אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מחשבות ✔לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
13:27לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
איך לזהות את צרכי הלקוח מבלי להרגיש חוסר אמון?

בהרצאה זו אליעד כהן מדבר על הדרך בה מוכרים יכולים להבין את צרכי הלקוח ולהתאים את המוצר או השירות שמוצע לו בצורה שלא תיצור תחושת זרות. הנושא המרכזי הוא הבנת הצרכים של הלקוח לפני שמתחילים בתהליך המכירה. אליעד מסביר כי הלקוח לא בהכרח רוצה את המוצר עצמו, אלא הוא מחפש פתרון לבעיה כלשהי. לכן, על המוכר להבין את הצרכים של הלקוח לפני שהוא מציע לו פתרונות. המוכר צריך להבין מה הלקוח באמת רוצה ומה הוא מנסה להשיג, ולא רק להתמקד במעלות המוצר.

למה לא כדאי לשאול את הלקוח כל שאלה אפשרית על הצרכים שלו?

אליעד מציין כי כאשר המוכר שואל את הלקוח יותר מדי שאלות, הלקוח עשוי להרגיש תחושת זרות. אם המוכר שואל שאלות רבות, זה עשוי להעביר תחושה שהוא לא באמת מבין את הלקוח. דוגמה לכך היא אם לקוח רוצה לקנות טלוויזיה גדולה, והמוכר מיד מציע לו טלוויזיה ענקית, הלקוח ירגיש כי המוכר מבין אותו מבלי לשאול שאלות מיותרות. מצד שני, כאשר המוכר שואל הרבה שאלות, זה יכול לגרום ללקוח להרגיש שהמוכר לא באמת מבין אותו.

מה קורה אם המוכר יודע את הצרכים של הלקוח מראש?

אם היה ניתן לקרוא את מחשבות הלקוח, הלקוח היה מרגיש תחושת קרבה, אך גם תחושת חשש. ברגע שהמוכר יודע בדיוק מה הלקוח רוצה, וההצעה תואמת את ציפיותיו, הלקוח עשוי להרגיש שהמוכר מבין אותו היטב. אבל אם הלקוח חושד שהמוכר יודע עליו יותר מדי, זה יכול להוביל לחוסר אמון.

איך להתאים את המכירה מבלי לשאול יותר מדי שאלות?

הדרך הטובה ביותר היא להבין את הצרכים של הלקוח מתוך הדברים שהוא כבר אמר, ולא להעמיס עליו שאלות נוספות. כאשר המוכר מצליח להציע את המוצר או השירות שמתאימים ללקוח, מבלי לשאול אותו על כל פרט, הלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת.

מה חשוב לדעת כמוכר כדי לא ליצור תחושת זרות?

על המוכר להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות, להבין את הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת. אם המוכר לא מצליח להבין את הצרכים או להציע את המוצר המתאים, הדבר עלול ליצור תחושת זרות אצל הלקוח. מצד שני, אם המוכר מצליח להציע את המוצר הנכון בצורה שמבוססת על דברים שהלקוח כבר אמר, זה יכול ליצור תחושת קרבה ואמון.

מה קורה אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח?

כאשר המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח או לשדר ללקוח שהוא מבין אותו, זה עלול להרחיק את הלקוח וליצור תחושת זרות. אולם, אם המוכר מצליח להבין את הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת, הלקוח ירגיש תחושת קרבה ואמון, ויהיה יותר נוטה לרכוש את המוצר.
איך לזהות את צרכי הלקוח מבלי להרגיש חוסר אמון?

בהרצאה הזו ניתנת תובנה חשוב לגבי תהליך מכירת מוצרים ושירותים. המוכר לא צריך להתמקד רק במעלות המוצר, אלא בפתרון הבעיה של הלקוח. הלקוח לרוב לא מחפש מוצר עצמו אלא פתרון לבעיה כלשהי. לכן, לפני שמתחילים למכור, חשוב להבין את הצרכים של הלקוח, לזהות את הבעיה שהוא רוצה לפתור.

למה לא כדאי לשאול את הלקוח כל שאלה אפשרית על הצרכים שלו?

הלקוח עשוי להרגיש לא נעים אם המוכר שואל אותו יותר מדי שאלות, כי זה משדר תחושת זרות. אם המוכר שואל הרבה שאלות הוא בעצם מאותת ללקוח שהוא לא באמת מבין אותו. אם הלקוח רוצה לקנות טלוויזיה גדולה, ומוכר ישר מציע לו טלוויזיה ענקית, הלקוח יכול להרגיש תחושת קרבה שכן המוכר מבין אותו בלי לשאול שאלות מיותרות.

מה קורה אם המוכר יודע את הצרכים של הלקוח מראש?

אם היה אפשר לקרוא את מחשבות הלקוח ולהגיד לו מראש מה הוא רוצה לקנות, הלקוח היה מרגיש תחושת קרבה, אבל גם תחושת חשש אם הוא חושד במוכר שהוא יודע עליו יותר מדי. ברגע שמוכר אומר ללקוח בדיוק מה הוא רוצה, וזה תואם לציפיותיו, הלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו היטב.

איך להתאים את המכירה מבלי לשאול יותר מדי שאלות?

הדרך הטובה ביותר היא להבין את הצרכים של הלקוח מתוך הדברים שהוא כבר אמר, ולא להעמיס עליו שאלות נוספות. כשמוכר מצליח לקלוע למה שהלקוח רוצה מבלי לשאול אותו על כל פרט, זה גורם ללקוח להרגיש שמוכר באמת מבין אותו.

מה חשוב לדעת כמוכר כדי לא ליצור תחושת זרות?

במקרים בהם המוכר שואל שאלה אחת מדי, או אם הוא לא מצליח לקלוע בול למה שהלקוח רוצה, זה עלול ליצור תחושת זרות ולא אמינות. כדי להימנע מזה, המוכר צריך להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות ולהתאים את הצעת המוצר בדיוק למה שהלקוח רוצה.

מה קורה אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר לצרכים של הלקוח?

אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר או לשדר ללקוח שהוא יודע מה הוא רוצה, זה עלול להרחיק את הלקוח ולטפח תחושת זרות. מצד שני, אם המוכר מצליח "לקרוא את המחשבות" של הלקוח ולהציע לו בדיוק את מה שהוא רוצה מבלי לשאול יותר מדי שאלות, זה יכול ליצור תחושת קרבה ואמון.
שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של בירור צורכי הלקוח, שכנוע לקוחות, מכירה ללקוחות וזה הולך ככה: כפי שכבר הוסבר, כפי שכבר הובן, הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר שלך, הוא רוצה לפתור את הבעיה שלו.

ואם אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר שלך, אתה לא צריך להתמקד בכמה המוצר שלך טוב כמוצר, אלא בכמה הבעיות של הלקוח יפתרו כאשר הוא יקנה את המוצר שלך.

ולכן, מכאן נגזר הנושא של איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, להבין מה הלקוח רוצה, מה הלקוח צריך, לפני שאתה הולך למכור לו, תבין מה הלקוח צריך. מה אתה מוכר? קודם כל מה הלקוח רצה? הבנת בכלל מה הוא רצה? הבנת מה באמת הוא רצה? הבנת מה באמת הוא מחפש? הבנת למה הוא מחפש את זה? מה אתה ישר מנסה למכור לו לפני שהבנת מה הוא רוצה לקנות? או מה חסר לו בכלל? כמו בנאדם שמנסה לפתו בעיה לפני שהוא מבין מה הבעיה.

בין כך ובין כך הדבר הזה מכאן בעצם הובן שצריך לברר עם הלקוח מה אתה צריך? מה אתה רוצה? למה אתה רוצה? למה אתה צריך? וכו' וכו'.

עכשיו, מהיבט מסוים, זה מאוד טוב. למה זה מאוד טוב? לקוח שרואה ששואלים אותו: "מה אתה צריך? מה אתה רוצה? למה אתה מחפש? מה פה? מה שם?" זה מראה לו שמתעניינים בו, זה מראה לו שכביכול לא מנסים למכור לו, אלא פשוט מנסים להבין אותו, זה מראה לו שמנסים לעשות התאמה של המוצר לצרכים שלו, זה מראה לו שלא מנסים סתם לדחוף לו מוצר, מנסים להבין מה הוא צריך? מתעניינים בו, וכו' וכו'.

