אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המפץ הגדול של השכל, לצאת מהשכל האנושי, לצאת מגבולות השכל, השכל שמעל השכל, השכל של אלוהים, אחדות ההפכים, קפיצה קוונטית, לשגע את השכל, השכל הנקנה, להגיע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
המפץ הגדול של השכל, לצאת מהשכל האנושי, לצאת מגבולות השכל, השכל שמעל השכל, השכל של אלוהים, אחדות ההפכים, קפיצה קוונטית, לשגע את השכל, השכל הנקנה, להגיע להארה רוחנית
איך ניתן לצאת מגבולות השכל האנושי?

הדרך לצאת מגבולות השכל האנושי, לפי אליעד כהן, מבוססת על ההבנה העמוקה של המושג "אחדות ההפכים". אליעד מסביר שכל התפיסות שלנו, כל ההבדלים וההפרדות שאנחנו עושים בין דברים, מגיעים מתוך נקודת מבט מוגבלת שבה השכל תמיד מבחין בין דבר להיפוכו. לדוגמה, האדם רואה הבדל בין ימין לשמאל, בין טוב לרע, בין קיים ללא קיים. אליעד מציע שיציאה מוחלטת מגבולות השכל מחייבת שהאדם יצליח לתפוס במחשבתו שני הפכים בעת ובעונה אחת ובאותה מידה של ודאות, ללא העדפה ביניהם.

מהו הרעיון של אחדות ההפכים, ואיך הוא קשור להארה?

הרעיון של אחדות ההפכים הוא הלב של התהליך שאליעד מתאר כ"המפץ הגדול של השכל". המטרה היא להגיע למצב שבו השכל שלנו רואה בו - זמנית דבר ואת היפוכו, ומאחר ששניהם מוחלטים באותה מידה, השכל בעצם יוצא מהגבולות שלו עצמו. למשל, אליעד מסביר שכדי להגיע למצב של אחדות אמיתית, האדם צריך למצוא את המהות המשותפת שמאחדת את כל הדברים. כמו למשל, להבין שהיד הימנית והיד השמאלית הן שתיהן ידיים, וזהו המחנה המשותף שמאחד אותן. כך, ככל שהאדם מעמיק ומוצא את המכנה המשותף המוחלט לכל צמד של הפכים, הוא מתקרב לשחרור מהשכל.

כיצד מתרחשת "קפיצה קוונטית" בתודעה?

אליעד מסביר שה"קפיצה הקוונטית" של התודעה מתרחשת כאשר האדם מגיע לשכנוע שכלי מוחלט בשני דברים הפוכים בעת ובעונה אחת. הדבר יוצר מצב שבו השכל אינו מסוגל עוד להבדיל ביניהם. בשלב זה מתרחש סוג של "פיצוץ פנימי", שבו השכל עובר טרנספורמציה, קופץ למדרגה חדשה לגמרי ויוצא מהלופ של החשיבה האנושית הרגילה. זאת מכיוון שאם אדם יצליח להשתכנע במאה אחוז בשני הפכים בו זמנית, הם יבטלו זה את זה, וכך השכל ייצא מחוץ לגבולות ההיגיון הרגיל.

למה אדם מתקשה לראות דבר והיפוכו בו זמנית?

אליעד מסביר את הקושי בכך שהשכל האנושי בנוי על הבדלים והפרדות, והוא מתפקד על בסיס הנחות יסוד קבועות. למשל, אדם מתקשה לראות באותו רגע את עצמו כאוהב וגם כשונא מישהו, כי השכל שלו בנוי על הרעיון שדבר אחד שולל את ההפך שלו. כדי לפרוץ את המחסום הזה, על האדם להעמיק במחשבה ולמצוא הוכחות שכליות שלפיהן אין הבדל בין דבר להיפוכו. למשל, כשאדם מרגיש שהוא אוהב או שונא משהו, עליו לשאול: למה אני בטוח שזה כך? אולי אפשר גם לראות את ההפך בצורה ודאית באותה מידה?

איך ניתן להשתמש בחיי היום - יום כדי להגיע לאחדות ההפכים?

אליעד מדגיש שכדי להגיע באמת לאחדות ההפכים, לא מספיק להבין זאת בצורה תיאורטית בלבד, אלא צריך לחוות את זה דרך ההתבוננות היום - יומית. למשל, אם אדם שותה מים ואומר שהוא אוהב אותם, עליו לשאול את עצמו מדוע הוא חושב כך, ולחקור את הסיבות לעומקן. הוא צריך לבדוק האם באמת יש סיבות אמיתיות לאהוב את זה או לא, ולהגיע למסקנה אמיתית לגבי כל דבר שהוא עושה. אליעד אומר שאם האדם עושה זאת שוב ושוב, הוא מגיע להבנה שאין באמת הבדל בין הדברים שהוא חשב שהם הפוכים.

מהי חשיבות הספק בתהליך היציאה מהשכל?

הספק מהווה כלי מרכזי בתהליך שאליעד מתאר. אדם לא יכול סתם להאמין לתיאוריות אלא חייב לחקור אותן לעומקן. לדוגמה, אם מישהו חושב שהוא אוהב משהו, הוא חייב לבדוק עד הסוף את השאלה האם הוא באמת אוהב, ומה גורם לו לאהוב. רק כשהוא יבין לגמרי את שני הצדדים המנוגדים, הוא יוכל להגיע לתפיסה שבה הוא לא רואה הבדל בין אהבה לשנאה, או בין רצון לחוסר רצון.

מה קורה לשכל במצב של "אין שכל"?

אליעד מסביר שכאשר האדם מגיע למצב שבו הוא רואה דבר והיפוכו בו זמנית באופן מוחלט, השכל שלו למעשה מתפרק לחלוטין. הוא כבר לא יכול להבדיל בין...
