אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוניטין בפייסבוק ✔ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט?

מוניטין שלילי באינטרנט יכול להשפיע על איך אחרים תופסים אותך, את העסק שלך, או את המותג שלך. תרחיש כזה נוצר כאשר מישהו מחפש את שמך או את שם העסק שלך ומוצא כתבות או ביקורות שליליות, חלקן יכולות להיות שקריות או לא מדויקות. לא תמיד קל להתמודד עם מצב כזה, אך אליעד מציע דרכים להתמודד ולהתפתח למרות הקשיים.

האם מוניטין שלילי מסמל סוף הדרך?

רבים מאמינים כי אם יש לך מוניטין שלילי, זה עשוי לשלול ממך את ההזדמנות להצליח. עם זאת, לא תמיד מדובר באמת מוחלטת. אף אדם או עסק לא חסין ממידע שלילי, אפילו פוליטיקאים מצליחים בעולם או הדמויות הציבוריות המובילות ביותר. כמות המידע השלילי שעשוי להתפרסם עליהם גדולה מאוד, כולל שקרים, השמצות ועוד, אך הם מצליחים לנהל מדינות, לעסוק במקצועותיהם ולהשפיע באופן חיובי.

אליעד מציין כי גם ספרים כמו התנ"ך, או רעיונות דתיים ומפולמלים כמו האמונה באלוהים, נפגעים כל הזמן מביקורות שליליות, ועדיין זוכים להערצה ולכבוד. המשמעות היא שברגע שאתה נכנס לאינטראקציה עם אנשים, בין אם אתה אדם, עסק, פוליטיקאי או מותג, תמיד יהיו תגובות חיוביות ושליליות כאחד. ככל שתהיה יותר מפורסם, כך מספר התגובות השליליות יגדל.

כיצד מוניטין שלילי יכול להשפיע?

כאשר יש מוניטין שלילי עליך באינטרנט, תוצאות חיפוש יכולות להציג ביקורות לא מחמיאות או השמצות. זה יכול לגרום לאנשים לחשוב שאתה לא מקצועי, אך יש להבין כי השפעת זה לא בהכרח תהיה גורלית. החיפושים האינטרנטיים עליך לא תמיד יקבעו אם מישהו יבחר להיעזר בשירותיך או לקנות ממך. לדוגמה, אם לקוח מחפש מסעדה והוא מוצא דירוג של 2 מתוך 5, הוא עשוי לקרוא גם את התגובות החיוביות והשליליות. אם האוכל טוב, הוא עשוי להתעלם ממחירים גבוהים או שירות גרוע.

למה אנשים כותבים תגובות שליליות?

התגובות השליליות לא תמיד משקפות את איכותך או את איכות המוצר שלך. אנשים כותבים ביקורות שליליות מסיבות שונות:
  • חוו חוויה אישית גרועה שלא מייצגת את כלל הלקוחות.
  • הם עשויים להיות מתחרים מנסים לפגוע במוניטין שלך.
  • הם טיפוסים שליליים שנהנים להתלונן.
  • הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו.
  • הם טעו בבחירת המוצר או השירות והוא לא התאים להם.
איך זה משפיע על הלקוחות שלך?

ביקורת שלילית יכולה להוריד את הדירוג הכללי של מוצר או שירות שלך במנועי חיפוש כמו גוגל או פייסבוק. אך חשוב להכיר בכך שזו לא תמיד נקודת המפתח להחלטת הלקוח. מה שמשפיע באמת עליהם הוא הפער בין היתרונות לחסרונות שהם רואים במוצר או בשירות שלך.

מה לעשות עם מוניטין שלילי?

1. ניסיון להסרת התוכן

אם מדובר במידע שקרי לחלוטין, ניתן לפעול להסיר אותו באמצעות:
  • פנייה ישירה לאתרים שפרסמו את המידע.
  • הגשת תביעה בגין דיבה.
  • בקשת הסרה מגוגל או מאתרים אחרים (כמו במקרה של פגיעה בפרטיות).
2. בניית מוניטין חיובי

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מוניטין שלילי היא לבנות מוניטין חיובי. במקום לנסות להילחם בהשמצות, יצירת תוכן חיובי היא הדרך היעילה ביותר:
  • תפרסם מאמרים וסרטונים שמציגים את הצלחותיך.
  • עודד לקוחות מרוצים לכתוב ביקורות חיוביות.
  • הראה את היתרונות שלך באופן ברור במקום לנסות להסביר למה הביקורות השליליות אינן נכונות.
דוגמה לפוליטיקאי שמכפישים אותו

אם פוליטיקאי נתקל בהשמצות או תוקפים אותו, הדרך הטובה ביותר היא לא להיכנס לעימותים, אלא להציג תוצאות חיוביות. הציבור לא תמיד מתעניין בהשמצות, אלא הוא רוצה לראות תוצאות שמועילות לו.

