אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מאפיינים של מנהל מצליח ✔מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
למה מנהל טוב חייב להיות פסיכולוג טוב?

מנהל טוב, לפי אליעד כהן, הוא לא רק מי שנותן הוראות ומוודא שהמשימות מתבצעות, אלא מי שיודע להבין ולנתח לעומק את העובדים שלו. מנהל טוב חייב להיות גם פסיכולוג, כי בני אדם הם לא רובוטים. בני אדם אינם מגיבים רק לפקודות, אלא מושפעים ממערכת הפעלה מורכבת הרבה יותר - המערכת הרגשית שלהם. אם אתה מנהל ואינך מבין פסיכולוגיה או את המנגנונים הרגשיים של העובדים שלך, יהיה לך קשה מאוד להשיג את התוצאות הרצויות.

מה ההבדל בין ניהול עובדים לניהול מכונות?

לפי אליעד, כשמנהל מפעיל מכונה, הוא פשוט לומד את ההוראות של המכונה או הכלי הטכני: איך להפעיל רכב, איך להטיס מטוס, איך להפעיל ציוד מכני. אבל כשמדובר בניהול עובדים, המצב שונה לחלוטין. העובד הוא לא מכונה טכנית, אלא בן אדם עם רגשות, פחדים, תסביכים, אגו וחששות. אם אתה מנהל עובדים ולא יודע איך לזהות מה מניע או חוסם אותם, אתה לא יכול להוביל אותם להצלחה.

אליעד נותן דוגמה מעולם הטיסה - אם אתה מתחרה במרוץ טיסה אבל אינך מבין איך המטוס שלך פועל, אין סיכוי שתנצח, והסיכון הוא שהמטוס יתרסק. באותו אופן, אם אתה מנהל עובדים בלי להבין את המנגנונים הפסיכולוגיים שלהם, אתה עלול להיכשל במשימת הניהול.

למה תפקידו של מנהל הרבה יותר מורכב מנתינת פקודות?

לפי אליעד, מנהל טוב אינו רק "מפקח" שנותן הנחיות ודואג שיבוצעו. מנהל אמיתי צריך לדאוג לכך שהעובדים יצליחו לעבוד יחד, שיהיה ביניהם שיתוף פעולה ולא יהיו מריבות או מתחים. לשם כך, הוא חייב להיות מסוגל להבין למה עובד מסוים לא מצליח לבצע את תפקידו: אולי העובד סובל מפחד מכישלון, אולי הוא עצלן, אולי הוא רב עם אשתו, או שיש לו בעיה של רגשי נחיתות או אגו מוגזם. מנהל טוב מזהה את הסיבות לכך שהעובדים שלו לא מתפקדים כראוי ויודע כיצד לטפל בהן בצורה נכונה.

איך פסיכולוגיה מסייעת למנהל לפתור קונפליקטים בין עובדים?

אליעד מסביר שקונפליקטים בין עובדים הם חלק בלתי נפרד מהחיים בארגון. מנהל טוב חייב לדעת להיות מגשר בין העובדים. אך להיות מגשר זה למעשה להיות פסיכולוג: המנהל חייב להבין לעומק את התסביכים והבעיות של כל צד, להבין את המניעים הרגשיים והפסיכולוגיים מאחורי ההתנהגות של כל עובד, ואז למצוא את הדרך לגרום להם לשתף פעולה ולפתור את הבעיה. ככל שהמנהל מבין טוב יותר את העובדים שלו, הוא יכול לגשר ביניהם בצורה יעילה יותר, ליצור הרמוניה ולשפר את תפקוד הארגון.

איך מנהל יכול לגרום לעובדים לבצע את משימותיהם?

כדי לגרום לעובדים לבצע משימות, המנהל חייב לדעת כיצד המנגנון הרגשי שלהם עובד. הוא צריך להבין מה גורם לעובדים לכעוס, מה מרגיע אותם, כיצד לגרום להם להקשיב, איך לשכנע אותם, ואפילו איך "לשתול" מחשבות חיוביות אצלם. כל אלו הן יכולות פסיכולוגיות שהמנהל חייב לשלוט בהן. ככל שהמנהל יהיה טוב יותר בקריאת מחשבות, הבנת רגשות ותקשורת עם אנשים, כך הוא יוכל להוביל אותם לבצע את המשימות שהארגון זקוק להן.

