אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע לקוח לאהוב אותך ✔להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה
והפעם נסביר, כי כאשר מנהלים משא ומתן ורוצים לגרום ללקוח לסגור עסקה, אז צריכים לזכור כי ברמת העיקרון אנשים מעדיפים לפעול מתוך אהבה ולא מתוך פחד. דהיינו, שהרבה יותר קל לבן אדם לתת את כל מה שיש לו, עבור מישהו שהוא אוהב, מאשר לתת את כל מה שיש לו, למחבל שהוא מפחד ממנו. כי האדם רוצה להרגיש טוב, והאדם בדרך כלל מעדיף לפעול מתוך מקום של אהבה ולא של פחד.

וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור למישהו משהו, צריכים לחשוב על חוויית הלקוח בתהליך המכירה. דהיינו, האם הלקוח מקבל מאיתנו דרייב חיובי לסגור עסקה, כי ככה יהיה לו יותר טוב, או שכדאי לו לסגור עסקה, כי אם לא, אז יהיה לו יותר רע.

דהיינו, שיש הרבה פעמים שמנהל המכירות מנסה לשכנע את הלקוח לקנות, על ידי זה שהוא יוצר תחושות רעות אצל הלקוח, מה יקרה אם הוא לא ירכוש את המוצר. לדוגמה, איש המכירות מעביר ללקוח מסר שאסור ללקוח להתלבט, כי זה פוגע בזמן של איש המכירות. ושהלקוח גורם נזק לאיש המכירות, אם הוא לא ירכוש את המוצר. ואז מנסים לגרום ללקוח לרכוש, גם בגלל שלא נעים לו מהמוכר.

או לדוגמה שגורמים ללקוח לחתום על איזה מסמך ועל איזו בקשת רכישה כלשהי, עם איזה קנס כלשהו, שהלקוח יקבל, אם הוא לא יחתום על העסקה באופן מלא. שאז ללקוח יש סנקציה, של מה יקרה אם הוא לא יחתום על העסקה. שגם אז, הדרייב של הלקוח לחתום, הוא בגלל פחד מהקנס שהוא יקבל אם הוא לא יחתום על העסקה.

או לדוגמה שמכניסים ללקוח כל מיני שיקולים של משא ומתן בחוסר תום לב, במובן שאומרים ללקוח שאסור לו לנהל משא ומתן בצורה הזאת, ושאם הוא לא יסגור עסקה, אז הוא חשוף לתביעה בגין ניהול משא ומתן בחוסר תום לב וכיו"ב.

ובמהות, מנסים לגרום ללקוח להרגיש רע, מכך שהוא לא יסגור עסקה. במילים אחרות משדרים למוח של הלקוח, שהוא חייב לסגור עסקה, כי אם לא, אז יקרה דבר רע, שאינו עצם איבוד העסקה הטובה על ידי הלקוח.

ואני אסביר: בעיקרון הלקוח אמור לרצות לרכוש את המוצר, כדי שלא יהיה לו רע בלי המוצר וכדי שיהיה לו טוב עם המוצר. דהיינו, הלקוח אמור להבין, שעם המוצר הזה יהיה לו טוב ובלי המוצר הזה יהיה לו רע, כי אין לו את הטוב שהמוצר הזה יביא לו.

דהיינו, זה בסדר שהלקוח יבין שבלי המוצר יהיה לו רע. אבל הלקוח צריך להבין, שאם הוא לא ירכוש את המוצר, אז יהיה לו רע, מעצם זה שלא יהיה לו את המוצר, כי הוא יאבד את הטוב של המוצר. אבל לא צריך שהלקוח יחשוב שאם הוא לא יסגור עסקה, אז הוא...