מסקנה

הדרך האמיתית להילחם במוניטין שלילי היא לשפר את המוצר או השירות שלך. בעזרת פיתוח חוויית לקוח יוצאת דופן, שיווק חיובי, והפצת תוכן שמציג את היתרונות שלך, תוכל לשפר את המוניטין שלך ולהתמודד עם ביקורות שליליות בצורה מיטבית.
איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט?

מוניטין שלילי באינטרנט הוא מצב שבו כאשר מישהו מחפש את שמך, את שם העסק שלך, את שם החברה שלך או של המוצר שלך, הוא מקבל מידע שלילי - חלקו אמיתי, חלקו שקרי, וחלקו חצי - אמת. מידע כזה יכול להשפיע על הדרך שבה אנשים תופסים אותך ולגרום לנזקים מקצועיים ואישיים. לכן, השאלה החשובה היא: איך מתמודדים עם מידע שלילי באינטרנט?

האם מוניטין שלילי מסמל סוף הדרך?

יש אנשים שיגידו לך: "אם יש עליך מידע שלילי באינטרנט, נדפקת", אך זה לא בהכרח נכון. יש גם כאלה שיגידו: "אם יש מידע שלילי עליך, הדרך הכי טובה היא לנסות להוריד אותו מהאינטרנט". אם המידע שקרי לחלוטין, ניתן לתבוע את מי שפרסם או לנסות לפנות לאתר ולבקש להסיר אותו. אבל יש נקודה חשובה יותר: זה לא באמת משנה כמה מידע שלילי יש עליך באינטרנט.

תחשוב על הפוליטיקאים הכי מצליחים בעולם - כמה מידע שלילי יש עליהם? אינספור כתבות רעות, השמצות, סיפורים מפוברקים וגם דברים אמיתיים שהם לא מחמיאים. ועדיין, הם מנהלים מדינות. ניקח דוגמה אחרת - התנ"ך, הספר הכי מפורסם בעולם. האם אין עליו ביקורות שליליות? ברור שיש, ועדיין אנשים מעריצים אותו ומאמינים בו. אפילו האמונה באלוהים, שהיא נושא מרכזי בכל כך הרבה דתות, נמצאת תחת מתקפה מתמדת מצד אנשים שחושבים שהיא טעות. אבל למרות כל זה - אנשים ממשיכים להאמין.

מה זה אומר? זה אומר שברגע שאתה מתחיל להיות באינטראקציה עם אנשים, בין אם אתה עסק, אדם מפורסם, מותג או פוליטיקאי, מחויב המציאות שיהיו עליך תגובות חיוביות וגם שליליות.

ככל שתהיה יותר מפורסם - כך יהיו יותר תגובות שליליות

ברגע שאתה פועל בעולם, מוכר מוצרים, מציג את עצמך - יהיו גם אנשים שיאהבו אותך וגם כאלה שידברו נגדך. ככל שתהיה יותר מצליח ויותר מוכר, יהיו יותר ביקורות שליליות. לדוגמה:
  • אם יש לך שני חברים, אז לכל היותר רק בן אדם אחד יכול לשנוא אותך.
  • אבל אם יש לך 1,000 חברים, ואם רק 10% מהם לא מסתדרים איתך - יש לך כבר 100 אנשים שמדברים עליך רע.
  • אם יש לך מיליון לקוחות, גם אם רק 1% מהם חוו חוויה שלילית - זה כבר עשרת אלפים תגובות שליליות.
מדוע אנשים כותבים תגובות שליליות?

התגובות השליליות לא תמיד קשורות לאיכות שלך או של המוצר שלך. לפעמים אנשים מתלוננים כי:
  • הם עברו חוויה אישית גרועה (שלא מייצגת את כלל הלקוחות).
  • הם מתחרים שלך שמנסים לפגוע בך.
  • הם פשוט טיפוסים שליליים שנהנים להתלונן.
  • הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו.
  • הם טעו בבחירת המוצר או השירות, והוא לא התאים להם.
איך זה משפיע על הלקוחות שלך?

כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש אותך בגוגל ורואה תגובות שליליות, זה מגדיל את הסיכוי שהוא יחשוב שאתה לא טוב. עם זאת, חשוב להבין שזו לא הנקודה הכי קריטית בהחלטה שלו. ההחלטה אם לקוח יקנה ממך או לא לא תלויה בכמות הביקורות השליליות, אלא בפער בין היתרונות לחסרונות שהוא רואה אצלך.

