אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה קביעת מחיר ✔לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
איך לסרב בנימוס בלי לפגוע?

כאשר מדובר בסרוב של בקשות או רצונות של אחרים, הדרך בה מבוצע הסירוב מאוד משפיעה על תוצאות השיחה. סירוב יכול להתבצע בצורה מכבדת כך שלא יפגע במי שמבקש, וזהו נושא חשוב ביותר בעסקים וביחסים אישיים. אליעד כהן מציע שיטה כיצד לסרב בנימוס וללא פגיעה, תוך שימוש בטכניקות מניפולציה שיביאו לתוצאה המבוקשת מבלי לפגוע במי שמבקש.

הסירוב הראשוני הוא סוג של מניפולציה, שבו אתה לא ממלא את רצונו של האחר, אך כדי לא לפגוע בו, עליך להוציא אותו מהמיקוד במה שהוא רוצה ולמקד אותו בדברים אחרים. אליעד מציין כי המהות של סירוב היא להתעלם מרצון מסוים של אדם מבלי שהוא ירגיש בכך. אם לדוגמה אדם מבקש הנחה ואתה לא מעוניין להעניק לו אותה, אתה יכול להפנות את תשומת ליבו למשהו אחר שהוא חשוב לו יותר, כך הוא יפסיק לחשוב על מה שהוא רצה (ההנחה) ויתמקד בצורך אחר.

איך לגרום למישהו לא להרגיש שאתה מסרב לו?

תהליך הסרוב יכול להתבצע בצורה כזו שהצד השני לא ירגיש שהוא מסורב, וזה תלוי ביכולת להוציא את הפוקוס של האדם מרצונו ולהעביר אותו לנושא אחר. אליעד מסביר כי כדי לסרב בלי לגרום לאדם להרגיש בכך, עליך לשאול את עצמך מה חשוב לו יותר מהבקשה שהוא מציב, ואז לפנות את תשומת ליבו לנושא חשוב יותר.

לדוגמה, אם לקוח מבקש הנחה, תוכל להסביר לו את היתרונות של המוצר בצורה שיכולה להרתיע אותו מלבקש הנחה. במקום להיכנס לשיחה על הנחה, אתה מסביר לו את יתרונות המוצר או את הערך שבקנייתו במחיר המלא, כך שהוא יתמקד בלא לחשוב על ההנחה.

מהם הכלים המניפולטיביים לסרב בצורה אפקטיבית?

ישנם כלים מניפולטיביים נוספים המאפשרים סירוב בצורה כזו שמבלי שהצד השני ירגיש, הוא יפסיק לרצות את מה שביקש. אליעד מציע לשאול את עצמך מה הבעיה האמיתית של האדם ומה חסר לו, ולמצוא דרך לענות לו על חסרונו מבלי לבצע את הבקשה. אם לדוגמה, הלקוח רוצה הנחה מתוך חשש שהוא עשוי לשלם יותר מדי, אפשר להסביר לו שהמחיר הכולל של המוצר נמוך יחסית ויש לו ערך גבוה, כך שההנחה אינה הכרחית.

אם אדם מבקש הנחה ממך...
כן הלאה.

ש: אני רוצה לדעת איך לשלוט ברצונות שלי, סתם.

אליעד: נו.

ש: אתה הורס לו את ההקלטה אתה לא מבין.

אליעד: אתה מתערב בשיחה זה הורס את ההקלטה, הלאה.

ש: אני רוצה לדעת איך לסרב למישהו בלי שהוא ירגיש.

אליעד: אוקי בא נחשוב על זה. עכשיו בעצם אני צריך לעשות עליו מניפולציה, לסרב לענות לו בלי שהוא ירגיש. בא נחשוב הוא שאל שאלה, איך לסרב למישהו בלי שהוא ירגיש נכון, אוקי מה התשובה, בא נחשוב על תשובות, רוצה לתת דוגמה או רוצה להסביר את המהות של השאלה?

ש: סתם נגיד אתה מוכר משהו, מישהו מבקש ממך הנחה ואתה יודע.

אליעד: אתה רוצה לסרב לו בלי שהוא ירגיש, אתה רוצה לסרב למישהו, אתה איתנו? אם אתה רוצה לסרב למישהו בלי שהוא ירגיש קודם כל הוא לא יודע שראית את השיחה אז הוא לא יכול להגיד שסירבת לו. תראה אם אתה רוצה לסרב למישהו בלי שהוא ירגיש אז בוא נגדיר לסרב למישהו, מה זה אומר לסרב למישהו, איך מוצאים תשובה לשאלה הזאת? תביא תעשה השתק, מה הבעיה לעשות השתק.

ש: הנה אני עושה השתק.

אליעד: הנה יש לו גם כזה נו.

ש: לא כזה אותו דבר, תוריד לי את הרטט.

