... תוכן מקצועי שגורם ללקוח לחשוב על כל מיני
מקרי קיצון , דברים שכדאי לקחת בחשבון, ושהמתחרה שלך שהוא פחות מקצועי, שהוא לא לוקח בחשבון. אם לדוגמה אתה צבעי שצובע בתים, איזה
מקרי קיצון אתה לוקח בחשבון כשאתה צובע את הבית, שהמתחרה שלך לא לוקח בחשבון, שאולי בגלל זה הוא גם יותר זול, כי המוצר שלו פחות טוב, כי הוא עמיד בפחות ... אתה עורך דין שכותב הסכם ממון, האם ואיזה
מקרי קצה תרחישי קיצון, אתה לוקח בחשבון, כדי שההסכם יחזיק בבית משפט בבא היום? על מה אתה חושב, שלא כל אחד בהכרח חושב? למה אתה כותב את ... העברת תוכן מקצועי, שעוסק גם בכל מיני
מקרי קיצון שכדאי לקחת בחשבון, או בכל מיני שיקולים שכדאי לקחת בחשבון, גם באמצעות זה אפשרי להפחיד את הלקוח. לגרום לו להבין שאתה איש מקצוע ואולי להאמין ... גם כאן). פירוש: יש הפחדה שהיא מסוג מידע על
תרחישי קיצון . לדוגמה, הארון שאני בונה לך, יעמוד גם במצב של דחיפה גם במצב של רעידת אדמה גם במצב של רטיבות גם במצב של שריפה וכיוב. אבל יש הפחדה שהיא גם ... בארון. או שהוא יהיה יותר טוב מארון אחר, לא
בתרחיש קיצון כלשהו, אלא גם בהווה, ביחס לצורך כלשהו. או לדוגמה, הצבע שאני צובע לך את הקיר, הוא לא רק יחזיק מעמד להרבה שנים קדימה וגם לא יפריש חומרים ... חאפרים לא מספקים מוצר שיוכל להחזיק מעמד גם
בתרחישי קיצון כאלו ואחרים. לסיכום: לפעמים צריך להפחיד את הלקוח, בקטע טוב, כדי לגרום לו להבין את היתרונות שלך יותר מאשר המתחרים שלך, כדי להציל אותו ...