דוגמה: מסעדה עם דירוג נמוך

נניח שאתה מחפש מסעדה, ורואה שהדירוג שלה הוא 2 מתוך 5. אתה נכנס לתגובות ורואה דברים כמו:

- "האוכל היה מצוין!"

- "מחירים יקרים מאוד."

- "שירות גרוע!"

- "מנות מיוחדות וטעימות!"

מה יקרה? אם אתה מחפש אוכל איכותי ולא אכפת לך מהמחיר - הביקורת על המחיר לא תשנה לך. לעומת זאת, אם מה שהכי חשוב לך זה שירות מהיר, אולי תבחר במסעדה אחרת.

המסקנה: אנשים לא מסתכלים רק על כמה מידע שלילי יש, אלא על מה בדיוק נאמר והאם זה משפיע עליהם אישית.

אז איך מתמודדים עם מוניטין שלילי?

1. הדרך הראשונה - ניסיון להסרת התוכן

אם מישהו כתב עליך מידע שקרי, אפשר לנסות להסיר אותו דרך:
  • פנייה ישירה לאתר שפרסם את התוכן.
  • תביעת דיבה נגד מי שפרסם את המידע.
  • בקשת הסרה מגוגל (למשל אם מדובר בפרטיות אישית).
2. הדרך הטובה ביותר - בניית מוניטין חיובי

אין דרך טובה יותר להתמודד עם מוניטין שלילי מאשר להציף את האינטרנט במידע חיובי. במקום לנסות להילחם בכל ביקורת, פשוט תיצור תכנים שמציגים אותך באור טוב:
  • תפרסם מאמרים וסרטונים שמדברים על ההצלחות שלך.
  • תעודד לקוחות מרוצים לכתוב ביקורות חיוביות.
  • תראה בפועל את היתרונות שלך - במקום רק לנסות להסביר למה הביקורות השליליות לא נכונות.
דוגמה: פוליטיקאי שמכפישים אותו

אם אתה פוליטיקאי ומכפישים אותך, הדרך הכי טובה להתמודד עם זה היא לא להתמקד בהכחשה, אלא פשוט להביא תוצאות טובות. הציבור לא באמת אכפת לו מהכתבות השליליות - אם הוא רואה שאתה מספק לו את מה שהוא רוצה, הוא יתמוך בך.

דוגמה: אדם עם עבר פלילי

גם אם יש עליך כתבות על כך שישבת בכלא בעבר, אם אנשים רואים שאתה עכשיו מועיל להם - זה כבר לא משנה להם. אנשים ישפטו אותך לפי איך שאתה יכול להועיל להם כיום.

מסקנה: הדרך הכי טובה להילחם במוניטין שלילי - לעשות טוב

אין קיצור דרך. הדרך האמיתית להילחם במוניטין שלילי היא פשוט להיות טוב יותר:
  • לשפר את המוצר או השירות שלך.
  • לתת חוויית לקוח יוצאת דופן.
  • להפיץ כמה שיותר מידע חיובי.
  • לתת לאנשים להשתמש במוצר שלך בחינם, כדי שיוכלו לראות בעצמם שהוא טוב.
סיכום: איך להתמודד עם מוניטין שלילי?

1. אל תיבהל ממידע שלילי - לכולם יש ביקורות שליליות.

2. אם מדובר במידע שקרי, אפשר לנסות להסיר אותו.

3. הדרך היעילה ביותר להתמודד עם ביקורות שליליות היא ליצור מוניטין חיובי.

4. תן לאנשים לראות בפועל את היתרונות שלך - אל תנסה רק "להסביר" אותם.