יחד עם זאת, יש גם חסרונות כאשר מבררים את צרכי הלקוח. לשאול את הלקוח: מה אתה צריך? מה בדיוק אתה מחפש? תגדיר לי ספציפית מה פה? מה שם? כל הנושא הזה של איתור צרכי הלקוח, בירור צורכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, כל הדברים האלה, יש בהם גם חיסרון. למה? ואני אסביר בצורה פשוטה: לפעמים הלקוח לא יודע מה הוא רוצה לקנות עדיין. לא ברור לו, ואז יושבים ועוזרים ללקוח להבין מה הוא רוצה לקנות. בא נניח, לצורך העניין, שזה בסדר. אבל מה קורה? שימו לב, לפעמים הלקוח יודע מה הוא רוצה לקנות.

עכשיו, הלקוח יודע מה הוא רוצה לקנות. כשלקוח נכנס לחנות, מי עוד חוץ מהלקוח יודע מה הוא רוצה לקנות? בעולם כולו? אז התשובה תהיה שאוקי, אז הלקוח יודע מה הוא רוצה לקנות, בהנחה שהוא יודע מה הוא רוצה לקנות. אולי אשתו של הלקוח יודעת מה הוא רוצה לקנות, אולי חברים שלו יודעים מה הוא רוצה לקנות כי הוא סיפר להם "אני רוצה לקנות ככה וככה".

מי לא יודע מה הלקוח רוצה לקנות? המוכר. למה המוכר לא יודע מה בדיוק הלקוח רוצה לקנות? כי הוא לא סיפר לו. למה הוא לא סיפר לו? למה הלקוח לא סיפר למוכר מה הוא רוצה לקנות? כי הוא לא מכיר אותו. למה שהוא יספר לו? מאיפה הוא אמור לדעת את זה? הבנתם? זאת אומרת שככל שהבנאדם יותר קרוב רגשית, פיזית, ללקוח, כך בעצם הוא יותר יודע מה הלקוח רוצה. ככל שהוא יותר רחוק רגשית מהלקוח, ככל שהלקוח פחות קרוב בעולם שלנו לבנאדם השני, ככה הבנאדם לא יודע, אני לא יודע מה הוא רוצה לקנות? מאיפה אני יודע מה הוא רוצה לקנות?

מזה בעצם אומר? זה בעצם אומר שבתהליך של איתור צרכי הלקוח לפעמים נוצרת כאן תחושת הזדהות. שימו לב לזה, כששואלים את הלקוח יותר מדי שאלות: מה פה? מה שם? מה פה? מה שם? מהיבט מסוים זה גם מזכיר ללקוח, ודרך אני אסביר על מה לעשות פרקטית, מהיבט מסוים זה גם מזכיר ללקוח: "הוא לא באמת, הוא לא באמת באותו ראש איתי, כי אם הוא באותו ראש איתי, למה הוא לא יודע מה אני רוצה לקנות?"

עכשיו, שימו לב לשאלה הבאה: לא יצויר שלקוח היה נכנס לחנות ומישהו בא ואמר לו: "אדוני אני יודע מה אתה רוצה לקנות" נניח שהייתה דרך לקרא מחשבות, נניח שהייתה דרך לצטט ללקוח, נניח שלקוח נכנס לחנות, אוטומטית להביא סרט מאיפשהו שאומר לנו מה הלקוח רוצה לקנות, נניח שהייתה טכנולוגיה כזאת, והלקוח לא יודע אפילו שיש טכנולוגיה כזאת, ומישהו בא ללקוח ואומר לו: "טוב אני יודע מה אתה רוצה לקנות, אתה מחפש טלוויזיה כזאת, בגודל כזה, ברוחב כזה וכזה".

אז מהיבט מסוים הלקוח היה חושד: "מאיפה אתה יודע מה אני רוצה? מה אתה עוקב אחרי? מה אתה מנסה לרמות אותי? מה, אולי אתה יודע עלי עוד דברים מזה אתה מנסה לרמות אותי?" יחד עם זאת הלקוח גם היה מרגיש: "נכון נכון נכון, זה בדיוק מה שאני רוצה, מאיפה אתה יודע? כן, כן, מה יש פה? מה מתאים לי?" והלקוח דווקא היה מרגיש קרבה.

אם לדוגמה נגיד האישה של הלקוח הייתה מתקשרת ואומרת לו: "אתה שומע? מצאתי בדיוק מה שאתה מחפש", "את יודעת מה אני מחפש, נכון? אז יאללה זה מתאים לי", אם היא אומרת לו. אם היא שיודעת מה הוא מחפש, אומרת לו: "מצאתי מה שאתה מחפש בדיוק" אז זה מתאים כי היא יודעת מה הוא מחפש, הוא מרגיש קרבה אליה.

אז שימו לב, תיכף עוד פעם אני אסביר מה צריך לעשות בפרקטיקה, אבל שימו לב, הישות שיודעת הכי טוב מה הלקוח רוצה לקנות היא הלקוח, ככל שהישות, רחוקה יותר מה "אני" מהתודעה העצמית של הלקוח, כך היא פחות מבינה, פחות מתחברת לראש של הלקוח.

ולכן באיתור צרכי הלקוח מהיבט מסוים אנחנו מנסים להתחבר לראש של הלקוח, לייצר אתו אחדות דעים, חשיבה זהה, אבל מהיבט אחר גם בכל איתור צרכי הלקוח אנחנו בעצם משדרים ללקוח: אנחנו, אני ואתה זה שני אנשים שונים, כי אני לא מבין אותך מספיק טוב, כי אם הייתי מבין אותך מספיק טוב, למה אני צריך לשאול אותך "מה אתה צריך?".

מה זה אומר פרקטית? בפרקטיקה זה אומר שצריך לדעת כששואלים את הלקוח: "מה אתה צריך? מה פה? מה שם?" גם צריך לדעת לא לשאול אותו יותר מדי שאלות. לא לשאול אותו את השאלות הלא הכרחיות. מה זאת אומרת לא לשאול את השאלות הלא הכרחיות? לזכור שכששואלים אותו יותר מדי שאלות, לפני שנותנים לו מידע, שואלים אותו עוד שאלה ועוד שאלה, מצד אחד זה מגניב, זה טוב, זה יפה, מצד שני זה גם גורם ללקוח לזכור שיש פה תהליך של מכירה.

כי מישהו זר מנסה לברר מידע כדי למכור לו ועוד יכול להיות שבסוף הוא עוד יגיד לו "כן הנה, המוצר הזה מתאים לך" למרות שהוא לא בדיוק מתאים לו, למה? בגלל שהוא קיבל את כל המידע, אז הוא אומר שזה "מתאים לי", אבל המוצר הזה לא בהכרח מתאים לי.

לעומת זאת, אם נגיד אם היה מישהו נגיד שהיא קורה את המחשבות של הלקוח והיה אומר לו "כן, המוצר הזה מתאים לך" והלקוח היה רואה ישר שזה מתאים לו: "אהה וואלה, באמת המוצר הזה מתאים, הוא לא ניסה לעשות התאמה אישית כלפי, באמת הוא מראש כבר אמר לי..."

תארו לעצמכם, הלקוח בא וחושב בראש שלו שהכי חשוב לו שהטלוויזיה תהיה הכי גדולה שיש והוא נכנס לחנות והמוכר אומר לו: "שלום, מה אתה רוצה?", "רוצה טלוויזיה", אומר לו: "בא תראה יש לי פה טלוויזיה הכי גדולה שיש", "וואלה, בדיוק מה שאני מחפש, אפילו לא, זה לא שהוא שאל אותי קודם ואז ניסה למכור לי מה הטלוויזיה הכי גדולה, הוא מראש כבר אמר לי 'הנה הטלוויזיה הכי גדולה', יש פה התאמה מוחלטת למה שחיפשתי".

מזה אומר בפרקטיקה? בפרקטיקה זה אומר שלפעמים כששואלים את הלקוח שאלות, המוכר צריך להיות חכם להבין דבר מתוך דבר. ולפעמים צריך לשדר ללקוח, להגיד לו "כן, כן, אני מבין מה אתה רוצה, כן, אתה רוצה גם את זה, אתה רוצה גם את זה".

שימו לב, כמובן לא דברים מטופשים, שהם לא נכונים, כי אז זה עוד יותר מגדיל את תחושת הזרות מול הלקוח. אם המוכר אומר ללקוח: "כן אני יודע, אתה גם רוצה את זה ואת זה" או "אתה כנראה גם מעדיף את זה ואת זה, נכון אתה רוצה ככה וככה?" אם המוכר טעה פה, אז הוא עוד פעם גדיל את תחושת הזרות מול הלקוח, והוא גורם ללקוח לחשוב: "אנחנו שני אנשים שונים, אנחנו לא בהכרח באותו ראש". יכול להיות שגם מה שאמרת לי ואתה חושב שהבנתי אותך, לא הבנתי אותך, כי עובדה שאני פתאום אומר לך: 'אתה רוצה גם ככה וככה', שבכלל לא רצית את זה.

