אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
למה למכור כמה מוצרים במקום מוצר אחד?

כאשר מוכרים מוצר ללקוח, המטרה המרכזית של כל עסק היא להרוויח כמה שיותר. כדי להצליח בכך, עלינו לוודא שתהליך המכירה כולל כמה אפשרויות מוצרים ולא רק מוצר בודד. הסיבה לכך פשוטה - הלקוחות שונים זה מזה, חלקם יחשבו שהמוצר יקר מדי, ואחרים יחשבו שהמחיר הוגן ואולי אף נמוך מדי. כדי לא להפסיד אף לקוח וכדי למקסם את הרווחים, כדאי תמיד שיהיו לנו מספר מוצרים או שירותים להציע.

מה עושים כשהלקוח אומר "יקר לי" ומבקש הנחה?

ניקח לדוגמה מצב שבו אנחנו מוכרים ללקוח רכב, והלקוח אומר שהמחיר גבוה מדי עבורו. במצב כזה, האינסטינקט הראשוני שלנו הוא לתת ללקוח הנחה כדי לסגור עסקה. אך פעולה כזו מובילה להקטנת הרווחים בעסק. כדי להימנע מהפסד רווחים, כדאי לנו להציע ללקוח מוצר חלופי שהוא מעט זול יותר, אך בהתאם - פחות טוב, או מציע מפרט בסיסי יותר.

לדוגמה, אם הלקוח מתעניין ברכב במחיר מסוים ואומר שהמחיר יקר, אפשר להציע לו דגם מעט זול יותר עם מפרט נמוך יותר, ולהסביר לו שהוא אמנם זול יותר אך עדיין איכותי. בצורה זו, הלקוח מרגיש שקיבל פתרון שמתאים לו, ואנחנו מרוצים מכך שלא ויתרנו על רווחים באמצעות הנחה.

חשוב לציין שלפעמים נוכל אפילו להרוויח יותר על המוצר הזול יותר, כי ייתכן והרווחיות שלו גבוהה יותר, למרות המחיר הנמוך.

איך להימנע ממצב שבו המחיר זול מדי עבור הלקוח?

מצד שני, יכול להיווצר מצב הפוך, שבו אנחנו מציעים מוצר ללקוח והוא אומר: "המחיר טוב, אני רוצה לקנות אותו". לכאורה מדובר במצב טוב, אך בעצם יש כאן בעיה: ייתכן מאוד שאותו לקוח היה מוכן לשלם מחיר גבוה יותר על מוצר איכותי ויוקרתי יותר. אם לא נציע לו מוצר יקר יותר, למעשה נפסיד הזדמנות למקסם את הרווח.

לכן, חשוב שנהיה ערוכים עם "סל מוצרים" או "חבילת שירותים" שבהם יהיה גם מוצר יקר יותר, איכותי יותר, ובעל מפרט גבוה יותר. כך, ברגע שהלקוח מרוצה מהמחיר הבסיסי, אפשר להציע לו שדרוג: "אם כבר בחרת במוצר הזה, אולי תרצה מוצר טוב יותר שיעלה קצת יותר, אבל יתן לך הרבה יותר ערך ותועלת?" בצורה כזו הלקוח יכול לבחור בעצמו את המוצר שמתאים לו, ואנחנו יכולים להגדיל את המכירה והרווח.

מדוע לא מספיק למכור מוצר אחד בלבד?

הסיבה המרכזית לכך שלא כדאי למכור רק מוצר אחד בעסק, היא שכל מצב מוביל לפגיעה ברווחים:
  • אם יש רק מוצר אחד והלקוח אומר "יקר לי", אנחנו חייבים לתת הנחה כדי למכור, וכך נפסיד חלק מהרווח.
  • אם הלקוח אומר "המחיר טוב לי" והוא מוכן לשלם, נפספס את ההזדמנות למכור לו מוצר יוקרתי ויקר יותר שהיה אולי מעוניין לקנות.
לכן, תמיד עדיף שיהיה לנו טווח של מוצרים:
  • מוצר בסיסי במחיר נמוך יותר - ללקוחות שמבקשים הנחה ולא מוכנים לשלם יותר.
  • מוצר ביניים במחיר הוגן - ללקוחות שרוצים איכות במחיר סביר.
  • מוצר פרימיום במחיר יקר - ללקוחות שמוכנים לשלם יותר ולקבל ערך גבוה יותר.
בגישה כזו אפשר להציע לכל לקוח בדיוק את מה שמתאים לו, ולהגדיל באופן משמעותי את הרווח הכולל בעסק.