אליעד: אוקי תקשיב, איך לסרב למישהו בלי שהוא ירגיש, עכשיו איך מוצאים תשובה לשאלה? אומרים תגדיר לסרב למישהו, אומרים בוא נגדיר מה זה לסרב למישהו, מה המהות של לסרב למישהו, מה המהות של להרגיש שמסרבים לך ואז תדע איך מפרקים את זה. אוקי הלאה דבר, מה זה לסרב למישהו?

ש: מישהו רוצה ממך משהו.

אליעד: מה זה לסרב למישהו? זה אומר שיש למישהו רצון ואתה לא רוצה למלא את רצונו ואתה רוצה שהוא לא ישים לב שאתה לא רוצה למלאות את רצונו. אמת? יפה אז מה עושים, מה עושים כדי לפתור את זה? עכשיו תראה מישהו יש לו רצון ואתה רוצה לא למלא את רצונו בלי שהוא ירגיש, עכשיו תראה קודם כל לוגית אם אתה לא תמלא את רצונו בסוף הוא מתישהו ירגיש בזה כי אם בסופו של דבר הוא בלי רצונו אז הוא יגיד "רגע אני מרגיש בסופו של יום שהוא לא מילא את רצוני" נכון? יפה, עכשיו מה שאתה בעצם מתכוון לומר שאתה רוצה לעשות פעולת הסחה זמנית, אמת מבינים את ההבדל? כי אם אתה רוצה שהוא לא יוכל להרגיש בכלל, איך הוא לא יכול להרגיש בכלל? כי לא מילאת לו את רצונו, חסרונו בהערכה שהוא יעזוב אותך הוא נשאר עם החיסרון שלו אז הוא עדיין מרגיש שלא מילאת לו את רצונו.

עכשיו אתה שואל איך אפשר להביא מישהו שבאופן זמני אתה לא תמלא את רצונו והוא לא ישים לב, תשובה על ידי שגורמים למחשבה שלו לא לחשוב על מה שהוא רוצה אלא לחשוב על משהו אחר. זה קודם כל ברמת הנוסחה תכף נראה מה עושים מה פה ומה שם, קודם כל לוגית אסטרטגית אם יש מישהו שרוצה משהו ואתה לא רוצה למלא את רצונו, הוא אומר לך "אני רוצה שככה ואני רוצה שתסדר את החדר, אני רוצה שתעשה ככה", אתה רוצה להתעלם אבל בלי שהוא ישים לב שהתעלמת, עכשיו אתה צריך את הפוקוס שלו להוציא מהרצון שלו זאת אומרת אם הוא רוצה את זה ואתה לא רוצה את זה אז הוא שם לב שאתה מסרב, זאת אומרת אנחנו צריכים שבמחשבה שלו שהרצון שלו לא יהיה על מה שהוא רוצה שאתה לא רוצה. זה ברור? יפה.

עכשיו אתה יכול לשאול שאלה אחרת, אתה יכול נגיד לדוגמה איך אפשר לגרום למישהו להבין, אתה יכול לדוגמה לשאול את עצמך שאלה אחרת, אתה יכול לשאול איך אפשר לגרום למישהו שאתה מסרב לרצונו והוא שם לב שאתה מסרב לרצונו והוא נגיד לא נפגע מזה או נגיד משהו כזה, אתה מבין אבל בהנחה שיש מישהו שרוצה משהו ואתה רוצה לסרב למה שהוא רוצה אתה צריך להעביר את הפוקוס שלו למה שהוא רוצה לרצון אחר. אתה הבנת, מה הבנת?

ש: אתה יכול לגרום לו לא לחשוב על מה שהוא רוצה.

אליעד: קודם כל לוגית לסרב פירושו להתעלם מרצון, יש לו רצון חיסרון ואתה אומר "אני לא רוצה למלא לו את החיסרון הזה, או אני אפילו רוצה שישאר לו החיסרון הזה" ואתה רוצה לסרב לרצון שלו בלי שהוא ירגיש, מה זה אומר בלי שהוא ירגיש? בלי שבאותו רגע הוא יחשוב על הרצון שלו ויחשוב על זה שאתה לא רוצה למלא את רצונו, תשובה מחשבתו צריכה לחשוב על רצון אחר.

ש: הסחה.

אליעד: זהו זאת הנוסחה זו הדרך. עכשיו ואיך גורמים למישהו לא לחשוב על מה שהוא רוצה? אז יש כמה דרכים או שאתה בודק מה הוא רוצה יותר ואז אתה מעלה נושא אחר שיותר מעניין אותו או שאתה שואל את עצמך "למה הוא רוצה את מה שהוא רוצה?" ואז אתה מטיל ספק על מה שהוא רוצה ואז הוא פחות רוצה את זה. תראה נגיד לדוגמה שהלקוח רוצה ממך הנחה, דוגמה והלקוח אומר לך "אני רוצה הנחה" ואז נגיד, עכשיו הוא רוצה הנחה ואתה לא רוצה לתת לו הנחה נגיד אז מה אתה עושה? אתה צריך או להעביר נושא למשהו שהוא רוצה יותר, מה הוא רוצה יותר מהנחה? יותר מהנחה הוא רוצה לדעת שהמוצר הוא "X" אז אתה אומר לו "אתה יודע יש עוד משהו שלא אמרתי לך על המוצר שהוא ככה וככה".