שאלה מכירות רצון למכור לאהוב רק אותך להרגיש רע פחדים יש יוצא מן הכלל תיעדוף לומר ללקוח אויב fomo fomo בתהליך מכירה fomo של לקוח fomo של לקוחות win win situation אהבה איך לא לשכנע איך לא לשכנע לקוח איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לסגור עסקה איך להפחיד את הלקוח איך לנהל משא ומתן איך לסגור עסקה איך לסגור עסקה טובה איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות בקשת רכישה החמצה הלקוח הלקוח שלך הפחדה הפחדה בתהליך מכירה הפחדה כשיטת מכירה הרגשה חוויית הלקוח חוויית הלקוח בתהליך המכירה חוויית לקוח חוסר תום לב חרדת החמצה לא לשכנע לאהוב לאהוב אותי לאהוב אותך לאהוב רק אותי לאהוב רק אותך לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לאהוב לגרום ללקוח לאהוב אותך לגרום ללקוח לסגור עסקה לגרום ללקוחות להפחיד להפחיד את הלקוח להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה להתאהב בי להתאהב בך להתאהב רק בי להתאהב רק בך לנהל לנהל משא ומתן לסגור לסגור עסקאות לסגור עסקה לסגור עסקה טובה לסגור עסקה מתוך פחד לקוח לקוחות לרצות אותי לרצות אותך לרצות רק אותי לרצות רק אותך לשכנע לשכנע את הלקוח לסגור עסקה לשכנע לקוח לשכנע לקוח לאהוב לשכנע לקוח לאהוב אותך לשכנע לקוחות מכירה מנהל משא ומתן משא ומתן בחוסר תום לב מתוך חרדה מתוך פחד ניהול ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן בחוסר תום לב סגירת עסקאות סגירת עסקה עסק עסקה עסקה טובה עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל עסקה מתוך פחד עסקים פחד פחד מהחמצה פחד מהחמצה בתהליך מכירה פחד מהחמצה כשיטת מכירה פחד של לקוח פחד של לקוח לסגור עסקה פחדים רגש רגשות שיטות מכירה שיטת מכירה שיטת מכירות שכנוע תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים תחושה תחושות
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
... חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים למה אנשים יעדיפו לקנות דווקא ... דווקא ממך, גם כשהמחיר גבוה יותר, ואפילו כשהמוצר פחות מושלם. זהו המפתח להצלחה ארוכת טווח בעסקים ובמכירות. איך להתחבר עם הלקוח? איך לגרום ללקוח לאהוב אותך? איך להפוך לקוח לחבר? איך ליצור קשר אישי עם הלקוח? האם כדאי לעבוד עם חברים? האם יחסים אישיים חשובים במכירה? איך למכור ... אתה יוצר איתו קשר בינאישי אמיתי. ככל שתבין שהלקוח קונה תחושה טובה, כך תוכל למכור לו יותר ולשפר את עסקיך. איך להתחבר עם הלקוח? איך לגרום ללקוח לאהוב אותך? איך להפוך לקוח לחבר? איך ליצור קשר אישי עם הלקוח? האם כדאי לעבוד עם חברים? האם יחסים אישיים חשובים במכירה? איך למכור ...
טיימינג של שכנוע / תזמון של שכנוע - איך לא לשכנע מהר מידי? מהו הזמן הנכון לשכנע מישהו במשהו? מתי אנחנו רוצים שמישהו יסכים איתנו? איזה נזק יכול להיגרם אם מישהו יסכים איתנו בצורה חלקית מוקדם מידי ומהר מידי? איך לפעמים מישהו עלול לא להסכים איתנו, בגלל שהוא הסכים איתנו מוקדם מידי? מה צריך לוודא, לפני שאנחנו גורמים למישהו לחשוב משהו? טעויות בשכנוע, שכנוע מוקדם מידי, שכנוע מהר מידי, שכנוע עקיף
... של שכנוע תזמון של שכנוע - איך לא לשכנע מהר מידי? מהו הזמן הנכון לשכנע מישהו במשהו? מתי אנחנו רוצים שמישהו יסכים איתנו? איזה נזק יכול להיגרם אם מישהו ... לפני שאנחנו גורמים למישהו לחשוב משהו? טעויות בשכנוע, שכנוע מוקדם מידי, שכנוע מהר מידי, שכנוע עקיף וכאן אבאר עוד עיקרון חשוב ביותר בנושא של שכנוע ושינוי עמדות, והוא העיקרון של הטיימינג של השכנוע. כי אנשים בטעות חושבים, שאם אנחנו רוצים לשכנע מישהו שיחשוב משהו, אז העיקר הוא שהוא יחשוב כמה שיותר מהר את מה שאנחנו רוצים שהוא ... שזה עלול לגרום יותר נזק מתועלת. וכך גם בנושא של שכנוע. לדוגמה, נניח שאנחנו רוצים לגרום למישהו לחשוב שהוא צריך להפסיק לקחת סמים. ונניח שהמחשבה ... במידה ומדובר בישויות זהות וכולי. אבל בתהליך של שכנוע, לפעמים מישהו מסכים למה שאנחנו אומרים, קצת ואחר כך עוד קצת וכולי. ואז ישנם מצבים, שאם ... המון דוגמאות נוספות. וכל הרעיון הזה של תזמון של שכנוע ושל טיימינג של שכנוע, רלוונטי עוד יותר במקרים שבהם עושים למישהו שכנוע עקיף, שבו הוא בצורה מדורגת לאט לאט מתחיל לחשוב את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב. שאז צריך ...
