אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הגדלת מכירות ✔הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
למה למכור כמה מוצרים במקום מוצר אחד?

כאשר מוכרים מוצר ללקוח, המטרה המרכזית של כל עסק היא להרוויח כמה שיותר. כדי להצליח בכך, עלינו לוודא שתהליך המכירה כולל כמה אפשרויות מוצרים ולא רק מוצר בודד. הסיבה לכך פשוטה - הלקוחות שונים זה מזה, חלקם יחשבו שהמוצר יקר מדי, ואחרים יחשבו שהמחיר הוגן ואולי אף נמוך מדי. כדי לא להפסיד אף לקוח וכדי למקסם את הרווחים, כדאי תמיד שיהיו לנו מספר מוצרים או שירותים להציע.

מה עושים כשהלקוח אומר "יקר לי" ומבקש הנחה?

ניקח לדוגמה מצב שבו אנחנו מוכרים ללקוח רכב, והלקוח אומר שהמחיר גבוה מדי עבורו. במצב כזה, האינסטינקט הראשוני שלנו הוא לתת ללקוח הנחה כדי לסגור עסקה. אך פעולה כזו מובילה להקטנת הרווחים בעסק. כדי להימנע מהפסד רווחים, כדאי לנו להציע ללקוח מוצר חלופי שהוא מעט זול יותר, אך בהתאם - פחות טוב, או מציע מפרט בסיסי יותר.

לדוגמה, אם הלקוח מתעניין ברכב במחיר מסוים ואומר שהמחיר יקר, אפשר להציע לו דגם מעט זול יותר עם מפרט נמוך יותר, ולהסביר לו שהוא אמנם זול יותר אך עדיין איכותי. בצורה זו, הלקוח מרגיש שקיבל פתרון שמתאים לו, ואנחנו מרוצים מכך שלא ויתרנו על רווחים באמצעות הנחה.

חשוב לציין שלפעמים נוכל אפילו להרוויח יותר על המוצר הזול יותר, כי ייתכן והרווחיות שלו גבוהה יותר, למרות המחיר הנמוך.

איך להימנע ממצב שבו המחיר זול מדי עבור הלקוח?

מצד שני, יכול להיווצר מצב הפוך, שבו אנחנו מציעים מוצר ללקוח והוא אומר: "המחיר טוב, אני רוצה לקנות אותו". לכאורה מדובר במצב טוב, אך בעצם יש כאן בעיה: ייתכן מאוד שאותו לקוח היה מוכן לשלם מחיר גבוה יותר על מוצר איכותי ויוקרתי יותר. אם לא נציע לו מוצר יקר יותר, למעשה נפסיד הזדמנות למקסם את הרווח.

לכן, חשוב שנהיה ערוכים עם "סל מוצרים" או "חבילת שירותים" שבהם יהיה גם מוצר יקר יותר, איכותי יותר, ובעל מפרט גבוה יותר. כך, ברגע שהלקוח מרוצה מהמחיר הבסיסי, אפשר להציע לו שדרוג: "אם כבר בחרת במוצר הזה, אולי תרצה מוצר טוב יותר שיעלה קצת יותר, אבל יתן לך הרבה יותר ערך ותועלת?" בצורה כזו הלקוח יכול לבחור בעצמו את המוצר שמתאים לו, ואנחנו יכולים להגדיל את המכירה והרווח.

מדוע לא מספיק למכור מוצר אחד בלבד?

הסיבה המרכזית לכך שלא כדאי למכור רק מוצר אחד בעסק, היא שכל מצב מוביל לפגיעה ברווחים:
  • אם יש רק מוצר אחד והלקוח אומר "יקר לי", אנחנו חייבים לתת הנחה כדי למכור, וכך נפסיד חלק מהרווח.
  • אם הלקוח אומר "המחיר טוב לי" והוא מוכן לשלם, נפספס את ההזדמנות למכור לו מוצר יוקרתי ויקר יותר שהיה אולי מעוניין לקנות.
לכן, תמיד עדיף שיהיה לנו טווח של מוצרים:
  • מוצר בסיסי במחיר נמוך יותר - ללקוחות שמבקשים הנחה ולא מוכנים לשלם יותר.
  • מוצר ביניים במחיר הוגן - ללקוחות שרוצים איכות במחיר סביר.
  • מוצר פרימיום במחיר יקר - ללקוחות שמוכנים לשלם יותר ולקבל ערך גבוה יותר.
בגישה כזו אפשר להציע לכל לקוח בדיוק את מה שמתאים לו, ולהגדיל באופן משמעותי את הרווח הכולל בעסק.

