אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשלם יותר... ✔לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
איך לסרב בנימוס בלי לפגוע?

כאשר מדובר בסרוב של בקשות או רצונות של אחרים, הדרך בה מבוצע הסירוב מאוד משפיעה על תוצאות השיחה. סירוב יכול להתבצע בצורה מכבדת כך שלא יפגע במי שמבקש, וזהו נושא חשוב ביותר בעסקים וביחסים אישיים. אליעד כהן מציע שיטה כיצד לסרב בנימוס וללא פגיעה, תוך שימוש בטכניקות מניפולציה שיביאו לתוצאה המבוקשת מבלי לפגוע במי שמבקש.

הסירוב הראשוני הוא סוג של מניפולציה, שבו אתה לא ממלא את רצונו של האחר, אך כדי לא לפגוע בו, עליך להוציא אותו מהמיקוד במה שהוא רוצה ולמקד אותו בדברים אחרים. אליעד מציין כי המהות של סירוב היא להתעלם מרצון מסוים של אדם מבלי שהוא ירגיש בכך. אם לדוגמה אדם מבקש הנחה ואתה לא מעוניין להעניק לו אותה, אתה יכול להפנות את תשומת ליבו למשהו אחר שהוא חשוב לו יותר, כך הוא יפסיק לחשוב על מה שהוא רצה (ההנחה) ויתמקד בצורך אחר.

איך לגרום למישהו לא להרגיש שאתה מסרב לו?

תהליך הסרוב יכול להתבצע בצורה כזו שהצד השני לא ירגיש שהוא מסורב, וזה תלוי ביכולת להוציא את הפוקוס של האדם מרצונו ולהעביר אותו לנושא אחר. אליעד מסביר כי כדי לסרב בלי לגרום לאדם להרגיש בכך, עליך לשאול את עצמך מה חשוב לו יותר מהבקשה שהוא מציב, ואז לפנות את תשומת ליבו לנושא חשוב יותר.

לדוגמה, אם לקוח מבקש הנחה, תוכל להסביר לו את היתרונות של המוצר בצורה שיכולה להרתיע אותו מלבקש הנחה. במקום להיכנס לשיחה על הנחה, אתה מסביר לו את יתרונות המוצר או את הערך שבקנייתו במחיר המלא, כך שהוא יתמקד בלא לחשוב על ההנחה.

מהם הכלים המניפולטיביים לסרב בצורה אפקטיבית?

ישנם כלים מניפולטיביים נוספים המאפשרים סירוב בצורה כזו שמבלי שהצד השני ירגיש, הוא יפסיק לרצות את מה שביקש. אליעד מציע לשאול את עצמך מה הבעיה האמיתית של האדם ומה חסר לו, ולמצוא דרך לענות לו על חסרונו מבלי לבצע את הבקשה. אם לדוגמה, הלקוח רוצה הנחה מתוך חשש שהוא עשוי לשלם יותר מדי, אפשר להסביר לו שהמחיר הכולל של המוצר נמוך יחסית ויש לו ערך גבוה, כך שההנחה אינה הכרחית.

אם אדם מבקש הנחה ממך...
כן הלאה.

ש: אני רוצה לדעת איך לשלוט ברצונות שלי, סתם.

אליעד: נו.

ש: אתה הורס לו את ההקלטה אתה לא מבין.

אליעד: אתה מתערב בשיחה זה הורס את ההקלטה, הלאה.

ש: אני רוצה לדעת איך לסרב למישהו בלי שהוא ירגיש.

אליעד: אוקי בא נחשוב על זה. עכשיו בעצם אני צריך לעשות עליו מניפולציה, לסרב לענות לו בלי שהוא ירגיש. בא נחשוב הוא שאל שאלה, איך לסרב למישהו בלי שהוא ירגיש נכון, אוקי מה התשובה, בא נחשוב על תשובות, רוצה לתת דוגמא או רוצה להסביר את המהות של השאלה?

ש: סתם נגיד אתה מוכר משהו, מישהו מבקש ממך הנחה ואתה יודע.

אליעד: אתה רוצה לסרב לו בלי שהוא ירגיש, אתה רוצה לסרב למישהו, אתה איתנו? אם אתה רוצה לסרב למישהו בלי שהוא ירגיש קודם כל הוא לא יודע שראית את השיחה אז הוא לא יכול להגיד שסירבת לו. תראה אם אתה רוצה לסרב למישהו בלי שהוא ירגיש אז בוא נגדיר לסרב למישהו, מה זה אומר לסרב למישהו, איך מוצאים תשובה לשאלה הזאת? תביא תעשה השתק, מה הבעיה לעשות השתק.

