אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לנהל אנשים ✔מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
למה מנהל טוב חייב להיות פסיכולוג טוב?

מנהל טוב, לפי אליעד כהן, הוא לא רק מי שנותן הוראות ומוודא שהמשימות מתבצעות, אלא מי שיודע להבין ולנתח לעומק את העובדים שלו. מנהל טוב חייב להיות גם פסיכולוג, כי בני אדם הם לא רובוטים. בני אדם אינם מגיבים רק לפקודות, אלא מושפעים ממערכת הפעלה מורכבת הרבה יותר - המערכת הרגשית שלהם. אם אתה מנהל ואינך מבין פסיכולוגיה או את המנגנונים הרגשיים של העובדים שלך, יהיה לך קשה מאוד להשיג את התוצאות הרצויות.

מה ההבדל בין ניהול עובדים לניהול מכונות?

לפי אליעד, כשמנהל מפעיל מכונה, הוא פשוט לומד את ההוראות של המכונה או הכלי הטכני: איך להפעיל רכב, איך להטיס מטוס, איך להפעיל ציוד מכני. אבל כשמדובר בניהול עובדים, המצב שונה לחלוטין. העובד הוא לא מכונה טכנית, אלא בן אדם עם רגשות, פחדים, תסביכים, אגו וחששות. אם אתה מנהל עובדים ולא יודע איך לזהות מה מניע או חוסם אותם, אתה לא יכול להוביל אותם להצלחה.

אליעד נותן דוגמה מעולם הטיסה - אם אתה מתחרה במרוץ טיסה אבל אינך מבין איך המטוס שלך פועל, אין סיכוי שתנצח, והסיכון הוא שהמטוס יתרסק. באותו אופן, אם אתה מנהל עובדים בלי להבין את המנגנונים הפסיכולוגיים שלהם, אתה עלול להיכשל במשימת הניהול.

למה תפקידו של מנהל הרבה יותר מורכב מנתינת פקודות?

לפי אליעד, מנהל טוב אינו רק "מפקח" שנותן הנחיות ודואג שיבוצעו. מנהל אמיתי צריך לדאוג לכך שהעובדים יצליחו לעבוד יחד, שיהיה ביניהם שיתוף פעולה ולא יהיו מריבות או מתחים. לשם כך, הוא חייב להיות מסוגל להבין למה עובד מסוים לא מצליח לבצע את תפקידו: אולי העובד סובל מפחד מכישלון, אולי הוא עצלן, אולי הוא רב עם אשתו, או שיש לו בעיה של רגשי נחיתות או אגו מוגזם. מנהל טוב מזהה את הסיבות לכך שהעובדים שלו לא מתפקדים כראוי ויודע כיצד לטפל בהן בצורה נכונה.

איך פסיכולוגיה מסייעת למנהל לפתור קונפליקטים בין עובדים?

אליעד מסביר שקונפליקטים בין עובדים הם חלק בלתי נפרד מהחיים בארגון. מנהל טוב חייב לדעת להיות מגשר בין העובדים. אך להיות מגשר זה למעשה להיות פסיכולוג: המנהל חייב להבין לעומק את התסביכים והבעיות של כל צד, להבין את המניעים הרגשיים והפסיכולוגיים מאחורי ההתנהגות של כל עובד, ואז למצוא את הדרך לגרום להם לשתף פעולה ולפתור את הבעיה. ככל שהמנהל מבין טוב יותר את העובדים שלו, הוא יכול לגשר ביניהם בצורה יעילה יותר, ליצור הרמוניה ולשפר את תפקוד הארגון.

איך מנהל יכול לגרום לעובדים לבצע את משימותיהם?

כדי לגרום לעובדים לבצע משימות, המנהל חייב לדעת כיצד המנגנון הרגשי שלהם עובד. הוא צריך להבין מה גורם לעובדים לכעוס, מה מרגיע אותם, כיצד לגרום להם להקשיב, איך לשכנע אותם, ואפילו איך "לשתול" מחשבות חיוביות אצלם. כל אלו הן יכולות פסיכולוגיות שהמנהל חייב לשלוט בהן. ככל שהמנהל יהיה טוב יותר בקריאת מחשבות, הבנת רגשות ותקשורת עם אנשים, כך הוא יוכל להוביל אותם לבצע את המשימות שהארגון זקוק להן.