איך כל זה מסייע להימנע מהורדת מחירים?

שימוש בטכניקה של "מוצר חלופי" זול יותר או יקר יותר, מאפשר לנו למעשה להימנע ממצב שבו אנו חייבים להוריד מחירים. ברגע שיש לנו כמה מוצרים, אנחנו אף פעם לא נמצאים בלחץ לתת הנחה ללקוח. במקום להוזיל מוצר ספציפי, פשוט מעבירים את הלקוח למוצר או שירות שמתאים לתקציב שלו.

איך להעלות מחירים בצורה חכמה בעסק?

ברגע שיש לנו מגוון מוצרים רחב, אנו יכולים גם להעלות מחירים ביתר קלות. אם לקוח מסוים רוכש מאיתנו מוצר בסיסי ומרוצה ממנו, קל לנו להציע לו שדרוגים, שירותים נלווים, או מוצרים יקרים יותר בפעמים הבאות. זה מאפשר להגדיל באופן עקבי את המחירים ואת הרווח הממוצע מכל לקוח, מבלי לאבד לקוחות שלא רוצים לשלם מחירים גבוהים.

לסיכום, תמיד כדאי שיהיה מגוון של מוצרים ושירותים בעסק, וכך ניתן יהיה להתמודד בצורה אידיאלית עם כל סיטואציית מכירה ולהגדיל את רווחי העסק לאורך זמן.
תהליך מכירה - איך למכור נכון ולהרוויח יותר

שלום חברים, הפעם נדבר על תהליך המכירה. כאשר מוכרים מוצר ללקוח, אם אנחנו רוצים להרוויח כמה שיותר, עלינו לוודא שיש לנו כמה מוצרים להציע ללקוח - ולא רק מוצר אחד. נסביר את הרעיון.

אנחנו מציעים מוצר ללקוח. יכול להיות שהמוצר יקר ללקוח, ויכול להיות שהוא זול ללקוח. אם, לדוגמה, אנחנו מציעים מוצר במחיר של שקל, ייתכן שהלקוח יגיב: "זה יקר לי, אני רוצה הנחה". מנגד, ייתכן שהוא יאמר: "המחיר טוב, תביא לי עוד אחד".

להיות ערוכים לכל תרחיש

עלינו להיות ערוכים לשני המצבים הללו. אם נמכור ללקוח רכב, לדוגמה, והוא יגיד שזה יקר לו - נוכל להציע לו הנחה. אבל אם ניתן לו הנחה, נרוויח פחות. לכן, עדיף לנו במקום לתת לו הנחה, להציע לו מוצר נוסף במחיר נמוך יותר, אך עדיין באיכות טובה. נוכל לומר לו: "אתה חושב שזה יקר? יש לי מוצר דומה, כמעט באותה רמה, אך במחיר נמוך יותר". כך, במקום להפחית את המחיר ולפספס רווחים, אנחנו פשוט נותנים ללקוח מוצר זול יותר ועדיין משאירים רווח טוב.

יתרה מכך, ייתכן שאפילו נרוויח יותר מהמוצר הזול יותר, מכיוון שלעתים הרווחיות של מוצרים מסוימים גבוהה יותר גם אם המחיר שלהם נמוך יותר.

מה עושים כשהלקוח מוכן לשלם יותר?

ומה קורה אם הלקוח דווקא מרוצה מהמחיר? נניח שאנחנו מוכרים לו רכב והוא אומר: "אחלה מחיר, אני לוקח". במקרה כזה, אנחנו למעשה נכשלנו - כי ייתכן שהוא היה מוכן לשלם יותר עבור מוצר טוב יותר. אנחנו עלולים לפספס הזדמנות למכור לו מוצר יקר יותר שהיה מתאים לו. לכן, כאשר הלקוח מסכים למחיר, כדאי לומר לו: "אם אתה כבר רוכש את זה, יש לי גם מוצר ברמה גבוהה יותר, שעולה יותר אך מציע ערך גדול יותר". כך, במקום להשאיר אותו עם הרכישה הבסיסית, ניתן להציע לו שדרוג ולמקסם את הרווחים.

מסקנה: לא למכור רק מוצר אחד!