מדוע לימוד פסיכולוגיה יכול להפוך אותך למנהל מוצלח יותר?

אליעד טוען שמנהל מוצלח הוא מי שמבין היטב את נפש האדם. אם מנהל יודע איך אנשים חושבים, מה מניע אותם, למה הם מתנהגים כמו שהם מתנהגים, ואיך להתמודד עם סוגים שונים של בני אדם, הוא יוכל לנהל בצורה טובה יותר. באתר EIP.co.il שאליעד ממליץ עליו, ניתן ללמוד בהרחבה על כל הנושאים הפסיכולוגיים הקשורים לניהול: איך להבין מה מישהו מרגיש או חושב, איך לתקשר עם אנשים בעייתיים, איך לטפל בקונפליקטים, ואפילו כיצד להפוך אנשים "משוגעים" או עם בעיות פסיכולוגיות קשות לנורמליים ומתפקדים. ככל שמנהל יעמיק את ההבנה שלו בפסיכולוגיה, כך הוא יוכל להיות מנהל טוב יותר, תקשורתי יותר, ובעל יכולת לחבר בין אנשים בארגון שלו.

איך ידע בפסיכולוגיה מאפשר למנהל להתמודד עם עובדים מורכבים?

אליעד מסביר כי הידע בפסיכולוגיה מאפשר למנהל להתמודד עם כל סגנון של עובד, החל מהעובד הכי פשוט ועד לעובד הכי מורכב או בעייתי. הוא נותן דוגמה של עובדים עם בעיות נפשיות קשות, כמו סכיזופרניה, וטוען כי אפילו אותם ניתן להפוך לעובדים מתפקדים וחכמים אם יודעים איך לתקשר איתם נכון. מנהל שיודע לתקשר עם כל סוג של עובד - החל מהפשוטים ועד למורכבים ביותר - הוא מנהל שיש לו יכולת גבוהה יותר להשיג את מטרות הארגון ולהצליח בתפקידו.

לסיכום, אליעד כהן מדגיש שהמפתח להצלחה בניהול הוא הבנה מעמיקה של הפסיכולוגיה האנושית. ככל שתעמיקו בלימודי הפסיכולוגיה ותלמדו להבין אנשים טוב יותר, כך תצליחו יותר כמנהלים.
למה מנהל טוב צריך להיות גם פסיכולוג?

מנהל טוב, במיוחד כזה שמנהל עובדים, חייב להיות גם פסיכולוג טוב. מה הכוונה? כאשר אתה מנהל עובדים, אחת מהתכונות הנדרשות ממך היא להבין אנשים, להבין את הדרך שבה הם חושבים, מה מניע אותם ומה עוצר אותם. ניהול אינו רק מתן הוראות והבטחת ביצוען - זהו תהליך מורכב של עבודה עם בני אדם, ולבני אדם יש מערכות רגשיות מסובכות שלא ניתן להתעלם מהן.

ניהול אינו הפעלת רובוטים

כאשר אתה מנהל, הכלי המרכזי שלך להשגת מטרות הארגון הוא העובדים שלך. בדיוק כמו שצריך לדעת איך להפעיל רכב כדי לנהוג בו, ואיך להפעיל מכונה כדי להוציא ממנה תפוקה, כך גם בניהול עובדים - אתה צריך להבין איך "המכונה" האנושית פועלת. אבל בניגוד לרכב או מכונה, בני אדם אינם מכשירים טכניים שפועלים רק על פי פקודות - יש להם רגשות, פחדים, אגו, רגשי נחיתות, חרדות, מניעים חבויים, עכבות, חששות וסיבוכים שונים.

