אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לראיין מועמד ✔איך לראיין עובד? איך לראיין מנהל? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין אנשים? מה לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
10:14איך לראיין עובד? איך לראיין מנהל? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין אנשים? מה לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון טלפוני? מה לשאול בראיון למטפלת? איך מראיינים עובד פוטנציאלי? לראיין מטפלת, אימון למנהלים
איך לראיין עובד בצורה נכונה?

כאשר נשאלת השאלה איך נכון לראיין עובד פוטנציאלי, אליעד כהן מדגיש כי מטרת הראיון אינה רק להכיר את האדם באופן כללי, אלא לבדוק האם הוא מתאים באופן ספציפי לתפקיד אליו הוא מיועד. הטעות הנפוצה שעושים רוב המראיינים, היא לשאול שאלות כלליות מדי כגון: "ספר לי על עצמך", "מה הניסיון שלך?" או "מה אתה אוהב לעשות?". השאלות הללו אינן תמיד מספקות את התשובה לשאלה החשובה באמת - האם העובד מתאים למשימות ולסיטואציות שהוא צפוי להתמודד איתן בעבודתו.

מהן השאלות החשובות באמת בראיון עבודה?

במקום שאלות כלליות, אליעד כהן ממליץ לערוך סימולציות של מצבים אמיתיים שעשויים לקרות בתפקיד, ולשאול את העובד כיצד הוא יפעל. אם, לדוגמה, מדובר במנהל משרד, חשוב לבדוק אם המועמד מסוגל להתמודד עם ריבוי משימות ולחצים בו - זמניים. ניתן להציג לו מצב אמיתי שבו עליו לנהל משימות רבות בזמן קצר ולראות כיצד הוא מגיב, האם התגובה שלו מציאותית והאם דרך החשיבה שלו מתאימה לצרכי העסק שלך.

איך לערוך סימולציה בצורה נכונה בראיון?

אליעד מסביר כי כשעורכים סימולציה, יש לקחת סיטואציות שהעובד באמת יצטרך להתמודד איתן במסגרת התפקיד שלו, ולראות כיצד הוא פותר אותן. אם מדובר באיש פיתוח תוכנה, לדוגמה, לא כדאי להסתפק בשאלות על ידע קודם בשפות תכנות, אלא יש לבקש ממנו לתאר כיצד הוא ייגש לבנות מערכת מסוימת. חשוב לשים לב כיצד הוא חושב, אילו שאלות הוא שואל אותך תוך כדי, ועד כמה התהליך שהוא מתאר תואם את הדרך שבה היית רוצה שיתנהל בפועל.

איך לראיין מועמד לתפקיד ניהולי?

כאשר מראיינים מועמד לתפקיד ניהולי, השאלות צריכות להיות מאוד מעשיות וממוקדות בבעיות האמיתיות שהמנהל צפוי להתמודד איתן. אם, למשל, יש בעיות ניהוליות או קונפליקטים בצוות, חשוב לשאול את המועמד איך הוא היה מתמודד איתן. על ידי כך, ניתן לראות אם החשיבה שלו ריאלית ואם הפתרונות שלו הגיוניים. בנוסף, חשוב לראות האם המועמד יודע לשאול שאלות רלוונטיות, כדי להבין לעומק את הבעיה לפני שהוא מנסה לפתור אותה. מועמד שלא שואל שאלות הכרחיות טרם מתן פתרון, מעיד על חוסר הבנה וחשיבה שטחית.

מה חשוב לשאול בראיון טלפוני?

בראיון טלפוני מומלץ להתמקד בשאלות המכוונות לבדיקת הידע המקצועי של המועמד, הבנתו את התפקיד, והיכולת שלו להתמודד עם סיטואציות מקצועיות באופן פרקטי. שאלות כלליות מדי לא יספקו מידע מספק. לכן, כדאי לשאול שאלות נקודתיות שיבדקו את כשירותו של המועמד ואת יכולתו לתת פתרונות קונקרטיים.

מה לעשות כאשר לא ניתן לבדוק את העובד באופן מעשי?

במקרים בהם לא ניתן להעסיק את העובד לתקופת ניסיון ממושכת, מומלץ לערוך סימולציות קצרות ככל האפשר, המדמות את המשימות שיהיה עליו לבצע בפועל. למשל, להציג לו בעיות אמתיות של העסק ולבקש ממנו להציע פתרונות, כך ניתן לראות כיצד הוא חושב ומנתח מצבים מורכבים. עובד שמתבלבל, או שאינו מצליח להסביר את הפתרון שלו באופן ברור ומסודר, ככל הנראה לא יתאים לתפקיד.

מה חשוב לבדוק מעבר לידע המקצועי של המועמד?

מלבד הידע והניסיון, חשוב לבדוק האם למועמד יש את התכונות הדרושות להצלחה בתפקיד. צריך להגדיר מראש אילו תכונות נדרשות לתפקיד (לדוגמה, יכולת סדר וארגון, יצירתיות, תפקוד בלחץ, כושר מנהיגות) ולמצוא שאלות שיעזרו לך לבדוק באופן ספציפי האם תכונות אלו קיימות אצל המועמד.