ש: הנה אני עושה השתק.

אליעד: הנה יש לו גם כזה נו.

ש: לא כזה אותו דבר, תוריד לי את הרטט.

אליעד: אוקי תקשיב, איך לסרב למישהו בלי שהוא ירגיש, עכשיו איך מוצאים תשובה לשאלה? אומרים תגדיר לסרב למישהו, אומרים בוא נגדיר מה זה לסרב למישהו, מה המהות של לסרב למישהו, מה המהות של להרגיש שמסרבים לך ואז תדע איך מפרקים את זה. אוקי הלאה דבר, מה זה לסרב למישהו?

ש: מישהו רוצה ממך משהו.

אליעד: מה זה לסרב למישהו? זה אומר שיש למישהו רצון ואתה לא רוצה למלא את רצונו ואתה רוצה שהוא לא ישים לב שאתה לא רוצה למלאות את רצונו. אמת? יפה אז מה עושים, מה עושים כדי לפתור את זה? עכשיו תראה מישהו יש לו רצון ואתה רוצה לא למלא את רצונו בלי שהוא ירגיש, עכשיו תראה קודם כל לוגית אם אתה לא תמלא את רצונו בסוף הוא מתישהו ירגיש בזה כי אם בסופו של דבר הוא בלי רצונו אז הוא יגיד "רגע אני מרגיש בסופו של יום שהוא לא מילא את רצוני" נכון? יפה, עכשיו מה שאתה בעצם מתכוון לומר שאתה רוצה לעשות פעולת הסחה זמנית, אמת מבינים את ההבדל? כי אם אתה רוצה שהוא לא יוכל להרגיש בכלל, איך הוא לא יכול להרגיש בכלל? כי לא מילאת לו את רצונו, חסרונו בהערכה שהוא יעזוב אותך הוא נשאר עם החיסרון שלו אז הוא עדיין מרגיש שלא מילאת לו את רצונו.

עכשיו אתה שואל איך אפשר להביא מישהו שבאופן זמני אתה לא תמלא את רצונו והוא לא ישים לב, תשובה על ידי שגורמים למחשבה שלו לא לחשוב על מה שהוא רוצה אלא לחשוב על משהו אחר. זה קודם כל ברמת הנוסחה תכף נראה מה עושים מה פה ומה שם, קודם כל לוגית אסטרטגית אם יש מישהו שרוצה משהו ואתה לא רוצה למלא את רצונו, הוא אומר לך "אני רוצה שככה ואני רוצה שתסדר את החדר, אני רוצה שתעשה ככה", אתה רוצה להתעלם אבל בלי שהוא ישים לב שהתעלמת, עכשיו אתה צריך את הפוקוס שלו להוציא מהרצון שלו זאת אומרת אם הוא רוצה את זה ואתה לא רוצה את זה אז הוא שם לב שאתה מסרב, זאת אומרת אנחנו צריכים שבמחשבה שלו שהרצון שלו לא יהיה על מה שהוא רוצה שאתה לא רוצה. זה ברור? יפה.

עכשיו אתה יכול לשאול שאלה אחרת, אתה יכול נגיד לדוגמא איך אפשר לגרום למישהו להבין, אתה יכול לדוגמא לשאול את עצמך שאלה אחרת, אתה יכול לשאול איך אפשר לגרום למישהו שאתה מסרב לרצונו והוא שם לב שאתה מסרב לרצונו והוא נגיד לא נפגע מזה או נגיד משהו כזה, אתה מבין אבל בהנחה שיש מישהו שרוצה משהו ואתה רוצה לסרב למה שהוא רוצה אתה צריך להעביר את הפוקוס שלו למה שהוא רוצה לרצון אחר. אתה הבנת, מה הבנת?

ש: אתה יכול לגרום לו לא לחשוב על מה שהוא רוצה.