לסיכום, אם יש לכם רק מוצר אחד למכירה - אתם מפסידים. אם הלקוח אומר שזה יקר לו, אתם נאלצים לתת הנחה ולהפסיד רווחים. אם הלקוח לא מתלונן על המחיר ומוכן לשלם - יכול להיות שהוא היה מוכן לשלם יותר, אבל אתם לא הצעתם לו מוצר יקר יותר. לכן, תמיד עדיף שיהיה טווח רחב של מוצרים:
  • מוצר בסיסי במחיר נמוך יותר, כך שהלקוח שלא רוצה לשלם הרבה עדיין יקנה מכם.
  • מוצר ביניים במחיר הוגן, כך שהלקוחות הרגילים יוכלו לרכוש.
  • מוצר יוקרתי במחיר גבוה יותר, כך שתוכלו להגדיל את הרווחים עם לקוחות שמוכנים לשלם יותר.
כך ניתן להציע מוצר זול בלי להפסיד, ומנגד להציע מוצר יקר בלי לפספס לקוחות שמוכנים לשלם יותר.

תחשבו על זה! ואם אתם רוצים מידע נוסף על הגדלת מכירות, ניהול עסק נכון, ושיווק חכם - היכנסו לאתר וקבלו מידע נוסף. שיהיה בהצלחה!
איך להעלות מחירים? איך להרוויח כמה שיותר? לקוח שרוצה לקבל הנחה, לקוח שרוצה הנחה, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, איך לא להוריד מחירים? הורדת מחירים
לרכוש מוצר להגדיל את כמות המוצרים האם לתת הנחה מוצר יקר מידי לקנות אותו מוצר פרימיום לקנות את המוצר חברויות האם להוריד מחיר להגדיל את המכירות בחירה אומר יקר לי איזה מוצרים למכור איך לא לתת איך לא לתת הנחה איך לא לתת הנחה ללקוח איך לא לתת הנחה ללקוחות איך להגדיל את המכירות איך להגדיל את הרווחים בעסק איך להגדיל מכירות איך להגדיל רווחיות איך להגדיל רווחים איך להוריד את המחיר איך להוריד מחיר איך להעלות את המחיר איך להעלות מחיר איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר שלך איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר יקר ללקוח איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לקבוע מחיר איך לתמחר איך לתת הנחה איך לתת הנחה ללקוח אילו מוצרים למכור האם המוצר יקר האם המחיר גבוה מידי האם המחיר הוא רק תירוץ האם המחיר יקר מידי האם להגדיל את כמות המוצרים האם להוריד מחיר האם להעלות את המחיר האם להעלות מחיר האם למכור כמה מוצרים האם לתת הנחה האם לתת הנחה ללקוח האם לתת הנחה ללקוחות הגדלת כמות הגדלת כמות מוצרים הגדלת כמות שירותים הגדלת מכירות הגדלת מכירות בעסק הגדלת רווחיות הגדלת רווחים הגדלת רווחים בעסק הורדת מחירים הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הנחה הנחה ללקוח הנחה ללקוחות הנחות העלאת העלאת מחיר העלאת מחירים התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי חבילות מוצרים חבילות שירותים יקר יקר לי יקר ללקוח כמה מוצרים כמה מוצרים למכור כמות השירותים כמות מוצרים להגדיל את המכירות להגדיל את הרווחים בעסק להגדיל את כמות המוצרים להגדיל מכירות להגדיל רווחיות להגדיל רווחים להוריד את המחיר להוריד מחיר להעלות את המחיר להעלות מחיר להתווכח על המחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה לא לתת הנחה למה לא לתת הנחה ללקוח למה לא לתת הנחה ללקוחות למה למכור כמה מוצרים למה לתת הנחה ללקוח למה מוצר יקר למכור למכור את המוצר למכור את המוצר שלך למכור כמה מוצרים למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקבוע מחיר לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוח שאומר יקר לי לקוחות לתמחר לתת הנחה לתת הנחה ללקוח לתת הנחה ללקוחות מוצר מוצר יקר מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מוצרים למכור מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מכירות מכירות בעסק מרגיש שהמוצר יקר מתי לא לתת הנחה מתי לא לתת הנחה ללקוח מתי לתת הנחה מתי לתת הנחה ללקוח מתנגד למחיר עסק עסקים קביעת מחיר קשה למכור מוצר יקר רווחיות רווחים בעסק תמחור