מדוע ראיונות כלליים אינם מספיקים?

אליעד כהן מדגיש שהשיטה הכללית של לשאול שאלות כלליות ובלתי ממוקדות, אינה יעילה ואינה מספקת מידע אמיתי על התאמתו של המועמד לתפקיד. חשוב להקפיד על שאלות ממוקדות, להציג בפני המועמד אתגרים אמתיים, ולראות כיצד הוא חושב ומתמודד עימם. בצורה זו ניתן לקבל תמונה הרבה יותר מדויקת ומפורטת על יכולותיו והתאמתו לתפקיד.

לסיכום, אליעד ממליץ להתייחס לתהליך גיוס עובד באותו אופן בו הייתם מתייחסים לבחירת ספק שירותים מקצועי. המיקוד צריך להיות מעשי, ברור וקשור ישירות למשימות שעל המועמד יהיה לבצע בפועל.
איך לראיין עובד בצורה הנכונה?

כאשר אנחנו שואלים את עצמנו איך לראיין עובד, התשובה היא לא בהכרח לשאול שאלות כלליות כמו "ספר לי על עצמך" או "מה אתה אוהב לעשות". חשוב להבין שהמטרה העיקרית היא לבדוק אם העובד מתאים לתפקיד הספציפי.

השלב הראשון הוא להבין את הצרכים שלך כמעסיק - אילו משימות העובד אמור לבצע? איזה קושי הוא צפוי להתמודד איתו בעבודתו? כך, תוכל לדעת אילו שאלות לשאול אותו. לדוגמה, אם אתה מגייס מנהל משרד, תצטרך לדעת אם הוא יכול להתמודד עם ריבוי משימות.

במקום לשאול שאלות על הניסיון הכללי, תוכל להציע סימולציה של מצבים מהחיים האמיתיים שיכולים לקרות בעבודתו. לדוגמה, אם מדובר במנהל משרד, אפשר לשאול אותו כיצד הוא מתמודד עם עיכוב של משימות רבות בזמן קצוב.

מה שואלים בראיון עבודה?

במקום לשאול שאלות פתוחות כמו "מה עשית בעבודות קודמות?" שאלות כמו "איך היית פותר בעיה כזו וכזו?" עשויות לחשוף הרבה יותר על אופן החשיבה של המועמד. כך, תוכל לראות אם יש לו את הכישורים המתאימים להתמודד עם האתגרים שתעמיד בפניו בתפקיד.

למשל, אם אתה מגייס איש פיתוח תכנה, אל תשאל אותו רק על הניסיון שלו בשפות תכנות. במקום זאת, תוכל לשאול אותו כיצד ייבנה מערכת שתעזור לייעל תהליך בעסק שלך, ומהם הצעדים שיבצע כדי להבטיח שהמערכת תעבוד בצורה אופטימלית.

איך לראיין מנהל?

כאשר אתה מגייס מנהל, חשוב לשאול אותו שאלות שמבוססות על בעיות מעשיות שעשויות להתעורר בתפקידו. אם מדובר במנהל צוות, שאל אותו כיצד יפתור קונפליקטים בין עובדים, או איך ינהל צוות תחת לחץ. השאלות צריכות להיות מאוד ממוקדות על הבעיות האמיתיות שאותן המנהל צפוי לפתור.

מה חשוב לשאול בראיון טלפוני?

במהלך ראיון טלפוני, כדאי להתמקד בכשירות המקצועית של המועמד וביכולת ההבנה שלו את התפקיד. שאלות כלליות מדי יכולות להוביל להתרשמות לא נכונה, ולכן חשוב להיות ממוקדים ולבדוק את הידע והניסיון של המועמד בהתמודדות עם סיטואציות יומיומיות בעבודתו.

איך לדעת אם העובד מתאים לתפקיד?

למרות שראיון עבודה הוא חשוב, הוא לא תמיד מספק את התמונה המלאה על המועמד. הדרך הטובה ביותר לבדוק אם עובד מתאים היא על ידי ביצוע סימולציות משימות יומיומיות, ולראות איך הוא פותר בעיות מורכבות.

מה צריך לבדוק כשמראיינים מועמד?

לסיום, ראיון עבודה טוב אינו רק שאלות כלליות, אלא גם בחינה מעמיקה של כישוריו ויכולותיו של המועמד. זה לא מספיק לשמוע סיפורים על הניסיון הקודם שלו, אלא חשוב גם להבין איך הוא חושב, אילו בעיות הוא רואה, ואיך הוא פותר אותן. זהו תהליך שמוודא אם המועמד לא רק מתאים למשרה, אלא גם אם הוא יוכל להשתלב בצורה הטובה ביותר בעסק שלך.
אליעד: איך מראיינים עובד? למה אנחנו מראיינים את העובד? בכדי לבדוק אם הוא מתאים לעבודה. עכשיו, השאלה היא האם הצורה שמראיינים את העובד, האם היא הצורה האידילית שמראיינים את העובד? זו השאלה.

