ובאמונה בהרגלים אוטומטיים? אליעד מסביר שהרגלים אוטומטיים והוכחות מדעיות מתבססים על הנחות יסוד שלא נבחנות כל פעם מחדש. למשל, חוקי הפיזיקה בנויים על הנחות שהיו נכונות ... מודעות עצמית וניתוח תהליכים הם כלים חיוניים לשיפור החיים, למרות שהניתוח הראשוני עלול לגרום לבלבול זמני. הטלת ספק בהרגלים ובמחשבות מאפשרת צמיחה, שיפור מתמיד והתייעלות ארוכת טווח. האם מודעות עצמית משפרת ביצועים? למה ניתוח תהליכים גורם לבלבול זמני? מה משמעות משל המרבה רגליים? האם כדאי להטיל ספק בהרגלים אוטומטיים? כיצד לשפר פעולות אינסטינקטיביות? איך מתמודדים עם ספקות בחיים? ...
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
... מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח איך לחשוב כמו שהלקוח חושב כדי להגדיל את המכירות? כדי לשפר את המכירות ולהצליח למכור בצורה יעילה יותר ללקוחות, חשוב להבין ולחשוב דרך נקודת המבט של הלקוח. לעיתים קרובות עסקים ומוכרים מדברים בשפה מקצועית פנימית, שמשקפת את עולם המושגים שלהם כארגון או כעסק. אך חשוב לזכור שהלקוח אינו חושב באותה צורה, אלא משתמש בשפה שונה לחלוטין - שפה שמבוססת על התפיסה האישית שלו לגבי המוצר או השירות שהוא רוכש. לדוגמה, נניח שאתם כבעלי עסק מוכרים מוצר תאורה. בעסק עצמו יש מונח מקצועי פנימי שאתם רגילים להשתמש בו, לדוגמה יחידת תאורה. אך הלקוח הפוטנציאלי לא יגיע לחנות או ישאל אתכם: שלום, אני מעוניין לרכוש יחידת תאורה. במקום זאת, ... הלקוח בשפה שלו ולא בשפה המקצועית הפנימית של העסק היא שהלקוח קונה את מה שהוא חושב שהוא קונה, ולא את מה שאתם כבעלי העסק חושבים שאתם מוכרים לו. כאשר אתם משתמשים בשפה מקצועית שזרה ללקוח או במושגים טכניים פנימיים, אתם יוצרים פער תקשורתי, שמפחית את הסיכוי שהלקוח יבין את הערך של המוצר שאתם מציעים לו. ... להוביל לכך שהוא יוותר על הרכישה או שיסגור עסקה במקום אחר, אצל מתחרה המדבר בשפה טבעית יותר עבורו. לכן, במקום לחשוב בכמה יחידות תאורה מכרתם, עליכם להתחיל לחשוב בכמה גופי תאורה מכרתם. שינוי קטן זה של המושגים משפיע ... טוב יותר אתו, דבר המעלה את הסיכוי לסגור את העסקה. איך התאמת השפה של המוכר ללקוח משפיעה על המכירה? כאשר אתם מתאימים את עולם המושגים שלכם לעולם המושגים של הלקוח, אתם יוצרים תקשורת יותר טבעית ואינטואיטיבית. הלקוח חש שמבינים אותו, דבר שגורם לו להרגיש בנוח. ככל ... חד - צדדי. למשל, אם אתם מספקים שירות של הגדלת מכירות לעסקים, אך הלקוח הפוטנציאלי בכלל מחפש פתרון של שיפור ביצועים עסקיים או הגדלת רווחיות, מומלץ לדבר איתו במונחים שלו ולא במונחים הפנימיים שלכם. כך הלקוח מרגיש שאתם מדברים בשפה שלו, בשפת הצורך שלו, ובכך הוא יותר פתוח לשמוע ... הלקוח, או שלפעמים אפשר לדבר בשפה המקצועית של העסק? ברוב המקרים, השימוש בשפה של הלקוח יהיה יעיל יותר ויגדיל את סיכויי ההצלחה במכירה. אולם, חשוב להבין שיש גם מצבים יוצאי דופן, בהם דווקא עדיף להשתמש בשפה המקצועית של העסק שלכם. במקרים כאלה, לרוב מדובר במוצר או שירות חדשני, ייחודי או מתקדם, שהלקוח טרם הכיר או נחשף אליו, ואז דווקא השימוש במושגים חדשים ומקצועיים יכול לספק לו תחושת ערך ... לסיכום, כיצד לחשוב כמו הלקוח ולהגדיל מכירות בפועל? כדי באמת להצליח לחשוב כמו הלקוח שלכם, נסו לעשות תרגיל פשוט: שאלו את עצמכם כיצד הלקוח מגדיר את מה שהוא מחפש? ונסו להשתמש בהגדרה הזו בדיוק. ודאו שאתם והלקוח ... פעולה פשוטה זו יכולה ליצור שינוי משמעותי בתהליכי המכירה, להגדיל משמעותית את אחוזי הסגירה ולהביא לתוצאות עסקיות טובות יותר בטווח הארוך. איך לדבר בשפה של הלקוח? איך לחשוב כמו שהלקוח חושב?
