אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מתאים לנהל ✔מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
למה מנהל טוב חייב להיות פסיכולוג טוב?

מנהל טוב, לפי אליעד כהן, הוא לא רק מי שנותן הוראות ומוודא שהמשימות מתבצעות, אלא מי שיודע להבין ולנתח לעומק את העובדים שלו. מנהל טוב חייב להיות גם פסיכולוג, כי בני אדם הם לא רובוטים. בני אדם אינם מגיבים רק לפקודות, אלא מושפעים ממערכת הפעלה מורכבת הרבה יותר - המערכת הרגשית שלהם. אם אתה מנהל ואינך מבין פסיכולוגיה או את המנגנונים הרגשיים של העובדים שלך, יהיה לך קשה מאוד להשיג את התוצאות הרצויות.

מה ההבדל בין ניהול עובדים לניהול מכונות?

לפי אליעד, כשמנהל מפעיל מכונה, הוא פשוט לומד את ההוראות של המכונה או הכלי הטכני: איך להפעיל רכב, איך להטיס מטוס, איך להפעיל ציוד מכני. אבל כשמדובר בניהול עובדים, המצב שונה לחלוטין. העובד הוא לא מכונה טכנית, אלא בן אדם עם רגשות, פחדים, תסביכים, אגו וחששות. אם אתה מנהל עובדים ולא יודע איך לזהות מה מניע או חוסם אותם, אתה לא יכול להוביל אותם להצלחה.

אליעד נותן דוגמה מעולם הטיסה - אם אתה מתחרה במרוץ טיסה אבל אינך מבין איך המטוס שלך פועל, אין סיכוי שתנצח, והסיכון הוא שהמטוס יתרסק. באותו אופן, אם אתה מנהל עובדים בלי להבין את המנגנונים הפסיכולוגיים שלהם, אתה עלול להיכשל במשימת הניהול.

למה תפקידו של מנהל הרבה יותר מורכב מנתינת פקודות?

לפי אליעד, מנהל טוב אינו רק "מפקח" שנותן הנחיות ודואג שיבוצעו. מנהל אמיתי צריך לדאוג לכך שהעובדים יצליחו לעבוד יחד, שיהיה ביניהם שיתוף פעולה ולא יהיו מריבות או מתחים. לשם כך, הוא חייב להיות מסוגל להבין למה עובד מסוים לא מצליח לבצע את תפקידו: אולי העובד סובל מפחד מכישלון, אולי הוא עצלן, אולי הוא רב עם אשתו, או שיש לו בעיה של רגשי נחיתות או אגו מוגזם. מנהל טוב מזהה את הסיבות לכך שהעובדים שלו לא מתפקדים כראוי ויודע כיצד לטפל בהן בצורה נכונה.

איך פסיכולוגיה מסייעת למנהל לפתור קונפליקטים בין עובדים?

אליעד מסביר שקונפליקטים בין עובדים הם חלק בלתי נפרד מהחיים בארגון. מנהל טוב חייב לדעת להיות מגשר בין העובדים. אך להיות מגשר זה למעשה להיות פסיכולוג: המנהל חייב להבין לעומק את התסביכים והבעיות של כל צד, להבין את המניעים הרגשיים והפסיכולוגיים מאחורי ההתנהגות של כל עובד, ואז למצוא את הדרך לגרום להם לשתף פעולה ולפתור את הבעיה. ככל שהמנהל מבין טוב יותר את העובדים שלו, הוא יכול לגשר ביניהם בצורה יעילה יותר, ליצור הרמוניה ולשפר את תפקוד הארגון.

איך מנהל יכול לגרום לעובדים לבצע את משימותיהם?

כדי לגרום לעובדים לבצע משימות, המנהל חייב לדעת כיצד המנגנון הרגשי שלהם עובד. הוא צריך להבין מה גורם לעובדים לכעוס, מה מרגיע אותם, כיצד לגרום להם להקשיב, איך לשכנע אותם, ואפילו איך "לשתול" מחשבות חיוביות אצלם. כל אלו הן יכולות פסיכולוגיות שהמנהל חייב לשלוט בהן. ככל שהמנהל יהיה טוב יותר בקריאת מחשבות, הבנת רגשות ותקשורת עם אנשים, כך הוא יוכל להוביל אותם לבצע את המשימות שהארגון זקוק להן.

