אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי?

שימוש בסלבריטאים בפרסומות הפך לאסטרטגיה נפוצה ויעילה מאוד בעולם הפרסום. כאשר סלבריטאי ידוע מופיע בפרסומת, הוא גורם לצופה להאמין יותר במוצר שמפורסם, מה שמוביל להגברת אמינות המוצר. המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית, כלומר, כאשר אנו רואים סלבריטאי מפרסם מוצר, אנחנו נוטים לקשר את המוצר עם הדימוי החיובי של הדמות המוכרת. אם אדם שאנו מעריכים ממליץ על מוצר, אנחנו נטה להאמין שהמוצר טוב. כך, השימוש בסלבריטאים בפרסומות פועל כחיזוק לאמינות המוצר. לדוגמה, אם דמות ציבורית כמו שחקן או זמר מפרסמת מוצר, הצופה עשוי לראות את המוצר כיותר איכותי או מהימן, רק בשל קשר הדימוי החיובי עם הדמות המפורסמת.

מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות?

ההבדל העיקרי בין שימוש בדמות סלבריטי לדמות לא מוכרת הוא בעוצמת ההשפעה הפסיכולוגית על הצופה. סלבריטאים נושאים עמם את הדימוי הציבורי שלהם, שמוביל לאסוציאציות חיוביות, וכך המוצר שהם מפרסמים נתפס בצורה חיובית יותר. בעוד שדמות לא מוכרת יכולה להוסיף אמינות למסר, היא לא מסוגלת להפעיל את אותו כוח פסיכולוגי חזק שהשפעת הסלבריטאי יכולה להפעיל. כלומר, השפעת סלבריטאי על הצופה היא משמעותית יותר, בזכות היכרות מוקדמת עם הדמות והאמון הכללי שהציבור מעניק לה.

איך השפעת נשים בפרסומות שונה?

ההשפעה של נשים בפרסומות שונה מהשפעת סלבריטאים גברים, ומטרת השימוש בנשים בפרסומות אינה תמיד להגביר את האמינות של המוצר, אלא בעיקר למשוך תשומת לב. בפרסומות רבות, במיוחד אלה שמציגות נשים צעירות ויפות, לא מדובר בהגדלת האמינות של המוצר, אלא בניצול המשיכה המינית של הדמות. דוגמה לכך היא פרסומות לרכב, בהן נשים מוצגות כדימוי מושלם ולא כהמלצה אמיתית על איכות המוצר. כלומר, הצופה לא מאמין שהרכב עצמו טוב יותר רק בגלל שהדמות הנשית מפרסמת אותו, אלא הדימוי המושלם שהיא מציגה מייצר את האפקט המבוקש - למשוך תשומת לב וליצור זיקה רגשית למוצר.

מה תפקיד ה - NLP בהשפעת הפרסומות?

NLP, או תכנות נוירו - לינגוויסטי, הוא כלי שמנצל את התת - מודע של הצופה כדי להשפיע על קבלת החלטותיו מבלי שהוא יהיה מודע לכך. אליעד כהן מציין שפרסומות רבות משתמשות בטכניקות NLP כדי ליצור קשרים אסוציאטיביים בין המוצר לבין רגשות חיוביים, כך שהצופה ישאף לרכוש את המוצר באופן בלתי מודע. לדוגמה, פרסומות שעושות שימוש ב - NLP יוצרות תחושת רצון פנימי למוצר, על ידי חיבורו לאסוציאציות חיוביות שהצופה לא תמיד מודע להן. ה - NLP מסייע בכך שהצופה לא מתנגד למסרים בפרסומת, אלא קולט אותם בצורה חודרת ובלתי מודעת.

איך ניתן לשכנע לקוחות בצורה אפקטיבית?

הדרך לשכנע לקוחות בצורה אפקטיבית היא להדגיש את יתרונות המוצר בצורה מוחשית ולהסתיר את חסרונותיו. כל פרסומת משתמשת בטכניקות פסיכולוגיות כדי להעצים את יתרונות המוצר ולצמצם את החסרונות...
מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי?

בפרסומות רבות נעשה שימוש בדמויות מפורסמות, כמו סלבריטאים, על מנת להשפיע על הצופה ולהגביר את האמינות של המוצר. השאלה שצפויה לעלות היא, למה סלבריטאים מסייעים בכך? התשובה טמונה בתהליך הפסיכולוגי שגורם לאנשים לסמוך על המפורסמים שמופיעים בפרסומות. לדוגמה, אם דמות מוכרת ומוערכת אומרת לנו לרכוש מוצר מסוים, זה מחזק את האמינות של המוצר ומעלה את הסבירות שיתפס כמועיל ומועיל.

לפי אליעד, תהליך זה נשען על העובדה כי המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית. אנחנו נוטים לקשר את המוצר או השירות עם הדמות המוכרת והאהובה. אם דמות כזו מצהירה על מוצר, יש נטייה להאמין לה יותר מאשר אם המפרסם היה איש לא מוכר. דוגמה נוספת לכך היא השפעת הדמויות המפורסמות על ילדים: כאשר ילד רואה את הדמות שהוא אוהב מפרסמת מוצר, הוא נוטה לרצות את המוצר ולהגביר את הסיכוי שיבקש מהוריו לרכוש אותו.

מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות?

אליעד מדגיש כי יש הבדל משמעותי בין שימוש בדמות סלבריטי לבין שימוש בדמות לא מוכרת. כאשר בוחרים דמות לא מפורסמת, היעד הוא בדרך כלל להוסיף אמינות למסר, אך לעיתים הוספת אישיות מוכרת יכולה להקפיץ את היעילות של הפרסומת. השימוש בסלבריטי בפרסומות נועד להפעיל כוח פסיכולוגי חזק יותר, באמצעות האסוציאציה שלנו לדמות זו.

איך השפעת נשים בפרסומות שונה?

כאשר נשים מופיעות בפרסומות, השפעתן היא שונה מאשר כשמדובר בסלבריטאים. אליעד מסביר כי נשים, במיוחד כשמדובר בנשים צעירות ויפות, לא נועדות להוסיף לאמינות של המוצר, אלא להגדיל את תשומת הלב אליו. במקום שמטרת הפרסומת תהיה להגדיל את האמינות, היא מסתמכת על המשיכה המינית והעניין שהנשים מעוררות. לדוגמה, בפרסומות לרכב שבו נשים מוצגות כמודל לחיקוי, אין הכוונה לגרום לצופה להאמין שהרכב עצמו טוב יותר, אלא להחיות את הדימוי המושלם שמפנה את הצופה לאותם סטנדרטים.

מה תפקיד ה - NLP בהשפעת הפרסומות?

במהלך ההרצאה, אליעד מציין כי טכניקות NLP (תכנות נוירולinguיסטי) משחקות תפקיד מרכזי בעיצוב ההשפעה על הצופה. NLP עוזר להפעיל את התת - מודע של הצופה ולמנוע ממנו להתנגד למסר. מטרת הטכניקות הללו היא לעורר תחושות של רצון פנימי למוצר, על ידי יצירת קשרים אסוציאטיביים בין המוצר לבין רגשות חיוביים, שהצופה אולי לא מודע להם. פרסומות שמנצלות את ה - NLP יוצרות מצב שבו הצופה משוכנע באופן בלתי מודע לבחור במוצר, מבלי לשים לב לסיבות האמיתיות.

איך ניתן לשכנע לקוחות בצורה אפקטיבית?

