... את העבודה. גם בלי קשר להאם בסוף הוא יבצע או לא יבצע את העבודה. ולכן מהות התשובה היא, שעליך לנסות להפוך את תהליך
הוצאת הצעת המחיר לחלקים. ולנסות לגבות כסף מהלקוח עבור כל החלקים שהם בטוח מספקים לו ערך ושהוא יהיה מוכן לשלם עבורם. אבל הנקודה ... על עצם זה שאתה מוציא למישהו הצעת מחיר. או אפילו על עצם זה שאתה נפגש עם הלקוח, לפגישת אפיון צרכים, גם בלי קשר
להוצאת הצעת מחיר ללקוח. כי העלות שלך מול הלקוח הספציפי, מתחילה ברגע שאתה עונה לו לטלפון. ואם יהיה לך מספיק ביקוש, אז תוכל לגבות ... ששיווק עולה כסף? האם הגיוני להתלונן שלהוציא הצעת מחיר ללקוח, זה עולה כסף? במילים אחרות, אפשרי להסתכל על עלות
הוצאת הצעת מחיר ללקוח, כעל חלק מהוצאות השיווק והמכירה. דהיינו, בסוף אתה פועל לפי האלטרנטיבות שלך. האם יש לך אפשרות להרוויח כסף, ולחסוך כסף על השיווק? על הייצור? על חומרי הגלם? על
הוצאת הצעת המחיר? ולכן בסופו של דבר, צריך להתעסק בהגדלת ביקושים, דהיינו, להגדיל את הביקוש של העסק שלך ללקוחות, ותמיד לפעול לפי ...