אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה האם להעלות את המחיר? ✔הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
למה למכור כמה מוצרים במקום מוצר אחד?

כאשר מוכרים מוצר ללקוח, המטרה המרכזית של כל עסק היא להרוויח כמה שיותר. כדי להצליח בכך, עלינו לוודא שתהליך המכירה כולל כמה אפשרויות מוצרים ולא רק מוצר בודד. הסיבה לכך פשוטה - הלקוחות שונים זה מזה, חלקם יחשבו שהמוצר יקר מדי, ואחרים יחשבו שהמחיר הוגן ואולי אף נמוך מדי. כדי לא להפסיד אף לקוח וכדי למקסם את הרווחים, כדאי תמיד שיהיו לנו מספר מוצרים או שירותים להציע.

מה עושים כשהלקוח אומר "יקר לי" ומבקש הנחה?

ניקח לדוגמה מצב שבו אנחנו מוכרים ללקוח רכב, והלקוח אומר שהמחיר גבוה מדי עבורו. במצב כזה, האינסטינקט הראשוני שלנו הוא לתת ללקוח הנחה כדי לסגור עסקה. אך פעולה כזו מובילה להקטנת הרווחים בעסק. כדי להימנע מהפסד רווחים, כדאי לנו להציע ללקוח מוצר חלופי שהוא מעט זול יותר, אך בהתאם - פחות טוב, או מציע מפרט בסיסי יותר.

לדוגמה, אם הלקוח מתעניין ברכב במחיר מסוים ואומר שהמחיר יקר, אפשר להציע לו דגם מעט זול יותר עם מפרט נמוך יותר, ולהסביר לו שהוא אמנם זול יותר אך עדיין איכותי. בצורה זו, הלקוח מרגיש שקיבל פתרון שמתאים לו, ואנחנו מרוצים מכך שלא ויתרנו על רווחים באמצעות הנחה.

חשוב לציין שלפעמים נוכל אפילו להרוויח יותר על המוצר הזול יותר, כי ייתכן והרווחיות שלו גבוהה יותר, למרות המחיר הנמוך.

איך להימנע ממצב שבו המחיר זול מדי עבור הלקוח?

מצד שני, יכול להיווצר מצב הפוך, שבו אנחנו מציעים מוצר ללקוח והוא אומר: "המחיר טוב, אני רוצה לקנות אותו". לכאורה מדובר במצב טוב, אך בעצם יש כאן בעיה: ייתכן מאוד שאותו לקוח היה מוכן לשלם מחיר גבוה יותר על מוצר איכותי ויוקרתי יותר. אם לא נציע לו מוצר יקר יותר, למעשה נפסיד הזדמנות למקסם את הרווח.

לכן, חשוב שנהיה ערוכים עם "סל מוצרים" או "חבילת שירותים" שבהם יהיה גם מוצר יקר יותר, איכותי יותר, ובעל מפרט גבוה יותר. כך, ברגע שהלקוח מרוצה מהמחיר הבסיסי, אפשר להציע לו שדרוג: "אם כבר בחרת במוצר הזה, אולי תרצה מוצר טוב יותר שיעלה קצת יותר, אבל יתן לך הרבה יותר ערך ותועלת?" בצורה כזו הלקוח יכול לבחור בעצמו את המוצר שמתאים לו, ואנחנו יכולים להגדיל את המכירה והרווח.

מדוע לא מספיק למכור מוצר אחד בלבד?

הסיבה המרכזית לכך שלא כדאי למכור רק מוצר אחד בעסק, היא שכל מצב מוביל לפגיעה ברווחים:
  • אם יש רק מוצר אחד והלקוח אומר "יקר לי", אנחנו חייבים לתת הנחה כדי למכור, וכך נפסיד חלק מהרווח.
  • אם הלקוח אומר "המחיר טוב לי" והוא מוכן לשלם, נפספס את ההזדמנות למכור לו מוצר יוקרתי ויקר יותר שהיה אולי מעוניין לקנות.
לכן, תמיד עדיף שיהיה לנו טווח של מוצרים:
  • מוצר בסיסי במחיר נמוך יותר - ללקוחות שמבקשים הנחה ולא מוכנים לשלם יותר.
  • מוצר ביניים במחיר הוגן - ללקוחות שרוצים איכות במחיר סביר.
  • מוצר פרימיום במחיר יקר - ללקוחות שמוכנים לשלם יותר ולקבל ערך גבוה יותר.
בגישה כזו אפשר להציע לכל לקוח בדיוק את מה שמתאים לו, ולהגדיל באופן משמעותי את הרווח הכולל בעסק.