מדוע לימוד פסיכולוגיה יכול להפוך אותך למנהל מוצלח יותר?

אליעד טוען שמנהל מוצלח הוא מי שמבין היטב את נפש האדם. אם מנהל יודע איך אנשים חושבים, מה מניע אותם, למה הם מתנהגים כמו שהם מתנהגים, ואיך להתמודד עם סוגים שונים של בני אדם, הוא יוכל לנהל בצורה טובה יותר. באתר EIP.co.il שאליעד ממליץ עליו, ניתן ללמוד בהרחבה על כל הנושאים הפסיכולוגיים הקשורים לניהול: איך להבין מה מישהו מרגיש או חושב, איך לתקשר עם אנשים בעייתיים, איך לטפל בקונפליקטים, ואפילו כיצד להפוך אנשים "משוגעים" או עם בעיות פסיכולוגיות קשות לנורמליים ומתפקדים. ככל שמנהל יעמיק את ההבנה שלו בפסיכולוגיה, כך הוא יוכל להיות מנהל טוב יותר, תקשורתי יותר, ובעל יכולת לחבר בין אנשים בארגון שלו.

איך ידע בפסיכולוגיה מאפשר למנהל להתמודד עם עובדים מורכבים?

אליעד מסביר כי הידע בפסיכולוגיה מאפשר למנהל להתמודד עם כל סגנון של עובד, החל מהעובד הכי פשוט ועד לעובד הכי מורכב או בעייתי. הוא נותן דוגמה של עובדים עם בעיות נפשיות קשות, כמו סכיזופרניה, וטוען כי אפילו אותם ניתן להפוך לעובדים מתפקדים וחכמים אם יודעים איך לתקשר איתם נכון. מנהל שיודע לתקשר עם כל סוג של עובד - החל מהפשוטים ועד למורכבים ביותר - הוא מנהל שיש לו יכולת גבוהה יותר להשיג את מטרות הארגון ולהצליח בתפקידו.

לסיכום, אליעד כהן מדגיש שהמפתח להצלחה בניהול הוא הבנה מעמיקה של הפסיכולוגיה האנושית. ככל שתעמיקו בלימודי הפסיכולוגיה ותלמדו להבין אנשים טוב יותר, כך תצליחו יותר כמנהלים.
למה מנהל טוב צריך להיות גם פסיכולוג?

מנהל טוב, במיוחד כזה שמנהל עובדים, חייב להיות גם פסיכולוג טוב. מה הכוונה? כאשר אתה מנהל עובדים, אחת מהתכונות הנדרשות ממך היא להבין אנשים, להבין את הדרך שבה הם חושבים, מה מניע אותם ומה עוצר אותם. ניהול אינו רק מתן הוראות והבטחת ביצוען - זהו תהליך מורכב של עבודה עם בני אדם, ולבני אדם יש מערכות רגשיות מסובכות שלא ניתן להתעלם מהן.

ניהול אינו הפעלת רובוטים

כאשר אתה מנהל, הכלי המרכזי שלך להשגת מטרות הארגון הוא העובדים שלך. בדיוק כמו שצריך לדעת איך להפעיל רכב כדי לנהוג בו, ואיך להפעיל מכונה כדי להוציא ממנה תפוקה, כך גם בניהול עובדים - אתה צריך להבין איך "המכונה" האנושית פועלת. אבל בניגוד לרכב או מכונה, בני אדם אינם מכשירים טכניים שפועלים רק על פי פקודות - יש להם רגשות, פחדים, אגו, רגשי נחיתות, חרדות, מניעים חבויים, עכבות, חששות וסיבוכים שונים.