מדוע לימוד פסיכולוגיה יכול להפוך אותך למנהל מוצלח יותר?

אליעד טוען שמנהל מוצלח הוא מי שמבין היטב את נפש האדם. אם מנהל יודע איך אנשים חושבים, מה מניע אותם, למה הם מתנהגים כמו שהם מתנהגים, ואיך להתמודד עם סוגים שונים של בני אדם, הוא יוכל לנהל בצורה טובה יותר. באתר EIP.co.il שאליעד ממליץ עליו, ניתן ללמוד בהרחבה על כל הנושאים הפסיכולוגיים הקשורים לניהול: איך להבין מה מישהו מרגיש או חושב, איך לתקשר עם אנשים בעייתיים, איך לטפל בקונפליקטים, ואפילו כיצד להפוך אנשים "משוגעים" או עם בעיות פסיכולוגיות קשות לנורמליים ומתפקדים. ככל שמנהל יעמיק את ההבנה שלו בפסיכולוגיה, כך הוא יוכל להיות מנהל טוב יותר, תקשורתי יותר, ובעל יכולת לחבר בין אנשים בארגון שלו.

איך ידע בפסיכולוגיה מאפשר למנהל להתמודד עם עובדים מורכבים?

אליעד מסביר כי הידע בפסיכולוגיה מאפשר למנהל להתמודד עם כל סגנון של עובד, החל מהעובד הכי פשוט ועד לעובד הכי מורכב או בעייתי. הוא נותן דוגמה של עובדים עם בעיות נפשיות קשות, כמו סכיזופרניה, וטוען כי אפילו אותם ניתן להפוך לעובדים מתפקדים וחכמים אם יודעים איך לתקשר איתם נכון. מנהל שיודע לתקשר עם כל סוג של עובד - החל מהפשוטים ועד למורכבים ביותר - הוא מנהל שיש לו יכולת גבוהה יותר להשיג את מטרות הארגון ולהצליח בתפקידו.

לסיכום, אליעד כהן מדגיש שהמפתח להצלחה בניהול הוא הבנה מעמיקה של הפסיכולוגיה האנושית. ככל שתעמיקו בלימודי הפסיכולוגיה ותלמדו להבין אנשים טוב יותר, כך תצליחו יותר כמנהלים.
למה מנהל טוב צריך להיות גם פסיכולוג?

מנהל טוב, במיוחד כזה שמנהל עובדים, חייב להיות גם פסיכולוג טוב. מה הכוונה? כאשר אתה מנהל עובדים, אחת מהתכונות הנדרשות ממך היא להבין אנשים, להבין את הדרך שבה הם חושבים, מה מניע אותם ומה עוצר אותם. ניהול אינו רק מתן הוראות והבטחת ביצוען - זהו תהליך מורכב של עבודה עם בני אדם, ולבני אדם יש מערכות רגשיות מסובכות שלא ניתן להתעלם מהן.

ניהול אינו הפעלת רובוטים

כאשר אתה מנהל, הכלי המרכזי שלך להשגת מטרות הארגון הוא העובדים שלך. בדיוק כמו שצריך לדעת איך להפעיל רכב כדי לנהוג בו, ואיך להפעיל מכונה כדי להוציא ממנה תפוקה, כך גם בניהול עובדים - אתה צריך להבין איך "המכונה" האנושית פועלת. אבל בניגוד לרכב או מכונה, בני אדם אינם מכשירים טכניים שפועלים רק על פי פקודות - יש להם רגשות, פחדים, אגו, רגשי נחיתות, חרדות, מניעים חבויים, עכבות, חששות וסיבוכים שונים.