כדי לשכנע לקוחות בצורה טובה, צריך להדגיש את...
חסרונות יצירת קשר להיות סלב טלויזיה להחליט השפעת הצופה תהליך שכנוע רצון פנימי אסוציאטיבי הרגשה nlp איך לגרום ללקוח איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך משכנעים אנשים בפרסום טלביזיה טלוויזיה טלויזיה לגרום ללקוחות להיות מפורסם להיות סלב להיות סלבריטי להתפרסם לקוח לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מודעות מפורסם מפורסמים מפורסמים בפרסומות משכנע משכנעים אנשים נלפ נשים בפרסומות סלבריטאים סלבריטאים בפרסום סלבריטאים בפרסומות סלבריטי פרסומות פרסומות בטלוויזיה פרסומת שימוש בבחורות שימוש בבחורות בפרסומות שימוש במפורסמים שימוש במפורסמים בפרסומות שימוש בנשים שימוש בנשים בפרסומות שכנוע שכנוע התת מודע תת מודע
מניפולציות בפרסום, טכניקות מניפולציה, מניפולציות במסחר במטח, טכניקות שכנוע, חוסר אמת בפרסום, מצג שווא בפרסום, לסחור במטח, forex, דרך מהירה להתעשר, פרסום שקרי, פרסום אמיתי
מניפולציות בפרסום, טכניקות מניפולציה, מניפולציות במסחר במטח, טכניקות שכנוע, חוסר אמת בפרסום, מצג שווא בפרסום, לסחור במטח, forex, דרך מהירה להתעשר, פרסום שקרי, פרסום אמיתי וכאן אראה ואתן דוגמאות למניפולציות שונות שיש בפרסומות שונות, כגון לדוגמה התחום של מסחר במטח. ואראה את המניפולציה, ואסביר את הלוגיקה המניפולטיבית ואת טכניקת השכנוע שעומדת מאחוריה. וראשית אקדים ואומר, שמי שמכיר את נושא המסחר במטח באמת, יודעי כי המסחר במטח, בפרט המסחר הספקולטיבי ... יכול להפסיד במקרה הרע. ולפעמים עוד ישנם מצבים, שבהם חברת המסחר במטח שדרכה האדם סוחר, יש לה אינטרס אישי שהלקוח שלה יפסיד את כספו, או יותר מדויק, יפסיד את כל כספו, שאז היא מרוויחה יותר כסף עבור עצמה. כך ... יש אינטרסים שונים, שעוזרים לאדם להפסיד את כספו, למען ההתעשרות האישית שלהם. ועכשיו לצורך העניין, אתן כאן דוגמה למניפולציות בפרסום שעושות חברות forex. ולצורך העניין אצטט את הנוסח של פרסומות של חברות forex שונות. כאשר בדכ רוב חברות הforex השונות, המסרים השכנועים שלהן וטכניקות השכנוע שלהן, כולן זהות אחת לשנייה ועובדות על אותה טכניקת שכנוע. ואתן מספר דוגמאות לפרסומות של חברות forex: אצלנו הלקוחות קיבלו תשואה של 47% מתחילת שנה / השער שלך להצלחה מתחיל כאן ועכשיו / מחיר הזהב השתולל, ואני גרפתי ... השגתי תשואה של 78% על הכסף שלי / החברה שלנו, מציגה את אפיק ההשקעה המשתלם ביותר! / גלה כיצד לקוחותינו מניבים תשואה חלומית ללא מאמץ / וכיוב עוד המון ניסוחים שונים, באותה רוח הדברים... ועל פניו במבט ראשון, זה שרואה את הפרסומות האלו, חושב לעצמו, אם אכן הנאמר בפרסומות האלו הוא אכן אמת, הרי שמישהו כאן המציא את הגלגל ואכן יש כאן דרך מהירה להתעשר ודרך קלה לעשות כסף וכיוב. וכאשר האדם נחשף לפרסומת שכזו, בדכ הוא שואל את עצמו ותוהה לעצמו, האם באמת יש אמת בפרסום?! האם באמת יש אנשים שהרוויחו הרבה כסף תוך כמה דקות בלי מאמץ?! האם באמת אפשר לעשות ככ הרבה כסף ... שכן! כי אכן כן יש אפשרות לעשות ככ הרבה כסף, בזמן ככ קצר ובלי הרבה מאמץ. וכל מה שנאמר בפרסומות האלו, הוא אכן אמת, ויש אמת בפרסום. והפרסום, הוא לא פרסום שקרי, אלא פרסום אמיתי וכל מה שנאמר בו הוא אכן נכון ברמה העובדתית. אז איפה כאן הקאצ והמניפולציה? והתשובה לכל היא, שאומנם כל מה שנאמר בפרסומות הוא נכון ברמה העובדתית והוא אכן האמת, אלא שהוא לא כל האמת וממילא המסר שמועבר דרך הפרסומות, הוא לא אך ורק האמת, אלא הוא גם שקר. ולמרות שהדברים שהוצגו כעובדה בפרסומות הם אכן אמת, הרי שהמסר של הפרסומת הוא שקר. ועכשיו אסביר את מהות התהליך שבו נעשית המניפולציה בפרסום הזה ושכיוב. והעניין הוא, כי במציאות שלנו, יש חלוקה ברורה בין דברים שיכולים לקרות, לבין דברים שקורים. ויש הבדל ... קצר. ותוך כמה דקות, האדם יכול להפסיד כספים, כמעט באותה המהירות שלוקח לכסף להישרף באש... ואכן כל העובדות שמוצגות בפרסומות של חברות הforex, הן אכן אמת ברמה העובדתית, על אנשים שאכן התעשרו דרך המסחר במטח. אבל המניפולציה בפרסום שנעשית כאן, היא שיש הטעיה שמערבבת את רמת