שיטת המקל והגזר, טעויות בשכנוע, איך לא לשכנע? יתרון גדול מידי, חיסרון גדול מידי, שכנוע שגוי, איך לשכנע את עצמך? לא רוצה זוגיות, לא מצליח להתאהב, לא מצליח לאהוב, רוצה את מי שלא רוצה אותי
שיטת המקל והגזר, טעויות בשכנוע, איך לא לשכנע? יתרון גדול מידי, חיסרון גדול מידי, שכנוע שגוי, איך לשכנע את עצמך? לא רוצה זוגיות, לא מצליח להתאהב, לא מצליח לאהוב, רוצה את מי שלא רוצה אותי
... המקל והגזר, טעויות בשכנוע, איך לא לשכנע? יתרון גדול מידי, חיסרון גדול מידי, שכנוע שגוי, איך לשכנע את עצמך? לא רוצה זוגיות, לא מצליח להתאהב, לא מצליח לאהוב, רוצה את מי שלא רוצה אותי מהי שיטת המקל והגזר ואיך היא עלולה להיכשל? שיטת המקל והגזר היא טכניקה מוכרת של שכנוע, המבוססת על הרעיון שאפשר להניע אדם לפעולה או להימנע מפעולה בעזרת שימוש ... מדי, הכבל עלול להיקרע והמשיכה לא תתבצע. באותו אופן, הבטחה גדולה מדי עלולה לגרום לשבירת הכבל הנפשי, ולחוסר פעולה מוחלט מצד האדם אותו ניסית לשכנע. מדוע אנשים מתקשים להתאהב או למצוא זוגיות? אליעד כהן מציג שני ... עד כדי כך שהוא אינו מאמין שאף אדם יוכל באמת לספק לו פתרון או נחמה לחסרונותיו. במצב זה, גם אם יהיה בזוגיות, הוא לא יצליח ליהנות ממנה כי הוא משוכנע שהמצב לא ישתפר משמעותית, ולכן מראש הוא לא מנסה להתאהב או למצוא קשר. ... משתמש בדוגמה נוספת של תחרות כוכב נולד, שבה אדם מפחד לנצח כי לאחר הניצחון ירגיש ריקנות או אכזבה מכך שהחלום שהגשים לא סיפק אותו כמו שחשב. איך לשכנע את עצמך נכון? לפי אליעד, כאשר רוצים לשכנע את עצמך או אחרים לפעול, צריך להיזהר מליצור איום גדול מדי או תגמול ... לאדם להרגיש שאין לו שליטה או שאין לו למה לשאוף. שימוש נכון בשיטה מתונה ייצור תחושה של מטרה ברת השגה ולא מוחלטת, וכך יהיה סיכוי גבוה יותר לשכנוע יעיל ואפקטיבי. אליעד מדגיש את הצורך באיזון: להימנע מאיום מוגזם שעלול לגרום להתמרדות, ומתגמול מוגזם שעלול לגרום לאיבוד עניין. המטרה היא תמיד לשמור על תחושת שליטה אצל האדם שמשכנעים , על מנת שיוכל להמשיך ולהרגיש שהפעולה או אי - הפעולה נתונה בידיו, ולכן ירצה לפעול בדרך הרצויה לנו. איך לשכנע את עצמך? מהן הטעויות בשכנוע? למה אני לא מצליח להתאהב? איך להשתמש נכון בשיטת המקל והגזר? מה קורה ...
פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה, מסר סמוי שגוי, שכנוע לא טוב
פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה, מסר סמוי שגוי, שכנוע לא טוב
... הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה, מסר סמוי שגוי, שכנוע לא טוב מדוע קמפיין פרשת הבקבוקים נגד נתניהו נכשל בשכנוע? הקמפיין שהתמקד בפרשת הבקבוקים של אשת ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, היה ניסיון להשפיע על דעת הציבור כך שלא יצביע לנתניהו. אלא שאליעד כהן מסביר בהרצאתו שהקמפיין נכשל ולא היה אפקטיבי מבחינת שכנוע הציבור. הוא מסביר לעומק מה הייתה מטרת הקמפיין המקורית, היכן הייתה הטעות העיקרית שלו, ומדוע דווקא המסר שהיה אמור לשכנע גרם לתוצאה הפוכה. מה הייתה הטעות המרכזית במסר השכנועי של הקמפיין? לדברי אליעד כהן, הטעות המרכזית בקמפיין פרשת הבקבוקים הייתה שהמסר המרכזי לא הובן על ידי הציבור. המסר שהקמפיין ניסה להעביר לא היה שמדובר בסכום קטן של ... התכוון להמחיש לאזרחים שנתניהו ומשפחתו נהנים על חשבונם, עד לרמה שבה אפילו סכומים קטנים כמו החזרת בקבוקים, שגם אדם מן השורה לא תמיד מתעסק בהם, הפכו למקור של תאוות בצע. הטעות הייתה שלא הצליחו להסביר את המסר באופן ברור לציבור הרחב, וכך נוצר רושם שגוי כאילו כל ההתעסקות הייתה סביב 4,000 שקלים בלבד. הציבור פירש את המסר כפשוטו, ובמקום להבין שיש כאן אמירה על חמדנות כללית ונהנתנות, הם חשבו שמדובר בזוטות ובסכום כסף זניח. זה גרם לרבים ... הקטן. הקמפיין היה צריך להבהיר לציבור שהבקבוקים הם רק סימפטום לחמדנות הכללית של המשפחה, ובעצם לומר משהו כמו: תראו איך ראש הממשלה ומשפחתו מתנהלים על חשבונכם, תראו כמה הם חושבים קודם על עצמם, אפילו בדברים הכי קטנים. כך הציבור היה מבין שיש כאן דפוס רחב של ניצול המשאבים הציבוריים ולא סתם התעסקות ב - 4,000 שקלים. לדבריו, כאשר הקמפיין הוצג רק בהקשר של הכסף הקטן מהבקבוקים, הציבור התקומם ולא הבין את המסר הרחב. הם הגיבו באופן של: מה אכפת לי מכמה שקלים של ... בהקבלה) שבורה ומקולקלת תחת שלטונו של נתניהו. מהי המניפולציה שאליעד כהן מזהה בתגובת נתניהו? אליעד כהן מציין שנתניהו עצמו השתמש בטעות השכנוע של הקמפיין כמניפולציה נגדית. נתניהו אמר לציבור: תראו איך מנסים להפיל אותי בגלל כמה אלפי שקלים של בקבוקים. הציבור השתכנע שההתנכלות לא הוגנת, וכך נתניהו בעצם ניצל את הכישלון של מתנגדיו כדי לחזק את התמיכה בו. המניפולציה הזאת עובדת כך: אם מנסים לשכנע אדם לא לבצע פעולה מסוימת (כמו להצביע לביבי) מהסיבה הלא נכונה, אז ברגע שהוא מזהה שזו סיבה לא טובה או לא רצינית, הוא מתעלם מכל שאר הסיבות החשובות באמת שהיו יכולות לשכנע אותו. כלומר, דווקא כשהציבור השתכנע שהבקבוקים הם לא סיבה מספיק טובה לא להצביע לנתניהו, הוא שכח את כל הסיבות הרציניות האחרות, וכך נוצר האפקט ההפוך. מה המסקנה העיקרית שאליעד כהן מציג לגבי שכנוע? המסקנה שאליעד כהן מציג היא שכשמעבירים מסר שכנועי, חייבים לוודא שהמסר ברור וישיר, ושלא ניתן לפרש אותו באופן מוטעה. ככל שהמסר מתוחכם או מורכב מדי, הוא עלול להיות מובן בצורה הפוכה לגמרי. הסיכון הוא גדול במיוחד ... את התחכום, ובמקום לקבל את המסר שרוצים להעביר לו, הוא מבין את ההיפך בדיוק, וכך משיגים את התוצאה ההפוכה מזו שרצו. אליעד כהן מסכם כי המסר השכנועי צריך להיות ברור, ישיר וחד - משמעי. ככל שמסר השכנוע מתוחכם מדי או לא ברור מספיק, הוא עלול להוביל לכישלון מוחלט, ואף לחזק את העמדה המנוגדת. מדוע הקמפיין נגד נתניהו נכשל? איך לשכנע נכון? מהי פרשת הבקבוקים של נתניהו? מה הטעויות הנפוצות בשכנוע? מהי מניפולציה שגויה בשכנוע?
איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שכנוע לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע
איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שכנוע לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע
... להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שכנוע לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע איך להשפיע על אנשים בלי ... כהן מתייחס אליהן היא כיצד אפשר להשפיע על אנשים בצורה נכונה, ומהן הטעויות הנפוצות שגורמות לשכנוע להפוך לקונפליקט. אנשים רבים מנסים לשכנע אחרים בצורת כפייה, כלומר, על ידי יצירת התנגדות מוחלטת למה שהאדם האחר רוצה. אליעד מסביר ששכנוע כזה הוא לא נכון, כי כאשר ... רוצה, נוצר אצלו קונפליקט פנימי, וזה מגדיל את הסיכוי שהוא יתנגד בצורה חריפה יותר וידחה את השכנוע. כיצד לתת לאדם אפשרות בחירה בשכנוע? אליעד מציע שיטה אחרת, שבה ... לא יוצרים קונפליקט פנימי, והאדם יכול לשקול את החלטתו בצורה רגועה יותר. מתי עדיף לא לנסות לשכנע? יש מצבים שבהם עדיף לא לנסות לשכנע כלל. אליעד נותן דוגמה ... מאבק חלקי עלול להחמיר את המצב ולגרום לפגיעה חמורה יותר. אליעד משתמש בדוגמה זו כדי להמחיש ששכנוע חלקי, שלא מצליח לנטרל את ההתנגדות של האדם השני במלואה, עלול לגרום יותר נזק מתועלת. כלומר, או שתשכנע באופן מושלם או שעדיף להימנע מלנסות לשכנע בכלל. איך לדעת אם באמת ... לו, הוא יכול להינזק או אפילו למות. כלומר, רחמים בלי שכל יכולים להזיק יותר מאשר להועיל. האם שכנוע אגרסיבי יכול להצליח? אליעד מדגיש ששכנוע אגרסיבי יכול להצליח רק אם יש לך שליטה מלאה במצב, כמו אדם שיכול לנטרל תוקף במאה אחוז. אך בדרך כלל, שכנוע אגרסיבי יוביל לתוצאות הפוכות מהרצוי. אנשים אינם אוהבים שמכריחים אותם, וככל שאתה מנסה לשכנע בכוח רב יותר, ההתנגדות עולה בהתאם. לכן השכנוע הנכון הוא כזה שמשאיר את הצד ... איתך, זה ייצור אצלו תחושת כפייה שתוביל אותו להתנגדות גדולה יותר. לכן הדרך הטובה ביותר לשכנע היא דווקא להראות לאדם ... איך להתמודד נכון עם קונפליקט פנימי? אליעד מחדד שלפעמים אנשים נמצאים בקונפליקט פנימי כי הם משוכנעים שחובה לפעול בצורה מסוימת. ... לו לחלוטין, זה משחרר אותו מהקונפליקט ומאפשר לו להחליט בצורה טובה יותר. כלומר, הדרך הנכונה לשכנע מישהו שיש לו אפשרויות ... להראות לו שאין שום דבר שהוא באמת חייב לעשות, וכך לשחרר אותו מהלחץ ומהקונפליקט הפנימי. איך לשכנע בלי כפייה? איך לפתור קונפליקט פנימי? שיטות שכנוע יעילות מתי לא לנסות לשכנע? איך להשפיע על אנשים ...
אומנות ההפחדה, אומנות השכנוע, מלחמה בטרור, איומי החמאס, איומי הטרור, יצירת פחד, יצירת בהלה, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, איך להפחיד אנשים? איך עובד הפחד?
אומנות ההפחדה, אומנות השכנוע, מלחמה בטרור, איומי החמאס, איומי הטרור, יצירת פחד, יצירת בהלה, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, איך להפחיד אנשים? איך עובד הפחד?