מהו השכל הבנה עמוקה טיפש שכל אנושי קשיים העדפות אחדות ההפכים מהווה לפרוץ את המחסום שחרור מוחלט הבדל בין דבר להיפוכו אחדות אחדות ההפכים אלוהות אלוהים אלוהים אחד אנושיות גבולות גבולות השכל הארה הארה רוחני הארה רוחנית הגיע להארה הגיע להארה רוחנית המפץ המפץ הגדול המפץ הגדול של השכל הפכים השכל השכל האנושי השכל הנקנה השכל של אלוהים השכל שמעל השכל טיפש להגיע להגיע להארה להגיע להארה רוחנית לצאת מגבולות לצאת מגבולות השכל לצאת מהשכל לצאת מהשכל האנושי לשגע את השכל מעל השכל קוונטים קפיצה קוונטית רוחני רוחניות שיגעון שכל שכל אנושי שכל הנקנה שכל נקנה שכל שמעל השכל
הסוד של שורש השכל - איך לגלות את השכל שיש מעל השכל?
... של שורש השכל - איך לגלות את השכל שיש מעל השכל? כפי שכבר ביארתי וכידוע לכל, יכולת התפישה של האדם מוגבלת. והאדם לא מסוגל למצוא בשכל שלו תשובות לכל השאלות. כגון לדוגמה לשאלה מהי הסיבה הראשונה של כל הסיבות, שכל תשובה שאותה ייתן האדם, תמיד יהיה ניתן לשאול, מה היה עוד לפני כן. או לדוגמה לנסות להבין, מה היה לפני הזמן, שגם זה אינו אפשרי. כי לפני הזמן, פירושו זמן גדול יותר וכיוב. והשכל של האדם לא יכול להבין את הכל. וגם אם האדם ממש יתעקש וממש ירצה להבין בשכל שלו את הכל, הרי שהמלחמה של האדם אבודה מראש. משום, שעצם מהותו של השכל, היא שהוא לא יכול להבין את הכל. ולנסות להבין את הכל, פירושו לנסות לשנות את המהות של השכל, וזה לא אפשרי. וכפי שכבר ביארתי, יש גם עוד סוג של שכל נוסף, שהוא השכל שיש מעל השכל. והשכל שיש מעל השכל, הוא השורש של השכל האנושי. כי כל דבר בעולם, הוא חלק מדבר אחר גדול יותר. וגם השכל של האדם ויכולת התפישה של האדם, גם היא, רק חלק משכל אחר גדול יותר. כי יש יכולת תפישה אין סופית ובלתי מוגבלת, שהיא השכל הגדול, שחלק ממנו בא לידי ביטוי בשכל של האדם. ועוד ביארתי, שבשכל הגדול ביותר, שם יש תשובה לשאלה של כל השאלות. כי שם בהחלט ניתן למצוא ולהבין את התשובה גם לשאלות הפרדוקסאליות האלו. וכאן נחדד את העניין. והעניין הוא, כי שם בשכל הגדול יותר, גם שם אין תשובות לשאלות האלו. אלא, ששם השאלות האלו, הן לא שאלות כלל. ולא משום שיש להן תשובה, אלא שבשכל הגדול יותר, אי אפשר אפילו לשאול את השאלות האלו. כי שם בשכל הגדול יותר, השאלות האלו שנדמות לאדם כשאלות קשות, שם, הן לא קיימות כלל. והעניין הוא, כי יש הבדל מהותי בין השכל האנושי הרגיל, לבין שורש השכל של האדם. ויש משהו מסוים, שהוא זה שמגדיר ומגביל ויוצר את ההבדל בין השכל של האדם, לבין שורש השכל של האדם, שהוא השכל האין סופי, שהוא ללא שום מגבלת תפישה כלשהי. ולכל השאלות הקשות ביותר בעולם, לכולן יש שורש. כי כפי שכבר ביארתי, כל השאלות הפרדוקסאליות של המציאות, הן כולן ביטוי של שאלה אחת, ... של שאלת כל השאלות, היא כמובן מגבלת השכל של האדם. כי אם לאדם לא הייתה מגבלה שכלית, הרי שממילא היה האדם יכול להבין ב
להשתחרר מהשכל, יש מאין, מעל השכל, מעל המחשבה, ביטול התודעה, מדיטציה, להיעלם, הכל אחד
להשתחרר מהשכל, יש מאין, מעל השכל, מעל המחשבה, ביטול התודעה, מדיטציה, להיעלם, הכל אחד
... מהשכל, יש מאין, מעל השכל, מעל המחשבה, ביטול התודעה, מדיטציה, להיעלם, הכל אחד איך נוצרת מוטיבציה לפעולה, ומה ... בשאלה: כדי שיהיה יש מאין, חייב להיות שם רצון כלשהו, והשאלה היא מה גורם לשינוי, ומי יצר את הגורם לשינוי? אליעד מסביר שכל שאלה בעולם מניחה שקיים הבדל בין ... יצר את השינוי מלפני לאחרי?, מניחים שיש שתי נקודות זמן נפרדות, ולמעשה שואלים בתוך מסגרת הזמן. אך אם מבינים שיש ואין הם אחדות אחת, מתבטלת מלכתחילה הנחת הנפרדות, ואז השאלה אינה יכולה להתקיים. מדוע שאלת הלמה לא יכולה לקבל תשובה סופית? אליעד מתאר שכל תשובה לשאלה למה עדיין תגרור שאלת המשך: ומה יצר את הלפני. גם אם נטען: אלוהים רצה או הרצון גרם, תמיד יישאל מה ... של שאלה ותשובה. לכן לא ניתן להגיע לתשובה סופית בתוך הזמן, מפני שסיבה היא מושג הקיים בעולם הנפרדות. כיצד ההבנה שהכל אחד מהווה את התשובה היחידה? כדי ... שהתשובה היחידה היא להבין שהיש והאין הם אחד. בשפה שלנו אנו מבדילים בין יש לאין, בין לפני לאחרי, אך מצד האמת מדובר באחדות מוחלטת שאין בה שום הפרדה אמיתית. כאשר חווים שהכל אחד, כבר אין שאלה על מה קדם למה, כי ... אך האמת היא שגם עכשיו, בשורש העמוק, הכל עשוי מאותו כלום. מצד אחד רואים את ההפרדה (שולחן, קיר), מצד שני יודעים שיש אחדות בשורש. כאן נוצרת הסתירה: איך