אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לרכוש ✔איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:39איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
למה כל מילה חשובה בתהליך המכירה והשכנוע?

אליעד כהן מסביר שאחד הגורמים המרכזיים להצלחה במכירות ושכנוע הוא תשומת הלב לפרטים, ובעיקר תשומת הלב למילים המדויקות שבהן משתמשים בשיחה עם הלקוח. אליעד מדגיש שכל מילה היוצאת מהפה משפיעה באופן ישיר על תוצאות המכירה והיכולת לשכנע. הוא נותן דוגמאות מעשיות לכך שיש הבדל עצום בין אמירת "אם תרצה" לעומת "כשאתה רוצה", שכן המילים האלה יוצרות הבדל בתחושת הביטחון וההתחייבות שהלקוח חש. למשל, כשאומרים "כשאתה רוצה" מניחים שהלקוח ודאי ירצה, בעוד ש"אם תרצה" משאיר לו אפשרות בחירה.

הוא נותן דוגמה נוספת להבחנה דקה בין שימוש במילה "הרגשתי" לעומת "הרגשת" או "הרגשנו". כל מילה שנבחרת יוצרת אצל הלקוח תחושה אחרת לחלוטין, ולכן שימת הלב לכך היא קריטית. דוגמה נוספת שאליעד נותן היא של איש מכירות שאומר ללקוח: "החומר מאוד יקר" במקום לומר "אני פותר לך את הבעיה". בגלל שהמוכר התמקד במחיר ולא בתועלת ובפתרון הבעיה, הלקוח ביקש זמן נוסף לחשוב על ההצעה, והעסקה לא נסגרה במקום.

איך לפתח את היכולת לשים לב לכל מילה?

אליעד מציג את השאלה, כיצד ניתן לפתח מיומנות שמאפשרת לנו לשים לב לכל מילה ומילה שאנחנו מוציאים בזמן אמת? לטענתו, אין מספיק זמן כדי לצבור ניסיון ולהמתין שהתהליך יתרחש מעצמו. במקום זאת, הוא מציע מתודה מובנית שעובדת בשני שלבים מרכזיים:
  • ניתוח "אופליין": ניתוח מעמיק של שיחות יומיומיות שלנו עם אחרים וגם עם עצמנו. אליעד מציע להקליט את השיחות ולנתח כל משפט שנאמר - לשאול שאלות כמו: "למה אמרתי דווקא את המילה הזו ולא מילה אחרת?". למשל, אם אמרת "אם תרצה", לשאול מדוע לא אמרת "כשאתה רוצה" ולהפך.
  • ניתוח דיבור פנימי: יש להבין שגם החשיבה שלנו היא סוג של דיבור פנימי. אליעד מסביר שלפני שהמילה יוצאת מהפה, היא תמיד עוברת דרך הראש לשבריר שנייה. לכן, חשוב לנתח את המחשבות הפנימיות ולשאול: "למה אמרתי לעצמי דווקא את זה?". דוגמה לכך היא כשאתה הולך ברחוב וחושב "הייתי רוצה לגור בבית היפה הזה", יש לשאול מדוע לא חשבת "אני רוצה לגור בבניין הזה" או "במקום הזה" וכדומה.
למה חשוב לעבוד על הניתוח "באופליין"?

הסיבה לעבודה "באופליין" היא שככל שאתה מתרגל יותר את הניתוח הזה לבד ובשקט, אתה מפתח מיומנות מהירה ואוטומטית להבחנה בזמן אמת. אליעד משווה זאת ל"חדר כושר למוח", שבו ככל שמתאמנים יותר, המוח נעשה חזק ומדויק יותר, ומסוגל בזמן אמת לבצע פילטרים מהירים של מילים נכונות או לא נכונות. כך, ברגע שתעמוד מול לקוח, תהיה מסוגל לבחור במילים המדויקות ביותר שישפיעו על תוצאות השיחה.

מה הקשר בין רבי נחמן למיומנות מכירה?

אליעד מביא דוגמה מרבי נחמן, שאמר כי אפילו הנשימה שהוא מוציא מפיו נעשית מתוך מודעות מלאה, לאחר חשיבה מעמיקה. בדומה לכך, אליעד מציע ליישם מודעות זו כלפי כל מילה שיוצאת מפינו בזמן שיחה או משא ומתן. הדיוק והמודעות הזו מאפשרים לחדד את כושר השכנוע והמכירה בצורה משמעותית.

כיצד תשומת לב למילים מסייעת בסגירת עסקאות?

בדוגמה שנתן אליעד על איש המכירות שהציג מחיר ולא ציין את פתרון הבעיה, הוא מסביר שבחירת המילים נכונה משפיעה מאוד על סגירת עסקה בפועל. אם המוכר היה מדגיש כיצד הוא פותר את בעיית הלקוח במקום להתמקד בעלויות החומר, הלקוח היה מרגיש צורך פחות לקחת זמן לחשוב. מילות מפתח נכונות יכולות להפוך את התהליך מ"המתנה והתלבטות" ל"חתימה מיידית".

מהי התועלת המרכזית של אימון קבוע על מילים?

האימון הקבוע הזה מאפשר להגיע לרמה של "סופרמן" בתחום השכנוע, מצב שבו כל מילה שיוצאת מפיך היא מדויקת ובמקום הנכון. אליעד מדגיש כי תהליך זה יוצר הבדל משמעותי ביכולת לשכנע, להניע אנשים לפעולה, ובסופו של דבר, להגדיל מכירות באופן משמעותי. התרגול הופך עם הזמן לטבע שני, עד שכל אינטראקציה חברתית או עסקית מתבצעת עם מודעות מלאה ושליטה מוחלטת על מה שנאמר ואיך שנאמר.
למה כל מילה חשובה כל כך במכירה ובהשפעה?

אחד הנושאים המרכזיים שנדונו הוא חשיבות תשומת הלב לכל מילה בתהליך המכירה. כשמדברים עם לקוח, לכל מילה יש משמעות והשפעה על כושר השכנוע ועל יכולת המכירה. לדוגמה, לעיתים מומלץ להשתמש ב"אם" במקום "כש...", או להפך, לפי ההקשר. במקרים אחרים, עדיף לומר "הרגשת" במקום "הרגשתי" או "הרגשנו, " לפי המטרה שעומדת מאחורי השימוש במילה. הרעיון הוא שכל מילה יכולה לחזק או להחליש את היכולת לשכנע את הלקוח, ולכן חשוב מאוד לשים לב לאופן שבו בוחרים ומנסחים מילים.

איך לפתח את היכולת לשים לב לכל מילה ולהפוך לשכנע טוב יותר?