יש בדרך כלל, איך מראיינים עובדים, מראיינים אותם בצורה מסוימת. השאלה היא איך הכי נכון לראיין את העובד, בכדי לדעת שהוא מתאים לעבודה. מה ההיגיון אומר?

ש: צריך להיות, בן אדם כזה, שיכול להתמודד עם מצבים שיקרו בעבודה שלו.

אליעד: אז איך נראיין אותו? איך נדע? אילו שאלות נשאל אותו?

ש: לעשות איתו, איזושהי סימולציה.

אליעד: נכון אבל, מה רוב המראיינים עושים?

ש: שואלים אותו על העבר, מה הניסיון שלך...

אליעד: רוב המראיינים כיום שואלים ספר לי על עצמך, מה אתה חושב? מה אתה אוהב לעשות? מה למדת? כל מיני שאלות משונות. שאלות ששואלים אותך בראיון עבודה. אבל, מה האמת?

כששאולים אתך שאלות בראיון עבודה, מנסים לוודא האם אתה מתאים לתפקיד או לא. שימו לב, אם אתה עכשיו מביא איש מקצוע אליך הביתה, ואתה רוצה שהוא יעדכן לך אחרון, איך אתה אמור לדעת אם הוא יחבר טוב או לא?

מה אתה אומר לו? בא תראה לי אחרונות שעשית, איך אתה מתכנן לעדכן אותו? הדרך הנכונה להתייחס לעבוד, זה בדיוק איך שאתה לקוח, ספק שרות. יש לך כמה חברות, ואתה צריך לבדוק, אם איזו חברה תרצה לעבוד.

בן אדם צריך להגדיר, מה אני רוצה שהעובד הזה יעשה. אתה אמור לשואל את עצמך, מה אני רוצה שהוא יעשה תגיד את זה, ואת זה. במקרה הטוב, אתה אמור לשאול את עצמך, אני יודע לעשות את זה? אני חושבה שאני יודע לעשות את זה? לפעמים, אתה גם לא יודע לעשות את זה. בהנחה שאתה יודעת לעשות את זה, או בהנחה שאתה חושב שאתה יודע, איך לעשות את זה. אתה צריך לדעת בוודאות שאתה יודע לעשות את זה באופן ספציפי.

לדוגמה, אתה מגייס עובד שאתה רוצה שהוא יעבוד ב...

ש: לנהל משרד.

אליעד: כל אחד יכול לנהל משרד?

ש: בגדול, כן.

אליעד: סבבה, אז לא צריך לראיין אותו. נכון?

ש: לא אבל אתה רוצה...

אליעד: נכון? אם כל אחד יכול לעשות את התפקיד, אז לא צריך לראיין אותו. אנחנו צריכים, בהנחה שיש לנו קושי בתפקיד, יכול להתמודד לדוגמה... אילו קשים יכולים להיות למנהל משרד?

מה ההבדל בין מנבל משרד טוב, לבין מנהל משרד לא טוב, שהוא יכול להתמודד עם קושי כגון?

ש: שיכול להתמודד עם ריבוי משימות.

אליעד: שבדוקים אותו לתפקיד, צריך לדעת שיש לו את היכולת להתמודד, עם ריבוי משימות. ואיך נדע שהוא יכול להתמודד עם ריבוי משימות? אנחנו נגיד לו לדוגמה נגיד לו שהוא אמור לעשות מספר משימות. איך אתה מסתדר?

וכך, נראה עד כמה התשובה שהוא נותן לנו. עד כמה היא ראלית, עד כמה היא הגיונית, עד כמה הוא חושב בהיגיון, ועד כמה אנחנו מתחברים לחשיבה שלו. צריך לקחת את הסיטואציה האמיתית כמה שיותר קרובה ולאמת ולראות איך הוא פתר אותה.

אם לדוגמה, אתה מגייס איש פיתוח תכונה, ואתה צריך שהוא יבנה לך איזו מערכת. מה הטיפש עושה? אוקי, אני צריך שהוא יבנה לי. אני אשאל אותו אם יש לו ידע במערכות דומות, אם הוא בנה, באילו שפות. אבל, אם אתה פיקח, אתה אומר לו שלום אדוני, אני מגייס אותך, אני צריך שתעשה לי פרויקטים כאלו וכאלה. אתה חושב שאתה יודע לעשות אותם? כן. איך תעשה את זה? בא תסביר לי איך תתכנת? וככה אתה בודק איך הוא חושב, איך הוא ניגש לבעיה, אילו שאלות הוא שואל אותך, אתה רוצה לראות שהוא יעבוד, איך שאתה היית רוצה שהוא יעבוד.

