אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח לא טוב ✔לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים ורעים בעסק?

בעלי עסקים רבים נתקלים לעיתים במצבים שבהם יש להם לקוחות שהם פשוט לא רוצים לעבוד איתם. מדובר בלקוחות בעייתיים, לקוחות רעים, או כאלו שמקשים על העבודה, פוגעים באיכות החיים ובשביעות הרצון הכללית. אז איך נכון לפעול במצב כזה? האם צריך פשוט לפטר את הלקוחות הבעייתיים או שיש דרך אחרת להתמודד איתם?

אליעד כהן מסביר שהפתרון להתמודדות עם לקוחות רעים ובעייתיים הוא לא להיכנס איתם לעימותים או להילחם בהם, אלא לפעול בצורה הרבה יותר חכמה ופשוטה - להשתמש בשיווק ומכירות. המשמעות היא להתמקד בשיפור עצמי, שיפור העסק, והגדלת כמות הלקוחות הפוטנציאליים הפונים אל העסק שלך.

למה שיווק יעזור לך להתמודד עם לקוחות לא רצויים?

כאשר עסק נמצא במצב שבו יש לו מעט לקוחות, הוא לעיתים נאלץ להתפשר על סוגי הלקוחות שלו, אפילו אם מדובר בלקוחות לא נעימים או לקוחות שמערערים לו את החיים. אבל ברגע שאתה פועל בצורה נכונה ומגדיל את כמות הלקוחות החדשים שפונים אליך, אתה יוצר לעצמך אפשרויות בחירה. האפשרויות האלו מאפשרות לך לוותר על הלקוחות שפוגעים באיכות החיים והעסק שלך, וכך אתה בעצם יכול לבחור את הלקוחות שאתה רוצה לעבוד איתם. המטרה של כל עסק היא להגיע למצב שבו הוא בוחר את הלקוחות שלו ולא להפך.

כיצד לשפר את העסק ולהגדיל את אפשרויות הבחירה שלך בלקוחות?

אליעד כהן מפרט כמה דרכים מרכזיות שבעזרתן אפשר לשפר את העסק ולהגדיל את כמות הלקוחות החדשים:
  • שיפור השירות ללקוח

    - כאשר אתה מעניק שירות איכותי ומקצועי יותר, אתה מושך אליך לקוחות טובים ואיכותיים יותר שמעריכים את השירות הזה. לקוחות בעייתיים נוטים להימנע מעסקים שמספקים שירות ברמה גבוהה.
  • שיפור איכות המוצר או השירות שאתה מציע

    - כאשר אתה מפתח מוצר או שירות ברמה גבוהה, אתה פונה לקהל שמעריך איכות, מה שמקטין את הסיכוי להיתקל בלקוחות בעייתיים. לקוחות שמחפשים איכות מוכנים לשלם יותר, וכך אתה יכול ליצור קהל לקוחות יותר נעים ונוח לעבודה.
  • שיווק נכון ואפקטיבי

    - כאשר אתה משקיע בשיווק ומכירות, אתה מגיע לקהל לקוחות גדול יותר. ככל שכמות הפניות עולה, אתה נמצא במצב של יתרון, שבו אתה יכול להרשות לעצמך לבחור רק את הלקוחות שאתה באמת רוצה לעבוד איתם. זה מאפשר לך להימנע מלקוחות שגורמים לך נזק או חוסר שביעות רצון.
האם צריך לפטר לקוחות בעייתיים?

אליעד כהן לא ממליץ להתמקד בפיטורי לקוחות בצורה ישירה כאסטרטגיה העיקרית, כי זה לא פותר את הבעיה האמיתית. אם תמשיך לפטר לקוחות אבל לא תמשוך לקוחות חדשים, בסופו של דבר אתה עלול להישאר ללא לקוחות כלל. במקום זאת, חשוב להשקיע בשיפור העסק, בשיפור השירות, בשיפור המוצרים ובשיווק אפקטיבי. ברגע שאתה עושה את הדברים הללו נכון, אתה מגיע למצב שבו תוכל באופן טבעי לוותר על לקוחות שאתה לא מעוניין בהם ולבחור את הלקוחות שמתאימים לך בצורה טובה יותר.