הודגש כי אין די בצבירת ניסיון באופן פסיבי. במקום להסתפק בכך ש"הזמן יעשה את שלו, " כדאי לאמץ שיטה מובנית. כך אפשר לקצר תהליכים ולשפר יכולות מכירה כבר עכשיו. אליעד העלה את החשיבות של פיתוח חשיבה מאומצת שתתמקד באופן שבו מוציאים מילים מהפה. זה כולל ניתוח "שחמט" של כל משפט: "אם אגיד X, הלקוח יחשוב כך, ואם אגיד Y, הלקוח יחשוב אחרת."

למה כדאי לנתח דיבור יומיומי ב"אופליין"?

כדי לשפר יכולות שכנוע, אחד הטיפים המרכזיים היה לעבוד ב"offline." המשמעות היא לנתח את הפעולות והמשפטים שאומרים ביום - יום, לא מול הלקוח עצמו אלא לבד או באמצעות הקלטות. לדוגמה, אם אמרת לחבר "אם תרצה" במקום "כשאתה רוצה, " שאל את עצמך מדוע בחרת דווקא במילה הזו. כך תוכל לאבחן אם המילה הנכונה יותר לצורך השכנוע הייתה "אם" או "כש..." ולמה.

איך לנתח מחשבות פנימיות ולהשתמש בהן לחיזוק כושר השכנוע?

דיבור פנימי נחשב גם הוא לדיבור לכל דבר. לפני שמוציאים מילים מהפה, הן עוברות בראש לחלקיק שנייה. לכן, ניתוח ומודעות למחשבות מקדימים את היכולת לבחור בדיוק את המילים הנכונות מול הלקוח. לדוגמה, אם תוך כדי הליכה ברחוב עלתה מחשבה: "הייתי רוצה לגור בבית היפה הזה, " אפשר לשאול:
  • למה אמרתי "הבית היפה הזה" ולא "במקום הזה"?
  • למה לא אמרתי "אני רוצה לגור פה" או "אני רוצה לגור בבניין הזה"?
תרגול מתמיד של שאלות מסוג זה יעצב את החשיבה כך שבזמן אמת, מול לקוח, תהיה כבר יכולת אוטומטית לבחור את המילים הכי מדויקות שמשפרות את יכולות המכירה.

איך תרגול כזה מוביל לתוצאות יוצאות דופן במכירות?

כשמאמצים את הגישה הזו בכל משפט ובכל מחשבה, מחדדים את הרגישות והמודעות עד רמה שבה כל מילה מקבלת "זרקור" לפני שנאמרת. אליעד מדגיש שיש בכך דמיון ל"חדר כושר למוח, " אשר מכשיר אותך לזהות מיידית מתי מילה אחת נכונה ואחרת פחות נכונה. כך מרחיבים את טווח ההשפעה מול אנשים, בין אם מדובר בלקוח או בכל אינטראקציה חברתית אחרת, ומשיגים יכולת שכנוע גבוהה בהרבה.

מהי הדוגמה של רבי נחמן ואיך היא קשורה למיומנות מכירה?

הועלתה דוגמה שרבי נחמן ציין לגבי תשומת לב עד לרמת הנשימה. כשמקפידים מאוד על כל מילה ועל כל פעולת דיבור, זה מקנה יכולת דיוק גבוהה מאוד. ברמה המעשית במכירות, כשנמצאים מול לקוח או מול אדם שרוצים לשכנע, הדיוק הזה משפר את כושר השכנוע ואת התועלת של השיחה.

איך לסגור עסקה בפועל בעזרת בחירת מילים נכונה?

עלתה דוגמה שבה איש מכירות מציע מחיר, אך שוכח להדגיש כי הוא פותר בעיה ספציפית של הלקוח. במקום לומר "החומר מאוד יקר, " יכול היה להוסיף משפט כמו "כך נפתור לך את הבעיה, " כדי להמחיש את התועלת. הבחירה להגיד מילים נכונות בזמן הנכון יכולה למנוע דחיית העסקה ולשכנע את הלקוח לחתום מהר יותר.

מהן התובנות המרכזיות לשיפור יכולות מכירה ושכנוע?
  • לעבוד ב"אופליין" - לנתח הקלטות ודיאלוגים מהיום - יום, ולשאול "למה השתמשתי במילה הזו?"
  • לתרגל תשומת לב למילים פנימיות (מחשבות) לפני שהן נאמרות בקול.
  • לדעת שכל מילה משפיעה על כושר השכנוע - למשל "אם" מול "כש...", "הרגשתי" מול "הרגשת" וכו'.
  • לפתח "חדר כושר למוח" - אימון שיטתי שגורם לאוטומטיות בהבחנה בין מילים מועילות לפחות מועילות.
  • להשתמש בדוגמאות מחיי היום - יום כדי לחדד מודעות לזמן אמת, וכך לשפר את יכולות המכירה באופן משמעותי.
עכשיו הנושא הוא כזה, כדי להצליח במכירות, מה אחד הדברים הכי חשובים? אני לא אומר הכי חשוב אני אומר אחד הדברים המאוד חשובים שאחראים להצלחה של המכירה, הוא? לשים לב לכל מילה שאתה מוציא מהפה ולכל פעולה שאתה עושה. נכון? בא נדבר על נושא של מילים, כשאתה מדבר עם הלקוח כל מילה לשים לב מה אתה אמרת, מה הוא אמר, תשתמש במילה שלו וכו'. אנחנו נכנסים לשאלה היא איך מפתחים את המיומנות הזאת.

איך מפתחים את המיומנות של המכירה. איך אתה מגיע למצב שתוך כדי שאתה מדבר עם הבן אדם בזמן אמת כל מילה שאתה אומר יש לה משמעות, והיא במקום, והיא בצורך מסויים. נו מי יודע?

ש: ניסיון, ניסיון, ניסיון, תבוא הגאולה.

אליעד: אתה תמיד הולך לקטע של הניסיון, אתה אומר עם הניסיון יבוא הכל. אין לנו מספיק זמן לניסיון צריך למצוא שיטה, מתודה.

ש: אז צריך לבוא למישהו שיודע.

אליעד: לא, אז תחשוב, אז מה הדרך?

ש: לעשות בבית פרזנטציה, מה כל מילה אומרת, מה ההתנגדויות שלך לבוא לכל מילה.

אליעד: מה הנוסחה הכללית, מה הדרך באופן כללי לשפר את היכולת שלך להגיד למצב שכשאתה מדבר עם לקוח כל מילה שאתה מוציא מהפה שלך אתה ממש כמו בשחמט, אתה עושה את כל החישובים, "אני אגיד ככה הוא יחשוב ככה, אני אגיד ככה הוא יחשוב ככה, אני אוסיף את המילה הזאת, אוסיף את האות הזאת, אגיד את המילה הזאת לפני המילה הזאת, אגיד את המילה הצלחה, לוקח את כל החישובים בזמן אמת".

