אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור את המוצר ✔התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
איך להתמודד עם הפחד שהלקוח יפנה למתחרה עם המפרט?

אליעד מסביר שהרבה בעלי עסקים מפחדים שהלקוח יקבל מהם הצעת מחיר מפורטת, ייקח את המפרט הטכני, וילך למתחרים כדי לקבל הצעה זולה יותר. החשש הזה נובע מכך שאנשים חושבים שהלקוח פשוט ישווה את הרכיבים וימצא אלטרנטיבה זולה יותר במקום אחר. הדוגמה שאליעד נותן היא של בעל עסק שמוכר מחשבים יוקרתיים במחיר גבוה, כמו מחשב בעלות של 10,000 שקלים. אם אותו בעל עסק לא יפרט ללקוח את המפרט המדויק והיתרונות של המחשב, הלקוח עלול לפנות למתחרה ולקבל הצעה זולה משמעותית, אפילו במחיר של 5,000 שקלים, בלי להבין שיש הבדל באיכות.

מדוע המפרט האיכותי עלול דווקא לפגוע בכם אם לא תפרטו אותו?

אליעד מדגיש שככל שהמוצר שלכם איכותי ויקר יותר, כך הבעיה מחמירה. אם לא תפרטו ללקוח בדיוק מה כולל המפרט, הלקוח לא יבין למה המחיר שלכם כל כך גבוה, ועלול לבחור במוצר זול יותר של מתחרה שלא נותן את אותה איכות. לדוגמה, אם המוצר שלכם הוא מחשב יוקרתי במיוחד, אבל לא פירטתם בדיוק אילו חלקים איכותיים נמצאים בו, הלקוח עלול לחשוב שהמוצר של המתחרה, שהוא זול בהרבה, הוא בעצם דומה למוצר שלכם, למרות ההבדלים המשמעותיים באיכות וברמת החלקים.

לכן, דווקא במצב שבו המוצר איכותי במיוחד, יש צורך רב יותר לפרט בדיוק את כל הפרטים הטכניים ללקוח, כדי שהוא יבין את ההבדל ויראה את הערך האמיתי של מה שאתם מוכרים לו.

האם אתם מספקים רק מפרט טכני או שיש לכם ערך מוסף?

נקודה נוספת שאליעד מדגיש היא ההבחנה בין לספק מוצר טכני לבין לספק שירות בעל ערך מוסף. אם העסק שלכם רק מוכר חלקים או מפרט טכני ללא שום תוספת, אתם בבעיה. במקרה כזה באמת יש חשש שהלקוח ייקח את המפרט, יפנה למתחרה ויקנה את אותו מוצר בדיוק במחיר זול יותר. עם זאת, אליעד טוען שעסקים רציניים בדרך כלל לא מוכרים רק מפרט טכני, אלא מספקים שירותים נוספים חשובים כמו:
  • הרכבת המוצר בצורה מקצועית ומדויקת.
  • ניהול מלא של הפרויקט או של תהליך ההרכבה והאספקה.
  • אחריות ארוכת טווח או שירות לקוחות מיוחד.
  • ייעוץ מקצועי וליווי אישי לאורך כל התהליך.
הדברים האלה יוצרים ערך מוסף אמיתי שהמתחרים לא יכולים בהכרח לתת באותה רמה, וזה בדיוק מה שהלקוח צריך להבין כשהוא מקבל מכם הצעת מחיר.

איך נכון להציג את המחיר בהצעת המחיר?

אליעד מציע הצעה פרקטית: כאשר אתם נותנים הצעת מחיר מפורטת, חשוב שהמחיר יהיה מוצג כמחיר כולל ולא כצמוד לפרטי המפרט או לרכיבים עצמם. במקום לציין עלות לכל חלק וחלק בנפרד, יש להציג את המחיר כסך הכל הכללי, זאת אומרת שהלקוח יבין שהוא משלם עבור כל החבילה בשלמותה, כולל ההרכבה, השירות, האחריות והניהול. כך הלקוח לא יוכל להשוות אחד לאחד את המחירים של הרכיבים מול המתחרים, כי הערך שהוא מקבל אינו רק ברכיבים עצמם, אלא בשירות המקצועי הכולל שאתם נותנים לו.