איך להגיע למצב שבו אתה בוחר את הלקוחות ולא הם בוחרים בך?

המטרה האולטימטיבית של כל בעל עסק, בין אם הוא עצמאי או בעל חברה גדולה, היא להגיע למצב שהוא זה שבוחר את הלקוחות שלו, ולא להפך. הדרך להגיע למצב הזה היא להשקיע כל הזמן בשיפור ובהתפתחות של העסק, כדי להגדיל את ההיצע שלך ולמשוך יותר לקוחות. כאשר יש לך שפע של אפשרויות ולקוחות חדשים, אין סיבה שתקבל לקוח לא רצוי או בעייתי.

לסיכום, הדרך הטובה והיעילה ביותר להתמודד עם לקוחות רעים או בעייתיים היא לא לנסות להילחם בהם או להתפשר עליהם, אלא לשפר את עצמך, לשפר את העסק שלך, להשקיע בשיווק נכון ואפקטיבי, וכך להגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאליים שפונים אליך. רק במצב כזה תוכל לבחור באמת עם מי אתה רוצה לעבוד וליצור עסק מוצלח, משגשג ונעים לניהול.
מה לעשות עם לקוחות רעים ובעייתיים?

בהנחה שיש לך לקוחות שאתה לא רוצה לעבוד איתם, לקוחות שמערערים לך את החיים וגורמים לך לחוסר שביעות רצון - מה עושים? הפתרון ללקוחות רעים ובעייתיים הוא פשוט: שיווק ומכירות.

איך שיווק יכול לעזור לך להתמודד עם לקוחות בעייתיים?

המשמעות של שיווק היא להגדיל את כמות הלקוחות שפונים אליך. ככל שיהיו לך יותר לקוחות פוטנציאליים, כך תוכל לבחור את הלקוחות שאתה באמת רוצה לעבוד איתם. בסופו של דבר, כל עסק צריך לשאוף להגיע לנקודה שבה הוא בוחר את לקוחותיו ולא להפך.

איך משפרים את העסק כדי למשוך לקוחות טובים?
  • שיפור השירות - ככל שתעניק שירות טוב יותר, כך תמשוך לקוחות איכותיים יותר.
  • שיפור המוצר - אם המוצר שלך טוב יותר, הלקוחות שיבואו יהיו כאלה שמעריכים איכות.
  • שיווק יעיל - ככל שתשווק את עצמך בצורה טובה יותר, תוכל להגיע לקהל יעד רחב יותר ולבחור עם מי לעבוד.
ברגע שתצליח להביא יותר לקוחות, תוכל לסנן ולבחור את אלה שמתאימים לך.