ש: לפתח את החשיבה מה זאת אומרת.

אליעד: אוקי, אז אתה אומר היא לפתח את החשיבה. שמה זה אומר פרקטית? מה זה אומר לפתח את החשיבה, ללמוד מה?

ש: זה ללמוד טקסטים.

אליעד: תראה, מצד האמת, תסתכל, מצד האמת לפתח את החשיבה זה נכון. אבל פה מצד האמת אם תפתח את החשיבה אתה בעצם תפתור הרבה בעיות במכה אחת אבל יש פה סוג של יכולת ספציפית, את היכולת להוציא מילים בעלות משמעות. תראה, הרבה פעמים שאני יושב עם בן אדם שהוא בטוח שהוא יודע למכור, אני אומר לו "טוב, תמכור לי" ואז הוא בא למכור, אני אומר "למה אמרת את המילה הזאת? המילה הזאת תכשיל את מכירה".

נגיד אתה אומר לו "אם תרצה ככה וכהה" למה הוספת את המילה "אם"? או למה "כש...", "ש..." למה "כש...", למה "אם ש...". "תוריד את המילה אם, תוסיף" למה לא הוספת את המילה "אם" אתה לא מבין שאתה חייב להוסיף את המילה "אם", אפילו אתה חייב להוסיף את המילה "אם". אתה יודע למה זה לא מצליח לך המכירה? כי אמרת לו "כשככה וככה", מה זה "כש..." תגיד לו "אם", מה זה "כש..." איך הוא יודע, תוסיף "אם". אבל למה הוספת לו "אם", תוריד את "אם" נגיד.

הוא אומר איך אני יכול לשים לב, נגיד אמרתי לו "מה שהרגשתי או מה שאתה מרגיש". למה אמרת "הרגשתי" למה לא אמרת "הרגשנו", מה זה "הרגשתי" תגיד "הרגשנו", מה זה "הרגשנו" תגיד "הרגשת". תגיד "הרגשתי", תגיד "ידעתי", תגיד "זכרתי", "זכור".

עכשיו, בן אדם אומר אבל אני לא יכול בזמן אמת לשים לב לכל מילה, נכון? מה כל הפיתרון הקלאסי אומר, פשוט אתה צריך להחליף מערכת הפעלה, להחליף מעבד, להוסיף חומרה, לשדרג את עצמך איכשהו. אבל פרקטית מה שזה אומר שמי שרוצה לשפר את המיומנות שלו צריך לעבוד ב"offline". מה זה אומר לעבוד ב"offline"? זה אומר לקחת כמה שיותר פעולות שאתה עושה, פעולות ביומיום ולשאול את עצמך למה אני עושה את הפעולה הזאת.

פעולות, לקחת כמה שיותר משפטים שאתה אומר ביומיום להקליט את עצמך, "למה אמרתי את זה". קודם כל ברמת משפטים "למה אמרתי את זה, למה דיברתי על זה בכלל". אחר כך "למה אמרתי את המילה הזאת, למה אמרתי את המילה הזאת, למה אמרתי את המשפט הזה, למה לא אמרתי את המילים האלה ככה". אחר כך לא רק מה דיברת עם אחרים גם מה דיברת עם עצמך, גם את המחשבות שלך. וכשאתה חושב עם עצמך זה גם כן דיבור. אתה צריך להקליט את המחשבות של עצמך, "רגע רגע, למה חשבתי את המילה הזאת", נגיד כשאתה הולך ברחוב ואתה אומר "וואו הייתי רוצה לגור פה" נגיד בבית היפה הזה. אז אני אומר למה אמרתי "בבית היפה הזה", למה לא אמרתי "אני רוצה לגור בבית יפה", למה "הזה", למה זה קפץ לי המחשבה הזאת עכשיו, למה אמרתי "בבית למה לא אמרתי "במקום הזה". נגיד "וואלה, הייתי רוצה לגור במקום הזה", רגע למה אמרתי "במקום הזה", למה לא אמרתי "בבית הזה", למה אמרתי "במקום". למה אמרתי "אני רוצה לגור בבנין", למה לא אמרתי "בדירה", סתם דוגמה.

ככל שאתה מנתח יותר את הטקסטים שרצים לך בראש, ככה הרי לפני שאתה מוציא את המילה, הרי אתה קודם כל המשפט רץ לך בראש אבל כשאתה מדבר עם בן אדם לשמוע קודם את המשפט, זה חלקיק שניה אבל קודם יש לך אותו פה ואז אתה מוציא את ה"output" החוצה. עכשיו, אם אתה מנתח אתה מנתח משפטים שרצים לך פה במחשבה אז בזמן אמת שאתה מדבר איתו אתה כבר עושה לך את "הפילטר", "רגע המילה הזאת לא במקום, זה כן במקום", וזה משהו של חלקיקי שניות.

אבל הדרך להגיע למצב שבזמן אמת כל מילה שאתה מוציא יש לה משמעות באופטימלי זה על ידי זה שאתה מנתח כמה שיותר את הדיבור העצמי שלך לעצמך. כל פעולה, כל דבר, "למה אמרתי לעצמי היום אני אלך לעשות ככה וככה?" או "אולי היום אני אעשה ככה וככה, למה אמרתי אולי?", כאילו לעצמך בפנימי, "למה אמרתי את המילה אולי, למה לא אמרתי אני אעשה", "למה חשבתי כנראה ש... למה לא אמרתי כש...".

ש: זה אמור להיות פיתוח שכל כזה? זה חדר כושר למוח יותר מכל דבר אחר, כי אתה עובד יענו עם עצמך.

אליעד: אז יש דברים יותר קשים, אוקי יש דברים יותר קשים, זה עוד הקלים.

ש: מה?

אליעד: לחשוב על דבר והיפוכו בו זמנית זה יותר קשה. אבל בא נתחיל מהבסיס, זה הבסיס, זה למתחילים. טוב, אתה הבנת? הבנת. מה אתה הבנת אבל? מה הבנת שדיברנו עכשיו?

ש: אני עכשיו בקטע של מה שעכשיו נגיד יושב לי בראש זה לבחון למה אמרתי את זה ולא אמרתי את זה.

אליעד: הנה דוגמה "מה שעכשיו יושב לי בראש" למה הוספת את המילה עכשיו, למה לא "מה שיושב לי בראש".

ש: כי זה, למה זה עכשיו? כי זה במקרה עלה לי לראש. כי עכשיו שאלת אותי שאלה ואני כאילו נתפסתי בזה.