הפוטנציאל עם רמת המימוש בפועל. דהיינו, שברמת הפוטנציאל, אתה יכול להפסיד ... לא היה מנסה להתעשר, במקום שבו הוא יכול להפסיד את כל כספו במהירות הבזק. וחברות הforex, יוצרות מצג שווא בפרסומת שלהן, בכך שהן הופכות את האפשרי למחויב. זא שהן לוקחות את האפשרות שאתה יכול להתעשר מהר, ומציגות אותה כאילו ... דבר שהוא רק אפשרי בלבד, שרק קיימת האפשרות שהוא יקרה, בדיוק כמו שקיימת האפשרות שיקרה ההפך שלו, ומסתירים מהצופה בפרסומת את העובדה שקיימת גם האפשרות הנגדית. ויוצרים לו סוג של מצג שווא, כאילו שמה שיכול לקרות, כאילו שרק הוא ... האדם, את ההפרדה הברורה שבין האפשרות להרוויח ולהפסיד באותה המידה, לבין זה שאתה בפועל מרוויח ולא מפסיד. כי כל הפרסומת מראה אנשים שהרוויחו כסף בזמן מהיר. אבל זה שיש כאלו שהרוויחו בפועל, זה הוכחה לכך שאכן אפשר להרוויח ברמת ... גם האפשרות הנגדית שלו. ומציגים את האפשרות הזאת, כאילו היא מחויבת. ועכשיו אתן כמה דוגמאות ברמת ניתוח הטקסט: אצלנו הלקוחות קיבלו תשואה של 47% מתחילת שנה - האם כל הלקוחות? כמה אחוז מהלקוחות? האם בטוח שהמצב הזה ימשיך גם בעתיד? למה יש לקוחות שקיבלו תשואה כזו? האם זה חד פעמי מסיבות כלשהן, או שיש כאן משהו מגמתי? והיה יותר נכון לומר יש אצלנו לקוחות שקיבלו תשואה X בשנה, אבל יש גם כאלו שהפסידו אחוז X מההשקעה שלהם בשנה. השער שלך להצלחה מתחיל כאן ... החברה שלנו מציגה את אפיק ההשקעה המשתלם ביותר אם תרוויח בו, והלא משתלם ביותר, אם תפסיד בו. גלה כיצד לקוחותינו מניבים תשואה חלומית ללא מאמץ - כל לקוחותינו או רק חלק? איזה חלק מלקוחותינו? האם אין מאמץ בכלל, או שהסיכון הוא המאמץ?! והיה נכון יותר לומר גלה כיצד לקוחותינו מניבים תשואה חלומית או מפסידים את כל כספי השקעתם, ללא מאמץ בסיכומו של דבר, הראיתי כאן רק דוגמה אחת מני רבות, לחוסר אמת בפרסום ולמניפולציות בפרסום. מניפולציה שלוקחת את האפשרי, ומתייחסת אליו כאילו הוא מחויב. שלוקחת את האופציה שיש גם אופציה נגדית, ומתייחסת אליה כאילו ...
מניפולציות פרסומיות, הישראלי המכוער, תקרית במלון, תקרית תפתח את החדר, טיסת השוקולד, עובדות ופירושים, ניתוח וידאו, ניתוח כתבה, ניתוח טקסטים, אין אמת בפרסום, פגיעה בצרכנים
... המכוער, תקרית במלון, תקרית תפתח את החדר, טיסת השוקולד, עובדות ופירושים, ניתוח וידאו, ניתוח כתבה, ניתוח טקסטים, אין אמת בפרסום, פגיעה בצרכנים מהי מניפולציה פרסומית ומה הקשר לישראלי המכוער? אליעד כהן פתח את ההרצאה בהתייחסות למניפולציות פרסומיות, במיוחד לאופן שבו הן משפיעות על תפיסת המציאות של הציבור. הוא נתן דוגמה מפורסמת של התקרית במלון באילת, בה קבוצת אורחים התעמתה עם עובדי המלון לאחר שהנהלת המלון סגרה את חדרם בשל טענה ... כלפי הקבוצה המוצגת ומייצרות תדמית שלילית קבועה שמוצמדת אליהם ללא קשר לנסיבות האמיתיות של האירועים. האם באמת יש אמת בפרסום? בהרצאה, אליעד כהן הרחיב על הטענה שאין אמת מוחלטת בפרסום. הוא הסביר שכל פרסום, טקסט או וידאו מכיל רק חלק קטן מהמציאות המלאה, וכי תמיד קיימת מניפולציה כלשהי שמשפיעה ... בלבד כדי לקבוע מי צודק או מי טועה. לדבריו, מטרת ההרצאה היא ללמד את הציבור להיות מודע למניפולציות המתרחשות בפרסומים תקשורתיים, ולהבין שיש לשמור על ספקנות לגבי מה שמוצג להם. מהן מניפולציות בפרסום? מה זה הישראלי המכוער? מה קרה בתקרית המלון באילת? איך לפרש עובדות בצורה נכונה? האם יש אמת בפרסום?
NLP / משמעות סדר המילים במשפט / משמעות של מילים / ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע / מסרים לתת מודע / איך לשתול מחשבות / סוגסטיה / העברת מסרים / שתילת מחשבות
NLP / משמעות סדר המילים במשפט / משמעות של מילים / ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע / מסרים לתת מודע / איך לשתול מחשבות / סוגסטיה / העברת מסרים / שתילת מחשבות וכאן אתן דוגמה, כיצד הסדר של המילים ...
NLP, שכנוע תת ההכרה, לגרום למישהו לא לפחד, לנסות דברים חדשים, התנסות בדברים חדשים, השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, שכנוע התת מודע, איך לשתול מחשבה? טכניקות שכנוע
