אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לראיין אנשים ✔איך לראיין עובד? איך לראיין מנהל? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין אנשים? מה לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
10:14איך לראיין עובד? איך לראיין מנהל? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין אנשים? מה לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון טלפוני? מה לשאול בראיון למטפלת? איך מראיינים עובד פוטנציאלי? לראיין מטפלת, אימון למנהלים
איך לראיין עובד בצורה נכונה?

כאשר נשאלת השאלה איך נכון לראיין עובד פוטנציאלי, אליעד כהן מדגיש כי מטרת הראיון אינה רק להכיר את האדם באופן כללי, אלא לבדוק האם הוא מתאים באופן ספציפי לתפקיד אליו הוא מיועד. הטעות הנפוצה שעושים רוב המראיינים, היא לשאול שאלות כלליות מדי כגון: "ספר לי על עצמך", "מה הניסיון שלך?" או "מה אתה אוהב לעשות?". השאלות הללו אינן תמיד מספקות את התשובה לשאלה החשובה באמת - האם העובד מתאים למשימות ולסיטואציות שהוא צפוי להתמודד איתן בעבודתו.

מהן השאלות החשובות באמת בראיון עבודה?

במקום שאלות כלליות, אליעד כהן ממליץ לערוך סימולציות של מצבים אמיתיים שעשויים לקרות בתפקיד, ולשאול את העובד כיצד הוא יפעל. אם, לדוגמה, מדובר במנהל משרד, חשוב לבדוק אם המועמד מסוגל להתמודד עם ריבוי משימות ולחצים בו - זמניים. ניתן להציג לו מצב אמיתי שבו עליו לנהל משימות רבות בזמן קצר ולראות כיצד הוא מגיב, האם התגובה שלו מציאותית והאם דרך החשיבה שלו מתאימה לצרכי העסק שלך.

איך לערוך סימולציה בצורה נכונה בראיון?

אליעד מסביר כי כשעורכים סימולציה, יש לקחת סיטואציות שהעובד באמת יצטרך להתמודד איתן במסגרת התפקיד שלו, ולראות כיצד הוא פותר אותן. אם מדובר באיש פיתוח תוכנה, לדוגמה, לא כדאי להסתפק בשאלות על ידע קודם בשפות תכנות, אלא יש לבקש ממנו לתאר כיצד הוא ייגש לבנות מערכת מסוימת. חשוב לשים לב כיצד הוא חושב, אילו שאלות הוא שואל אותך תוך כדי, ועד כמה התהליך שהוא מתאר תואם את הדרך שבה היית רוצה שיתנהל בפועל.

איך לראיין מועמד לתפקיד ניהולי?

כאשר מראיינים מועמד לתפקיד ניהולי, השאלות צריכות להיות מאוד מעשיות וממוקדות בבעיות האמיתיות שהמנהל צפוי להתמודד איתן. אם, למשל, יש בעיות ניהוליות או קונפליקטים בצוות, חשוב לשאול את המועמד איך הוא היה מתמודד איתן. על ידי כך, ניתן לראות אם החשיבה שלו ריאלית ואם הפתרונות שלו הגיוניים. בנוסף, חשוב לראות האם המועמד יודע לשאול שאלות רלוונטיות, כדי להבין לעומק את הבעיה לפני שהוא מנסה לפתור אותה. מועמד שלא שואל שאלות הכרחיות טרם מתן פתרון, מעיד על חוסר הבנה וחשיבה שטחית.

מה חשוב לשאול בראיון טלפוני?

בראיון טלפוני מומלץ להתמקד בשאלות המכוונות לבדיקת הידע המקצועי של המועמד, הבנתו את התפקיד, והיכולת שלו להתמודד עם סיטואציות מקצועיות באופן פרקטי. שאלות כלליות מדי לא יספקו מידע מספק. לכן, כדאי לשאול שאלות נקודתיות שיבדקו את כשירותו של המועמד ואת יכולתו לתת פתרונות קונקרטיים.

מה לעשות כאשר לא ניתן לבדוק את העובד באופן מעשי?

במקרים בהם לא ניתן להעסיק את העובד לתקופת ניסיון ממושכת, מומלץ לערוך סימולציות קצרות ככל האפשר, המדמות את המשימות שיהיה עליו לבצע בפועל. למשל, להציג לו בעיות אמתיות של העסק ולבקש ממנו להציע פתרונות, כך ניתן לראות כיצד הוא חושב ומנתח מצבים מורכבים. עובד שמתבלבל, או שאינו מצליח להסביר את הפתרון שלו באופן ברור ומסודר, ככל הנראה לא יתאים לתפקיד.

מה חשוב לבדוק מעבר לידע המקצועי של המועמד?

מלבד הידע והניסיון, חשוב לבדוק האם למועמד יש את התכונות הדרושות להצלחה בתפקיד. צריך להגדיר מראש אילו תכונות נדרשות לתפקיד (לדוגמה, יכולת סדר וארגון, יצירתיות, תפקוד בלחץ, כושר מנהיגות) ולמצוא שאלות שיעזרו לך לבדוק באופן ספציפי האם תכונות אלו קיימות אצל המועמד.

מדוע ראיונות כלליים אינם מספיקים?

אליעד כהן מדגיש שהשיטה הכללית של לשאול שאלות כלליות ובלתי ממוקדות, אינה יעילה ואינה מספקת מידע אמיתי על התאמתו של המועמד לתפקיד. חשוב להקפיד על שאלות ממוקדות, להציג בפני המועמד אתגרים אמתיים, ולראות כיצד הוא חושב ומתמודד עימם. בצורה זו ניתן לקבל תמונה הרבה יותר מדויקת ומפורטת על יכולותיו והתאמתו לתפקיד.

לסיכום, אליעד ממליץ להתייחס לתהליך גיוס עובד באותו אופן בו הייתם מתייחסים לבחירת ספק שירותים מקצועי. המיקוד צריך להיות מעשי, ברור וקשור ישירות למשימות שעל המועמד יהיה לבצע בפועל.
איך לראיין עובד בצורה הנכונה?