לדוגמה, אם המוצר שלכם מורכב מעשרה חלקים שונים, אל תפרטו כמה עולה כל חלק בנפרד, אלא תנו מחיר אחד עבור החבילה השלמה. אם הלקוח ינסה להשוות למתחרה, הוא יבין שהמחיר אצלכם מגלם בתוכו הרבה יותר מאשר עלות הרכיבים עצמם.

איך להתגבר על הפחד מתחרות עסקית והצעת מחיר זולה יותר של מתחרים?

אליעד מבהיר שאם אתם אנשי מקצוע אמיתיים, אין סיבה לפחד מתחרות זולה. הפחד שלכם צריך להיעלם אם תבינו שאתם לא מוכרים רק רכיבים או מפרטים טכניים, אלא שירותים נלווים וערך מוסף אמיתי. אם אתם חוששים שהלקוח שלכם יפנה למתחרה זול יותר, כנראה שאתם עצמכם לא מבינים לעומק את הערך שאתם מספקים ללקוחות שלכם.

הוא מוסיף ואומר שדווקא כאשר אתם מוכרים מוצר איכותי מאוד, הכרחי במיוחד לפרט את המפרט בצורה מלאה ככל האפשר. אם לא תפרטו, הלקוח יטעה לחשוב שהמתחרה הזול נותן אותו דבר בדיוק, וכך תפסידו אותו. לעומת זאת, אם תפרטו במדויק את המפרט ותבהירו את הערך המוסף שלכם, תצליחו להראות ללקוח את הערך האמיתי של השירות שלכם.

לסיכום: איך לכתוב הצעת מחיר נכונה ולמכור מוצר יקר בלי לחשוש ממתחרים?

לסיכום, אליעד ממליץ שבכל הצעת מחיר:
  • תפרטו כמה שיותר את כל מרכיבי המפרט הטכני של המוצר.
  • תציגו את המחיר בצורה כוללת ולא פר רכיב בנפרד.
  • תדגישו שאתם מספקים ערך מוסף אמיתי, כמו שירות הרכבה, ניהול, ליווי אישי, ואחריות.
  • תזכרו שאם אתם אנשי מקצוע איכותיים, אתם מוכרים שירות כולל ולא רק מפרט או חלקים טכניים.
כך תוכלו להתמודד עם הפחד מתחרות עסקית, כי הלקוחות יבינו בדיוק על מה הם משלמים, ויבינו את היתרון המשמעותי שלכם מול המתחרים הזולים.
איך להתמודד עם הפחד שהלקוח ייקח את המפרט שלכם ויפנה למתחרה?

שלום חברים, איך מתמודדים עם החשש שהלקוח שלכם יקבל מכם מפרט של מוצר או שירות ואז ייקח אותו למתחרה שלכם כדי לקבל הצעת מחיר זולה יותר? אתם מספקים שירות או מוצר, הלקוח מבקש הצעת מחיר, ואתם חוששים שאם תפרטו לו מה בדיוק הוא מקבל, הוא פשוט ייקח את אותו מפרט ויחפש הצעה משתלמת יותר אצל מתחרים. איך מתמודדים עם זה?

ככל שהמפרט שלכם איכותי יותר, כך החשש גדל

אם המפרט שלכם איכותי במיוחד, הבעיה עלולה להיות חמורה יותר. לדוגמה, אם אתם מוכרים מחשב עם רכיבים יקרים במיוחד, והלקוח שואל כמה עולה המחשב ואתם עונים 10,000 ש"ח, יש סיכוי שהוא ילך למתחרה שלכם ויקבל הצעת מחיר של 5,000 ש"ח למחשב אחר, אולי באיכות נמוכה יותר. כלומר, ככל שהמפרט שלכם טוב יותר, כך אתם עלולים להיפגע יותר אם לא תפרטו ללקוח בדיוק מה הוא מקבל.

