אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה לכתוב בהצעת המחיר? ✔התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
איך להתמודד עם הפחד שהלקוח יפנה למתחרה עם המפרט?

אליעד מסביר שהרבה בעלי עסקים מפחדים שהלקוח יקבל מהם הצעת מחיר מפורטת, ייקח את המפרט הטכני, וילך למתחרים כדי לקבל הצעה זולה יותר. החשש הזה נובע מכך שאנשים חושבים שהלקוח פשוט ישווה את הרכיבים וימצא אלטרנטיבה זולה יותר במקום אחר. הדוגמה שאליעד נותן היא של בעל עסק שמוכר מחשבים יוקרתיים במחיר גבוה, כמו מחשב בעלות של 10,000 שקלים. אם אותו בעל עסק לא יפרט ללקוח את המפרט המדויק והיתרונות של המחשב, הלקוח עלול לפנות למתחרה ולקבל הצעה זולה משמעותית, אפילו במחיר של 5,000 שקלים, בלי להבין שיש הבדל באיכות.

מדוע המפרט האיכותי עלול דווקא לפגוע בכם אם לא תפרטו אותו?

אליעד מדגיש שככל שהמוצר שלכם איכותי ויקר יותר, כך הבעיה מחמירה. אם לא תפרטו ללקוח בדיוק מה כולל המפרט, הלקוח לא יבין למה המחיר שלכם כל כך גבוה, ועלול לבחור במוצר זול יותר של מתחרה שלא נותן את אותה איכות. לדוגמה, אם המוצר שלכם הוא מחשב יוקרתי במיוחד, אבל לא פירטתם בדיוק אילו חלקים איכותיים נמצאים בו, הלקוח עלול לחשוב שהמוצר של המתחרה, שהוא זול בהרבה, הוא בעצם דומה למוצר שלכם, למרות ההבדלים המשמעותיים באיכות וברמת החלקים.

לכן, דווקא במצב שבו המוצר איכותי במיוחד, יש צורך רב יותר לפרט בדיוק את כל הפרטים הטכניים ללקוח, כדי שהוא יבין את ההבדל ויראה את הערך האמיתי של מה שאתם מוכרים לו.

האם אתם מספקים רק מפרט טכני או שיש לכם ערך מוסף?

נקודה נוספת שאליעד מדגיש היא ההבחנה בין לספק מוצר טכני לבין לספק שירות בעל ערך מוסף. אם העסק שלכם רק מוכר חלקים או מפרט טכני ללא שום תוספת, אתם בבעיה. במקרה כזה באמת יש חשש שהלקוח ייקח את המפרט, יפנה למתחרה ויקנה את אותו מוצר בדיוק במחיר זול יותר. עם זאת, אליעד טוען שעסקים רציניים בדרך כלל לא מוכרים רק מפרט טכני, אלא מספקים שירותים נוספים חשובים כמו:
  • הרכבת המוצר בצורה מקצועית ומדויקת.
  • ניהול מלא של הפרויקט או של תהליך ההרכבה והאספקה.
  • אחריות ארוכת טווח או שירות לקוחות מיוחד.
  • ייעוץ מקצועי וליווי אישי לאורך כל התהליך.
הדברים האלה יוצרים ערך מוסף אמיתי שהמתחרים לא יכולים בהכרח לתת באותה רמה, וזה בדיוק מה שהלקוח צריך להבין כשהוא מקבל מכם הצעת מחיר.

איך נכון להציג את המחיר בהצעת המחיר?

אליעד מציע הצעה פרקטית: כאשר אתם נותנים הצעת מחיר מפורטת, חשוב שהמחיר יהיה מוצג כמחיר כולל ולא כצמוד לפרטי המפרט או לרכיבים עצמם. במקום לציין עלות לכל חלק וחלק בנפרד, יש להציג את המחיר כסך הכל הכללי, זאת אומרת שהלקוח יבין שהוא משלם עבור כל החבילה בשלמותה, כולל ההרכבה, השירות, האחריות והניהול. כך הלקוח לא יוכל להשוות אחד לאחד את המחירים של הרכיבים מול המתחרים, כי הערך שהוא מקבל אינו רק ברכיבים עצמם, אלא בשירות המקצועי הכולל שאתם נותנים לו.

