אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מבצע ✔בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני
למה לא כדאי לקנות בזול במבצעי Black Friday?

אליעד כהן מציין כי אחד ממנגוני השיווק המרכזיים של מבצעי Black Friday, Cyber Monday, או כל תקופת הנחות אחרת, הוא לגרום לצרכן להרגיש שהוא חוסך כסף על ידי קנייה במחיר מוזל. עם זאת, כשמגיעים לתקופות כאלה, רבים מהאנשים מוצאים את עצמם קונים מוצרים שלא באמת זקוקים להם, רק בגלל תחושת הרווח וההנחה שנדמה שהיא קיימת. במקום לחסוך כסף, הצרכנים פעמים רבות מוציאים יותר על דברים שהם לא צריכים.

ההסבר העמוק טמון בהשוואה בין קנייה במבצע לבין מילוי לוטו. הדרך הבטוחה ביותר להימנע מהפסד בלוטו, לדברי אליעד, היא פשוט לא למלא אותו בכלל. כך, אם תוותר על רכישות מיותרות בתקופות המבצע, תחסוך כסף באופן מובטח, כמו במקרה של אי השתתפות בלוטו.

איך קנייה במבצע גורמת לנו להרגיש ש"עשינו עסקה טובה"?

הסיבה לקנייה מרובה במבצעים היא תחושת הרווח שנוצרת בעקבות ההנחות, תחושה שגורמת לצרכן להרגיש שהוא "דפק את המערכת". אליעד מציין כי אנשים מרגישים "שיש להם יותר כסף", ושיש להם יכולת לרכוש יותר. יש תחושת שפע, אך האשליה היא שבפועל הוצאתם יותר כסף על מוצרים שלא היה בהם צורך אמיתי.

איך ה - FOMO (פחד מהחמצה) משפיע על קניות מיותרות?

פחד להחמיץ הנחה (FOMO) הוא מהגורמים המרכזיים שמובילים אנשים לקנות מוצרים שהם לא באמת צריכים. ברגע שמתעורר פחד "לא להפסיד את ההזדמנות" או את המבצע, הצרכן מוצא את עצמו רוכש יותר ממה שהוא זקוק לו. תחושת ההתמכרות לשופינג וההרגשה הזמנית של "רווח" מוסיפות לרכישות המיותרות.

האם הנחות מבטיחות מוצרים טובים ומחירים משתלמים?

הרבה פעמים הנחות והמבצעים לא ניתנים על מוצרים חדשים או איכותיים, אלא על מוצרים שלא נמכרו במחיר מלא, מוצרים שהתקרבו לסיום תקופת המכירה שלהם, או כאלה שעומדים להפסיד מהתוקף. מדובר בהנחות שנועדו להיפטר מהמלאי ולא בהכרח להיטיב עם הצרכן. אליעד מסביר כי כאשר יש הנחה, פעמים רבות מדובר במצבים שבהם המוכר מנסה להיפטר ממלאי לא נמכר.

איך לחסוך כסף ולהימנע מקניות מיותרות?

לגבי התנהלות צרכנית נבונה, אליעד ממליץ להימנע מהשפעת המבצעים על החלטות הקנייה. אם אדם באמת צריך מוצר מסוים, כדאי לקנות אותו כשמצאים מחיר הוגן, לא בהכרח במהלך תקופת מבצע. אם המוצר לא נצרך באמת, עדיף להימנע מהרכישה גם אם יש הנחה. כך ניתן לחסוך כסף באופן כללי, שכן רוב האנשים קונים במבצע דברים שלא באמת היו רוכשים בסיטואציה רגילה.

מהם המבצעים שמניעים אותנו לרכוש יותר?

מבצעים כמו "אחד ועוד אחד", "קופוני הנחה" ו"מבצעי מכירות" מפתים את הצרכן לקנות יותר ממה שהוא צריך. לדברי אליעד, מטרת מבצע כזה היא לא להוזיל את המחיר, אלא להגדיל את כמות הרכישות, ולעיתים הצרכן לא באמת צריך את המוצר הנוסף שהוא רוכש במסגרת המבצע.

מה באמת מניע את המוכר להציע הנחות?