כאשר אנחנו שואלים את עצמנו איך לראיין עובד, התשובה היא לא בהכרח לשאול שאלות כלליות כמו "ספר לי על עצמך" או "מה אתה אוהב לעשות". חשוב להבין שהמטרה העיקרית היא לבדוק אם העובד מתאים לתפקיד הספציפי.

השלב הראשון הוא להבין את הצרכים שלך כמעסיק - אילו משימות העובד אמור לבצע? איזה קושי הוא צפוי להתמודד איתו בעבודתו? כך, תוכל לדעת אילו שאלות לשאול אותו. לדוגמה, אם אתה מגייס מנהל משרד, תצטרך לדעת אם הוא יכול להתמודד עם ריבוי משימות.

במקום לשאול שאלות על הניסיון הכללי, תוכל להציע סימולציה של מצבים מהחיים האמיתיים שיכולים לקרות בעבודתו. לדוגמה, אם מדובר במנהל משרד, אפשר לשאול אותו כיצד הוא מתמודד עם עיכוב של משימות רבות בזמן קצוב.

מה שואלים בראיון עבודה?

במקום לשאול שאלות פתוחות כמו "מה עשית בעבודות קודמות?" שאלות כמו "איך היית פותר בעיה כזו וכזו?" עשויות לחשוף הרבה יותר על אופן החשיבה של המועמד. כך, תוכל לראות אם יש לו את הכישורים המתאימים להתמודד עם האתגרים שתעמיד בפניו בתפקיד.

למשל, אם אתה מגייס איש פיתוח תכנה, אל תשאל אותו רק על הניסיון שלו בשפות תכנות. במקום זאת, תוכל לשאול אותו כיצד ייבנה מערכת שתעזור לייעל תהליך בעסק שלך, ומהם הצעדים שיבצע כדי להבטיח שהמערכת תעבוד בצורה אופטימלית.

איך לראיין מנהל?

כאשר אתה מגייס מנהל, חשוב לשאול אותו שאלות שמבוססות על בעיות מעשיות שעשויות להתעורר בתפקידו. אם מדובר במנהל צוות, שאל אותו כיצד יפתור קונפליקטים בין עובדים, או איך ינהל צוות תחת לחץ. השאלות צריכות להיות מאוד ממוקדות על הבעיות האמיתיות שאותן המנהל צפוי לפתור.

מה חשוב לשאול בראיון טלפוני?

במהלך ראיון טלפוני, כדאי להתמקד בכשירות המקצועית של המועמד וביכולת ההבנה שלו את התפקיד. שאלות כלליות מדי יכולות להוביל להתרשמות לא נכונה, ולכן חשוב להיות ממוקדים ולבדוק את הידע והניסיון של המועמד בהתמודדות עם סיטואציות יומיומיות בעבודתו.

איך לדעת אם העובד מתאים לתפקיד?

למרות שראיון עבודה הוא חשוב, הוא לא תמיד מספק את התמונה המלאה על המועמד. הדרך הטובה ביותר לבדוק אם עובד מתאים היא על ידי ביצוע סימולציות משימות יומיומיות, ולראות איך הוא פותר בעיות מורכבות.

מה צריך לבדוק כשמראיינים מועמד?

לסיום, ראיון עבודה טוב אינו רק שאלות כלליות, אלא גם בחינה מעמיקה של כישוריו ויכולותיו של המועמד. זה לא מספיק לשמוע סיפורים על הניסיון הקודם שלו, אלא חשוב גם להבין איך הוא חושב, אילו בעיות הוא רואה, ואיך הוא פותר אותן. זהו תהליך שמוודא אם המועמד לא רק מתאים למשרה, אלא גם אם הוא יוכל להשתלב בצורה הטובה ביותר בעסק שלך.
אליעד: איך מראיינים עובד? למה אנחנו מראיינים את העובד? בכדי לבדוק אם הוא מתאים לעבודה. עכשיו, השאלה היא האם הצורה שמראיינים את העובד, האם היא הצורה האידילית שמראיינים את העובד? זו השאלה.

יש בדרך כלל, איך מראיינים עובדים, מראיינים אותם בצורה מסוימת. השאלה היא איך הכי נכון לראיין את העובד, בכדי לדעת שהוא מתאים לעבודה. מה ההיגיון אומר?

ש: צריך להיות, בן אדם כזה, שיכול להתמודד עם מצבים שיקרו בעבודה שלו.

אליעד: אז איך נראיין אותו? איך נדע? אילו שאלות נשאל אותו?

ש: לעשות איתו, איזושהי סימולציה.

אליעד: נכון אבל, מה רוב המראיינים עושים?

ש: שואלים אותו על העבר, מה הניסיון שלך...

אליעד: רוב המראיינים כיום שואלים ספר לי על עצמך, מה אתה חושב? מה אתה אוהב לעשות? מה למדת? כל מיני שאלות משונות. שאלות ששואלים אותך בראיון עבודה. אבל, מה האמת?

כששאולים אתך שאלות בראיון עבודה, מנסים לוודא האם אתה מתאים לתפקיד או לא. שימו לב, אם אתה עכשיו מביא איש מקצוע אליך הביתה, ואתה רוצה שהוא יעדכן לך אחרון, איך אתה אמור לדעת אם הוא יחבר טוב או לא?

מה אתה אומר לו? בא תראה לי אחרונות שעשית, איך אתה מתכנן לעדכן אותו? הדרך הנכונה להתייחס לעבוד, זה בדיוק איך שאתה לקוח, ספק שרות. יש לך כמה חברות, ואתה צריך לבדוק, אם איזו חברה תרצה לעבוד.

בן אדם צריך להגדיר, מה אני רוצה שהעובד הזה יעשה. אתה אמור לשואל את עצמך, מה אני רוצה שהוא יעשה תגיד את זה, ואת זה. במקרה הטוב, אתה אמור לשאול את עצמך, אני יודע לעשות את זה? אני חושבה שאני יודע לעשות את זה? לפעמים, אתה גם לא יודע לעשות את זה. בהנחה שאתה יודעת לעשות את זה, או בהנחה שאתה חושב שאתה יודע, איך לעשות את זה. אתה צריך לדעת בוודאות שאתה יודע לעשות את זה באופן ספציפי.