אם אתה מנהל אנשים אבל לא מבין אנשים, לא מבין איך הם חושבים, מה מפחיד אותם ומה מניע אותם - אתה פשוט לא יכול לנהל אותם בצורה טובה. זה כמו לנסות להטיס מטוס בלי לדעת איך הוא עובד - במקרה הטוב לא תנצח במרוץ, ובמקרה הרע המטוס יתרסק. ניהול הוא תהליך מורכב שבו אתה חייב לדעת איך לקרוא את האנשים שאתה עובד איתם, אחרת אתה תיכשל.

תפקידו האמיתי של מנהל

תפקידו של מנהל טוב אינו רק לתת הנחיות ולוודא שהן מבוצעות. מנהל טוב הוא מי שיודע לגרום לעובדים שלו לעבוד ביעילות, להיות מגובשים, לשתף פעולה ולפתור קונפליקטים בינם לבין עצמם. כדי לגרום לאנשים לבצע את תפקידם בצורה הטובה ביותר, צריך לדעת איך הם חושבים, מה משפיע עליהם ומה מונע מהם לתפקד.

עובד יכול לא לבצע משימות בגלל פחד מכישלון, בגלל רגשי נחיתות, בגלל בעיות אישיות, מריבות עם בני משפחה או סתם חוסר מוטיבציה. אם אתה לא מבין את זה ולא יודע לזהות את הגורמים שמעכבים את העובדים שלך, אתה לא תוכל להניע אותם לפעולה. בני אדם אינם רובוטים עם פקודות מתוכנתות - הם יצורים מורכבים עם מערכת הפעלה רגשית.

למה כדאי למנהל ללמוד פסיכולוגיה?

כדי להיות מנהל טוב, עליך להבין איך עובדים רגשות של בני אדם. איך לקרוא אנשים, איך להשפיע עליהם, איך לשכנע אותם ואיך לגרום להם לרצות לפעול למען מטרות הארגון. ככל שתבין טוב יותר את המנגנונים הפסיכולוגיים של אנשים, כך תהיה מנהל מוצלח יותר. ניהול הוא למעשה אומנות של הנעת אנשים, וזה דורש מיומנויות בין - אישיות מתקדמות.

לדוגמה, כאשר יש קונפליקטים בין עובדים, מנהל טוב חייב להיות מגשר - ולמעשה, פסיכולוג. להבין את המניעים של כל צד, את החששות והאמוציות שמפעילות אותם, ולמצוא דרך לגרום להם לשתף פעולה. ככל שאתה מבין טוב יותר את האנשים שסביבך, כך תוכל לנהל אותם ביעילות רבה יותר.

למדו איך להיות מנהלים טובים

אם אתם רוצים להיות מנהלים טובים יותר ולהגדיל את הסיכוי שלכם להצליח בניהול עובדים, כדאי לכם לחקור לעומק את התחום של פסיכולוגיה וניהול. באתר EIP.co.il תוכלו למצוא מידע נרחב על כל הנושאים הרגשיים הקשורים לבני אדם: איך אנשים חושבים, איך לקרוא מחשבות, איך לזהות מה מישהו מרגיש, איך לגרום לאנשים להקשיב ולשתף פעולה, איך להתמודד עם אנשים מורכבים ועוד.