עכשיו הוא יותר חשוב לו לדעת שהמוצר הוא ככה וככה יותר מאשר ההנחה נגיד, אתה מבין את הכוונה? אתה לוקח את הבן אדם יש לו רצונות, אתה אומר "בוא נבדוק מה הוא רוצה יותר מאשר ההנחה". מה הוא רוצה יותר מההנחה? הוא רוצה להיות בטוח שהמשלוח יגיע בזמן, אם נגיד אני אשאל את הלקוח "תגיד לי מה חשוב לך יותר לקבל הנחה או להיות בטוח שהמוצר הזה יחזיק להרבה שנים?", "שהמוצר יחזיק להרבה שנים", "אה זה יותר חשוב לו זה מטריד אותו" אז תסביר לו בבקשה, תיתן לו עוד דברים חשובים אחרים שמעסיקים אותו שהוא ישכח את מה שהוא רצה קודם זאת תשובה אחת.

תשובה שניה אתה צריך לשאול את עצמך "למה הוא רוצה הנחה, למה זה חסר לו?", למה הוא רוצה הנחה? כי נגיד הוא חושב שאשתו נגיד תגיד לו למה הוא בזבז הרבה כסף, זאת אומרת בעצם זה לא חסר לו באמת, הוא נגיד רוצה הנחה ואתה אומר "אני רוצה לסרב לו בלי שהוא ישים לב" אז מה שאתה בעצם צריך לעשות זה להוריד את רמת הסירוב שלו, נגיד אתה אומר "רגע למה הוא רוצה הנחה? כי הוא לא אכפת לו על הכסף, אכפת לו נגיד זה שאנשים יחשבו שמה שהוא קנה זה יקר מדי" אז אתה אומר לו, אז אתה כאילו צריך לזהות את זה, את הסיבה שבגללה הוא רצה הנחה או לזהות בעצם את הסיבה שבגללה הוא רוצה את מה שאתה לא רוצה ולמצוא לזה איזשהו פתרון.

מה זאת אומרת למצוא פתרון? לדוגמה להגיד לו "אתה יודע וכולם יעריצו אותך על זה שקנית את זה, אתה עושה פה עסקה טובה" ואז כאילו אתה בעצם מסרב למה שהוא רצה הנחה בלי שהוא שם לב, כי אתה כאילו אמרת "רגע למה הוא רצה את זה? בגלל משהו, אוקי בוא נפתור הבעיה הזאת מלמטה ואז ממילא הוא לא ירצה את זה ואז הוא לא סירב שסירבתי למה שהוא רצה". אתה הבנת, מה הבנת?

ש: צריך לזהות למה הוא רוצה את זה ואז.

אליעד: יש שתי אפשרויות, אפשרות ראשונה ברגע שהוא רוצה, מה לעשות?

ש: לזהות מה הוא רוצה ואז להוריד לו, לשאול למה הוא רוצה את זה.

אליעד: לא, אפשרות ראשונה היא לבדוק מה הוא רוצה יותר ואז מה לדוגמה, אתה תן דוגמה עכשיו, תן דוגמה אחרת.

ש: נגיד עובד שלך מבקש לצאת מוקדם.

אליעד: עובד מבקש לצאת מוקדם מהעבודה אוקי, אתה רוצה לסרב לו בלי להגיד "לא רוצה שתצא מוקדם" למרות שבסופו של דבר הוא ידע שהוא לא יצא מוקדם. אז מה שתי האפשרויות? אפשר גם לעשות אותן ביחד, אפשרות ראשונה אומרת בא נבדוק איזה דבר הוא חושב שחשוב לו יותר מלצאת מוקדם, מה הוא חושב שחשוב לו יותר מלצאת מוקדם?

ש: מקום העבודה.

אליעד: נגיד זה שצריך להספיק, נגיד אם ישאלו את העובד "תגיד לי מה חשוב לצאת שעה מוקדם או להיות בטוח שהפרויקט הזה יסתיים בזמן?", בטוח למה הוא רוצה להיות בטוח שהפרויקט הזה יסתיים בזמן? כי הוא יודע שזה משפיע על המשכורת שלו, על ההעסקה שלו נגיד, אז אתה צריך להעביר נושא להגיד לו "אתה יודע אנחנו כרגע משקיעים בפרויקט", להעביר נושא למשהו שאתה חושב שחשוב בעיניו יותר. הבנת? תן אתה דוגמה מאצלך. נגיד הוא אומר לך "אני רוצה לצאת מהעבודה, רוצה לצאת יותר מוקדם" איזה נושא אתה יכול לדבר שהוא ישכח את זה, שזה יותר חשוב מאשר לצאת מהעבודה מוקדם?

ש: המשימות שיש לו לעשות.