... ההפחדה, אומנות השכנוע, מלחמה בטרור, איומי החמאס, איומי הטרור, יצירת פחד, יצירת בהלה, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, איך להפחיד אנשים? איך עובד הפחד? האם עדיף להפחיד באמצעות אי ודאות או באמצעות דיוק בזמן? אליעד כהן מסביר לעומק את אומנות ההפחדה דרך דוגמה אקטואלית ופשוטה: אם ארגון טרור כמו חמאס רוצה להפחיד את הציבור בישראל, האם עדיף לו להודיע מראש על שעת ירי מדויקת (למשל אנחנו נירה עליכם ... מצד אחד, אם החמאס יגידו מראש את השעה המדויקת, הדבר עלול להפחיד פחות, כי האנשים יכולים להתכונן מראש, להיכנס למקלטים, ולהתמודד טוב יותר עם האיום. ... או שאינם יכולים להתכונן כראוי, דווקא ההודעה מראש על השעה יכולה להפחיד יותר, כיוון שהיא יוצרת ציפייה דרוכה ולחץ פסיכולוגי. מתי כדאי לארגוני טרור להודיע ... גדולים יותר. מה ההבדל בין יותר גדול לגדול יותר וכיצד זה קשור להפחדה? אליעד ממשיך ומנתח לעומק גם את אומנות השכנוע וההשפעה דרך שימוש מדויק בשפה. הוא מדגים איך שינוי בסדר המילים במשפט יכול ליצור ... של השומע יכולה להשתנות באופן מהותי. הוא מסביר שבעולם הפרסום והשכנוע, מילה אחת, סדר מילים או אפילו הטון שבו הדברים נאמרים יכולים לשנות לחלוטין את ההשפעה של המסר על האדם ששומע אותו. הוא מקשר זאת לעולם ההפחדה והטרור - גם במקרים כאלה, צורת הניסוח המדויקת יכולה ליצור תחושות שונות של פחד או ... כאשר המשמעות הכללית של המשפט נשארת דומה. לדבריו, אם המטרה היא לשכנע אדם שהמציאות עומדת לפגוע בו או לפעול בניגוד לרצונו, עדיף להשתמש בצורה הלשונית ... יוכל לעשות דבר כדי למנוע את מה שעתיד לקרות. מה הקשר בין ספק והפחדה? אליעד גם מסביר בצורה יסודית את הקשר בין הטלת ספק לבין יצירת פחד. כשאומרים לאדם ... אפקטיבי, חייבת להיות תחושה חזקה של אמינות - האדם שמאיים צריך לשכנע את הצד השני שהאיום הוא מוחלט וודאי, ושהספק היחיד שנשאר הוא חוסר יכולתו של ... חוסר האונים של האדם מול המציאות - היא המהות האמיתית של אומנות ההפחדה. מהי אומנות ההפחדה וכיצד היא פועלת על האדם? לבסוף, אליעד כהן מסביר את העיקרון המרכזי של אומנות ההפחדה - ליצור מצב שבו האדם בטוח שמציאות שלילית עומדת להתרחש כנגד רצונו, ואין בידיו שום ... יותר. בכך הוא מסכם את הרעיון המרכזי של ההרצאה: אומנות ההפחדה מבוססת על שליטה פסיכולוגית, ודורשת להבין היטב את האופן שבו האדם מפרש את המציאות ... הפתעה? מה משפיע על תחושת הפחד? סדר מילים והשפעה פסיכולוגית איך לשכנע באמצעות פחד? מה ההבדל בין יותר גדול לגדול יותר? כיצד ארגוני טרור מפחידים? ...