לדוגמה, אתה מגייס עובד שאתה רוצה שהוא יעבוד ב...

ש: לנהל משרד.

אליעד: כל אחד יכול לנהל משרד?

ש: בגדול, כן.

אליעד: סבבה, אז לא צריך לראיין אותו. נכון?

ש: לא אבל אתה רוצה...

אליעד: נכון? אם כל אחד יכול לעשות את התפקיד, אז לא צריך לראיין אותו. אנחנו צריכים, בהנחה שיש לנו קושי בתפקיד, יכול להתמודד לדוגמה... אילו קשים יכולים להיות למנהל משרד?

מה ההבדל בין מנבל משרד טוב, לבין מנהל משרד לא טוב, שהוא יכול להתמודד עם קושי כגון?

ש: שיכול להתמודד עם ריבוי משימות.

אליעד: שבדוקים אותו לתפקיד, צריך לדעת שיש לו את היכולת להתמודד, עם ריבוי משימות. ואיך נדע שהוא יכול להתמודד עם ריבוי משימות? אנחנו נגיד לו לדוגמה נגיד לו שהוא אמור לעשות מספר משימות. איך אתה מסתדר?

וכך, נראה עד כמה התשובה שהוא נותן לנו. עד כמה היא ראלית, עד כמה היא הגיונית, עד כמה הוא חושב בהיגיון, ועד כמה אנחנו מתחברים לחשיבה שלו. צריך לקחת את הסיטואציה האמיתית כמה שיותר קרובה ולאמת ולראות איך הוא פתר אותה.

אם לדוגמה, אתה מגייס איש פיתוח תכונה, ואתה צריך שהוא יבנה לך איזו מערכת. מה הטיפש עושה? אוקי, אני צריך שהוא יבנה לי. אני אשאל אותו אם יש לו ידע במערכות דומות, אם הוא בנה, באילו שפות. אבל, אם אתה פיקח, אתה אומר לו שלום אדוני, אני מגייס אותך, אני צריך שתעשה לי פרויקטים כאלו וכאלה. אתה חושב שאתה יודע לעשות אותם? כן. איך תעשה את זה? בא תסביר לי איך תתכנת? וככה אתה בודק איך הוא חושב, איך הוא ניגש לבעיה, אילו שאלות הוא שואל אותך, אתה רוצה לראות שהוא יעבוד, איך שאתה היית רוצה שהוא יעבוד.

בזוגיות לדוגמה, זוגיות במגדר הדתי, איך מכירים, בשידוכים. אוקי, איזה רב אתה מאמין? ברב ההוא. וואלה, גם אני מאמין ברב ההוא. התאמה. או שבמקרה היותר גרוע, הרב אומר שאנחנו מתאימים, אז אנחנו מתאימים. ואז בכלל אין שום קשר לכלום.

עכשיו, איך אתה יודע אם מישהו מתאים לך בתור בן זוג, אתה פשוט מנסה להיות איתו בתור בן זוג. מדבר, עושה, הולך, חוזר, אם זה מתאים כמו בזוגיות אמתית, אז אתה יכול לחתום על המסמכים. אבל קודם כל תראה אם זה מתאים לך.

עכשיו, עם העובד האידיאל היה בו נגייס אותו לעבוד, נראה איך הוא עובד, ואם הוא מתאים ניקח אותו לעובד. נכון? אבל, אתה לא יכול לגייס אותו כמה חודשים, כי הוא לא יעבוד בחינם כמה חודשים.

קודם כל, אתה לא בטוח שאתה רוצה להכניס אותו למערכת שלך, אולי הוא רוצה לפרוץ למערכת? דבר שני, אולי הוא יעשה לנו נזקים, ניתן לו שבוע לבנות, והוא לבינתיים יהרוס את כל המערכת. דבר נוסף, יכול להיות שכדאי שהוא יתחיל לעבוד, הוא צריך ללמוד חודש את העבודה. אז איך נדע? מה עכשיו נשקיע בו חודש בכדי לגלות שהוא לא מתאים.

לכן, מה שצריך לעשות... אם הוא צריך ידע מקצוע ועדיין אין לו אותו, אז אין בעיה. בא ניקח את הדברים שהוא יכול לדעת, ונשאל אותו. לדוגמה, נגיד שאנחנו מגייסים מנהל, ואז הוא אומר כן אני מבין בניהול, אני בניתי, ואתה אומר לו אם אתה פיקח, ואתה יודע מה הבעיות בעסק שלך, אתה אומר לו בסדר אין בעיה אני רוצה שתנהל לי את מחלקת העיצור, הוא אומר לך בסדר, אני ניהלתי בכל מיני מקומות דומים.

דרך אגב, אם הוא היה כל כך טוב, אז למה לא השאירו אותו שם? לא מחויב. אבל יש פרספקטיבה כזאת. עכשיו, אתה אומר לו אוקי, יש לנו בעיה כזו וכזו, איך אתה נגיד לפתור אותן? ואז אתה מעלה את הרף, אתה אומר לו יש לי גם בעיה כזו, ואם יש עכשיו קונפליקט בין העובדים? ואם ההוא אמר ככה וכדומה.

אתה פשוט לקוח את הבעיות האמתיות של המנהל העיצור הקיים. או את הבעיות האמתיות בתהליך היצור הקיים, שלשמם אתה מגייס אותו. מציג לו אותן, ואומר לו תציע לי פתרונות.

אם הוא מציע לך פתרונות שנראים לך הגיוניים, אז אתה יכול להקשות. ואם לך נראה שהוא חושב בהיגיון, והוא מתנתח את זה בצורה נכונה, אז תיתן לו צ'אנס. אבל כבר מהתהליך הזה, אתה יכול לראות שפתאום הוא מתבלבל, לא יודע לנתיח נכון, הוא לא יודע להסביר. אפילו, כשאתה שואל את השאלה, אתה אמור לא לנדב מידע.