המוכר לא עושה הנחות מתוך רצון לספק לצרכן הנחה אמיתית, אלא מתוך רצון להגדיל את מכירותיו. אם הוא לא מצליח למכור את המוצר במחיר מלא, הוא יציע הנחה כדי להמריץ את המכירה. יש לכך יתרונות עבור המוכר, אך הצרכן עלול להרגיש שהוא "דפק את המערכת", בעוד שבפועל הוא קונה מוצר שהוא לא באמת צריך.

איך לא ליפול בפח המבצעים?

כדי להימנע מבזבוז כסף, אליעד ממליץ להימנע מהתמכרות לשופינג על ידי הצבת גבולות תקציביים. אם הצרכן יודע שהוא לא צריך את המוצר, אין סיבה לרכוש אותו גם אם יש הנחה. אם יש מטרה ברורה לרכוש משהו - אז כדאי לקנות אותו במחיר ההוגן ביותר, מבלי להתפתות להנחות ולהצעות שנראות אטרקטיביות מדי.
למה הדרך הכי טובה לחסוך כסף היא לא לקנות בתקופת מבצעים?

כאשר מגיעים Black Friday, Cyber Monday, חג הרווקים הסיני או כל תקופת מבצעים אחרת, נדמה שזאת הזדמנות "לשלם פחות" ולמצוא "הנחות" ו"מבצעים" שונים. בפועל, רבים מנצלים את ההזדמנות כדי לרכוש דברים שלא באמת צריכים, ובכך מוציאים יותר כסף מאשר תכננו. אם מציבים בראש סדר העדיפויות את הרצון לחסוך כסף ולא לבזבז כסף סתם, כדאי להבין שהנחות ומבצעים נועדו בעיקר כדי לגרום לאנשים לקנות יותר, ולאו דווקא כדי לעזור לצרכן להוציא פחות.

איך הדוגמה של הלוטו מבהירה את הטעות שבקניות מיותרות?

ישנה השוואה בין קניות במבצע לבין מילוי לוטו: הדרך הבטוחה ביותר "להרוויח" בלוטו היא פשוט לא למלא אותו מלכתחילה, כי כך חוסכים את העלות ומבטיחים כסף שנשאר בכיס. באותו אופן, אם לא קונים מוצרים רק בגלל שהם בהנחה או במבצע, נחסך מראש סכום כסף משמעותי שבדרך כלל היה מתבזבז. אם אדם באמת צריך מוצר מסוים, שווה לקנות אותו בלי קשר למועד או למבצע. אך אם הקנייה נובעת רק מעצם קיומה של הנחה, יש סיכוי גבוה שהיא מיותרת.

למה מבצעים גורמים לנו להרגיש שאנחנו "דופקים את המערכת"?

כשאנשים קונים בתקופת Black Friday או כל מבצע אחר, נוצרת תחושה כאילו "הכסף שווה יותר". יש סיפוק גדול בידיעה שהמוצר נקנה במחיר נמוך ממחירו המקורי, כאילו הצרכן "הרוויח" על חשבון המוכר. לרבים זה מעניק תחושת שפע, "חגיגת קניות" ואמונה שעשו עסקה טובה. אך בפועל, תחושת הרווח עלולה להיות אשליה, כי מוציאים כסף על דברים שלא באמת רוצים או זקוקים להם.

כיצד גורמת תחושת ההחמצה לרכישות מיותרות?

פחד להחמיץ הנחה (FOMO) הוא גורם משמעותי בקניות בתקופות מבצעים. אנשים חוששים שלא תהיה הזדמנות כזו שוב, ולכן קונים במהירות ובכמויות. לפעמים זה מלווה בריגוש זמני של "התמכרות לשופינג". בהמשך, כשמגלים שחלק מהמוצרים אינם נחוצים או לא באמת רצויים, מתחרטים על הקנייה, אבל הכסף כבר הוצא.

האם הנחה באמת מבטיחה מוצר טוב יותר או מחיר משתלם?

מוכר מעניק הנחה מסיבה אחת עיקרית: לעודד קניה. הוא אינו עושה זאת מתוך רצון כנה לצ'פר את הצרכן. יש מצבים שבהם מוצרים איכותיים נמכרים בהנחה מסיבות לוגיסטיות או שיווקיות, אבל במקרים רבים, הנחות ניתנות על מוצרים שאולי לא נמכרים היטב במחיר מלא, או שקרובים לסוף עונה ופג תוקפם. בדיוק כמו מבצעים בסופרמרקט על מוצרים שאוטוטו יזרקו, כך גם בענפים אחרים - לפעמים "מבצע" הוא דרך להיפטר ממלאי ולצמצם הפסדים.