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
... בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב? איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות? קיימות שתי גישות עיקריות להתמודדות עם לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות. הגישה הראשונה אומרת שכדי להצליח בחיים ובעסקים, עלינו להימנע ככל האפשר מלקוחות לא טובים ומעסקאות בעייתיות, מאחר והם יוצרים כאבי ראש, בעיות והפסדים. לפי גישה זו, עסק מצליח הוא עסק שיודע לזהות מראש לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות, ולהימנע מהם בצורה מוחלטת. הגישה השנייה שאליעד מציג היא גישה יצירתית יותר, שאינה מתבססת על בריחה מלקוחות או עסקאות שנראות בעייתיות במבט ראשון, אלא מחפשת איך להפוך אותן לעסקאות משתלמות. כלומר, במקום להגיד מיד: זה לקוח בעייתי, העסקה לא כדאית, לא נכנס לזה, מומלץ לעצור ולשאול: איך אפשר להפוך דווקא את העסקה הזאת לעסקה טובה, כך שהלקוח יהיה מרוצה וגם אני ארוויח? האם תמיד צריך לסמוך על האינטואיציה שלנו ב
קורונה ופאניקה, איך לא לפחד מהקורונה? האם הגיוני להיות בפאניקה מהקורונה? למי יש אינטרס להפחיד מהקורונה? האם הפאניקה מהקורונה מוצדקת? היפוכונדריה, פחד ממחלות, איך שולטים באנשים באמצעות פחד מהקורונה? חרדת קורונה
קורונה ופאניקה, איך לא לפחד מהקורונה? האם הגיוני להיות בפאניקה מהקורונה? למי יש אינטרס להפחיד מהקורונה? האם הפאניקה מהקורונה מוצדקת? היפוכונדריה, פחד ממחלות, איך שולטים באנשים באמצעות פחד מהקורונה? חרדת קורונה
... מהקורונה? למי יש אינטרס להפחיד מהקורונה? האם הפאניקה מהקורונה מוצדקת? היפוכונדריה, פחד ממחלות, איך שולטים באנשים באמצעות פחד מהקורונה? חרדת קורונה האם הפאניקה מהקורונה באמת מוצדקת? אליעד כהן מסביר כי כדי ... אלוהים שלט באנשים - באמצעות הפחדה של עונשים, כמו אם תאכל מעץ הדעת, תמות, אם לא תקבל את התורה, פה תהיה קבורתכם. גם הורים מפחידים את ילדיהם: אם לא תעשה כך וכך, יהיו השלכות. לדעתו, בלתי אפשרי לשלוט באנשים מבלי ... פחד, שיטות לשלוט באנשים, להפחיד אנשים כדי לשלוט בהם, הפחדה ושליטה באנשים, האם הגיוני לפחד מהקורונה? האם הגיוני לפחד ממשהו? איך להתמודד עם פחד מהקורונה? איך לא לפחד ממחלת הקורונה? איך לא לפחד משפעת הקורונה? מה הסיכוי למות מקורונה? מה ...
עלות אלטרנטיבית, איך לעשות כמה שיותר כסף? עסקאות טובות, מתי לוותר על עסקה טובה? מתי למכור בהפסד? מתי לוותר על רווח עתידי? הפסד אלטרנטיבי, קבלת החלטות מצויינות, טעויות של מנהלים טובים, האויב של הטוב הוא הטוב ביותר, מצויינות בעסקים
עלות אלטרנטיבית, איך לעשות כמה שיותר כסף? עסקאות טובות, מתי לוותר על עסקה טובה? מתי למכור בהפסד? מתי לוותר על רווח עתידי? הפסד אלטרנטיבי, קבלת החלטות מצויינות, טעויות של מנהלים טובים, האויב של הטוב הוא הטוב ביותר, מצויינות בעסקים
... אלטרנטיבית, איך לעשות כמה שיותר כסף? עסקאות טובות, מתי לוותר על עסקה טובה? מתי למכור בהפסד? מתי לוותר על רווח עתידי? הפסד אלטרנטיבי, קבלת החלטות מצויינות, טעויות של מנהלים טובים, האויב של הטוב הוא הטוב ביותר, מצויינות בעסקים מהי עלות אלטרנטיבית וכיצד היא משפיעה על החלטות פיננסיות? ההחלטה האם למכור מנייה או להשקיע במקום אחר כרוכה בהבנה ... מה מסתבר כי המנייה צפויה להניב רווחים של 1000%, עדיין ייתכן שיהיה נכון למכור אותה בהפסד כדי להשקיע במניה אחרת שיכולה להניב יותר. הגיוניות העסקה: ויתור על עסקה טובה לטובת מצוינות העיקרון שמוביל את המחשבה הכלכלית כאן הוא שוויתור על עסקאות טובות לטובת עסקאות מצוינות עשוי להיות הדרך הנכונה. אליעד מדגים זאת בעסקאות בהן יש לך מוצר שאתה יכול למכור במחיר