למה זה קורה?

אם לא תפרטו את המפרט שלכם, הלקוח לא ידע להבחין בין המוצר שלכם לבין מוצר פחות איכותי שהמתחרה מציע במחיר נמוך יותר. המתחרה עשוי לתת הצעת מחיר זולה יותר על מוצר שאינו ברמה של שלכם, אך הלקוח לא יהיה מודע לכך. לכן, אם המוצר שלכם באמת טוב, אתם דווקא צריכים לפרט את המפרט כמה שיותר, כדי שהלקוח יבין את הערך האמיתי שהוא מקבל.

האם אתם מספקים רק את המפרט או גם ערך מוסף?

אם אתם עוסקים רק בהעברת סחורה מיד ליד, החשש שלכם מוצדק. אם הלקוח רואה רק רשימת רכיבים, קל לו להשוות מחירים ולבחור את ההצעה הזולה ביותר. אבל אם אתם מנהלים עסק נכון, אתם לא מספקים רק מפרט טכני - אתם מספקים שירותים נוספים כמו:
  • הרכבה מקצועית של המוצר
  • ניהול הפרויקט או השירות
  • אחריות ושירות לקוחות
  • ייעוץ וליווי מקצועי
כל אלה הם חלק מהשירות שאתם מספקים, ואלו דברים שהמתחרה שלכם לא בהכרח יוכל לתת באותה רמה.

איך נכון לתמחר ולפרט את המפרט?

אל תצמידו את המחיר לרשימת הרכיבים. במקום זאת, תנו מחיר כולל על כל השירות, כך שהלקוח יבין שהוא משלם על חבילה שלמה ולא רק על חלקים בודדים. אם יש לכם עשרה רכיבים במוצר, אל תכתבו מחיר לכל רכיב בנפרד - הציגו מחיר כולל, שמגלם בתוכו גם את הערך המוסף שאתם נותנים.

לסיכום

אם אתם אנשי מקצוע טובים, אין סיבה לפחד שהלקוח ייקח את המפרט שלכם ויחפש הצעה זולה יותר. אם אתם באמת מספקים ערך מעבר למפרט הטכני, תדגישו זאת, תפרטו את מה שאתם נותנים, ותגבו מחיר בהתאם לשירות הכולל שאתם מציעים.

חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il בנושא מכירות, תחרות עסקית והתמודדות עם לקוחות. בהצלחה!
שלמות השיטה של אליעד כהן יעוץ לקוחות להתמודד עם פחדים יקר איך להתמודד עם פחדים איך לנהל פרויקט איך אנשים חושבים מוצר יקר מידי איך למכור איך להתמודד עם תחרות איך להתמודד עם תחרות עסקית איך לכתוב איך לכתוב הצעת מחיר איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר שלך איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים האם לכתוב הצעת מחיר האם לפרט האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הצעת מחיר הצעת מחיר יותר זולה התמודדות התמודדות עם תחרות התמודדות עם תחרות עסקית התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי טכני יקר יקר לי יקר ללקוח להתווכח על המחיר להתמודד להתמודד עם תחרות להתמודד עם תחרות עסקית לכתוב לכתוב בהצעת המחיר לכתוב הצעת מחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור למכור את המוצר למכור את המוצר שלך למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לפחד ממתחרים לפחד מתחרות עסקית לפרט לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר מה לכתוב בהצעת המחיר מוצר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יותר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מפרט טכני מרגיש שהמוצר יקר מתחרים מתחרים עסקיים מתנגד למחיר עסק עסקים פחד פחד מהצעת מחיר יותר זולה פחד ממתחרים פחד ממתחרים יותר זולים פחד מתחרות פחד מתחרות עסקית פחדים פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר קשה למכור מוצר יקר תחרות תחרות עסקית
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
... לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - ... להסביר זאת גם ללקוח? ואם כן, שגם אתה היית חושב כמו הלקוח, האם אתה עצמך חייב לחשוב כך? ואו שתלמד לשנות את החשיבה שלך על המוצר שאתה מוכר, או שתלך למכור מוצר אחר. ולהלן עוד מספר שאלות שעליך ללמוד לשאול את עצמך, כאשר הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי: המוצר יקר לו אין לו ... לו אין לו כסף למוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר יקר לו אין לו כסף למוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי? המוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר: האם ... לא צריך את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי? הוא לא אוהב לא רוצה את המוצר: האם ... שהוא לא אוהב לא רוצה את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא אוהב לא רוצה את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהוא לא אוהב לא רוצה את המוצר? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי? המוצר הזה גרוע לא טוב: האם הלקוח באמת חושב ... הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע לא טוב? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע לא טוב, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר הזה גרוע לא טוב? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי? כבר יש לו את המוצר הזה מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר ... האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שכבר יש לו את המוצר הזה מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי? הוא לא סגור על זה ... הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי? X = התנגדות ... לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שX? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שX, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שX? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי? והרעיון הוא, שככל שתלמד יותר טוב להטיל ספק באופן כללי ולזהות הנחות יסוד ...
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