איך צרכנות חכמה קשורה לשאלה "למה לא לקנות בזול"?

צרכנות חכמה דורשת להבין שהמוכר דואג לאינטרסים שלו, ולא בהכרח לאינטרסים של הקונה. כשצרכן קונה מוצר רק בגלל שמציעים אותו ב - 50% הנחה, הוא עלול לבזבז כסף על דבר שהוא לא צריך. במקום זאת, כדאי להחליט מראש מה באמת נחוץ ולקנות בהתאם ליכולת הכלכלית - בלי תלות במבצעים. התנהלות צרכנית נבונה תכלול בדיקה אמיתית של הצורך במוצר, ולא תתפתה רק למחיר נמוך.

איך לא להיכנס למלכודת המבצעים ולהישאר עם כסף בכיס?

אם אתה בטוח שאתה צריך מוצר מסוים - כדאי לקנות אותו כשאתה מוצא מחיר שנראה לך הוגן, בין אם זו תקופת מבצע או לא. אבל אם אינך באמת זקוק למוצר, עדיף להימנע מרכישה גם אם המחיר אטרקטיבי. כך חוסכים כסף באופן ודאי. במילים אחרות, "אין ארוחות חינם": מבצעים והנחות לא נועדו לדאוג לך אלא לעזור למוכר להגדיל מכירות.

מה חשוב לזכור בנוגע לפיתוי של מבצעי אחד ועוד אחד וקופוני הנחה?

הצעות מסוג "אחד ועוד אחד", "קופוני הנחה" ו"מבצעי מכירות" שונות מתוכננות כדי לשכנע את הצרכן לרכוש יותר יחידות, לעתים בלי צורך ממשי. התנהגות צרכנית כזו גורמת להעלאת סך ההוצאות. אם מטרתך היא באמת לחסוך כסף ולא לבזבז ללא שליטה, שקול היטב אם באמת אתה צריך שתי יחידות מאותו מוצר או שאתה מתפתה רק בגלל ההצעה.

איך זה קשור לשאלה "איך להגדיל מכירות" מהצד של המוכר?

המוכר משיק מבצעים והנחות כדי להגדיל מכירות ולמכור מלאי שלא נמכר במחירו הרגיל. זו אסטרטגיה שיווקית מוכרת, וכמו בכל עסק - "אין ארוחות חינם": ההנחה נועדה להרוויח עוד, גם אם היא נדמית כהפסד זמני. מצד המוכר זה לעתים כדאי, אך מנקודת המבט של הקונה, חשוב לזהות אם זו באמת עסקה משתלמת או רק שיווק אגרסיבי.

איך לעמוד בפיתוי ולהימנע מהתמכרות לשופינג?