אליעד: קודם כל לוגית לסרב פירושו להתעלם מרצון, יש לו רצון חיסרון ואתה אומר "אני לא רוצה למלא לו את החיסרון הזה, או אני אפילו רוצה שישאר לו החיסרון הזה" ואתה רוצה לסרב לרצון שלו בלי שהוא ירגיש, מה זה אומר בלי שהוא ירגיש? בלי שבאותו רגע הוא יחשוב על הרצון שלו ויחשוב על זה שאתה לא רוצה למלא את רצונו, תשובה מחשבתו צריכה לחשוב על רצון אחר.

ש: הסחה.

אליעד: זהו זאת הנוסחה זו הדרך. עכשיו ואיך גורמים למישהו לא לחשוב על מה שהוא רוצה? אז יש כמה דרכים או שאתה בודק מה הוא רוצה יותר ואז אתה מעלה נושא אחר שיותר מעניין אותו או שאתה שואל את עצמך "למה הוא רוצה את מה שהוא רוצה?" ואז אתה מטיל ספק על מה שהוא רוצה ואז הוא פחות רוצה את זה. תראה נגיד לדוגמא שהלקוח רוצה ממך הנחה, דוגמא והלקוח אומר לך "אני רוצה הנחה" ואז נגיד, עכשיו הוא רוצה הנחה ואתה לא רוצה לתת לו הנחה נגיד אז מה אתה עושה? אתה צריך או להעביר נושא למשהו שהוא רוצה יותר, מה הוא רוצה יותר מהנחה? יותר מהנחה הוא רוצה לדעת שהמוצר הוא "X" אז אתה אומר לו "אתה יודע יש עוד משהו שלא אמרתי לך על המוצר שהוא ככה וככה".

עכשיו הוא יותר חשוב לו לדעת שהמוצר הוא ככה וככה יותר מאשר ההנחה נגיד, אתה מבין את הכוונה? אתה לוקח את הבן אדם יש לו רצונות, אתה אומר "בוא נבדוק מה הוא רוצה יותר מאשר ההנחה". מה הוא רוצה יותר מההנחה? הוא רוצה להיות בטוח שהמשלוח יגיע בזמן, אם נגיד אני אשאל את הלקוח "תגיד לי מה חשוב לך יותר לקבל הנחה או להיות בטוח שהמוצר הזה יחזיק להרבה שנים?", "שהמוצר יחזיק להרבה שנים", "אה זה יותר חשוב לו זה מטריד אותו" אז תסביר לו בבקשה, תיתן לו עוד דברים חשובים אחרים שמעסיקים אותו שהוא ישכח את מה שהוא רצה קודם זאת תשובה אחת.

תשובה שניה אתה צריך לשאול את עצמך "למה הוא רוצה הנחה, למה זה חסר לו?", למה הוא רוצה הנחה? כי נגיד הוא חושב שאשתו נגיד תגיד לו למה הוא בזבז הרבה כסף, זאת אומרת בעצם זה לא חסר לו באמת, הוא נגיד רוצה הנחה ואתה אומר "אני רוצה לסרב לו בלי שהוא ישים לב" אז מה שאתה בעצם צריך לעשות זה להוריד את רמת הסירוב שלו, נגיד אתה אומר "רגע למה הוא רוצה הנחה? כי הוא לא אכפת לו על הכסף, אכפת לו נגיד זה שאנשים יחשבו שמה שהוא קנה זה יקר מדי" אז אתה אומר לו, אז אתה כאילו צריך לזהות את זה, את הסיבה שבגללה הוא רצה הנחה או לזהות בעצם את הסיבה שבגללה הוא רוצה את מה שאתה לא רוצה ולמצוא לזה איזשהו פתרון.

מה זאת אומרת למצוא פתרון? לדוגמא להגיד לו "אתה יודע וכולם יעריצו אותך על זה שקנית את זה, אתה עושה פה עסקה טובה" ואז כאילו אתה בעצם מסרב למה שהוא רצה הנחה בלי שהוא שם לב, כי אתה כאילו אמרת "רגע למה הוא רצה את זה? בגלל משהו, אוקי בוא נפתור הבעיה הזאת מלמטה ואז ממילא הוא לא ירצה את זה ואז הוא לא סירב שסירבתי למה שהוא רצה". אתה הבנת, מה הבנת?

ש: צריך לזהות למה הוא רוצה את זה ואז.

אליעד: יש שתי אפשרויות, אפשרות ראשונה ברגע שהוא רוצה, מה לעשות?

ש: לזהות מה הוא רוצה ואז להוריד לו, לשאול למה הוא רוצה את זה.