אליעד: אתה לא באמת צריך להסביר למה אמרת עכשיו, אני רק אומר זה הכוונה לבדוק, לשקול "למה אמרתי את זה".

ש: עכשיו אני רואה שזה מחדד ממך את הזה, כאילו את התפיסה.

אליעד: נגיד אתה עכשיו אמרת "אני רואה שזה מחדד לי בכלל את", למה אמרת "זה מחדד לי בכלל", למה אז אתה אומר "בכלל" או "זה נראה לי מחדד לי את השכל", למה אמרת "זה מחדד לי בכלל את השכל", למה שמת "בכלל"?

ש: שזה כאילו כל הדפוסי חיים.

אליעד: אבל למה הוספת את זה, יכולת להגיד "זה מחדד לי את השכל". "בכלל" זה כאילו אפילו משהו נוסף. לא משנה אני נותן לך דוגמה. למה אמרתי "זה מחדד לי בכלל את השכל", למה אמרתי "בכלל", למה, יכולתי להגיד "זה מחדד לי את השכל", למה "בכלל".

ברמה כזאת אם אתה עושה את זה אתה הופך להיות "סופרמן", כשאתה מדבר כל מילה שאתה מוציא יש לה זר. רבי נחמן התגאה, אמר "אפילו הבל אני לא מוציא מהפה שלי בלי התחדשות", זאת אומרת אם אני עושה נשימה לפני כן אני חושב, אני מבין מה זה אומר ואז אני מוציא את זה החוצה.

ש: עכשיו שמתי לב שכשאני בעבודה שלי, סתם יש איזה סגירה שהייתי צריך לעשות.

אליעד: הנה "סתם יש איזה סגירה", למה הוספת את זה?

ש: ולא אמרתי לו "אני פותר לך את הבעיה" אמרתי לו מחיר. שמע, זה ארבעת אלפים שקל, החומר פה מאוד יקר, הוא אומר לי "טוב, אני צריך יום יומיים לחשוב על זה".

אליעד: "החומר פה מאוד יקר", "החומר פה יקר מאוד".

ש: הרי לא אמרתי לו "אני פותר לך את הבעיה", הרי למה הוא הביא אותי? בשביל לפתור לו את הבעיה.

אליעד: ועל זה לא דיברת איתו בכלל.

ש: כן.