זאת אומרת, נגיד שהוא בכלל לא מבין במה מדובר. ואתה אומר לו תקשיב, אני צריך לנהל את מחלקת יצור. איך אתה עושה את זה? עכשיו, השאלה, היא שאלה מפגרת. כי איך אני עושה מה? אבל אתה מצפה שהוא יגיד לך בדיוק, הכוונה שהוא ישאל אותך. שהוא יגיד לך את מה שהוא חושב, נגיד, אוקי אז מה עם תהליך היצור.

לפעמים, אם הוא יחזיר לך תשובה מהירה, בלי השאלה שהוא היה אמור לשאול קודם גם אז הוא לא נתאים. אתה שואל אותך, בטוח שזו התשובה? והוא עונה לך כן. אז אתה עונה לו, אני בטוח שאתה לא מתאים. למה כי יש לפני כן, שאלה שהוא היה צריך לשאול. לא יכול להיות, שהוא נותן לי תשובה אם הוא לא שאל שאלה מסוימת.

זאת אומרת, אפילו אם לא יהיו לו את התשובות נכונות, עדיין האם הוא יודע לשאול את השאלות הנכונות? האם כשאין לו את התשובות, הוא יודע שאין לו את התשובות? או שהוא חושב שהוא גאון, ושיש לו את התשובות לכל השאלות, גם אם הן לא נכונות.

במילים אחרות, הריאיון לא צריך להיות אבסטרקטי, וכללי, וספר לי אילו תפקידים עשית, ואיך הצלחת, כל זה סיפורים מארץ ההגדרות. צריך לראות מה אנחנו רוצים שהוא יעשה, באופן ספציפי. ולעבור איתו על הרשימה של הפעולות, של מה שאתה רוצה שהוא יעשה. ולפרק לשלבים, בשלב הזה איך אתה עושה את זה, וכן הלאה.

עכשיו, עוד דבר, כשאנחנו מראיינים אותו אנו אמורים לשאול את עצמו, אילו תכונות אנחנו רוצים שיהיו לו. בשביל שהוא יצליח בתפקיד, אנחנו רוצים שיהיו לו תכונות מסוימות. ואז פשוט למצוא, מה אני יכול לשאול אותו, בכדי לדעת אם יש לו את התכונה הזו, והזו. לעבוד מסודר. אילו תכונות אני רוצה שיהיו לו בדיוק. איזה מידע אני רוצה שיהיה לו, ולעבור בצורה מסודרת על הרשימה.