לדוגמה, אם המוצר שלכם מורכב מעשרה חלקים שונים, אל תפרטו כמה עולה כל חלק בנפרד, אלא תנו מחיר אחד עבור החבילה השלמה. אם הלקוח ינסה להשוות למתחרה, הוא יבין שהמחיר אצלכם מגלם בתוכו הרבה יותר מאשר עלות הרכיבים עצמם.

איך להתגבר על הפחד מתחרות עסקית והצעת מחיר זולה יותר של מתחרים?

אליעד מבהיר שאם אתם אנשי מקצוע אמיתיים, אין סיבה לפחד מתחרות זולה. הפחד שלכם צריך להיעלם אם תבינו שאתם לא מוכרים רק רכיבים או מפרטים טכניים, אלא שירותים נלווים וערך מוסף אמיתי. אם אתם חוששים שהלקוח שלכם יפנה למתחרה זול יותר, כנראה שאתם עצמכם לא מבינים לעומק את הערך שאתם מספקים ללקוחות שלכם.

הוא מוסיף ואומר שדווקא כאשר אתם מוכרים מוצר איכותי מאוד, הכרחי במיוחד לפרט את המפרט בצורה מלאה ככל האפשר. אם לא תפרטו, הלקוח יטעה לחשוב שהמתחרה הזול נותן אותו דבר בדיוק, וכך תפסידו אותו. לעומת זאת, אם תפרטו במדויק את המפרט ותבהירו את הערך המוסף שלכם, תצליחו להראות ללקוח את הערך האמיתי של השירות שלכם.

לסיכום: איך לכתוב הצעת מחיר נכונה ולמכור מוצר יקר בלי לחשוש ממתחרים?

לסיכום, אליעד ממליץ שבכל הצעת מחיר:
  • תפרטו כמה שיותר את כל מרכיבי המפרט הטכני של המוצר.
  • תציגו את המחיר בצורה כוללת ולא פר רכיב בנפרד.
  • תדגישו שאתם מספקים ערך מוסף אמיתי, כמו שירות הרכבה, ניהול, ליווי אישי, ואחריות.
  • תזכרו שאם אתם אנשי מקצוע איכותיים, אתם מוכרים שירות כולל ולא רק מפרט או חלקים טכניים.
כך תוכלו להתמודד עם הפחד מתחרות עסקית, כי הלקוחות יבינו בדיוק על מה הם משלמים, ויבינו את היתרון המשמעותי שלכם מול המתחרים הזולים.
איך להתמודד עם הפחד שהלקוח ייקח את המפרט שלכם ויפנה למתחרה?

שלום חברים, איך מתמודדים עם החשש שהלקוח שלכם יקבל מכם מפרט של מוצר או שירות ואז ייקח אותו למתחרה שלכם כדי לקבל הצעת מחיר זולה יותר? אתם מספקים שירות או מוצר, הלקוח מבקש הצעת מחיר, ואתם חוששים שאם תפרטו לו מה בדיוק הוא מקבל, הוא פשוט ייקח את אותו מפרט ויחפש הצעה משתלמת יותר אצל מתחרים. איך מתמודדים עם זה?

ככל שהמפרט שלכם איכותי יותר, כך החשש גדל

אם המפרט שלכם איכותי במיוחד, הבעיה עלולה להיות חמורה יותר. לדוגמה, אם אתם מוכרים מחשב עם רכיבים יקרים במיוחד, והלקוח שואל כמה עולה המחשב ואתם עונים 10,000 ש"ח, יש סיכוי שהוא ילך למתחרה שלכם ויקבל הצעת מחיר של 5,000 ש"ח למחשב אחר, אולי באיכות נמוכה יותר. כלומר, ככל שהמפרט שלכם טוב יותר, כך אתם עלולים להיפגע יותר אם לא תפרטו ללקוח בדיוק מה הוא מקבל.

למה זה קורה?