אליעד: טוב, הבנו?
לשפר את השכל הרגשת שיטות לפיתוח השכל טיפים אנשים דרך לשון נקייה המחיר הוא רק תירוץ מנהל מכירות להפוך הצלחה איך לגרום לאנשים איך ללמוד איך ללמוד לשכנע איך ללמוד לשכנע אנשים איך לפתח איך לפתח מיומנויות מכירה איך לרכוש איך לרכוש כושר שכנוע איך לשכנע איך לשכנע אנשים איך לשפר איך לשפר יכולות מכירה איך לשפר יכולות שכנוע איך לשפר כושר שכנוע אנשים טיפים טיפים למכירות יכולות יכולות מכירה יכולות שכנוע יכולת כושר כושר שכנוע כיצד לשכנע אנשים לגרום לאנשים לגרום לאנשים טיפים ללמוד ללמוד לשים לב למילים ללמוד לשכנע ללמוד לשכנע אנשים למידה לפתח לפתח מיומנויות לפתח מיומנויות מכירה לרכוש לרכוש כושר שכנוע לשים לב לשים לב למילים לשכנע לשכנע אנשים לשכנע אנשים טיפים לשפר לשפר יכולות לשפר יכולות מכירה לשפר יכולות שכנוע לשפר כושר שכנוע מיומנויות מיומנויות מכירה מיומנות מכירה מכירות פיתוח שכנוע
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות?
... עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות? והפעם ניתן דגש לגבי תהליך מכירה ללקוח, כאשר באים לשכנע לקוח, וכאשר מנסים לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך וכולי, צריכים לשים לב לכך שיש 2 סוגי מסרים של מכירה שאפשרי להעביר ללקוח וצריכים לשים לב לסוג המסר שמעבירים ללקוח. מסר מסוג 1 - הוא שמנסים לשכנע את הלקוח, למה כן לרכוש ממך. מסר מסוג 2 - הוא שמנסים לשכנע את הלקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך. ואלו 2 זוויות שונות של מכירה, וצריכים לשים אליהן לב. ואני אסביר, כאשר אתה בא למכור מוצר ללקוח, הלקוח צריך להחליט כמה החלטות. החלטה 1 הלקוח צריך להחליט שהוא רוצה לרכוש את המוצר באופן כללי. החלטה 2 שהלקוח צריך להחליט, היא שהוא רוצה לרכוש את המוצר שלך ממך ולא לרכוש את אותו המוצר או מוצר דומה או אחר מהמתחרים שלך. ואני מזכיר שיש תמיד גם תחרות פנימית בין סוגי מוצרים שונים, אצלך. כי גם המוצרים שלך, מתחרים אחד בשני. למרות שזה קצת שונה מהמוצרים של המתחרה שלך וכולי. וכאשר אתה בא לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, אז יש כאן כמה תהליכים. גם לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר באופן כללי, לדוגמה לשכנע את הלקוח שהוא רוצה להוציא את הכסף כדי לרכוש רכב חדש. דבר נוסף צריכים לשכנע את הלקוח שכדאי לו לרכוש את הרכב שלך ממך ולא משהו אחר ממישהו אחר. וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך ולא מוצר אחר ממישהו אחר. לשם כך יש כאן כמה תהליכים שצריכים לקרות. הלקוח צריך להשתכנע 1 ... שלך כרגע נמצא לפני או אחרי שיחה עם המתחרים שלך. ומאחר שיש תחרות עסקית, לכן הלקוח שלך כנראה ידבר גם עם המתחרים שלך. וגם אם למוצר שלך אין מתחרים, עדיין הלקוח לא חייב לרכוש את המוצר שלך והוא יכול לרכוש מוצרים שהוא חושב שהם דומים למוצר שלך ולהיות יותר מאושר מאשר לרכוש ממך. ולכן עליך לשכנע את הלקוח, גם שעליו לרכוש את המוצר באופן כללי. וגם שכדאי לו לרכוש את המוצר ממך. וגם שלא כדאי לו לרכוש את המוצר של המתחרים שלך. ואם לדוגמה אתה מתמקד רק בלהסביר את היתרונות של המוצר שלך, יתכן שהלקוח בסופו של ... דיבייטינג מול השופט, שהוא בעצם הלקוח. דהיינו, עליך לזכור שבתוך המוח של הלקוח, יש תהליך של התנצחות וליטיגציה, בינך לבין המתחרים שלך. ועליך לא רק לשכנע את הלקוח למה כן לרכוש ממך, אלא גם לשכנע אותו למה לא לרכוש מהמתחרים שלך. ופרקטית, כאשר אתה מוכר ללקוח, עליך לנסות להבין האם הוא לפני או אחרי או תוך כדי שיחות עם ... להסביר שהמתחרים שלך גרועים? ואיך לעשות את זה בחוכמה, בלי שישתמע שאתה רוצה ללכלך על המתחרים שלך? אלו כמובן נקודות מבט אחרות. אבל חובה לזכור, שהלקוח לא חייב רק לרצות לרכוש ממך, אלא הוא חייב גם לרצות לא לרכוש את המוצרים שמתחרים במוצר שלך. וכשם שעליך לשכנע אותו שהוא רוצה לרכוש X וכשם שעליך לשכנע את הלקוח שהמוצר X שלך מתאים לו, עליך לשכנע אותו גם שהמוצרים המתחרים למוצר שלך, הם לא ...
מנטור לכסף ורכישת דירה למגורים, האם לרכוש בית למגורים? האם לשכור דירה או לקנות דירה? האם כדאי לקנות דירה למגורים? האם רכישת דירה היא כלכלית? למה מנטורים ממליצים לא לרכוש בית? למה מנטור לכסף גר בשכירות? למה מנטור לכסף שוכר דירה? מנטור לכסף שמלמד לחסוך כסף, מניפולציות של מנטורים לכסף, לא כדאי לרכוש דירת מגורים, עדיף לגור בשכירות, עדיף לא לרכוש בית, האם כדאי לרכוש בית למגורים? האם כדאי לקחת משכנתא? האם לגור בשכירות או לרכוש דירה? הסנדלר הולך יחף
... לכסף ורכישת דירה למגורים, האם לרכוש בית למגורים? האם לשכור דירה או לקנות דירה? האם כדאי לקנות דירה למגורים? האם רכישת דירה היא כלכלית? למה מנטורים ממליצים לא לרכוש בית? למה מנטור לכסף גר בשכירות? למה מנטור לכסף שוכר דירה? מנטור לכסף שמלמד לחסוך כסף, מניפולציות של מנטורים לכסף, לא כדאי לרכוש דירת מגורים, עדיף לגור בשכירות, עדיף לא לרכוש בית, האם כדאי לרכוש בית למגורים? האם כדאי לקחת משכנתא? האם לגור בשכירות או לרכוש דירה? הסנדלר הולך יחף לפעמים מנטור לכסף יגיד ... לקנות רכב וכיוב, אלא כדאי לך להשקיע את הכסף שלך בדרך כזו או אחרת, כדי לתרץ את זה שלו עצמו אין כסף לרכוש בית למגורים ושהוא נאלץ לגור בשכירות, למרות ... שזה נובע ממגבלה של כסף. ואז, איך הוא יחלק לך עצות איך לעשות כסף?! לכן הוא יספר לך שעדיף גם לך לא לרכוש בית. אבל מצד האמת, אם לאותו מנטור, נניח שהיו ... היא השקעה כלכלית נכונה בשיקול של השקעה כלכלית, או שאולי כדאי לקחת את הכסף של רכישת הבית ובמקום לרכוש דירה, במקום זה להשקיע את הכסף בעסק וכיוב, שזאת ... עצמך כדי לקנות לעצמך בית פרטי שלך לגור בו, הרי שזה אומר שאין לך מספיק כסף. ולא, אני לא אומר שעדיף לרכוש בית משיקול כלכלי. אני כן אומר, שגם אם