לסיכום

אם אתה לא רוצה לעבוד עם לקוחות מסוימים, הפתרון הוא לא להילחם בהם, אלא להשתפר, לשווק את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות. ככל שיגיעו יותר לקוחות פוטנציאליים, תהיה לך האפשרות לבחור את הלקוחות הנכונים עבורך.
לקוח פוטנציאלי לנהל עסק נזק שיפור עצמי איך לנהל עסק לקוחות טובים רצון לפטר את הלקוח להגדיל את כמות הלקוחות לקוח לעבוד איך לבחור איך לבחור את הלקוח איך לבחור את הלקוחות שלך בחירה בעיה בעיות הלקוח הלקוח שלך הלקוחות שלך התמודדות התמודדות עסקית לבחור לבחור את הלקוח לבחור את הלקוחות לבחור את הלקוחות שלך להתמודד להתמודד עסקית לפטר לפטר את הלקוח לפטר את הלקוחות לפטר לקוח לפטר לקוחות לקוח לקוח בעייתי לקוח טוב לקוח לא טוב לקוח קשה לקוח רע לקוחות לקוחות בעייתיים לקוחות טובים לקוחות לא טובים לקוחות קשים לקוחות רעים לשווק לשווק את עצמי לשווק את עצמך מנטור מנטור עסקי מנטורים מנטורינג עסק עסקים פיטורים קושי קשיים
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
... התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב? איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות? קיימות שתי גישות עיקריות להתמודדות עם לקוחות בעייתיים ... ללקוח במפורש: אני גובה יותר כי אתה בעייתי, אך כן ניתן להוסיף לפרמיה מסוימת לתמחור בגלל ההשקעה הנוספת שהלקוח מצריך ממך. האם באמת יש דבר כזה עסקה לא טובה או לקוח לא טוב? אליעד מדגיש באופן ברור שאין באמת עסקה לא טובה ואין לקוח לא טוב באופן מוחלט. ההסתכלות הנכונה יותר היא שיש עסקה או לקוח שהם לא טובים בתנאים מסוימים. כלומר, בכל לקוח או בכל ... את המורכבות של הלקוח. לסיכום ככל שיהיו לך יותר לקוחות, כך תהיה לך אפשרות לבחור עם מי לעבוד. עם זאת, אל תמהר לקטלג עסקה או לקוח כלא טובים. אין עסקה לא טובה או לקוח לא טוב - יש רק תנאים מסוימים שהופכים את העסקה לפחות משתלמת. אם תצליח לזהות ולשנות את התנאים, תוכל להפוך יותר עסקאות ...
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות
... מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות איך למכור מוצרים יקרים בצורה יעילה? כאשר עסק מעוניין לשפר את תהליך המכירה, במיוחד של מוצרים יקרים, חשוב מאוד לייצר קשר הדוק וברור בין מחלקת המכירות לבין מחלקת הפיתוח. מדובר בשתי מחלקות שונות במהותן: אנשי ... יתרון נוסף זה יכול להיות גורם מכריע בהחלטת הלקוח לרכוש את הרכב. אם איש המכירות לא מודע לכך, הוא למעשה מפספס הזדמנות קריטית למכור את המוצר בקלות רבה יותר או במחיר גבוה יותר. מדוע אנשי מכירות חייבים להכיר את ... כאשר מוצר נמכר במחיר גבוה, לעיתים קרובות הלקוחות יביעו התנגדות בשל המחיר. איש מכירות שאינו מבין לעומק את הסיבות לתמחור הגבוה, עלול להתקשות להסביר את היתרון האיכותי ללקוח ולהיתקל בקושי להתמודד עם התנגדות מסוג יקר לי. במקרים כאלו, איש המכירות עלול להתבלבל, לא לדעת כיצד לענות, או אפילו לשדר ללקוח את התחושה שהמוצר באמת אינו שווה את המחיר הגבוה, ושהתמחור הוא שרירותי או מוגזם. אליעד מדגיש שהסיבה לכך שהמוצר יקר לא בהכרח נובעת מרצון להרוויח יותר. לפעמים, המוצר ... הסיבות האמיתיות לתמחור הגבוה, יכול להסביר ללקוח בביטחון שהמחיר הגבוה מוצדק לחלוטין, ושהוא נובע מאיכות ייצור גבוהה, רכיבים מעולים או טכנולוגיה מתקדמת. לקוח שיבין שמדובר בתמחור שנובע מאיכות ולא מניצול, יהיה מוכן לשלם מחיר גבוה יותר