אם לא תפרטו את המפרט שלכם, הלקוח לא ידע להבחין בין המוצר שלכם לבין מוצר פחות איכותי שהמתחרה מציע במחיר נמוך יותר. המתחרה עשוי לתת הצעת מחיר זולה יותר על מוצר שאינו ברמה של שלכם, אך הלקוח לא יהיה מודע לכך. לכן, אם המוצר שלכם באמת טוב, אתם דווקא צריכים לפרט את המפרט כמה שיותר, כדי שהלקוח יבין את הערך האמיתי שהוא מקבל.

האם אתם מספקים רק את המפרט או גם ערך מוסף?

אם אתם עוסקים רק בהעברת סחורה מיד ליד, החשש שלכם מוצדק. אם הלקוח רואה רק רשימת רכיבים, קל לו להשוות מחירים ולבחור את ההצעה הזולה ביותר. אבל אם אתם מנהלים עסק נכון, אתם לא מספקים רק מפרט טכני - אתם מספקים שירותים נוספים כמו:
  • הרכבה מקצועית של המוצר
  • ניהול הפרויקט או השירות
  • אחריות ושירות לקוחות
  • ייעוץ וליווי מקצועי
כל אלה הם חלק מהשירות שאתם מספקים, ואלו דברים שהמתחרה שלכם לא בהכרח יוכל לתת באותה רמה.

איך נכון לתמחר ולפרט את המפרט?

אל תצמידו את המחיר לרשימת הרכיבים. במקום זאת, תנו מחיר כולל על כל השירות, כך שהלקוח יבין שהוא משלם על חבילה שלמה ולא רק על חלקים בודדים. אם יש לכם עשרה רכיבים במוצר, אל תכתבו מחיר לכל רכיב בנפרד - הציגו מחיר כולל, שמגלם בתוכו גם את הערך המוסף שאתם נותנים.

לסיכום

אם אתם אנשי מקצוע טובים, אין סיבה לפחד שהלקוח ייקח את המפרט שלכם ויחפש הצעה זולה יותר. אם אתם באמת מספקים ערך מעבר למפרט הטכני, תדגישו זאת, תפרטו את מה שאתם נותנים, ותגבו מחיר בהתאם לשירות הכולל שאתם מציעים.

חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il בנושא מכירות, תחרות עסקית והתמודדות עם לקוחות. בהצלחה!
להשוות מחירים בחירה פרקטיקה הלקוח מתנגד למחיר לפחד איך להתמודד עם הפחד מודעות פירוד פשוט התמודדות עם פחדים המחיר יקר איך לכתוב איך לכתוב הצעת מחיר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים האם לפרט האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הצעת מחיר הצעת מחיר ל התמודדות התמודדות עם התמודדות עם תחרות התמודדות עם תחרות עסקית התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי טכני יקר יקר לי יקר ללקוח להתווכח על המחיר להתמודד להתמודד עם תחרות להתמודד עם תחרות עסקית לכתוב לכתוב בהצעת המחיר לכתוב הצעת מחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לפחד ממתחרים לפחד מתחרות עסקית לפרט לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר מה לכתוב בהצעת המחיר מוצר מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מפרט טכני מרגיש שהמוצר יקר מתחרים מתחרים עסקיים מתנגד למחיר עסק עסקים פחד פחד מ פחד מהצעת מחיר יותר זולה פחד ממתחרים יותר זולים פחד מתחרות פחד מתחרות עסקית פחדים פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר קשה למכור מוצר יקר תחרות תחרות עסקית
תחרותיות והישגיות, חשיבה תחרותית, הדשא של השכן, רוצה להיות טוב יותר, פרפקציוניזם, מצליחנות, תחרותיות יתר, יצר הניצחון, רצון לנצח, רוצה להיות הכי טוב, רוצה להיות אלוהים
תחרותיות והישגיות, חשיבה תחרותית, הדשא של השכן, רוצה להיות טוב יותר, פרפקציוניזם, מצליחנות, תחרותיות יתר, יצר הניצחון, רצון לנצח, רוצה להיות הכי טוב, רוצה להיות אלוהים
תחרותיות והישגיות, חשיבה תחרותית, הדשא של השכן, רוצה להיות טוב יותר, פרפקציוניזם, מצליחנות, תחרותיות יתר, יצר הניצחון, רצון לנצח, רוצה להיות הכי טוב, רוצה להיות אלוהים למה אנשים נמצאים כל הזמן בתחרות עם אחרים? אליעד כהן מסביר למה אנשים תמיד רוצים להיות הכי טובים, למה יש לאדם את הדחף התמידי לתחרותיות והישגיות, ומפרט לעומק את מהות התחרותיות האנושית, באמצעות מגוון רחב של דוגמאות והסברים מפורטים. מה הקשר בין תחרותיות לרצון להיות אלוהים? הסיבה שבני אדם נמצאים בתחרות מתמדת היא מפני שבסופו של דבר, כל אדם רוצה להיות הכי טוב, הטוב ביותר שקיים. אליעד כהן מבהיר שהשאיפה הזאת, ברמה הכי עמוקה, היא להיות בעל יכולות בלתי מוגבלות, להיות הטופ האולטימטיבי. התחרותיות נובעת מכך שאנשים מנסים לחקות את המצב המושלם של אלוהים, שיכולותיו אינסופיות ואין לו מגבלות. הוא מדגים זאת בצורה פשוטה: האדם רוצה לנצח לא רק בשביל ... אז הוא ירגיש סיפוק אמיתי, כי רק כך ההישג שלו מקבל משמעות. האם אפשר להשיג שתי הצלחות מנוגדות בו זמנית? אליעד מסביר שבעומק הרצון התחרותי ישנו פרדוקס מובנה. מצד אחד, האדם רוצה להיות הכי עשיר, הכי מצליח והכי חזק, ומצד שני, הוא גם רוצה להצליח בדברים שהם בדיוק ההפך, למשל להיות ההומלס הכי ... שבו האדם אף פעם לא מרגיש מסופק באמת, כי הוא תמיד שואף להישג מושלם בשני הכיוונים ההפוכים בו - זמנית. איך אפשר להפסיק את המרוץ לתחרותיות ולהישגים בלתי נגמרים? אליעד מציע דרך מעשית להפסיק את תחושת התחרות הבלתי נגמרת. הפתרון הוא לבדוק בצורה יסודית למה בכלל האדם רוצה להתקדם כל הזמן. לשבת עם עצמך ולשאול: למה אני חושב ששם טוב יותר מאשר כאן?. כאשר האדם עושה ... הוא מגלה שהרצון