רכישת ... לעצמך לגור בבית משלך, לכל הפחות עם משכנתא על הבית. וגם בגלל זה המנטור לכסף יספר לך שעדיף לך לא לרכוש בית, כדי להצדיק את זה שמצד האמת אין לו מספיק ... משכנתא. כי נניח שהוא רוצה להיראות עשיר, אז הוא יגור בבית שעולה לשכור אותו נניח 50 אלף בחודש, אבל לרכוש אותו עם משכנתא, עולה נניח 5 מיליון שח ועוד החזר חודשי על המשכנתא, של נניח 50 אלף בחודש. אבל מאחר שאין לו מספיק כסף לרכוש את הבית שהוא רוצה לגור בו, אז הוא ישכור בית יקר, כאשר בפועל אין לו כסף לרכוש אפילו לא דירה להשקעה וכל שכן שאין לו כסף לרכוש דירה למגורים שהוא עצמו היה רוצה לגור בה. ... הוא לא רוכש רכב חדש, למרות שיש לו כסף, כי הוא מעדיף להשקיע את הכסף שלו וכיוב. אבל מצד האמת, אפשרי לרכוש רכב חדש בעלות של 1500 שח לחודש. ולא באמת צריך ... לו כסף, כדי להצדיק את זה שהוא מחלק עצות על כסף, אז שלא יספר שיש לו כסף, כאשר לדוגמה אין לו כסף לרכוש נכס למגורים עבור עצמו או לכל הפחות להשקעה ...
מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
... עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים ... אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי והפעם נסביר, באיזה מקרה הגיוני להמליץ ללקוח שלך, לרכוש אצל המתחרה שלך, למרות שאתה רוצה שהוא ירכוש ממך ולא מהמתחרה שלך. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב והלקוח הפוטנציאלי שלך ... ונניח שאין אותה ברכב שלך אבל יש אותה ברכב של המתחרה שלך. האם ובאיזה מקרה הגיוני שאתה תמליץ ללקוח שלך, לרכוש מהמתחרה שלך? או במילים אחרות, איך להמליץ על המתחרים שלך, יכול להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש ממך ולא מהמתחרים שלך? ... ולא מהמתחרים שלך. אבל מי המתחרים שלך? אז בפשוטם של דברים, המתחרים שלך, הם האפשרויות האחרות שהלקוח שוקל לרכוש אותן, במקום לרכוש ממך. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב יוקרה כלשהו, במובן הפשוט, המתחרים שלך, הם שאר רכבי היוקרה שיש באותה קטגוריית מחיר, ... באותה קטגוריית מחיר דומה למוצר שלך, אלא ברמת העיקרון, המתחרים שלך, הם בעצם כל האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך. דהיינו, אם אתה לדוגמה מוכר פרארי, אז אם הלקוח לא ירכוש את הפרארי, אולי באמת הוא יעדיף לרכוש סובארו ואולי הוא יעדיף בכלל לא לרכוש רכב, אלא אולי לשכור רכב ואולי הוא יחליט לנסוע במונית או כל מחשבה אחרת. וזה בעצם אומר, שבמובן מסוים, אתה תעדיף שהלקוח שלך יתלבט אם לרכוש ממך או מהמתחרה הקרוב שלך, לבין זה שהלקוח שלך יתלבט אם לרכוש ממך או ממתחרה רחוק שלך. ולכן בהקשר הזה, יתכן שתעדיף לשלוח את הלקוח שלך למתחרה הקרוב שלך, כדי שמשם יהיה לך יותר קל ... מתחרים שיותר דומים אליך, מאשר מתחרים אחרים שהם יותר רחוקים ויותר שונים ממך. ולפעמים כאשר לקוח מתלבט אם לרכוש ממך או לא, דהיינו, אם לרכוש ממך או מהמתחרים שלך, לפעמים כדאי לך להשאיר את המחשבה של הלקוח שהיא תהיה התלבטות בינך לבין מתחרה קרוב שלך, דהיינו, מתחרה שיש לו קווי דמיון למוצר שלך, יותר מאשר שהוא יתלבט בין לרכוש ממך לבין אפשרות אחרת, מתחרה רחוק שלך, אפשרות אחרת שהיא הרבה יותר רחוקה מהמוצר שלך, מאשר המתחרה הקרוב שלך. ולכן, אם ... בתל אביב ואתה לא יכול לספק לו 6 חדרים אלא רק 5, יש היגיון שאתה תגיד לו שאם הוא רוצה 6 חדרים, הוא יכול לרכוש אותם בפרויקט ממול אצל המתחרה הקרוב שלך, כי אז הלקוח מתלבט בין 5 חדרים אצלך או 6 חדרים אצל המתחרה שלך שמולך. ואם ... וזהו, דהיינו, אם לא תמליץ לו להישאר באותו אזור שלך, לא תמליץ לו על מתחרה קרוב שלך, יתכן שהוא בכלל ירצה לרכוש באזור אחר לחלוטין משהו אחר לחלוטין. ולכן כאשר לקוח מעלה התנגדות מכירה ומבקש משהו שאין לך להציע לו, תשאל את עצמך, ... ילך מכאן? בין מה למה הלקוח שלך יתלבט? מה האפשרויות שהלקוח שלך יתלבט לגביהן, איזו אפשרות אחרת לבחור, במקום לרכוש ממך? ואז יכול להיות שתחשוב, שעדיף לך שהלקוח שלך יתלבט בינך לבין אפשרות שקרובה אליך, שממנה יהיה לך יותר קל לחלץ ... לו. לסיכום: ישנם מצבים שאתה תעדיף שהלקוח יתלבט בינך לבין מתחרה מסוים שלך ואתה תעדיף אפילו להמליץ לו לשקול לרכוש מהמתחרה שלך ולא ממך, כדי להשאיר אותו בהתלבטות מסויימת, שלדעתך ממנה יהיה לך הרבה יותר קל לשכנע את הלקוח לחזור אליך, יותר קל מאשר אם הלקוח יתלבט בין לרכוש ממך לבין אפשרות אחרת שהיא הרבה יותר רחוקה, שאולי ממנה לא תצליח לשכנע את הלקוח לחזור אליך. וכאשר אתה לדוגמה ממליץ ללקוח לרכוש מהמתחרה הקרוב שלך, הרי שאתה שותל ללקוח מחשבה, שבעצם הוא רוצה את הקטגוריה שלך, רק שיש לו התלבטות ספציפית. לדוגמה: תרכוש 6 חדרים כאן ממול, דהיינו, אתה שותל ללקוח מחשבה, שהוא רוצה לרכוש כאן באזור הזה, והספק הוא רק אם 5 או 6 חדרים וכיוב, וזה אולי עדיף לך, כי אם הלקוח מתלבט בין אפשרויות שיותר דומות ...
לקנות או לשכור דירה, לקחת משכנתא, רכישת דירה, לרכוש דירה, כסף, שכר דירה, לרכוש דירה, לשכור או לקנות דירה, השקעה כספית, לשלם שכירות, האם כדאי לקנות דירה? האם כדאי לרכוש דירה? תשואה כספית
לקנות או לשכור דירה, לקחת משכנתא, רכישת דירה, לרכוש דירה, כסף, שכר דירה, לרכוש דירה, לשכור או לקנות דירה, השקעה כספית, לשלם שכירות, האם כדאי לקנות דירה? האם כדאי לרכוש דירה? תשואה כספית
... או לשכור דירה, לקחת משכנתא, רכישת דירה, לרכוש דירה, כסף, שכר דירה, לרכוש דירה, לשכור או לקנות דירה, השקעה כספית, לשלם שכירות, האם כדאי לקנות דירה? האם כדאי לרכוש דירה? תשואה כספית האם כדאי לקנות דירה או לשכור דירה? הסוגיה של האם כדאי לקנות דירה או לשכור אותה, והאם לקחת משכנתא או ... אליעד מציין כי השקעה זו דורשת לקחת משכנתא, שהיא הלוואה ארוכת טווח, ובמקרים רבים עולה על יתרונותיה של שכירות לטווח קצר. מה האלטרנטיבות הכלכליות של השקעה בנדלן? במקום לרכוש דירה, ישנם אנשים שבוחרים להשקיע את הכסף במקום אחר, כמו עסק או נכס אחר שייתן להם תשואה גבוהה יותר. אליעד מציין את ההבדל ...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
... הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? ... יש גם חומרי שיווק שהם לא קוראים למכירה מיידית, אלא הם מסבירים על המוצר באופן כללי ומטרתם לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. לדוגמה חומר שיווקי שמסביר, ... מזרון ספוג. או חומר שיווקי שמסביר על סוגים של מזרנים ועל איך לבחור מזרון וכולי, שמטרתם היא לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר שלך. ואם נסתכל על הסוג של ... שלו הוא הבטיחות שלו. לשם כך אתה צריך לעשות כמה פעולות עם כמה מסרי שיווק שונים. 1 - לגרום לאנשים לרצות לרכוש רכב חדש. 2 - לגרום לאנשים לרצות ... לרצות דווקא את מערכות הבטיחות שברכב שלך. ואני אסביר: נניח לצורך העניין שיש מולך כמות גדולה של אנשים שרוצה לרכוש רכב חדש וכולם רוצים שהרכב שלהם ... כזה, במידה ואתה רוצה לשווק ולמכור רק לאנשים האלו, הרי שבחומרי השיווק שלך יהיו אך ורק מסרים שמסבירים, למה לרכוש דווקא את המוצר שלך ולא את המוצר של ... שחומרי השיווק, אמורים להיות בחפיפה למסרים של תהליכי המכירה. דהיינו, אם בתהליך המכירה צריך גם לשכנע את הלקוח לרכוש רכב חדש, ולא רק לשכנע אותו למה ... למוצר שלך. כי אם לדוגמה אתה עושה פרסומת שקוראת לאנשים להתחדש בבית החדש שלך, הרי שזה יכול לגרום ללקוח לרצות לרכוש בית חדש, אבל לא דווקא ממך וכולי. ... ולא מקדמים גם את המתחרים שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר רכב חדש, אז תתמקד בליצור חומרי שיווק שמסבירים למה כדאי לרכוש דווקא את הרכב שלך, דברים שאין למתחרים שלך. אבל אל תיצור חומרי שיווק שמסבירים למה לרכוש רכב חדש באופן כללי, כי זה משרת גם ... שנכון שהוא יכול לעזור גם למתחרים שלך באופן כללי, הרי שאתה יכול ליצור אותו בצורה שתרצה לגרום ללקוח שלך, לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים שלך, למרות ... שלך. דהיינו, נניח שאתה רוצה למכור מטבחי יוקרה. ונניח שאתה רוצה ליצור סרטונים שמסבירים, לא רק למה דווקא לרכוש ממך את המטבחים שלך, אלא גם למה באופן כללי כדאי לרכוש מטבח חדש ואתה רוצה לתת כל מיני ... כללי בייצור מטבחים. במקרה כזה עליך לדעת, שנכון שיש הרבה חומרי שיווק ומסרי שיווק שיכולים לגרום ללקוח לרצות לרכוש גם מוצרים שמתחרים במוצר שלך. אבל ... ללקוח להתחבר אליך, באמצעות המידע שאתה מעביר לו באופן כללי. לדוגמה: נניח שאני אסביר למישהו, איזה רכב כדאי לו לרכוש. ונניח שאותו אדם יהיה מרוצה מההסבר שלי. עכשיו, אני לא מוכר רכבים כמובן. אבל כאשר אני מסביר לבן אדם איזה רכב כדאי לו לרכוש, הרי שתוך כדי זה האדם מקבל ממני ערך, והאדם נקשר אלי דרך הערך שהוא מקבל. דהיינו, האדם מקבל תחושה טובה מהמידע שהוא מקבל. והוא רוצה לרכוש ממני עוד דברים, באופן כללי. כי הוא ... אליך, לראות בך מומחה וכולי. שכל הדברים האלו, גם הם מביאים תועלת בכך שהם מגדילים את הסיכוי לכך שהוא ירצה לרכוש ממך. ונכון שחלק גדול מהתכנים אינם עוסקים בלמה לרכוש דווקא ממך, אבל גם התכנים הרחבים יותר במשפך השיווקי, גם הם מחברים אליך את הלקוח, וגורמים לו לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. לא בגלל ...
טיפים למערכות יחסים, איך לרכוש חברים? איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? לקבל או לתת, איך לגרום לאנשים להעריך אותך? רכישת חברים, איך ליצור חברים? איך להתחבב על אנשים? איך לרכוש ידידים?
טיפים למערכות יחסים, איך לרכוש חברים? איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? לקבל או לתת, איך לגרום לאנשים להעריך אותך? רכישת חברים, איך ליצור חברים? איך להתחבב על אנשים? איך לרכוש ידידים?
... למערכות יחסים, איך לרכוש חברים? איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? לקבל או לתת, איך לגרום לאנשים להעריך אותך? רכישת חברים, איך ליצור חברים? איך להתחבב על אנשים? איך לרכוש ידידים? מה הבעייתיות בעצות בספרים ובמדריכים? אליעד כהן מסביר במהלך ההרצאה כי העצות שמגיעות ממדריכים וספרים, כמו איך לגרום לאנשים לאהוב אותך או איך לרכוש חברים, מציינות פתרונות שנכונים רק בחלקם. לדוגמה, ספרים כאלה לרוב מציעים טכניקות שמטפחות את יכולת האדם להתחבר לאחרים, כמו להתחבר ... במידה המתאימה. איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? מה הבעיה בלהיות תמיד שם עבור מישהו? מה הקשר בין מינונים לתוצאה הרצויה? מהי הבעייתיות של עצות בספרים ומדריכים? איך לרכוש חברים? מה הבעייתיות של העצות שמקבלים ממדריכים או ספרים? הנושא המרכזי בהרצאה היה הסבר על הבעייתיות שבעצות שמועברות בספרים ... לאיזון שתמצא. האם כל עיצה נכונה תמיד? אליעד מסביר כי כל עיצה, על אף שהיא עשויה להיראות נכונה, מכילה גם חיסרון. למשל, גם אם תעשה בדיוק את מה שכתוב בספר איך לרכוש חברים, זה לא בהכרח יוביל לתוצאה הרצויה אם לא תמצא את המינון הנכון בין הנתינה לקבלה. המטרה היא לדעת שהכל משחק, וצריך למצוא את ... להשיג כל מטרה. איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? מה הבעיה בלהיות תמיד שם עבור מישהו? מה הקשר בין מינונים לתוצאה הרצויה? מהי הבעייתיות של עצות בספרים ומדריכים? איך לרכוש חברים? עכשיו אני רוצה להסביר על בעיתיות של עצות שאתה מקבל מאנשים עצות מה לעשות, אתה נגיד לדוגמה הולך קונה ספר איך לגרום למישהו ... שכתוב בו אתה גם לא תשיג את התוצאה שאתה רוצה. ש: שזה אומר? אליעד: אני אתן דוגמה לדוגמה נגיד ספר, מישהו סיפר על זה פשוט לאחרונה נגיד ספר איך להשיג חברים או איך לרכוש חברים או משהו כזה אוקי, לא בא נדבר על חברים זה היה הספר ספציפית השפעה לא בא נדבר על חברים אז מה לדעתך נגיד היה כתוב בספר איך לרכוש חברים מה יכלו לכתוב בכזה ספר? ש: למשל איך לגשת איך ליצור תקשורת עם אותם חברים. אליעד: ומה היה כתוב נגיד, לא אם אתה רוצה לגרום ...