אם אתה מנהל אנשים אבל לא מבין אנשים, לא מבין איך הם חושבים, מה מפחיד אותם ומה מניע אותם - אתה פשוט לא יכול לנהל אותם בצורה טובה. זה כמו לנסות להטיס מטוס בלי לדעת איך הוא עובד - במקרה הטוב לא תנצח במרוץ, ובמקרה הרע המטוס יתרסק. ניהול הוא תהליך מורכב שבו אתה חייב לדעת איך לקרוא את האנשים שאתה עובד איתם, אחרת אתה תיכשל.

תפקידו האמיתי של מנהל

תפקידו של מנהל טוב אינו רק לתת הנחיות ולוודא שהן מבוצעות. מנהל טוב הוא מי שיודע לגרום לעובדים שלו לעבוד ביעילות, להיות מגובשים, לשתף פעולה ולפתור קונפליקטים בינם לבין עצמם. כדי לגרום לאנשים לבצע את תפקידם בצורה הטובה ביותר, צריך לדעת איך הם חושבים, מה משפיע עליהם ומה מונע מהם לתפקד.

עובד יכול לא לבצע משימות בגלל פחד מכישלון, בגלל רגשי נחיתות, בגלל בעיות אישיות, מריבות עם בני משפחה או סתם חוסר מוטיבציה. אם אתה לא מבין את זה ולא יודע לזהות את הגורמים שמעכבים את העובדים שלך, אתה לא תוכל להניע אותם לפעולה. בני אדם אינם רובוטים עם פקודות מתוכנתות - הם יצורים מורכבים עם מערכת הפעלה רגשית.

למה כדאי למנהל ללמוד פסיכולוגיה?

כדי להיות מנהל טוב, עליך להבין איך עובדים רגשות של בני אדם. איך לקרוא אנשים, איך להשפיע עליהם, איך לשכנע אותם ואיך לגרום להם לרצות לפעול למען מטרות הארגון. ככל שתבין טוב יותר את המנגנונים הפסיכולוגיים של אנשים, כך תהיה מנהל מוצלח יותר. ניהול הוא למעשה אומנות של הנעת אנשים, וזה דורש מיומנויות בין - אישיות מתקדמות.

לדוגמה, כאשר יש קונפליקטים בין עובדים, מנהל טוב חייב להיות מגשר - ולמעשה, פסיכולוג. להבין את המניעים של כל צד, את החששות והאמוציות שמפעילות אותם, ולמצוא דרך לגרום להם לשתף פעולה. ככל שאתה מבין טוב יותר את האנשים שסביבך, כך תוכל לנהל אותם ביעילות רבה יותר.

למדו איך להיות מנהלים טובים

אם אתם רוצים להיות מנהלים טובים יותר ולהגדיל את הסיכוי שלכם להצליח בניהול עובדים, כדאי לכם לחקור לעומק את התחום של פסיכולוגיה וניהול. באתר EIP.co.il תוכלו למצוא מידע נרחב על כל הנושאים הרגשיים הקשורים לבני אדם: איך אנשים חושבים, איך לקרוא מחשבות, איך לזהות מה מישהו מרגיש, איך לגרום לאנשים להקשיב ולשתף פעולה, איך להתמודד עם אנשים מורכבים ועוד.