אליעד: אוקי, עכשיו מה האמת מה חשוב לו יותר המשימות או לצאת בזמן? לצאת מוקדם אלא מה שהמשכורת שהוא יקבל בסוף החודש יותר חשובה לו מאשר לצאת מוקדם ולכן כשאתה מדבר איתו על המשימות אתה בעצם מזכיר לו כזה " אתה יודע זה קשור איכשהו למשכורת שלך אז תישאר פה זה יותר חשוב מלצאת מוקדם", אתה לא סירבת לו, לא אמרת לו "אני לא רוצה שתצא מוקדם" הרי אמרת לו "אתה יודע שיש לך עוד משימות לעשות", "מבחינתי תצא מוקדם אבל יש לך עוד משימות לעשות" אתה מבין אז אתה מכניס אותו לפרדוקס והרצון הזה מתגבר על הרצון הזה, "לא אני מה מבחינתי תצא אין בעיה אבל אתה יודע שזה בא על חשבון המשכורת". אתה מבין את הכוונה? אתה כאילו אומר לו "אני מבחינתי בכלל לא מסרב לך, אני לא מסרב מה פתאום אני רק מזכיר לך שאם תעשה את זה תהיה בעיה", זה כמו תיתן לו הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה, מכיר את זה? לא מסרבים.

ש: כמו שיש את אלו שנותנים באתר את כל "הmp3".

אליעד: תקשיב לא כדאי לך להתחיל לריב איתי כי אתה מסבך את עצמך ושתדע לך שיש לי זיכרון טוב שמעת מה אמרתי, אתה רוצה שאני אביא לך היפוך שיכסח אותך? חבל אל תתחיל עם זה. אוקי עכשיו תביא את הדרך השניה, מה הדרך השניה? לבדוק למה הוא רוצה לצאת יותר מוקדם, נגיד לשאול אותו "למה אתה רוצה לצאת יותר מוקדם?" אז מה הוא יגיד לך?

ש: כי אני רוצה ללכת לעשות שיעורי בית.

אליעד: לא, נגיד שהוא אומר לך "יש לי סידורים", אומר "בסדר הבנתי סידורים אבל יש לנו גם עבודה לעשות", איזה סידורים נגיד מה דחוף?

ש: בדיקת איידס.

אליעד: ואז הוא אומר לך.

ש: נסה לסרב עכשיו, "אבל זה רק בדיקה תמשוך עד מחר".

אליעד: אתה צריך לצאת מנקודת הנחה שאם זה היה לו חייב לצאת הוא היה יוצא גם אם הוא היה אומר לו "תישאר" הוא היה בורח מהשער, אם הוא באמת היה חייב לצאת וגם אם אתה אומר לו "תישאר" הוא בורח. אתה מבין? אז זאת אומרת שאם הוא היה אומר לך "אני רוצה לצאת מוקדם" כנראה שהוא לא חייב לצאת מוקדם וכנראה שגם הוא יודע שהוא לא חייב לצאת מוקדם כי אם הוא היה חייב לצאת מוקדם הוא פשוט היה הולך ואפילו לא היה טורח להגיד לך שהוא יוצא מוקדם. אתה מבין? אתה אומר לו "למה אתה רוצה לצאת מוקדם?" כשאתה יודע מראש שלא משנה מה הוא יגיד לך אתה יכול להגיד לו שזה סובל דיחוי ואז אתה לא סירבת לו, אתה רק אמרת לו שהוא לא רוצה את זה באמת. עכשיו מה האמת? שהוא לא באמת רוצה לצאת מוקדם כי אם הוא היה רוצה לצאת הוא היה יוצא בלי לשאול אותך, אתה הבנת, הבנו?

ש: רגע הפוך אבל איך גורמים לבקש הנחה, איך גורמים למוכר לתת לי כן הנחה?

אליעד: אוקי עכשיו בא נלך מהכיוון ההפוך נגיד שאתה רוצה שמישהו ייתן לך הנחה והוא מסרב לך ואתה אומר "אני רוצה שהוא לא יסרב לי בלי שהוא ישים לב", כי מה נתנו פה דוגמה? אני מדבר עכשיו, נתנו דוגמה של אם מישהו מבקש ממך משהו אתה רוצה לסרב לו בלי שהוא ישים לב, עכשיו בוא נתן את ההפוך, אתה מבקש ממישהו משהו הוא מסרב לך ואתה רוצה שהוא לא יסרב לך בלי לשים לב, הוא כאילו ימלא את רצונך בלי לשים לב.