ביטוח, למה לבטח את עצמך? למה לרכוש ביטוח? למה לעשות ביטוח? למה לא לעשות ביטוח? למה לא לבטח את עצמך? למה לא לרכוש ביטוח? סוכני ביטוח, סוגים של ביטוח, הביטוח הטוב ביותר, חלק 1
ביטוח, למה לבטח את עצמך? למה לרכוש ביטוח? למה לעשות ביטוח? למה לא לעשות ביטוח? למה לא לבטח את עצמך? למה לא לרכוש ביטוח? סוכני ביטוח, סוגים של ביטוח, הביטוח הטוב ביותר, חלק 1
... למה לבטח את עצמך? למה לרכוש ביטוח? למה לעשות ביטוח? למה לא לעשות ביטוח? למה לא לבטח את עצמך? למה לא לרכוש ביטוח? סוכני ביטוח, סוגים של ביטוח, הביטוח הטוב ביותר, חלק 1 למה אנשים עושים ביטוח, ומה השיקולים שמאחוריו? ההרצאה עוסקת בנושא הביטוח - ... ביטוח, למה כדאי או לא כדאי לרכוש ביטוח, ואיך להתמודד עם הטענות והלחצים של סוכני הביטוח. אליעד כהן מתייחס לשאלות מרכזיות בנושא הביטוח ומסביר לעומק את ההיגיון שמאחוריו, ... סוכני ביטוח משפיעים על ההחלטה לרכוש ביטוח? אליעד מדגיש שהרבה פעמים ההחלטה לעשות ביטוח נובעת מלחץ פסיכולוגי שמפעילים סוכני הביטוח. סוכני ביטוח מנסים לשכנע את האדם שחובה ...
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
... לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי אז למה בעצם צריך שיווק ומה זה שיווק? אז בהנחה שאתה רוצה למכור משהו למישהו, אז כדי שזה יקרה 1 - אתה צריך שהלקוח הפוטנציאלי שלך יכיר ... מוכר את המוצר שאתה רוצה למכור. 2 - אתה צריך גם שהוא ירצה לרכוש את המוצר שאה רוצה למכור. ו 3 - אתה צריך גם שהוא ירצה לרכוש את דווקא המוצר שלך ודווקא במחיר שאתה רוצה בעבורו. אז השיווק מטרתו לעזור לך בכל הדברים האלו. דהיינו, אתה מבצע פעולות, שיגרמו ללקוחות הפוטנציאלים שלך לדעת עליך ועל המוצר שלך. אתה עושה מהלך שיווקי שיגרום לקהל היעד שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. ואתה עושה פעולות שיווקיות שיגרמו ללקוחות שלך, לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר במחיר שאתה רוצה. והשיווק, צריך להיות מורכב מהחלקים האלו. החלק הראשון הוא, שעליך לנסות לדמיין את הלקוח המאושר רוכש ממך ומרוצה מהעסקה. עכשיו תגזור ... של אנשים שמחפשים תרופה לסרטן. והם צריכים לדעת עליך ולרצות לרכוש דווקא ממך, דהיינו, בלי שלב 2 הנל. אבל יש מצבים שבהם אתה רוצה להמציא את השוק. לדוגמה, אתה רוצה למכור שירות חדש שאנשים עדיין לא רגילים לצרוך אותו או לרכוש אותו. שוק שהוא עדיין לא תחרותי, יש לך פטנט, אתה מקים סטרטאפ, יש לך רעיון חדש, אתה מביא את הבשורה לעולם, הרי שבמקרים האלו, אתה לא רק צריך לגרום לאנשים לדעת שאתה קיים, אלא גם צריך לגרום להם לרצות לרכוש ממך את המוצר שלך. דהיינו, לייצר ביקוש למוצר שלך, ולא רק לייצר מודעות למוצר שלך. כי יש מוצרים שאתה רק צריך לייצר מודעות למוצר עבור קהל היעד שלך, שאתה מוכר את המוצר. אבל יש ... שאתה צריך לייצר ביקוש למוצר שלך, לגרום ללקוחות שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. וזה עוד תהליך שיווקי שצריך לעשות אותו. דהיינו, שלב 2 כנל במידה וצריך אותו בהתאם למוצר שלך. שלב 3 הוא לגרום לאנשים לרצות לרכוש את המוצר שלך, דווקא ממך. כי לא מספיק שאנשים ירצו לרכוש את המוצר שלך ולא מספיק שהם ידעו שהמוצר שלך קיים למכירה אצלך, הם גם צריכים לרצות לרכוש אותו ממך ולא ממישהו אחר. ואיך גורמים להם לרכוש ממך ולא ממישהו אחר, אז גם לשם כך צריכים לעשות תהליך שיווקי של בידול ומיתוג וכיוב, תהליך שמסביר לאנשים במה אתה שונה מאחרים ובמה אתה יותר טוב מאחרים ולמה לרכוש דווקא ממך. ...
איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי?
... ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס ... והפעם ננתח את הסיטואציה הבאה: לקוח A רוצה לרכוש מוצר ספציפי מסוים. בעקבות כך, הלקוח A משלם מקדמה ושומרים לו את המוצר הזה ... בית וכיוב). במקרה בא לקוח B שגם הוא רוצה לרכוש את אותו המוצר הספציפי. המוכר אומר ללקוח B, שהוא לא יכול לרכוש את המוצר, כי כבר לקוח A אחר הזמין את המוצר. למחרת, לקוח A נסוג מהעסקה ולא רוצה לרכוש את המוצר, כי מבחינת לקוח A המוצר לא טוב עבורו. שזה בעצם אומר שלקוח B כן יכול עכשיו לרכוש את המוצר. המוכר רוצה לומר ללקוח B שהמוצר זמין לרכישה. השאלה היא: מאחר ... זמין לרכישה, זה אומר שהלקוח A לא רצה לרכוש את המוצר, דהיינו, שהלקוח A חושב שהמוצר לא מספיק טוב לו. או שזה יכול לומר ששיקרנו את הלקוח B, כשאמרנו לו שלקוח A רצה לרכוש את המוצר. אז בעצם איך להציג ללקוח B, שהמוצר זמין לרכישה? והתשובה היא, שיש ... כי הוא גילה שיש לו יותר כסף והוא רצה לרכוש נכס יותר יקר וכיוב. ובמהות הלקוח ביטל את העסקה, כי הוא חשב שיש מוצר אחר שהוא עוד יותר טוב עבורו, שהוא רוצה לרכוש אותו מאיתנו. דהיינו, ביטול העסקה על ידי הלקוח, ניתן להציג אותו, בצורה שתראה ... A גילה שיש לו עוד תקציב, ולכן הוא החליט לרכוש נכס עוד יותר יקר בסכום יותר גבוה, כדי למנף את ההשקעה שלו. וכאן כמובן כל ... חושב שהמוצר הזה לא טוב לו, כי הוא רוצה לרכוש מאיתנו מוצר אחר עוד יותר טוב לו. וזה שמוצר לא מתאים למישהו, זה לא אומר שהוא ... לקוח וסוג לקוח אחר, שהוא גילה שהוא רוצה לרכוש מאיתנו מוצר אחר שעוד יותר טוב עבורו. עם הדגשה לדוגמה, שלקוח A שם עוד יותר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לרכוש, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לרכוש, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לזוגיות, מאמן אישי לחיים, אימון אישי לירידה במשקל בתחום לרכוש - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 22:51:38 - wesi1