בזוגיות לדוגמה, זוגיות במגדר הדתי, איך מכירים, בשידוכים. אוקי, איזה רב אתה מאמין? ברב ההוא. וואלה, גם אני מאמין ברב ההוא. התאמה. או שבמקרה היותר גרוע, הרב אומר שאנחנו מתאימים, אז אנחנו מתאימים. ואז בכלל אין שום קשר לכלום.

עכשיו, איך אתה יודע אם מישהו מתאים לך בתור בן זוג, אתה פשוט מנסה להיות איתו בתור בן זוג. מדבר, עושה, הולך, חוזר, אם זה מתאים כמו בזוגיות אמתית, אז אתה יכול לחתום על המסמכים. אבל קודם כל תראה אם זה מתאים לך.

עכשיו, עם העובד האידיאל היה בו נגייס אותו לעבוד, נראה איך הוא עובד, ואם הוא מתאים ניקח אותו לעובד. נכון? אבל, אתה לא יכול לגייס אותו כמה חודשים, כי הוא לא יעבוד בחינם כמה חודשים.

קודם כל, אתה לא בטוח שאתה רוצה להכניס אותו למערכת שלך, אולי הוא רוצה לפרוץ למערכת? דבר שני, אולי הוא יעשה לנו נזקים, ניתן לו שבוע לבנות, והוא לבינתיים יהרוס את כל המערכת. דבר נוסף, יכול להיות שכדאי שהוא יתחיל לעבוד, הוא צריך ללמוד חודש את העבודה. אז איך נדע? מה עכשיו נשקיע בו חודש בכדי לגלות שהוא לא מתאים.

לכן, מה שצריך לעשות... אם הוא צריך ידע מקצוע ועדיין אין לו אותו, אז אין בעיה. בא ניקח את הדברים שהוא יכול לדעת, ונשאל אותו. לדוגמה, נגיד שאנחנו מגייסים מנהל, ואז הוא אומר כן אני מבין בניהול, אני בניתי, ואתה אומר לו אם אתה פיקח, ואתה יודע מה הבעיות בעסק שלך, אתה אומר לו בסדר אין בעיה אני רוצה שתנהל לי את מחלקת העיצור, הוא אומר לך בסדר, אני ניהלתי בכל מיני מקומות דומים.

דרך אגב, אם הוא היה כל כך טוב, אז למה לא השאירו אותו שם? לא מחויב. אבל יש פרספקטיבה כזאת. עכשיו, אתה אומר לו אוקי, יש לנו בעיה כזו וכזו, איך אתה נגיד לפתור אותן? ואז אתה מעלה את הרף, אתה אומר לו יש לי גם בעיה כזו, ואם יש עכשיו קונפליקט בין העובדים? ואם ההוא אמר ככה וכדומה.

אתה פשוט לקוח את הבעיות האמתיות של המנהל העיצור הקיים. או את הבעיות האמתיות בתהליך היצור הקיים, שלשמם אתה מגייס אותו. מציג לו אותן, ואומר לו תציע לי פתרונות.

אם הוא מציע לך פתרונות שנראים לך הגיוניים, אז אתה יכול להקשות. ואם לך נראה שהוא חושב בהיגיון, והוא מתנתח את זה בצורה נכונה, אז תיתן לו צ'אנס. אבל כבר מהתהליך הזה, אתה יכול לראות שפתאום הוא מתבלבל, לא יודע לנתיח נכון, הוא לא יודע להסביר. אפילו, כשאתה שואל את השאלה, אתה אמור לא לנדב מידע.

זאת אומרת, נגיד שהוא בכלל לא מבין במה מדובר. ואתה אומר לו תקשיב, אני צריך לנהל את מחלקת יצור. איך אתה עושה את זה? עכשיו, השאלה, היא שאלה מפגרת. כי איך אני עושה מה? אבל אתה מצפה שהוא יגיד לך בדיוק, הכוונה שהוא ישאל אותך. שהוא יגיד לך את מה שהוא חושב, נגיד, אוקי אז מה עם תהליך היצור.

לפעמים, אם הוא יחזיר לך תשובה מהירה, בלי השאלה שהוא היה אמור לשאול קודם גם אז הוא לא נתאים. אתה שואל אותך, בטוח שזו התשובה? והוא עונה לך כן. אז אתה עונה לו, אני בטוח שאתה לא מתאים. למה כי יש לפני כן, שאלה שהוא היה צריך לשאול. לא יכול להיות, שהוא נותן לי תשובה אם הוא לא שאל שאלה מסוימת.

זאת אומרת, אפילו אם לא יהיו לו את התשובות נכונות, עדיין האם הוא יודע לשאול את השאלות הנכונות? האם כשאין לו את התשובות, הוא יודע שאין לו את התשובות? או שהוא חושב שהוא גאון, ושיש לו את התשובות לכל השאלות, גם אם הן לא נכונות.

במילים אחרות, הריאיון לא צריך להיות אבסטרקטי, וכללי, וספר לי אילו תפקידים עשית, ואיך הצלחת, כל זה סיפורים מארץ ההגדרות. צריך לראות מה אנחנו רוצים שהוא יעשה, באופן ספציפי. ולעבור איתו על הרשימה של הפעולות, של מה שאתה רוצה שהוא יעשה. ולפרק לשלבים, בשלב הזה איך אתה עושה את זה, וכן הלאה.