וירגיש שהוא מקבל ערך אמיתי תמורת הכסף שהוא משלם. למה חשוב שיהיה קשר הדוק בין מחלקות ... לא מנצלים את ההשקעה הזו כדי להצדיק בפני הלקוח את המחיר הגבוה. לכן, חשוב שהמכירות יהיו מסונכרנות לחלוטין עם הפיתוח. אנשי המכירות חייבים להכיר היטב את כל הפרטים והיתרונות של המוצר, ובמיוחד את אלו שמצדיקים ... הגבוה, כדי שהם יוכלו להעביר את המידע הזה ללקוח בצורה ברורה ומשכנעת. איך ניתן לשפר את תהליך המכירה של מוצרים יקרים? כדי לשפר את תהליך המכירה, אליעד מציע שההנהלה תוודא שאנשי המכירות עוברים הדרכות מפורטות עם אנשי ... כאלו יאפשרו לאנשי המכירות לתת תשובות טובות ללקוחות שמתלוננים על המחיר, ולשכנע אותם שהמחיר הוא פונקציה של איכות ולא של ניסיון לגרוף רווחים מוגזמים. באופן כללי, אליעד מסביר שתהליך מכירה מוצלח הוא כזה שבו איש ... במוצר, ויכול להסביר אותם בבירור ובביטחון ללקוח. איך למכור מוצרים יקרים? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות למחיר גבוה? איך לתמחר מוצר בצורה נכונה? הדרכת אנשי מכירות מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח מה לענות ללקוח שאומר שהמוצר יקר לו? ...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
... הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר וכאן נסביר איך לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר? ואיך לגרום ללקוח לרכוש מוצר שהוא יותר יקר מאשר המתחרים שלו? כי לפעמים אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר , שבאמת הוא יותר יקר מאשר שאר המוצרים המתחרים שלו. ולפעמים באמת המחיר שלנו הרבה יותר יקר מאשר שאר המוצרים שהלקוח יכול לרכוש. ואנחנו רוצים שהלקוח ירכוש את המוצר שלנו, שלצורך העניין הוא המוצר הכי יקר בקטגוריה שלו. כמה יקר? נניח שהוא יקר פי 10 מכל שאר המוצרים ... במינימליזם, לרכוש מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה? ואיך לבנות מותגי יוקרה? ואיך לבנות מותג על? ועוד... אז מה בטוח נכון? בטוח נכון שכדי שהלקוח ירכוש את המוצר שלנו, הוא צריך לחשוב שכדאי לו לרכוש את המוצר שלנו, ביחס לכל שאר האפשרויות שיש לו. דהיינו, הוא כנראה ... לו מאוד מאוד טוב. כל כך טוב, עד כדי כך שהוא יהיה מוכן לשלם פרמיית מחיר מאוד גבוהה, בגין המוצר שלנו. ולכן השאלה היא, איך לשכנע את הלקוח שלנו, שהמוצר שלנו טוב מאוד מאוד טוב, טוב מאוד מאוד וכולי? ויש לכך כל מיני תשובות, אבל ניתן כאן נקודת מבט לגבי איך לנתח את העניין. והיא, כי יש 2 דרכים אפשריות איך לשכנע את הלקוח שלנו, שהמוצר שלנו מאוד מאוד טוב. הדרך האחת אומר, באמצעות אמונה והדרך השניה אומרת, באמצעות שכל והיגיון. והדרך של האמונה אומרת, שעלינו לגרום ללקוח להאמין כמה שיותר, שהמוצר שלנו הכי טוב שיש, בפער הכי גדול שיש ביחס לשאר המוצרים. ואיך גורמים ללקוח להאמין בכך? בכל מיני דרכים כאלו ואחרות, שהן מהדהדות ללקוח את המסר התת הכרתי, שהמוצר שלנו יותר טוב, הכי טוב בעולם, טוב מכדי להיות אמיתי אבל הוא בהחלט אמיתי וכולי. מה הדרכים ... אלו יכולות להיות דרכים של מיתוג כאלו ואחרות, פרסומות, שלטי חוצות, חשיפה וכולי ולא ניכנס לכאן כרגע. אבל יש עוד דרך איך לגרום ללקוח להבין שהמוצר שלנו הכי טוב בעולם, והיא באמצעות השכל ולא באמצעות האמונה. ובאמצעות השכל פירושו, באמצעות זה שמדברים אל ההיגיון של הלקוח ולא רק דרך מערכת האמונה של הלקוח. ומה זה אומר בפועל? בפועל זה אומר, שמסר לדוגמה