אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר ✔איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי?
והפעם ננתח את הסיטואציה הבאה:

לקוח A רוצה לרכוש מוצר ספציפי מסוים. בעקבות כך, הלקוח A משלם מקדמה ושומרים לו את המוצר הזה להשלמת העסקה (לדוגמה: בקשת רכישה ברכישת בית וכיו"ב).

במקרה בא לקוח B שגם הוא רוצה לרכוש את אותו המוצר הספציפי.

המוכר אומר ללקוח B, שהוא לא יכול לרכוש את המוצר, כי כבר לקוח A אחר הזמין את המוצר.

למחרת, לקוח A נסוג מהעסקה ולא רוצה לרכוש את המוצר, כי מבחינת לקוח A המוצר לא טוב עבורו. שזה בעצם אומר שלקוח B כן יכול עכשיו לרכוש את המוצר.

המוכר רוצה לומר ללקוח B שהמוצר זמין לרכישה.

השאלה היא:

מאחר שאמרנו ללקוח B שהמוצר כבר לא זמין במלאי כי המוצר היה שמור ללקוח אחר A, איך בעצם להסביר ללקוח B שהמוצר פתאום כן זמין לו לרכישה? כי אם המוצר זמין לרכישה, זה אומר שהלקוח A לא רצה לרכוש את המוצר, דהיינו, שהלקוח A חושב שהמוצר לא מספיק טוב לו. או שזה יכול לומר ששיקרנו את הלקוח B, כשאמרנו לו שלקוח A רצה לרכוש את המוצר. אז בעצם איך להציג ללקוח B, שהמוצר זמין לרכישה?

והתשובה היא, שיש כאן עובדה ופירוש:

העובדה היא שנאמר ללקוח B שהמוצר כרגע לא זמין בגלל שהוא נשמר ללקוח A.

עובדה שלקוח A ביטל את העסקה.

עובדה שאם לקוח A ביטל את העסקה, זה אומר שלקוח A חשב שהעסקה לא טובה עבורו, בהכרח. דהיינו, ביטול עסקה על ידי הלקוח, בהכרח מעיד שהלקוח חושב שהעסקה לא טובה לו.

עכשיו: זה שאם העסקה לא טובה ללקוח A, זה שזה לא אומר שהיא גם לא טובה ללקוח B, זה ברור וידוע. לדוגמה, הנעל לא מתאימה ללקוח אחד אבל היא כן מתאימה ללקוח אחר.

אלא מה, שבמקרה שלנו, לקוח B יכול לפרש כל מיני פירושים, למה לקוח A ביטל את העסקה. וכל ספק שיהיה ללקוח B לגבי העסקה, הוא יכול לחשוב שאולי גם לקוח A ביטל מאותה הסיבה וזה מגדיל את הסיכוי לכך שגם לקוח B לא ירצה לסגור את העסקה.

ולכן, נחזור שוב: אם לקוח מבטל עסקה, זה אומר בהכרח שהוא חושב שהעסקה לא טובה לו. אבל זה לא אומר בהכרח את מה שאולי לקוח B יכול לפרש.

כי יש פירוש אפשרי שלקוח A מבטל את העסקה כי היא לא טובה לו, בגלל שהוא רוצה לעשות איתנו עסקה אחרת שהיא עוד יותר טובה לו.

במילים אחרות, ניתן לפרש את ביטול העסקה על ידי הלקוח, כמשהו שמעיד ומראה סימן טוב עלינו ולא סימן רע. לדוגמה: הלקוח ביטל את העסקה, כי הוא גילה שיש לו יותר כסף והוא רצה לרכוש נכס יותר יקר וכיו"ב. ובמהות הלקוח ביטל את העסקה, כי הוא חשב שיש מוצר אחר שהוא עוד יותר טוב עבורו, שהוא רוצה לרכוש אותו מאיתנו.

דהיינו, ביטול העסקה על ידי הלקוח, ניתן להציג אותו, בצורה שתראה שיש כאן הבעת אמון מצד הלקוח שביטל את העסקה. ולא בהכרח שביטול עסקה על ידי הלקוח, עשוי להעיד על חוסר אמון של הלקוח במוצר.

אבל יש כאן נקודה נוספת שצריכים לחדד, והיא: שאם נאמר ללקוח B, שלקוח A ביטל את העסקה כי הוא רצה לקחת דגם יותר טוב, זה בעצם לומר ללקוח B שלקוח A חושב שהמוצר לא מספיק טוב. ויתכן שהוא גם לא יהיה מספיק טוב עבור לקוח B, למרות שכנ"ל, זה שהנעל לא מתאימה למישהו אחד, זה לא אומר שהיא לא תתאים ללקוח אחר.

ולכן צריך לעשות הפרדה בין הסוג של לקוח A לסוג של לקוח B. כדי שלקוח B לא יחשוב שהחסרונות שלקוח A ראה במוצר, עשויים להיות חסרונות גם עבורו.

לדוגמה: לא נאמר, הלקוח רצה דגם יותר מתקדם עם יותר אפשרויות, בדבר שגם לקוח B יכול לא לרצות את הדגם הזה, כמו שלקוח A לא רצה אותו.