5. זכור: אנשים לא מסתכלים רק על מה שכתבו עליך - הם מסתכלים על מה שאתה עושה עבורם.
איך למתג את עצמך? איך להתמודד עם מיתוג שלילי באינטרנט? מיתוג עסקי, עסקה עם השטן, איך ליצור מוניטין חיובי באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? לקוחות ממליצים באינטרנט, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט? איך להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט? המלצות של לקוחות באינטרנט, ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט? פרסום חיובי באינטרנט, מיתוג אישי, מיתוג חיובי באינטרנט, מיתוג באינטרנט, בניית מותג באינטרנט, לבנות מותג, שיווק עצמי, ניהול מוניטין, איך להתמודד עם פרסום שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם תגובות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם כתבות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם דירוג שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם ביקורת שלילית באינטרנט? איך להתמודד עם השמצות באינטרנט? איך להתמודד עם לקוחות משמיצים באינטרנט? כתבות חיוביות, לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, דיל עם השטן, שימוש בסמים, התמכרות לסמים, הדגמה ללקוחות, לשכנע לקוחות, למכור ללקוחות, איך לנהל מוניטין שלילי? איך לנהל מוניטין חיובי? ביבי נתניהו, להיות מפורסם, מה לעשות אם מתלוננים עליך? מה לעשות אם משמיצים אותך? איך להתמודד אם משמיצים אותי? איך להתמודד אם מתלוננים עלי? איך להתמודד אם מכפישים אותי? מה לעשות אם מכפישים אותך? איך להתמודד עם הוצאת דיבה? איך להתמודד עם לשון הרע? איך להתמודד עם הוצאת שם רע? הסרת פרסום שלילי בגוגל, אין פרסום שלילי, איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי? איך להתמודד עם פרסום שלילי בגוגל? איך להתמודד עם פרסום שלילי בפייסבוק? ניקוי מוניטין שלילי, איך לנקות מוניטין שלילי? יעוץ עסקי, מוניטין חיובי, תגובות חיוביות, דירוג חיובי, ביקורת חיובית, המלצות באינטרנט, לקוחות ממליצים, המלצות של לקוחות, פידבק חיובי, חוות דעת חיובית, איך להתמודד עם לשון הרע ברשת? איך להתמודד עם לשון הרע באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי בגוגל? לקוחות ממליצים בגוגל, התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל, התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל, המלצות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בפייסבוק, מיתוג שלילי בפייסבוק, מיתוג חיובי בפייסבוק, מיתוג בפייסבוק, בניית מותג בפייסבוק, לבנות מותג בפייסבוק, שיווק עצמי בפייסבוק, ניהול מוניטין בפייסבוק, איך להתמודד עם מוניטין שלילי בפייסבוק? התמודדות עם תגובות שליליות בפייסבוק, כתבות שליליות בפייסבוק, דירוג שלילי בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל, התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג שלילי בגוגל? מיתוג חיובי בגוגל, מיתוג בגוגל, בניית מותג בגוגל, לבנות מותג בגוגל, שיווק עצמי בגוגל, ניהול מוניטין בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג בגוגל? מוניטין שלילי בגוגל, התמודדות עם תגובות שליליות בגוגל, כתבות שליליות בגוגל, איך להתמודד עם דירוג שלילי בגוגל? איך להתמודד עם ביקורת שלילית בגוגל? התמודדות עם השמצות בגוגל, לקוחות משמיצים בגוגל, תלונות של לקוחות בגוגל, מיתוג עסקי בגוגל, כתבות חיוביות בגוגל, איך לנהל מוניטין שלילי בגוגל? להתמודד עם הוצאת דיבה בגוגל, לשון הרע בגוגל, הוצאת שם רע בגוגל, איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בגוגל? המלצות בגוגל, לקוחות ממליצים בפייסבוק, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים בפייסבוק? תלונות של לקוחות בפייסבוק, המלצות של לקוחות בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בפייסבוק, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק? ביקורת שלילית בפייסבוק, השמצות בפייסבוק, התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק, התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק, מיתוג עסקי בפייסבוק, כתבות חיוביות בפייסבוק, איך לנהל מוניטין שלילי בפייסבוק? להתמודד עם הוצאת דיבה בפייסבוק, איך להתמודד עם לשון הרע בפייסבוק? איך להתמודד עם הוצאת שם רע בפייסבוק? איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בפייסבוק? המלצות בפייסבוק, התמודדות עם לשון הרע בפייסבוק
ניסיון התמודדות עם מצב להציג הוצאת שם רע בגוגל לחשוב דירוג שלילי בפייסבוק איך להתמודד עם מוניטין שלילי בגוגל החלטה לקוחות בפייסבוק תלונות של לקוחות שימוש בסמים facebook איך להתמודד איך להתמודד עם פרסום שלילי אינטרנט ביקורת ביקורת שלילית ביקורתיות גוגל דירוג שלילי דעת השמצות באינטרנט התמודדות חוות דעת שליליות חוות דעת שלילית חשיפה שלילית כתבות שליליות להתלונן להתמודד להתמודד עם פרסום שלילי למתג לנהל לקוח לקוחות לקוחות משמיצים מוניטין מוניטין שלילי מותג מיתוג מיתוג באינטרנט מנהל ניהול ניהול מוניטין פידבק שלילי פייסבוק פרסום רע פרסום שלילי שלילי שליליות שלילית תגובות תגובות שליליות תלונה תלונות תלונות של לקוח תלונות של לקוחות
ביקורת / להעביר ביקורת - מה הופך העברת ביקורת, לביקורת בונה חיובית וטובה?
ביקורת להעביר ביקורת - מה הופך העברת ביקורת, לביקורת בונה חיובית וטובה? ביקורת. העברת ביקורת. ביקורת בונה. ביקורת הורסת. הגורם שהופך ביקורת לטובה זאת האמת השלמה. ישנם שני סוגים של אמת. אמת שלמה ואמת חלקית. אמת חלקית = הסתכלות רק על חלק מהאמת = חוסר יכולת להבין את הצד השני = חוסר יכולת לקבל את השני = שלילה של השני = חוסר הבנת ההיגיון של הצד השני = מחשבה שהאמת נמצאת רק בצד של הדובר = העברת ביקורת שלילית על הצד השני = ביקורת הרסנית. אמת שלמה = הסתכלות על כל האמת = הסתכלות על התמונה המלאה = הבנת הצד השני = הבנת ההיגיון האמיתי בהחלט של הצד השני = קבלת הצד השני כפי שהוא = ביקורת שנובעת מתוך קבלת הצד השני = ביקורת שתכליתה להשלים את האמת של הצד השני לאמת הגדולה יותר = הכלת הצד השני = אהבה = ביקורת בונה = ביקורת חיובית = ביקורת טובה. מי שאינו מסוגל להבין את ההיגיון של האדם שמולו, טוב יעשה אם לא יעביר עליו ביקורת. כאשר זה שמעביר ביקורת אינו מבין את ההיגיון של האדם שמולו, הרי שהביקורת באה מתוך שלילה של הצד השני, הביקורת שוללת את הצד שמנגד, הביקורת גורמת לצד שמנגד להתבצר בתוך העמדה שלו. ביקורת שלילית = פחד של זה שמעביר ביקורת. כאשר אדם רואה מישהו שעושה משהו שנוגד את צורת החשיבה שלו, הדבר הזה יוצר אצלו פחד. האדם מפחד מכך שמישהו עושה אחרת ממנו. האמת של האדם עצמו מתערערת. וכפעולה של הגנה עצמית, האדם מעביר ביקורת על הצד השני. ביקורת שמטרתה לשלול את זכותו של הצד השני להיות כפי שהוא, ביקורת שמטרתה לחזק אצל האדם את המחשבה כי הוא צודק. אך כל זה מדובר רק כאשר האדם עצמו שמעביר את הביקורת רחוק מהאמת השלמה. ורק כאשר גם האדם עצמו שמעביר את הביקורת, גם הוא עצמו לא יודע את כל האמת השלמה. כאשר האדם יודע את האמת השלמה, דהיינו, מבין את כל ההיגיון שיש בכל צורות החשיבה השונות בשלמות, ... הוא ראשית כל כנקודת התחלה מקבל את כולם. משום שהוא מבין כיצד כולם כבר בסדר גמור וכיצד כל אחד מבטא חלק כלשהו של האמת. העברת ביקורת במקרה כזה, לא נועד כדי להגן על זה שמעביר את הביקורת, מאחר שמצידו הוא רואה את האמת ואת הטוב שנמצאים גם בהתנהגות של זה שמולו. תכליתה של הביקורת במקרה הזה, היא לאפשר לצד השני לראות את התמונה השלמה, דהיינו, לראות גם את הצד השני של המטבע, הצד שכאשר רואים אותו הקונפליקט נעלם והסכסוך נפתר מעצמו. ביקורת בונה =