התמכרות לשופינג נוצרת בין היתר מההתרגשות, ההנאה והתחושה החיובית שמלווה את המחשבה "דפקתי את המערכת". כדי להימנע מבזבוז, כדאי להציב גבולות תקציב מראש, להכין רשימת קניות מוגדרת, ולשאול את עצמך לפני רכישה: "האם באמת הייתי קונה את זה במחיר מלא?" אם התשובה היא לא - אולי מוטב לוותר גם כשהמחיר "מוזל".
התנהגות צרכנית, איך נכון לחסוך כסף? התנהלות צרכנית נבונה, צרכן חכם, איך לזכות בלוטו? איך להרוויח בלוטו בוודאות? חגיגת קניות, התמכרות שופינג, איך להגדיל מכירות? הנחה על מוצרים, למה נותנים הנחה על מוצר? מבצעי מכירות, קופוני הנחה, אין ארוחות חינם, איך עובדים על צרכנים? צרכנות חכמה, מבצעי אחד ועוד אחד
מבצעי אחד ועוד אחד להחליט להגדיל לא ליפול בפח עסקה תחושה של החמצה אינטרס התנהגות יתרון יום חג הרווקים הסיני דאגות אגו איך לא לבזבז כסף איך לחסוך כסף בלאק פריידי האם כדאי לקנות במבצע הנחה הנחות חג הרווקים הסיני יום חג הרווקים הסיני יום שישי השחור כבוד כדאי לקנות בהנחה כדאי לקנות בזול כסף לא לבזבז כסף לבזבז כסף לחסוך לחסוך כסף לכבוד החגים למה לא כדאי למה לא כדאי לקנות בהנחה למה לא כדאי לקנות בזול למה לא כדאי לקנות במבצע לקנות לקנות בהנחה לקנות בזול לקנות במבצע מבצע מבצעים מבצעים והנחות מבצעים לכבוד החגים סייבר מאנדיי רווקות
מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה
מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ... אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, ... שיווק ומכירה והפעם אסביר, לגבי איך מבצע משפיע על הלקוח ואיך מבצעי מכירות משפיעים על המוח של האדם? ... של האדם, כדי למכור לו דברים? ואיך מבצע שובר שוק, עשוי לגרום לאדם להתייחס ... מאפשרויות גרועות אחרות? ואיך מחיר המבצע גורם לאדם לרצות משהו שהוא לא רוצה? ...
מבצע צוק איתן, המלחמה בטרור, הגנה או התקפה, כיפת ברזל, מבצע חומת מגן, הסכם השלום, ביבי נתניהו, עמיר פרץ, מדינת ישראל, מבצע שובו בנים, ארגוני טרור, מבצע עמוד ענן, מבצע עופרת יצוקה
מבצע צוק איתן, המלחמה בטרור, הגנה או התקפה, כיפת ברזל, מבצע חומת מגן, הסכם השלום, ביבי נתניהו, עמיר פרץ, מדינת ישראל, מבצע שובו בנים, ארגוני טרור, מבצע עמוד ענן, מבצע עופרת יצוקה
מבצע צוק איתן, המלחמה בטרור, הגנה או התקפה, כיפת ברזל, מבצע חומת מגן, הסכם השלום, ביבי נתניהו, עמיר פרץ, מדינת ישראל, מבצע שובו בנים, ארגוני טרור, מבצע עמוד ענן, מבצע עופרת יצוקה מה היתרונות המרכזיים של מערכת כיפת ברזל? אחד היתרונות הגדולים של מערכת כיפת ברזל, לפי ... החשש שאם חמאס ייפול, יקום ארגון קיצוני וחזק עוד יותר במקומו. חוסר רצון לקחת את הסיכון הכרוך במבצע צבאי רחב - היקף, שבו יהיו נפגעים רבים. כתוצאה מכך, ישראל מנהלת מלחמות מוגבלות שלא משיגות פתרון סופי ...
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
... בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט? האם עדיף לתת ללקוח רק אפשרות ... רק אפשרות אחת, כלומר, מוצר אחד במחיר אחד, או שמא להציע לו מגוון אפשרויות, חבילות ומבצעים. לכל גישה יש יתרונות וחסרונות, ואליעד כהן מפרט את ההשפעות האפשריות של כל אחת מהן. ... משהו יותר טוב בהמשך. הימנעות מהמתנה להנחות: כאשר הלקוח יודע שלא יהיו הנחות או מבצעים בעתיד, הוא לא ממתין להזדמנות טובה יותר, אלא קונה מיד אם הוא מעוניין במוצר. החסרונות ... למנוע ממנו