כן ננסה ליצור בידול בין הלקוחות. לדוגמה במקרה של רכישת נכס, נאמר: לקוח A רכש את הדירה להשקעה, בשונה ממך לקוח B שאתה רוכש אותה למגורים. ובמקרה שלו שהוא רוכש אותה להשקעה, היו ויש לו שיקולים שונים משלך, שלא אמורים להשפיע עליך.

או לדוגמה: לקוח A גילה שיש לו עוד תקציב, ולכן הוא החליט לרכוש נכס עוד יותר יקר בסכום יותר גבוה, כדי למנף את ההשקעה שלו.

וכאן כמובן כל מקרה לגופו. במובן שבכל מוצר אפשר למצוא את ההסבר, למה שמוצר שלא מתאים למישהו אחד, יתאים למישהו אחר, משיקולים שונים לחלוטין.

לסיכום: זה שלקוח מבטל עסקה, זה אומר שהוא חושב שהמוצר לא טוב לו. אבל אפשרי שהוא חושב שהמוצר הזה לא טוב לו, כי הוא רוצה לרכוש מאיתנו מוצר אחר עוד יותר טוב לו.

וזה שמוצר לא מתאים למישהו, זה לא אומר שהוא לא מתאים למישהו אחר. בעיקר אם מדובר בסוג לקוח שונה, עם צרכים שונים, עם שיקולים שונים וכולי.

ולכן נאמר ללקוח B, שלקוח A הוא לקוח עם פרופיל לקוח וסוג לקוח אחר, שהוא גילה שהוא רוצה לרכוש מאיתנו מוצר אחר שעוד יותר טוב עבורו.