זה ייתכן להיות גם אחד מוחלט וגם נפרדות? התשובה היחידה היא שהכל אחד ברובד העמוק ביותר, והנפרדות היא ... מחוץ למקום ולזמן, ולכן אין הבדל אמיתי בין אין מקום לאין זמן. ההוויה היא הכלום שהוא למעשה המקור לכל היש. מכאן גם נובע שהכל אחד , כי אותו אין מקום וזה שמעבר לזמן ... ללמוד שגם המקום והזמן שאנו חווים בערות הם בעצם תלויים בתודעה גדולה יותר, והם מקבלים את נפחם ממנה. מדוע גם הדיבור על אחדות נפרד מהחוויה עצמה? אליעד מסביר שכל ניסיון לדבר על אחדות (הכל אחד) מצריך שימוש בשפה של נפרדות, כי אנו אומרים יש ואין הם אחד. כבר ההגדרות עצמן מפרידות בין יש לאין. במציאות המוחלטת של האחדות, אין שום הגדרה נפרדת, ולכן כל ... אפשר רק למקד אותה או להיות פחות מודעים לה. - בעוד שחלק מהאנשים מנסים לעבור למצב ללא מחשבות, אליעד מציע להפעיל את השכל עד סופו, לשאול שאלות לעומק ... למה ואולי ההפך נכון שוב ושוב, מגיעים להתנגשות בין סיבה לאין סיבה, עד שרואים שהן בעצם אחד. מדוע שאלות הן הכלי להגיע לאחדות? אליעד מדגיש שכל הזמן יש להיעזר בשאלות: למה אני ... מהעולם?. דרך שאילת שאלות עד אין סוף, מגיעים לנקודה שבה ההיגיון מתקשה להחזיק בנפרדות בין יש לאין, ומתחילים לראות את האחדות. הוא מכנה זאת מאיץ החלקיקים, שבו שתי צורות מחשבה (יש סיבה, אין סיבה) מתנגשות, וממזגות את עצמן לכדי הבנה אחת שמעל כל הגדרה. איך חווים שהכל אחד ואם כך - כיצד נעלמים? שאלה חוזרת שעולה: איך אני חווה שהכל אחד בפועל?. אליעד מבהיר שחוויה זו אינה חוויה במובן של רגש או מחשבה, כי כשהכל אחד, אין הפרדה בין החווה למושא החוויה. הוא מבהיר שזהו מצב שהוא אף מעבר לתודעה הרגילה, ולכן אין דרך להגדיר אותו כחוויה בתוך השכל הרגיל. בכל זאת, כדי להתקרב לכך, משתמשים בשכל עד סופו, ושואלים שאלות שיערערו על כל הגדרה קיימת. כשהשכל קורס בתוך הסתירה (או מתעלה מעליה), מתגלה ההבנה שהכל אחד. כיצד השכל והאגו יוצרים סבל ומונעים ... ולא יודע במה להתמקד, או שמתקשה להתרכז. אליעד מסביר שלמעשה, כל הרצונות החיצוניים מובילים לתסכול, כי תמיד חסר עוד משהו. השכל גורם לאדם להאמין שאם ישיג ...
חוויה שאינה שכלית שהיא שכלית, מה אי אפשר להסביר בשכל? על מה אי אפשר לחשוב? מעל השכל של הספר להיות אלוהים
חוויה שאינה שכלית שהיא שכלית, מה אי אפשר להסביר בשכל? על מה אי אפשר לחשוב? מעל השכל של הספר להיות אלוהים
... שאינה שכלית שהיא שכלית, מה אי אפשר להסביר בשכל? על מה אי אפשר לחשוב? מעל השכל של הספר להיות אלוהים מהי חוויה שאינה שכלית שהיא שכלית? אליעד כהן מסביר על חוויות שאנשים מכנים כחוויה שאינה שכלית וטוענים שהן חוויות שאי אפשר להסביר במילים או בשכל. לפי אליעד, אין באמת דבר כזה חוויה שאי אפשר להסביר בשכל. כל חוויה שנחוויית היא בהכרח מוגדרת ולכן ניתנת להסבר. כאשר ... היא שהחוויה שלו מוגדרת וברגע שמשהו מוגדר, אפשר להסביר אותו בשפה ובשכל. זה שהאדם מרגיש שהוא לא יודע להסביר, לא מעיד על כך שאין הסבר, ... באופן אישי אינו יודע כיצד להסביר. האם יש דברים שלא ניתן לחשוב עליהם בשכל? לפי אליעד כהן, הרעיון שיש דברים שהם מחוץ לשכל ושלא ניתן לחשוב עליהם, הוא רעיון שגוי. הוא מדגיש שוב ושוב שהשכל מסוגל לחשוב על כל דבר שניתן להגדיר אותו בצורה כלשהי. כאשר אנשים מדברים על דבר שנמצא מחוץ לשכל, הכוונה שלהם בדרך כלל היא לתאר דבר שלא ניתן להבין אותו, ... אתה יכול להגדיר אותה, ואם אתה יכול להגדיר אותה, אתה יכול להסביר אותה בשכל. מדוע אנשים חושבים שיש חוויות בלתי מוסברות? הסיבה שאנשים טועים לחשוב שיש חוויות בלתי מוסברות או דברים שנמצאים מעל השכל, היא חוסר הבנה של מושג ההגדרה. אדם שחושב שהוא חווה ... זה מעיד על חוסר יכולת התנסחות של אותו אדם, ולא על חוסר קיומו של הסבר שכלי. מהו הדבר שעליו באמת אי אפשר לחשוב? אליעד מסביר שיש דבר אחד שבאמת לא ניתן לחשוב עליו ולא ניתן להסביר אותו בשכל. הדבר הזה הוא מה שנמצא מחוץ לכל ההגדרות האפשריות ומחוץ לכל ... ואם הוא לא קיים, אז באמת אי אפשר לחשוב עליו או להסביר אותו. מכאן נובע שכל מה שקיים במציאות שלנו, יכול להיות מוסבר באמצעות השכל וההיגיון. האם ניתן להגיע להבנה של דבר שאי אפשר להבין אותו? לדברי אליעד, כל מטרת השכל שמוצגת בספר להיות אלוהים היא להביא את האדם להכרה בפרדוקס האמור. המטרה של תהליך החשיבה ... ולכן כל מה שקיים, ניתן לחשיבה וניתן להסבר. מדוע אנשים מתבלבלים בין שכל לרגש? אליעד מסביר כי אנשים מתבלבלים בין רגש לשכל ולכן מאמינים שיש דברים מעל השכל או שאינם שכליים. חוויות רגשיות ואינטואיציות פנימיות נתפסות לעיתים כחסרות ... מכיוון שאנשים לא השקיעו מספיק מאמץ להבין אותן לעומק. הרגש עצמו מבוסס על השכל, כי על מנת להרגיש רגש מסוים, האדם חייב להבחין בין רגש זה לרגש אחר, וזאת פעולה שכלית טהורה של הבחנה. לכן גם חוויות שנראות בלתי - שכליות, הן