יחד עם זאת, אם המוכר יצליח להגיד ללקוח, אם יש למוכר מספיק שכל והוא יודע לקרא בין השורות, יודע להבין, יודע לזהות את המצבים והוא יודע להגיד ללקוח: "כן, אתה כנראה גם, אז אני מבין, אז אתה מחפש את זה ואת זה, וכהה וככה, ואתה גם מעדיף ככה וככה וכנראה שאתה צריך ככה וככה, ונכון שככה וככה?" מהיבט מסוים, ככל שאתה תקלע, אתה המוכר, תקלע יותר לפרטים במה שהלקוח מחפש, ככה אתה יותר רוכש את האמון של הלקוח. כי אתה לא שאלת אותו מה הוא צריך, אתה ידעת מה הוא צריך, בלי שתשאל אותו, שזה מראה כביכול על קרבה: "אהה, אז אנחנו מכירים, אם אתה אומר לי מה אני מה אני צריך, וזה בדיוק מה שאני צריך, כנראה שאתה מכיר אותי, כנראה שאתה יודע מה אני בדיוק מחפש".

וגם פה צריך להיות זהירים, כי הרבה פעמים בנאדם יודע מראש, יש מצבים שבנאדם יודע מראש בדיוק מה הבנאדם השני צריך, אבל, הלקוח נכנס לחנות, אבל אם אני כמוכר אגיד לו: "אוקי, תקשיב, זה מה שאתה צריך, אני יודע שאתה צריך את זה ואת זה, אתה חושב שאתה רוצה את זה, זה לא טוב בגלל זה, אתה תיכף תחשוב 5 דקות, תגלה שאתה רוצה את זה ואת זה, זה מה שמתאים לך". הלקוח יגיד "רגע, מאיפה הוא יודע עלי כל כך הרבה מידע, משהו פה חשוד לי, לא נותן בו אמון, לא רוצה לקנות מולו את המוצר".

לפעמים, דווקא אם משדרים ללקוח שיודעים עליו יותר מדי מידע, אפילו אם יודעים עליו את המידע הזה, נניח שאנחנו יודעים מידע על הלקוח ואנחנו נחשוף ללקוח שאנחנו יודעים עליו את המידע הזה, הלקוח יגיד "רגע, מאיפה הוא יודע עלי את המידע הזה, משהו פה חשוד".

ולכן, צריך לזכור את העיקרון שאומר ככה: הישות שהכי קרובה ללקוח, היא עצמו. והלקוח יודע הכי טוב על עצמו, מה הוא רוצה, לפחות ברוב המקרים, לפחות ככה זה אמור להיות.

ולכן, אם משדרים ללקוח שיודעים מה הוא רוצה, אז: אם עושים את זה בצורה לא נכונה, אז כמובן שנוצר ריחוק מול הלקוח. מה זאת אומרת? אם אמרת ללקוח: "אני יודע שאתה רוצה ככה וככה" והוא לא רוצה ככה וככה, יצרת תחושת זרות, עם כל המשמעויות שלהם. אם, לעומת זאת אמרת ללקוח: "אני יודע שאתה רוצה ככה וככה" והוא באמת רוצה ככה וככה, אז, אם הלקוח יחשוד, זה לא יראה לו טבעי: "מאיפה הוא יודע עלי כל כך הרבה דברים? משהו פה לא הגיוני", אז תהיה בעיה.

אבל יחד עם זאת, אם זה כן יראה הגיוני ללקוח, אז דווקא תיווצר תחושת אמון: "וואלה, הבנאדם הזה חבר שלי, הוא יודע עלי, הוא מבין אותי, הוא בראש שלי" ודווקא אם שואלים את הלקוח יותר מדי שאלות, הלקוח אומר: "מה הוא שואל כל כך הרבה שאלות, מה הוא לא מבין מה אני רוצה?"

הלקוח מצפה שיקלטו אותו. הלקוח רוצה להרגיש שלא דופקים אותו, רוצה להרגיש אמינות. הוא רוצה להרגיש שהבינו אותו. והרבה פעמים כששואלים את הלקוח יותר מדי שאלות, אז הלקוח בתת מודע שלו אומר: "אם הוא היה מבין מה אני מחפש, או מה אני באמת צריך, למה הוא שואל כל כך הרבה שאלות? מה הוא לא מבין? למה הוא שואל עוד שאלה ועוד שאלה? הוא הבין, אמרתי לו כבר קודם, הוא היה אמור להבין ממה שאמרתי לו, כאילו אם הוא היה מבין את המהות של מה שרציתי להגיד לו, לא הייתי צריך להגיד לו את זה בכל כך הרבה צורות, בכל כך הרבה אופנים".

זה כמו שמישהו מנסה להסביר למישהו אחר משהו, והוא מסביר לו, והשני לא מבין, הוא מסביר לו, והוא לא מבין, הוא שואל עוד שאלה ועוד שאלה. ואז המסביר אומר לעצמו: "או שאני סתום שאני לא יודע להסביר, או שהוא סתום שהוא לא יודע להבין, או שהוא לא מקשיב לי, מה אני צריך להסביר לו עוד ועוד ועוד? מה הוא לא מבין? למה הוא שואל כל כך הרבה שאלות?".

ולכן, תשימו לב, אתם כמוכרים, תשימו לב שלשאול יותר מדי שאלות, גם בזה יש חיסרון כי זה משדר תחושת זרות. אז מהיבט מסוים, גם אם יש לכם את כל המידע על הלקוח מראש, אתם יודעים את המחשבות שלו, צריך לשדר לו קצת זרות. למה? כדי שלא יראה לו לא אמין.

יחד עם זאת, בהנחה שזה נראה לו אמין, אפשר גם לשדר לו בהחלט שיודעים מה הוא רוצה, בהנחה שיודעים מה הוא רוצה. משדרים לו: "כן, אני יודע, אתה גם רוצה ככה וככה".

וגם זה כמובן מיומנות שאיש מכירות צריך ללמוד אותה ולדעת אותה. איך כשלקוח בא אליך. איך אתה יכול לפי שני פרטים שהוא נתן לך, לדעת מה הפרט השלישי והרביעי והחמישי שהוא רוצה? איך עושים את זה?

בגדול ע"י שכשלקוחות מספרים לך סיפורים, מנתחים את המידע שהם סיפרו, מנסים למצוא מכנים משותפים בין סיפורים שונים, ואז באופן סטטיסטי, בדרך כלל כשיש מישהו נגיד שרוצה את שלושת הפרמטרים האלה, בדרך כלל הוא גם רוצה את הפרמטר הרביעי הזה, בדרך כלל. האם זה תמיד נכון? זה לא תמיד נכון. האם הלקוח יודע את זה בכלל? גם הלקוח לא תמיד יודע את זה אבל הרבה פעמים, אם אנחנו יודעים סטטיסטית שמישהו שרוצה את שלושת אלה, רוצה גם את הרביעי, אנחנו יכולים להגיד ללקוח: "אוקי, אבל אתה כנראה רוצה גם את הרביעי, נכון? ועכשיו אתה מחפש גם את זה ואת זה, נכון?" ואז הלקוח אומר "אהה וואלה, הוא הבין אותי, הוא קלט אותי, קלט את הראש שלי". ואז, גם אח"כ הלקוח ייתן אמון בדברים אחרים.

אז, עכשיו מהצד של הלקוחות: אם מישהו משדר לכם שהוא, הוא שואל אתכם מלא שאלות וכו' וכו' והוא כאילו משדר לכם שהוא לא יודע מה אתם רוצים, זה לא בהכרח אומר שהוא לא יודע מה אתם רוצים. יכול להיות שהוא כבר מראש יודע מה אתם רוצים, והוא מראש כבר הכין לכם את המוצר, יכול להיות שהמוצר מתאים לכם, ויכול להיות שהמוצר לא מתאים לכם, הוא גם משחק אותה שהוא לא מכיר אתכם. ומצד שני, גם אם מישהו אומר שהוא מכיר, זה לא בהכרח שהוא מכיר, יכול להיות שהוא רק בסה"כ בדק לפי סטטיסטיקה, או בסה"כ ניחש איזה ניחוש, או בכלל לא מכיר אתכם ולא כלום.