אליעד: לא, אפשרות ראשונה היא לבדוק מה הוא רוצה יותר ואז מה לדוגמא, אתה תן דוגמא עכשיו, תן דוגמא אחרת.

ש: נגיד עובד שלך מבקש לצאת מוקדם.

אליעד: עובד מבקש לצאת מוקדם מהעבודה אוקי, אתה רוצה לסרב לו בלי להגיד "לא רוצה שתצא מוקדם" למרות שבסופו של דבר הוא ידע שהוא לא יצא מוקדם. אז מה שתי האפשרויות? אפשר גם לעשות אותן ביחד, אפשרות ראשונה אומרת בא נבדוק איזה דבר הוא חושב שחשוב לו יותר מלצאת מוקדם, מה הוא חושב שחשוב לו יותר מלצאת מוקדם?

ש: מקום העבודה.

אליעד: נגיד זה שצריך להספיק, נגיד אם ישאלו את העובד "תגיד לי מה חשוב לצאת שעה מוקדם או להיות בטוח שהפרויקט הזה יסתיים בזמן?", בטוח למה הוא רוצה להיות בטוח שהפרויקט הזה יסתיים בזמן? כי הוא יודע שזה משפיע על המשכורת שלו, על ההעסקה שלו נגיד, אז אתה צריך להעביר נושא להגיד לו "אתה יודע אנחנו כרגע משקיעים בפרויקט", להעביר נושא למשהו שאתה חושב שחשוב בעיניו יותר. הבנת? תן אתה דוגמא מאצלך. נגיד הוא אומר לך "אני רוצה לצאת מהעבודה, רוצה לצאת יותר מוקדם" איזה נושא אתה יכול לדבר שהוא ישכח את זה, שזה יותר חשוב מאשר לצאת מהעבודה מוקדם?

ש: המשימות שיש לו לעשות.

אליעד: אוקי, עכשיו מה האמת מה חשוב לו יותר המשימות או לצאת בזמן? לצאת מוקדם אלא מה שהמשכורת שהוא יקבל בסוף החודש יותר חשובה לו מאשר לצאת מוקדם ולכן כשאתה מדבר איתו על המשימות אתה בעצם מזכיר לו כזה " אתה יודע זה קשור איכשהו למשכורת שלך אז תישאר פה זה יותר חשוב מלצאת מוקדם", אתה לא סירבת לו, לא אמרת לו "אני לא רוצה שתצא מוקדם" הרי אמרת לו "אתה יודע שיש לך עוד משימות לעשות", "מבחינתי תצא מוקדם אבל יש לך עוד משימות לעשות" אתה מבין אז אתה מכניס אותו לפרדוקס והרצון הזה מתגבר על הרצון הזה, "לא אני מה מבחינתי תצא אין בעיה אבל אתה יודע שזה בא על חשבון המשכורת". אתה מבין את הכוונה? אתה כאילו אומר לו "אני מבחינתי בכלל לא מסרב לך, אני לא מסרב מה פתאום אני רק מזכיר לך שאם תעשה את זה תהיה בעיה", זה כמו תיתן לו הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה, מכיר את זה? לא מסרבים.

ש: כמו שיש את אלו שנותנים באתר את כל "הmp3".

אליעד: תקשיב לא כדאי לך להתחיל לריב איתי כי אתה מסבך את עצמך ושתדע לך שיש לי זיכרון טוב שמעת מה אמרתי, אתה רוצה שאני אביא לך היפוך שיכסח אותך? חבל אל תתחיל עם זה. אוקי עכשיו תביא את הדרך השניה, מה הדרך השניה? לבדוק למה הוא רוצה לצאת יותר מוקדם, נגיד לשאול אותו "למה אתה רוצה לצאת יותר מוקדם?" אז מה הוא יגיד לך?

ש: כי אני רוצה ללכת לעשות שיעורי בית.

אליעד: לא, נגיד שהוא אומר לך "יש לי סידורים", אומר "בסדר הבנתי סידורים אבל יש לנו גם עבודה לעשות", איזה סידורים נגיד מה דחוף?

ש: בדיקת איידס.

אליעד: ואז הוא אומר לך.

ש: נסה לסרב עכשיו, "אבל זה רק בדיקה תמשוך עד מחר".