אמונה, שימוש באמונה או שימוש בשכל, אמונה מעל השכל, ידיעה, אמונה נגד השכל, להאמין באהבה או שנאה, טיפשות טובה
אמונה, שימוש באמונה או שימוש בשכל, אמונה מעל השכל, ידיעה, אמונה נגד השכל, להאמין באהבה או שנאה, טיפשות טובה
... שימוש באמונה או שימוש בשכל, אמונה מעל השכל , ידיעה, אמונה נגד השכל, להאמין באהבה או שנאה, טיפשות טובה מה היא אמונה ולמה ... מאמונה היא על ידי התבוננות פנימית עמוקה. האדם מתבקש להטיל ספק בהגדרותיו הבסיסיות ביותר, כמו מה טוב ומה רע, מה נכון ומה שגוי. אליעד מסביר שכל הגדרה כזאת היא למעשה אמונה, שהיא סוג של צמצום. לכן, האדם צריך להבין שכל תפיסה שלו מבוססת על אמונה, ... היחידה להשתחרר באמת היא להטיל ספק בכל אמונה, עד שהאדם יגיע למקום פנימי ללא שום אמונה, ללא שום הגדרה וללא שום צמצום. מה המשמעות של אמונה מעל השכל לפי אליעד? אליעד מתייחס למושג אמונה מעל השכל , המוכר מתורתו של רבי נחמן מברסלב. לפי אליעד, רבי נחמן דיבר על מצב שבו האדם צריך להשתמש בשכל שלו ככל האפשר, עד שיגיע למקום בו הוא מבין שיש דברים מעבר לשכל שלו. אליעד מסביר זאת באמצעות דוגמה: אם אדם רואה שיש לו רגל, ורבי נחמן יאמר לו אין לך רגל, האדם יחשוב שזה שיגעון . אבל האמונה מעל השכל היא ההבנה שישנה אפשרות שהמציאות שונה ממה שהשכל תופס. כאשר האדם יתאמץ מספיק, הוא יוכל להגיע להבנה אמיתית שהכל אחד, ואז כבר לא יזדקק לאמונה אלא יבין זאת באמצעות שכל גבוה יותר. האם יש הבדל בין ... אנשים נמצאים במצב של אמונה. כאשר אדם אומר שהוא מאמין, הוא למעשה מודע לכך שישנה אפשרות הפוכה, ולכן הוא במצב של ספק תמידי. מה היתרון של טיפשות טובה לפי אליעד? אליעד מסביר מושג שהוא מכנה טיפשות טובה. לדעתו, הטיפשות הזאת היא ההכרה שהאדם לעולם ... להיות בידיעה מוחלטת, ולכן עדיף לו להכיר בכך שהוא תמיד מאמין. הוא מזכיר את סיפורו של החכם והמלך, שבו החכם אומר למלך שעליהם לאכול מהתבואה המשוגעת אך להכיר בכך שהם משוגעים. הכרה זאת מאפשרת לאדם לתקשר עם העולם, תוך ידיעה שהוא פועל מתוך אמונה ולא מתוך ודאות מוחלטת. מהי אמונה? מה המשמעות של אמונה מעל השכל? איך להשתחרר מאמונה? מה ההבדל בין אמונה לידיעה? האם להאמין באהבה או בשנאה? מהי טיפשות טובה? ...
עליסה בארץ הפלאות 1, מטרת המשחק של אלוהים, סקרנות, מי אתה באמת, מעל השכל, סרטים מצוירים, באיזו דרך ללכת
עליסה בארץ הפלאות 1, מטרת המשחק של אלוהים, סקרנות, מי אתה באמת, מעל השכל, סרטים מצוירים, באיזו דרך ללכת
... בארץ הפלאות 1, מטרת המשחק של אלוהים, סקרנות, מי אתה באמת, מעל השכל, סרטים מצוירים, באיזו דרך ללכת מהי באמת מטרת המשחק של אלוהים? אליעד כהן מסביר שהשאלה המרכזית ששואלת הדוברת היא בעצם, אם אני במקום של אחדות, למה בכלל שארצה לשחק במשחק של החיים?. הוא מציין שהשאלה הזו מעידה על כך שהשואלת עדיין לא מבינה באמת מהי אחדות. אחדות, לפי אליעד, אינה מקום שנאחזים בו, אלא ההבנה העמוקה שאין דבר כזה אחדות מוגדרת. מי שמבין באמת מהי אחדות, יבין שאין בכלל שאלה כזאת, מכיוון שאין באמת הבדל בין מצב של משחק לבין מצב של אי - משחק. אין הפרדה בין לפני הבריאה לאחריה, ובין הרצון לשחק לרצון שלא לשחק. אליעד מסביר שכל השאלות בנוגע לתכלית הבריאה, מדוע אלוהים ברא את העולם או מה מטרת המשחק, מגיעות מאותו מקום של חוסר הבנה, שהרי כל תשובה שייתן רק תוליד שאלה נוספת. האם אחדות ונפרדות הם באמת הפכים? אליעד מבהיר את הנקודה שאחדות ונפרדות אינן הפכים. הוא מתאר זאת כהבנה הגדולה ביותר, או לחילופין כהשיגעון הכי גדול שיש. מי שנמצא באחדות באמת לא מפריד בין הדברים, עבורו תפוז אחד ושני תפוזים הם אותו דבר בדיוק, אין שום הבדל בין לעבוד קשה לבין לשבת רגל על רגל. ההבנה הזו היא הבנה שמעל לשכל, מצב שבו אין כבר הגדרות והכל הופך להיות אחד ממש. איך ניתן להגיע לחוויית האחדות ביום יום? אליעד מסביר כיצד אפשר להגיע לחוויית האחדות בחיים היום - יומיים. בשכל, לדבריו, זה פשוט מאוד. אפשר להוכיח לוגית שהכל הוא אחד. אך מבחינת החוויה האישית, כדי באמת לחוות זאת, האדם צריך להיות אמיתי ... לחיפוש העצמי? אליעד לוקח את הסרט עליסה בארץ הפלאות כדוגמה לתהליך חיפוש עצמי רוחני ופנימי שעובר על כל אדם. הסרט הוא למעשה משל פנימי על התודעה האנושית, ועל הדרך שבה האדם מחפש משמעות אמיתית בתוך מציאות שנראית חסרת משמעות. עליסה נמצאת בשיעור היסטוריה עם מורה, אבל אינה ... וחסרת חיים. זה דומה לאדם שחווה את חייו בצורה יבשה, משעממת, חסרת חיות, ומרגיש שכל המידע והסיפורים שהוא שומע סביבו הם ריקים מתוכן. עליסה אומרת שהיא רוצה ספרים עם תמונות, לא סתם טקסט מת, כי התמונה היא סמל ... זה בדיוק מה שאני רוצה. הכוונה כאן היא שהדרך לאמת עוברת דרך המוכנות ללכת נגד השכל המקובל, ולחקור דווקא את מה שנחשב שטויות. מדוע עליסה רוצה עולם הפוך ומה זה מסמל? עליסה מחליטה שהעולם שלה יהיה עולם הפוך, ... להיות הגיוני, יהיה לא הגיוני. אליעד מסביר שכך גם האדם צריך לעיתים ללכת נגד השכל כדי להבין דברים עמוקים יותר. בכך שהאדם מוכן לוותר על ההיגיון, הוא בעצם מאפשר לעצמו להיפתח לשכל חדש לחלוטין, כזה שיכול לקלוט ולהבין דברים שמעבר להיגיון הרגיל. איך הכניסה למחילת הארנב מייצגת חיפוש פנימי? עליסה רודפת ... יראני אדם וחי, כלומר, - אי אפשר גם להחזיק בתודעה נפרדת (אגו) וגם לחוות את האחדות עם המציאות. האדם חייב להקטין את עצמו, את האגו שלו, כדי לעבור. אבל אפילו אם הוא מקטין את עצמו, הוא עדיין צריך מפתח, כלומר, ... היא חווה זאת כמניעה אמיתית, אך הדמויות חוות זאת כמשחק. אליעד מסביר שזה מראה שכל המכשולים שיש לאדם בחייו אינם באמת נועדו לחסום אותו, אלא הם משחק פנימי שמטרתו לעורר אותו ולגרום לו להתקדם. איך לדעת באיזו ... לרגשות, לתחושות. עליסה מבינה שאין לה באמת מושג מי היא, וההבנה הזו היא תחילת ההארה. איך להסתכל על כל מה שקורה בחיים? לסיכום, אליעד מראה שכל אירוע שקורה בחיים, כל שיחה, כל סרט וכל סיטואציה, נושאים בתוכם את אותו שכל פנימי ועמוק. הוא קורא לאדם לראות כל דבר דרך עיניו של היוצר, של
רוחניות שקרית, איך לקבל החלטות מתוך אחדות, קבלת החלטות, שכל לא הגיוני, שכל מעל השכל, בחירה חופשית, להיות גם וגם, דבר והיפוכו, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד
רוחניות שקרית, איך לקבל החלטות מתוך אחדות, קבלת החלטות, שכל לא הגיוני, שכל מעל השכל, בחירה חופשית, להיות גם וגם, דבר והיפוכו, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד
רוחניות שקרית, איך לקבל החלטות מתוך אחדות, קבלת החלטות, שכל לא הגיוני, שכל מעל השכל, בחירה חופשית, להיות גם וגם, דבר והיפוכו, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד האם ניתן לשנות את החוויה ללא שינוי בהבנה? אליעד מסביר שכל חוויה שאדם עובר נובעת מההבנה הפנימית ... יכול להתרחש בעזרת שינויים חיצוניים כמו כסף, הצלחה, או תנאים סביבתיים, אך בסופו של דבר לשינויים אלו יש גבול. החוויה האמיתית, לפי אליעד, תלויה בהבנה השכלית. הוא נותן דוגמה פשוטה: אם אדם מתאמץ ... הוא חווה סיפוק והתרגשות, אך אם יתגלה לו שהיה מקבל את הכסף בכל מקרה ללא קשר למאמץ שלו, החוויה שלו תשתנה. מכאן, שכדי לשנות את החוויה יש לשנות את ההבנה השכלית של האדם. מהי המשמעות של הבנה שכלית לפי אליעד? הבנה שכלית היא לא רק ידיעה אינטלקטואלית, אלא ... והיפוכו? אליעד מתאר מצב תודעתי שבו האדם יכול לחוות בו זמנית רגשות מנוגדים כמו שמחה ועצב, פחד ואומץ, כעס ושלווה. הוא מכנה זאת להיות גם וגם, וזו בעצם אחדות ההפכים. זוהי תפיסה שכלית שמעבר לשכל הרגיל, שלפיה האדם מסוגל לראות את שני ... תהליך ארוך של חקירה והתבוננות עצמית, שבו לא היה אכפת לו מה יגלה בסוף. הוא חקר לעומק האם יש או אין לו בחירה חופשית, והגיע לחוויה עוצמתית שבה התגלו לו שני ההפכים בו זמנית. הוא הבין ב - 100% שיש לו בחירה חופשית מוחלטת, ובאותו זמן שאין לו בכלל בחירה בשום דבר. חוויה זו מתוארת אצלו כסוג של התגלות אלוהית או שכל עליון, והיא נקודת המוצא לתפיסה של גם ... ולא מתוך ניטרול החיים. איך להגיע לחופש מוחלט מתסכול וספק בקבלת החלטות? אליעד מציע דרך פרקטית להשתחרר מהסבל והספק הכרוכים בקבלת החלטות: להבין לעומק שכל אפשרות שהאדם יבחר בה היא גם טובה וגם ... ממליץ לאמץ תפיסה זו ולהתאמן עליה באופן קבוע, כדי שבסופו של דבר היא תהפוך לחלק טבעי וקל של החיים. האם יש בחירה חופשית? איך לקבל החלטות נכונות? מהי אחדות ההפכים? איך לחוות גם וגם בו זמנית? מהי רוחניות שקרית? איך להשתחרר מאמונות מגבילות? מהו שכל מעל השכל? ...