עכשיו, עוד דבר, כשאנחנו מראיינים אותו אנו אמורים לשאול את עצמו, אילו תכונות אנחנו רוצים שיהיו לו. בשביל שהוא יצליח בתפקיד, אנחנו רוצים שיהיו לו תכונות מסוימות. ואז פשוט למצוא, מה אני יכול לשאול אותו, בכדי לדעת אם יש לו את התכונה הזו, והזו. לעבוד מסודר. אילו תכונות אני רוצה שיהיו לו בדיוק. איזה מידע אני רוצה שיהיה לו, ולעבור בצורה מסודרת על הרשימה.

רוב המראיינים, אין להם מושג מימינם ומשמאלם והם שאולים שאלות, בכדי להתרשם אם מתאים או לא מתאים. בקיצור, תראיין עובד בדיוק כמו שאתה מגייס עובד לספק שירותים.
דוגמה הנחות הגדרות מושגים להתאמן פשוט אני חושב הצלחה התכונות שאלות להתבוננות לתפקיד ניהולי איך לראיין איך לראיין אנשים איך לראיין מועמד איך לראיין מועמד לעבודה איך לראיין מנהל איך לראיין נכון איך לראיין עובד איך לראיין עובדים איך מראיינים עובד איך מראיינים עובד פוטנציאלי אימון אימון למנהלים אימונים אנשים בראיון בראיון עבודה טלפון להתאמן להתראיין למנהלים לנהל לעבודה לראיין לראיין אנשים לראיין מועמד לראיין מועמד לעבודה לראיין מטפלת לראיין מנהל לראיין נכון לראיין עובד לראיין עובדים לשאול לשאול בראיון לשאול בראיון עבודה לשאול שאלות מה לשאול מה לשאול בראיון מה לשאול בראיון טלפוני מה לשאול בראיון למטפלת מה לשאול בראיון עבודה מועמד לעבודה מטפלים מנהל מנהלים מראיין מראיינים עובד מראיינים עובד פוטנציאלי ניהול עבודה עובד עובד פוטנציאלי עובדים פוטנציאל פוטנציאליות ראיון ראיון טלפוני ראיון למטפלת ראיון עבודה ראיונות שאלה שאלות
ראיון עבודה - איך לראיין עובדים? מה לשאול בראיון עבודה? איך לראיין מועמד לעבודה?
... עבודה - איך לראיין עובדים? מה לשאול בראיון עבודה? איך לראיין מועמד לעבודה? ובו יתבאר, איך לראיין עובדים? מה עליך כמראיין, לשאול את העובד, בראיון עבודה? איך לראיין מועמד לעבודה? מה לשאול בראיון עבודה? ועוד. ...
איך להצליח בראיון עבודה? איך לראיין עובדים? מה לענות בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? טיפים למרואיין, טיפים למראיין, איך לספר על עצמי? ספר לי על עצמך, מה החסרונות שלך? איך להתכונן לראיון עבודה? עצמאי או שכיר
איך להצליח בראיון עבודה? איך לראיין עובדים? מה לענות בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? טיפים למרואיין, טיפים למראיין, איך לספר על עצמי? ספר לי על עצמך, מה החסרונות שלך? איך להתכונן לראיון עבודה? עצמאי או שכיר
... אין לי תואר? מה לעשות אם דרוש תואר? ראיון עבודה לתפקיד ניהולי, איך למכור את עצמי בראיון עבודה? ראיון עבודה שאלות למראיין, ראיון עבודה שפת גוף, ראיון עבודה שאלות לא חוקיות, לראיין מועמד לעבודה, גיוס עובדים, איך לדעת שהוא מתאים לתפקיד? יעוץ למנהלים, יעוץ למראיין, מגייס עובדים, איך להיות מראיינת טובה? שאלות לראיון עבודה, איך בוחרים מועמד לעבודה? שאלות לראיון ...
איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות לסקרים, איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? NLP
איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות לסקרים, איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? NLP
... לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים , לענות לסקרים, איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? NLP איך לגרום לאנשים לשתף פעולה בסקר טלפוני? כאשר מנסים לשכנע אנשים לענות לסקר טלפוני, הבעיה המרכזית שעולה היא שהנשאלים אינם ... דקות מזמנך, יש לומר לו אני נותן לך הזדמנות להשפיע, להחליט ולהיות שותף להחלטות בנושא חשוב. מהי הטעות הנפוצה ביותר בסקר טלפוני? הטעות העיקרית של סוקרים היא שהם ... חשוב בהנחיית פרופסור X עשוי להעלות את ערך השיחה בעיני הנשאל. נשאלים בדרך כלל יהיו נכונים יותר להשתתף אם ירגישו שהמחקר מתנהל על ידי גורם סמכותי וחשוב. כיצד ... ייחודית וחשובה לנשאל, והדבר ישפיע על צורת התקשורת וההצלחה בשכנוע. לסיכום, אליעד מדגיש שהמפתח לשכנוע אנשים להשתתף בסקרים טלפוניים הוא להתמקד בערך שהנשאל מקבל, ולהעביר ... ייחודית עבורו להשפיע, להיות שותף, ולהביע את דעתו בנושא משמעותי. איך לשכנע מישהו לענות לסקר? טיפים לשכנוע לקוחות בטלפון איך יוצרים שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך טוב יותר? NLP בסקרים טלפוניים איך להצליח במכירות טלפוניות? ...