אליעד: אתה צריך לצאת מנקודת הנחה שאם זה היה לו חייב לצאת הוא היה יוצא גם אם הוא היה אומר לו "תישאר" הוא היה בורח מהשער, אם הוא באמת היה חייב לצאת וגם אם אתה אומר לו "תישאר" הוא בורח. אתה מבין? אז זאת אומרת שאם הוא היה אומר לך "אני רוצה לצאת מוקדם" כנראה שהוא לא חייב לצאת מוקדם וכנראה שגם הוא יודע שהוא לא חייב לצאת מוקדם כי אם הוא היה חייב לצאת מוקדם הוא פשוט היה הולך ואפילו לא היה טורח להגיד לך שהוא יוצא מוקדם. אתה מבין? אתה אומר לו "למה אתה רוצה לצאת מוקדם?" כשאתה יודע מראש שלא משנה מה הוא יגיד לך אתה יכול להגיד לו שזה סובל דיחוי ואז אתה לא סירבת לו, אתה רק אמרת לו שהוא לא רוצה את זה באמת. עכשיו מה האמת? שהוא לא באמת רוצה לצאת מוקדם כי אם הוא היה רוצה לצאת הוא היה יוצא בלי לשאול אותך, אתה הבנת, הבנו?

ש: רגע הפוך אבל איך גורמים לבקש הנחה, איך גורמים למוכר לתת לי כן הנחה?

אליעד: אוקי עכשיו בא נלך מהכיוון ההפוך נגיד שאתה רוצה שמישהו ייתן לך הנחה והוא מסרב לך ואתה אומר "אני רוצה שהוא לא יסרב לי בלי שהוא ישים לב", כי מה נתנו פה דוגמא? אני מדבר עכשיו, נתנו דוגמא של אם מישהו מבקש ממך משהו אתה רוצה לסרב לו בלי שהוא ישים לב, עכשיו בוא נתן את ההפוך, אתה מבקש ממישהו משהו הוא מסרב לך ואתה רוצה שהוא לא יסרב לך בלי לשים לב, הוא כאילו ימלא את רצונך בלי לשים לב.