NLP, שכנוע תת ההכרה, לגרום למישהו לא לפחד, לנסות דברים חדשים, התנסות בדברים חדשים, השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, שכנוע התת מודע, איך לשתול מחשבה? טכניקות שכנוע
NLP, שכנוע תת ההכרה, לגרום למישהו לא לפחד, לנסות דברים חדשים, התנסות בדברים חדשים, השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי, שכנוע התת מודע, איך לשתול מחשבה? טכניקות שכנוע איך לגרום למישהו לא לפחד להתנסות בדברים חדשים? על מנת לגרום למישהו לא לפחד להתנסות בדברים חדשים, יש להבין ... גבול מחשבתי - אם אתה חושב שמה שאתה עושה או לא עושה הוא מחויב, כל שינוי יגרום לך לחשוש. שכנוע תת הכרתי - איך לגרום למישהו לא לפחד? הדבר המרכזי כאן הוא שכנוע תת הכרתי. כאשר אתה לא מנסה לשכנע את האדם בצורה ישירה, אלא מדבר איתו על נושאים אחרים שקשורים, כל שינוי מחשבתי יקרה בתת המודע שלו. לדוגמה, במקום להדגיש את היתרונות של הצעד שהוא מפחד לבצע, אפשר להכניס לתודעתו רעיון על ידי סיפור או ... בעבר כבלתי אפשרי, יכול להתגלות כמציאותי ואפשרי. על ידי הסרת המחויבות הזאת, הרבה יותר קל לאדם להתנסות בדברים חדשים. איך לשכנע מישהו להתנסות בדברים חדשים? שכנוע תת הכרתי - איך זה עובד? מה עומד מאחורי הפחד לעשות דברים חדשים? איך לשנות את הדעה של מישהו ... נזק אבל זה יכול להביא לך תועלת, נכון שאתה מפחד לעשות בנגי נגיד שמישהו מפחד לעשות בנגי ואתה רוצה לשכנע אותו לעשות בנגי. אוקי עכשיו אתה אומר כזה דבר בא נגיד לו תראה נכון שיכול להיות שתמות אבל יכול להיות גם כן שחוויית הבנגי תיתן לך סיבה לחיות מרוב שתתרגש יכול להיות, נכון יפה עכשיו זה בעצם לנסות לשכנע אותו בצורה ישירה על היתרונות היחסיים שיכולים להיות בדבר שהוא מפחד לעשות. נכון יפה אני אומר לא בצורה ישירה אני רוצה בצורה עקיפה נניח שיש מישהו שאתה רוצה לשכנע אותו לעשות בנגי או לא לפחד לעשות בנגי אוקי ואתה לא רוצה בדוח להגיד לו את זה אתה רוצה לעשות את זה בצורה סיבובית, אתה רוצה לדבר איתו על נושאים אחרים בכלל ושבתת מודע שלו אתה תגרום לו לא לפחד לנסות לעשות דברים חדשים, רגע הבנתם את השאלה איך לדבר עם התת מודע שלו לא איך לדבר איתו בצורה ישירה. ש: אתה יכול להתחיל לספר לו על כל מיני דברים שעשית. אליעד: אבל אז הוא יודע שאתה בא לשכנע אותו אתה אומר לו כן אתה יודע איזה כייף היה לי כשעשיתי בנגי כמה פחדתי וכמה זה עזר אחר כך, מכה זה כייף. ש: זה משכנע אותו. אליעד: נכון בהנחה אבל זה הוא רואה שאתה מנסה לשכנע אותו נניח שהוא מתוחכם עכשיו אתה רוצה להיות עוד יותר מתוחכם, אתה הבנת מה שאתה אומר זה נכון זאת ... לזוז מזה. עכשיו מה אני בעצם אומר אני בעצם אומר כזה דבר שאם אתה רואה מישהו ואתה רוצה נגיד לשכנע אותו לעשות בנגי נגיד או לא לנסות לשכנע אותו לעשות בנגי לגרום לו פחות לפחד מלעשות בנגי נגיד אז באופן כללי מה שאתה צריך לעשות זה לא ... כבר לא מחויבים וכשהרצונות שלך לא מחויבים אז ממילא אתה כבר לא מפחד לנסות לעשות דברים חדשים. וזה לדוגמה שכנוע תת הכרתי למה זה שכנוע תת הכרתי כי אתה לא אומר לו בצורה ישירה אתה מדבר איתו על נושאים אחרים נגיד שהוא אומר לך ... הזה נראה לך מאוד יפה, מה הוספת נראה לך. נגיד עכשיו הכנסת לו את המילה לך דרך הדבר הזה בתת מודע הוא מתחיל לחשוב זה לא לי זה לא באמת ככה זה רק נראה לי אז מה שאני חושב זה ...
עיצוב, איך לעצב באנר? איך לעצב שלט? איך לעצב פרסומת? איך לעצב חומר פרסומי? תהליך עיצוב פרסומת, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר, עיצוב אתר אינטרנט, איך לעצב אתר אינטרנט? מטרת העיצוב, איך לבחור מעצב? בחירת מעצב, מה המטרה של העיצוב?
עיצוב, איך לעצב באנר? איך לעצב שלט? איך לעצב פרסומת? איך לעצב חומר פרסומי? תהליך עיצוב פרסומת, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר, עיצוב אתר אינטרנט, איך לעצב אתר אינטרנט? מטרת העיצוב, איך לבחור מעצב? בחירת מעצב, מה המטרה של העיצוב?