מכתב המלצה, איך להמליץ על עצמך במכתב המלצה למישהו אחר? איך לכתוב מכתב המלצה? מה לכתוב במכתב המלצה? איך לשבח את עצמך? איך לשווק את עצמך במכתב המלצה? איך להמליץ על מישהו? איך לכתוב מכתב המלצה לספק? איך לכתוב מכתב המלצה לעובד? איך להמליץ על עובד? איך להמליץ על ספק? איך להמליץ על מנהל? איך לכתוב מכתב המלצה למנהל? איך להמליץ על קבלן? איך לכתוב מכתב המלצה לקבלן? איך לעשות שיווק סמוי? כתיבת מכתב המלצה, דוגמה למכתב המלצה, תבנית מכתב המלצה, שיווק עקיף
... המלצה, איך להמליץ על עצמך במכתב המלצה למישהו אחר? איך לכתוב מכתב המלצה? מה לכתוב במכתב המלצה? איך לשבח את עצמך? איך לשווק את עצמך במכתב המלצה? איך להמליץ על מישהו? איך לכתוב מכתב המלצה לספק? איך לכתוב מכתב המלצה לעובד? איך להמליץ על עובד? איך להמליץ על ספק? איך להמליץ על מנהל? איך לכתוב מכתב המלצה למנהל? איך להמליץ על קבלן? איך לכתוב מכתב המלצה לקבלן? איך לעשות שיווק סמוי? כתיבת מכתב המלצה, דוגמה למכתב המלצה, תבנית מכתב המלצה, שיווק עקיף וכאן נסביר, ניתן נקודת מבט, איך באפשרותך לכתוב מכתב המלצה למישהו, בצורה הכי טובה עבורך. דהיינו, שמכתב ... עבורנו את הפעולות הכי מורכבות... הדורשות... בדיוק בהתאם ל... וכולי. במהות, כאשר אתה משבח ספק עובד שלך, הרי שבעצם אתה משבח את העסק שלך על הדרך. כי עסק טוב, מעסיק ספקים ועובדים טובים. ואם אתה מספק ללקוחות שלך מוצר או שירות, באמצעות הספקים והעובדים הכי טובים, הרי שזה מעיד גם על העסק שלך. ונוסיף: ברמת העיקרון, אפשרי להמליץ על מישהו אחר, או המלצות כלליות שהן קשורות ספציפית לאדם עצמו גם בלי ... מצד האמת, זה גם לא בהכרח תמיד קשור ללקוח קצה שעובד מולך. וגם ההמלצה עצמה, היא מאוד כללית ולא ספציפית. ולא מעידה על היתרון של העסק שלך, ביחס לעסקים המתחרים שלך. אבל אתה יכול גם לספר כמה המוצר והשירות שאתה מספק, הוא מאוד מורכב לביצוע וכולי. ואז ...
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
... סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט אז לשיווק בכללותו יש את המטרות שלו, שהן לגרום לאנשים לדעת שאתה מוכר את המוצר, לגרום להם לרצות לרכוש את המוצר שלך, דווקא ממך. ואת זה כעיקרון ניתן לעשות ב 2 דרכים. דרך אחרת קצרה וארוכה דרך אחרת ארוכה וקצרה. ואני אסביר: בעיקרון אם אתה רוצה למכור לדוגמה שירותי עיצוב פנים, באפשרותך בדרך הקצרה ביותר, לפרסם מודעה שאומרת שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים ושכל מי שרוצה לרכוש שירותי עיצוב פנים, שיגיע אליך. כמו כן מאחר שאתה גם רוצה להסביר ... שאתה נותן שירותי עיצוב פנים מיוחדים מותאמים אישית חדשניים הכי טובים שיש וכיוב, כל מיני דברים ש 1 - יגרמו לאנשים לדעת שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים. 2 - שיגרמו לאנשים לרצות ליצור איתך קשר ושאולי יגרמו לאנשים לרצות לרכוש דווקא ממך, כי אתה יותר מוצלח מאחרים וכולי. וזה כמובן שיווק לטווח קצר, שהוא מאוד פשוט, ליצור מודעה, שמפרסמת מוצר ושאומרת שהוא הכי טוב וכולי ושאפשרי לרכוש אותו אצלך וכולי. אבל זוהי דרך קצרה וארוכה, כי העלות של דרך השיווק הזאת, היא מאוד מאוד גדולה בטווח הבינוני והרחוק. ביחס לדרך שתכף אציג. כי יש גם דרך ארוכה וקצרה, שהיא אומנם קשה וארוכה, אבל היא הרבה יותר קצרה בטווח הבינוני והארוך. והדרך היא, לעשות המון שיווק עקיף ולא רק שיווק ישיר ואני אסביר. נניח שאתה רוצה למכור שירותי עיצוב פנים, אז כנל באפשרותך לפרסם שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים, לכל מי שמחפש בגוגל שירותי עיצוב פנים וכיוב. אבל יש לך אפשרות אחרת, שהיא לצורך ... ולגרום לכל מי שחשוב לו ושהוא מתעניין בעיצוב פנים, להכיר אותך. כדי שכאשר הוא ירצה לרכוש שירותי עיצוב פנים, הוא יפנה אליך. וזהו שיווק עקיף ולא
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מצגת ממוחשבת, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מצגת ממוחשבת, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר לזוגיות, אימון אישי לירידה במשקל, אימון אישי לפרישה בנושא מצגת ממוחשבת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 04_09_2025 השעה 12:25:38 - wesi1