איך כל זה מסייע להימנע מהורדת מחירים?

שימוש בטכניקה של "מוצר חלופי" זול יותר או יקר יותר, מאפשר לנו למעשה להימנע ממצב שבו אנו חייבים להוריד מחירים. ברגע שיש לנו כמה מוצרים, אנחנו אף פעם לא נמצאים בלחץ לתת הנחה ללקוח. במקום להוזיל מוצר ספציפי, פשוט מעבירים את הלקוח למוצר או שירות שמתאים לתקציב שלו.

איך להעלות מחירים בצורה חכמה בעסק?

ברגע שיש לנו מגוון מוצרים רחב, אנו יכולים גם להעלות מחירים ביתר קלות. אם לקוח מסוים רוכש מאיתנו מוצר בסיסי ומרוצה ממנו, קל לנו להציע לו שדרוגים, שירותים נלווים, או מוצרים יקרים יותר בפעמים הבאות. זה מאפשר להגדיל באופן עקבי את המחירים ואת הרווח הממוצע מכל לקוח, מבלי לאבד לקוחות שלא רוצים לשלם מחירים גבוהים.

לסיכום, תמיד כדאי שיהיה מגוון של מוצרים ושירותים בעסק, וכך ניתן יהיה להתמודד בצורה אידיאלית עם כל סיטואציית מכירה ולהגדיל את רווחי העסק לאורך זמן.
תהליך מכירה - איך למכור נכון ולהרוויח יותר

שלום חברים, הפעם נדבר על תהליך המכירה. כאשר מוכרים מוצר ללקוח, אם אנחנו רוצים להרוויח כמה שיותר, עלינו לוודא שיש לנו כמה מוצרים להציע ללקוח - ולא רק מוצר אחד. נסביר את הרעיון.

אנחנו מציעים מוצר ללקוח. יכול להיות שהמוצר יקר ללקוח, ויכול להיות שהוא זול ללקוח. אם, לדוגמה, אנחנו מציעים מוצר במחיר של שקל, ייתכן שהלקוח יגיב: "זה יקר לי, אני רוצה הנחה". מנגד, ייתכן שהוא יאמר: "המחיר טוב, תביא לי עוד אחד".

להיות ערוכים לכל תרחיש

עלינו להיות ערוכים לשני המצבים הללו. אם נמכור ללקוח רכב, לדוגמה, והוא יגיד שזה יקר לו - נוכל להציע לו הנחה. אבל אם ניתן לו הנחה, נרוויח פחות. לכן, עדיף לנו במקום לתת לו הנחה, להציע לו מוצר נוסף במחיר נמוך יותר, אך עדיין באיכות טובה. נוכל לומר לו: "אתה חושב שזה יקר? יש לי מוצר דומה, כמעט באותה רמה, אך במחיר נמוך יותר". כך, במקום להפחית את המחיר ולפספס רווחים, אנחנו פשוט נותנים ללקוח מוצר זול יותר ועדיין משאירים רווח טוב.

יתרה מכך, ייתכן שאפילו נרוויח יותר מהמוצר הזול יותר, מכיוון שלעתים הרווחיות של מוצרים מסוימים גבוהה יותר גם אם המחיר שלהם נמוך יותר.

מה עושים כשהלקוח מוכן לשלם יותר?

ומה קורה אם הלקוח דווקא מרוצה מהמחיר? נניח שאנחנו מוכרים לו רכב והוא אומר: "אחלה מחיר, אני לוקח". במקרה כזה, אנחנו למעשה נכשלנו - כי ייתכן שהוא היה מוכן לשלם יותר עבור מוצר טוב יותר. אנחנו עלולים לפספס הזדמנות למכור לו מוצר יקר יותר שהיה מתאים לו. לכן, כאשר הלקוח מסכים למחיר, כדאי לומר לו: "אם אתה כבר רוכש את זה, יש לי גם מוצר ברמה גבוהה יותר, שעולה יותר אך מציע ערך גדול יותר". כך, במקום להשאיר אותו עם הרכישה הבסיסית, ניתן להציע לו שדרוג ולמקסם את הרווחים.

מסקנה: לא למכור רק מוצר אחד!