פרזנטציה ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות
... מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות בשיחות מכירה באופן כללי, בפרט בשיחות מכירה טלפוניות שיחות יוצאות, שהלקוח לא ממש מכיר אותך עדיין, מצד אחד יש היגיון להציג ...
איך לזכור דברים? איך לזכור מספרי טלפון? איך לזכור תאריכים? איך לזכור חומר בעל פה? איך לזכור שמות? איך לזכור מספרים? שיטות לשיפור הזיכרון, שיטות זיכרון למבחן, פיתוח הזיכרון, שיפור הזיכרון, לזכור חומר לבחינה
איך לזכור דברים? איך לזכור מספרי טלפון? איך לזכור תאריכים? איך לזכור חומר בעל פה? איך לזכור שמות? איך לזכור מספרים? שיטות לשיפור הזיכרון, שיטות זיכרון למבחן, פיתוח הזיכרון, שיפור הזיכרון, לזכור חומר לבחינה
... לזכור דברים? איך לזכור מספרי טלפון? איך לזכור תאריכים? איך לזכור חומר בעל פה? איך לזכור שמות? איך לזכור מספרים? שיטות לשיפור הזיכרון, שיטות זיכרון למבחן, פיתוח הזיכרון, שיפור הזיכרון, לזכור חומר לבחינה ... היכולת לזכור מבוססת בעיקרה על משמעות. ככל שדבר מסוים הוא בעל משמעות גדולה יותר עבורך, כך יהיה לך קל יותר לזכור אותו. אליעד מסביר שאם אתה צריך לזכור אירוע מסוים, מספר טלפון, או תאריך ספציפי, הדרך האידיאלית לעשות זאת היא ליצור משמעות אמיתית עבור הדבר שאתה מנסה לזכור. איך לזכור תאריכים ואירועים היסטוריים? נניח שאתה רוצה לזכור את תאריך הקמת ... יהפוך להיות חלק מסיפור בעל משמעות עבורך. אליעד מדגיש שככל שתצליח להסביר למה אירוע קרה דווקא בתאריך המסוים הזה, כך תוכל לזכור אותו לאורך זמן רב יותר. איך לזכור מספרי טלפון? מספרי טלפון הם דוגמה למשהו שלכאורה חסר משמעות. לעומת תאריכים, מספר טלפון לרוב הוא אקראי ולא סיבתי. כדי לזכור מספר טלפון, אליעד מציע שתי דרכים עיקריות: ליצור סיפור או משמעות מומצאת סביב המספר. למשל, אם המספר הוא 8672, תוכל לדמיין שיש לך בבית 86 כוסות ו - 72 סכינים, וכך המספר יתקשר אצלך לסיפור ביתי שיקל על הזיכרון. יצירת חוויה. לדוגמה, תדמיין שאתה במצב חירום ואתה חייב לזכור את המספר כדי להציל את עצמך. כשמספר הטלפון הופך למשהו בעל משמעות רגשית גדולה עבורך, סיכויי הזכירה שלו גוברים. מה הקשר בין רגש וזיכרון? הרבה פעמים אנשים חושבים שככל שאירוע יותר רגשי, כך יזכרו אותו טוב יותר. ... שכדי לזכור דברים בצורה הטובה ביותר לאורך זמן, עליך להעניק להם משמעות אמיתית ולראות אותם כחלק מסיפור רחב יותר בחיים שלך. איך לזכור תאריכים ואירועים? שיטות לזכירת מספרי טלפון טכניקות לשיפור הזיכרון איך להפוך מידע למשמעותי יותר? איך לזכור חומר לימודי למבחנים? הקשר בין רגש וזיכרון איך עובד הזיכרון האנושי? ...
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
... למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות , תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות מה המבנה הנכון של שיחת מכירה בטלפון? שיחת מכירה בטלפון מורכבת משני חלקים מרכזיים: החלק הראשון הוא מכירת השיחה עצמה, והחלק השני הוא מכירת המוצר או השירות במהלך השיחה. אנשים רבים עושים טעות נפוצה כאשר הם מתחילים את השיחה ... מידע לא רלוונטי על הדרך שבה הגיעו למספר הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי. שאלות כמו הגעתי למשה? או אמירות כגון קיבלתי את הטלפון שלך מחבר בדרך כלל מבזבזות זמן ומחלישות את ההתעניינות הראשונית של הלקוח. האם נכון ליצור קרבה או סמכות בתחילת שיחת המכירה? יש שתי גישות מנוגדות לגבי איך להתחיל את שיחת ... כך את המוצר? הסיבה המרכזית לכך היא שבשיחת טלפון, בניגוד לפגישה פנים אל פנים, האדם יכול פשוט לנתק את הטלפון בכל רגע נתון. לכן המטרה המרכזית של תחילת השיחה היא לגרום ללקוח לרצות להקשיב לשיחה במשך לפחות שתי דקות. רק לאחר שנוצר עניין בסיסי, אפשר לעבור לשלב של מכירת המוצר או השירות עצמו. לדוגמה, אם נאמר ללקוח בטלפון אם לא תקשיב לשיחה הזאת, נפגע בבת שלך (כמובן דוגמה קיצונית להמחשה בלבד), הלקוח ללא ספק יהיה קשוב, בלי קשר להצגה עצמית או להסברים נוספים. מכאן שהמטרה היא ליצור עניין ... דמיון בין התחלה עם בחורה לבין שיחת מכירה בטלפון, כיוון שבשני המקרים המשפטים הראשונים צריכים לעורר עניין וסקרנות כדי שהשיחה תמשיך. כמו שבטלפון הלקוח יכול לנתק, כך גם בשיחה עם בחורה היא יכולה לברוח פנימית גם אם אינה מתרחקת פיזית. לכן, בשני המקרים, המשפטים הראשונים חייבים להיות מספיק מושכים כדי ליצור עניין ... לסיכום, מהם השלבים הנכונים בשיחת מכירה טלפונית? שלב ראשון: למכור ללקוח את השיחה עצמה וליצור אצלו עניין בסיסי וסקרנות להקשיב. שלב שני: לאחר שהצלחתם לעורר את העניין הראשוני, לעבור לשלב של מכירת המוצר או השירות ... מכירות חייב לשאול את עצמו לפני תחילת שיחת הטלפון היא: מה המשפטים הראשונים שאגיד כדי שהלקוח ירצה להקשיב לי לפחות למשך שתי דקות? איך למכור בטלפון? איך להכין תסריט שיחת טלמרקטינג? טיפים לשיחת מכירה בטלפון איך ליצור עניין בשיחה טלפונית? מה חשוב בתחילת שיחת מכירה? מה המבנה הנכון לשיחת מכירה בטלפון? כאשר ניגשים לבצע שיחת מכירה טלפונית, הדבר הראשון שחשוב להבין הוא שלשיחת מכירה יש שני חלקים עיקריים: החלק הראשון - מכירת השיחה עצמה. החלק השני - מכירת המוצר או השירות במהלך השיחה. הרבה אנשי מכירות ... עצמית ארוכה או בהסבר מיותר כיצד הגיעו למספר הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי. למשל, שאלות כמו הגעתי למשה? או אמירות כמו קיבלתי את הטלפון שלך מחבר הן נפוצות, אך אינן בהכרח הדבר הנכון לעשות. הן לא תמיד רלוונטיות ובמקרים רבים מבזבזות זמן ומחלישות את העניין הראשוני. האם נכון ליצור קרבה או סמכות בתחילת ... עוד לפני המוצר? הסיבה החשובה ביותר לכך היא שבטלפון, בניגוד למפגש פנים אל פנים, הלקוח יכול פשוט לנתק את השיחה. לכן, מטרת המשפטים הראשונים בשיחה היא לא למכור את המוצר, לא להציג את עצמך ולא לבזבז זמן, אלא רק לגרום ללקוח ... למשך שתי דקות. לדוגמה, אם מישהו יגיד ללקוח בטלפון אם לא תקשיב לשיחה הזאת, נפגע בבת שלך - כמובן שזו דוגמה קיצונית, אך היא ממחישה שהלקוח יהיה קשוב בלי קשר להצגה עצמית או הסבר מקדים. המטרה היא תמיד קודם כל לעורר עניין ... דמיון רב בין התחלה עם בחורה לבין שיחת מכירה בטלפון. בשני המקרים, המשפטים הראשונים מיועדים לעורר עניין כדי שהשיחה תוכל להמשיך. כמו שב
הדרכת הורים, ילד מכור לאייפון, ילד מכור למחשב, ילד מכור לטלוויזיה, התמכרות לטלפון סלולרי, הילד לא עושה שיעורים, הילד לא מקשיב, הילד ברח מהבית, בעיות משמעת אצל ילדים, התאבדות ילדים
הדרכת הורים, ילד מכור לאייפון, ילד מכור למחשב, ילד מכור לטלוויזיה, התמכרות לטלפון סלולרי, הילד לא עושה שיעורים, הילד לא מקשיב, הילד ברח מהבית, בעיות משמעת אצל ילדים, התאבדות ילדים