שאומר הרכב שלי הכי טוב בעולם, זה מסר שמדבר אל הדמיון של הלקוח, אל האמונה של הלקוח, של שטיפת המוח של הלקוח. אבל מסר לדוגמה שאומר הרכב שלי יותר מהיר בכל רכב אחר פי 2.5, או הרכב שלי הכי חסכוני שיש, או הרכב שלי עובר 1000 קילומטר בלי למלא דלק, או על הרכב שלי יש אחריות מלאה 10 שנים או לכל החיים, זה מסר שמדבר אל השכל של הלקוח. כי הוא עוזר ללקוח להבין, למה המוצר שלך יותר טוב והכי טוב שיש. ואני אסביר שוב. כאשר אנחנו מנסים לגרום ללקוח להבין שהמוצר שלנו הכי טוב, אנחנו יכולים לעשות את זה באמצעות מערכת האמונה של הלקוח, שבה אפשרי לעשות שטיפת מוח ללקוח, בפרסומות, במסרים סמויים, במסרים גלויים, בסיסמאות, בהדהוד מסרים, בשלטי חוצות וכולי. כאשר המסר הוא שאנחנו הכי טובים. בין אם המסר הוא באופן ישיר או באופן עקיף. אבל בטוח נכון, שאם נשאל את הלקוח למה המוצר שלנו הכי טוב שיש, אז הוא לא ידע לנמק ולהסביר את הסיבות לכך שהמוצר שלנו הכי טוב בעולם. ושוב, ההפרדה בסוגי הפרסום, היא האם הלקוח יודע להסביר לעצמו את ההיגיון שיש למה המוצר שלנו הכי טוב שיש בעולם. איך זה נמדד? איך זה בא לידי ביטוי בפועל? במה באמת זה יותר טוב? מה באמת ההבדלים והיתרונות שיש בין המוצר שלנו, לבין שאר המוצרים המתחרים? אם בעקבות הפרסומת שלנו, הלקוח לא יודע להסביר ולנמק ולתת סיבות לכך שהמוצר שלנו יותר טוב ממוצרים אחרים, הרי שזו שיטת פרסום שמבוססת על אמונה ועל ...
איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימאליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
... למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימאליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? ... בלהסביר את היתרונות המדידים והספציפיים של המוצר, מה שיש במוצר שאין במוצרים אחרים בפועל? מה באמת התועלת הממשית שתצא ללקוח מהמוצר? הרי שבמצב כזה, רכישת המוצר הכי יקר, לא נתפסת אצל הצרכן, כבזבזנות צרכנית אלא כרכישה חכמה. כי מה שזול עולה ביוקר, ואין לי ... המוצר הכי טוב באמת כי אני צריך אותו ולא רק כי הוא נחשב וכולי. בשורה התחתונה, אם קשה לך למכור מוצר יקר, עליך להסביר ללקוחות שלך, מה באמת התועלות הממשיות שהם יקבלו מרכישת המוצר שלך? בפועל. ולא להסתפק רק באמירה כללית שאומרת, שאתה הכי טוב וכולי. וכך ...
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
... שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות ... שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי אז למה בעצם צריך שיווק ומה זה שיווק? אז בהנחה שאתה רוצה למכור משהו למישהו, אז כדי שזה יקרה 1 - אתה צריך שהלקוח הפוטנציאלי שלך יכיר אותך וידע עליך וידע שאתה מוכר את המוצר שאתה רוצה למכור. 2 - אתה צריך גם שהוא ירצה ... במחיר שאתה רוצה בעבורו. אז השיווק מטרתו לעזור לך בכל הדברים האלו. דהיינו, אתה מבצע פעולות, שיגרמו ללקוחות הפוטנציאלים שלך לדעת עליך ועל המוצר שלך. אתה עושה מהלך שיווקי שיגרום לקהל היעד שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. ואתה עושה פעולות שיווקיות שיגרמו ללקוחות שלך, לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר במחיר שאתה רוצה. והשיווק, צריך להיות מורכב מהחלקים האלו. החלק הראשון הוא, שעליך לנסות לדמיין את הלקוח המאושר רוכש ממך ומרוצה מהעסקה. עכשיו תגזור לאחור ותנסה לחשוב היכן מסתובב אותו לקוח שלך? היכן נמצא קהל היעד שלך? היכן אולי מסתובבים הלקוחות הפוטנציאלים שלך? ושם, תנסה לפרסם את השירות ואת המוצר שלך. כמו כן, תנסה לחשוב האם אתה צריך להמציא את ... למוצר עבור קהל היעד שלך, שאתה מוכר את המוצר. אבל יש מוצרים שאתה צריך לייצר ביקוש למוצר שלך, לגרום ללקוחות שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. וזה עוד תהליך שיווקי שצריך לעשות אותו. דהיינו, שלב 2 כנל במידה וצריך אותו ...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
... פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק וכאן נסביר איך להתמודד עם הפחד מתחרות עסקית, בתוך תהליך של יצירת חומרי שיווק? איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי ... שלך? בפרט כאשר חומרי השיווק שאתה יוצר, יכולים לעזור גם למתחרים שלך ובפרט כאשר חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך, יוצרים גם ביקושים למתחרים שלך. ואני אסביר: יש כל מיני סוגים של חומרי שיווק ולכל חומר שיווקי, יש את המטרות שלו. יש חומרי שיווק שתכליתם לקרוא ללקוח לקנות. לדוגמה פרסומת שאומרת המזרן הכי טוב בעולם, כרגע למכירה לזמן מוגבל וכיוב. אבל יש גם חומרי שיווק שהם לא קוראים למכירה מיידית, אלא הם מסבירים על המוצר באופן כללי ומטרתם לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. לדוגמה חומר שיווקי שמסביר, למה כדאי לישון על מזרון קפיצים ולא מזרון ספוג. או חומר שיווקי שמסביר על סוגים של מזרנים ועל איך לבחור מזרון וכולי, שמטרתם היא לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר שלך. ואם נסתכל על הסוג של השני של חומרי השיווק, דהיינו, חומרי שיווק שאמורים לגרום ללקוח להתחבר למוצר שלנו, הרי שנשים לב שאת חומרי השיווק האלו ניתן לחלק ל 2 חלקים, בהתאם למסרים שלהם. ... אנשים שרוצה לרכוש רכב חדש וכולם רוצים שהרכב שלהם יהיה כמה שיותר בטיחותי. במקרה כזה, במידה ואתה רוצה לשווק ולמכור רק לאנשים האלו, הרי שבחומרי השיווק שלך יהיו אך ורק מסרים שמסבירים, למה לרכוש דווקא את ... שחומרי השיווק, אמורים להיות בחפיפה למסרים של תהליכי המכירה. דהיינו, אם בתהליך המכירה צריך גם לשכנע את הלקוח לרכוש רכב חדש, ולא רק לשכנע אותו למה דווקא הרכב שלך, הרי שבחומרי השיווק, צריך גם מסרים כיוב. ... דווקא למוצר שלך. כי אם לדוגמה אתה עושה פרסומת שקוראת לאנשים להתחדש בבית החדש שלך, הרי שזה יכול לגרום ללקוח לרצות לרכוש בית חדש, אבל לא דווקא ממך וכולי. ובעצם ניתן להבין, שכל חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך וכל המסרים השיווקיים, אפשרי שתשאל את עצמך, האם ועד כמה גם המתחרים שלך יכולים להשתמש ... הזאת. ואולי תמיד יש לך 2 אפשרויות גרועות, או לא לפרסם שום דבר שיכול לעזור למתחרים שלך ואז להפסיד גם לקוחות, או כן לפרסם ללקוחות שלך, אבל גם המתחרים שלך יקבלו מידע וכולי. דהיינו, תשובה אחת אומרת, שאולי באמת אין לזה פתרון. ... הזאת נכונה באופן כללי. אבל גם היא פרקטית, לא תמיד אפשרית לביצוע וגם לה יש מחיר, של הקטנת החשיפה ללקוחות באופן כללי. אבל יש עוד נקודה נוספת שצריכים לדעת גם אותה, שאומרת, שכאשר אתה יוצר חומר שיווקי, שנכון שהוא יכול לעזור גם למתחרים שלך באופן כללי, הרי שאתה יכול ליצור אותו בצורה שתרצה לגרום ללקוח שלך, לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים שלך, למרות שהתוכן השיווקי הוא יכול להיות רלוונטי גם למוצרים ... באופן כללי בייצור מטבחים. במקרה כזה עליך לדעת, שנכון