כמו לדוגמה מתקשרים או כל מיני מיסטיקאים וכאלה שהרבה פעמים אומרים מילים שיש להם תרתי משמע כמו כל מיני תחזיות אסטרולוגיות שיש להם תרתי משמע ובחלק מהמקרים הם תופסים, חלק לא תופסים, הבנאדם שרוצה לחשוב שמבינים אותו אומר "אהה, מצאתי אלוהים, הנה מצאתי למי להתפלל".

בקיצור, שלא יעבדו עליכם! בהצלחה!
רוחניות חוויית אמון פרקטיקה שואל שאלות קריאת מחשבות לקוחות טלוויזיה זיהוי צרכי לקוח אפיון צרכים בירור צרכי הלקוח הרגשת קרבה איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אפיון צרכים בירור צרכים הלקוח הלקוח שלך הרגשה הרגשה של זרות הרגשה של זרות עם לקוח הרגשה של קרבה הרגשה של קרבה עם לקוח הרגשת זרות הרגשת זרות עם לקוח הרגשת קרבה הרגשת קרבה עם לקוח זיהוי זיהוי צרכי הלקוח זיהוי צרכי לקוח זיהוי צרכים זרות יצירת כימיה יצירת כימיה עם הלקוח יצירת כימיה עם לקוח כימיה כימיה עם הלקוח כימיה עם לקוח לא לאתר את צרכי הלקוח לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לברר לברר את צרכי הלקוח להבין אנשים למה לא לאתר את צרכי הלקוח למה לא לברר את צרכי הלקוח למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות לקוח לקוחות לקרוא לקרוא אנשים לקרוא את המחשבות של הלקוח לקרוא מחשבות מחשבות צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח קרבה עם לקוח קריאת אנשים קריאת מחשבות רגש רגשות תחושה תחושה קרבה תחושה של זרות תחושה של זרות עם לקוח תחושה של קרבה תחושה של קרבה עם לקוח תחושות תחושת זרות תחושת זרות עם לקוח תחושת קרבה תחושת קרבה עם לקוח
מחשבות / מחשבה - הכל כולל הכל על מחשבות / מחשבה - רשימת כל הנושאים
מחשבות מחשבה - הכל כולל הכל על מחשבות מחשבה - רשימת כל הנושאים מחשבה מחשבה אובססיבית מחשבה אלוהית מחשבה אפשרית מחשבה דיבור ומעשה מחשבה הורסת מציאות מחשבה חזקה מחשבה חיובית מחשבה חלשה מחשבה טובה מחשבה טורדנית מחשבה טורדנית אצל ילדים מחשבה טורדנית כפייתית מחשבה טורדנית מסוכנת מחשבה יוצרת מציאות מחשבה כפייתית מחשבה לא הגיונית מחשבה לא רציונלית מחשבה ללא סיבה מחשבה מהירה מחשבה מוסחת מחשבה מופשטת מחשבה מחויבת מחשבה מטרידה מחשבה ממשית מחשבה מסוכנת מחשבה מעיקה מחשבה מפחידה מחשבה מציקה
שתילת מחשבות וקריאת מחשבות, איך שותלים מחשבות? איך קוראים מחשבות? איך לשתול מחשבה? איך לקרוא מחשבה? שיטות לשתילת מחשבות, שיטות לקריאת מחשבות, ללמוד לשתול מחשבות, ללמוד לקרוא מחשבות, העברת מסרים תת הכרתיים
שתילת מחשבות וקריאת מחשבות, איך שותלים מחשבות? איך קוראים מחשבות? איך לשתול מחשבה? איך לקרוא מחשבה? שיטות לשתילת מחשבות, שיטות לקריאת מחשבות, ללמוד לשתול מחשבות, ללמוד לקרוא מחשבות, העברת מסרים תת הכרתיים
... מחשבות וקריאת מחשבות, איך שותלים מחשבות? איך קוראים מחשבות? איך לשתול מחשבה? איך לקרוא מחשבה? שיטות לשתילת מחשבות, שיטות לקריאת מחשבות, ללמוד לשתול מחשבות, ללמוד לקרוא מחשבות, העברת מסרים תת הכרתיים איך ניתן לשתול מחשבות ולקרוא מחשבות? ההרצאה עוסקת במושגי שתילת מחשבות וקריאת מחשבות , שהם תהליכים המתבססים על עקרון הסיבה והתוצאה של המחשבה האנושית. אליעד כהן מסביר כיצד ניתן להשפיע על מחשבותיהם של אחרים, לגרום להם לחשוב מחשבות מסוימות, וכן כיצד לקרוא את מחשבותיהם של אחרים, בהתבסס על הסימנים החיצוניים שהם משדרים. איך שתלים מחשבה? כאשר רוצים לגרום לאדם לחשוב מחשבה מסוימת, יש להבין שמחשבות הן תוצאה של מחשבות קודמות. לדוגמה, אם אנו רוצים לגרום למישהו לרצות ללכת לים, עלינו להבין אילו מחשבות עוברות בראשו לפני שהוא יחשוב על כך. אם נגיד לו את הדברים הנכונים שיגרמו לו לחשוב מחשבות שמובילות לרצון ללכת לים, הוא יתחיל לרצות זאת באופן טבעי. מה שמיוחד בתהליך הזה הוא שלרוב האנשים אין מודעות לכך שמישהו השפיע עליהם, הם לא יודעים למה הם חושבים את המחשבה הזו, ולכן לא יכירו בכך שמישהו שתל להם את המחשבה . מה זה קריאת מחשבות? קריאת מחשבות, לעומת זאת, מתייחסת להבנת מחשבות של אחרים על סמך פעולתם, דיבורם והתנהגותם. כל מחשבה, מסביר אליעד, היא גם סיבה וגם תוצאה. כאשר אדם חושב משהו, ה
לקרוא מחשבות, לשתול מחשבות, שפת גוף, איך אפשר לקרוא מחשבות של אנשים? קריאת רגשות, היכולת לקרוא מחשבות, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, טלפתיה, יכולת על חושית, יכולת על טבעית, אמני חושים, קוראי מחשבות, מתקשרים, מנטליסט
לקרוא מחשבות, לשתול מחשבות, שפת גוף, איך אפשר לקרוא מחשבות של אנשים? קריאת רגשות, היכולת לקרוא מחשבות, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, טלפתיה, יכולת על חושית, יכולת על טבעית, אמני חושים, קוראי מחשבות, מתקשרים, מנטליסט
... מחשבות, לשתול מחשבות, שפת גוף, איך אפשר לקרוא מחשבות של אנשים? קריאת רגשות, היכולת לקרוא מחשבות, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, טלפתיה, יכולת על חושית, יכולת על טבעית, אמני חושים, קוראי מחשבות, מתקשרים, מנטליסט האם באמת אפשר לקרוא מחשבות של אנשים? אנשים רבים מתעניינים בשאלה האם ניתן לקרוא מחשבות, לשתול מחשבות, ולזהות רגשות ורצונות של אחרים באמצעות שפת גוף או יכולות מיוחדות. אליעד מסביר את הנושא בצורה מפורטת וברורה, ומפרק את האפשרות הזאת לשני סוגים מרכזיים של מחשבות: מחשבות אקראיות ומחשבות סיבתיות. מה ההבדל בין מחשבה אקראית למחשבה סיבתית? מחשבות אקראיות הן מחשבות שאין להן סיבה גלויה שניתן להסיק ממנה על מה חושבים. לדוגמה, כאשר אדם הולך ברחוב ורואה רכב, הוא ... מספר הרכב ולחשוב עליו. במקרה כזה, אף אחד בעולם לא יכול באמת לדעת איזה מספר הוא ראה, כי זו מחשבה שנוצרה באופן אקראי לגמרי. גם אם אדם פותח ויקיפדיה על ערך אקראי וקורא אותו, אין אפשרות לאדם אחר לדעת על איזה ערך הוא הסתכל. לעומת זאת, מחשבות סיבתיות הן מחשבות שיש להן סיבה ברורה שניתן לזהות, או שהן מובילות להתנהגות ספציפית שאפשר לראות. לדוגמה, אם אדם ... הוא רוצה שיפסיקו להכאיב לו. מכאן אפשר להבין בבירור שהוא מרגיש כאב, ורוצה להפסיק את הכאב. המחשבה שלו ברורה והיא מתבטאת בצורה שניתן להסיק אותה באופן ישיר. איך אפשר לקרוא מחשבות באמצעות התנהגות של אנשים? אליעד מסביר שיש שתי דרכים הגיוניות לקרוא מחשבות או