מסוים, אך קיימת הזדמנות למכור אותו במחיר נמוך יותר לטובת השקעה שתניב רווח גבוה יותר בעתיד. ההשפעה של זמן ומאמץ על ההחלטות עוד נקודה חשוב היא הבדיקה האם כדאי להשקיע זמן ומאמץ בעסקה מסוימת או לסיים אותה מהר ולהעביר את המשאבים למקום אחר. כאשר זמן ומאמץ צריכים להיות משקעים גם בהחלטות פיננסיות, לעיתים יהיה עדיף לבצע עסקה קטנה אך מהירה מאשר עסקה שמצריכה משאבים רבים. החשיבה במיקרו מול המקרו ההבחנה בין חשיבה במיקרו לבין חשיבה במקרו משמעותית מאוד בתכנון הכלכלי. המיקרו מתמקד במקסום הרווח בעסקה בודדת, בעוד שהמקרו עוסק בהשגת הרווח הכללי ביותר מתוך מספר עסקאות אפשריות. אליעד מציין כי התמקדות מדי בפרטי עסקה בודדת עלולה להביא לאיבוד הזדמנויות רווחיות יותר, לכן חשוב לאזן ולתכנן את כל המהלכים הפיננסיים בצורה אסטרטגית וכוללת. החלטות כלכליות מבוססות הסתברויות וסיכון היבט נוסף הוא ניהול הסיכונים. כאן עולה השאלה האם כדאי להשקיע במניה שמסוכנת אך עם פוטנציאל רווח גבוה מאוד, למרות שיש סיכון שההשקעה תיכשל. חשוב להבין ... לא רק ברווח הצפוי אלא גם בסיכון. סיכום: תכנון כלכלי חכם וראיית תמונה רחבה המפתח להצלחה בהשקעות הוא ראיית התמונה הרחבה ולא להתמקד רק בעסקה אחת. החלטות חכמות הן אלו שנעשות תוך התחשבות בהזדמנויות אחרות שיכולות להניב יותר. אליעד ממליץ לא רק לחשוב על המיקרו (העסקה הספציפית) אלא גם על המקרו - כיצד כל פעולה משתלבת בתמונה הכוללת כדי להפיק את התוצאה הטובה ביותר. הבדל בין מיקרו למקרו בכלכלה השקעות חכמות ניהול סיכונים פיננסיים תכנון אסטרטגי כיצד להימנע מהפסד הזדמנויות האם הגיוני למכור מנייה שמובטח שתעלה? הדיון כאן עוסק בשאלה פיננסית - ... יותר, למשל ב - 10,000%, ובמצב כזה, ההחלטה הכלכלית הרציונלית תהיה להעביר את הכסף להשקעה שמניבה תשואה גבוהה יותר. מהות הרעיון: ויתור על עסקה טובה לטובת עסקה מעולה הטענה המרכזית היא שהרבה אנשים שואפים לבצע עסקאות טובות, אך בכך הם עלולים להחמיץ עסקאות מצוינות. לפעמים, הרצון להרוויח כמה שיותר מכל עסקה מסוימת גורם להפסד הזדמנויות טובות יותר. לדוגמה, נניח שיש לך מוצר שאתה יכול למכור במחיר של 10 שקלים, אך קיימת אפשרות אחרת: למכור אותו ב - 5 שקלים עכשיו ולהשקיע את ההכנסות בעסקה שתניב רווחים גבוהים יותר בעתיד. הרעיון דומה להשקעה בבורסה: אם יש לך מנייה שמבטיחה תשואה מסוימת, כדאי תמיד לבחון האם קיים אפיק ... תשואה גבוהה יותר. לפעמים, כדאי אפילו למכור מנייה בהפסד כדי לנצל הזדמנות טובה יותר במקום אחר. השפעת המאמץ והזמן על ההחלטה מעבר להשוואה בין עסקאות שונות, יש להתחשב גם בעלות הזמן והמאמץ. נניח שאתה יכול למכור מוצר מסוים במחיר גבוה יותר, אך הדבר ידרוש זמן ומשאבים רבים יותר. האם זה באמת שווה את זה? אולי עדיף לסגור עסקה מהירה ברווח קטן יותר, אך להשתמש במשאבים שהתפנו כדי לבצע השקעות משתלמות יותר? זו בדיוק הבעיה עם אנשים שמתמקדים יותר מדי בפרטים הקטנים (המיקרו), במקום להסתכל על התמונה הכוללת (המקרו). אדם עלול להתאמץ מאוד כדי להרוויח עוד כמה אחוזים בעסקה מסוימת, אך להחמיץ עסקאות משתלמות בהרבה בגלל שהזמן והאנרגיה שלו מושקעים במקום הלא נכון. המיקרו מול המקרו: גישה אסטרטגית אפשר להסתכל על עסקה כלשהי בשתי צורות: הסתכלות במיקרו - איך למקסם את הרווח ב
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לשכנע לקוח לאהוב אותך, איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשכנע לקוח לאהוב אותך, איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לבני נוער, מאמן אישי לעסקים, מאמן אישי לתזונה נכונה בתחום לשכנע לקוח לאהוב אותך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 20:08:28 - wesi1