לסיכום, אם יש לכם רק מוצר אחד למכירה - אתם מפסידים. אם הלקוח אומר שזה יקר לו, אתם נאלצים לתת הנחה ולהפסיד רווחים. אם הלקוח לא מתלונן על המחיר ומוכן לשלם - יכול להיות שהוא היה מוכן לשלם יותר, אבל אתם לא הצעתם לו מוצר יקר יותר. לכן, תמיד עדיף שיהיה טווח רחב של מוצרים:
  • מוצר בסיסי במחיר נמוך יותר, כך שהלקוח שלא רוצה לשלם הרבה עדיין יקנה מכם.
  • מוצר ביניים במחיר הוגן, כך שהלקוחות הרגילים יוכלו לרכוש.
  • מוצר יוקרתי במחיר גבוה יותר, כך שתוכלו להגדיל את הרווחים עם לקוחות שמוכנים לשלם יותר.
כך ניתן להציע מוצר זול בלי להפסיד, ומנגד להציע מוצר יקר בלי לפספס לקוחות שמוכנים לשלם יותר.

תחשבו על זה! ואם אתם רוצים מידע נוסף על הגדלת מכירות, ניהול עסק נכון, ושיווק חכם - היכנסו לאתר וקבלו מידע נוסף. שיהיה בהצלחה!
איך להעלות מחירים? איך להרוויח כמה שיותר? לקוח שרוצה לקבל הנחה, לקוח שרוצה הנחה, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, איך לא להוריד מחירים? הורדת מחירים
תלונות בעסקים מחיר רגישות כמות השירותים למכור מוצרי דוגמה תמחור מגוון מוצרים באמצעות הנחה ללקוח אומר יקר לי איך לא לתת איך לא לתת הנחה איך לא לתת הנחה ללקוח איך לא לתת הנחה ללקוחות איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים בעסקים הגדלת כמות הגדלת כמות מוצרים הגדלת כמות שירותים הגדלת מכירות הגדלת מכירות בעסק הגדלת רווחיות הגדלת רווחים הגדלת רווחים בעסק הורדת מחירים הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המוצר שלך המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הנחה הנחה ללקוח הנחה ללקוחות הנחות העלאת העלאת מחיר העלאת מחירים התנגדות למחיר התנגדות מחיר חבילות מוצרים חבילות שירותים יקר יקר לי יקר ללקוח כמה כמה מוצרים כמה מוצרים למכור כמות המוצרים כמות השירותים כמות מוצרים לא לתת הנחה לא לתת הנחה ללקוח לא לתת הנחה ללקוחות להגדיל את המכירות להגדיל את הרווחים בעסק להגדיל את כמות המוצרים להגדיל מכירות להגדיל רווחיות להגדיל רווחים להגדלת רווחים להוריד את המחיר להוריד מחיר להעלות את המחיר להעלות מחיר להתווכח על המחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה למכור למה למכור כמה מוצרים למכור למכור כמה מוצרים למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרי למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקבוע מחיר לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוח שאומר יקר לי לקוחות לתמחר לתת לתת הנחה לתת הנחה ללקוח לתת הנחה ללקוחות מוצר מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מוצרים למכור מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מכירות מכירות בעסק מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר עסק עסקים קביעת מחיר קשה למכור מוצר יקר רווחיות רווחים בעסק תמחור
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר איך ניתן להרוויח ממתן הנחה? כיצד ניתן להרוויח יותר במתן הנחה ללקוח? האם מתן הנחה תמיד מצמצם את הרווח? לעיתים, ניהול נכון של הנחה יכול להוביל להגדלת הרווח הכולל, ולא להפסד. ישנם דרכים לשפר את תנאי העסקה במקביל להורדת המחיר, ולנצל את ההנחה כדי למקסם את הרווח. במהלך ניהול משא ומתן, ישנם מצבים שבהם הלקוח דורש הנחה או כאשר ידוע מראש שיהיה צורך להוריד את המחיר. הנחה לא תמיד חייבת להיתפס כוויתור, ניתן להפוך אותה לכלי לשיפור העסקה ולהרוויח יותר תוך כדי נתינתה. למשל, במקום לתת הנחה ישירות, ניתן להוסיף תנאים אשר יועילו גם למוכר. איך למקסם את ההנחה ולמנוע הפסדים? הדרך למקסם את ההנחה היא קודם כל, לבקש תמורה בתמורה להנחה. במקום להוריד את המחיר באופן חד - צדדי, ניתן לשפר את תנאי העסקה על ידי בקשה לשיפור בתנאי תשלום. לדוגמה, במקום שהלקוח ישלם בשוטף + 30, אפשר לבקש ממנו לשלם מראש או לשלם מקדמה. בכך, ניתן לשפר את תזרים המזומנים ומקטינים את הסיכון הכלכלי. שיטה נוספת היא להגדיל את היקף העסקה. ניתן להציע