אם אתה מנהל אנשים אבל לא מבין אנשים, לא מבין איך הם חושבים, מה מפחיד אותם ומה מניע אותם - אתה פשוט לא יכול לנהל אותם בצורה טובה. זה כמו לנסות להטיס מטוס בלי לדעת איך הוא עובד - במקרה הטוב לא תנצח במרוץ, ובמקרה הרע המטוס יתרסק. ניהול הוא תהליך מורכב שבו אתה חייב לדעת איך לקרוא את האנשים שאתה עובד איתם, אחרת אתה תיכשל.

תפקידו האמיתי של מנהל

תפקידו של מנהל טוב אינו רק לתת הנחיות ולוודא שהן מבוצעות. מנהל טוב הוא מי שיודע לגרום לעובדים שלו לעבוד ביעילות, להיות מגובשים, לשתף פעולה ולפתור קונפליקטים בינם לבין עצמם. כדי לגרום לאנשים לבצע את תפקידם בצורה הטובה ביותר, צריך לדעת איך הם חושבים, מה משפיע עליהם ומה מונע מהם לתפקד.

עובד יכול לא לבצע משימות בגלל פחד מכישלון, בגלל רגשי נחיתות, בגלל בעיות אישיות, מריבות עם בני משפחה או סתם חוסר מוטיבציה. אם אתה לא מבין את זה ולא יודע לזהות את הגורמים שמעכבים את העובדים שלך, אתה לא תוכל להניע אותם לפעולה. בני אדם אינם רובוטים עם פקודות מתוכנתות - הם יצורים מורכבים עם מערכת הפעלה רגשית.

למה כדאי למנהל ללמוד פסיכולוגיה?

כדי להיות מנהל טוב, עליך להבין איך עובדים רגשות של בני אדם. איך לקרוא אנשים, איך להשפיע עליהם, איך לשכנע אותם ואיך לגרום להם לרצות לפעול למען מטרות הארגון. ככל שתבין טוב יותר את המנגנונים הפסיכולוגיים של אנשים, כך תהיה מנהל מוצלח יותר. ניהול הוא למעשה אומנות של הנעת אנשים, וזה דורש מיומנויות בין - אישיות מתקדמות.

לדוגמה, כאשר יש קונפליקטים בין עובדים, מנהל טוב חייב להיות מגשר - ולמעשה, פסיכולוג. להבין את המניעים של כל צד, את החששות והאמוציות שמפעילות אותם, ולמצוא דרך לגרום להם לשתף פעולה. ככל שאתה מבין טוב יותר את האנשים שסביבך, כך תוכל לנהל אותם ביעילות רבה יותר.

למדו איך להיות מנהלים טובים

אם אתם רוצים להיות מנהלים טובים יותר ולהגדיל את הסיכוי שלכם להצליח בניהול עובדים, כדאי לכם לחקור לעומק את התחום של פסיכולוגיה וניהול. באתר EIP.co.il תוכלו למצוא מידע נרחב על כל הנושאים הרגשיים הקשורים לבני אדם: איך אנשים חושבים, איך לקרוא מחשבות, איך לזהות מה מישהו מרגיש, איך לגרום לאנשים להקשיב ולשתף פעולה, איך להתמודד עם אנשים מורכבים ועוד.

