... מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים,
למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח?
לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים למה למכור כמה מוצרים במקום מוצר אחד? כאשר מוכרים מוצר ... בודד. הסיבה לכך פשוטה - הלקוחות שונים זה מזה, חלקם יחשבו
שהמוצר יקר מדי, ואחרים יחשבו שהמחיר הוגן ואולי אף נמוך מדי. כדי לא להפסיד אף לקוח וכדי ... תמיד שיהיו לנו מספר מוצרים או שירותים להציע. מה עושים
כשהלקוח אומר יקר לי ומבקש הנחה? ניקח לדוגמה מצב שבו אנחנו מוכרים ללקוח רכב, והלקוח אומר
שהמחיר גבוה מדי עבורו. במצב כזה, האינסטינקט הראשוני שלנו הוא לתת ללקוח הנחה כדי לסגור ... יותר. לדוגמה, אם הלקוח מתעניין ברכב במחיר מסוים ואומר
שהמחיר יקר, אפשר להציע לו דגם מעט זול יותר עם מפרט נמוך יותר, ולהסביר לו שהוא אמנם זול ... שלו גבוהה יותר, למרות המחיר הנמוך. איך להימנע ממצב שבו
המחיר זול מדי עבור הלקוח? מצד שני, יכול להיווצר מצב הפוך, שבו אנחנו מציעים מוצר ללקוח ... אך בעצם יש כאן בעיה: ייתכן מאוד שאותו לקוח היה מוכן לשלם
מחיר גבוה יותר על מוצר איכותי ויוקרתי יותר. אם לא נציע לו
מוצר יקר יותר, למעשה נפסיד הזדמנות למקסם את הרווח. לכן, חשוב שנהיה ערוכים עם סל מוצרים או חבילת שירותים שבהם יהיה גם
מוצר יקר יותר, איכותי יותר, ובעל מפרט גבוה יותר. כך, ברגע שהלקוח מרוצה מהמחיר הבסיסי, ... היא שכל מצב מוביל לפגיעה ברווחים: אם יש רק מוצר אחד
והלקוח אומר יקר לי, אנחנו חייבים לתת הנחה כדי למכור, וכך נפסיד חלק מהרווח. אם הלקוח אומר ... הוגן - ללקוחות שרוצים איכות במחיר סביר. מוצר פרימיום
במחיר יקר - ללקוחות שמוכנים לשלם יותר ולקבל ערך גבוה יותר. בגישה כזו אפשר להציע לכל לקוח ... מהורדת מחירים? שימוש בטכניקה של מוצר חלופי זול יותר או
יקר יותר, מאפשר לנו למעשה להימנע ממצב שבו אנו חייבים להוריד מחירים. ברגע שיש לנו ... ומרוצה ממנו, קל לנו להציע לו שדרוגים, שירותים נלווים, או
מוצרים יקרים יותר בפעמים הבאות. זה מאפשר להגדיל באופן עקבי את המחירים ואת הרווח הממוצע ... לקבל הנחה איך לא להוריד מחירים? איך להרוויח כמה שיותר?
מוצרים יקרים מוצרים זולים הורדת מחירים תהליך מכירה - איך למכור נכון ולהרוויח יותר שלום ... נסביר את הרעיון. אנחנו מציעים מוצר ללקוח. יכול להיות
שהמוצר יקר ללקוח, ויכול להיות שהוא זול ללקוח. אם, לדוגמה, אנחנו מציעים מוצר במחיר של שקל, ייתכן שהלקוח יגיב:
זה יקר לי, אני רוצה הנחה. מנגד, ייתכן שהוא יאמר: המחיר טוב, תביא לי עוד אחד. ... לשני המצבים הללו. אם נמכור ללקוח רכב, לדוגמה, והוא יגיד
שזה יקר לו - נוכל להציע לו הנחה. אבל אם ניתן לו הנחה, נרוויח פחות. לכן, עדיף לנו ... נמוך יותר, אך עדיין באיכות טובה. נוכל לומר לו: אתה חושב שזה
יקר? יש לי מוצר דומה, כמעט באותה רמה, אך במחיר נמוך יותר. כך, במקום להפחית את ... עבור מוצר טוב יותר. אנחנו עלולים לפספס הזדמנות למכור לו
מוצר יקר יותר שהיה מתאים לו. לכן, כאשר הלקוח מסכים למחיר, כדאי לומר לו: אם אתה כבר רוכש ... אם יש לכם רק מוצר אחד למכירה - אתם מפסידים. אם הלקוח אומר
שזה יקר לו, אתם נאלצים לתת הנחה ולהפסיד רווחים. אם הלקוח לא מתלונן על המחיר ומוכן ... - יכול להיות שהוא היה מוכן לשלם יותר, אבל אתם לא הצעתם לו
מוצר יקר יותר. לכן, תמיד עדיף שיהיה טווח רחב של מוצרים: מוצר בסיסי במחיר נמוך יותר, כך ... במחיר הוגן, כך שהלקוחות הרגילים יוכלו לרכוש. מוצר יוקרתי
במחיר גבוה יותר, כך שתוכלו להגדיל את הרווחים עם לקוחות שמוכנים לשלם יותר. כך ניתן להציע מוצר זול בלי להפסיד, ומנגד להציע
מוצר יקר בלי לפספס לקוחות שמוכנים לשלם יותר. תחשבו על זה! ואם אתם רוצים מידע נוסף על ... להרוויח כמה שיותר? לקוח שרוצה לקבל הנחה, לקוח שרוצה הנחה,
מוצרים יקרים, מוצרים זולים, איך לא להוריד מחירים? הורדת מחירים ...