אם תדעו לתקשר בצורה טובה יותר עם אנשים ולבנות מערכות יחסים מבוססות הבנה עמוקה של נפש האדם, תגדילו את היכולת שלכם להוביל, להשפיע ולנהל בהצלחה. חפשו מידע נוסף באתר EIP.co.il ותשפרו את היכולות הניהוליות שלכם!
איך להיות מנהל ולהצליח? תכונות שליליות לתפקיד ניהולי, תכונות חיוביות לתפקיד ניהולי, איך להצליח בתפקיד ניהולי? תכונות שדרושות למנהל, רשימת תכונות ניהוליות, תכונות לתפקיד ניהולי, תכונות של בוס טוב, מאפיינים של מנהל מצליח, איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איזה סוג של מנהל אתה? מיהו מנהל מצויין? מיהו מנהל טוב? מיהו מנהל רע? תכונות מנהל צוות, תכונות מנהל מצליח, תכונות מנהל טוב, תכונות אופי ניהוליות, תכונות של ניהול, תכונות למנהל, תכונות של מנהל טוב, תכונות אופי של מנהל טוב, תכונות של מנהל מוצלח, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי
סיבה להוביל לגרום לעובד מצויינות בלי לדעת הרגשה תכונות למנהל לשכנע עובדים כבוד הצלחה תכונות שליליות אופי אופי של מנהל אופי של מנהל טוב איך להיות איך להיות מנהל איך להיות מנהל טוב איך לנהל איך לנהל אנשי איך לנהל אנשים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים אני יכול להיות מנהל אני מתאים לנהל ארגון האם אני יכול האם אני יכול להיות מנהל האם אני מתאים האם אני מתאים לנהל יועץ יכול להיות יכול להיות מנהל יכולת יעוץ יעוץ ארגוני כיצד לנהל כיצד לנהל אנשים כיצד לנהל עובדים להיות מנהל להיות מנהל טוב להיות פסיכולוג למה מנהל צריך להיות פסיכולוג לנהל לנהל אנשים לנהל עובד לנהל עובדים מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל מנהל מנהל טוב מנהל כפסיכולוג מנהל צריך להיות פסיכולוג מתאים לנהל ניהול ניהול אנשים ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובדים פסיכולוג פסיכולוג ארגוני פסיכולוגיה פסיכולוגיות פסיכולוגים צריך להיות תכונות תכונות אופי תכונות אופי נדרשות תכונות אופי של מנהל תכונות אופי של מנהל טוב
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
... למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להיות מנהל טוב? לפי אליעד כהן, כל ... אישי שיטות ניהול ניהול עובדים מאפייני מנהל טוב ניהול עסק למה כולם מנהלים? איך לנהל עובדים? מעובד למנהל, תפקיד ניהולי, למי מתאים לנהל? מהו אופי של מנהל טוב? האם האופי שלך מתאים לתפקיד ניהולי? האם אני מתאים לתפקיד ניהולי? מיהו מנהל טוב? אדם לנהל יולד, ...
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
... עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי איך לשפר את יעילות העובדים ולהעלות את המוטיבציה שלהם? הסוגיה המרכזית שאליעד כהן מתייחס אליה היא כיצד ניתן לשפר את היעילות של עובדים בעסק או בארגון. הכוונה ביעילות היא להשיג את מטרות החברה בצורה המיטבית, כלומר, להשיג את המקסימום מהזמן שהעובדים משקיעים ביחס לתפוקה שהם מביאים. אליעד מסביר שישנן שתי גישות נפוצות בעניין זה: הגישה הראשונה היא מדידה, כלומר, למדוד את הזמן שהעובדים משקיעים, לבדוק את התפוקה שלהם, להציג ... את נקודות החולשה ואת בעיות היעילות כדי לשפר אותן. הגישה השנייה היא ליצור מוטיבציה, כלומר, לתת לעובדים תחושה של אנרגיה והתלהבות כך שירצו ... הוא מסביר שהבסיס לשיפור ביצועים הוא להבין באופן עמוק יותר את המהות של השאלה. כלומר, כאשר רוצים שעובד יעשה משהו, יש להתמקד בשני דברים עיקריים: לגרום לעובד לרצות לעשות את העבודה. לתת לו את הידע והכלים לבצע אותה