התנגדות מחיר סמויה, למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא רוכש? התנגדות סמויה של מחיר יקר, למה תמיד המחיר כן קובע? למה אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח לסגור עסקה? התנגדויות מכירה של מוצר, התנגדויות עסקה, התנגדויות לקוח, איך למכור מוצר יקר? למה תמיד זאת התנגדות מחיר? התנגדות מחיר גלויה, לתת הנחה ללקוח, איך המחיר משפיע על המכירה? תמחור מוצר ללקוח, למה באמת הלקוח לא רוכש? מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? חשיבות התמחור, לתמחר נכון, התנגדות מחיר יקר
התנגדות מחיר סמויה, למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא רוכש? התנגדות סמויה של מחיר יקר, למה תמיד המחיר כן קובע? למה אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח לסגור עסקה? התנגדויות מכירה של מוצר, התנגדויות עסקה, התנגדויות לקוח, איך למכור מוצר יקר? למה תמיד זאת התנגדות מחיר? התנגדות מחיר גלויה, לתת הנחה ללקוח, איך המחיר משפיע על המכירה? תמחור מוצר ללקוח, למה באמת הלקוח לא רוכש? מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? חשיבות התמחור, לתמחר נכון, התנגדות מחיר יקר וכאן ניתן נקודת מבט חשובה, לגבי התנגדויות מכירה של מוצר. כי יש סוגים שונים של התנגדויות מכירה. לפעמים הלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר יקר לו. ולפעמים הלקוח לא רוכש את המוצר, כי
מבצעי מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים
... מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים והפעם נדבר על אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות, כאשר הם מציגים ללקוח מוצר שכרגע נמכר בהנחה כלשהי או
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה?
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? והפעם נדבר לגבי עניין של נתינת הנחה ללקוח. ונסביר, שכאשר לקוח מבקש שניתן לו הנחה, יש כאן כמה נושאים שצריך להתבונן בהם וכמה שאלות שצריכים לשאול את עצמנו: 1 - האם לתת הנחה ללקוח? 2 - כמה הנחה לתת ל
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
... עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי האם כדאי להעביר משימות בעסק לאאוטסורסינג או לבצע אותן בעצמך? עסקים רבים ניצבים בפני השאלה האם נכון מבחינה כלכלית להעביר משימות שונות בעסק לאאוטסורסינג (מיקור חוץ), או להמשיך לבצע אותן באופן עצמאי. אליעד כהן מסביר את ההיגיון מאחורי ההתלבטות הזאת, באמצעות דוגמה מפורטת של עורך דין שלוקח ... שעה שאותה הוא יכול לנצל לפגישה עם לקוח ולהרוויח סכום גבוה יותר. לכאורה, אם ניתן להעסיק עובד ניקיון ב - 100 שקלים לשעה, אז ברור שמשתלם יותר לעורך הדין לקחת לקוח נוסף באותה שעה ולהרוויח בפועל 400 שקלים יותר (הכנסה של 500 שקלים, מינוס 100 שקלים ששולמו לעובד). ההיגיון הכלכלי כאן ברור - פעולות שאפשר לבצע בפחות כסף ממה שבעל העסק מרוויח לשעה, עדיף להעביר לאדם אחר, ועל ידי כך להרוויח את ההפרש הכספי. אותו עיקרון תקף גם לגבי משימות נוספות כמו שיחות טלפון, מענה ללקוחות או כתיבת