רגשות של אדם אחר: אם המחשבה או הרגש הם תוצאה של סיבות מסוימות שידועות לנו, אפשר להסיק מתוך אותן סיבות על מה האדם חושב. ... אפשר להסיק זאת מכיוון שרוב האנשים רוצים בכך, וזהו רצון נפוץ ומובן שיש לו סיבה ברורה. אם המחשבה או הרגש הם סיבה להתנהגות מסוימת של האדם, אפשר להבין את המחשבה מתוך ההתנהגות עצמה. לדוגמה, אם אדם מתנהג בצורה לחוצה, עצבנית או חסרת מנוחה, אפשר להסיק שהוא ... לו, אף אם אינו אומר זאת במפורש. ככל שיש יותר מידע על האדם, כך קל יותר להבין ולהסיק את המחשבות, הרגשות או הרצונות שלו. איך נוכלים או אמני חושים מצליחים לקרוא מחשבות? אליעד מסביר כיצד קוסמים, מתקשרים ונוכלים מצליחים לשכנע אחרים שהם מסוגלים לקרוא מחשבות, למרות שאין באמת יכולת כזו. הם עושים זאת בדרכים הבאות: אוספים מידע מוקדם על האדם, ומסיקים ממנו מסקנות לוגיות פשוטות. שותלים לאדם מחשבה מראש, ואז קוראים את המחשבה הזו כשהאדם חושב אותה, מבלי שהוא מבין שהוא הושפע מראש. גורמים לאדם לחשוף מידע בעצמו מבלי שהוא ...
איך לשתול מחשבות? איך לקרוא מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? שתילת מחשבות, לשנות מחשבות, למחוק מחשבות, איך ללמוד לשכנע? איך ללמוד NLP? מחיקת מחשבות, שינוי מחשבות
איך לשתול מחשבות? איך לקרוא מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? שתילת מחשבות, לשנות מחשבות, למחוק מחשבות, איך ללמוד לשכנע? איך ללמוד NLP? מחיקת מחשבות, שינוי מחשבות
... לשתול מחשבות? איך לקרוא מחשבות? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? שתילת מחשבות, לשנות מחשבות, למחוק מחשבות, איך ללמוד לשכנע? איך ללמוד NLP? מחיקת מחשבות, שינוי מחשבות איך לשתול מחשבות ולשכנע אנשים בצורה סמויה? אליעד כהן מסביר בהרצאה כיצד ניתן לשתול מחשבות, לשנות מחשבות של אחרים, למחוק מחשבות ולהשפיע על אנשים באופן סמוי או גלוי. ההרצאה פותחת בשאלה פשוטה: איך להשפיע על ... מהגג בגלל שריפה, אך אותו אדם מפחד, למרות שאין סיכון אמיתי. במקרה כזה, אי אפשר לשכנע את האדם ישירות, ויש צורך לפעול באופן עקיף, בשתילת מחשבות באופן מתוחכם. מהי הלוגיקה מאחורי שתילת מחשבות ושכנוע? אליעד מסביר כי המהות של שתילת מחשבות היא להבין את המנגנון והלוגיקה שמאחורי המחשבות והפעולות של האדם. לא מספיק לדעת מה לעשות בפועל, אלא חשוב להבין את המכניזם ... באמצעות דוגמה של עובד שמאחר לעבודה. אם אתה רוצה לגרום לו להגיע בזמן, אינך חייב להגיד לו זאת בצורה ישירה. במקום זאת, אתה יכול לשתול במוחו מחשבה עקיפה, למשל לומר לו שאדם מצליח כי הוא מגיע בזמן, וכך ליצור בתוכו קישור בין הצלחה להגעה בזמן, מבלי להגיד זאת ישירות. איך בונים את המחשבות כדי להשפיע על אדם אחר? כדי להשפיע על אדם בצורה אפקטיבית, אליעד מסביר שיש להבין את המבנה של המחשבות שלו: אלו רעיונות ואמונות מובילים אותו לפעולה או חוסר פעולה מסוימת. אם רוצים ... מכאן ניתן להוביל אותו לרצון לשמור על בריאות או לרדת במשקל, כדי שהרגעים שלו יהיו איכותיים יותר. אליעד מדגיש כי ההבנה של המבנה הפנימי של המחשבות מאפשרת ליצור מפת סיבתיות. מפה זו מראה אילו מחשבות מובילות לפעולות מסוימות, וכיצד ניתן להוביל את האדם, שלב אחר שלב, למחשבה או פעולה רצויה. אליעד משווה את זה לתרשים של בניין שבו יודעים לאן מוביל כל שביל וכל דלת. איך לבצע שתילת מחשבות או שכנוע עקיף? אליעד מסביר ששכנוע סמוי או עקיף הוא פעולה של שתילת רעיונות ... עקיפה כמו על העלאת משכורת, מאחר שיש קשר עקיף בין הדברים, וכך מגיעים לנושא הרצוי ללא התנגדות ישירה. כאשר אתה יודע את כל הסיבות והקשרים בין המחשבות, אתה יכול לעבור ממחשבה למחשבה עד שתגיע לנושא שאתה רוצה שהאדם יחשוב עליו או יעשה אותו. ההבנה הזאת מאפשרת לך גם להסיר התנגדויות באופן לא מודע, בלי שאותו אדם ירגיש שההתנגדות שלו נוטרלה. מה הקשר בין קריאת מחשבות לבין שתילת מחשבות? אליעד מסביר שקריאת מחשבות היא הצד השני של המטבע של שתילת מחשבות. כדי לדעת מה אדם חושב, עליך להבין מהם הרעיונות והסיבות העמוקות שמובילות אותו למחשבותיו ופעולותיו. כשאתה מבין את המבנה הזה, אתה יכול בקלות להבין או לקרוא את מחשבותיו. אותו מנגנון בדיוק מאפשר לך גם לשנות או למחוק
מחשבות טורדניות, מחשבה מטרידה, מחשבה אובססיבית, מחשבות פולשניות, ocd, מחשבה לא רציונלית, מחשבה לא הגיונית, מחשבות לא טובות, מחשבות לא רצויות, מחשבות לא רצוניות, מחשבות לא פוסקות, מחשבה טורדנית
מחשבות טורדניות, מחשבה מטרידה, מחשבה אובססיבית, מחשבות פולשניות, ocd, מחשבה לא רציונלית, מחשבה לא הגיונית, מחשבות לא טובות, מחשבות לא רצויות, מחשבות לא רצוניות, מחשבות לא פוסקות, מחשבה טורדנית
מחשבות טורדניות, מחשבה מטרידה, מחשבה אובססיבית, מחשבות פולשניות, ocd, מחשבה לא רציונלית, מחשבה לא הגיונית, מחשבות לא טובות, מחשבות לא רצויות, מחשבות לא רצוניות, מחשבות לא פוסקות, מחשבה טורדנית מדוע מחשבות טורדניות לא עוזבות אותנו? מחשבות טורדניות, שליליות, מטרידות ולא רצויות הן תופעה שכיחה מאוד. אליעד כהן מסביר שאנשים רבים נוטים להתמודד עם מחשבות אלו בדרך של הכחשה והתנגדות מוחלטת, אך פעולה זו דווקא גורמת להעצמתן. לדוגמה, כאשר עולה מחשבה שלילית כמו אני רוצה לפגוע בעצמי, או אני רוצה להרוג מישהו, התגובה הראשונית של רבים היא הכחשה מוחלטת, כמו זה לא נכון בכלל. אולם, המוח האנושי לא מסוגל לקבל הכחשה מוחלטת, מכיוון שלכל מחשבה בעולם יש היבט של אמת, ולו קטן ביותר. האם כל מחשבה נכונה במידה מסוימת? לפי אליעד כהן, כל מחשבה, גם המוזרה והשלילית ביותר, מכילה גרעין קטן של אמת. כשאדם אומר על מחשבה מסוימת שהיא לגמרי לא נכונה, המוח נכנס לוויכוח פנימי ומתחיל לתהות האם בכל זאת יש בה היגיון כלשהו. ויכוח זה מזין את המחשבה וגורם לה להופיע שוב ושוב, מה שמחזק את הנוכחות שלה בתודעה ויוצר מעגל מחשבתי שלילי מתמשך. לדוגמה, אם אדם חושב שהוא רוצה להתאבד, תגובה מיידית של אני בכלל לא רוצה להתאבד עשויה דווקא להגביר את הנוכחות של המחשבה. המוח מתקשה לקבל את ההצהרה הזו, כי תמיד קיימת במוחנו האפשרות הקטנה ביותר שגם הצד ההפוך נכון. המוח שואל האם באמת בכלל לא?, וכך מתחזקת המחשבה הטורדנית. איך להתמודד בצורה נכונה עם מחשבה מטרידה? הדרך הנכונה להתמודד עם מחשבות מטרידות, לפי אליעד כהן, היא להכיר במציאות באופן מאוזן. במקום הכחשה מוחלטת, יש להודות בכך שיש במחשבה גרעין מסוים של אמת, אבל הוא חסר משמעות ביחס לרצונות האמיתיים שלנו. לדוגמה, במקום להגיד אני בכלל לא רוצה להתאבד, ניתן לומר לעצמך: נכון, אולי יש בי צד קטן שמעוניין ... יותר לחיות. גישה זו מאפשרת למוח לקבל את האמת באופן שלא מעצים את המחשבה. למה הכחשה מוחלטת מגבירה מחשבות אובססיביות? אליעד כהן מסביר שכאשר אדם טוען באופן מוחלט נגד מחשבה כלשהי (בכלל לא נכון), המוח מזהה חוסר כנות פנימית. הוא אינו יכול לקבל הצהרה מוחלטת כל כך, ולכן מתחיל לפקפק ולהעלות את המחשבה שוב ושוב, עד שהאדם משתכנע שייתכן וה