אז בוא נביא את זה עוד פעם בשני היפוכים, אחד אתה אומר "למה הוא רוצה, למה הוא מסרב לי? כי", נגיד "למה הוא מסרב לי? כי הוא חושב שככה וככה" ואז אתה אומר...
לקנות את המוצר פרוייקט יכולות לגרום לו כסף קטן חשבון נימוס איך לגרום למישהו אין לי כסף לקנות את המוצר שלך למה הוא לא רוצה בלי לפגוע בנימוס הורדת מחירים הלקוח הלקוח שלך המוכר הנחה הנחה ללקוח הנחות לבקש לבקש הנחה לגרום ללקוחות להגיד לא ללקוח להוריד את המחיר להוריד מחיר למכור לסרב לסרב בלי לפגוע לסרב בנימוס לסרב לאנשים לסרב ללקוח לסרב למוכר לסרב למכור לסרב לשלם יותר לסרב לתת הנחה לפגוע לקבוע מחיר לקבל לקבל הנחה לקוח לקוחות לשכנע לשכנע את המוכר לשלם יותר לתמחר לתת לתת הנחה נימוס קביעת מחיר שכנוע תמחור
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
... לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות? בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון ... - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר. האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים? הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה ... זו: הלקוח עלול להרגיש שעבדו עליו או שגרמו לו להיכנס במרמה. לכן יש לשקול בזהירות את הדרך בה המחיר מוצג, בהתאם לאופי המוצר, המתחרים והלקוחות. מה המשמעות של קביעת מחיר ביחס לציפיות הלקוח? לבסוף, אליעד מחדד נקודה נוספת: לקוחות לא תמיד רגישים רק למחיר עצמו, אלא לציפיות שיש להם ממנו. ... למעלה בכוח. לכן חשוב תמיד להסתכל על המחיר מנקודת המבט של הלקוח ולחשוב כיצד המחיר שאתם מציגים מתכתב עם הציפיות שלו ועם הטריטוריה המנטלית שבה הוא נמצא. איך לתמחר מוצר? מה זה תמחור פסיכולוגי? איך להציג מחיר ללקוח? האם מחיר גבוה מוכר יותר? איך קובעים מחיר לשירות? האם כדאי מחיר עגול או מחיר שבור? ...
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
... עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים איך נכון לקבל החלטה על ... מאפשרת לך לקבל החלטות עסקיות ממוקדות רווח. איך לקבוע מחיר נכון לשירות שלך? אליעד מסביר את השיקול המרכזי בתמחור השירותים - היחס בין התועלת לבין העלות, כלומר, המחיר שתגבי צריך לשקף את המאמץ וההשקעה שלך. אם את נותנת שירות בביתך, יש עלות מסוימת של זמן, מאמץ ואנרגיה, ולכן את ... שנראה לך הגיוני או זול מספיק עבור הלקוח. עלייך לתמחר לפי הערך האמיתי של הנוחות שאת מספקת, ולא לחשוב דרך נקודת המבט שלך בלבד. ייתכן שעבור הלקוח, הנוחות שווה הרבה יותר כסף ממה שאת מעריכה. לכן, אל תחששי לתמחר את השירות בהתאם למאמץ האמיתי והנוחות שאת מציעה. סיכום עקרונות לקבלת החלטות עסקיות נכונות העקרונות המרכזיים שמציע אליעד לקבלת החלטות עסקיות, הם: קביעת מחיר לפי עלות - תועלת - לא לפי תחושות אישיות או השוואות לא רלוונטיות. החלטה על מיקום העסק לפי מה שמביא לך את הרווח המקסימלי במינימום מאמץ. תמחור גבוה יותר לשירות שניתן בבית הלקוח, כדי לפצות על המאמץ והזמן הנוספים. מתן אפשרות ללקוח לבחור בין מחיר זול יותר אצלך לבין מחיר גבוה ונוח בביתו. הערכה נכונה של שווי ... על פי הנוחות והמאמץ. אימון אישי לבעלי עסקים איך לתמחר את השירות שלך? החלטות מיקוד בעסק מכירת שירותים ובחירת מקום עבודה הערכת עלות תועלת בעסק איך לתמחר את עצמך ומהם השיקולים החשובים ביותר לעסק? המשתתפת שואלת אם על העסק שלה להיות מבוסס בבית או אם עליה לצאת לבתים של אנשים. אליעד מתחיל להסביר שהיא שואלת את השאלה לא ... שתהיה לה יותר תועלת. בהמשך, אליעד מדבר על איך לתמחר את השירותים בצורה נכונה. אם מישהו בא אלייך הביתה, יש לחשב את המחיר לפי הזמן והמאמץ שדרוש, ואם את נוסעת לבית הלקוח, יש להעלות את המחיר כדי לפצות על הזמן הנוסף והמאמץ הנדרש. אם