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ... של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח איך לחשוב כמו שהלקוח חושב כדי להגדיל את המכירות? כדי לשפר את המכירות ולהצליח למכור בצורה יעילה יותר ללקוחות, חשוב להבין ולחשוב דרך נקודת המבט של הלקוח. לעיתים ... מנסים לעזור לו, ולא רק לדחוף מוצר או שירות באופן חד - צדדי. למשל, אם אתם מספקים שירות של הגדלת מכירות לעסקים, אך הלקוח הפוטנציאלי בכלל מחפש פתרון של שיפור ביצועים עסקיים או הגדלת רווחיות, מומלץ לדבר איתו במונחים שלו ... ככלל, ברירת המחדל תהיה להתחיל בשפה של הלקוח ולהתקדם משם לפי הצורך ובהתאם לתגובותיו. לסיכום, כיצד לחשוב כמו הלקוח ולהגדיל מכירות בפועל? כדי באמת להצליח לחשוב כמו הלקוח שלכם, נסו לעשות תרגיל פשוט: שאלו את עצמכם כיצד הלקוח מגדיר את ... הלקוח? איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? שיפור תהליכי מכירה מה זה עולם המושגים של הלקוח? איך למכור ללקוחות? איך להגדיל מכירות? צורת החשיבה של הלקוח שיפור תהליך המכירה דרך עולם המושגים של הלקוח שלום חברים, אם אתם רוצים לשפר את ... לו יותר להבין את הצעת הערך שלנו, וזה מגדיל משמעותית את הסיכוי לסגור עסקה. לדוגמה, אם אנו מציעים שירות הגדלת מכירות, אך הלקוח מחפש שיפור ביצועים עסקיים, עדיף לנו להשתמש במונחים שהוא מחפש ולא במונחים הפנימיים שלנו. מתי כן כדאי ...
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות למה אנשים מתקשים לסגור עסקאות למרות הסכמה ראשונית של הלקוח? אליעד כהן מסביר ...
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות? איך משפיעות המילים בטח, איזה שאלה על ... הן קורות באופן בלתי מודע. אליעד מסכם ואומר שרק כך ניתן ליצור תקשורת אפקטיבית שתשפר את חוויית הלקוח ותביא להגדלת המכירות בטווח הארוך. איך לשכנע לקוחות? יצירת הזדהות עם לקוח משמעות המילים בשיחה טיפים להגדלת מכירות מה זה NLP? איך לתת שירות טוב? איך עובד המוח האנושי?
איך לעשות יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות
איך לעשות יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות
... לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות איך לגשת נכון לשאלה איך לעשות יותר כסף? אחת השאלות המרכזיות שמעסיקות בעלי עסקים ואנשים שמעוניינים להגדיל את הרווחים ...
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
... הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה? איך להגדיל מכירות של אנשי מכירות בלי מוטיבציה? הנושא המרכזי שאליעד כהן מסביר בהרצאה הוא כיצד ניתן להשיג הצלחה במכירות, לא רק ... הוא מציע למנהלים ולאנשי מכירות להשקיע בלימוד והכשרה מתמדת, כולל חיפוש מידע נוסף באינטרנט בנושאים כמו: איך למכור, איך להגדיל מכירות, איך לשכנע לקוחות, איך לטפל בהתנגדויות, וכל מה שיכול לסייע בשיפור מיומנויות המכירה. עצם ההשקעה בידע ובהכשרה, מבטיחה שבטווח ... ושוב שאין להזניח את נושא הידע, אלא להשקיע בו בדיוק כמו שמשקיעים במוטיבציה. איך להצליח במכירות בלי מוטיבציה? איך להגדיל מכירות של אנשי מכירות? איך לשכנע לקוחות בצורה יעילה? למה חשוב להשקיע בהכשרת עובדים? האם מוטיבציה לבדה מספיקה להצלחה? איך ... את המטרות שלך יותר בקלות? הצלחה במכירות, איך לגרום לאנשי המכירות למכור יותר? הכשרת אנשי מכירות, הכשרת עובדים, איך להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך? משאבי אנוש, השקעה בהון אנושי, הדרכות לעובדים, למה חשוב להדריך את אנשי המכירות שלך? למה ...
הגדלת רווחים בעסק, איך להרוויח יותר כסף? הגדלת הכנסות בעסק, הגדלת מחזור המכירות, הגדלת מכירות, איך להגדיל את הרווחים בעסק? איך להגדיל את העסק? לעשות יותר כסף, להגדיל את שורת הרווח, הגדלת רווחיות, הגדלת הכנסות, להגדיל רווחים
הגדלת רווחים בעסק, איך להרוויח יותר כסף? הגדלת הכנסות בעסק, הגדלת מחזור המכירות, הגדלת מכירות, איך להגדיל את הרווחים בעסק? איך להגדיל את העסק? לעשות יותר כסף, להגדיל את שורת הרווח, הגדלת רווחיות, הגדלת הכנסות, להגדיל רווחים