הצעות מחיר. מתי בכל זאת כדאי לבצע משימות בעצמך ולא להעביר לאאוטסורסינג? למרות ההיגיון הכלכלי הפשוט, אליעד כהן מדגיש שהמציאות העסקית מורכבת יותר, ומביא מספר דוגמאות בהן הגיוני דווקא שבעל העסק יבצע את המשימות בעצמו: ייתכן שבעל העסק אינו רוצה או אינו יכול לנצל את השעה הפנויה להכנסה נוספת. למשל, אם הוא מוגבל לכמות פגישות מסוימת ביום (נניח שתי פגישות בלבד), אז גם אם הוא יפנה את זמנו ... באמת ירוויח יותר כסף, כי אין לו לקוח נוסף באותה שעה. לעיתים הפעולות כמו ניקיון המשרד או מענה לשיחות טלפון מתרחשות בזמן מת, כלומר, לא על חשבון הכנסה פוטנציאלית. אם בעל העסק מנקה את המשרד בשעות הערב או בזמן שאין לו פגישות, אין כאן שום הפסד כספי ולכן משתלם לו לבצע את העבודה בעצמו. ישנן משימות שבעל העסק מעדיף לבצע בעצמו מסיבות של איכות ושליטה. לדוגמה, הוא מאמין שרק הוא יודע לנקות את המשרד בדיוק כפי שהוא רוצה, או שרק הוא יודע לתת שירות לקוחות ברמה שהוא מצפה לה. במקרה כזה, העלות הנמוכה של קבלן חיצוני לא מצדיקה את הירידה האפשרית באיכות השירות או בתוצאות. איך משפיעים שיקולי איכות על ההחלטה ... אם מישהו אחר יכול לבצע משימה במחיר נמוך יותר, לא תמיד מדובר באותה איכות: כאשר מדובר בשיחות מכירה או שירות לקוחות, בעל העסק עשוי להרגיש שהעברת המשימה למישהו אחר תפגע באיכות ובקשר עם הלקוחות. לפעמים בעל העסק יעדיף לשמור על איכות השירות גם אם המשמעות היא לעבוד יותר בעצמו. ייתכן שהעסקת עובד חיצוני תחייב הסכם לטווח ארוך או תשלום גבוה מדי, דבר שיהפוך את העסקה ללא משתלמת בטווח הארוך, אפילו אם נקודתית זה נראה כלכלי. אם בעל העסק לא ינצל בפועל את הזמן שהתפנה לו להכנסה נוספת, הרי שהחיסכון בעלויות לא יהיה משמעותי ולא יצדיק את השינוי. מתי עדיף להשאיר משימות זולות אצל בעל העסק? אליעד מדגים בצורה ברורה מדוע לפעמים משימות זולות דווקא משתלם לעשות לבד: אם בעל העסק אינו יכול להמיר את הזמן שהתפנה לו להכנסה נוספת בפועל, אין תועלת כלכלית בהעברת המשימה למיקור חוץ. לדוגמה, אם ניקיון המשרד מתבצע לאחר שעות העבודה, ממילא ...
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
... בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע? מהי הדרך היעילה ביותר לשיווק ומכירת מוצר? הדרך היעילה ביותר לשיווק מוצר או שירות היא להציע ללקוחות הפוטנציאליים להתנסות במוצר או שירות ללא כל דרישות מוקדמות. מדובר בהסרה של כל חומה או מניע בדרך של הלקוח, כמו דרישות להשאיר פרטי קשר, תשלום מראש, או הגבלת זמן. הדרך הבסיסית ביותר היא פשוט לאפשר ללקוחות להשתמש במוצר בחינם ולהרגיש את יתרונותיו קודם שמבקשים מהם להתחייב. כוחה של התנסות חינמית כאשר אדם מקבל מוצר או שירות בחינם, והם עונים על הצרכים שלו או מציעים לו ערך אמיתי, הסיכוי שהוא יבחר להמשיך להשתמש במוצר בתשלום גבוה משמעותית. המטרה בשיווק היא לא רק למכור, אלא להבטיח שהלקוח יהפוך למעריץ אמיתי של המוצר, כך שמרגע שהוא יתנסה ויתאהב בו, הוא יהיה מוכן לשלם עבורו. דמיון פשוט לזה הוא בתחום מערכות יחסים, שבו הגישה החינמית והלא ציפייתית ליצירת קשר עם אחרים היא הדרך האמיתית והבריאה למשוך אדם אליך. דוגמאות מעשיות לשיווק נכון שירותי ייעוץ: במקום לבקש תשלום מראש, הצע ללקוחות להתנסות בייעוץ ראשוני ללא עלות, על מנת לבדוק אם השירות מתאים להם. תוכנה: הצע גרסה מלאה ובלתי מוגבלת של התוכנה, כך שהמשתמשים יכירו את יתרונותיה לפני שהם מחליטים אם לשלם. מוצר פיזי: הצע דוגמיות חינם או טעימות, כפי שעושים במפגשים מסחריים כמו בחנויות מזון. מעצב גרפי: הצע