שתילת מחשבות, התגוננות משתילת מחשבות, איך למנוע שתילת מחשבות? איך להימנע משתילת מחשבות? איך להתגונן משתילת מחשבות? איך להגן על עצמך משתילת מחשבות? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? מה לעשות כדי שלא ישקרו אותך? שכנוע
שתילת מחשבות, התגוננות משתילת מחשבות, איך למנוע שתילת מחשבות? איך להימנע משתילת מחשבות? איך להתגונן משתילת מחשבות? איך להגן על עצמך משתילת מחשבות? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? מה לעשות כדי שלא ישקרו אותך? שכנוע
... מחשבות, התגוננות משתילת מחשבות, איך למנוע שתילת מחשבות? איך להימנע משתילת מחשבות? איך להתגונן משתילת מחשבות? איך להגן על עצמך משתילת מחשבות? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? מה לעשות כדי שלא ישקרו אותך? שכנוע איך להגן על עצמך מפני שתילת מחשבות? כדי להתגונן מפני שתילת מחשבות, אליעד כהן מסביר קודם כל את משמעות המושג שתילת מחשבות. לדבריו, שתילת מחשבות מתרחשת כאשר אדם אחר גורם לך לחשוב מחשבה מסוימת, להרגיש רגש מסוים או לרצות משהו שאיננו מגיע ממך, אלא הוכנס למוחך באופן מלאכותי על ידי מישהו אחר. כלומר, זוהי פעולה שבה ... המוח וגורם לך להאמין שהמחשבות או הרצונות הם שלך, בעוד שבפועל הם לא. מדוע חשוב להבין את טכניקות שתילת המחשבות? אליעד כהן טוען שהדרך היחידה למנוע שתילת מחשבות במוח שלך היא להבין איך התהליך עובד. הוא משווה זאת לדוגמה של מופע קסמים. נניח שאתה מגיע למופע קסמים שבו קוסם לוקח אדם, חותך ... טוב יותר איך שתילת מחשבות עובדת, כך יהיה קשה יותר לאנשים לשתול בך מחשבות מבלי שתשים לב. אילו דוגמאות קיימות לטכניקות של שתילת מחשבות? אליעד נותן דוגמאות לשיטות פשוטות ונפוצות לשתילת מחשבות. למשל, שיטה אחת היא הקצנה של דברים, כלומר, לקחת רעיון מסוים ולהפוך אותו ליותר מוגזם, ובכך לשכנע אותך להאמין לו. שיטות נוספות ... משמעות המשפט ולהחדיר מחשבה סמויה לתוך מוחך, בלי שתשים לב לכך. כלומר, אם תדע לזהות את השינויים הקטנים והטריקים האלו בשפה או בטון, יהיה לך קל יותר להבין מתי מישהו מנסה לשתול בך מחשבה . מה לעשות בפועל כדי להימנע משתילת מחשבות? כדי להתגונן בפועל מפני שתילת מחשבות, אליעד כהן מציע ללמוד את כל הטכניקות השונות שקשורות לשתילת מחשבות. הוא ממליץ לחפש מידע על דרכי שכנוע, טכניקות של מניפולציות פסיכולוגיות, ואפילו כיצד לשקר ולרמות אנשים. ככל שתכיר טוב יותר את ... אצלך לחץ כדי לשתול מחשבה, תוכל לעצור ולומר לעצמך: רגע, יש כאן ניסיון להכניס אותי ללחץ כדי שאאמין למחשבה הזאת. ברגע שאתה מודע לטריקים, המוח שלך אוטומטית מתגונן ומונע את השפעת המחשבה הזרה. מה החשיבות של מודעות לטכניקות שתילת המחשבות בחיי היום - יום? אליעד כהן מדגיש את החשיבות של ההבנה הזו בחיי היום - יום. הסיבה המרכזית היא שאנשים כל הזמן משתמשים בטכניקות ... בקלות להכניס למוח שלך מחשבות, רצונות ואמונות שאתה בכלל לא מזדהה איתם. לעומת זאת, אם תפתח מודעות לטכניקות השתילה, תהיה פחות פגיע, ותוכל לשמור על עצמאות המחשבה והדעה האישית שלך. לסיכום, אליעד כהן מציין שאם אתה רוצה להיות בטוח שאף אחד לא ישתול בך מחשבות, אתה חייב להכיר וללמוד לעומק את השיטות של שתילת
מחשבות שליליות, מחשבות רעות, מחשבות אובדניות, מחשבות טורדניות, מחשבות מציקות, מחשבות חיוביות, דיכאון, יאוש, חרדה חברתית, חוסר אהבה עצמית, חוסר ביטחון עצמי, עצבות, שמחה
מחשבות שליליות, מחשבות רעות, מחשבות אובדניות, מחשבות טורדניות, מחשבות מציקות, מחשבות חיוביות, דיכאון, יאוש, חרדה חברתית, חוסר אהבה עצמית, חוסר ביטחון עצמי, עצבות, שמחה
מחשבות שליליות, מחשבות רעות, מחשבות אובדניות, מחשבות טורדניות, מחשבות מציקות, מחשבות חיוביות, דיכאון, יאוש, חרדה חברתית, חוסר אהבה עצמית, חוסר ביטחון עצמי, עצבות, שמחה איך להתמודד עם מחשבות שליליות ומחשבות טורדניות? אנשים רבים סובלים ממחשבות שליליות שונות, כמו מחשבות שליליות, מחשבות רעות, מחשבות אובדניות, מחשבות טורדניות, דיכאון, ייאוש, חרדה חברתית, חוסר אהבה עצמית וחוסר ביטחון עצמי. בהרצאה מפורטת זו, אליעד כהן מסביר איך להתמודד עם מחשבות אלו בעזרת ניתוח והטלת ספק בהנחות היסוד שמאחורי כל מחשבה שלילית, כדי להחליש אותן ואף להפסיקן לחלוטין. איך מתמודדים עם מחשבה שלילית כמו רע לי שאני כועס על עצמי? כדי להתמודד עם מחשבה שלילית, יש לפרק אותה להנחות יסוד ולשאול עליהן שאלות. למשל, אם אדם אומר: רע לי מזה שאני כועס על עצמי כי אני לא חושב שאצליח, ... שאני לא חושב שאצליח, ולכן הכעס אינו מוחלט? על ידי הטלת ספק בהנחות יסוד אלו, האדם רואה שישנן הרבה אפשרויות נוספות לפרש את המחשבה, ושהמציאות אינה חד - משמעית כפי שנראית לו. כך הוא מתחיל לשבור את עוצמת המחשבה השלילית. איך מטילים ספק במחשבות שמטרידות אותנו? אליעד נותן דוגמה נוספת: רע לי שאני לא מסוגל לקום בבוקר ולחייך ולאהוב את העולם. במקרה כזה, הוא ממליץ לשאול ... לאהוב את העולם? אולי אפשר לאהוב את העולם בלי לחייך, ואולי בכלל לא חייבים לאהוב את העולם? באמצעות שאלות אלה, האדם מבין שהמחשבה השלילית שלו מורכבת מהרבה הנחות שניתן לפקפק בהן ולהבין שהמצב אינו גרוע כפי שהוא חושב. מה עושים עם מחשבה שאנשים אחרים יותר מוצלחים ממני? דוגמה נוספת שאליעד מביא: רע לי כשאני חושב שמישהו אחר יותר טוב ממני. כאן, אליעד מסביר כיצד לפרק את המחשבה על ידי שאלות כגון: האם באמת האדם האחר יותר טוב ממני בכל התחומים? אולי הוא טוב ממני רק בתחום