הגדלת רווחים בעסק, איך להרוויח יותר כסף? הגדלת הכנסות בעסק, הגדלת מחזור המכירות, הגדלת מכירות, איך להגדיל את הרווחים בעסק? איך להגדיל את העסק? לעשות יותר כסף, להגדיל את שורת הרווח, הגדלת רווחיות, הגדלת ... מחזור מכירות או לשפר רווחיות פר יחידה? אליעד מדגיש שאין תשובה חד - משמעית לשאלה זו. לפעמים יהיה נכון להגדיל את המכירות ולפעמים יהיה עדיף לשפר את הרווחיות פר יחידה, וייתכן שהכי נכון יהיה לשלב בין שתי הדרכים. לכן, כל עסק ... לנתח כל מצב לעומק, ולהבין מה נכון לעסק שלך. איך להגדיל רווחיות בעסק? איך להגדיל את ההכנסות בעסק? איך להגדיל מכירות? הגדלת מחזור המכירות הגדלת רווחיות העסק מה עדיף להגדיל מכירות או רווח? איך להגדיל רווחיות בעסק? שלום חברים, כאשר רוצים להגדיל רווחיות בעסק, חשוב להבין שיש שתי דרכים עיקריות ...
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור ... באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא! מוצרים לא איכותיים, מיתוג עסקי? אילו מוצרים למכור, איזה מוצרים לא למכור? תחרות עסקית, הגדלת המכירות, הגדלת רווחיות, הגדלת המוצרים, איזה מוצרים למכור? איך לקבוע מחיר למוצר? איך מתמחרים מוצר? תמחור מוצרים, מוצרים רעים, מוצרים טובים, איך להגדיל מכירות? התמודדות עם מתחרים עסקיים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, מוצרים בינוניים, מוצרים פשוטים, יקר ...
איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
... ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי? וכאן אסביר, מה לעשות ...
תעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל משימות? איך לעמוד בלוחות זמנים? פריורטיזציה, איך לקבוע סדר עדיפויות? ניהול סדר יום
תעדוף משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לתעדף משימות? חלוקת משימות לקטגוריות, איך לדעת מאיפה להתחיל? מאיזו משימה להתחיל, איך לנהל משימות? איך לעמוד בלוחות זמנים? פריורטיזציה, איך לקבוע סדר עדיפויות? ניהול סדר יום
... הוא לחלק את המשימות לקטגוריות ברורות. לדוגמה, אם מדובר בניהול עסק, המשימות יכולות להתחלק לקטגוריות כמו: ניהול עובדים, שיווק, הגדלת מכירות, מחשוב, אבטחת מידע ועוד. כל קטגוריה משויכת לתחום עיסוק מסוים, וזה מאפשר להקנות לכל משימה קונטקסט ברור. לאחר החלקת ... לחלק את כל המשימות לפי קטגוריות רלוונטיות. לדוגמה, אם מדובר בעסק, המשימות יכולות להתפצל לקטגוריות כמו: ניהול עובדים, שיווק, הגדלת מכירות, מחשוב, אבטחת מידע ועוד. כל קטגוריה שייכת לתחום מסוים בעסק, והרעיון הוא, להקל על ההתמודדות עם כל המשימות הללו ...
יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי? מה היתרונות של השירות שלי? יתרונות עסקיים, תחרות עסקית, במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי? הצגת היתרונות ללקוח
יתרונות, איך לדעת מה היתרונות שלי? איך לדעת במה אני טוב? איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים? מה היתרונות של המוצר שלי? מה היתרונות של השירות שלי? יתרונות עסקיים, תחרות עסקית, במה אני יותר טוב מהמתחרים שלי? הצגת היתרונות ללקוח
... איך לדעת מה היתרונות שלי? איך להציג יתרונות ללקוח? מה היתרונות של המוצר שלי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? הגדלת מכירות בעסק איך לדעת מה היתרונות שלך? שלום חברים, הרבה פעמים אנשים שואלים את עצמם: מה היתרונות שלי? זה קורה, ... למעלה. תחשבו על זה. למידע נוסף, אפשר להיכנס לאתר EIP.co.il ולחפש: איך לדעת מה היתרונות שלי?, איך למכור ללקוחות?, הגדלת מכירות? או כל נושא אחר שעולה בדעתכם. בהצלחה!
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: הגדלת מכירות, איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הגדלת מכירות, איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ אישי, מאמן אישי, אימון אישי לזוגיות בנושא הגדלת מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.5000 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 20:55:16 - wesi1