אז בוא נביא את זה עוד פעם בשני היפוכים, אחד אתה אומר "למה הוא רוצה, למה הוא מסרב לי? כי", נגיד "למה הוא מסרב לי? כי הוא חושב שככה וככה" ואז אתה אומר...
לדעת איך השקעה סוג של רוצה למכור היפוך יותר חשובה איך לשלוט ברצונות חשוב ביותר להגדיר מה זה מה שהלקוח רוצה חשש אנשים בלי לפגוע בנימוס הורדת מחירים הלקוח המוכר הנחה ללקוח לאנשים לבקש לבקש הנחה להגיד לא ללקוח להוריד את המחיר להוריד מחיר למכור לסרב לסרב בלי לפגוע לסרב בנימוס לסרב לאנשים לסרב ללקוח לסרב למוכר לסרב למכור לסרב לשלם יותר לסרב לתת הנחה לפגוע לקבוע מחיר לקבל הנחה לקוח לקוחות לשכנע לשכנע את לשכנע את הלקוח לשכנע את הלקוחות לשכנע את המוכר לשלם יותר לתמחר לתת לתת הנחה נימוס קביעת מחיר שכנוע תמחור
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
... נמוך יותר - ללקוחות שמבקשים הנחה ולא מוכנים לשלם יותר. מוצר ביניים במחיר הוגן - ללקוחות שרוצים איכות ... סביר. מוצר פרימיום במחיר יקר - ללקוחות שמוכנים לשלם יותר ולקבל ערך גבוה יותר. בגישה כזו אפשר להציע לכל ... אם המחיר שלהם נמוך יותר. מה עושים כשהלקוח מוכן לשלם יותר? ומה קורה אם הלקוח דווקא מרוצה מהמחיר? נניח ... אנחנו למעשה נכשלנו - כי ייתכן שהוא היה מוכן לשלם יותר עבור מוצר טוב יותר. אנחנו עלולים לפספס הזדמנות ... על המחיר ומוכן לשלם - יכול להיות שהוא היה מוכן לשלם יותר, אבל אתם לא הצעתם לו מוצר יקר יותר. לכן, תמיד ... כך שתוכלו להגדיל את הרווחים עם לקוחות שמוכנים לשלם יותר. כך ניתן להציע מוצר זול בלי להפסיד, ומנגד להציע מוצר יקר בלי לפספס לקוחות שמוכנים לשלם יותר. תחשבו על זה! ואם אתם רוצים מידע נוסף על הגדלת ...
איך למכור מוצרים יקרים? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה המוצר כל כך יקר? איך מוכרים מוצר יקר? למה מוצר יקר? מה גורם למוצר להיות יקר? מה שזול עולה ביוקר? במה תלוי המחיר של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך למכור ביוקר? איך להגדיל רווחיות?
... בדיוק. לכאורה, זו שאלה הגיונית, משום שאם כל החלקים זהים, אז למה לשלם יותר? כאן טמון ההבדל החשוב. אליעד מסביר שייתכן שהמחיר גבוה יותר מכמה סיבות אפשריות: אולי המוכר אכן רוצה להרוויח יותר כסף - וזה ... לתקשר את הערך הזה ללקוח בצורה משכנעת ויעילה. למה אנשים מעדיפים לשלם יותר על מוצר יקר? אליעד כהן מסביר שלקוחות מוכנים לשלם יותר אם הם מבינים שהמוצר היקר נותן להם ערך מוסף אמיתי. אם הלקוח מבין שהמוצר שלך יעניק לו ביטחון, איכות, שקט נפשי ושירות מעולה - הוא יהיה מוכן לשלם את המחיר הגבוה. למעשה, הסיבה שאנשים מוכנים לשלם יותר אינה תמיד קשורה רק לחלקים או למוצר עצמו, אלא לכל המסביב: לשירות, למקצועיות, לאחריות ולתהליך המכירה עצמו. איך להצליח למכור ... היתרונות הללו מודגשים היטב, קל יותר ללקוח להבין מדוע הוא צריך לשלם יותר, ומדוע המחיר הגבוה משתלם לו בטווח הארוך. איך לתמחר מוצר כך שיהיה קל יותר למכור אותו ביוקר? כשמוכר מבין שמוצר מורכב מערכים ...
התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? עליית מחירים, למה מחירים עולים? העלאת שיעור המעמ, איך נקבע מחיר של מוצרים? איך נקבעים מחירים? למה משהו עולה מחיר כלשהו? איך נקבע מחיר של מוצר? השפעת עלות הייצור על מחיר המוצר, למה מוצר עולה מחיר מסוים? למה משהו עולה כל כך יקר? תמחור מוצרים, תמחור שירותים, למה זה המחיר של המוצר? למה זה עולה ככה? איך משפיעה עלות הייצור על התמחור? כדאיות הייצור, איך לקבוע מחיר? להתווכח על מחיר, האם לבקש הנחה? למה המחיר עולה?
... שהוא זה שמוריד את המחיר ולא עצם הורדת עלות הייצור. אז שלא יעבדו עליכם, שהמחיר עולה כי העלות לייצר עולה. זאת לא כל האמת. המחיר עולה, כי אנשים מוכנים לשלם יותר. אנשים מוכנים לשלם יותר, כי הם חושבים שזה מוצדק, כי המחיר עלה. אבל באמת העיקרון, אם אנשים לא יהיו מוכנים לשלם יותר, למרות שהמחיר לייצר עלה, הרי שאו שהיצרן ירוויח פחות או שהוא יפסיק לייצר את המוצר. ...
יש טוב בלי רע, יש אושר בלי סבל, אושר או סבל, להרגיש טוב בלי רע, להרגיש אושר בלי סבל, אין טוב בלי רע, אין רע בלי טוב, אין אושר בלי סבל, אין סבל בלי אושר, לכל דבר יש מחיר