עיצוב, איך לעצב באנר? איך לעצב שלט? איך לעצב פרסומת? איך לעצב חומר פרסומי? תהליך עיצוב פרסומת, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר, עיצוב אתר אינטרנט, איך לעצב אתר אינטרנט? מטרת העיצוב, איך לבחור מעצב? בחירת מעצב, מה המטרה של העיצוב? מה הטעות הנפוצה ביותר כשמעצבים פרסומת או שלט? כאשר בן אדם מעצב שלט, פרסומת או באנר, הטעות הנפוצה ביותר היא להתמקד ביופי החזותי ובאסתטיקה של העיצוב במקום ביעילות שלו ובהשגת המטרה העסקית. רבים חושבים שככל שהפרסומת תהיה יפה יותר, מושכת עין מבחינה אסתטית, בעלת צבעים נעימים או לוגו מרשים, כך היא תהיה מוצלחת יותר. אך זוהי טעות משמעותית מכיוון שהדבר החשוב ביותר הוא שהפרסומת או השלט ישיגו את מטרתם ויגרמו לאנשים לבצע פעולה מסוימת. לדוגמה, אם יש לך עסק ואתה מעמיד שלט חוצות ... מיידי במה מדובר, מה אתה מציע, ויניע אותו לפנות אליך, להתקשר או להגיע אליך. מה באמת המטרה של עיצוב פרסומת או שלט? המטרה האמיתית והיחידה של עיצוב פרסומת, באנר או שלט חוצות היא שהמסר יגיע בצורה הכי ברורה ומהירה לקהל היעד ויניע אותו לפעולה הרצויה. אם, לדוגמה, ... נוסף או לרכוש את השירות או המוצר שלך. השאלות הנכונות שחובה לשאול הן: מה בדיוק המטרה של השלט או הפרסומת שלי? איזה עיצוב יבטיח בצורה הכי יעילה וברורה את השגת המטרה הזאת? מה יגרום לצופה להבין מיד במה מדובר ... פחות טובה. לסיכום, מה הכי חשוב לזכור בעיצוב פרסומי? בעיצוב פרסומי - בין אם זה שלט חוצות, באנר או פרסומת באתר אינטרנט - הכי חשוב לזכור שהמטרה הסופית היא להעביר את המסר ולהניע לפעולה. היופי הוא חשוב, אבל הוא ... ברור?, האם המסר יגיע מהר לצופה?, האם זה יניע לפעולה?, במקום להתעסק בשאלות של יופי ואסתטיקה בלבד. איך לעצב פרסומת אפקטיבית? מה המטרה של שלט חוצות? איך לבחור מעצב גרפי? עיצוב באנרים לאינטרנט איך להעביר מסר שיווקי ברור? עיצוב שלטים, פרסומות ובאנרים - מה באמת חשוב? שלום חברים, כאשר מעצבים שלט, פרסומת או באנר, חשוב לשים לב לנקודה מרכזית - אחת הטעויות הנפוצות היא שהמעצב מתמקד בכך שהעיצוב ייראה כמה שיותר יפה. אבל כאן טמונה הטעות - כי מה שבאמת חשוב, מה שהכי משמעותי, הדבר היחיד שצריך להנחות אותנו, הוא שהפרסומת תשיג את מטרתה. אם לדוגמה הצבתם שלט לצד כביש הומה, השאלה שצריכה להנחות אתכם היא: מהי מטרת השלט? האם ... עצמה. כי אם אתם עסוקים בלוודא שהעיצוב יהיה אסתטי ומושלם, אתם עלולים לפספס את היעילות שלו - מה שאומר שהפרסומת לא תביא לתוצאה הרצויה. תוצאה מעל יופי שלט, פרסומת או באנר - כל אלו הם כלים שמטרתם לתקשר מסר ברור ולגרום לפעולה. לכן, כשאתם מעצבים אותם, התמקדו קודם ... גורם לאנשים לעצור, להבין את המסר ולפנות אליכם, אז מדובר בעיצוב יפה אך לא אפקטיבי. לסיכום כאשר אתם מעצבים פרסומת מכל סוג, זכרו: יופי זה בונוס, אבל יעילות היא העיקר. חשבו איך להעביר את המסר בצורה הברורה והמשכנעת ביותר, והתמקדו בתוצאה הרצויה. לקריאה נוספת על עיצוב נכון של שלטים, שכנוע לקוחות והעברת מסרים שיווקיים, בקרו באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא. בהצלחה!
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות וכאן אסביר לגבי סוגים שונים של חומרי שיווק. איזה סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד. כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, שיגרום ללקוח לרצות לפנות אך ורק אליך? אז לשם כך נתחיל מהתחלה ונסביר באופן עקרוני את כל העניין של חומרי שיווק ... חומרי השיווק ל 2 סוגים. שיווק בשכנוע ישיר חלק אחד של חומרי שיווק, יהיה חומרים שמעודדים באופן ישיר את הלקוח לקנות את המוצר. לדוגמה פרסומת שאומרת, בא ליהנות מחוויה עוצרת נשימה של נסיעה ברכב הכי מהיר שיש, או לדוגמה פרסומת שאומרת שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה וכיוב. בקיצור, פרסומת וחומר שיווק שבאופן ישיר מנסה לגרום לנו לצרוך את המוצר שאותו היא מפרסמת. שיווק בשכנוע עקיף כמו כן יש ... המקצועיים, שאינם מדברים באופן ישיר על רכישת המוצר. מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שהמוצר טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר ושיהיה לו טוב אם הוא ירכוש את המוצר. והמסר השיווקי, או שהוא אומר בפירוש את זה שהמוצר