אם תדעו לתקשר בצורה טובה יותר עם אנשים ולבנות מערכות יחסים מבוססות הבנה עמוקה של נפש האדם, תגדילו את היכולת שלכם להוביל, להשפיע ולנהל בהצלחה. חפשו מידע נוסף באתר EIP.co.il ותשפרו את היכולות הניהוליות שלכם!
איך להיות מנהל ולהצליח? תכונות שליליות לתפקיד ניהולי, תכונות חיוביות לתפקיד ניהולי, איך להצליח בתפקיד ניהולי? תכונות שדרושות למנהל, רשימת תכונות ניהוליות, תכונות לתפקיד ניהולי, תכונות של בוס טוב, מאפיינים של מנהל מצליח, איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איזה סוג של מנהל אתה? מיהו מנהל מצויין? מיהו מנהל טוב? מיהו מנהל רע? תכונות מנהל צוות, תכונות מנהל מצליח, תכונות מנהל טוב, תכונות אופי ניהוליות, תכונות של ניהול, תכונות למנהל, תכונות של מנהל טוב, תכונות אופי של מנהל טוב, תכונות של מנהל מוצלח, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי
רגשות פחד תכונות למנהל לשתול מחשבות פסיכיאטר לנהל עובד לנהל אנשים מגשר הפרעה פסיכיאטרית איפה להירגע לקרוא לנהל את העובדים אופי אופי של מנהל אופי של מנהל טוב איך להיות מנהל איך להיות מנהל טוב איך להיות פסיכולוג איך לנהל איך לנהל אנשי איך לנהל אנשים איך לנהל את העובדים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים ארגון האם אני יכול להיות מנהל האם אני מתאים האם אני מתאים לנהל האם לנהל עובדים יועץ יעוץ יעוץ ארגוני להיות מנהל להיות מנהל טוב להיות פסיכולוג למה מנהל צריך להיות פסיכולוג למי מתאים לנהל לנהל לנהל אנשים לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל עובד לנהל עובדים מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל מיהו מנהל טוב מנהל מנהל טוב מנהל כפסיכולוג מנהל צריך להיות פסיכולוג מתאים לנהל מתי לנהל את העובד ניהול ניהול אנשים ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובדים פסיכולוג פסיכולוג ארגוני פסיכולוגיה פסיכולוגיות פסיכולוגים תכונות תכונות אופי תכונות אופי נדרשות תכונות אופי של מנהל תכונות אופי של מנהל טוב
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות מהו הסוד האמיתי לניהול מוצלח? הדרך הטובה ביותר ללמוד לנהל אנשים בצורה נכונה ולהיות מנהל מוצלח היא קודם כל ללמוד לנהל את עצמך בצורה הטובה ביותר. אליעד כהן מסביר בהרצאה ... איך ניהול עצמי משפיע ישירות על יכולת הניהול שלך? אליעד כהן מדגיש כי אין קיצורי דרך ואין פתרונות קסם בניהול אנשים. הוא מבהיר שכל קושי שאתה נתקל בו בניהול אחרים, משקף בדיוק את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן ... להתמודד עם הקשיים הגדולים ביותר שלך. הוא מסביר בפשטות שכאשר תצליח להתגבר על הקשיים האלו ולהשיג את מטרותיך, הקשיים בניהול אנשים אחרים יהיו קלים בהרבה עבורך, משום שהמנגנון הפסיכולוגי הוא זהה לחלוטין. האם יש קשר בין ניהול עצמי לניהול זמן ... הראשון בדרך להיות מנהל טוב יותר? הצעד הראשון שאליעד ממליץ עליו הוא להפסיק לחפש פתרונות חיצוניים או קיצורי דרך בניהול אנשים. במקום זאת, הוא מציע להתחיל מידית בעבודה פנימית על עצמך. לדעתו, עבודה זו היא המפתח האמיתי להצלחה בניהול, וכל התקדמות בתחום האישי תורגש מיד גם ביכולת הניהול שלך. איך לנהל אנשים? מה הקשר בין ניהול עצמי לניהול עובדים? איך להיות מנהל מוצלח? איך לנהל עובדים נכון? מהי מיומנות ניהולית? האם אני מתאים להיות מנהל? כיצד ללמוד לנהל את עצמי? כיצד לנהל אנשים? תכונות ניהוליות, גישות ניהוליות, חוזקות ניהוליות, לנהל פרויקט, טיפים למנהל טוב, ניהול צוות עובדים, ניהול