לקנות בכלל. המתנה להזדמנויות טובות יותר: הלקוח עלול לחשוב שאם יש עכשיו מבצע, אולי בעתיד יהיה מבצע טוב יותר, ולכן הוא עשוי להמתין לפני שהוא מקבל החלטה. תחושת חוסר אמון: אם המחירים וההצעות ... ללקוח. איך חבילות משפיעות על הלקוח? איך אפשרויות בחירה משפיעות על הלקוח? איך מבצע משפיע על החלטת הלקוח? איך הנחה משפיעה על החלטת הלקוח? איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? ... אפשרות אחת - מוצר אחד, מחיר אחד, עסקה אחת - או שמא עדיף להציע לו מגוון אפשרויות, מבצעים וחבילות שונות. לכל גישה יש יתרונות וחסרונות, ובמאמר זה נעמוד עליהם. היתרונות בהצעת ... יש רק הצעה אחת, אין מקום להתלבטויות רבות. יצירת תחושת דחיפות - אם הלקוח יודע שאין מבצעים ואין אפשרויות אחרות, הוא מבין שאם הוא לא יקנה עכשיו, הוא יפסיד את העסקה לחלוטין. הימנעות מהמתנה להנחות - כאשר לקוחות יודעים שלא יהיו הנחות או מבצעים בעתיד, הם מבינים שאין טעם לחכות לרגע טוב יותר. החסרונות בהצעת אפשרות אחת בלבד סיכון ... ולבסוף לא לקנות כלל. המתנה להזדמנויות טובות יותר - לקוחות עלולים לחשוב שאם יש מבצע עכשיו, אולי בעתיד יהיה מבצע טוב יותר. תחושת חוסר אמון - אם המחירים וההצעות משתנות כל הזמן, הלקוח עשוי להרגיש שהמחירים ... אילו תוצאות מביאות יותר מכירות. ייעוץ מכירות איך למכור האם לתת הנחה או לא השפעת מבצעים על הלקוחות תמחור ואפשרויות בחירה איך לשכנע לקוחות איך חבילות משפיעות על הלקוח? איך אפשרויות בחירה משפיעות על הלקוח? איך מבצע משפיע על החלטת הלקוח? איך הנחה משפיעה על החלטת הלקוח? איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? ... על החלטת הלקוח? לתת ללקוח אפשרויות, לתת ללקוח הנחה, לעזור ללקוח להחליט, לעשות מבצעים ללקוחות, תהליכי קבלת החלטה של הלקוח, האם לתת ללקוח אפשרויות בחירה? האם לתת הנחה? האם לעשות מבצע? האם לתת אפשרויות בחירה? האם לתת חבילות? האם לתת כמה אפשרויות בחירה? האם למכור כמה ... ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך? למה לתת הנחה ללקוח? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה לעשות מבצעים? למה לא לעשות מבצעים? למה לא לתת אפשרויות בחירה? למה כן לתת אפשרויות בחירה? מרוב אפשרויות קשה לבחור, קבלת ... ללקוח לקבל החלטה? איך לגרום ללקוח לקנות? למה הלקוח לא קונה? איך להגדיל מכירות? מבצעים ללקוחות, הנחות ללקוחות, האם לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה? איך לתת הנחה ללקוח? לעשות מבצע ללקוח ...
3 גישות בניהול עובדים, 3 דרכי התמודדות עם עובד שלא מבצע את המשימות שלו, מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו? איך לנהל עובדים? השקעה בעובדים בארגון, השקעה בהון האנושי שבארגון, גישות ניהוליות, יעוץ למנהלים, אימון למנהלים
3 גישות בניהול עובדים, 3 דרכי התמודדות עם עובד שלא מבצע את המשימות שלו, מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו? איך לנהל עובדים? השקעה בעובדים בארגון, השקעה בהון האנושי שבארגון, גישות ניהוליות, יעוץ למנהלים, אימון למנהלים