עיצוב ראשוני בחינם, כך שהלקוח יוכל להתרשם מהיכולת שלך לפני שיבחר לשלם. הסיבות לכך שיועצי שיווק לא ממליצים על שיווק חינמי רבים מיועצי השיווק כיום עוסקים יותר בהשפעה על הלקוח ובשכנוע אגרסיבי מאשר ביצירת ערך אמיתי. שיטות השיווק הרבות כיום כוללות יצירת תחושת דחיפות מלאכותית, כמו המבצע ייגמר בקרוב או נותרו רק 3 מקומות, במטרה לגרום ללקוח להרגיש שהוא חייב לקנות עכשיו לפני שיחשוב על זה יותר מדי. בנוסף, משווקים אלו מציעים הבטחות לא מציאותיות, כמו תרד 10 קג בשבוע תוך כדי אכילת שוקולד, מה שמוביל לציפיות מוגזמות ולבסוף לאכזבה. הבדל בין שיווק אמיתי למניפולציה ההבדל בין שיווק אמיתי למניפולציות שיווקיות הוא ששווק אמיתי מתמקד במתן ערך אמיתי ללקוח. כאשר המוצר שלך איכותי, אין שום סיבה להסתיר אותו ולהתפשר על שקיפות. בשיווק אמיתי, אתה מאפשר ללקוחות להשתמש במוצר או שירות בחינם, נותן להם הזדמנות לחוות אותו, ובכך מאפשר להם להחליט אם להמשיך להשתמש בו ולשלם עליו. איך ניתן לדעת אם מוצר טוב? אם בעל המוצר לא מוכן לאפשר ללקוחות להתנסות בו בחינם, זהו סימן ברור לכך שהמוצר לא מספיק טוב או לא מועיל כפי שהוא טוען.
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע מה לעשות כאשר לקוח אומר יקר לי? כאשר לקוח טוען שהמוצר יקר לו, הדבר החשוב ביותר הוא לא למהר לענות או לנסות לשכנע אותו מיד. תחילה, חשוב מאוד להבין למה בדיוק הוא מתכוון כשהוא אומר יקר לי. הביטוי יקר לי הוא ביטוי כללי מאוד ויש לו מספר רב של פירושים אפשריים: ייתכן שהלקוח התכוון שהמחיר גבוה ממה שהוא ציפה לשלם. ייתכן שאין לו כרגע מספיק כסף לרכישה. ייתכן שהוא חושב שאפשר לקנות את המוצר במקום אחר במחיר זול יותר. ייתכן שהוא חושב שהמוצר עצמו לא שווה את המחיר. ייתכן שהוא אינו מודע ליתרונות המוצר ולכן לא מבין את ערכו האמיתי. ייתכן שהוא מבקש הנחה פשוט כי הוא רגיל לבקש, או כי חשוב לו להרגיש שעשה עסקה טובה. בשלב הראשון, התגובה הנכונה היא לשאול אותו: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? מטרת השאלה הזו היא לקבל מידע ברור יותר. לעיתים קרובות, הלקוח יענה שהמחיר פשוט גבוה, וזה עדיין לא מידע שמספיק לטפל בהתנגדות. במקרה כזה, צריך להמשיך לשאול שאלות ממוקדות יותר כמו: ביחס למה זה יקר לך? האם ה
אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים
אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים
... למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים האם כדאי לפטר עובדים או להשקיע בהגדלת ההכנסות? אליעד כהן דן לעומק בסוגיה חשובה מאוד בניהול עסק: האם עדיף לפטר עובדים או שעדיף דווקא להשקיע בהגדלת ההכנסות? אליעד מדגיש שההחלטה הזו אינה פשוטה כפי שנדמה והיא דורשת התבוננות מעמיקה והסתכלות אסטרטגית רחבה. הנקודה המרכזית שאליעד מבהיר היא שהמטרה הבסיסית של כל עסק היא להרוויח כמה שיותר כסף. מכיוון שכך, השאלה המרכזית צריכה להיות לא רק איך לצמצם הוצאות, אלא גם כיצד אפשר להגדיל את ההכנסות בצורה המקסימלית. לדוגמה, אליעד מתייחס לעסק שיש בו עובדים עודפים, לכאורה נראה הגיוני לפטר אותם כדי לחסוך את עלויות השכר שלהם. אבל הוא מסביר שכדי לקבל החלטה נכונה באמת, יש ... מסביר שאם הכסף שחוסכים מהפיטורים לא מושקע בדרך שתביא הכנסות גבוהות יותר בעתיד, אז בעצם העסק לא באמת התקדם, אלא רק הקטין הוצאות בלי להגדיל את הרווחיות הכוללת. מהם השיקולים הנכונים בפיטורי עובד בעייתי? אליעד גם נותן דוגמה נוספת של עובד שנתפס כבעייתי, אולי כזה שעושה רעש, צועק או מפריע לעבודה השוטפת בעסק. לכאורה, התגובה