רוב המראיינים, אין להם מושג מימינם ומשמאלם והם שאולים שאלות, בכדי להתרשם אם מתאים או לא מתאים. בקיצור, תראיין עובד בדיוק כמו שאתה מגייס עובד לספק שירותים.
לבנות מערכת ראיון טלפוני להתמודד עם אתגר לחץ ללמוד מה אתה אוהב לעשות לטעות אתגרים משימות ראיון עבודה צריך לראות איך לראיין איך לראיין אנשים איך לראיין מועמד איך לראיין מועמד לעבודה איך לראיין מנהל איך לראיין נכון איך לראיין עובד איך לראיין עובדים איך מראיינים עובד איך מראיינים עובד פוטנציאלי אימון אימון למנהלים אימונים בראיון טלפון להתאמן להתראיין למנהלים לנהל לראיין לראיין אנשים לראיין מועמד לראיין מועמד לעבודה לראיין מטפלת לראיין מנהל לראיין נכון לראיין עובד לראיין עובדים לשאול לשאול בראיון לשאול בראיון עבודה לשאול שאלות מה לשאול מה לשאול בראיון מה לשאול בראיון טלפוני מה לשאול בראיון למטפלת מה לשאול בראיון עבודה מועמד לעבודה מטפלים מנהל מנהלים מראיין מראיינים עובד מראיינים עובד פוטנציאלי ניהול עבודה עובד עובד פוטנציאלי עובדים פוטנציאל פוטנציאליות ראיון ראיון טלפוני ראיון למטפלת ראיון עבודה ראיונות שאלה שאלות
איך לראיין אנשים? איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך להכין שאלות לראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך להתכונן לראיון? לא להרשים של הנשאל, מראיין ומרואיין, איך לראיין עובדים? איך לראיין איש מקצוע?
איך לראיין אנשים? איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך להכין שאלות לראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך להתכונן לראיון? לא להרשים של הנשאל, מראיין ומרואיין, איך לראיין עובדים? איך לראיין איש מקצוע?
... לראיין אנשים? איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך להכין שאלות לראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך להתכונן לראיון? לא להרשים של ... מידע חשוב על יכולות המרואיין. איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך לראיין אנשים? איך להכין שאלות לראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך לשאול שאלות נכונות? איך לראיין איש מקצוע? איך לשאול שאלות נכון ולהוציא מידע ממרואיין? ... מידע חשוב. חפשו מידע נוסף למידע נוסף על איך לשאול שאלות נכונות, איך לראיין אנשים ואיך להוציא מידע בצורה חכמה, היכנסו לאתר האינטרנט EIP.co.il. ...
איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות לסקרים, איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? NLP
איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות לסקרים, איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? NLP
... לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות לסקרים, איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? NLP איך לגרום לאנשים לשתף פעולה בסקר טלפוני? כאשר מנסים לשכנע אנשים לענות לסקר טלפוני, הבעיה המרכזית שעולה היא שהנשאלים אינם מעוניינים לשתף ... הזדמנות להשפיע, להחליט ולהיות שותף להחלטות בנושא חשוב. מהי הטעות הנפוצה ביותר בסקר טלפוני? הטעות העיקרית של סוקרים היא שהם מציגים את עצמם בצורה ... את ערך השיחה בעיני הנשאל. נשאלים בדרך כלל יהיו נכונים יותר להשתתף אם ירגישו שהמחקר מתנהל על ידי גורם סמכותי וחשוב. כיצד להתמודד עם ... צורת התקשורת וההצלחה בשכנוע. לסיכום, אליעד מדגיש שהמפתח לשכנוע אנשים להשתתף בסקרים טלפוניים הוא להתמקד בערך שהנשאל מקבל, ולהעביר מסר ברור ... ולהביע את דעתו בנושא משמעותי. איך לשכנע מישהו לענות לסקר? טיפים לשכנוע לקוחות בטלפון איך יוצרים שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך טוב יותר? NLP בסקרים טלפוניים איך להצליח במכירות טלפוניות? ...
ריכוז, הפרעת קשב וריכוז - להתאבד, התאבדות, מחשבות אובדניות - חיים לאחר המוות - אהבה עצמית, לאהוב את עצמך - חלק 1
ריכוז, הפרעת קשב וריכוז - להתאבד, התאבדות, מחשבות אובדניות - חיים לאחר המוות - אהבה עצמית, לאהוב את עצמך - חלק 1
... אומרים חוסר ריכוז, מתכוונים לכך שהאדם מרגיש לא מרוכז בפעילות שהוא רוצה לבצע באותו רגע, כמו עבודה או שיחה. בפועל, זה מתבטא בכך שאתה יושב בעבודה ומנסה לעבוד, אבל הראש שלך נודד למחשבות אחרות כמו אוכל, בעיות אישיות או סיטואציות בלתי פתורות מהעבר. אליעד מדגיש שאין באמת מצב של ... על התמודדות עם מחשבות טורדניות. קודם כל, יש להכיר בכך שיש שתי מטרות שמתנגשות - המטרה לעשות עבודה והמטרה לפתור את הבעיה האישית. במקרה כזה, יש שתי דרכים אפשריות: לטפל ישירות במחשבה או בבעיה הטורדנית, אם היא מספיק ... לדחות את הטיפול לזמן אחר, ולהקדיש לו זמן מוגדר כדי שהמוח ירגיש שיש סדר ויפסיק להטריד באמצע העבודה. הוא מוסיף שאם האדם אינו מצליח לדחות את המחשבות לזמן מוגדר, זה סימן שהנושא עדיין נתפס אצלו כחשוב יותר מעבודתו, ולכן כדאי שיבדוק שוב את סדרי העדיפויות שלו. האם אפשר לכוון את הריכוז לפי רצוננו? לדברי אליעד, בהחלט אפשר לכוון את הריכוז. הוא מדגים זאת עם דוגמה של שריפה שמסיתה מידית את כל תשומת הלב מהעבודה. האדם יכול להחליט במודע שבשעות מסוימות נושא מסוים חשוב יותר, ולתעדף אותו. אם מישהו מתקשה להצליח בזה, הוא צריך להעריך ... העקרונות הללו בחיי היומיום? אליעד