... מכור לאייפון, ילד מכור למחשב, ילד מכור לטלוויזיה, התמכרות לטלפון סלולרי, הילד לא עושה שיעורים, הילד לא מקשיב, הילד ברח מהבית, בעיות משמעת אצל ילדים, התאבדות ילדים ... למסכים? כאשר ילד נוהג להימצא כל היום מול המסך, בין אם מדובר בטלפון נייד, במחשב או בטלוויזיה, הורים רבים עשויים להרגיש כי מדובר בבעיה חמורה שדורשת טיפול מיידי. אליעד ... כלפי המכשירים. אליעד מציע גישה אחרת: במקום להילחם עם הילד על הטלפון, כדאי להתמקד בפעולות הקונקרטיות שההורה רוצה שהילד יבצע, ולהתעקש על כך מבלי להתייחס באופן ישיר לטלפון. לדוגמה, אם ההורה רוצה שהילד יאכל או יתחיל לעשות שיעורים, במקום לדבר על הטלפון ולהגיד תעזוב את הטלפון או אתה כל הזמן בטלפון, אליעד ממליץ להתמקד בבקשה פשוטה: אני מבין שאתה נהנה בטלפון, וזה טוב שמצאת משהו שאתה אוהב, אבל עכשיו אני מבקש שתאכל. מתי כדאי לאכול? בצורה כזו, הבעיה אינה הופכת למאבק על הטלפון, אלא התמחות בפעולה המבוקשת. כיצד להתמודד עם מצבים קיצוניים כמו איום של הילד לפגוע בעצמו בגלל הטלפון? במצבים קיצוניים, כמו כשהילד מאיים לפגוע בעצמו או לברוח מהבית בגלל שלילת הטלפון, אליעד מציע לגשת בצורה רגועה ומבינה. ראשית, יש למנוע מראש את הגעת הילד למצב זה באמצעות תקשורת פתוחה ... מצוי במצב כזה, אליעד ממליץ לא להגיב בצורה קיצונית ולהפוך את הטלפון לאויב , אלא להבין את נקודת המבט של הילד ולנהל שיחה רגועה. למשל, אם הילד מאיים על חייו כשנלקח ממנו הטלפון, אליעד מציע שיח עם הילד בו ההורה לא יגיד אני לוקח לך את הטלפון כי אתה לא מתנהג טוב, אלא יגיד אני לא לוקח לך את הטלפון כי הוא לא הבעיה, אני רוצה להבין מה באמת מפריע לך. באופן זה, הילד לא ירגיש מאוים, וההורה יכול להציע פתרונות שיאפשרו לילד לשמור על הטלפון ולהשלים את משימותיו החשובות. איך להתמודד עם סירוב של הילד לבצע מטלות כמו שיעורי בית? כשילד מסרב ... כעונש אלא כחלק טבעי מהיום - יום. סיכום העקרונות החשובים בניהול בעיות משמעת עם ילדים העקרונות המרכזיים אותם אליעד מציע להורים בנוגע לניהול בעיות משמעת עם ילדים, במיוחד כאשר מדובר בשימוש יתר במסכים, הם: לא להפוך את הטלפון לאויב ולא להילחם בו. להתמקד בפעולות המבוקשות ולא במכשירים עצמם. לראות את הילד לא רק כילד שצריך ... עם ילד שלא עושה שיעורים? סיבות לסירוב של ילדים למשימות ניהול משמעת ילדים איך להתמודד עם ילד שמכור לטלפון או למסכים? אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת את הנושא של ילדים שמכורים לטלפון נייד, למחשב ולטלוויזיה, ונותן דגש על גישה נכונה של הורים כלפי הילד. לפי אליעד, כאשר הילד משחק בטלפון כל היום, ההורים מזהים זאת כבעיה שגורמת לילד לא לצאת החוצה, לא להיפגש עם חברים, לא לעשות שיעורים, ... או התפתחותיים. אולם אליעד מסביר שהבעיה האמיתית איננה הטלפון עצמו, אלא היחס שההורים נותנים לטלפון כמכשול. הגישה של אליעד אומרת שאסור להורים להתייחס לטלפון כאל אויב. הטלפון אינו הבעיה אלא סימפטום, ולכן הפתרון אינו לקחת את הטלפון או להילחם עם הילד עליו. במקום זאת, על ההורים להתמקד בדברים הקונקרטיים שהם רוצים שהילד יעשה, ולהתעקש על כך מבלי להפוך את הטלפון לנושא הדיון. לדוגמה, אם ההורה רוצה שהילד יאכל או יעשה שיעורים, אליעד מציע לא לדבר על ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לראיין עובד? איך לראיין מנהל? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין אנשים? מה לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון טלפוני? מה לשאול בראיון למטפלת? איך מראיינים עובד פוטנציאלי? לראיין מטפלת, אימון למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לראיין מועמד, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לראיין מועמד, איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ פילוסופי, אימון אישי לזוגיות, קואצ'ינג לילדים בתחום לראיין מועמד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.7969 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 11:18:09 - wesi1