... הסמוי, הוא לא ממש גלוי והוא לא ממש בולט. ולמה? כי כפי שהסברתי, המסר הסמוי צריך להיות משולב בסיפור בצורה כזו, שבה השומע יהיה חייב לשים לב למסר שלך, כדי להבין את
המסר המרכזי שלך. ומאחר שהשומע כבר יודע שהמוצר הזה הוא טעים ומתוק גם בלי שהוא יסכים ידע על המסר הסמוי שלך, הרי שבעצם הוא יכול להמשיך לחשוב ולהבין את
המסר המרכזי שלך, שהמוצר הזה הוא טעים ומתוק, גם בלי שהוא חייב להבין שהמוצר הוא איכותי ובריא. ולמה? כי הוא יודע שהמוצר הזה הוא טעים ומתוק, באמצעות ודרך סיבות נוספות אחרות, שבזכותן הוא ... יותר ממוצרים מקבילים דומים אחרים (האדם לא יודע שזאת האמת), משום שהוא עשוי מחומרים איכותיים יותר ובריאים יותר, שזה המסר הסמוי, שהאדם חייב לשים אליו לב, כדי להבין את
המסר המרכזי, שמדבר על זה שהמוצר הזה יותר טעים ממוצרים מקבילים. או במילים אחרות, ככל שהסיפור שלך כבר מוכר יותר לשומע, כך ממילא המסר הסמוי שלך נבלע יותר בתוך הסיפור ומוסתר יותר בתוך ... הזה מיוצר הרבה שנים, ואתה יודע שהוא יודע שהמוצר הזה הוא מאוד פופולארי, ואתה בעצם באמצע משלב גם את המסר הסמוי שהמוצר הזה עשוי מחומרים בריאים. והכל כדי להעביר את
המסר המרכזי, שמסביר למה המוצר הזה ככ טעים באופן מיוחד, שגם את זה האדם כבר יודע. דהיינו, אתה בונה את הסיפור בצורה כזו, שבה אתה לוקח אמיתות שהאדם מודע אליהן, ואתה מרכיב מהן סיפור. כאשר חלק מהאמיתות הופכות להיות
המסר המרכזי. וחלק מהאמיתות משולבות בסיפור, כאילו הן מסרים סמויים. ובתוך כל הסיפור הזה, אתה משלב גם את המסר הסמוי שלך. שהוא עטוף כולו באמיתות מקבילות, גם ברמת הנחות היסוד של הסיפור. ...