אם תדעו לתקשר בצורה טובה יותר עם אנשים ולבנות מערכות יחסים מבוססות הבנה עמוקה של נפש האדם, תגדילו את היכולת שלכם להוביל, להשפיע ולנהל בהצלחה. חפשו מידע נוסף באתר EIP.co.il ותשפרו את היכולות הניהוליות שלכם!
איך להיות מנהל ולהצליח? תכונות שליליות לתפקיד ניהולי, תכונות חיוביות לתפקיד ניהולי, איך להצליח בתפקיד ניהולי? תכונות שדרושות למנהל, רשימת תכונות ניהוליות, תכונות לתפקיד ניהולי, תכונות של בוס טוב, מאפיינים של מנהל מצליח, איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איזה סוג של מנהל אתה? מיהו מנהל מצויין? מיהו מנהל טוב? מיהו מנהל רע? תכונות מנהל צוות, תכונות מנהל מצליח, תכונות מנהל טוב, תכונות אופי ניהוליות, תכונות של ניהול, תכונות למנהל, תכונות של מנהל טוב, תכונות אופי של מנהל טוב, תכונות של מנהל מוצלח, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי
סיבות להירגע האם לשתף לנהל עובדים סובל מפחדים מתאים לנהל משפחה תכונות לתפקיד ניהולי איך להבין אנשים התמודדות מחלות נפשיות אופי אופי של מנהל אופי של מנהל טוב איך להיות מנהל איך להיות מנהל טוב איך להיות פסיכולוג איך לנהל איך לנהל אנשים איך לנהל את העובדים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים ארגון האם אני יכול להיות מנהל האם אני מתאים האם אני מתאים לנהל האם לנהל עובדים יועץ יעוץ יעוץ ארגוני להיות מנהל להיות מנהל טוב להיות פסיכולוג למה מנהל צריך להיות פסיכולוג למי מתאים לנהל לנהל לנהל אנשים לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל עובד לנהל עובדים מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל מיהו מנהל טוב מנהל מנהל טוב מנהל כפסיכולוג מנהל צריך להיות פסיכולוג מתאים לנהל מתי לנהל את העובד ניהול ניהול אנשים ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובדים פסיכולוג פסיכולוג ארגוני פסיכולוגיה פסיכולוגיות פסיכולוגים תכונות תכונות אופי תכונות אופי נדרשות תכונות אופי של מנהל תכונות אופי של מנהל טוב
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
... לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר. איך להיות מנהל ולהצליח? התנגדויות מכירה מול העובדים למכור לעובדים את התפקיד שלהם מאפיינים של מנהל מצליח איך לנהל עובדים? תכונות אופי של מנהל טוב איך להצליח בתפקיד ניהולי? שלום חברים, הפעם נדבר על אחת התכונות ... לשכנע עובדים ואיך להצליח במכירות. בהצלחה! איך להיות מנהל ולהצליח? התנגדויות מכירה מול העובדים, למכור לעובדים את התפקיד שלהם, מאפיינים של מנהל מצליח, איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איזה סוג של מנהל אתה? מיהו מנהל מצויין? מיהו מנהל טוב? מיהו ...
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
...100 עובדים, זה יכול להעיד על כך שגם אינך יודע לנהל את עצמך בצורה אופטימלית. ניהול הוא בסופו של דבר להצליח לשלב בין המשאבים שברשותך, על מנת להשיג את המטרה. ניהול עסק לא שונה מניהול את עצמך, רק שמדובר ביותר אנשים ומטרות. המשאבים הם למעשה האנשים סביבך, כל אחד מהם עם רצונות שונים, וצריך לדעת כיצד לתקשר עם כולם. מהו ניהול טוב? ניהול טוב מצריך יכולת להתמודד עם תיאום בין רצונות ודרישות שונות. לדוגמה, כשאתה רוצה לנוח אבל גם רוצה לעבוד, עליך לדעת לאזן את הצרכים הפנימיים שלך. באופן דומה, כשתהיה מנהל, אתה...
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