טוב, ושללקוח טוב לרכוש את המוצר וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר. לדוגמה: לקוח ירצה לאכול את הפיצה הכי טעימה. ולכן בשיווק ישיר נאמר באופן ישיר מסר של: הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה. אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול אותה. כאשר מהות ההבדל היא, האם המסר שאומר שהמוצר שלך טוב ללקוח, האם הוא נאמר בצורה ישירה, או בצורה עקיפה שהלקוח מבין את זה מעצמו. איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף? ... כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע. איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך לשדר מקצועיות? איך לשכנע שאתה איש מקצוע? איך לשכנע שאתה מומחה בתחומך? אז בעיקרון את העברת החומרים המקצועיים, ניתן לחלק ל 3 סוגים: 1 - הסוג הראשון הוא חומרים מקצועיים, שהצופה מבין אותם, חושב שהם נכונים והגיוניים ושהם גורמים ללקוח להבין שאתה מבין עניין ומבין בתחום שאתה מדבר עליו. לדוגמה: אם אתה עורך דין לענייני תעבורה, ואתה מסביר כל ... אם תביא איזה חידוש, לדוגמה: לנפץ מיתוס או מידע מקצועי שאינו טריוויאלי, מידע מקצועי שאינו ברור מאליו, הרי שזה יגרום ללקוח להבין, שאתה לא רק מבין עניין בתחום שלך, אלא שאתה סוג של מאוד מקצועי בתחום שלך. לדוגמה: ניפוץ מיתוסים ... ושוב, הדגש הוא על חוויית ההתחדשות של הלקוח, עד כמה הלקוח חווה כאן משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך. איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך? 3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך, אלא הוא יגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך. מידע שיגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר. מידע מקצועי שיגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר, אלא יגרום לו לרצות לפנות רק אליך. ומה זה המידע הזה? והמידע המקצועי הזה, ... ואולי זה אפילו בהכרח לא נכון. לדוגמה: נניח שאתה עורך דין כנל, אז אתה מדבר על נושא לדוגמה, של איך לשכנע שוטר לא לתת לך דוח ואז אחרי שאתה מסביר משהו שנראה הגיוני נכון וחכם. עכשיו אתה מסביר, את העניין ... ללקוח, של ההפך של מה שנראה לו הגיוני. איך ולמה זה עובד? ומה הלוגיקה כאן? הלוגיקה היא, שאתה רוצה לגרום ללקוח לא לסמוך על עצמו ולא לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. אתה רוצה ליצור אצל הלקוח את התחושה, שגם ... שזה בהכרח נכון. ושעדיף שהוא יפנה דווקא אליך ולא למישהו אחר. כי גם מה שנראה הגיוני למישהו אחד, אתה גורם ללקוח לראות, שאתה מבין ועוזר לו להבין, שזה לא באמת הגיוני ושיש היגיון אחר גדול יותר. במילים אחרות, אם הלקוח ... תיקח טעויות של המתחרים שלך, טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך ותסביר בצורה חכמה, את הטעות וכולי. הרי שזה יגרום ללקוח להבין שאתה יותר טוב מאחרים. וזה יגרום ללקוח לסמוך עליך ולא על אנשי מקצוע אחרים. כי הלקוח יבין, שמה שנראה הגיוני, לא בהכרח נכון. ויש פחות סיכוי ... שאינם שחור או לבן, לגבי האם כדאי לעשות כך או אחרת כאשר צובעים את הבית וכיוב. כאשר המטרה היא לגרום ללקוח להבין, שלא כדאי לו לסמוך על מה שנראה לו הגיוני, כי יש בכל דבר המון שיקולים וכל מקרה לגופו ... המון סוגים של חומרי שיווק. וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות אליך ורק אליך. ואיך לעשות את זה? כמו שהסברתי קודם וכולי.
ניסים, טבע, מעל הטבע, תופעה על טבעית, לשנות את המציאות, לשלוט במציאות, לשלוט בחוקי הטבע, להיות אלוהים, פיזיקה, תורה ומדע, אמונה באלוהים, מפורסמים של שקר, רבי נחמן מברסלב
ניסים, טבע, מעל הטבע, תופעה על טבעית, לשנות את המציאות, לשלוט במציאות, לשלוט בחוקי הטבע, להיות אלוהים, פיזיקה, תורה ומדע, אמונה באלוהים, מפורסמים של שקר, רבי נחמן מברסלב
... הטבע, תופעה על טבעית, לשנות את המציאות, לשלוט במציאות, לשלוט בחוקי הטבע, להיות אלוהים, פיזיקה, תורה ומדע, אמונה באלוהים, מפורסמים של שקר, רבי נחמן מברסלב מהו הקשר בין ניסים, טבע ואמונה באלוהים? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מתאר את הקשר ...