דיבור / ביקורת חיובית - מה הופך דיבור לטוב וביקורת לביקורת בונה?
... ביקורת חיובית - מה הופך דיבור לטוב וביקורת לביקורת בונה? דיבור טוב. כולם אוהבים טוב וכולם רוצים לשמוע טוב. מה הופך דיבור לטוב? הגורם האחראי לכך שדיבור יהיה טוב, הוא הדעת. ככל שהדיבור של האדם מקושר יותר אל הדעת והמחשבה שלו, הדיבור נחשב לטוב יותר. כאשר הדיבור מקושר אל הדעת הוא הופך לטוב. משום שדעת אמיתית פירושה הבנה מלאה של כל הצדדים של המטבע וראיית התמונה המלאה. כאשר האדם רואה את התמונה המלאה של המציאות, ממילא הוא אוהב את כולם באמת ודן את כולם לכף זכות. כאשר הדיבור של האדם מגיע מהדעת שלו, הדיבור של האדם חייב להיות טוב, מאחר שהוא גורם לזה ששומע את הדיבור להרגיש טוב יותר. דיבור עם דעת, תכליתו לקרב את השומע אל הטוב. דיבור עם דעת אוהב את השומע ומאפשר לו לאהוב גם את עצמו. בשורה התחתונה, ככל שהדיבור אותו מוציא האדם מפיו מחובר יותר אל הדעת והמחשבה, כך הדיבור עצמו הופך להיות טוב יותר. בשורה התחתונה: חשוב בטרם תדבר. חשוב טוב על כל התמונה המלאה. שים את עצמך במקומו של חברך. נסה ... למקומו. רק כאשר תבין את הצד השני בדיוק כפי שאתה מבין את עצמך, רק אז באפשרותך להעביר אליו ביקורת בונה וחיובית. הרעיון שעומד מאחורי: פוליטיקלי קורקט תקינות פוליטית לשון נקייה יופמיזם = דיבור שנאמר בצורה טובה ושאינו פוגע בשומע. לומר ... חיובי וטוב שמגיע בגובה העיניים, מתוך קבלת השני וללא התנשאות מעליו. ככל שהדיבור מגיע יותר מהדעת, כך הוא טוב יותר. ...
שיפוט עצמי - איך להעביר ביקורת עצמית בצורה בונה וחיובית?
... עצמי - איך להעביר ביקורת עצמית בצורה בונה וחיובית? בקרה עצמית - כדי שביקורת תהיה יעילה ואפקטיבית, עליה להיות שורשית ואמיתית. כמו כן עליה להיות גם טובה, דהיינו, להיות מספיק טובה כדי לגרום לזה שמעבירים עליו את הביקורת, לרצות לקבל את הביקורת. כפי שכבר ביארתי, ככל שהביקורת אמיתית יותר, כך היא ביקורת טובה יותר. ביקורת אמיתית = ביקורת שמבינה גם את הצד שעליו מעבירים את הביקורת. כדי להפוך ביקורת לאמיתית עליה להיות שורשית ויסודית. ביקורת מגיעה כשיפוט של התנהגות מסוימת. אדם כלשהו מתנהג בצורה כלשהי. קיימת מחשבה כלשהי כי ההתנהגות אינה ראויה וכי היא צריכה להיות אחרת. ומכאן נוצרת הביקורת. כדי שהביקורת תהיה שורשית וטובה, עליה לחקור בראש ובראשונה את הסיבות ואת המניעים של ההתנהגות הנוכחית הקיימת. לכל התנהגות שלילית יש סיבה. הסיבה היא בדכ ובעיקר רגשית. ההתנהגות השלילית, תפקידה להשלים חסך רגשי כלשהו, אצל זה שמבצע את הפעולה שנתפסת כשלילית בעיני הצד שמעביר את הביקורת. כדי לגרום למישהו לשנות את ההתנהגות שלו, יש למצוא עבורו פתרון אמיתי לסיבה האמיתית שבגללה הוא מתנהג כפי שהוא מתנהג. כאשר הביקורת רק שוללת את הצד השני, ממילא אין אינטרס לצד השני לקבל את הביקורת. כאשר הביקורת מספקת מענה לצורך האמיתי של הצד השני, במקרה כזה בהנחה שהצד שמעבירים עליו ביקורת הבין את השכל של זה שמעביר עליו את הביקורת, במקרה כזה הוא יעדיף להקשיב לביקורת, מאחר שהיא מספקת לו פתרון טוב יותר לבעיה האמיתית שלו. כדי שהביקורת תהיה טובה, עליה להיות מסוגלת לספק פתרון ותחליף אמיתי לצורך השורשי שבגללו נוצרה ההתנהגות שעליה מעבירים ביקורת. ולכן ברמה המעשית, כאשר האדם מעביר ביקורת כלשהי על אדם כלשהו כולל על עצמו, עליו לחקור לשורש העניין את הסיבה האמיתית שבגללה ההתנהגות הנוכחית קיימת כפי שהיא. קיימת סיבה כלשהי שבגללה האדם מתנהג כפי מה שהוא מתנהג. רק כאשר זה שמעביר את הביקורת, מגלה את הסיבה האמיתית שבגללה זה שמעבירים עליו את הביקורת, אכן מתנהג בצורה הספציפית, רק אז הוא מסוגל להציע לו אלטרנטיבה טובה יותר באמת, אלטרנטיבה שתספק מענה אמיתי לצורך האמיתי של הצד המבוקר. כאשר הביקורת מתמקדת בהתנהגות החיצונית בלבד של המבוקר, על ידי זה הביקורת אינה אפקטיבית. כאשר ה