מסוים, אבל רע יותר בתחום אחר? האם ... מי אמר שאני חייב להיות הכי טוב? אולי אני לא חייב להיות הכי טוב, ואולי בכלל לא צריך להשוות את עצמי לאחרים? כך אפשר להבין שהמחשבה השלילית נובעת מהשוואה מוטעית או מוגזמת עם אחרים. למה רע לנו כשאחרים לא אוהבים אותנו? דוגמה נוספת: רע לי שאני רוצה לגרום ... רוצה שיאהבו אותי, כי זה דוחף אותי לשפר את עצמי? בעזרת פירוק המשפט ושאלות ספק, האדם יכול לגלות נקודות אור ויתרונות בתוך המחשבות השליליות. למה קשה לנו לשחרר מחשבות שליליות? אליעד מתאר דוגמה של אדם שמנסה לצאת ממקום עם מכונית, ויש לו מאחוריו מקום רב אך הוא לא מבחין בכך. הוא משווה זאת לאדם ששקוע במחשבות שליליות, שלמרות שיש לו הרבה דרכים לצאת מהבעיה, הוא לא רואה אותן כי הוא תקוע בחשכה של השקרים שלו. כשאדם מרגיש דיכאון, ייאוש או חרדה, הוא מתקבע על נקודת מבט אחת ושוכח שיש אינספור אפשרויות ופתחים להרגיש אחרת. הדרך לצאת היא לשאול שאלות ולהטיל ספק בכל מחשבה שעולה, כי האמת תפתח לו פתחים ליציאה מהתחושה השלילית. מה החשיבות של היצמדות לאמת בהתמודדות עם דיכאון? אליעד מדגיש שוב ושוב את החשיבות של היצמדות לאמת כדרך היחידה לצאת ממחשבות שליליות קשות. הוא אומר שכאשר האדם מדייק באמת שלו, גם אם האמת הזו כרגע כואבת, הוא יכול לפרוץ את המסכים והמחיצות של החרדה ... מסוימים, כמו למשל להרגיש קורבן או להאשים אחרים בבעיותיו. ההבנה של הסיבה לשקר תעזור לו להתחיל להיצמד לאמת ולהשתחרר מהמחשבות השליליות. בסיכום, כדי להיפטר מ
שתילת מחשבות, איך ללמוד לשתול מחשבות? איפה לומדים לשתול מחשבות? איך ללמוד על שתילת מחשבות? מסרים תת הכרתיים, איפה ללמוד איך לשכנע? איפה ללמוד מכירות? איך ללמוד איך לשכנע אנשים? איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? NLP
שתילת מחשבות, איך ללמוד לשתול מחשבות? איפה לומדים לשתול מחשבות? איך ללמוד על שתילת מחשבות? מסרים תת הכרתיים, איפה ללמוד איך לשכנע? איפה ללמוד מכירות? איך ללמוד איך לשכנע אנשים? איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? NLP
... מחשבות, איך ללמוד לשתול מחשבות? איפה לומדים לשתול מחשבות? איך ללמוד על שתילת מחשבות? מסרים תת הכרתיים, איפה ללמוד איך לשכנע? איפה ללמוד מכירות? איך ללמוד איך לשכנע אנשים? איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? NLP איך ללמוד לשתול מחשבות ולשכנע אנשים? היכולת לשתול מחשבות ולשכנע אנשים היא מיומנות מתקדמת, מבוססת על הבנת תהליכי חשיבה והשפעה. היכולת הזו נחשבת למיומנות שיכולה להשפיע על אחרים, ולגרום להם לקבל החלטות או לבצע פעולות שכרגע לא חשבו ... כהן, ישנם שני היבטים עיקריים שצריך להבין כדי לרכוש מיומנות זו. מה צריך לעשות בפועל כדי לשתול מחשבה? - מדובר בכיצד יש לשוחח, מה לומר, באילו תזמונים להשתמש ואילו מילים ומסרים להשפיע עליהם. איך לומדים לשתול מחשבות? - הכוונה היא לא ללמוד טריקים או שיטות ישירות, אלא לחקור ולהבין את התהליכים המנטליים שמובילים לכך שנוכל לשלוט במחשבות של אחרים. מהם השלבים שצריך לעבור כדי ללמוד את זה? השלב הראשון הוא הבנת הדרך בה מחשבות נשתלות בתודעתנו האישית. השתלת מחשבה איננה רק פעולה חיצונית שגורמת למישהו לחשוב משהו. השתלת מחשבה יכולה להיות תהליך שבו אדם מקבל רעיון או דעה, ושם את המחשבה הזו במוחו מבלי שהוא מודע לכך שהיא לא באמת הגיע ממנו. אליעד כהן מסביר שדרך טובה ללמוד את תהליך זה היא על ידי חקירה עצמית: רשום את מחשבותיך - תחום זה כולל את כל המחשבות שאתה חושב ביומיום. לדוגמה: אני חושב שכדאי לי לשנות דיאטה או אני חושב שזו חולצה יפה. הבנה של הגורמים למחשבות - אחרי שכתבת את המחשבה, עליך לשאול את עצמך: מה גרם לי לחשוב כך? האם ראיתי פרסומת? שמעת את דעתם של אחרים? ניתוח של החלטות יומיומיות קטנות - למשל, למה בחרת בגלידה בטעם מסוים או למה בחרת חולצה מסוימת? מהו הקשר בין הבנת מחשבותיך לבין היכולת לשתול מחשבות? כאשר אדם מבין את המנגנונים שגורמים לו לחשוב את מה שהוא חושב, הוא יכול ליישם את ההבנה הזו על אחרים. זה מאפשר לו לדעת איך להנחות מחשבות ולהשפיע על אחרים בצורה חכמה ויעילה. לדוגמה, על ידי הבנה של הדרך בה תודעתו של אדם קולטת ומפנימה רעיונות, ניתן להשפיע עליו ולהנחות את תהליך החשיבה שלו. האם קיימת שיטה שתמיד ... שיגרמו לו לחשוב בדרך מסוימת. המטרה היא להבין את דפוסי החשיבה של אחרים ולהיות מסוגל להנחות את המחשבות האלה בצורה שתועיל לך. מהי הדרך היעילה ביותר ללמוד לשתול מחשבות? אליעד כהן מציע מספר צעדים על מנת להבין ולהשתלט על האומנות של שתילת מחשבות: שאל את עצמך כל הזמן למה עשיתי את זה? - תשאל את עצמך תמיד מה גרם לך לעשות משהו, אפילו פעולות יומיומיות פשוטות. בדוק כיצד גורמים חיצוניים משפיעים עליך - בחן את ההשפעה של ... הדברים, תוכל לזהות דפוסים דומים אצל אחרים ולהשפיע עליהם. מה צריך לזכור בתהליך הלמידה של שתילת מחשבות? היכולת לשלוט במחשבות ולהשפיע על אחרים היא יכולת נרכשת, אך היא דורשת עבודה עצמית מתמדת והבנה מעמיקה של איך המחשבות נוצרות אצלך. החקירה העצמית היא הדרך הטובה ביותר, ואם תתחיל לשאול את עצמך את השאלות הנכונות, תוכל בסופו של דבר ללמוד לשתול מחשבות, לשכנע ולהשפיע על אחרים בצורה מכוונת ומודעת. איך ללמוד NLP? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך להשתיל מחשבות לתת מודע? איך עובדים מסרים תת - הכרתיים? איך ללמוד לשתול מחשבות ולשכנע אנשים? שתילת מחשבות ושכנוע אנשים הם יכולות מתוחכמות, המבוססות על הבנה עמוקה של תהליכי חשיבה והשפעה. קיימים שני היבטים חשובים שצריך להבין כדי לרכוש מיומנות זו: 1. מה בדיוק צריך לעשות כדי לשתול ...
איך לחשוב חיובי? חשיבה חיובית, חשיבה שלילית, איך לא לחשוב שלילי? מחשבות רעות, מחשבות טובות, להתחבר לטוב, להאמין לטוב, מחשבה חיובית, מחשבות חיוביות
איך לחשוב חיובי? חשיבה חיובית, חשיבה שלילית, איך לא לחשוב שלילי? מחשבות רעות, מחשבות טובות, להתחבר לטוב, להאמין לטוב, מחשבה חיובית, מחשבות חיוביות