סודות הרצון, לרצות בלי רצון, לרצות בלי סיבה, שכל מעל השכל, תשובה לא הגיונית, לרצות בלי מטרה, משנה או לא משנה, לרצות לשנות את המציאות, לרצות בלי תועלת, איך יש רצון? אכזריות, רחמנות
סודות הרצון, לרצות בלי רצון, לרצות בלי סיבה, שכל מעל השכל, תשובה לא הגיונית, לרצות בלי מטרה, משנה או לא משנה, לרצות לשנות את המציאות, לרצות בלי תועלת, איך יש רצון? אכזריות, רחמנות
... הרצון, לרצות בלי רצון, לרצות בלי סיבה, שכל מעל השכל, תשובה לא הגיונית, לרצות בלי מטרה, משנה או לא משנה, לרצות לשנות את המציאות, לרצות בלי תועלת, איך ... הרי אם האדם באמת היה בטוח שאין שום הבדל בין המצבים השונים במציאות, לא היה אמור להיות לו שום רצון. ובכל זאת, האדם מוצא את עצמו רוצה. זהו פרדוקס שקיים בתוך התודעה האנושית. האם קיים מצב הפוך שבו הכל משנה ובכל זאת האדם אינו רוצה? כשם שיש מצב שבו האדם רוצה ללא סיבה הגיונית, ... בכלל קיים מצב כזה שבו האדם רוצה בלי סיבה או לא רוצה למרות שיש סיבה? הסיבה לקיום המצבים הפרדוקסליים הללו נעוצה במבנה הפנימי של התודעה. זהו מנגנון שקיים בתודעה האנושית ללא כל הסבר לוגי או רציונלי. לפי אליעד, זהו סוד הבריאה והמציאות עצמה - האפשרות לרצות ללא סיבה או לא ... ולכן גם הפתרון לא יכול להיות הגיוני. כיצד נוצר העולם לפי אליעד כהן, ואיך זה קשור לפרדוקס הרצון? אליעד מסביר שתופעת הרצון הלא - הגיוני דומה לבריאת העולם על ידי אלוהים. מדוע אלוהים ברא את העולם? אין לכך סיבה הגיונית, שכן אם אלוהים מושלם, אין לו שום חיסרון או צורך בשינוי. ואף על פי כן, העולם נברא. כך גם לגבי הרצון - הוא יכול להתקיים גם ללא צורך או הצדקה. בדיוק כפי שאלוהים ברא את העולם ללא סיבה, כך האדם יכול לרצות ללא סיבה. זוהי פעולה שמתרחשת מחוץ להיגיון הרגיל, במקום שנמצא מעבר לשכל - מצב של שכל מעל השכל. מה המשמעות של שכל מעל השכל והאם ניתן להבין זאת? המושג שכל מעל השכל מתייחס לכך שישנן תשובות והבנות שהשכל האנושי אינו יכול לקלוט או לתפוס. לפי אליעד, ישנן אמיתות שקיימות במציאות שאינן נתפסות על ידי ההיגיון הרגיל. אדם שמעוניין להבין לעומק את המציאות חייב להיות פתוח לאפשרות של קיום תשובות לא הגיוניות. רק כשמסכימים לראות שמעבר לשכל יש אמת נוספת - שהיא לא הגיונית לפי הכללים הרגילים - רק אז ניתן לתפוס באמת כיצד נוצר הרצון ואיך מתקיימת המציאות. הבנה זו אינה נגישה באמצעות השכל הרגיל, אך היא קיימת ויש לקבל אותה כתנאי להבנת המציאות והקיום כולו. האם יש פתרון למצב הרצון הלא - ... הזו פותחת פתח להבנת המציאות בצורה אחרת - מעבר לשיקולי תועלת ולוגיקה רגילה - מצב שבו האדם משוחרר מהרצון הכפייתי ומהסבל שנובע ממנו. למה יש רצון ללא סיבה? מה זה שכל מעל השכל? איך להפסיק לרצות לשנות את המציאות? מהי אכזריות של הרצון? האם הכל משנה או שום דבר לא משנה? האם ...