ממליץ לעשות סדר ברור כאשר מתרחשת התנגשות בין שתי מטרות, כמו עבודה לעומת בעיה נפשית: לזהות באופן ברור את שני הרצונות ולהבין את ההתנגשות ביניהם. לקבל החלטה מודעת לגבי איזה נושא לטפל ... מנטליות עם עצמך לגבי מתי תטפל בנושא המטריד, כדי להימנע מהמחשבות החוזרות והטורדניות במהלך העבודה. הנקודה המרכזית שאליעד מדגיש היא המודעות לבחירה מודעת, אחרת המוח ימשיך לנדוד בין שני הרצונות ויתקשה להתרכז. מהי ... הפנימיים שלנו. יש להבין לעומק את מושגי הטוב והרע האישיים כדי להגיע להערכה עצמית יציבה. ניהול זמן והצבת סדרי עדיפויות איך להתמודד עם מחשבות טורדניות איך לפתח אהבה עצמית? מה לעשות כשיש מחשבות אובדניות? העצמת מוטיבציה בעבודה מה עושים עם בעיה של חוסר ריכוז? שאלה: מה עושים עם בעיה של חוסר ריכוז? תשובה: קודם כל חשוב להבין מה בכלל אומר חוסר ריכוז. בפועל, יש פה הרגשה שאתה רוצה לעשות דברים בחיים שלך, כמו לדוגמה לעבוד או לדבר עם אנשים, אבל אתה מרגיש שהראש שלך בכלל לא נמצא פה. אתה מרגיש שאתה לא מרוכז בשום דבר, שאתה מפוזר במחשבות. ... כאשר אומרים חוסר ריכוז, לרוב מתכוונים שהריכוז לא מופנה למקום שבו היינו רוצים שהוא יהיה, כמו עבודה או שיחה עם מישהו. שאלה: אז איך זה באמת נראה? איך מתבטא חוסר הריכוז? תשובה: לדוגמה, אתה יושב בעבודה, רוצה לעבוד, אבל הראש שלך מטייל בכל מיני מחשבות שלא קשורות לעבודה. אתה מדבר עם מישהו, והוא מדבר אליך, אבל אתה מרגיש שאתה לא באמת מקשיב. אתה מסתובב במחשבות אחרות, והתחושה היא שאתה לא ... מרוכזים במשהו. זה לא שאין ריכוז, אלא שיש ריכוז בדבר אחר. לדוגמה, אם מישהו אמור להיות מרוכז בעבודה, אבל הוא רעב, אז בעצם הראש שלו מרוכז באוכל. אין פה באמת חוסר ריכוז מוחלט, אלא הפניית הריכוז למקום אחר. שאלה: אז למה ... תשובה: כי בעיני האדם שנמצא במצב כזה, הוא לא מרוכז בדבר שהוא אמור לעשות באותו רגע, למשל בעבודה. אבל אם נבדוק לעומק, נגלה שהוא בעצם כן מרוכז, אלא שהריכוז שלו הולך למה שכרגע יותר חשוב לו. אולי זו מחשבה על אוכל, ... טוב. אם יש בעיה נפשית או מחשבות מטרידות שמושכות אותך, השאלה היא כבר לא למה אני לא מרוכז בעבודה? אלא איך אני פותר את המחשבות שמציקות לי?. זאת אומרת, במקום להגיד יש לי חוסר ריכוז, נאמר יש לי מחשבות שמעסיקות אותי ולא נותנות לי להתרכז. איך עובד מנגנון הריכוז ולמה חשוב להבין את סדרי העדיפויות? שאלה: אז אם אני מבין נכון, הבן אדם תמיד מתרכז במה שיותר חשוב לו ... משהו אחר, אלא שאתה מתמקד בדבר שנתפס אצלך כיותר חשוב. משמעות הדבר היא שאם אינך מצליח להתרכז בעבודה, כנראה שיש לך משהו שנתפס אצלך כיותר חשוב מהעבודה. שאלה: ומה זה אומר לגבי מה שמטריד אותי? תשובה: זה אומר ששתי אפשרויות קיימות: או שתטפל ותפתור את הבעיה המטרידה אותך, כדי שלא תצוץ במהלך העבודה. או שתבין שהבעיה המטרידה לא עד כדי כך חשובה (או שהיא יכולה לחכות), וכך תצליח להתרכז יותר בעבודה. שאלה: מה לגבי ילדים שבבית הספר אומרים להם שהם סובלים מבעיית קשב וריכוז? תשובה: גם אצל ילדים, הם תמיד מרוכזים במשהו. ... בדיוק: מה הנושא שמעורר את חוסר השקט או הלחץ? שנית, תבין שיש כאן שני רצונות: רצון אחד להמשיך לעבוד ורצון שני לפתור את הבעיה שמציקה לך. אם אתה בוחר להמשיך לעבוד, כדאי לקבוע עם עצמך זמן שבו תתמקד בבעיה. תאמר לעצמך: ברגע שאסיים את העבודה, אשב ואקדיש זמן לחשוב על הבעיה הזאת. אם הבעיה דחופה מאוד ולא סובלת דיחוי, יכול להיות שתצטרך לעצור את העבודה לרגע, לטפל בנושא ורק אז לחזור. שאלה: אבל לפעמים אין לי מושג מה לעשות עם הבעיה, אז היא רודפת אותי כל הזמן. תשובה: אם ... לפחות להכיר בכך שהדבר מטריד אותך ולטפל בו בהדרגה. אם תתעלם ממנו לגמרי, המחשבות יצוצו באמצע העבודה. לעומת זאת, אם תתכנן זמן לטפל בזה או לחשוב על זה, המוח שלך מרגיש שיש תהליך מסודר, ואז תוכל יותר בקלות לדחות את ... המוח מדלג אוטומטית לכל מה שמסכן אותך באמת. אבל אם אתה רוצה, אתה יכול להחליט שבשעות מסוימות העבודה היא הכי חשובה, ואת כל הנושאים האחרים אתה מזיז לשעה אחרת, כמו תור ביומן. שאלה: ואם אני בכל זאת מרגיש שבפועל, אני לא ...
פרזנטציה ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות
... איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות בשיחות מכירה באופן כללי, בפרט בשיחות מכירה טלפוניות שיחות יוצאות, שהלקוח לא ממש מכיר ...
איך לזכור דברים? איך לזכור מספרי טלפון? איך לזכור תאריכים? איך לזכור חומר בעל פה? איך לזכור שמות? איך לזכור מספרים? שיטות לשיפור הזיכרון, שיטות זיכרון למבחן, פיתוח הזיכרון, שיפור הזיכרון, לזכור חומר לבחינה
איך לזכור דברים? איך לזכור מספרי טלפון? איך לזכור תאריכים? איך לזכור חומר בעל פה? איך לזכור שמות? איך לזכור מספרים? שיטות לשיפור הזיכרון, שיטות זיכרון למבחן, פיתוח הזיכרון, שיפור הזיכרון, לזכור חומר לבחינה