... על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ... ההשפעה הראשונה כמובן יכולה להיות שיהיה לך יותר קשה למכור את המוצר שלך. כי הלקוחות שלך אולי ירצו לרכוש את המוצר המתחרה שלך, שהוא יותר זול מהמוצר שלך. כמו כן יתכן שאולי תצטרך להשקיע הרבה יותר כסף בשיווק של העסק שלך, כדי שתוכל להצליח למכור את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה בעבורו. ויתכן גם כמובן, שלא תצליח למכור את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה ויתכן גם שלא משנה כמה כסף תשקיע בשיווק המוצר שלך, לא תצליח לשכנע לקוחות לרכוש ממך את המוצר שלך ...
מכירות - מתי משווקים את המוצר? ומתי משווקים את המוכר כדי למכור את המוצר?
... - מתי משווקים את המוצר? ומתי משווקים את המוכר כדי למכור את המוצר? במאמר הזה נעסוק בעניין מכירות באופן כללי. ... לא יודע ולא מבין שהמוצר הוא טוב. ואז צריך לעטוף לו את המוצר בעטיפה יפה, כדי למשוך את העין של הקונה, שהוא לא מספיק חכם להבין שהמוצר טוב. אבל מצד האמת, אפשר למכור את המוצר הטוב גם בלי העטיפה שלו. והנמשל של כל הנל ... עטיפות חיצוניות של הרעיון. כי האדם עצמו יכול להבין את הרעיון, ולראות שהוא באמת עוזר לו ושהוא טוב. אבל, כאשר הרעיון והמוצר הרעיוני הוא לא מספיק טוב, אז כדי למכור את המוצר , לשם כך צריך לעטוף אותו בכל מיני עטיפות. ...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר וכאן נסביר איך ... הכי יקר בקטגוריה שלו. כמה יקר? נניח שהוא יקר פי 10 מכל שאר המוצרים שמתחרים בו. אז איך עושים את זה? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה שלו? ועל הדרך נסביר גם, איך למכור למינימליסט מוצרי יוקרה? ואיך לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם, לרכוש מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה? ואיך לבנות מותגי יוקרה? ... שלך, הוא לא ירכוש את המוצר שלך, כי הוא יוותר על היתרונות של המוצר שלך, הרי שבמקרה כזה עדיף לך יותר לנסות למכור את המוצר, באמצעות אמונה, שתגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך הרבה יותר טוב, בלי הצורך לנמק במה ולמה הוא יותר טוב. אבל אם לדעתך האמת היא שבאמת המוצר שלך הרבה יותר טוב משל המתחרים, ולדעתך אם ...
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
... את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח ... שלך וביכולת שלך לעזור ללקוח, הוא ירגיש את זה. לסיכום כשאתה בשיחת מכירה, אל תחשוב רק על איך למכור את המוצר , אלא גם על איך למכור את עצמך. איך לגרום ללקוח לתת בך אמון, איך לשכנע אותו שאתה איש מקצוע רציני ואמין. המפתח להצלחה במכירות טמון לא ...
איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
... למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, ... נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים? וכאן נסביר איך למכור מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה, לאנשים שמטבעם לא רוצים לרכוש מוצרי יוקרה ושמטבעם הם רואים ברכישת מותגי יוקרה סוג של בזבזנות כספית וכולי. כי יש בעולם ... לא תסמן אותו כמתנשא וכולי. ולכן השאלה הנשאלת היא, במידה ואנחנו רוצים למכור את המוצר הטוב ביותר במחיר הגבוה ביותר ואנחנו רוצים שאנשים יחשבו שזה המוצר הכי טוב שיש ושהוא באמת הכי יקר שיש. ואנחנו רוצים שגם האנשים המינימליסטים ... כי אני צריך אותו ולא רק כי הוא נחשב וכולי. בשורה התחתונה, אם קשה לך למכור מוצר יקר, עליך להסביר ללקוחות שלך, מה באמת התועלות הממשיות שהם יקבלו מרכישת המוצר שלך? בפועל. ולא להסתפק רק באמירה כללית שאומרת, שאתה הכי טוב ...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
... להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, ... ולא לחשוב רק דרך השאלה של מה יגרום לו לרצות לרכוש את המוצר באתה מוכר באופן כללי, אלא מה יגרום לו לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. ודרך הנקודה הזאת לנסות למכור את המוצר וכולי. כי בסופו של דבר, אתה לא רוצה שהוא ירכוש את המוצר שאתה מוכר, אלא שהוא ירכוש ממך את המוצר שאתה מוכר. לסיכום: חובה עליך לזכור, כי בסופו של דבר אתה רוצה לסגור ...
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
... פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות מהם ... להתמודד איתם? כשמדובר במכירת מוצר, אחת הבעיות המרכזיות שעולות היא כאשר המוכר חושב שהמוצר שהוא מציע לא מושלם. אליעד דיבר על הדילמה של אנשי מכירות שמתקשים למכור מוצרים שאינם מושלמים, גם כאשר הם מאמינים במוצר עצמו. הסיבה לכך היא שהמוכר, מתוך תפיסתו, רואה ... אם הוא היה נותן את המוצר בחינם, הוא לא היה מרגיש את אותה תחושת מחויבות ולא היה חש כל בעיה במכירה. אליעד מסביר כי זו בעיה של פרפקציוניזם - אדם לא רוצה למכור מוצר שהוא לא שלם איתו. כיצד להתמודד עם פרפקציוניזם שמונע מכירה של מוצרים? הדבר הראשון שצריך לעשות, לפי אליעד, הוא לשאול את עצמנו מה הבעיה עם המוצר. אדם שמתקשה למכור את המוצר בגלל שהוא לא מושלם, צריך להבין שאין קשר בין המוצר לבין המוכרות עצמה. אפילו אם המוצר לא ... Windows, שמצוי עם באגים אך עובד על פי רוב. הפתרון השני שהוא מציע הוא להבין שהבעיה לא בהכרח קשורה במוצר עצמו אלא בתפיסת העולם של המוכר. אם אדם לא מסוגל למכור מוצר לא מושלם, ייתכן ויש לו בעיות עם קבלת חסרונות באופן כללי. הוא לא מצליח לקבל את החסרונות ... בפרפקציוניזם היא שבמקום לראות את החיסרון כיתרון, אנשים רואים בו חולשה או כישלון. אליעד טוען כי אם אנשים היו מבינים את החיים בצורה שונה, היה להם קל יותר למכור מוצר עם חסרונות. אדם שמסוגל לאהוב את עצמו למרות חסרונותיו, ולקבל את החסרונות במציאות, לא יחשוש ... שעבד בשמחה רבה גם אם העבודה לא הייתה מושלמת, בעוד שהחכם, גם כשעשה עבודה טובה, סבל מייסורים כי תמיד היה מוצא חיסרון במוצר שלו. אליעד מסביר שהתם הצליח למכור את המוצר עם כל החסרונות, כי לא היו לו בעיות עם עצמיותו. החכם, לעומת זאת, לא הצליח להיות מרוצה ... בגישה הפנימית של המוכר. מי שמצליח להתמודד עם החסרונות במציאות ובמוצר, יוכל למכור כל מוצר, גם אם הוא לא מושלם. איך להתמודד עם פרפקציוניזם? מה לעשות כשקשה למכור מוצר לא מושלם? מה הקשר בין חסרונות למכירות? האם אפשר למכור מוצר לא מושלם? מהו הסיפור על החכם והתם? השאלה היא כזאת אם יש בן אדם שהוא איש מכירות ואחת הסיבות שקשה לו למכור מוצרים היא בגלל, איזה סיבות יש נגיד שאנשים קשה להם למכור את המוצרים שלהם איזה סיבה נגיד יכולה להיות? ש: שהוא לא מאמין במוצר. אליעד: יפה שהוא לא מאמין במוצר אבל בא נגיד שהוא מאמין במוצר בא נלך על הצד שהוא מאמין במוצר איזה בעיה נגיד יכולה להיות לאיש מכירות למכור מוצר למרות שהוא מאמין במוצר? ש: שהוא לא ישמע אמין אולי? אליעד: לא נגיד שהוא נשמע אמין למה שהוא לא ישמע אמין. ש: הכוונה לאיש מכירות שהוא יודע למכור או שכאילו. אליעד: לא הוא יודע למכור אבל יש לו בעיה ספציפית למכור את המוצר בכל מקרה הבעיה הספציפית של איש המכירות למכור את המוצר שהוא חושב שהמוצר לא מושלם. ש: הוא חושב? אליעד: כן הוא פרפקציוניסט וקשה לו למכור מוצר שהמוצר לא מושלם. מה עושים במקרה כזה איך מטפלים בזה, מה זה אומר ואיך מטפלים בזה בא בן אדם אומר קשה לי למכור ואז אתה יושב לחקור אותו למה קשה לו למכור מתברר שקשה לו למכור כי המוצר שלו לא מושלם והוא מתבייש למכור מוצר לא מושלם. עכשיו מה מתברר אצל אותו בן אדם שאין לו בעיה לדוגמה נגיד לתת את המוצר הזה בחינם נגיד שהוא אומר אם זה היה בחינם הייתי נותן אבל ברגע שהוא מבקש על זה כסף הוא מרגיש שהוא מחויב ואז כאילו המוצר צריך להיות מושלם ואז הוא בבעיה למכור את המוצר מה עושים? ש: הוא לא ימכור ככה לעולם. אליעד: נכון השאלה מה הפתרון, לא זה לא נכון יכול ... שהוא ימכור מוצר אם הוא יחשוב שזה מושלם. הלאה מה עושים מה הפתרונות, אתה הבנת