מיסטיקה, רבי נחמן מברסלב, מיסטיקנים, ברסלב, מפורסמים של שקר, ניסים
מיסטיקה, רבי נחמן מברסלב, מיסטיקנים, ברסלב, מפורסמים של שקר, ניסים
מיסטיקה, רבי נחמן מברסלב, מיסטיקנים, ברסלב, מפורסמים של שקר, ניסים מהם הרעיונות המרכזיים בשיחה על מיסטיקה, רבי נחמן מברסלב והניסים? בשיחה הזו, אליעד כהן עוסק במספר נושאים מרכזיים בתחום המיסטיקה, מתמקד בפרסומים ובתפיסות סביב רבי נחמן מברסלב ובדיוק איך אפשר להבין את התפיסות שלו ביחס למיסטיקה ולניסים. אליעד פותח את הרצאתו ...
מי זה אליעד כהן, מצא את ההבדלים, הדרך של אליעד כהן, מאה אחוז הצלחה, אונס רוחני, מורים רוחניים, שיטות רוחניות, דרך רוחנית, מפורסמים של שקר, מדיטציה, ללכת עד סוף הדרך
מי זה אליעד כהן, מצא את ההבדלים, הדרך של אליעד כהן, מאה אחוז הצלחה, אונס רוחני, מורים רוחניים, שיטות רוחניות, דרך רוחנית, מפורסמים של שקר, מדיטציה, ללכת עד סוף הדרך
... כהן, מצא את ההבדלים, הדרך של אליעד כהן, מאה אחוז הצלחה, אונס רוחני, מורים רוחניים, שיטות רוחניות, דרך רוחנית, מפורסמים של שקר, מדיטציה, ללכת עד סוף הדרך מהי הדרך של אליעד כהן להצלחה ומדוע הוא מדבר על מאה אחוז ...
מודעות עצמית, רוחניות, אקראי או סיבתי, הכל זה רק מחשבה, לשלוט במחשבות, שליטה במחשבות, מפורסמים של שקר, מורים רוחניים, מה הכי מציק לך, מה אתה הכי רוצה, הכל תלוי בך
מודעות עצמית, רוחניות, אקראי או סיבתי, הכל זה רק מחשבה, לשלוט במחשבות, שליטה במחשבות, מפורסמים של שקר, מורים רוחניים, מה הכי מציק לך, מה אתה הכי רוצה, הכל תלוי בך
מודעות עצמית, רוחניות, אקראי או סיבתי, הכל זה רק מחשבה, לשלוט במחשבות, שליטה במחשבות, מפורסמים של שקר, מורים רוחניים, מה הכי מציק לך, מה אתה הכי רוצה, הכל תלוי בך איך לזהות מה באמת ... הם למדו להגיד לעצמם שהכל רק מחשבות, ובמקום לפתור בעיות ממשיות, הם נשארים תקועים בבעיות האמיתיות שלהם. מי הם המפורסמים של שקר וכיצד הם מבלבלים אותך? אליעד כהן מתייחס למושג מפורסמים של שקר - אלו מורים רוחניים או אנשים שמלמדים אחרים מבלי שהם עצמם מצאו את התשובה לשאלות שהם מלמדים. ... אותך ולהשיג שליטה אמיתית במחשבותיך. איך לשלוט במחשבות? מה הכי מטריד אותי? האם הכל אקראי או סיבתי? מי הם מפורסמים של שקר? מה המשמעות של מודעות עצמית? למה קשה לי להתגבר על בעיות? איך לזהות מה אני באמת רוצה?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לרכוש מוצר, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לרכוש מוצר, איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להיות טיפש בדיעבד כופרים בקורונה מה לעשות כשיש כמה תשובות אפשריות? פחד מהעבר אני צריך משהו לבחור מאמן אישי פחד משליטה לא סובל מהחרדה חוסר ביטחון עצמי לבנות ביטחון עצמי אצל ילדים לגרום לו לאהוב אותי איך לגרום לאנשים לאהוב אותי? אושר שאינו תלוי כסף מביא אושר האם אפשר לשמור על המשיכה לאורך זמן? למה אני ממשיכה לזכור את האקס? איך הנחה משפיעה על החלטת הלקוח? ניהול החלטות איך להתמודד עם מחבל? איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים? התמדה בתהליך איך מתמודדים עם כישלון? שקרים במכירות שימוש בנשים בפרסומות ילדים עם דיסלקציה אלימות של ילדים להתחבר לתת מודע שרלטנים רוחניים איזה פסיכיאטר מומלץ? האם הפרעה נפשית מדבקת? איך לעשות שלום עם האקסית? איך לדעת האם לחזור לאקסית? איך לפתח את השכל מאימון כושר? איך הגוף מפרק שומן? אלוהים שולט הוכחות שיש אלוהים הגעתי להארה רוחנית התעוררות והארה של מורים רוחניים להיות אלוהים עצמו רצון להיות אלוהים איך לעשות כסף וליהנות מהעבודה? לקנות מישהו בכסף הופך למשמעות החיים מטרת החיים היא גן עדן אנרגיות חיוביות למה לא לחשוב חיובי? תפישת הבחירה החופשית איך לא להרגיש רע מכך שאין בחירה חופשית? העולם נוצר מכלום חיים בעולם עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לביטחון עצמי, אימון אישי לבני נוער, מטפל אישי בתחום לרכוש מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 15_09_2025 השעה 11:46:55 - wesi1