עובדים נכון, ניהול מוצלח, ... של מנהל מוצלח, איך להיות מנהל מוצלח? אופי של מנהל מוצלח, ניהול צוותים, ניהול ארגוני, לנהל את המנהל, איך לנהל אנשים ביעילות? ניהול אנשים, סודות הניהול, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, לנהל פרוייקט, איך ללמוד לנהל? איך לנהל אנשים מבריקים? איך לנהל עובדים? איך לנהל צוות עובדים? איך לנהל נכון עובדים? איך מנהלים עובדים? להיות מנהל ולהצליח, איך ללמוד לנהל אנשים? איך ללמוד לנהל עובדים? איך ללמוד לנהל ארגון? איך ללמוד להיות מנהל? איך ללמוד לנהל צוותים? איפה ללמוד ניהול? ...
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות ... להבין ולתקשר עם בני אדם אחרים. איך בדיוק לומדים לנהל עובדים טוב יותר? לפי אליעד, הדרך היעילה ביותר ללמוד לנהל אנשים אחרים היא ללמוד איך המוח של בני האדם פועל. במקום לחפש שיטות ניהול נקודתיות, יש ללמוד ולהבין כיצד נוצרים ...
איך להעיר הערות? איך לגרום למישהו לא לחזור על טעויות? איך לגרום לעובד לא לטעות שוב? איך להסביר למישהו את ההיגיון? איך להסביר למישהו משהו? איך ללמד מישהו משהו? איך לגרום למישהו לא לטעות? איך למנוע טעויות? לנהל אנשים, הסברה ושכנוע
... למישהו את ההיגיון? איך להסביר למישהו משהו? איך ללמד מישהו משהו? איך לגרום למישהו לא לטעות? איך למנוע טעויות? לנהל אנשים, הסברה ושכנוע איך להסביר למישהו את ההיגיון שמאחורי ההערות? כאשר מישהו עושה טעות, הנטייה הראשונית של רבים היא פשוט ...
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
... אחד ירצה או יבחר להיות מנהל של אחרים. אליעד מדגיש את חשיבות היכולת להיות מנהל טוב, אך לא בהכרח לנהל אנשים אחרים. כיצד לומדים לנהל? לפי אליעד, הדרך היעילה ביותר ללמוד ניהול היא קודם כל על ידי ניהול עצמי. ניהול ... הניהול שיכולת להעניק. לפיכך, ככל שמשפרים את היכולות בניהול העצמי, כך משתפרת גם היכולת לנהל אחרים. האם כדאי בהכרח לנהל אנשים אחרים? נטען שלא בטוח שכל אדם ירצה בסופו של דבר לממש בפועל את היכולת לנהל אחרים. אף על פי ... ללמוד ניהול? האם אני מנהל טוב? איך להיות מנהל טוב? איך להצליח לנהל? איך להיות מנהל מוצלח? איך לדעת לנהל אנשים? איך לנהל לקוחות? איך לנהל ספקים? איך לנהל עסקים? איפה לומדים לנהל? האם ניהול זאת תכונה נרכשת? האם כל ... לתפקיד ניהולי? איזה אופי צריך מנהל? להיות מנהיג, ללמוד להנהיג, יכולות ניהול, כישורי ניהול, יכולות ניהוליות, יכולת ניהולית, יכולת ניהול אנשים, יכולת ניהול וארגון
ניהול / לנהל / מנהל - הכל כולל הכל על ניהול / לנהל / מנהל - רשימת כל הנושאים
... / לנהל / מנהל - הכל כולל הכל על ניהול / לנהל / מנהל - רשימת כל הנושאים ניהול ניהול אנשים ניהול בני משפחה ניהול דיון ניהול דיונים ניהול דיונים בפייסבוק ניהול הזמן ניהול זמן ניהול זמן בארגון ניהול זמן ... שיחה ניהול שיחה זורמת ניהול שיחה נעימה ניהול תקציב ניהול תקציב אישי ניהול תקציב כספים ניהול תקציב משפחתי לנהל לנהל אנשים לנהל את הזמן לנהל את השכל לנהל דו שיח לנהל דיון לנהל דיון ביעילות לנהל דיונים לנהל דיונים יעילים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לנהל אנשים, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לנהל אנשים, איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לירידה במשקל, קואצ'ר לילדים, פסיכותרפיה הוליסטית בנושא לנהל אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4883 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 17:00:47 - wesi1