אמונה מעל השכל, שכל מעל השכל, האמונה של רבי נחמן, אמונה על פי רבי נחמן, שכל או אמונה, אמונה או שכל, דעת מעל הדעת, מהי אמונה אמיתית? מהו שכל אמיתי? להאמין באמת, אמונה או ידיעה
אמונה מעל השכל, שכל מעל השכל, האמונה של רבי נחמן, אמונה על פי רבי נחמן, שכל או אמונה, אמונה או שכל, דעת מעל הדעת, מהי אמונה אמיתית? מהו שכל אמיתי? להאמין באמת, אמונה או ידיעה
... מעל השכל, שכל מעל השכל, האמונה של רבי נחמן, אמונה על פי רבי נחמן, שכל או אמונה, אמונה או שכל, דעת מעל הדעת, מהי אמונה אמיתית? מהו שכל אמיתי? להאמין באמת, אמונה או ידיעה מהי אמונה אמיתית לפי רבי נחמן? ההרצאה עוסקת בנושא של אמונה מעל השכל ושכל מעל האמונה, בעיקר בהקשר של תורתו של רבי נחמן. אליעד מסביר את המושג של אמונה לא בדרך הרגילה, אלא כמצב שבו השכל מוותר על הצורך בהבנה כדי להאמין. איך אליעד מציג את האמונה מעל השכל? אליעד מסביר שאמונה, לפי רבי נחמן, היא הדבר הכי גדול בעולם. הוא מתאר את האמונה כיכולת להאמין במשהו מעבר לשכל האנושי, שמשום שהוא בלתי ניתן להבנה על ידי השכל, הוא דורש אמונה מוחלטת. הוא מציין כי כאשר מדובר באמונה אמיתית, אין מקום להיגיון או לשכל אנושי. זו אמונה שמבוססת על תחושת ביטחון מוחלטת ללא חקירה או ניתוח שכלי. ההבחנה בין אמונה לשכל בהמשך, אליעד מסביר את ההבדל בין אמונה לבין שכל. השכל מנסה להבין ולנתח כל דבר, בעוד שהאמונה לא דורשת הסבר או הבנה. הוא מדבר על כך שהאמונה שמובאת בתורתו של רבי נחמן אינה אמונה רגילה, אלא אמונה שהיא מעבר לכל ההבנה השכלית. תהליך האמונה כפי שמתואר כאן, לא מתחיל מהמקום של חקירה או ספק, אלא מהכנה פנימית לקבל את האמונה ללא שום הסבר. מהו שכל מעל השכל לפי אליעד? המרצה מציין כי לפי רבי נחמן, יש סוג של שכל מעל השכל, כלומר, הבנה שנמצאת מעבר לשכל הרגיל של האדם. מדובר בהבנה לא שכלית, אלא בתפיסה שמעבר להבנתנו הרגילה. אליעד מסביר ... מגיע למקום הזה של אמונה שלמה, הוא לא זקוק להסברים נוספים. האם כל אמונה היא אמונה אמיתית? אליעד מציין כי אמונה יכולה להיות אמונה על פי השכל, אך אמונה אמיתית, כפי שהיא נתפסת בתורת רבי ... כלומר, האמונה האמיתית לא נמדדת על פי הידע או ההבנה של האדם, אלא על פי העומק והשלמות שבה הוא מקבל את האמונה. הקשר בין אמונה ידיעה ושכל בהרצאה, אליעד מדבר גם על הקשר שבין אמונה לידיעה. הוא מציין כי יש אנשים שמבינים או יודעים את הדברים על פי השכל, אך ישנה דרך של אמונה שאינה דורשת את הידיעה השכלית, אלא ביטחון פנימי. הוא מסביר את המושג הזה בהקשר של רבי נחמן, שבו יש להאמין מבלי לדעת את התשובה לשאלה או לא להבין את התמונה המלאה. האמונה האמיתית כהשלמה לשכל באופן כללי, אליעד מסביר כי אמונה אמיתית אינה באה כתחליף לשכל, אלא כהשלמה לו. זוהי אמונה שמרפאת את החסרונות של ...
סתירות בחיפוש האמת, הגנב הנאמן, קושיות על הצדיק, להיות אלוהים, שכל מעל השכל, פרדוקסים בחיפוש האמת, אליעד כהן נוכל
סתירות בחיפוש האמת, הגנב הנאמן, קושיות על הצדיק, להיות אלוהים, שכל מעל השכל, פרדוקסים בחיפוש האמת, אליעד כהן נוכל
... בחיפוש האמת, הגנב הנאמן, קושיות על הצדיק, להיות אלוהים, שכל מעל השכל, פרדוקסים בחיפוש האמת, אליעד כהן נוכל מה משמעות הסתירות בחיפוש האמת לפי אליעד כהן? אליעד כהן מסביר בהרצאה כי סתירות בחיפוש האמת ... האדם מזהה סתירות וחוסר היגיון מוחלט בתפיסתו. אליעד מסביר שכאשר אדם קורא ספר כמו להיות אלוהים ונראה לו כי הכל מובן והגיוני, הוא עדיין רחוק מהבנה אמיתית, שכן ההבנה האמיתית כרוכה דווקא בבלבול, ספקות ופרדוקסים. לדבריו, אדם שלומד דבר ... באמצעות ההטלת ספק הזו, האדם מסוגל להגיע להבנה גבוהה יותר של האמת. אליעד טוען שבספר להיות אלוהים ובשיחות איתו, המטרה שלו היא לערער את תפיסות האדם לגבי הדברים הבסיסיים ביותר, עד כדי כך שהאדם יחשוב שהוא מרומה לחלוטין. לדבריו, זה הכרחי ... אתה מגלה שהאמת הפוכה לחלוטין ממה שחשבת קודם. לכן, לפי אליעד, כל אדם שמבין באמת את להיות אלוהים, חייב להגיע למצב שבו הוא חושב שאליעד עצמו נוכל. מצב זה אינו שלילי אלא חיובי, כיוון שהוא מעיד על הבנה אמיתית של עומק הדברים. למה אליעד כהן מדגיש שכל הבנה היא סוג של צמצום? אליעד טוען כי כל הבנה של משהו מסוים מגבילה את האדם למציאות מוגדרת ומצומצמת. כאשר האדם חושב שהוא מבין משהו - הוא ... מוגדרת, וכך הוא משתחרר מהצמצום ומהמוגבלות שבכל הבנה אפשרית. הוא מסביר שאפילו ההבנה שאתה אלוהים או שאין הבדל בין היש לאין, גם היא מגבילה ומצמצמת אותך. לכן המטרה הסופית היא לא להבין שום דבר באופן סופי ומוחלט. כיצד הספק והבלבול הם חלק מתהליך ההתעוררות הרוחנית לפי אליעד כהן? אליעד מדגיש שהספק והבלבול הם תנאים הכרחיים בתהליך של חיפוש האמת. הוא אומר במפורש כי אדם שלומד ואינו חווה סתירות, לא מבין את הנושא לעומקו. מטרת ההסברים בספר להיות אלוהים היא לגרום לאדם להרגיש שמה שנאמר לו הוא בלתי אפשרי ומנוגד לחלוטין להיגיון שלו. רק במצב של בלבול קיצוני, כשהאדם רואה סתירות בכל דבר, הוא מסוגל באמת לצאת מחוץ לגבולות ההיגיון ולחוות את האמת שמעבר לשכל הרגיל. אליעד מסביר שהמטרה היא להגיע למקום שבו אתה מפקפק אפילו בשכל שלך, ואתה מבין שגם השכל עצמו מוגבל, וזו הדרך היחידה שבה האדם יכול לגלות את האמת העליונה. זו הסיבה שהוא מתעקש שתלמידיו ירגישו שהוא מרמה אותם - כי אז הם יתחילו לפקפק ברצינות בשכלם ובאמונותיהם. מהי התרמית הגדולה ביותר על פי אליעד כהן? אליעד מציין כי התרמית הגדולה ביותר היא זו שהאדם מרמה בה את עצמו. הוא מסביר שכאשר ... הזאת היא הכי מסוכנת כי האדם לרוב אינו מודע לה. הוא נותן דוגמה למישהו שאומר שהספר להיות אלוהים לא חידש לו כלום. לדבריו, אם האדם באמת ידע את זה כבר קודם, למה הוא המשיך לקרוא את הספר במשך שנה? זוהי דוגמה לתרמית עצמית, כיוון שאם האדם ... עצמו. מהן סתירות בחיפוש האמת? מי הוא הגנב הנאמן? האם אליעד כהן הוא נוכל? כיצד להטיל ספק בשכל? מהי התרמית העצמית לפי אליעד כהן? מדוע ספר להיות אלוהים מלא סתירות? ...