ביקורת עצמית / העברת ביקורת / פחד מביקורת - מי לא מפחד לקבל ביקורת?
ביקורת עצמית העברת ביקורת פחד מביקורת - מי לא מפחד לקבל ביקורת? מי שיתבונן בעניין יראה, כי ישנם מספר אנשים שלא מפחדים לקבל ביקורת. לדוגמה: אדם טיפש שלא מבין את מה שאומרים לו, הוא לדוגמה לא מפחד לקבל ביקורת. משום שאין שום משמעות למה שאומרים לו, כי הוא לא מבין ... רק אדם טיפש שלא מבין את הביקורת, לא מפחד לקבל ביקורת, אלא גם אדם חכם שמבין את עצמו בשלמות, גם הוא לא מפחד לקבל ביקורת. ונסביר: ביקורת מהותה היא, כאשר האדם לא רואה ולא מבין את הטוב שיש בכל דבר, שאז הוא מעביר ביקורת על הדבר, כדי להפוך אותו לטוב. וכאשר האדם ככ חכם עד ... ידי זה הוא לא מפחד לקבל ביקורת. משום שהוא בכל מקרה מקבל את עצמו איך שהוא, ללא שום ... מה שיהיה, ולא משנה אם הביקורת נכונה או לא, הוא בכל מקרה מקבל את עצמו, וממילא לא ... לו בשום צורה לקבל את הביקורת. אז למה בכל זאת הוא מקבל ביקורת? זא מה המשמעות של הביקורת עבורו? תשובה: כאשר האדם יודע את הטוב שיש בכל דבר, במקרה כזה, הביקורת שהוא מקבל, היא מבחינתו סוג של המלצה לשיפור כדי לעשות ... אין לו שום בעיה לקבל ביקורת. ומצד שני הוא גם יודע שתמיד אפשר לעשות עוד יותר טוב, ... המבט הזו הוא מקבל את הביקורת. כאשר האדם לא מקבל את עצמו מספיק טוב, על ידי זה הוא מפחד לקבל ביקורת. פן ושמא הביקורת תגרום לו להרגיש פחות טוב עם עצמו. אך כאשר האדם מקבל את ... אין לו שום בעיה לקבל כל ביקורת. ויחד עם זאת, הוא יכול גם לקבל ביקורת, כדי לנסות להסתכל על הדברים בצורה שונה וכולי. ...
שיפוט עצמי / העברת ביקורת עצמית - אל תדון את חברך, עד שתגיע למקומו!
... עצמי העברת ביקורת עצמית - אל תדון את חברך, עד שתגיע למקומו! אל ...
מי זה אליעד כהן? למה ללמוד אצל אליעד כהן? השיטה של אליעד כהן, לפגוש את אליעד כהן, ביקורת על מורה רוחני, מנהיגות, מאמן אישי מומלץ, כסף ואושר, לרצות כסף, להרוויח כסף, חיפוש האושר, מודעות עצמית
מי זה אליעד כהן? למה ללמוד אצל אליעד כהן? השיטה של אליעד כהן, לפגוש את אליעד כהן, ביקורת על מורה רוחני, מנהיגות, מאמן אישי מומלץ, כסף ואושר, לרצות כסף, להרוויח כסף, חיפוש האושר, מודעות עצמית
... כהן? השיטה של אליעד כהן, לפגוש את אליעד כהן, ביקורת על מורה רוחני, מנהיגות, מאמן אישי מומלץ, כסף ואושר, לרצות ... להתנדנד בהתאם לנסיבות חיצוניות. למה אליעד מעודד ביקורת עצמית וביקורת על המורה? אליעד טוען שחלק משמעותי מההתפתחות של האדם זו היכולת להעביר ביקורת על עצמו, על המציאות ועל המורה שלו. הביקורת האמיתית אינה רק ביקורת על המורה, אלא על התפיסות הפנימיות של האדם עצמו. המורה ... יותר של המציאות ושל עצמו. לכן, היכולת להעביר ביקורת היא סימן לצמיחה אמיתית. מהי הגישה הנכונה ללמידה אצל אליעד ... כהן? האם ניתן להשיג מטרות מנוגדות בו זמנית? מהי ביקורת עצמית נכונה? איך לגלות את האמת על עצמך? האם כדאי להעביר ביקורת על המורה שלך? ...
מלחמת אגו מול מורה רוחני, איך מתנהג מורה רוחני? לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? קושיות על הצדיק, השכל של המחלוקת על הצדיק, ביקורת על מורה רוחני, יחסי מורה ותלמיד, חלק 2
מלחמת אגו מול מורה רוחני, איך מתנהג מורה רוחני? לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? קושיות על הצדיק, השכל של המחלוקת על הצדיק, ביקורת על מורה רוחני, יחסי מורה ותלמיד, חלק 2