שלו לשלמות תמיד נשען על הנחה שהמצב הנוכחי פחות טוב ממצב אחר. אם האדם יגיע להבנה עמוקה של מקורות הרצון שלו לתחרות, הוא יוכל להשתחרר מהרצון הזה. איך אפשר להיות מרוצה ללא השגת שלמות? אליעד כהן מסביר שהדרך היחידה להיות באמת מרוצה היא להבין את הסתירה שקיימת בתוך הרצון ... ניסיון להגדיר אותו או להשיג אותו בעולם הממשי ייכשל. השלמות עצמה היא מחוץ להיגיון, ומי שמבין זאת משתחרר מהצורך להשיג אותה. מדוע תחרותיות היא תמיד מול דימוי דמיוני? אליעד מציג עוד הסבר על תחרותיות פנימית. אדם נמצא לא רק בתחרות עם אחרים אלא גם עם עצמו ועם הדמות שהוא מדמיין שהוא יכול להיות. לדוגמה, גם אם האדם צד בעלי חיים והוא לבדו, הוא עדיין רוצה לצוד מהר יותר, טוב יותר וחזק יותר. במילים אחרות, האדם נמצא תמיד בתחרות פנימית עם דמות מדומיינת של עצמו, שהיא טובה יותר ממצבו הנוכחי. מה קורה כשמגיעים למקסימום האפשרי? אם האדם יגיע למצב שהוא השיג את המקסימום האפשרי, אליעד ... כי ברגע שהאדם מבין מהי השלמות, המשחק של החיים נגמר והוא מתחיל משחק חדש - כי אין יותר מה לרצות או להשיג. מהו הפתרון האולטימטיבי לתחרותיות הבלתי נגמרת? לסיום, אליעד מבהיר שהפתרון האמיתי לתחרותיות והישגיות בלתי פוסקת הוא להבין את מה שמניע אותך מבפנים, להבין מדוע מלכתחילה נדמה לך שמקום אחר טוב יותר מהמקום שאתה נמצא בו כרגע. כאשר אדם מבין לעומק את המקור הפנימי לתחרותיות ואת הסתירות שבו, הוא משתחרר מהמרוץ האינסופי. איך להיפטר מתחרותיות? רצון לשלמות מהי שלמות אמיתית? תחרותיות והישגיות מדוע אני לא מסופק אף פעם? האם אפשר להיות מושלם? למה תמיד הדשא של השכן ירוק יותר? תחרותיות, מה השאלה? ש: אז... אליעד: למה אנשים נמצאים כל הזמן בתחרותיות? ש: כן. אליעד: למה? כי פעם לפני הרבה שנים היית, מי מנצח בכל התחרויות? ש: אלוהים. אליעד: מי שהיכולות שלו בלתי מוגבלות נכון? ש: נכון. אליעד: יפה, למה אנשים תחרותיים? כי הם רוצים להרגיש שהם בטופ, לא הוא לא רוצה לנצח הוא רוצה לנצח יותר מכולם אם אפשר שכולם יכשלו ככה הניצחון יהיה עוד יותר חזק, אלא מה הבעיה? שאם ... כי אם נגדיר אותו אז הוא לא שלם כי אין לו את ההפך שלו. ש: אז איך נפטרים מהעניין. אליעד: זאת שאלה אחרת, מה איך נפטרים מהרצון לתחרותיות? ש: כן כי נגיד יש לך אנשים שרצים כרגע להתקדם. אליעד: על ידי שרצים יותר מהר, אם אתה רוצה להיפטר מהרצון לתחרותיות פשוט תרוץ הכי מהר שאתה יכול עד שתגיע לסוף, אני אומר לך תראה פרקטית אם אתה רציני ברצינות ואתה שואל ברצינות איך אני נפטר מהרצון שלי להתקדם כל הזמן? תשובה, שב עם עצמך תבדוק למה אני רוצה להתקדם, מה עומד מאחורה, תשיג אותו תסיים. ש: אז הגעתי לתשובה כי אני תחרותי ורוצה כאילו לא יודע לשלוט בכולם. אליעד: יפה אז קודם כל את המילה לא יודע תשמיט מהלקסיקון, אין ואני לא יודע לא, יודע אני תחרותי כי בדיוק למה, לא אני לא יודע זה, אתה רוצה לשלוט בכולם? ש: כן. אליעד: תבדוק מה האמת, למה אתה רוצה לשלוט בכולם? ש: זאת השאלה פה נתקעתי. אליעד: אתה רוצה ... לך משחק חדש. ש: איך אתה ממשיך מהשלב הזה של אני רוצה, תחשוב עם עצמך למה על דברים. אליעד: אבל תשים לב שעכשיו עברנו נושא דיברנו על תחרותיות. ש: נכון אתה מגיע ל
תחרותיות, להיות תחרותי, אלוהים לא בתחרות, להיות אלוהים ולשתף אחרים, שיתוף, לשלוט על אחרים
תחרותיות, להיות תחרותי, אלוהים לא בתחרות, להיות אלוהים ולשתף אחרים, שיתוף, לשלוט על אחרים