האינסטינקטיבית של מנהל היא לפטר אותו כדי להימנע מאי - נעימות וכאוס בארגון. אך אליעד ממליץ לעצור לרגע ולשאול ... מאלוהים, ולכן גם קונפליקטים או קשיים הם משהו שיש לקבל או לעבוד עליו. בדומה לכך, מנהל עסק צריך להבין שהשאלה החשובה היא לא איך אני מרגיש או האם העובד מציק לי, אלא מה הדרך הכי יעילה ואפקטיבית להגדיל את הרווחיות של העסק. כיצד לקבל החלטות ניהוליות בצורה אובייקטיבית ולא רגשית? אליעד מתייחס לעוד דוגמה ואומר שבכל פעם שנכנסים לעסק, חייבים לחשוב עליו כאילו זו הפעם הראשונה: אלו המשאבים שיש, אלו העובדים, וכך הלאה. הוא מדגיש שאסור להיתקע בעבר, למשל לחשוב שהעובד ... במקום זאת, חייבים לבדוק את המצב העכשווי בצורה אובייקטיבית לחלוטין: האם כרגע העובד תורם לעסק? האם כרגע יש דרך להפוך את העובד לפרודוקטיבי יותר? אם כן, אולי עדיף להשקיע מאמץ נוסף ולפתור את הבעיה מאשר לפטר אותו. הוא מוסיף ... אובייקטיבי, מנקודת הזמן הנוכחית והלאה, האם העובד יכול לחזור להיות פרודוקטיבי ולתרום לעסק או שהעלות שלו גדולה מהתועלת. אליעד מחדד את הגישה שההסתכלות צריכה להיות תמיד מכוונת קדימה, ולא על סמך ההיסטוריה של העובד. הגישה הזו מאפשרת לקבל החלטות חכמות יותר שמביאות לרווחיות מקסימלית בטווח הארוך. מה החשיבות של ניהול ללא אגו בהחלטות עסקיות? אליעד מסיים ומדגיש את החשיבות הגדולה של ניהול ללא אגו. הוא אומר שרוב הטעויות נעשות כשהמנהל נותן לרגש שלו להוביל אותו להחלטות לא נכונות, לדוגמה להימנע מעבודה עם לקוח כי הוא מתנהג בצורה לא נעימה, או לפטר עובד רק כי הוא מרגיש שהעובד מזלזל בו. הגישה המומלצת היא לחשוב כמו רובוט אובייקטיבי, שתמיד ... לרגשות או לאגו להשפיע על קבלת ההחלטות. בסיום הסיכום, אליעד מבהיר שוב שהמטרה הסופית של העסק היא להרוויח כמה שיותר כסף, ולכן כל ההחלטות צריכות להיות מכוונות למטרה זו באופן ברור ומדויק. יש לקבל החלטות מתוך הסתכלות על העובדות, המספרים והיעילות של העובדים, ולשים בצד שיקולים רגשיים שעלולים לפגוע ברווחיות. כיצד להגדיל הכנסות בעסק? איך לקבל החלטות ניהוליות נכונות? מה חשוב לדעת לפני פיטורי עובד? ניהול עסקי ללא אגו איך להקטין הוצאות ולהגדיל רווחים? איך מתמודדים עם עובד בעייתי? אימון למנהלים ולעסקים ...
הגדלת רווחיות בעסק, חישוב העלות האלטרנטיבית, מצויינות בארגון, איך להגדיל רווחים? לוזר או ווינר, איך חושבים מצליחנים? איך לעשות עסקאות טובות? האפשרות הטובה ביותר, קבלת החלטות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, איך לעשות יותר כסף?
הגדלת רווחיות בעסק, חישוב העלות האלטרנטיבית, מצויינות בארגון, איך להגדיל רווחים? לוזר או ווינר, איך חושבים מצליחנים? איך לעשות עסקאות טובות? האפשרות הטובה ביותר, קבלת החלטות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, איך לעשות יותר כסף? מה ההבדל בין אנשים מצליחים לבין אנשים פחות מצליחים? אליעד כהן מסביר כי ההבדל בין אנשים מצליחים לבין אנשים פחות מצליחים הוא ביכולת שלהם להרוויח כמה שיותר מאותו מוצר או שירות שהם מוכרים. כל אדם מעוניין להרוויח כמה שיותר, אך לא כל אחד מצליח בכך. הוא מתאר שלוש דמויות שונות: האדם הלוזר, קונה מוצר ב - 100 שקלים ומוכר אותו ב - 50 שקלים. במצב כזה הוא מפסיד כסף. האדם הבינוני (למ - לם), קונה מוצר ב - 100 שקלים ומוכר אותו באותו מחיר בדיוק. הוא לא מרוויח ולא מפסיד, הוא פשוט מתגלגל. האדם הטוב יותר קונה מוצר ב - 100 שקלים ומוכר אותו ב - 150 שקלים, וכך מרוויח סכום בינוני. האדם המצליח, קונה מוצר ב - 100 שקלים ומוכר אותו ב - 200 