הלקוח לא מסכים למחיר, ניתן להציע לו אפשרות לקבל את השירות בביתך במחיר נמוך יותר. דוגמת הזמנת תרופות דרך שליח מחזקת את ... להעניק ללקוחות. אימון אישי לבעלי עסקים איך לתמחר את השירות שלך החלטות מיקוד בעסק מכירת שירותים ובחירת מקום עבודה הערכת עלות תועלת בעסק מה התחלת להגיד? ש: יש לי התלבטות לגבי העסק שלי. אליעד: התלבטות לגבי העסק ... תועלת ביחס לעלות. עכשיו אלא מה שמראש את צריכה לתמחר את זה בהתאם, מה זה אומר מה הבנו מה זה אומר לגבייך? ש: משהו שפה הבעיה שלי. אליעד: כנראה שפה הבעיה שלך אז מה דיברנו אז מה הבעיה? ש: שאני עדיין לא. אליעד: שאת לא יודעת איך לתמחר את זה. ש: איך לתמחר את עצמי. אליעד: יפה זה מאוד פשוט יש כמה כסף את רוצה לקחת על עבודה מהבית זאת אומרת אם מישהו בא אלייך הביתה את לוקחת לו סכום x, בסדר אם את נוסעת אליו לבית שלו יש ...
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים איך נקבע מחיר ומה משפיע על המחיר במשא ומתן? המחיר של מוצר או שירות נקבע על ידי שני ... יותר, ולא בהכרח משום שהעלות גבוהה. הצגת הצעה מתחרה ניתן להראות שמוצר דומה נמכר במחיר נמוך יותר אצל ספק אחר. הפחתת המחיר בהתבסס על העלות האמיתית טענה שהמוכר יכול להוריד את המחיר משום שהעלות האמיתית נמוכה יותר ממה שהוא טוען. איך להצדיק מחיר גבוה? כדי להצדיק מחיר גבוה, אפשר להשתמש בכמה ... לשלם יותר? איך למכור מוצר יקר? איך לרכוש מוצר יקר? מה משפיע על עלות המוצר? איך נקבע מחיר של מוצר? הבנת המחיר בניהול משא ומתן במאמר זה נעמיק בהבנת הדינמיקות שמאחורי קביעת מחירים, כיצד מחיר נקבע, מדוע יש מוצרים יקרים יותר ואחרים זולים יותר, ומה ניתן לעשות אם רוצים למכור מוצר יקר או לקבל ... לדרוש הנחה. השימוש באסטרטגיות נכונות במשא ומתן יכול להוביל לעסקאות משתלמות יותר הן עבור מוכרים והן עבור קונים. איך לנהל משא ומתן על מחיר איך למכור מוצרים יקרים כיצד לתמחר מוצרים מה משפיע על עלות המוצר אסטרטגיות מכירה ושיווק איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לגרום למישהו לשלם יותר? איך למכור מוצר יקר? איך לרכוש מוצר יקר? למה מוצר יקר? למה מוצר זול? ויכוח על המחיר, יקר לי, התנגדויות מכירה, אסטרטגיות במשא ומתן, הצעת מחיר, תמחור מוצר, מוצרים זולים, מוצרים יקרים, למה מישהו זול? למה מישהו יקר? לקוח שאומר יקר לי, למה זה כזה יקר? למה זה כל כך ... המחיר של המוצר, איך נקבע מחיר של מוצר? 3 גורמים למחיר זול, 3 גורמים למחיר יקר, איך למכור מחיר יקר? איך לקנות במחיר זול? שיטות שכנוע, שיטות מכירה, יתרונות וחסרונות בתמחור יקר, תמחור זול, איך לתמחר מוצר? למה אני יותר יקר? למה אתה יותר יקר? איך לקבוע מחיר? איכות או מחיר, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר ביותר כסף? תמחור יקר, להעלות מחיר, להוריד מחיר, לקבוע מחיר, קביעת מחיר, הצעת מחיר זולה, הצעת מחיר יקרה, תחרות עסקית, מתחרים עסקיים, מתחרים זולים, מתחרים יקרים ...
כסף, אימון לכסף, איך להרוויח כסף? איך לעשות כסף? איך להתעשר? שיטה להרוויח כסף, לעשות הרבה כסף, להרוויח עוד כסף, כסף קל, להרוויח כסף בקלות, איך עושים כסף? שיטות לעשות כסף, הכנסה נוספת
כסף, אימון לכסף, איך להרוויח כסף? איך לעשות כסף? איך להתעשר? שיטה להרוויח כסף, לעשות הרבה כסף, להרוויח עוד כסף, כסף קל, להרוויח כסף בקלות, איך עושים כסף? שיטות לעשות כסף, הכנסה נוספת
... לדוגמה, אפשרות להעלות את התעריף: האדם צריך לשאול את עצמו האם הוא באמת בטוח שהוא יכול להעלות את המחירים ועדיין לשמור על מספר לקוחות מספיק גדול ... להגדיל את ההכנסה הכללית. אם האדם אינו בטוח, אליעד מציע שיבדוק זאת בפועל, למשל על ידי ניסוי של העלאת מחירים ללקוחות חדשים או לקבוצה קטנה של לקוחות קיימים. האדם יכול גם לבחור באופציה של העלאת מחיר תוך מתן הנחה ללקוחות קיימים אם הדבר הכרחי. מה עושים אם יש חסם ... איך להתגבר על חסמים כלכליים? איך להתמודד עם ספקות לגבי כסף? האם אפשר להרוויח כסף בקלות? איך להעלות מחירים בלי לאבד לקוחות? ...