...המרכזי בין מנהל לבין פועל, בין עובד לבין מנהל. למה זה חשוב? כדי להבין מה התפקיד שלך כמנהל, אם אתה מנהל - שתדע מה האחריות שלך, אם אתה ממנה מנהל - שתדע למה לצפות ממנו, ואם אתה שוקל אם להיות מנהל - שתבין מה המשמעות של התפקיד. הגדרת התפקידים - מנהל מול פועל התשובה פשוטה: המנהל אחראי על התוצאה, הפועל אחראי על הדרך. כאשר יש מטרה מסוימת, כמו הצלחת העסק, סיום הפרויקט או רווחיות החברה, הדרך אל המטרה היא תהליך הביצוע. לכל אחד יש אחריות: הפועל אחראי לבצע את הפעולות הנדרשות, בעוד שהמנהל אחראי לוודא שהמטרה הסופית...
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
...כמו שהייתם מתייחסים ללקוחות שאתם רוצים לשמר לטווח ארוך, ותראו שיפור משמעותי בביצועי העובדים ובהצלחת הארגון שלכם. איך לנהל עובדים איך לשכנע עובדים ניהול משימות בצורה חכמה איך לעבוד נכון עם לקוחות שיטות ניהול אפקטיביות ניהול עובדים - גישה מכירתית כאשר מדובר בניהול עובדים, יש נקודת מבט מעניינת שיכולה לשנות את הדרך שבה אתם מתייחסים אליהם - העובדים שלכם הם למעשה הלקוחות שלכם. למה העובדים הם הלקוחות שלך? רוב המנהלים רואים בעובדים שלהם אנשים הכפופים להם, כאלה שיש לבצע עבורם משימות על פי ההוראות שהם נותנים...
שיטות ניהול, שיטה לניהול עובדים, ללמוד ניהול, גישות בניהול, לימודי ניהול, ללמוד להיות מנהל, מהי שיטת הניהול הטובה ביותר? איך הכי נכון לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך להצליח בניהול? טיפים להיות מנהל, תכונות של מנהל מוצלח
שיטות ניהול, שיטה לניהול עובדים, ללמוד ניהול, גישות בניהול, לימודי ניהול, ללמוד להיות מנהל, מהי שיטת הניהול הטובה ביותר? איך הכי נכון לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך להצליח בניהול? טיפים להיות מנהל, תכונות של מנהל מוצלח
...השונות? אליעד מסביר שמנהל צריך ללמוד כל מיני תיאוריות וטכניקות ניהול שונות, אבל תמיד לקחת אותן בעירבון מוגבל. כל שיטה יעילה רק בהקשר מסוים ובתנאים מסוימים. אם המנהל ינסה להחיל שיטה אחת על כל העובדים וכל המצבים, הוא כנראה ייכשל. במקום זאת, מנהל צריך להיות גמיש וערני, לזהות מה דורש כל מצב וכל עובד, ולבחור בהתאם את השיטה הטובה ביותר לאותו רגע ספציפי. כלומר, מנהל טוב הוא כזה שמבין את המציאות המורכבת שבה הוא פועל ויודע לבחור בכל פעם את השיטה הכי מתאימה למצב הנתון, ללא קיבעון על דרך פעולה אחת ויחידה....
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים
...לספק הדרכות, לקבוע את הדרך בה יש לבצע משימות, ולעזור לעובדים לפתח את כישוריהם. אולם, הוא לא צריך להיכנס לעבודה עצמה ולהיות מעורב ברמות המיקרו של ביצוע משימות יומיומיות. אם המנהל עוסק בביצוע משימות קטנות ולא במתן הכוונה לעובדים או קביעת מדיניות ניהולית ברמה גבוהה, הארגון לא יוכל להרוויח מהכישורים והפוטנציאל של המנהל. יש לכך השפעה שלילית על הארגון, שכן זה יוצר תלות מוגזמת במנהל ומפחית את יכולת הצמיחה של העובדים. למה זה חשוב לא להפריע לעובדים בביצוע המשימות? אם המנהל מבצע את העבודה של העובדים, גם אם...
מנהל בארגון, שיפור העובדים, ניהול מנהלים, דוגמה אישית של מנהל מול העובדים, דוגמה אישית בארגון, לתת דוגמה אישית לעובדים, איך לגרום למנהלים לנהל יותר טוב? יעוץ למנהלים, איך להיות מנהל יותר טוב? אופי של מנהל, תפקידו של המנהל בארגון
מנהל בארגון, שיפור העובדים, ניהול מנהלים, דוגמה אישית של מנהל מול העובדים, דוגמה אישית בארגון, לתת דוגמה אישית לעובדים, איך לגרום למנהלים לנהל יותר טוב? יעוץ למנהלים, איך להיות מנהל יותר טוב? אופי של מנהל, תפקידו של המנהל בארגון