שקלים. הוא מצליח לייצר רווח משמעותי מאותו מוצר בדיוק. ההבדל המשמעותי בין המצליחנים לבין האחרים הוא היכולת שלהם למקסם את התמחור, כלומר, לתמחר את המוצר באופן שייצור את מרווח הרווחים הגבוה ביותר האפשרי. מהי הדרך הטובה ביותר להגדלת רווחים בעסק? אליעד כהן מדגיש כי קיימת חשיבה אפילו יותר טובה מאשר סתם לתמחר את המוצר הכי גבוה שאפשר. החשיבה הזו היא חישוב של עלות אלטרנטיבית. הוא מסביר את המושג עלות אלטרנטיבית כבדיקה מתמדת של אפשרויות אחרות שיכולות להניב רווחים גדולים יותר, גם אם אתה כבר מרוויח על המוצר שלך. לדוגמה, אם אדם קונה מוצר ב - 100 ומוכר אותו ב - 200, הוא מרוויח לכאורה 100 שקלים. אבל אולי הוא יכול היה להשתמש באותם 100 שקלים כדי לקנות מוצר אחר שהיה מאפשר לו ל
איך לא לחסוך כסף בעסק? טעויות בהגדלת רווחיות בעסק, ריטיינר חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם לספקים? איך לשלם לעובדים?
איך לא לחסוך כסף בעסק? טעויות בהגדלת רווחיות בעסק, ריטיינר חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם לספקים? איך לשלם לעובדים?
... לא לחסוך כסף בעסק? טעויות בהגדלת רווחיות בעסק, ריטיינר חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם לספקים? איך לשלם לעובדים? מדוע עסקים עושים טעות כשהם מנסים לחסוך בעלויות? אחת הטעויות הנפוצות שעסקים עושים כאשר הם מנסים להגדיל את הרווחיות היא לחסוך כסף דווקא במקומות שעלולים לפגוע בהם. כל עסק, באופן טבעי, שואף להרוויח כסף, וההיגיון אומר שככל שהעסק יכניס יותר ויוציא פחות, כך הוא ירוויח יותר. מכאן ברור למה עסקים מנסים תמיד לחסוך כסף בהוצאות השונות שלהם, אך במציאות לא כל חיסכון באמת מוביל לרווחיות גבוהה יותר. מתי כדאי לחסוך ומתי זה עלול להזיק? כדי להבין את ההבדל בין חיסכון נכון לחיסכון מוטעה, צריך להבדיל בין שני סוגי רכישות: רכישות של מוצרים ברורים וקבועים באיכות ידועה מראש (לדוגמה, בורג מסוים) רכישות של שירותים ומוצרים שאיכותם לא תמיד ידועה מראש (לדוגמה, ספק שירות בריטיינר חודשי) אם העסק רוכש מוצר כמו בורג ספציפי, שבו ברור לחלוטין שהמוצר הזול הוא זהה למוצר היקר ואין שום הבדל באיכות - אז החיסכון מוצדק, וזה אכן יוביל להגדלת הרווחיות. אך המציאות היא שרוב הרכישות וההתקשרויות העסקיות אינן כמו בורג מול בורג. מה ההבדל בין רכישת מוצר ברור לבין רכישת שירות או מוצר לא ברור? כאשר עסק מתקשר עם ספק שירות, כמו במקרה של עבודה בריטיינר חודשי, הוא משלם מחיר קבוע מראש (גלובלי) ומצפה לקבל שירות איכותי. הבעיה היא שבמקרה הזה העסק לא באמת יודע מראש איזו איכות הוא יקבל. לכאורה, העסק יכול להציע לספק מחיר נמוך יותר או להוריד אותו במחיר, וכך לחסוך כסף מדי חודש. בפועל, מה שיכול לקרות הוא שהספק ירגיש שהוא נפגע מהעסקה, ואז הוא עלול לתת שירות באיכות נמוכה יותר, עם מוטיבציה נמוכה יותר, לספק את השירות באיחור או לא לעמוד בלוחות הזמנים שנקבעו. דוגמה מפורטת לחיסכון מוטעה מול ספק שירות בריטיינר חודשי נניח שהעסק משלם לספק שירות בריטיינר חודשי של 5000 שקלים. העסק מחליט לחסוך, מוריד את התשלום ל - 4000 שקלים בחודש, וכך הוא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מוצר טוב, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מוצר טוב, איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רב תחומי, קאוצינג מומלץ, מאמן אישי למתבגרים בנושא מוצר טוב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4370 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 02:03:58 - wesi1