מחירי הדירות, המחאה החברתית, איך להוריד את מחירי הנדלן? צדק חברתי, הורדת מחירי הנדלן, שיעור בכלכלה, היצע וביקוש, יוקר המחייה, פוליטיקה, משבר פוליטי, שיקולים פוליטיים, לחצים פוליטיים
מחירי הדירות, המחאה החברתית, איך להוריד את מחירי הנדלן? צדק חברתי, הורדת מחירי הנדלן, שיעור בכלכלה, היצע וביקוש, יוקר המחייה, פוליטיקה, משבר פוליטי, שיקולים פוליטיים, לחצים פוליטיים
... הדירות, המחאה החברתית, איך להוריד את מחירי הנדלן? צדק חברתי, הורדת מחירי הנדלן, שיעור בכלכלה, היצע וביקוש, יוקר המחייה, פוליטיקה, משבר פוליטי, שיקולים פוליטיים, לחצים פוליטיים איך באמת אפשר להוריד את מחירי הדירות? ... לאורך זמן. הדרך הישירה שאליעד מתאר מתחילה מהסוף להתחלה: מה רוצים להשיג, ומהי התוצאה המבוקשת? הוא נותן דוגמה ברורה לכך: אם כיום דירה עולה שני מיליון שח והמטרה להוריד את המחיר למיליון שקל, המשמעות הישירה היא שיהיו יותר דירות מאנשים שמעוניינים לקנות אותן. אם יש 100 אנשים שלכל אחד מהם מיליון שקלים ויש בשוק 200 דירות, ... האם למדינה יש אינטרס אמיתי להוריד את מחירי הדירות? אליעד מדגיש שהסיבה העיקרית לכך שהמדינה לא באמת פותרת את בעיית מחירי הדיור היא כי אין לה אינטרס אמיתי להוריד את המחירים. הורדת מחירי הדיור משמעותה הפסד כספי למדינה. הוא מסביר לדוגמה: אם המדינה תחליט להוזיל את מחירי הקרקעות, זה אומר שיהיה לה פחות כסף. אם יהיה לה פחות כסף, היא ... אחרים, כגון שירותים חברתיים או מימון של צרכים פוליטיים, למשל התקציבים שמועברים לסקטורים שונים כמו לדתיים או לקבוצות אחרות. מדוע המדינה נמנעת מלפעול באופן ישיר להורדת מחירי הדירות? אליעד מסביר שהמדינה פועלת תחת לחצים פוליטיים חזקים מסקטורים שונים. היא חוששת שאם תוריד מחירים באופן משמעותי על ידי הגדלת ההיצע, היא תאבד תמיכה פוליטית מכיוון שהכסף שהיא תפסיד יגרום לה לפגיעה בסקטורים אחרים. הוא נותן דוגמה ספציפית: אם המדינה תוריד את המחירים על ידי הורדת מחירי הקרקעות, ייווצר חור תקציבי. כדי לסגור אותו, היא תצטרך לקחת כסף מסקטור אחר, כמו למשל מהתקציבים שמיועדים לדתיים. אז המדינה מחשבת מאיזה צד יש לה ... המחיר רק תקנה ממני, אין אני אתן לך הנחה רק תקנה ממני, אין בעיה הדירה בחצי מחיר רק תקנה. בסוף זה נקרא עניין של היצע וביקוש עכשיו. ש: רגע גם אם יהיה אחד הוא ירצה להוריד את המחיר, גם אם יהיה אחד ויש לו אלף דירות בעלים אחד על האלף גם יוריד מכירות. אליעד: לא. ש: למה? אליעד: כי הוא יכול להגיד להם אין בעיה אני לא מוריד את ... לא משנה איך עכשיו יסובבו את זה, יסובבו את זה מפה יסובבו את זה מפה בסוף המחיר יעלה בכל מקרה. ואם יש מאה אלף דירות ומאה אלף קונים המחיר יישאר אותו דבר בסוף כדי להוריד את המחירים צריך להגדיל את היצע על הביקוש ואין פתרון אחר אז למה לא עושים את זה, תשאל אז אם רוצים להוריד את המחיר אז למה באמת לא עושים את זה, למה לא בונים ובונים עד שהמחיר ירד, למה כי לא באמת רוצים להוריד את המחיר. ש: כי זה הרבה כסף. אליעד: לא כי זה על חשבון משהו אחר, כי להוריד את מחירי הדירות זה על חשבון המדינה אבל איך המדינה יכולה להוריד את מחירי הדירות ...
פוליטיקה, ראש הממשלה, שר האוצר, שיעור בכלכלה, מחאת מחירי הדיור, יוקר המחייה, גארי יורופסקי, המחאה החברתית, מחדל הסופה, מחדל השלג, האיום האיראני, הגרעין האיראני, הסכם השלום
... המחיר יישאר 10 שקלים. אבל אם הציבור לא יהיה מוכן לשלם את המחיר הזה, בעלי בתי הקפה ייאלצו להוריד את המחירים. אותו מנגנון בדיוק קורה במחירי הדיור ובמחירים של כל מוצר אחר: אם לא תהיה נכונות מצד ...