... לזכור דברים? איך לזכור מספרי טלפון? איך לזכור תאריכים? איך לזכור חומר בעל פה? איך לזכור שמות? איך לזכור מספרים? שיטות לשיפור הזיכרון, שיטות זיכרון למבחן, ... כך יהיה לך קל יותר לזכור אותו. אליעד מסביר שאם אתה צריך לזכור אירוע מסוים, מספר טלפון, או תאריך ספציפי, הדרך האידיאלית לעשות זאת היא ליצור משמעות אמיתית עבור הדבר שאתה מנסה לזכור. איך לזכור תאריכים ... קרה דווקא בתאריך המסוים הזה, כך תוכל לזכור אותו לאורך זמן רב יותר. איך לזכור מספרי טלפון? מספרי טלפון הם דוגמה למשהו שלכאורה חסר משמעות. לעומת תאריכים, מספר טלפון לרוב הוא אקראי ולא סיבתי. כדי לזכור מספר טלפון, אליעד מציע שתי דרכים עיקריות: ליצור סיפור או משמעות מומצאת סביב המספר. למשל, אם המספר הוא 8672, תוכל לדמיין שיש לך ... לדוגמה, תדמיין שאתה במצב חירום ואתה חייב לזכור את המספר כדי להציל את עצמך. כשמספר הטלפון הופך למשהו בעל משמעות רגשית גדולה עבורך, סיכויי הזכירה שלו גוברים. מה הקשר בין רגש וזיכרון? הרבה פעמים אנשים חושבים ... אותם כחלק מסיפור רחב יותר בחיים שלך. איך לזכור תאריכים ואירועים? שיטות לזכירת מספרי טלפון טכניקות לשיפור הזיכרון איך להפוך מידע למשמעותי יותר? איך לזכור חומר לימודי למבחנים? הקשר בין רגש וזיכרון איך עובד הזיכרון האנושי? ...
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
... למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות מה המבנה הנכון של שיחת מכירה בטלפון? שיחת מכירה בטלפון מורכבת משני חלקים מרכזיים: ... עצמית ארוכה, או נותנים מידע לא רלוונטי על הדרך שבה הגיעו למספר הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי. שאלות כמו הגעתי למשה? או אמירות כגון קיבלתי את הטלפון שלך מחבר בדרך כלל מבזבזות ... למכור את השיחה ורק אחר כך את המוצר? הסיבה המרכזית לכך היא שבשיחת טלפון, בניגוד לפגישה פנים אל פנים, האדם יכול פשוט לנתק את הטלפון בכל רגע נתון. לכן המטרה ... לעבור לשלב של מכירת המוצר או השירות עצמו. לדוגמה, אם נאמר ללקוח בטלפון אם לא תקשיב לשיחה הזאת, ... אליעד כהן מסביר שיש דמיון בין התחלה עם בחורה לבין שיחת מכירה בטלפון, כיוון שבשני המקרים המשפטים הראשונים צריכים לעורר עניין וסקרנות כדי שהשיחה תמשיך. כמו שבטלפון הלקוח יכול לנתק, כך גם ... יהיה מעוניין להמשיך להקשיב. לסיכום, מהם השלבים הנכונים בשיחת מכירה טלפונית? שלב ראשון: למכור ללקוח ... יותר. השאלה שכל איש מכירות חייב לשאול את עצמו לפני תחילת שיחת הטלפון היא: מה המשפטים הראשונים שאגיד כדי שהלקוח ירצה להקשיב לי לפחות למשך שתי דקות? איך למכור בטלפון? איך להכין תסריט שיחת טלמרקטינג? טיפים לשיחת מכירה בטלפון איך ליצור עניין בשיחה טלפונית? מה חשוב בתחילת שיחת מכירה? מה המבנה הנכון לשיחת מכירה בטלפון? כאשר ניגשים לבצע שיחת מכירה טלפונית, הדבר הראשון שחשוב להבין ... את שיחת המכירה בהצגה עצמית ארוכה או בהסבר מיותר כיצד הגיעו למספר הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי. למשל, שאלות כמו הגעתי למשה? או אמירות כמו קיבלתי את הטלפון שלך מחבר הן נפוצות, אך אינן ... למכור את השיחה עצמה עוד לפני המוצר? הסיבה החשובה ביותר לכך היא שבטלפון, בניגוד למפגש פנים אל פנים, ... להקשיב לשיחה עצמה לפחות למשך שתי דקות. לדוגמה, אם מישהו יגיד ללקוח בטלפון אם לא תקשיב לשיחה הזאת, ... להתחלה עם בחורה? קיים דמיון רב בין התחלה עם בחורה לבין שיחת מכירה בטלפון. בשני המקרים, המשפטים ...
הדרכת הורים, ילד מכור לאייפון, ילד מכור למחשב, ילד מכור לטלוויזיה, התמכרות לטלפון סלולרי, הילד לא עושה שיעורים, הילד לא מקשיב, הילד ברח מהבית, בעיות משמעת אצל ילדים, התאבדות ילדים
הדרכת הורים, ילד מכור לאייפון, ילד מכור למחשב, ילד מכור לטלוויזיה, התמכרות לטלפון סלולרי, הילד לא עושה שיעורים, הילד לא מקשיב, הילד ברח מהבית, בעיות משמעת אצל ילדים, התאבדות ילדים
... מכור למחשב, ילד מכור לטלוויזיה, התמכרות לטלפון סלולרי, הילד לא עושה שיעורים, ... להימצא כל היום מול המסך, בין אם מדובר בטלפון נייד , במחשב או בטלוויזיה, הורים ... מציע גישה אחרת: במקום להילחם עם הילד על הטלפון, כדאי להתמקד בפעולות הקונקרטיות ... ולהתעקש על כך מבלי להתייחס באופן ישיר לטלפון. לדוגמה, אם ההורה רוצה שהילד ... או יתחיל לעשות שיעורים, במקום לדבר על הטלפון ולהגיד תעזוב את הטלפון או אתה כל הזמן בטלפון, אליעד ממליץ להתמקד בבקשה פשוטה: אני מבין שאתה נהנה בטלפון, וזה טוב שמצאת משהו שאתה אוהב, ... בצורה כזו, הבעיה אינה הופכת למאבק על הטלפון, אלא התמחות בפעולה המבוקשת. ... כמו איום של הילד לפגוע בעצמו בגלל הטלפון? במצבים קיצוניים, כמו כשהילד ... לפגוע בעצמו או לברוח מהבית בגלל שלילת הטלפון, אליעד מציע לגשת בצורה רגועה ... ממליץ לא להגיב בצורה קיצונית ולהפוך את הטלפון לאויב, אלא להבין את נקודת המבט של הילד ולנהל שיחה רגועה. למשל, אם הילד מאיים על חייו כשנלקח ממנו הטלפון, אליעד מציע שיח עם הילד בו ההורה לא יגיד אני לוקח לך את הטלפון כי אתה לא מתנהג טוב, אלא יגיד אני לא לוקח לך את הטלפון כי הוא לא הבעיה, אני רוצה להבין ... להציע פתרונות שיאפשרו לילד לשמור על הטלפון ולהשלים את משימותיו החשובות. ... מהיום - יום. סיכום העקרונות החשובים בניהול בעיות משמעת עם ילדים העקרונות המרכזיים אותם אליעד מציע להורים בנוגע לניהול בעיות משמעת עם ילדים, במיוחד ... בשימוש יתר במסכים, הם: לא להפוך את הטלפון לאויב ולא להילחם בו. להתמקד ... שיעורים? סיבות לסירוב של ילדים למשימות ניהול משמעת ילדים איך להתמודד עם ילד שמכור לטלפון או למסכים? אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת את הנושא של ילדים שמכורים לטלפון נייד, למחשב ולטלוויזיה, ונותן ... כלפי הילד. לפי אליעד, כאשר הילד משחק בטלפון כל היום, ההורים מזהים זאת כבעיה ... אולם אליעד מסביר שהבעיה האמיתית איננה הטלפון עצמו, אלא היחס שההורים נותנים לטלפון כמכשול. הגישה של אליעד אומרת שאסור להורים להתייחס לטלפון כאל אויב. הטלפון אינו הבעיה אלא סימפטום, ולכן הפתרון אינו לקחת את הטלפון או להילחם עם הילד עליו. במקום ... שהילד יעשה, ולהתעקש על כך מבלי להפוך את הטלפון לנושא הדיון. לדוגמה, אם ההורה ...