... גישות בניהול עובדים, 3 דרכי התמודדות עם עובד שלא מבצע את המשימות שלו, מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו? איך לנהל עובדים? השקעה בעובדים בארגון, השקעה בהון האנושי שבארגון, גישות ניהוליות, יעוץ למנהלים, אימון למנהלים מה לעשות כשהעובד שלך לא מבצע את המשימות שלו? כאשר מנהלים נתקלים במצב שבו עובד אינו מבצע את המשימות שלו, קיימות שלוש גישות ניהוליות להתמודדות עם הבעיה. אליעד כהן מתאר אותן בפירוט, תוך הסבר ברור ועם דוגמאות המדגימות את ההבדלים בין הגישות ואת היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן. מהי הגישה הראשונה והכי פשוטה לטיפול בעובד שלא מבצע את המשימות? הגישה הראשונה, שלפי אליעד כהן היא גם הפשוטה והקלה ביותר, היא פשוט לעשות את המשימה במקומו של העובד. לדוגמה, אם ביקשת מעובד שלך להתקשר ... והמהירות שלה: המשימה מבוצעת מידית וללא עימותים. עם זאת, החיסרון המרכזי בגישה זו הוא שהיא אינה פותרת את הבעיה לטווח ארוך, העובד מתרגל לכך שאחרים מבצעים את המשימות שלו, ולכן לא לומד ולא משתפר. בטווח הארוך, פתרון זה מתגלה כיקר ולא משתלם, מכיוון שהוא יוצר תלות תמידית בביצוע משימות במקום העובד. מהי ... מאמץ נפשי. היא גם מייצרת מערכת יחסים מסובכת של פיקוח ומעקב מתמיד, ולכן גם היא אינה אידיאלית. מהי הגישה השלישית והיעילה ביותר לטיפול בעובד שלא מבצע את תפקידו? הגישה השלישית, שלדעת אליעד כהן היא הקשה ביותר אך גם היעילה והמשתלמת ביותר לטווח ארוך, היא להשקיע בבניית היכולות, הידע, והמוטיבציה של ... המשימה בעצמך או לנדנד לעובד שיבצע אותה, יש לפעול כך שהעובד יבין וירצה לבצע את המשימות בעצמו. גישה זו כוללת ניתוח מעמיק של הסיבות לכך שהעובד אינו מבצע את המשימה: האם העובד לא הבין את ההנחיה בבירור? האם הוא חסר ידע או יכולת לבצע את המשימה? האם הוא לא רוצה לבצע את המשימה כי היא לא מהנה או לא ... נכונה הופכים ליעילים, חכמים ובעלי מוטיבציה גבוהה, וכך פוחת הצורך בהתערבות ישירה מצד המנהל. איך לנהל עובדים בצורה נכונה? איך להתמודד עם עובד שלא מבצע משימות? מה לעשות כשעובד מסרב לעבוד? איך לבנות מוטיבציה אצל עובדים? גישות ניהול עובדים למה העובד לא עושה מה שאני מבקש? איך לנהל עובדים? ללמד את ...
מבצע עמוד ענן, המבצע בעזה, פגיעה בחפים מפשע, כיפת ברזל, שלום או מלחמה, מנהיגות, החמאס, הפסקת אש, פוליטיקה, מדינת ישראל, עופרת יצוקה, הגנה או התקפה, ללכת עד הסוף, מלחמה בטרור
מבצע עמוד ענן, המבצע בעזה, פגיעה בחפים מפשע, כיפת ברזל, שלום או מלחמה, מנהיגות, החמאס, הפסקת אש, פוליטיקה, מדינת ישראל, עופרת יצוקה, הגנה או התקפה, ללכת עד הסוף, מלחמה בטרור
מבצע עמוד ענן, המבצע בעזה, פגיעה בחפים מפשע, כיפת ברזל, שלום או מלחמה, מנהיגות, החמאס, הפסקת אש, פוליטיקה, מדינת ישראל, עופרת יצוקה, הגנה או התקפה, ללכת עד הסוף, מלחמה בטרור מה המשמעות הרוחנית של מבצע עמוד ענן לפי אליעד כהן? אליעד כהן משתמש במבצע עמוד ענן, שהתרחש בעזה, כמטאפורה למצבים פנימיים של האדם ולדרך בה האדם ... לעמוד הענן המקורי, שהיה לבני ישראל במדבר, ומסביר שהוא מסמל סוג של הגנה או הכוונה, שדרכו אפשר להבין את המציאות טוב יותר. אך השאלה העיקרית היא מדוע מבצע מודרני נקרא בשם תנכי זה. לפי אליעד, הדבר מרמז על כך שכל המציאות, כולל מלחמות, מטרתה לגרום לאדם להתבונן על החיים וללמוד מהם שיעורים פנימיים. מדוע לא הולכים עד הסוף במבצעים הצבאיים? אליעד מציין שהבעיה המרכזית במבצעים כמו עמוד ענן או עופרת יצוקה היא חוסר הרצון להחליט באופן מוחלט מה ... כאשר מחליטים להילחם? כשמחליטים להילחם, אומר אליעד, חייבים ללכת עד הסוף. אסור להתפשר או להשאיר ספקות. הדבר נכון הן ברמה הפנימית של