... אגו מול מורה רוחני, איך מתנהג מורה רוחני? לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? קושיות על הצדיק, השכל של המחלוקת על הצדיק, ביקורת על מורה רוחני, יחסי מורה ותלמיד, חלק 2 מדוע ... לקבל את הפתרון שמוצע לו. הוא מספר על עצמו ועל הדרך האישית שלו אל האמת. אליעד מספר שפעם הוא עצמו פחד לחקור את האמת המוחלטת, כי חשש שאולי הוא יגלה משהו רע או שלילי. רק כשהגיע למצב שהוא הרגיש רע באופן מוחלט ... אנשים לא באמת מקשיבים למורה הרוחני? אליעד מתאר איך אנשים מגיעים אליו, מקשיבים לתכנים שלו, אך לא מיישמים את הכל בפועל. הם לא מיישמים את העצות עד הסוף, ואז מתלוננים שהשיטה לא עובדת. הוא מדגים זאת עם משל המסעדה, ... שלא השביעו אותו. לפי אליעד, הסיבה שאנשים לא מיישמים הכל היא שהם לא באמת מוכנים לוותר על האגו ולהודות שהמורה הרוחני יודע טוב מהם מה הם צריכים. מה משמעות הביקורת וההתנגדות כלפי המורה הרוחני? אליעד מסביר שהביקורת וההתנגדויות כלפיו, או כלפי כל מורה רוחני, הן רק ביטוי לתחושת חיסרון ופחד של המבקר. אדם שמבקר מורה רוחני ומוצא פגמים באישיותו או בהתנהלותו, עושה זאת רק כי אינו מסוגל להודות בכך שהוא זקוק למה שיש למורה להציע. לדבריו, מי שבאמת רעב לאמת, לא יתעסק בביקורת אלא ילך לבדוק בעצמו ויגיע למסקנה ישירה. כיצד ... מהמורה הרוחני, האדם צריך להגיע מתוך מקום שבו הוא מוכן לקבל כל דבר, אפילו אם זה לא נעים או קשה. הוא צריך להיות מוכן להכיר באמת ללא תנאים, וללא פחד מתוצאות שליליות. רק אז הוא יכול לקבל באמת את מה שהמורה ... אמיתי. הוא מסכם באמירה שברגע שהאדם יהיה מוכן לראות את המציאות כפי שהיא, ללא התנגדות או אגו, כל השאלות והספקות שלו ייעלמו. מהי מלחמת אגו? איך להתמודד עם ביקורת על מורה רוחני? מדוע אנשים נמנעים לפגוש את אליעד ...
מלחמת אגו מול מורה רוחני, איך מתנהג מורה רוחני? לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? קושיות על הצדיק, השכל של המחלוקת על הצדיק, ביקורת על מורה רוחני, יחסי מורה ותלמיד, חלק 1
מלחמת אגו מול מורה רוחני, איך מתנהג מורה רוחני? לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? קושיות על הצדיק, השכל של המחלוקת על הצדיק, ביקורת על מורה רוחני, יחסי מורה ותלמיד, חלק 1
... הצדיק, השכל של המחלוקת על הצדיק, ביקורת על מורה רוחני, יחסי מורה ותלמיד, חלק 1 איך מתמודד אליעד כהן עם ביקורת של תלמידים עליו? אליעד כהן מסביר כיצד יש להתמודד עם ביקורת, טענות או מחלוקות כלפי מורה רוחני, ומדגיש כי מאחורי כל מחלוקת, אפילו הקטנה ביותר, מסתתר שכל עמוק ואינסופי. הוא ... את השכינה שנמצאת בגלות בתוך הביקורת של התלמיד. הוא מזהה את השכל הפנימי של הדברים שהמבקר עצמו אינו רואה. הוא מביא את דברי רבי נחמן מברסלב, שאומר כי ... התנהגות שנראית מוזרה או אפילו שלילית בעיני התלמידים היא ביטוי עמוק של אמת פנימית. הוא מדגיש כי לפעמים הצדיק נראה כמשוגע, ורבים אינם מסוגלים ... כי הוא לא רוצה לחשוב על עצמו דברים שליליים, הוא בעצם בורח מעצמו ולא מהמורה. האמת הלא נעימה היא שיקוף שלו עצמו, ובריחה ממנה רק תאריך את סבלו הפנימי. ... מה מסתתר מאחוריה. איך להתמודד עם ביקורת על המורה הרוחני? מדוע יש מחלוקת על הצדיק? האם התנהגות חיצונית מעידה על המהות? מהו היחס הנכון בין מורה רוחני ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מוניטין בפייסבוק, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מוניטין בפייסבוק, איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בטלפון, מאמן אישי להצלחה, מאמן עסקי מומלץ בנושאי מוניטין בפייסבוק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 03:35:43 - wesi1