איך כל זה מסייע להימנע מהורדת מחירים?

שימוש בטכניקה של "מוצר חלופי" זול יותר או יקר יותר, מאפשר לנו למעשה להימנע ממצב שבו אנו חייבים להוריד מחירים. ברגע שיש לנו כמה מוצרים, אנחנו אף פעם לא נמצאים בלחץ לתת הנחה ללקוח. במקום להוזיל מוצר ספציפי, פשוט מעבירים את הלקוח למוצר או שירות שמתאים לתקציב שלו.

איך להעלות מחירים בצורה חכמה בעסק?

ברגע שיש לנו מגוון מוצרים רחב, אנו יכולים גם להעלות מחירים ביתר קלות. אם לקוח מסוים רוכש מאיתנו מוצר בסיסי ומרוצה ממנו, קל לנו להציע לו שדרוגים, שירותים נלווים, או מוצרים יקרים יותר בפעמים הבאות. זה מאפשר להגדיל באופן עקבי את המחירים ואת הרווח הממוצע מכל לקוח, מבלי לאבד לקוחות שלא רוצים לשלם מחירים גבוהים.

לסיכום, תמיד כדאי שיהיה מגוון של מוצרים ושירותים בעסק, וכך ניתן יהיה להתמודד בצורה אידיאלית עם כל סיטואציית מכירה ולהגדיל את רווחי העסק לאורך זמן.
תהליך מכירה - איך למכור נכון ולהרוויח יותר

שלום חברים, הפעם נדבר על תהליך המכירה. כאשר מוכרים מוצר ללקוח, אם אנחנו רוצים להרוויח כמה שיותר, עלינו לוודא שיש לנו כמה מוצרים להציע ללקוח - ולא רק מוצר אחד. נסביר את הרעיון.

אנחנו מציעים מוצר ללקוח. יכול להיות שהמוצר יקר ללקוח, ויכול להיות שהוא זול ללקוח. אם, לדוגמה, אנחנו מציעים מוצר במחיר של שקל, ייתכן שהלקוח יגיב: "זה יקר לי, אני רוצה הנחה". מנגד, ייתכן שהוא יאמר: "המחיר טוב, תביא לי עוד אחד".

להיות ערוכים לכל תרחיש

עלינו להיות ערוכים לשני המצבים הללו. אם נמכור ללקוח רכב, לדוגמה, והוא יגיד שזה יקר לו - נוכל להציע לו הנחה. אבל אם ניתן לו הנחה, נרוויח פחות. לכן, עדיף לנו במקום לתת לו הנחה, להציע לו מוצר נוסף במחיר נמוך יותר, אך עדיין באיכות טובה. נוכל לומר לו: "אתה חושב שזה יקר? יש לי מוצר דומה, כמעט באותה רמה, אך במחיר נמוך יותר". כך, במקום להפחית את המחיר ולפספס רווחים, אנחנו פשוט נותנים ללקוח מוצר זול יותר ועדיין משאירים רווח טוב.

יתרה מכך, ייתכן שאפילו נרוויח יותר מהמוצר הזול יותר, מכיוון שלעתים הרווחיות של מוצרים מסוימים גבוהה יותר גם אם המחיר שלהם נמוך יותר.

מה עושים כשהלקוח מוכן לשלם יותר?

ומה קורה אם הלקוח דווקא מרוצה מהמחיר? נניח שאנחנו מוכרים לו רכב והוא אומר: "אחלה מחיר, אני לוקח". במקרה כזה, אנחנו למעשה נכשלנו - כי ייתכן שהוא היה מוכן לשלם יותר עבור מוצר טוב יותר. אנחנו עלולים לפספס הזדמנות למכור לו מוצר יקר יותר שהיה מתאים לו. לכן, כאשר הלקוח מסכים למחיר, כדאי לומר לו: "אם אתה כבר רוכש את זה, יש לי גם מוצר ברמה גבוהה יותר, שעולה יותר אך מציע ערך גדול יותר". כך, במקום להשאיר אותו עם הרכישה הבסיסית, ניתן להציע לו שדרוג ולמקסם את הרווחים.

מסקנה: לא למכור רק מוצר אחד!