האדם והן במלחמות ובמבצעים צבאיים. יש לבחור מטרה ברורה ולבצע אותה ללא רחמים, אחרת המלחמה תהיה ... הברורה והחד - משמעית היא הדבר החשוב ביותר כדי להגיע לשקט אמיתי, פנימי או חיצוני. מהי המסקנה המרכזית לפי אליעד כהן? אליעד מסכם שכל אירוע חיצוני, כמו המבצעים הצבאיים בישראל, הוא רק השתקפות של המאבק הפנימי של האדם. הפתרון לכל קונפליקט חייב להיות החלטי וחד - משמעי, ללא ספקות או היסוסים. רק כך אפשר להשיג שקט אמיתי ויציב, הן במציאות הפנימית והן במציאות החיצונית. מבצע עמוד ענן משמעות רוחנית איך להתמודד עם פחדים? האם אפשר לנצח את הטרור? ...
פגיעה בחפים מפשע, לפגוע בחפים מפשע, איך להילחם בטרור? המלחמה בטרור, מבצע צוק איתן, פוליטיקה, מוסריות, צמחונות, גארי יורופסקי, אכילת בשר, הסכם שלום, מדינת ישראל, החמאס
פגיעה בחפים מפשע, לפגוע בחפים מפשע, איך להילחם בטרור? המלחמה בטרור, מבצע צוק איתן, פוליטיקה, מוסריות, צמחונות, גארי יורופסקי, אכילת בשר, הסכם שלום, מדינת ישראל, החמאס
... בחפים מפשע, לפגוע בחפים מפשע, איך להילחם בטרור? המלחמה בטרור, מבצע צוק איתן, פוליטיקה, מוסריות, צמחונות, גארי יורופסקי, אכילת בשר, הסכם שלום, מדינת ישראל, החמאס למה באמת קרה מבצע צוק איתן? אליעד כהן פותח את ההרצאה בהתייחסות לשאלה המרכזית: למה קרה מבצע צוק איתן? הוא מציג דוגמה של רב שטען שהמבצע התרחש כעונש על חילול שבת בתל אביב. הרב נשאל למה דווקא העיר שדרות, שהיא עיר דתית יותר מתל אביב, נפגעה ראשונה. תשובתו הייתה שאלוהים מעניש קודם את ... למלחמה? למה העולם נגד ישראל? איך להילחם בטרור? מדוע פוגעים באזרחים במלחמה? האם ישראל באמת מוסרית? מה גרם למבצע צוק איתן? ...
הפסקת אש עם החמאס, נגד הפסקת האש, בעד הפסקת האש, מבצע עמוד ענן, למה שונאים יהודים? למה שונאים את ישראל? המבצע בעזה, פגיעה בחפים מפשע, פוליטיקה, מלחמה בטרור, צביעות ישראלית
הפסקת אש עם החמאס, נגד הפסקת האש, בעד הפסקת האש, מבצע עמוד ענן, למה שונאים יהודים? למה שונאים את ישראל? המבצע בעזה, פגיעה בחפים מפשע, פוליטיקה, מלחמה בטרור, צביעות ישראלית
... אש עם החמאס, נגד הפסקת האש, בעד הפסקת האש, מבצע עמוד ענן, למה שונאים יהודים? למה שונאים את ישראל? המבצע בעזה, פגיעה בחפים מפשע, פוליטיקה, מלחמה בטרור, צביעות ישראלית האם הפסקת האש עם החמאס במבצע עמוד ענן הייתה נכונה? אליעד כהן דן לעומק בנושא הפסקת האש עם החמאס בעקבות מבצע עמוד ענן, כאשר הוא מציג נקודת מבט מורכבת וביקורתית לגבי ההתנהלות המדינית של ישראל בסוגיית הפסקות אש. אליעד מסביר שבתחילת המבצע המטרה שהוגדרה הייתה להחליש או למגר את החמאס, אך לדעתו מטרה זו לא באמת הושגה. הוא טוען שההחלטה לצאת למבצע הייתה בעיקר פוליטית - כדי לעזור לנתניהו בבחירות, ושואל מה בדיוק השתנה במצב הביטחוני שהוביל לפתיחת המבצע. אליעד כהן מציג את הנקודה שאם ידעו מראש שהחמאס ימשיך לירות רקטות גם אחרי הפסקת האש, אז למה בכלל התחילו את המבצע? לדעתו, המבצע למעשה רק האריך את הסכסוך וגרם לחמאס להתחזק, כי ההפסקה נוצלה להתארגנות מחודשת ולהתחמשות נוספת. לפי ... מהי צביעות ישראלית? האם ניתן לחסל את החמאס לחלוטין? איך להתגבר על רצונות מזיקים? למה ישראל לא הולכת עד הסוף במבצעים צבאיים? ...
מאמץ של שריר, מתי שריר מתאמץ? מאמץ של מתיחה, מאמץ של כיווץ, שריר שמתכווץ הוא לא תמיד מתאמץ, שריר שנמתח הוא לא תמיד מתאמץ, איזה שריר מבצע את התנועה? איזה שריר עובד בתרגיל? איזה שריר מתאמץ? שריר ושריר נגדי