עם הדגשה לדוגמה, שלקוח A שם עוד יותר כסף אצלנו, שזה בעצם מביע עוד יותר אמון בעסק שלנו וכולי. בשונה מ: הלקוח רכש מוצר יותר זול / הלקוח רכש אצל המתחרים / הלקוח ויתר על המוצר וכיו"ב, ששם באמת יש לזה משמעות שלילית. בקיצור, עובדה ופירוש וגם כמובן ניתוח סיבתיות.
לקנות אמונה להפוך פירוש לעובדה עובדה לפירוש עובדה מול פירוש איך למכור מוצר יקר למכור מוצרים שאלה לא מתאים ללקוח ספציפי למה המוצר כל כך יקר להסביר איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לקנות איך להסביר איך להסביר ללקוח איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור ללקוח איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר איך למכור ללקוחות איך למכור מוצר איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו איך למכור מוצרים איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע את הלקוח לקנות איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח לקנות איך לשכנע לקוח לרכוש איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה איך לשכנע לקוחות ביטול בקשת רכישה ביטול עסקה ביטל בקשת רכישה בקשת רכישה הלקוח הלקוח שלך המוצר שלך הסבר הסברים לא מתאים ללקוח ספציפי לא רוצה לקנות לגרום ללקוח לקנות לגרום ללקוח לקנות את המוצר לגרום ללקוח לקנות מוצר לגרום ללקוח לרכוש את המוצר לגרום ללקוח לרכוש מוצר לגרום ללקוחות להסביר להסביר ללקוח להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה למה הלקוח למה הלקוח ביטל את העסקה למה המוצר לא מתאים ללקוח למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי למה הנכס חזר למלאי למה לקוח אחר למה לקוח אחר ביטל עסקה למכור למכור ללקוח למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר למכור ללקוחות למכור מוצר למכור מוצר אחר למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו למכור מוצרים לקוח לקוח אחר ביטל עסקה לקוח אחר לא היה מעוניין לקוח ביטל את העסקה לקוח לא רוצה לקוח לא רוצה לקנות לקוח מבטל עסקה לקוח קודם ביטל בקשת רכישה לקוחות לקנות לקנות את המוצר לקנות מוצר לרכוש לרכוש את המוצר לרכוש מוצר לשכנע לשכנע את הלקוח לקנות לשכנע את הלקוח לרכוש לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר לשכנע לקוח לשכנע לקוח לקנות לשכנע לקוח לרכוש לשכנע לקוח לרכוש את המוצר לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה לשכנע לקוחות מה המוצר שלך מוצר מוצר לא מתאים מוצר לא מתאים ללקוח מוצר לא מתאים ללקוח ספציפי מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי מוצר שלקוח אחר לא רצה מכירה מכירה חוזרת של מוצר נכס חזר למלאי נכס שחזר למלאי עסק עסקה עסקים רצון שכנוע
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות?
... עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך ... על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות? והפעם ניתן דגש לגבי תהליך מכירה ללקוח, כאשר באים לשכנע לקוח, וכאשר מנסים לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך וכולי, צריכים לשים לב לכך שיש 2 סוגי מסרים של מכירה שאפשרי להעביר ללקוח וצריכים לשים לב לסוג ... פנימית בין סוגי מוצרים שונים, אצלך. כי גם המוצרים שלך, מתחרים אחד בשני. למרות שזה קצת שונה מהמוצרים של המתחרה שלך וכולי. וכאשר אתה בא לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, אז יש כאן כמה תהליכים. גם לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר באופן כללי, לדוגמה לשכנע את הלקוח שהוא רוצה להוציא את הכסף כדי לרכוש רכב חדש. דבר נוסף צריכים לשכנע את הלקוח שכדאי לו לרכוש את הרכב שלך ממך ולא משהו אחר ממישהו אחר. וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך ולא מוצר אחר ממישהו אחר. לשם כך יש כאן כמה תהליכים שצריכים לקרות. הלקוח צריך להשתכנע 1 - שהוא ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
... גם להוכיח שהיא שגויה. וגם נקודת המבט שאומרת, שהעסקה מיותרת עבור הלקוח, גם אותה אפשר להוכיח או לשלול. והחידוד כאן הוא להבין, שמי שרוצה לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר שלו, ומי שרוצה לשכנע מישהו אחר, לחשוב בצורה כלשהי, הוא בעצם צריך להכיר, את היתרונות ואת החסרונות שיש בכל נקודת מבט אפשרית, על אותו המוצר ועל אותו הרעיון שהוא מנסה ... הלקוח, תמורת זה שהוא משלם לו במוצר או בשירות כלשהו. וכפי שכבר ביארתי את זה במקומות אחרים. והמסר העולה מכל הנל הוא, שכדי שעסקה תתבצע וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, לשם כך בעצם צריך להתמקד, בלנסות לגרום לאותו לקוח פוטנציאלי, להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית ומוגדרת, שרואה יותר טוב את היתרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע ...
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
... גם נקודת מבט נוספת מנוגדת והפוכה, שהיא המצב הגרוע ביותר עבורך כמוכר שמנסה לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולשכנע את האדם ברעיון שלך, והמצב הזה, הוא כאשר הלקוח מתייחס למוצר שלך, בהתייחסות שנקראת רק לא. דהיינו, שהלקוח מבחינתו חושב שהוא בטוח בדבר אחד, והוא, שהוא ...
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
... מלתת תשובות חלקיות או לא אמיתיות. אם נמצא כי המוצר אכן יקר, השלב הבא הוא לשקול אם כדאי להוריד את המחיר או להוסיף תועלות נוספות כדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר במחיר הקיים. לעיתים, ייתכן שהמוצר לא שווה את המחיר אם אין לו יתרונות שמצדיקים את עלות הלקוח. במקרה כזה, ייתכן ויהיה עליך להימנע ממכירה ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
... ואיך לשכנע אנשים לחשוב ולעשות דברים כלשהם. אבל מי שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע, הוא יודע את האמת, שבסופו של דבר, יש דבר אחד שצריך לקרות, כדי לגרום למישהו להשתכנע לחשוב ולעשות משהו, וכדי לגרום ללקוח לקנות את המוצר. וכל שיטות המכירה ושיטות השכנוע הקיימות, הן רק דרכים שונות, ...
תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
... מבט נגדית לדעה שלך. גם אם היא לא הגיונית בעיניך, עדיין היא אפשרית. וממילא, כל דעה שהיא, היא רק אפשרית בלבד. וכאשר אתה מנסה לדוגמה לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלך, האמת היא, שהוא אף פעם לא מוכרח לקנות את המוצר שלך והוא אף פעם לא מוכרח להסכים איתך. ...
הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת
... לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך להשפיע על לקוחות ולבנות אמון עם הלקוח שלך. והדרך לכך היא על ...
תכנות התת מודע / טכניקות מכירות / טכניקות שכנוע - איך ליצור הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לענות לך כן? איך לשכנע לקוח?
... יודע מראש שהוא יסכים איתך ועם דעתך, ושהוא בוודאות יחשוב כמו מה שאתה חושב. ואתן כאן דוגמה כללית, שכמובן צריך לעשות אותה בהתאמה לאדם שאתה מדבר איתו. אבל הרעיון באופן כללי הוא, שנניח לדוגמה שאתה רוצה לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלך. אז לפני שאתה מגיע איתו ...
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
...ולכן, כשפונים אליו בשמו, הוא מרגיש שדיברו אליו באופן אישי ולא כאחד מתוך המון. פעולה כזו נותנת לו תחושת ערך עצמי, כי הוא לא מרגיש כמו עוד לקוח, אלא כמו אדם חשוב. כתוצאה מכך, הלקוח נוטה יותר לסמוך על המוכר ולהאמין שהמוצר שמציעים לו באמת מיועד עבורו. למה חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח? השם הפרטי של אדם נושא עמו תחושת ייחודיות. כאשר פונים ללקוח בשמו, הוא מתחיל לחשוב שהוא לא עוד אחד, אלא אדם מיוחד. התחושה הזאת מחזקת את הקשר האישי בין הלקוח למוכר ומובילה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לאורח חיים בריא, ייעוץ טיפולי, מאמן אישי לעסקים בנושאי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6772 שניות - עכשיו 06_07_2025 השעה 01:14:12 - wesi1