... לחשוב חיובי? חשיבה חיובית, חשיבה שלילית, איך לא לחשוב שלילי? מחשבות רעות, מחשבות טובות, להתחבר לטוב, להאמין לטוב, מחשבה חיובית, מחשבות חיוביות איך להפסיק לחשוב שלילי ולהתחיל לחשוב חיובי באמת? אנשים רבים מבינים שהרגשות שלהם מושפעים מהחשיבה שלהם, ושמחשבות חיוביות יוצרות תחושה טובה, בעוד מחשבות שליליות מובילות לתחושות שליליות. אך לעיתים, כשאדם מנסה להילחם בשליליות על ידי מחשבות חיוביות בכוח, הוא עלול להרגיש גרוע יותר. זה קורה כי המוח שלו פשוט לא מאמין למחשבות החיוביות האלה, ולכן מתנגד להן ומחזק דווקא את השליליות. למה קשה לאנשים שליליים להאמין למחשבות חיוביות? אנשים שנמצאים במצב שלילי מאוד נוטים להטיל ספק במחשבות החיוביות כאשר אלו עולות במוחם. הם נצמדים לפתע לאמת ... זה בכלל לא טוב, אולי זה לא מספיק טוב, אולי זה לא מושלם?. כלומר, המוח שלהם פוסל מחשבות חיוביות בקלות, בעוד המחשבות השליליות מתקבלות אצלם כאמת מובנת מאליה. לדוגמה, אם ... בכוח? הטעות המרכזית היא שאנשים מנסים ישר לחשוב חיובי, במקום להפסיק קודם כל את המחשבות השליליות. אי אפשר להכריח את המוח להאמין למחשבות חיוביות כשהוא עדיין מאמין בשליליות. המאמץ להאמין במשהו חיובי בכוח, בלי להפסיק להאמין במחשבות השליליות קודם לכן, מתיש את האדם ומוביל לכך שהוא ... כל להפסיק לחשוב שלילי. בשלב הראשון צריך להגיע למצב נייטרלי, שבו האדם לא בטוח שהמחשבה השלילית נכונה. כאשר מופיעה מחשבה שלילית, צריך פשוט להטיל בה ספק. למשל, אם המחשבה היא אני לא אצליח בעבודה, האדם צריך לשאול את עצמו: ... המטרה היא להגיע לנקודה שבה האדם אומר לעצמו אני לא יודע. כשאדם כבר לא בטוח שהמחשבה השלילית היא אמת, הוא נפתח יותר לקבלת מחשבות חיוביות. רק אחרי שהמחשבות השליליות נחלשות, יש מקום להכניס מחשבות חיוביות. חשוב להדגיש שכאשר מגיעות מחשבות חיוביות, יש לתת להן מקום ולא להטיל בהן ספק כמו שנהוג לעשות. בשיטה זו האדם שובר את הדפוס שבו רק המחשבות השליליות נתפסות כאמינות. איך השיטה הזאת עובדת בתחום ... רעה, הוא לא צריך להכריח את עצמו לחשוב שהזוגיות טובה. במקום זאת, עליו להטיל ספק במחשבות השליליות שלו: אולי הזוגיות לא באמת גרועה כמו שנדמה ... כשאדם כבר לא בטוח לגמרי שהזוגיות שלו גרועה, התחושה הרעה פוחתת, ויש הזדמנות למחשבות חיוביות לעלות באופן טבעי, בלי שיצטרך להיאבק בהן. ... לא חייבים לאהוב את עצמך, אלא רק להפסיק לשנוא? הרבה אנשים מנסים לשכנע את עצמם במחשבות חיוביות כמו אני אוהב את עצמי, אני בעל ערך, אבל אינם ... בשליליות. הדרך הנכונה היא קודם כל פשוט להפסיק לשנוא את עצמך, להפסיק להאמין במחשבות כמו אני חסר ביטחון או אין לי ערך. כאשר אדם מגיע ... יכול להתחיל לבנות בהדרגה אמונה חיובית. בשלב זה, יהיה לו הרבה יותר קל לקבל את המחשבות החיוביות האלו בלי להטיל בהן ספק. למה לא כדאי לרדוף ... הטוב כשעדיין לא ברחו מהרע. הם רוצים להכניס חיוביות לחייהם, אך הם עדיין תקועים במחשבות שליליות. זה דומה למישהו שנחנק ומנסה ישר לחנוק את מי ...
מחשבות אסוציאטיביות, מחשבות אקראיות, איך נוצרות מחשבות? איך נוצרים חלומות? למה אני חושב על משהו? איך נוצרת מחשבה? איך נוצר חלום? תגובות רגשיות, אסוציאציות אקראיות, מחשבה אסוציאטיבית, מחשבה אקראית, מחשבות סיבתיות או אקראיות
מחשבות אסוציאטיביות, מחשבות אקראיות, איך נוצרות מחשבות? איך נוצרים חלומות? למה אני חושב על משהו? איך נוצרת מחשבה? איך נוצר חלום? תגובות רגשיות, אסוציאציות אקראיות, מחשבה אסוציאטיבית, מחשבה אקראית, מחשבות סיבתיות או אקראיות
מחשבות אסוציאטיביות, מחשבות אקראיות, איך נוצרות מחשבות? איך נוצרים חלומות? למה אני חושב על משהו? איך נוצרת מחשבה? איך נוצר חלום? תגובות רגשיות, אסוציאציות אקראיות, מחשבה אסוציאטיבית, מחשבה אקראית, מחשבות סיבתיות או אקראיות מהן מחשבות אסוציאטיביות ואקראיות ואיך הן נוצרות? המחשבות שלנו במהלך היום רבות ומגוונות. כל אדם חושב מחשבות שונות, אך יש שאלה מרכזית - למה דווקא אלו המחשבות שאנחנו חושבים? איך נוצרות מחשבות? לדוגמה, מחשבות רבות נובעות בצורה אסוציאטיבית, כלומר, משהו שראינו או שמענו במהלך היום יגרום לנו לחשוב על משהו אחר, באופן טבעי. לדוגמה, אם מישהו יגיד את המילה שועל, מה קופץ לנו לראש? כל אחד יחשוב על משהו שונה. למה דווקא הדבר הזה עולה לנו במחשבה? לכאורה, המילה שועל היא שגרמה לנו לחשוב על אותו דבר. זהו תהליך שנראה כאילו יש לו סיבה - המילה הזכירה לנו את המחשבה. אך מה אם היינו יכולים לחשוב על משהו אחר? למה דווקא זה? יש כאן רכיב של אקראיות. האסוציאציה שצצה במחשבה לא תמיד נראית בהכרח כרצונית. בנוגע לחלומות, המצב דומה. כשאנחנו חולמים בלילה, בדרך כלל החלום נוגע לדברים ... על טיסה, אך יש גם אפשרות שחלמנו על משהו אחר, לא קשור למטוס. גם כאן יש מימד של אקראיות. מהו תהליך האסוציאציה וכיצד הוא משפיע על המחשבות? תהליך האסוציאציה הוא אחד הגורמים לכך שאנחנו חושבים את המחשבות שאנחנו חושבים, אך יש כאן גם אלמנט של אקראיות. למרות שהמחשבה שלנו נראית כתגובה לדבר שקרה, אין תמיד הסבר ישיר או ברור למה דווקא המחשבה הזו קפצה לנו לראש. הבחירה הזאת היא לא תמיד בהכרח סיבתית, אלא פעמים רבות גם אקראית. האם התנהגותינו נובעת ... לקרות? ייתכן בהחלט שבחירה כזו, של לא להתעלל בילדים, תהיה גם בחירה אקראית לחלוטין, שיכולה להתפתח למרות החוויות שעבר. איך זה קשור למחשבות שלנו? המחשבות שלנו הן לא תמיד סיבתיות באופן מוחלט. מצד אחד, יש סיבה למה אנחנו חושבים על דבר מסוים, אך מצד שני, אנחנו יכולים לחשוב גם על דברים אחרים, ובכך המחשבות שלנו נראות כמשהו שיכול להיות גם אקראי. יש מקום למרווח של אקראיות במחשבות, שגורם לנו לפעמים להרגיש שהמחשבות הופיעו משום מקום. איך נוצרים חלומות? מהם תהליכי מחשבה אסוציאטיביים? מה ההשפעה של התעללות בילדות על התנהגות הילד? מחשבות אקראיות ומחשבות סיבתיות - כיצד הן נבדלות? מהו מנגנון האסוציאציה במחשבות? מהן מחשבות אסוציאטיביות ואקראיות ואיך הן נוצרות? ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מחשבות, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מחשבות, איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטורינג, מאמן למציאת עבודה, מאמן לחיים בנושאי מחשבות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4531 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 20:33:04 - wesi1