בפועל. מבין ... שהאדם רוצה לבצע משהו, הוא כבר ימצא דרך להשיג את הידע או את הכלים הדרושים לכך. לעומת זאת, אם לעובד יש ידע אך אין לו רצון, הוא לא יפעל. כיצד מדידה עלולה לפגוע במוטיבציה של העובדים? אליעד מסביר שלמרות החשיבות של מדידה ונתונים, יש להיזהר משימוש לא נכון בהם. התמקדות יתר במדדים עלולה לגרום לעובדים להרגיש מוגבלים, קטנים ומנוהלים מדי, וכך לפגוע במוטיבציה שלהם. הוא נותן דוגמה לעובד שמתחילים למדוד לו את התפוקה, וזה גורם לו ... התוצאה היא הפוכה - במקום לשפר, זה מחליש את הביצועים. לכן, חשוב מאוד לא רק למדוד, אלא גם לתת לעובד תחושת ערך וסמכות. הכוונה היא לומר לעובד: זו המטרה שאנחנו רוצים להשיג, תחליט אתה איך לבצע את המשימה. כך העובד מרגיש שהוא בוחר, יוזם ומבטא את עצמו, וזה נותן לו מוטיבציה פנימית גבוהה יותר. מה המשמעות של לתת סמכות לעובד ואיך זה משפיע על הביצועים? אליעד מסביר שלתת סמכות לעובד זה למעשה לשחק משחק שבו המנהל באמת נמצא מעליו בהיררכיה, אבל נותן ל
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
... בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים איך לשכנע עובדים להתייעל בלי ליצור התנגדות? כשמנהלים שואפים לשפר את היעילות של העובדים שלהם, לעיתים קרובות נוצרת התנגדות פנימית אצל העובדים עצמם. לפי אליעד כהן, אחת הסיבות המרכזיות לכך היא האופן שבו המנהל מציג את רעיון ההתייעלות לעובדים. אם המנהל יגיד לעובדיו: אתם עובדים קשה , אבל בואו נעצור לרגע כדי להתבונן ולהשתפר, הדבר עלול להתפרש אצלם כאילו הם לא עובדים מספיק טוב, ושהמאמץ הרב שלהם לא מוערך באמת. אליעד מדגיש כי חשוב להבין את נקודת המבט של העובדים. עובדים רבים חווים לחץ גבוה ועומס בעבודה, ולכן כשמבקשים מהם לעצור ולהתבונן, זה נשמע להם כמו עומס נוסף, שמתווסף למאמץ הקיים. המנהל צריך להציג את רעיון ההתייעלות בצורה אחרת - לא כמאמץ נוסף, אלא כהקלה שתאפשר עבודה יעילה יותר, שבסופו של דבר תביא לפחות לחץ וליותר נינוחות. לדברי אליעד, המנהל חייב להבהיר לעובדים למה ההתייעלות חשובה קודם כל לו עצמו. לדוגמה, במקום להגיד אני רוצה שתעבדו יעיל יותר כי זה טוב לארגון, כדאי לומר: אני רוצה שהסביבה שלנו תהיה ...
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
... עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים איך לתגמל עובדים כשהתוצאות שלהם תלויות בעובדים אחרים? בהרצאה זו מסביר אליעד כהן כיצד לתגמל עובדים כאשר תוצאות העבודה שלהם תלויות באנשים נוספים בארגון. הוא מדגיש כי אחד האתגרים הנפוצים בניהול הוא כיצד להעניק תגמול הוגן לעובד כאשר התוצאה הסופית אינה תלויה רק בו, אלא גם בעובדים אחרים, ולעיתים אף בגורמים חיצוניים. אליעד מסביר שלפני הכל, מנהל צריך להבין את אופי התפקיד של העובד. יש לנתח את הפעולות והמשימות שהעובד עושה ולברר לעומק באיזו מידה התוצאות אכן תלויות רק בו, ובאיזו מידה הן מושפעות מגורמים חיצוניים. אליעד מציע דוגמה של שני עובדים שתוצאות עבודתם תלויות אחת בשנייה, למשל עובד שאחראי על הבאת מים ועובד שאחראי על הבאת מלט, כאשר שניהם אחראים ביחד על ייצור בטון. אם אחד מהם לא יעשה את חלקו, העבודה של השני תיפגע ולא תהיה תוצאה סופית. האם כדאי לתגמל עובדים על פי התוצאה הכוללת או רק על חלקם האישי? אליעד מציין כמה גישות אפשריות לפתרון בעיה זו: גישה ראשונה היא לתגמל את העובדים על פי התוצאה הסופית בלבד. כלומר, לומר ל
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
... לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים , בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה איך מנהלים נכון עובדים ויוצרים מוטיבציה בארגון? ניהול עובדים אפקטיבי מתבסס על ההבנה העמוקה של הרצונות, האינטרסים והאמונות של כל עובד בנפרד. על פי אליעד כהן, הדרך להצליח בניהול ולהניע עובדים אינה מתמקדת בהכרח בפתרונות נקודתיים כמו העלאת שכר או תמריצים כספיים בלבד. במקום זאת, הדגש הוא על הבנת הפסיכולוגיה של העובד, להבין מה באמת מניע אותו לעבוד טוב יותר, בצורה יעילה ואפקטיבית לאורך זמן. האם כסף באמת יוצר מוטיבציה בקרב עובדים? אליעד כהן מסביר שאמנם שכר גבוה הוא כלי נפוץ ליצירת מוטיבציה, אך הוא לא תמיד יעיל לאורך זמן. למשל, עובד שמקבל שכר גבוה מדי עלול להגיע למצב שבו כבר לא ירגיש צורך לעבוד או שירצה לעזוב כי כבר השיג את מטרתו הכלכלית. בנוסף, עובד יכול להישאר לא מרוצה גם אם יקבל העלאת שכר, כי הבעיה האמיתית שלו לא תמיד קשורה ... מהמשפחה, או תחושת משמעות בחיים. איך מזהים את הרצונות האמיתיים של העובדים? אליעד מציע שיטה לניהול נכון ומעמיק: להסתכל על כל עובד כבן אדם שלם עם מגוון רחב של רצונות ואמונות, ולא רק כמי שמבצע משימות מסוימות עבור הארגון. לכל אדם יש מערכת רצונות מגוונת, שלפעמים גם סותרים אחד את השני. למשל, עובד עשוי לרצות להיות מוערך בקרב עמיתיו לעבודה או במשפחתו. במצב כזה, אפשר ליצור סביבה שבה העובד ירגיש מוערך באמצעות פעולות חברתיות, הענקת מתנות למשפחה עם לוגו החברה, או יצירת ...
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי איך ליצור מוטיבציה בעבודה בלי לפגוע בעובדים? כשמנהלים שואלים כיצד להניע עובדים וליצור מוטיבציה גבוהה יותר בארגון, אחת השאלות החשובות ביותר שעולות היא כיצד לשבח או להעיר לעובדים מבלי לפגוע ברגשותיהם. אליעד כהן מדגיש כי בכל פעולה ניהולית יש יתרונות וחסרונות, והבחירה באסטרטגיה נכונה תלויה במה שהארגון רוצה להשיג. לדוגמה, כשארגון עושה אירוע הרמת כוסית כדי להודות לעובדים שהצליחו להגיע ליעדים, עומדת השאלה האם להודות באופן קולקטיבי לכלל העובדים או להדגיש אנשים ספציפיים. אם מדגישים עובדים ספציפיים, ישנו חשש שעובדים אחרים, שלא צוינו באופן אישי, ירגישו שלא מעריכים אותם מספיק, מה שיכול לפגוע במוטיבציה שלהם ולהוביל לקונפליקטים בארגון. אליעד מציע גישה מאוזנת: באירוע פומבי כדאי לשבח את הצוות באופן כללי מבלי להזכיר שמות ספציפיים, ובכך למנוע תחושת פגיעה. במקביל, ... ניתן לגשת באופן אישי לעובדים שהיו בולטים במיוחד ולהודות להם באופן ספציפי, וכך לשמר את האיזון בין מוטיבציה לבין מניעת פגיעה ברגשות. מהם השיקולים כאשר מחמיאים לעובדים מול כולם? כאשר שוקלים לשבח עובד מסוים בפני כל הארגון, חשוב לקחת בחשבון את השיקולים הבאים: האם השבחים הפומביים יתרמו למוטיבציה של אותו עובד להמשיך ולהשתפר, או שהם עלולים לגרום לתחושה של שאננות? האם העובדים שלא צוינו עלולים להרגיש מקופחים ולפגוע בתפקוד או במוטיבציה שלהם? האם יש דרך אחרת להשיג את אותה מוטיבציה ללא הסיכון של פגיעה ברגשות העובדים? לדוגמה,
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מתאים לנהל, למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מתאים לנהל, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן לכלכלת המשפחה, אימון אישי קשב וריכוז, מאמן אישי לחיים בנושא מתאים לנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3203 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 14:14:08 - wesi1