ידידים בזוגיות, ידידות בזוגיות, קנאות בזוגיות, רכושנות בזוגיות, הדדיות בזוגיות, מריבות בזוגיות, לחטט בטלפון של בן הזוג, לחטט בטלפון, לחטט לו בטלפון, חטטנות כפייתית, חשדות בבן הזוג, חשדות בבת הזוג, חיטוט בטלפון של בן הזוג
ידידים בזוגיות, ידידות בזוגיות, קנאות בזוגיות, רכושנות בזוגיות, הדדיות בזוגיות, מריבות בזוגיות, לחטט בטלפון של בן הזוג, לחטט בטלפון, לחטט לו בטלפון, חטטנות כפייתית, חשדות בבן הזוג, חשדות בבת הזוג, חיטוט בטלפון של בן הזוג
... בזוגיות, הדדיות בזוגיות, מריבות בזוגיות, לחטט בטלפון של בן הזוג, לחטט בטלפון, לחטט לו בטלפון, חטטנות כפייתית, חשדות בבן הזוג, חשדות בבת הזוג, חיטוט בטלפון של בן הזוג האם לגיטימי לדרוש מבן הזוג להפסיק קשרים עם ידידים? אליעד כהן מציג את הנושא של ידידים וידידות בתוך זוגיות, ומתאר את המורכבות ואת ... האם חייבת להיות סימטריה בין בני הזוג בנושא חיטוט בטלפון? אליעד מסביר את רעיון ההדדיות בזוגיות באמצעות דוגמה נוספת של חיטוט בטלפון. הוא מציג מצב שבו אחד מבני הזוג דורש גישה לטלפון של השני. הוא שואל אם זה לגיטימי, ומדגיש כי לפי גישה אחת, אם אתה דורש משהו מסוים מבן הזוג, עליך להיות מוכן לתת את אותו הדבר בדיוק. לדוגמה, אם גבר דורש להסתכל בטלפון של בת זוגו, עליו להסכים גם לכך שבת זוגו תחטט בטלפון שלו. אך אליעד מדגיש שיש גם צד שני למטבע: מה שחשוב לבן זוג אחד לא בהכרח חשוב לאחר. כלומר, יכול להיות שלבן זוג אחד מפריע מאוד שחודרים לפרטיות שלו בטלפון, בעוד שלשני זה לא מפריע כלל. במקרה כזה, אומר אליעד, הדדיות מלאה לא בהכרח מחויבת, מפני שכל אחד מתחשב בדברים שחשובים לשני, ולא חייבת להיות ... אין לך מה להסתיר, למה שלא תאפשר לבן הזוג לראות את הטלפון או את חשבונות המדיה החברתית שלך. הוא מסביר שההיגיון הפשוט אומר שאם אתה מתנגד בתוקף לגישה הזו, יתכן שיש משהו שאתה מנסה להסתיר. אך מנגד, הוא ... או אפילו כוונה לבגוד. לדברי אליעד, הדרישה לחטט בטלפון כדי לוודא נאמנות היא חסרת היגיון, משום שמי שרוצה לבגוד ימצא דרכים רבות אחרות לעשות זאת, בלי שהחיטוט בטלפון יחשוף את הבגידה. אליעד מביא כדוגמה את החברה החרדית, שבה קיימות מגבלות רבות למנוע בגידות, אך גם שם מתרחשות בגידות, מה שמוכיח שלא משנה כמה ... הזוג ידידים או ידידות, או האם יש לאפשר שקיפות מלאה בטלפונים, מעיד כי קיים חוסר אמון בסיסי במערכת היחסים. לדבריו, אלו רק סימפטומים לבעיה עמוקה יותר של חוסר התאמה או חוסר סיפוק בתוך הזוגיות. הוא מסביר ... מסכם את הנושא באומרו שהציפייה לשקיפות מלאה, לחיטוט בטלפונים או לאיסור על ידידים וידידות, אינה פותרת את בעיית האמון בזוגיות, אלא להפך: היא רק חושפת ומעמיקה אותה. לדבריו, הבעיות האלה הן סימנים לכך ... בניסיון לשלוט או להגביל את בן הזוג. האם מותר לחטט בטלפון של בן הזוג? איך להתמודד עם קנאה בזוגיות? האם צריך להיות הדדיות בזוגיות? האם חוסר אמון מעיד על בגידה בזוגיות? האם לגיטימי לאסור על בן הזוג קשר ... קנאית, בן זוג בוגד, בת זוג בוגדת, מותר לאישה לחטט בטלפון של בעלה, לחטט בטלפון של בת הזוג, לחטט בטלפון, לחטט לה בטלפון, לחטט לחבר בטלפון, לחטט לחברה בטלפון, בעיית אמון בזוגיות, אין אמון בזוגיות, מעקב אחרי שיחות טלפון בן זוג, מעקב אחרי שיחות טלפון בת זוג, חיטוט בטלפון של בת הזוג, פייסבוק ומערכות יחסים, הפייסבוק של בן הזוג, הפייסבוק של בת הזוג, פרטיות בזוגיות, אינדבדואליות בזוגיות, אינסטגרם של בן הזוג, ... להסתכל לה בפייסבוק, להסתכל לו בפייסבוק, להסתכל לה בטלפון, להסתכל לו בטלפון, חשדות לבגידה בזוגיות, אני חושד שהיא בוגדת בי, אני חושדת שהוא בוגד בי, לא סומכת עלי, לא סומך עלי, חושדים בי, בן זוג רכושני, בת זוג רכושנית, גבר מסתיר את הטלפון, אשה מסתירה את הטלפון, גבר מסתיר את הפייסבוק, אשה מסתירה את הפייסבוק, גבר מסתיר את הווצאפ, אשה מסתירה את הווצאפ, חוסר אמון בזוגיות, שקיפות בזוגיות, סודות בין בני ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לראיין עובד? איך לראיין מנהל? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין אנשים? מה לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון טלפוני? מה לשאול בראיון למטפלת? איך מראיינים עובד פוטנציאלי? לראיין מטפלת, אימון למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לראיין אנשים, מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לראיין אנשים, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? כעס ועצבים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטורינג, מאמן אישי לילדים, אימון אישי לחיים בנושא לראיין אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 09:57:14 - wesi1