תחרותיות, להיות תחרותי , אלוהים לא בתחרות, להיות אלוהים ולשתף אחרים, שיתוף, לשלוט על אחרים מה גורם לאדם להיות תחרותי? אנשים רבים חווים את עצמם כתחרותיים מאוד. לפי אליעד כהן, הסיבה לכך שאדם נעשה תחרותי היא מפני שבתוך תוכו הוא שואף להיות אלוהים, כלומר, הוא רוצה להיות במעמד הגבוה ביותר האפשרי, להיות ... האחרים. אליעד מסביר שהתחרותיות מבוססת על הצורך להיות המלך או האלוהים של המציאות של עצמך. האדם התחרותי רוצה לחוות את עצמו כבעל הכוח המוחלט, זה שכולם מסתכלים עליו מלמטה כלפי מעלה. האם אלוהים יכול להיות תחרותי? לדברי אליעד כהן, אלוהים לא יכול להיות תחרותי כלל. הסיבה לכך היא שאלוהים הוא מי שמנהל את המציאות ואת כל מה שקיים בה, ולכן אין לו מול מי להתחרות. אלוהים, על פי ההסבר של אליעד, אינו מתמודד עם אחרים, משום שכל האחרים הם למעשה חלק ממנו או מופעלים ... יכול להרגיש מאוים או בתחרות עם מישהו אחר, פשוט כי אין בנמצא אף אחד שיכול להוות תחרות ממשית עבורו. מדוע כשאדם הופך לאלוהים הוא מפסיק לחוות תחרותיות? כאשר אדם נמצא במצב של אלוהים, הוא נמצא בהכרה שהוא זה שמנהל את כל המציאות, הוא לא נמצא יותר ... באחרים, אך מסביר שעצם התחרותיות של האדם, והצורך להיות הטוב ביותר או החכם ביותר, משמעם בפועל רצון לשלוט במובן מסוים. גם אם האדם ... לא חווה את עצמו בתחרות ולכן אין סיבה שלא לחלוק ידע, כי הכל נעשה מתוך חוויה של אחדות מוחלטת ולא מתוך חשש או אינטרס אישי. ... מה גורם לאנשים להיות תחרותיים? האם אלוהים יכול להיות תחרותי? למה אנשים רוצים לשלוט באחרים? מה המשמעות של להיות אלוהים? האם להיות אלוהים פירושו לשלוט באחרים? איך להפסיק להרגיש תחרותיות? ש: אני יכול להמשיך איזה משהו? אליעד: כן. ש: זה כמו למשל לא יודע אם זה קשור אבל נגיד אתה אומר ... אתה לא תהיה איתי בתחרות אני לא בתחרות איתך, אני לא יכול להיות בתחרות איתך כי אם אני מפעיל אותך איך אני אהיה בתחרות איתך, אתה מבין אם אתה היית בחוויה שאתה אלוהים אתה לא יכול להתחרות עם מישהו במי תתחרה אתה מנהל את העולם איך תתחרה במישהו מי יתחרה בך בכלל. ש: זה נותן לו כייף נכון ... מה שייך. ש: אני בן אדם תחרותי קצת. אליעד: למה בן אדם הוא תחרותי? כי הוא רוצה להיות אלוהים. ש: מה הבעיה עם זה? אליעד: לא שנייה בן אדם תחרותי כי הוא רוצה להיות בחוויה שהוא המנצח שהוא היחיד, שהוא העליון שהוא המלך כי המלך הוא המתחרה בכולם ...
ויכוחים / להיות צודק / תחרותיות - מהי תכונת הנצחנות? איך להשתמש בה בצורה נכונה?
... להיות צודק תחרותיות - מהי תכונת הנצחנות? איך להשתמש בה בצורה נכונה? תכונת הנצחנות (מלשון ניצחון), היא התכונה שגורמת לאדם לרצות לנצח, להיות צודק, להיות הכי חכם ולומר את המילה ...
לרצות להיות אלוהים, כוחות על טבעיים, כוחות על אנושיים, לרצות כוח אין סופי, טלקינזיס, הזזת עצמים בכוח המחשבה, הזזה בכח המחשבה, שליטה במציאות, לרצות הכי הרבה, להתחרות באלוהים
... עצמים בכוח המחשבה, הזזה בכח המחשבה, שליטה במציאות, לרצות הכי הרבה, להתחרות באלוהים מה המשמעות של לרצות להיות אלוהים? הרצון להיות אלוהים, כפי שמסביר ...
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
... למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, ... ביחסי עבודה. כיצד מנהלים קונפליקטים בין עובדים? כאשר יש קונפליקטים בין עובדים, כמו תחרות מוגברת או תחושת קיפוח, אליעד ממליץ להקפיד על הצעדים הבאים: להציג מטרות קולקטיביות: לשבח את ההישגים של הצוות כולו מבלי להתמקד באופן אישי בעובדים ספציפיים, כדי להפחית את הסיכון לתחרות שלילית בין עובדים. לתקשר באופן ברור ומפורט את הסיבות לשבחים או להערות, כדי למנוע אי הבנות ותחושת קיפוח. כאשר חייבים לציין פעולה מסוימת, ... אישי? איך לטפל בעובד שנותן תשובות מעורפלות? האם כדאי לשבח עובדים מול כולם? איך למנוע תחרות שלילית בארגון? מתי להגביר לחץ על עובד שלא משתפר? ...
דימוי עצמי בעבודה, ערך עצמי בעבודה, להעריך את עצמך, תחרותיות בעבודה, רגשי נחיתות בעבודה, קושי במקום עבודה, מרגישה טיפשה, מרגישה לא חכמה, תחרות במקום עבודה, קריירה, עבודה בהייטק
דימוי עצמי בעבודה, ערך עצמי בעבודה, להעריך את עצמך, תחרותיות בעבודה, רגשי נחיתות בעבודה, קושי במקום עבודה, מרגישה טיפשה, מרגישה לא חכמה, תחרות במקום עבודה, קריירה, עבודה בהייטק
... עצמי בעבודה, ערך עצמי בעבודה, להעריך את עצמך, תחרותיות בעבודה, רגשי נחיתות בעבודה, קושי במקום עבודה, מרגישה טיפשה, מרגישה לא חכמה, תחרות במקום עבודה, קריירה, עבודה בהייטק למה את מרגישה טיפשה בעבודה ואיך להתמודד עם התחושה הזו? אליעד כהן מסביר איך להתמודד עם רגשות של דימוי עצמי נמוך ותחושת טיפשות במקום העבודה, במיוחד בסביבה תחרותית כמו תחום ההייטק. הוא מתחיל בשאלה למה בכלל את מרגישה טיפשה. לתחושת הטיפשות יכולות להיות מספר סיבות, למשל, ... שהמנהל שלך פשוט עושה את עבודתו. אין טעם להרגיש פגועה מהערות שלו, כי הן לא נועדו לפגוע בך אישית, אלא לקדם את מטרות הארגון. איך להצליח להשתחרר מהשוואות חברתיות ותחרותיות בעבודה? אליעד ממליץ לבדוק את האמת שלך לגבי ההשוואות שאת עושה עם אחרים. אם את באמת סובלת מתחרות והשוואה, אולי כדאי לך לחשוב מחדש האם את נמצאת במקום הנכון. אבל אם את בוחרת להישאר, אז נסי לשנות את הגישה הפנימית שלך. תזכרי שאת נמצאת שם למטרות שלך, ואת לא חייבת להוכיח שאת טובה מאחרים. המטרה שלך היא להיות נאמנה לעצמך, ולא להתחרות ללא צורך. אליעד מדגיש את הרעיון הבסיסי שאם את נהנית מהחיים שלך יותר מאחרים, זה הדבר החשוב באמת, וזה היתרון האמיתי שלך. איך להתמודד עם רגשי נחיתות בעבודה? איך להעלות את הדימוי העצמי בעבודה? איך להפסיק להרגיש טיפשה בעבודה? האם תחרותיות בעבודה היא דבר חיובי? איך להשתחרר מהשוואות חברתיות? האם העובדים סביבי באמת נהנים בעבודה? איך להתגבר על ...
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
... יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש ... אם באופן חלקי, וכך להקטין את התלות באדם אחד בלבד. איך ליצור תחרות חיובית בין עובדים? לפי אליעד כהן, דרך נוספת לנהל עובדים היא ליצור ביניהם תחרותיות חיובית. הוא מציע מצב שבו, במקום לחלק כל ... אחד, אפשר לתת לכמה עובדים לבצע את אותה המשימה, וכך לעודד תחרות ושיפור ביצועים. יחד עם זאת, הוא מדגיש שזה צריך להיעשות בשיקול דעת, כדי שהתחרות לא תהפוך להרסנית ולא תיצור לחץ מוגזם שיפגע ... דעת? איך לנהל עובדים בצורה נכונה? האצלת סמכויות בארגון ניהול תחרותיות בין עובדים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מה לכתוב בהצעת המחיר?, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מה לכתוב בהצעת המחיר?, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בתל אביב, אימון אישי קשב וריכוז, קואצ'ר בנושא מה לכתוב בהצעת המחיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 07:08:53 - wesi1