פוליטיקה, למי להצביע בבחירות? איך לדעת למי להצביע? איך לבדוק פוליטיקה? למי להאמין בפוליטיקה? ביבי נתניהו, יאיר לפיד, משה כחלון, הורדת מחירי הדיור, יוקר המחייה, צדק חברתי
פוליטיקה, למי להצביע בבחירות? איך לדעת למי להצביע? איך לבדוק פוליטיקה? למי להאמין בפוליטיקה? ביבי נתניהו, יאיר לפיד, משה כחלון, הורדת מחירי הדיור, יוקר המחייה, צדק חברתי
... בבחירות? איך לדעת למי להצביע? איך לבדוק פוליטיקה? למי להאמין בפוליטיקה? ביבי נתניהו, יאיר לפיד, משה כחלון, הורדת מחירי הדיור, יוקר המחייה, צדק חברתי איך להחליט למי להצביע בבחירות לפי אליעד ... בדיוק אתה מתכנן לממש את ההבטחות שלך הפעם? מה השתנה בין הפעמים הקודמות לבין הפעם הנוכחית? אליעד נותן דוגמה על הורדת מחירי הדיור: אם פוליטיקאי מבטיח להוריד את המחירים, יש לשאול אותו מדוע המחירים לא ירדו עד עכשיו, מה הוא מתכוון לעשות אחרת, ...
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
... שלפעמים ייתכן והמוכר ישתמש בשיטות אלו לא מתוך רצון אמיתי לטובתו של הלקוח, אלא כדי להוריד את ההגנות שלו ולהוביל אותו לרכוש מוצר. לדוגמה, ייתכן שמישהו יתן ללקוח יחס חמים וינסה להוריד את המחירים באופן זמני, אך למעשה המחירים הללו יעלו שוב במהרה. לכן, חשוב להיות ערניים ולהבדיל בין ... שלפעמים ייתכן והמוכר ישתמש בשיטות אלו לא מתוך רצון אמיתי לטובתו של הלקוח, אלא כדי להוריד את ההגנות שלו ולהוביל אותו לרכוש מוצר. לדוגמה, ייתכן שמישהו יתן ללקוח יחס חמים וינסה להוריד את המחירים באופן זמני, אך למעשה המחירים הללו יעלו שוב במהרה. לכן, חשוב להיות ערניים ולהבדיל בין ...
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
... בעצמו העלה קודם את המחירים הללו ב - 100 אחוזים ורק לאחר מכן הוריד אותם ב - 10 אחוזים. בפועל, הלקוח או הבוחר מקבל את המסר המניפולטיבי של הורדת מחירים, מבלי לשים לב להקשר השלילי של הפעולה המקורית. עוד דוגמה שמביא אליעד היא אדם שגונב כסף ממישהו, נותן לו לאחר מכן צדקה מאותו הכסף הגנוב, ואז מציג זאת כהטבה: תראה, נתתי לך צדקה. ...
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
... מכירות מתמודדים איתם הוא תחושת אי - נוחות במכירת מוצרים שהם תופסים כיקרים מדי. כאשר איש המכירות אינו אחראי על קביעת המחיר, הוא מוצא את עצמו במצב שבו עליו למכור מוצר שהוא עצמו חושב שמתומחר באופן גבוה מדי. מצב זה מעורר אצל איש המכירות תחושת אי - ... יקרים, במיוחד כשהם מרגישים שהמוצר מתומחר גבוה מדי ביחס לערכו. הקושי גובר כאשר איש המכירות אינו בעל השליטה על קביעת המחיר והוא מתמודד עם תחושה שהוא מרמה את הלקוח. מדוע איש מכירות מרגיש שהמוצר יקר מדי? לעיתים, התחושה שהמוצר יקר נובעת מהפער שבין ... הפער הגדול. אך למעשה, מחיר המוצר אינו נקבע רק על פי עלות הייצור אלא בהתאם לערך שהוא מספק ללקוח. מהו המדד הנכון לקביעת מחיר המוצר? - מחיר המוצר צריך להיבחן ביחס לתועלת שהלקוח מקבל ממנו ולא ביחס לעלות הייצור. - מוצר נחשב יקר רק אם הלקוח יכול להשיג ... שלפעמים איש המכירות קשה לו למכור את המוצר משום שהוא חושב שהמוצר יקר מדי. בן אדם עובד שכיר באיזה מקום הוא לא יכול לקבוע את המחיר של המוצר, הוא מוכר את המוצר וקשה לו למכור את המוצר כי הוא חושב שזה מוצר יקר מדי. הרבה פעמים זה קורה ושהשאלה היא בעצם איך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: קביעת מחיר, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: קביעת מחיר, איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן שיווקי, מאמן אישי להפרעות קשב, אימון אישי למנהלים בנושאי קביעת מחיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 08:55:54 - wesi1