מאמץ של שריר, מתי שריר מתאמץ? מאמץ של מתיחה, מאמץ של כיווץ, שריר שמתכווץ הוא לא תמיד מתאמץ, שריר שנמתח הוא לא תמיד מתאמץ, איזה שריר מבצע את התנועה? איזה שריר עובד בתרגיל? איזה שריר מתאמץ? שריר ושריר נגדי
... כיווץ, שריר שמתכווץ הוא לא תמיד מתאמץ, שריר שנמתח הוא לא תמיד מתאמץ, איזה שריר מבצע את התנועה? איזה שריר עובד בתרגיל? איזה שריר מתאמץ? שריר ושריר נגדי מה ההבדל בין שריר שמתכווץ לשריר שמתאמץ? אליעד כהן מסביר בהרחבה את ההבדל בין שריר שמתכווץ לשריר ... לא בהכרח מתאמץ. השריר שמתאמץ במקרה כזה הוא דווקא השריר הנגדי, שריר היד האחורית, שמבצע את פעולת הבלימה האיטית של המשקל כשהיד יורדת. מתי שריר שמתוח מתאמץ? אליעד כהן מדגיש שלא כל מתיחה של שריר משמעותה שהשריר מתאמץ. מתיחת שריר היא פשוט שינוי באורך של השריר ... היא: לאיפה ההתנגדות של המשקל לוקחת אותנו?, והתשובה לשאלה זו קובעת איזה שריר באמת מבצע את המאמץ. מדוע מרגישים לפעמים את השריר הנגדי במהלך תנועה? אליעד כהן מסביר שבכל תנועה של שריר יש שריר נגדי שזז לכיוון ההפוך. לכן, בזמן תרגיל ייתכן ששני השרירים, גם ... מאמץ סטטי קורה כאשר השריר מחזיק את הגוף בתנוחה מסוימת ללא תזוזה. למשל, אדם שמבצע תרגיל עם הידיים אך מרגיש שהרגליים מתאמצות רק כי הוא עומד או מייצב את הגוף. מאמץ סטטי הוא מאמץ של שריר שמתקצר אך לא זז (אין שינוי ברור באורך השריר בזמן הפעולה). לעומת ...
מבצעי מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים
מבצעי מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר ... נמכר בהנחה כלשהי או מוצר שכרגע יש עליו הטבת מחיר כלשהי. דהיינו, שלפעמים יש מוצר שכרגע יש עליו איזה מבצע מאוד גדול על המחיר או שכרגע הוא נמכר בהנחה מטורפת וכיוב. והטעות שאנשי המכירות עושים כאשר הם מנסים לסגור עסקה על מוצר שיש עליו הנחה, היא ... שהוא לא מספיק טוב. לדוגמה, נניח שאיש המכירות אומר ללקוח, כדאי לך לרכוש את הספה הזאת, כי היא כרגע במבצע של 50% הנחה. מכך יכול להשתמע ללקוח, שכאילו אם לא היתה הנחה, לא היה כדאי לו לרכוש את הספה. ולא שישתמע שלא היה כדאי לו לרכוש את הספה בגלל ... בגלל שהוא הכי זול. ולכן איש המכירות צריך לדעת שכאשר הוא מנסה לגרום ללקוח לרכוש מוצר שנמצא כרגע במבצע והנחת מחיר, על איש המכירות להיזהר שלא בטעות הלקוח יחשוב שכאילו כדאי לו לרכוש את המוצר רק בגלל המחיר. ואיש המכירות צריך להעביר ללקוח את ...
סוגים של אושר, מבצע שובו אחים, תחושת חוסר אושר, תחושת אושר מוחלט, תחושת חוסר סיפוק, תחושת אושר יחסי, להשיג אושר, להרגיש מאושר, לרצות אושר
סוגים של אושר, מבצע שובו אחים, תחושת חוסר אושר, תחושת אושר מוחלט, תחושת חוסר סיפוק, תחושת אושר יחסי, להשיג אושר, להרגיש מאושר, לרצות אושר
... של אושר, מבצע שובו אחים, תחושת חוסר אושר, תחושת אושר מוחלט, תחושת חוסר סיפוק, תחושת אושר יחסי, להשיג אושר, להרגיש מאושר, לרצות אושר האם אפשר להשיג אושר מוחלט? הרבה אנשים מתמודדים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מבצע, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מבצע, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ טיפולי, ייעוץ פילוסופי, אימון אישי להרזיה בנושאי מבצע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 22:30:15 - wesi1