לסיכום, אם יש לכם רק מוצר אחד למכירה - אתם מפסידים. אם הלקוח אומר שזה יקר לו, אתם נאלצים לתת הנחה ולהפסיד רווחים. אם הלקוח לא מתלונן על המחיר ומוכן לשלם - יכול להיות שהוא היה מוכן לשלם יותר, אבל אתם לא הצעתם לו מוצר יקר יותר. לכן, תמיד עדיף שיהיה טווח רחב של מוצרים:
  • מוצר בסיסי במחיר נמוך יותר, כך שהלקוח שלא רוצה לשלם הרבה עדיין יקנה מכם.
  • מוצר ביניים במחיר הוגן, כך שהלקוחות הרגילים יוכלו לרכוש.
  • מוצר יוקרתי במחיר גבוה יותר, כך שתוכלו להגדיל את הרווחים עם לקוחות שמוכנים לשלם יותר.
כך ניתן להציע מוצר זול בלי להפסיד, ומנגד להציע מוצר יקר בלי לפספס לקוחות שמוכנים לשלם יותר.

תחשבו על זה! ואם אתם רוצים מידע נוסף על הגדלת מכירות, ניהול עסק נכון, ושיווק חכם - היכנסו לאתר וקבלו מידע נוסף. שיהיה בהצלחה!
איך להעלות מחירים? איך להרוויח כמה שיותר? לקוח שרוצה לקבל הנחה, לקוח שרוצה הנחה, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, איך לא להוריד מחירים? הורדת מחירים
איך לא למכור יקר לתת הנחה ללקוח המחיר הוא רק תירוץ איך לא לתת סיבות מצליחן איך מוכרים מוצר איך להעלות מחירים הגדלת רווחיות למה המוצר זול אומר יקר לי איזה מוצרים למכור איך לא לתת איך לא לתת הנחה איך לא לתת הנחה ללקוח איך להגדיל את המכירות איך להגדיל את הרווחים בעסק איך להגדיל מכירות איך להגדיל רווחיות איך להגדיל רווחים איך להוריד את המחיר איך להוריד מחיר איך להעלות את המחיר איך להעלות מחיר איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר שלך איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר יקר ללקוח איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לקבוע מחיר איך לתמחר איך לתת הנחה איך לתת הנחה ללקוח אילו מוצרים למכור האם המוצר יקר האם המחיר גבוה מידי האם המחיר הוא רק תירוץ האם המחיר יקר מידי האם להגדיל את כמות המוצרים האם להוריד מחיר האם להעלות את המחיר האם להעלות מחיר האם למכור כמה מוצרים האם לתת הנחה האם לתת הנחה ללקוח האם לתת הנחה ללקוחות הגדלת כמות הגדלת כמות מוצרים הגדלת כמות שירותים הגדלת מכירות הגדלת מכירות בעסק הגדלת רווחיות הגדלת רווחים הגדלת רווחים בעסק הורדת מחירים הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר שלך המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הנחה הנחה ללקוח הנחה ללקוחות הנחות העלאת העלאת מחיר העלאת מחירים התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי חבילות מוצרים חבילות שירותים יקר יקר לי יקר ללקוח כמה מוצרים כמה מוצרים למכור כמות השירותים כמות מוצרים לא לתת הנחה לא לתת הנחה ללקוח להגדיל את המכירות להגדיל את הרווחים בעסק להגדיל את כמות המוצרים להגדיל מכירות להגדיל רווחיות להגדיל רווחים להוריד את המחיר להוריד מחיר להעלות את המחיר להעלות מחיר להתווכח על המחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה לא לתת הנחה למה לא לתת הנחה ללקוח למה למכור כמה מוצרים למה לתת הנחה ללקוח למה מוצר יקר למכור למכור את המוצר למכור את המוצר שלך למכור כמה מוצרים למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקבוע מחיר לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוח שאומר יקר לי לקוחות לתמחר לתת הנחה לתת הנחה ללקוח לתת הנחה ללקוחות מוצר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מוצרים למכור מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מכירות מכירות בעסק מרגיש שהמוצר יקר מתי לא לתת הנחה מתי לא לתת הנחה ללקוח מתי לתת הנחה מתי לתת הנחה ללקוח מתנגד למחיר עסק עסקים קביעת מחיר קשה למכור מוצר יקר רווחיות רווחים בעסק תמחור
העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים?
העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים? וכאן אסביר עוד שיקול שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים להעלות את המחיר ללקוחות וכאשר שוקלים לעשות העלאת מחירים. ואסביר, איך לדעת האם כדאי להעלות את המחיר? איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? איך לדעת האם הלקוחות יעזבו אותך אם תעלה את המחיר? ואיזה שיקולים לקחת בחשבון כאשר רוצים להעלות מחיר ללקוח? אז ברמת העיקרון יש בזה כל מיני שיקולים וכל מקרה לגופו. ובנוסף באופן כללי תמחור וקביעת מחיר זה עניין שלם שיש בו המון שיקולים ... כאן עוד כמה שאלות שצריכים לשאול וכמה אפשרויות פעולה שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים האם להעלות את המחיר ללקוחות. אז כאשר שוקלים להעלות מחיר ללקוחות, צריכים לנסות להעריך 1 - כמה לקוחות יעזבו בעקבות העלאת המחיר? 2 - מה הנזק הכלכלי ואובדן הרווח שיגרם מכך שלקוחות קיימים יעזבו? 3 - ... העלאת המחיר. התשובות לשאלות האלו יכולות לתת נקודת מבט מהירה, לגבי האם כדאי או לא כדאי להעלות את המחיר בצורה הפשוטה ביותר. כי יתכן שלא יעזבו הרבה לקוחות. והלקוחות שיישארו במחיר החדש, הרווח שתקבל מהם, גדול יותר מהנזק שיגרם מכך שלקוחות יעזבו ... איתך, גדול מההפסד הכספי שיגרם לך מהלקוחות שיעזבו אותך, על פניו, נראה שיש היגיון להעלות מחיר. ולמה לא בוודאות אלא רק יש היגיון בלבד? כי יתכן שבטווח הבינוני ארוך עוד לקוחות יעזבו אותך. ויתכן גם שאתה רוצה להרוויח עוד כסף, שאותו תצטרך ... המחיר, גדול מההפסד שיגרם לך מכך שלקוחות יעזבו אותך, הרי שבפשוטם של דברים, יש היגיון להעלות מחיר. אבל מה אם יתכן שהרבה לקוחות קיימים יעזבו אותך ותפסיד כסף, יותר מאשר הסכום שתרוויח יותר, מהלקוחות שיישארו איתך? מה אז כדאי לעשות? תשובה: ... לגייס לקוח חדש שישלם יותר כסף. נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא לשקול את האפשרות להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים בלבד. לא תמיד זה אפשרי, אבל יתכן שכן אפשרי איכשהו, לשנות את התמחור את המחיר את מבנה העסקה וכיוב, עבור לקוחות חדשים. ... ביותר יקר ללקוחות חדשים, רק אחר כך לשחרר לקוחות קיימים שיינטשו אם תעלה להם את המחיר. והעלאת מחיר, לא חייבת להיות באמצעות מכירה של אותו המוצר בדיוק במחיר יותר גבוה. אלא אפשרי לנסות לבנות מוצר קצת שונה במבנה של מחיר שונה, שבפועל משאיר לך יותר רווח. ובמהות, קודם כל לנסות להעלות את המחיר ללקוחות חדשים ורק אחר כך לשקול להעלות את המחיר גם ללקוחות הקיימים. אפשרות נוספת אומרת, אף פעם אל תעלה את המחיר לשום לקוח. אבל תמיד תתעדף את הלקוחות שמשלמים לך יותר. דהיינו, אתה יכול לצורך העניין להעלות את המחיר ללקוחות חדשים ולהשאיר את המחיר הישן ללקוחות קיימים. אבל במקום להעלות את המחיר ללקוחות הקיימים, אתה יכול לתת תיעדוף ללקוחות שמשלמים לך יותר. ואם לקוח קיים רוצה תיעדוף, אז אתה יכול לנסות לגרום לו להבין, שאם הוא ישלם ... תיעדוף לשירות למוצר שלך. כמובן שלא תמיד זה אפשרי, אבל זה כיוון שאפשרי לקחת בחשבון. להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים ולא ללקוחות קיימים. אבל תמיד לתת תיעדוף למי שמשלם הכי הרבה. וכנל כל מקרה לגופו. ואיך לדעת האם לקוחות יעזבו אותך אם תעלה ... יותר זולה. שאולי לא תרוויח מכך יותר, אבל אם לא תאבד את הלקוח לחלוטין וכולי. לסיכום: בהעלאת מחיר ללקוחות ובקביעת מחיר ובתמחור יש המון שיקולים. וצריכים לדעת כמה כסף לבקש וכולי. אבל יש גם כל מיני אפשרויות, לדוגמה להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים, לתעדף את הזמן והמשאבים שלך, לפי הרווח שלך מהלקוח, לשקול את העלות לגייס לקוחות חדשים במחיר יותר גבוה, וגם יש אפשרות ...