את השאלה מה השאלה? ש: השאלה איך איש מכירות ימכור מוצר לא מושלם כשהוא רוצה למכור מוצר מוכר כי לא הייתה לו בעיה למכור את המוצר הלא מושלם ללא כסף למה כי זה פוטר אותו הוא לא אחראי כשאתה מקבל כסף יש לו הרגשה כאילו של ... לא מושלם. לא קרה לך פעם שייצרת מוצר ולא רצית למכור אותו כי הוא לא היה מושלם או לך לא, יש הרבה אנשים שמפתחים מוצר בן אדם מפתח מוצר והסיבה שהוא לא מצליח למכור את המוצר כי המוצר לא מספיק הוא אומר לא אני רק צריך עוד לסדר את זה ואני מוכר ואז הוא מפתח ואומר ... הוא לא מוכר מוצר שהוא מושלם הוא עובד איזשהו סף מסוים 90% עובד ואז עם ההמשך כאילו את הבאגים משלימים. אליעד: מה שאתה זה נכון אבל מה יעשה בן אדם שלא רוצה למכור מוצר לא מושלם קשה לו מה לעשות. ש: אז יש לנו שתי בעיות או שהוא לא ימכור או לשכנע אותו שאפשר למכור מוצר לא מושלם או לשכנע אותו שהמוצר מושלם. אליעד: איך לשכנע אותו? ש: יש צורה למה את לא יכול אני שואל אותו שאלה כמו שדיברנו מקודם למה אתה לא יכול או לא רוצה. אליעד: כי הוא מתבייש לבקש תמורה על דבר לא מושלם. ש: אז הבעיה היא זה לא שיש לך בעיה למכור מוצר מושלם הבעיה שלך זה שאתה מתבייש. אליעד: נכון זה אותו דבר ואז אני מתבייש יש לי בעיה. ש: ולמה אתה מתבייש? אליעד: מרגיש עם זה רע פאדיחה למכור מוצר לא מושלם זה פאדיחה, מרגיש מחויבות אישית שהמוצר יהיה מושלם. ש: ולמה אתה חושב מהנקודה הזאת? ... בכלל. ש: אז נגיד והוא עושה עבודה רוחנית. אליעד: איך מה הקשר? ש: להמציא לו סיפור ולשכנע אותו כדי שהוא יראה שזה בסדר, זה כמו שאמרת הוא מחפש, זאת הצורה למכור מוצר מושלם. אליעד: אפילו שמעו את מה ששאלת אותי סתם. ש: הוא מחפש כאילו צורה אנחנו צריכים ללכת להעביר לו שהוא רוצה מהות ולמצוא את הפתרון שהוא כאילו צריך למוסס את הצורה שיקבל את המהות. אליעד: איזה צורה? ש: הצורה למכור מוצר מושלם. אליעד: מה אתה לא רוצה למכור מוצר מושלם מי לא רוצה למכור מוצר מושלם, מה קשור פה מהות וצורה בכלל. ש: אנחנו קודם דיברנו יש צורה רעיון מסוים למכור מוצר מושלם. אליעד: איך אתה מוציא שהוא ירגיש שלם איתו, יש אנשים שלא מצליחים בחיים לפעמים בגלל ...
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
... עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך ... בהבנת המצב הספציפי של הלקוח, ושלא יעבדו עליכם - ההצלחה מגיעה כאשר יודעים להתאים את הגישה הנכונה ללקוח. איך לשכנע לקוחות? איך למכור מוצר ללקוח מתלבט? האם להתמקד ביתרונות או ...
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
... למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי? וכאן אבאר, איך באפשרותך למכור מוצר שאתה כאיש מכירות לא מאמין במוצר? ואיך באפשרותך, כן למכור מוצר גרוע?! כי אחת האמונות הבסיסיות בנושא מכירות אומרת, שכדי למכור מוצר, לשם כך עליך כאיש מכירות להאמין במוצר שלך. כי אם אתה לא תאמין במוצר שלך, איך תצליח לגרום ללקוח שלך להאמין בו?! וכאשר אתה תאמין במוצר שלך, אז יהיה לך הרבה יותר ... וממילא לקנות אותו. אבל יש מצבים, שהמוצר גרוע בעינך כאיש מכירות. ויש מצבים שעליך למכור מוצר גרוע. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה לא היית קונה אותו מעצמך. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה חושב שהלקוח עושה טעות כשהוא קונה אותו. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה עצמך לא מאמין במוצר הזה, שאתה עצמך חושב שהוא יקר מידי, גרוע מידי, ועוד חסרונות שונים. אז איך מוכרים מוצר שכזה?! וכמובן שאין כאן עצה שאומרת לשקר ללקוח. כי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למכור את המוצר, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למכור את המוצר, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא יועץ טיפולי, מאמן אישי רוחני, מטפל בתחום למכור את המוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 18:01:25 - wesi1