יש טוב בלי רע, יש אושר בלי סבל, אושר או סבל, להרגיש טוב בלי רע, להרגיש אושר בלי סבל, אין טוב בלי רע, אין רע בלי טוב, אין אושר בלי סבל, אין סבל בלי אושר, לכל דבר יש מחיר
... תחושה של סבל. מה המחיר של הנאה ושל אושר? אליעד משתמש בדוגמה של קנייה במסעדה: ככל שהאדם ירצה ליהנות יותר, הוא יצטרך לשלם יותר. ככל שהוא רוצה יותר מנות, כך הוא יצטרך לשלם יותר כסף. כלומר, הנאה גדולה תמיד מגיעה עם מחיר גבוה. לפי ...
חוקי הכסף, איך לעשות יותר כסף? איך לעשות כסף? איך להתעשר? איך להרוויח כסף? איך עושים כסף? איך להתעשר? איך להיות עשיר? איך להצליח? הצלחה כספית, הצלחה עסקית, להקים עסק
חוקי הכסף, איך לעשות יותר כסף? איך לעשות כסף? איך להתעשר? איך להרוויח כסף? איך עושים כסף? איך להתעשר? איך להיות עשיר? איך להצליח? הצלחה כספית, הצלחה עסקית, להקים עסק
... יכול לעשות יותר טוב ללקוחות שלי?. ככל שהעסק מספק שירות טוב יותר, כך לקוחות יהיו מוכנים לשלם יותר או לבחור דווקא בעסק שלו ולא בעסק מתחרה. אליעד מסביר שהעיקרון הזה אולי נשמע פשוט, אך רבים טועים כשהם מחפשים טריקים ... שירצו לשלם עליו הרבה. ככל שהמוצר או השירות ייחודי ובעל ערך אמיתי, כך הלקוחות יהיו מוכנים לשלם יותר עבורו. למה חשוב להאמין במוצר שלך? אליעד נותן דוגמה של צנצנת ריקה לעומת צנצנת מלאה בזהב, ומסביר שכשאדם משוכנע שהוא ...
איך לקבל פי 100? איך לקבל יחס טוב? איך לקבל בלי לתת? איך להרוויח בלי לעבוד? איך להצליח בלי להתאמץ? איך לקבל כמה שיותר? איך להצליח כמה שיותר? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל שירות טוב?
איך לקבל פי 100? איך לקבל יחס טוב? איך לקבל בלי לתת? איך להרוויח בלי לעבוד? איך להצליח בלי להתאמץ? איך לקבל כמה שיותר? איך להצליח כמה שיותר? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל שירות טוב?
... מרגיש שדדו אותו, נותן השירות ירגיש שאין סיבה לתת מעבר למינימום ההכרחי. לעומת זאת, יש גישה הפוכה, שבה הלקוח מוכן לשלם קצת יותר ואפילו להשאיר טיפ, במטרה לקבל שירות ברמה גבוהה. אדם שמוכן לשלם יותר ונותן יחס מכבד, יקבל יחס מכבד ושירות טוב פי כמה. למה הנתינה חייבת להיות ... אותו, גם נותן השירות יתייחס אליו בהתאם - ינסה לסיים את העבודה כמה שיותר מהר, לא ישקיע מחשבה נוספת, ולא ירגיש מחויבות אמיתית לעזור. תשלום ויחס - כיצד זה קשור? לקוח שמשדר שהוא לא רוצה לשלם יותר ממה שחייב, שהוא תמיד מחפש הנחות, שתמיד מנסה להוריד במחיר ומרגיש כאילו ...
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
... כמצדיק את עצמו. איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לגרום למישהו לשלם יותר? איך למכור מוצר יקר? איך לרכוש מוצר יקר? מה משפיע על עלות המוצר? איך נקבע מחיר של מוצר? הבנת המחיר בניהול משא ומתן במאמר זה ... פחות איכותיים? האם הוא על סף פשיטת רגל? לפעמים לקוחות יעדיפו לשלם יותר כדי לקבל ביטחון ואיכות. שימוש באסטרטגיות אלו במשא ומתן היכולת לנהל משא ומתן טוב תלויה בהבנה של הדינמיקה שמאחורי המחיר. אפשר ... מכירה ושיווק איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לגרום למישהו לשלם יותר? איך למכור מוצר יקר? איך לרכוש מוצר יקר? למה מוצר יקר? למה מוצר זול? ויכוח על המחיר, יקר לי, התנגדויות מכירה, אסטרטגיות במשא ...
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
... תופעה מעניינת נוספת: לפעמים לקוחות אומרים דבר אחד, אך רוצים בעצם שלא יסכימו איתם מיד. למשל, הלקוח אומר מחיר נמוך מאוד, אבל אם הוא מרגיש שהמוכר לא מקבל את ההצעה מיד, זה דווקא יגרום לו לחשוב שהמוצר איכותי יותר ושווה לו לשלם יותר. באופן פסיכולוגי, הלקוח רוצה שהמוכר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשלם יותר..., איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשלם יותר..., איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן מכירות, מאמן למציאת עבודה, מאמן אישי לדיאטה בנושא לשלם יותר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 19:32:15 - wesi1