הספר להיות אלוהים, למצוא את המהות, מהי המהות הראשונה? מחויב המציאות, המצוי הראשון, אין הבדל בין יש לאין, מקיף למקיף עד אין סוף, מקיפים מעל השכל, מקיפים מחוץ לשכל, שכל מעל השכל
הספר להיות אלוהים, למצוא את המהות, מהי המהות הראשונה? מחויב המציאות, המצוי הראשון, אין הבדל בין יש לאין, מקיף למקיף עד אין סוף, מקיפים מעל השכל, מקיפים מחוץ לשכל, שכל מעל השכל
... להיות אלוהים, למצוא את המהות, מהי המהות הראשונה? מחויב המציאות, המצוי הראשון, אין הבדל בין יש לאין, מקיף למקיף עד אין סוף, מקיפים מעל השכל, מקיפים מחוץ לשכל, שכל מעל השכל מהי המהות הראשונה וכיצד להגיע אליה? אליעד כהן בהרצאתו מתייחס לספר להיות אלוהים, שבו הוא מסביר את תהליך החקירה של האדם בדרך להבנת המהות הראשונה, הנקראת גם מחויב המציאות או המצוי ... הכלום אינו הדבר הראשון, משום שגם לו יש הפך (שהוא משהו). כך, האדם מוצא את עצמו חוזר בלופ אינסופי, וכל פעם שהוא חושב שהגיע לסוף, הוא מגלה שיש משהו מעבר לכך, שמקיף את שני ההפכים . מה המשמעות של מקיפים מעל השכל ומקיפים מחוץ לשכל? המושג מקיפים מתייחס לרעיון שישנם דברים שהם מעל היכולת של השכל לתפוס אותם. אליעד נותן דוגמה של תורת הקבוצות כדי להמחיש זאת: אם ניקח קבוצה שכוללת הכל, תמיד אפשר לחשוב על משהו גדול יותר שיכלול גם אותה. כך נוצר מקיף למקיף עד אינסוף. הרעיון הוא שתמיד ישנה רמה גבוהה יותר, שכל מעבר שלה הוא מעבר מעבר ליכולת התפיסה השכלית הרגילה. מדוע לא ניתן להבין את המהות הראשונה בשכל? אליעד כהן מדגיש שהמהות הראשונה נמצאת מעבר לשכל האנושי, משום שהשכל יכול לתפוס רק דברים שיש להם הפך ברור, כגון אני ולא אני, יש ואין. כשמגיעים למקום שבו אין יותר הפכים, השכל האנושי כבר לא יכול לפעול, ולכן הוא נעצר. אי אפשר לתפוס את הדבר שאינו לא יש ולא אין, וזה נקרא שכל מעל השכל או מקיפים מעל השכל. מהו הפרדוקס של השלמות? אליעד מתאר מצב של אדם שחווה שלמות מוחלטת: האם אדם יכול להיות במצב של ... שינוי מתמיד של טוב יותר או פחות טוב, ולכן הוא מסביר שההבדלים הללו מוכיחים שהאדם עדיין לא הגיע למהות הראשונה האמיתית שהיא מעבר לכל הגדרה או חוויה. האם יש מצב מעבר לשכל האנושי? אליעד מתאר מצב אפשרי של הבנה או חוויה מעבר לשכל, מצב שבו כל המילים מתבטלות, כל המושגים נעלמים, ואין הבדל בין שכל לבין חוסר שכל. הוא מדגים שאנשים יכולים להגיע לרמות הבנה שונות, כמו אנשים שצוללים בים, כאשר כל אחד צולל לעומק שונה. אבל מנקודת מבט אחרת, אין בכלל משמעות ליותר עמוק, מכיוון שבמצב של אינסוף, אין באמת משמעות לעומק כפול או אינסוף כפול. הוא מציין שגם את המצב הזה אי אפשר לתפוס בשכל רגיל, כי הוא כולל בתוכו סתירות פנימיות. כיצד כל זה משפיע על האדם בחיי היום - יום? בסוף ההרצאה, אליעד מסביר שהמשמעות הפרקטית של ההבנה הזו היא שאדם יכול לחיות את חייו ולהיות במשחק, גם אם הוא מבין שכל המשחק הזה הוא רק צורה של רעיון פנימי יותר, ושהמהות של הכל היא מעבר ליכולת ההבנה של השכל האנושי. הוא מציין שיש אנשים שחושבים שאם הם הגיעו להבנה הזאת, הם סיימו את התהליך, אך למעשה התהליך ... כלומר, תמיד יש רובד עמוק יותר, בלתי נתפס. מהי המהות הראשונה? מחויב המציאות מקיף למקיף עד אינסוף איך לדעת אם ישות מורכבת? אין הבדל בין יש לאין? מה זה מקיפים מחוץ לשכל? האם יש שכל מעל השכל? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על המפץ הגדול של השכל, לצאת מהשכל האנושי, לצאת מגבולות השכל, השכל שמעל השכל, השכל של אלוהים, אחדות ההפכים, קפיצה קוונטית, לשגע את השכל, השכל הנקנה, להגיע להארה רוחנית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לשגע את השכל, האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשגע את השכל, כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ינג לילדים, מאמן פרטי, מאמן אישי טלפוני בנושא לשגע את השכל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4219 שניות - עכשיו 08_06_2025 השעה 20:49:12 - wesi1