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
... מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר ... כמה כסף לבקש? והפעם נסביר, איך לדעת האם אתה יכול להעלות את המחיר ללקוחות, בלי שתאבד לקוחות. ואיך לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, ואיך אפשרי לנתח את ההתנהגות של הלקוחות שלך, כדי לדעת מה יקרה אם תעלה להם את המחיר, האם הם ירכשו יותר או פחות וכולי. אז נניח לדוגמה שיש לך חנות ירקות ואתה רוצה להעלות את המחיר של העגבניות, איך תוכל לדעת מה יקרה אם תעלה את המחיר. כי אפשרות אחת היא, שאם תמכור ביותר יקר, תרוויח יותר כסף. אפשרות שניה היא, שיקנו ממך פחות ותרוויח פחות כסף. ואפשרות ... פחות אבל באותה הכמות וכולי. בקיצור, אם אתה שוקל להעלות מחיר, איך אתה יכול לדעת איך זה ישפיע על הלקוחות שלך, האם זה יגרום לך לאבד לקוחות, או שאולי בכלל, זה יגרום ללקוחות לרכוש ממך יותר. כי אולי בכלל הלקוחות יחשבו שהמוצר הזה עוד יותר ... אלא תרוויח יותר כסף. במילים אחרות, כאשר אתה רוצה להעלות מחירים, או כאשר אתה רוצה להביא לחנות שלך מוצרים יותר יקרים שהם אולי יותר רווחיים עבורך, אתה בעצם רוצה לדעת, מה יקרה עם הלקוחות שלך. ולשם כך אתה רוצה לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, ...
האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? מתי להעלות מחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות? איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה?
... כדאי להעלות מחיר ללקוחות? בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? מתי להעלות מחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים? איך למכור ... לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות? איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה? והפעם אסביר לגבי הנושא של העלאת מחירים ללקוחות. ובנושא הזה יש מספר שאלות מרכזיות: 1 - האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? 2 - בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? 3 - מתי להעלות מחיר ללקוחות? 4 - איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? 5 - איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים? 6 - איך ... חדשים? 7 - איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות? 8 - איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות? האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? אז קודם כל נתחיל מהשאלה הראשונה, והיא, 1 - האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? וכאן התשובה היא די פשוטה, בהתאם לנוסחה של איך לדעת האם כדאי או לא כדאי לעשות משהו, והיא שזה תלוי מה המטרה שלך בחיים. אם המטרה שלך היא להרוויח כמה שיותר כסף, אז התשובה לשאלה האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות, היא תלויה בכל מיני גורמים, במה האפשרויות שלך להעלות מחיר, בלי לאבד לקוחות וכולי. שאת זה אסביר בהמשך. אבל יתכן שהמטרה שלך היא לא בהכרח רק או בכלל לעשות כמה שיותר כסף, ואולי יש לך עוד כל מיני שיקולים אחרים, שבגללם דווקא כדאי לא להעלות מחיר ללקוחות. או במילים אחרות, האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? תשובה: תלוי מה המטרות שלך בחיים. אבל במידה ואתה רוצה לעשות כמה שיותר כסף, אז כנראה שהתשובה היא שברמה העקרונית כן כדאי לך להעלות מחיר ללקוחות. אבל כמובן שצריכים לדעת לעשות את זה בחוכמה, בצורה שתגרום לך להרוויח יותר ולא פחות. ולצורך העניין נדבר כאן רק מהשיקול של לעשות כמה שיותר כסף. ולכן, האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? תשובה: כן, באופן חד משמעי, במידה והמטרה היחידה שלך, היא אך ורק לעשות כמה ... אתן כמה תשובות, שאולי יראו לא הגיוניות. אבל מטרתן היא לחדד נקודה מסוימת. וזה הולך כך: אז מה התשובה לשאלות הבאות: 2 - בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? תשובה: בכמה שיותר. כמה שיותר, יותר טוב. 3 - מתי להעלות מחיר ללקוחות? תשובה: עכשיו, מאתמול, באופן רטרואקטיבי, כאן ועכשיו תכף ומייד. כמה שיותר מהר יותר טוב. 4 - איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? תשובה: להעלות את המחיר בבת אחת, בלי שום הודעה מוקדמת. תבטל את כל ההסכמים הקיימים שלך, אבל תעלה את המחיר ... לשאלות: 7 - איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות? 8 - איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות? כי לא חוכמה להעלות מחיר כמה שיותר גבוה כמה שיותר מהר. השאלה היא בעצם, איך לא לאבד לקוחות, או יותר מדויק, ... שאתה רוצה לעשות כמה שיותר כסף. ומה בעצם אני בא לומר בזה? אני בא לומר, שבמידה ואתה רוצה לעשות יותר כסף, אז כנראה שאתה צריך להעלות את המחירים שלך לשפר את הרווחיות שלך. אבל השאלה הנכונה היא, לא מתי או איך להעלות מחיר, אלו שאלות סרק. השאלה הנכונה שאתה צריך לשאול את עצמך, היא רק שאלה אחת, והיא: איך להעלות את המחיר, ולהרוויח מכך יותר כסף. זה הכל. אתה לא צריך לשאול מתי להעלות את המחיר או איך להעלות את המחיר או באיזו צורה להעלות את המחיר או באיזה קצב
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
... כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, ... נוספות. המשמעות היא שהוא יכול להעלות את המחיר פשוט בגלל ביקוש גבוה יותר למוצר או לשירות שלו. מדוע בעלי ... לקוחות קיימים. ביקוש מוגבר מאפשר להעלות מחירים ולשפר משמעותית את הרווחיות. אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים או ... לי ככה היא ההנחה שהם לא יכולים להעלות את המחיר של השירות או המוצר שהם מציעים. הם מאמינים שמכיוון שכבר עכשיו ... ביקוש רב יותר, הם יכולים בקלות להעלות מחירים, לבחור את הלקוחות שמשלמים הכי הרבה, וכך להגדיל את ההכנסות ... שגויות שמגבילות הצלחה עסקית איך להעלות מחירים בלי לאבד לקוחות הפסיכולוגיה של בעלי עסקים מול הצלחה היגיון ... מתמודד עם ביקוש גבוה, הוא יכול להעלות את המחירים . בעל העסק לא בהכרח צריך להגדיל את שעות העבודה שלו כדי ... בלתי צפויים. ביקוש גבוה מאפשר להעלות מחירים ולשפר רווחיות. אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים או אוטומציה ... במציאות, תוספת לקוחות מאפשרת להעלות מחירים, לשפר את איכות הלקוחות וליצור ביטחון כלכלי לאורך זמן. לכן, ... שגויות שמגבילות הצלחה עסקית איך להעלות מחירים בלי לאבד לקוחות הפסיכולוגיה של בעלי עסקים מול הצלחה עכשיו ... ברגע שיהיה לו עוד לקוחות הוא יכול להעלות את המחיר על המוצרים הקיימים. נכון או לא נכון? ש: כן. אליעד: הבנת? ש: ... שאם יהיה לו עוד לקוחות הוא יכול להעלות את המחיר זה הפספוס כי אם עכשיו יבואו עוד אנשים אתה יכול להעלות את המחיר. נגיד שאני אגיד לך אני עכשיו יכול להביא לך עוד מאה סטודנטים ...
למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
... מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח וכאן אסביר האם הגיוני להצדיק את המחיר הגבוה של המוצר שלך, באמצעות זה שתסביר ללקוח שלך, שאתה לא מרוויח הרבה, ושיש עלויות גבוהות, ... מספר סיפורים ללקוח, שיש התייקרות מחירים כללית שגורמת לך להעלות את המחיר וכיוב, זה לא באמת מעניין את הלקוח. כי הלקוח מתעניין במה שהוא מקבל ולא בכמה שאתה מרוויח. ואם הלקוח יראה ויבין יותר את הערכים והתועלות שהוא מקבל מהמוצר שלך, יהיה לך יותר קל ...