...שיפור ביצועים ניהוליים דוגמה אישית בארגון איך לנהל עובדים ניהול מנהלים ניהול עובדים - איך לשפר את הארגון שלך דרך ניהול עצמי? אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עובדים הוא ההבנה שברוב המקרים העובדים שלך יהיו פחות חכמים ממך. אין זה מחייב כמובן, וייתכן שיהיו לך עובדים חכמים יותר, מוכשרים יותר, ואפילו כאלה שהיו יכולים לנהל את הארגון שלך בצורה טובה יותר ממך. אם היית מזהה עובד כזה ובעל מספיק תבונה, אולי היית אפילו שוקל למנות אותו לנהל אותך. אבל המציאות היא שברוב המקרים, העובדים שלך יהיו פחות חכמים ממך. מדוע...
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
...ניהול, בין אם אישי או קבוצתי, הוא תהליך שמתחיל בניהול של הרצונות, המחשבות והפעולות שלנו. השיפור בניהול העצמי הוא הצעד הראשון והקריטי להשגת יכולות ניהול גבוהות, ושום תיאוריה או שיטה לא תוכל להחליף את זה. בהצלחה, אליעד ממליץ לכל אחד לשאוף ללמוד ולשפר את ניהול עצמו בכל תחום כדי להתקדם, ולזכור שהיכולת לנהל את עצמנו היא הדרך להיות מנהלים טובים של אחרים. האם ניהול זאת תכונה מולדת? האם מתאים לי להיות מנהל? מה צריך כדי להיות מנהל? מהן התכונות של מנהל? איך להיות מנהל טוב? איך לנהל לקוחות? האם כל אחד נולד...
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
...לו כבר מספיק כסף. מצד שני, אם נותנים לו מעט מדי, הוא לא ירצה להתאמץ. ולכן, המנכל שומר את העובדים במצב מתמיד של חוסר מסוים, כדי שיהיה להם רצון להמשיך לעבוד. באופן דומה, האגו שומר את האדם בתחושת חוסר, כדי שיהיה לו רצון להמשיך להתפתח. למה למרות הכל קשה לאנשים להיות מרוצים? אליעד מסביר שאם האדם יקבל כל מה שהוא רוצה, הרצון עצמו (האגו) יאבד משמעות, ולכן תמיד נשאר פער מסוים בין הרצוי למצוי, שמאפשר את קיומו של הרצון. באופן דומה, מנהלים משמרים את העובדים במצב בו הם תמיד רוצים יותר, כדי לשמור על המוטיבציה...
להיות מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול
להיות מנכל, איך להיות מנכל? איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנכל? איך להצליח בתור מנהל? איך לנהל את עצמך? לראות את עצמך כעסק, להיות מנהל מוצלח, להיות מנכל מוצלח, איך להצליח בעסקים? פיתוח קריירה, לפתח קריירה ניהולית, ללמוד ניהול
...לנהל את המשאבים האישיים שלך ולהשיג מטרות אישיות בצורה יעילה, אתה יכול לעשות את אותו הדבר בדיוק כשיש לך אלפי עובדים. כל עובד הוא פשוט חלק מהגוף הגדול שלך. הדרך הטובה ביותר לנהל אותם היא לשאול את עצמך: אם היית האדם שיש לו את כל היכולות והכישורים של כל אלפי העובדים האלה - מה היית עושה הלאה? התשובה שתגיע אליה היא התשובה הנכונה לאופן שבו צריך לנהל את החברה. בצורה הזו, גם ניהול של מאה אלף עובדים הופך לדבר פשוט וקל יותר. הכל עניין של גישה והסתכלות נכונה על עצמך ועל העסק כולו. מה הקשר בין משאבים, מטרות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מאפיינים של מנהל מצליח, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מאפיינים של מנהל מצליח, איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ טיפולי, אימון אישי בטלפון, יועץ פילוסופי בנושא מאפיינים של מנהל מצליח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3584 שניות - עכשיו 04_09_2025 השעה 03:40:18 - wesi1