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
... ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים איך נקבע מחיר ומה משפיע על המחיר במשא ומתן? המחיר של מוצר או שירות נקבע על ידי שני רכיבים עיקריים: עלות ... מוצרים יקרים? איך למכור מוצר ביותר כסף? תמחור יקר, להעלות מחיר, להוריד מחיר, לקבוע מחיר, קביעת מחיר, הצעת מחיר זולה, הצעת מחיר יקרה, תחרות עסקית, מתחרים עסקיים, מתחרים זולים, מתחרים יקרים ...
שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
... לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב וכאן נדבר על ... אם יהיו לך פי מאה לקוחות, כנראה שתוכל להעלות את המחיר שלך ולהרוויח יותר כסף על אותם מאה מוצרים. דהיינו, נניח שיש לך מאה מוצרים בלבד, הרי שאם יהיו לך מאה אלף לקוחות, אז תעלה את ... שרוצים לרכוש את המוצר שלך, ככה תוכל להעלות את המחיר של המוצר שלך, שרק מאה לקוחות מתוך המאה אלף יוכלו וירצו לרכוש את המוצר שלך. במילים אחרות, אם עוד ביקוש לא יכול לעזור לעסק ... ביקוש יכול לעזור לעסק שלך, כי אתה תוכל להעלות את המחיר ולהרוויח יותר, אם יהיה לך עוד ביקוש. ויכול להיות שיש לך מספיק ביקוש למחיר שאתה מוכר כרגע, אבל אם תעלה את המחיר, לא יהיה ... תועלת, כי לצורך העניין לכל הפחות תוכל להעלות את המחיר, אבל מצד שני, צריך להפריד בין השאלה, האם תהיה לך תועלת מכך שיהיה לך יותר ביקוש, לבין השאלה, כמה יעלה לך ליצור עוד ביקוש, ...
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
... מחיר כן ישתלם לי למכור את המוצר הזה? תמיד קיים מחיר שיהפוך את המכירה לכדאית עבורך, ולכן במקום לדחות את ההצעה מראש, שקול פשוט להעלות את המחיר. איך לענות ללקוח ששואל למה כל כך יקר? כאשר לקוח שואל מדוע המחיר גבוה, ... או שירות יש מחיר שבו הוא כן משתלם, גם אם הוא פחות רווחי באופן יחסי. ולכן, במקום לוותר על מכירה בגלל העלות האלטרנטיבית, שקלו להעלות את המחיר כך שהמכירה תהיה משתלמת בכל זאת. לקריאה נוספת בנושא, ניתן להיכנס לאתר ...
זוגיות, לגרום למישהו לרצות רק אותך, לגרום למישהו לאהוב רק אותך, התאהבות, לא לבגוד בך, לגרום למישהו להתאהב בך, לגרום למישהו להימשך אליך, משיכה אישית, בגידה, בוגד בי, לחשוב עליך
זוגיות, לגרום למישהו לרצות רק אותך, לגרום למישהו לאהוב רק אותך, התאהבות, לא לבגוד בך, לגרום למישהו להתאהב בך, לגרום למישהו להימשך אליך, משיכה אישית, בגידה, בוגד בי, לחשוב עליך
... תאבד את הטוב שיש איתי, הוא למעשה יוצר אצל בן הזוג חוויה שלילית. במקום להוסיף עוד טוב, הוא מעלה את העלות של הקשר. לכן הפתרון האידיאלי והנכון הוא להוסיף טוב במקום להעלות את המחיר של הבחירה באדם אחר. האם תמיד אפשר לספק את כל הרצונות של בן הזוג? אליעד מבהיר שאי אפשר באמת לספק תמיד את כל הרצונות של האדם השני, אך עדיין זו הגישה ...
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
... אם מישהו בא אלייך הביתה, יש לחשב את המחיר לפי הזמן והמאמץ שדרוש, ואם את נוסעת לבית הלקוח, יש להעלות את המחיר כדי לפצות על הזמן הנוסף והמאמץ הנדרש. אם הלקוח לא מסכים למחיר, ניתן להציע לו אפשרות לקבל את השירות בביתך במחיר נמוך יותר. דוגמת הזמנת תרופות דרך שליח מחזקת את ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: האם להעלות את המחיר?, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: האם להעלות את המחיר?, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי מומלץ, גישור, מטפל רוחני בנושאי האם להעלות את המחיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4219 שניות - עכשיו 23_07_2025 השעה 13:17:00 - wesi1