שיש הרבה חומרי שיווק ומסרי שיווק שיכולים לגרום ללקוח לרצות לרכוש גם מוצרים שמתחרים במוצר שלך. אבל עדיין כאשר הלקוח נחשף למידע ממך, הרי שאתה אמור לגרום ללקוח להתחבר אליך, באמצעות המידע שאתה מעביר לו באופן כללי. לדוגמה: נניח שאני אסביר למישהו, איזה רכב ... אינם עוסקים בלמה לרכוש דווקא ממך, אבל גם התכנים הרחבים יותר במשפך השיווקי, גם הם מחברים אליך את הלקוח, וגורמים לו לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. לא בגלל סוג התוכן עצמו ולא בגלל המסר הספציפי ... שבה תגרום לצורך התוכן, להתחבר אליך, גם בלי קשר לתוכן עצמו. ויש אפשרות שתפרסם תוכן שיווקי, שלא יחבר את הלקוח אליך, אלא רק יצור ביקוש גם למתחרים שלך וזהו, בלי לחבר את הלקוח אליך. לסיכום: איך להתמודד עם זה שבתוך יצירת חומרי שיווק, יש גם חומרי שיווק שיוצרים ביקוש גם ... שמקדמים רק אותך ולא את המתחרים שלך. אבל גם לזה יש מחיר. 3 - תכין את חומרי השיווק בצורה שתקשר אליך את הלקוחות, גם בלי קשר לתוכן החומר השיווקי עצמו. ...
שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים
... למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה ... חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים וכאן נסביר, באיזה סדר להכין חומרי ... ובאיזה סדר להכין חומרי שיווק? אז כדי לקבל תשובה לשאלה הזאת, לשם כך, ענה על השאלות הבאות: שאלה 1 - שאל את עצמך, מי עבורך הלקוח האידיאלי שלך? עם איזה לקוח היית רוצה לסגור את העסקה הבאה שלך? (מידע נוסף אפשרי לראות כאן לבחור את הלקוח וגם כאן הלקוח האידיאלי שלך). שאלה 2 - נניח שהיית פוגש את הלקוח הזה, והיית צריך לומר לו דבר אחד שיגרום לו להיות הלקוח שלך, מה היית אומר לו במשפט אחד? ואם היו לך כמה דקות לשכנע אותו להיות הלקוח שלך, מה היית אומר לו? ואם הייתה לך שעה לשכנע אותו, מה היית ... עכשיו, מכאן נקודת ההתחלה שלך להכין חומרי שיווק. דהיינו, חומרי השיווק צריכים להיות בהתאמה למה שהיית אומר בשיחת מכירה שלך, ללקוח האידיאלי שלך, שאתה היית רוצה לסגור איתו עסקה . ואני אחדד: איך לדעת מי הלקוח האידיאלי שלך? זה נושא בפני עצמו. איך לדעת האם כרגע כאן ועכשיו לנסות למכור ללקוח האידיאלי שלך, או שאולי כרגע אתה אמור לכוון ללקוח לא אידיאלי ורק בהמשך למכור ללקוח האידיאלי שלך? זה עוד נושא בפני עצמו. אבל לצורך העניין, נניח שהגעת למסקנה, מי הלקוח הבא שהיית רוצה שיהיה הלקוח שלך, מה פרופיל הלקוח הבא שלך. עכשיו, מה כדאי להסביר ללקוח? באיזה מילים להסביר ללקוח? מה הכי חשוב להסביר ללקוח? מה נקודת הכאב של הלקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך להתאים את המכירה לצרכי הלקוח? כל אלו נושאים אחרים בפני עצמם. אבל נניח שהגעת למסקנה מי היית רוצה שיהיה הלקוח הבא שלך ומה היית אומר לו במידה ויכולת לומר לו רק משפט אחד. יפה, ... בצורה יותר רחבה. אבל התיעדוף של יצירת חומרי השיווק, צריך להיות בהתאם למבנה של שיחת המכירה ולמבנה של תהליך המכירה שלך מול הלקוח האידיאלי הבא שלך. מידע נוסף ניתן למצוא כאן, על תכנון משפך שיווקי ...
איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
... להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי? וכאן אסביר, מה לעשות אם אתה רוצה להביא עוד לקוחות לעסק? ומה לעשות אם אתה רוצה לאתר עוד לקוחות חדשים לעסק? איך לגשת לזה? מאיפה להתחיל? איך לנתח את זה? אז ברמת העיקרון יהיה נכון לומר, שאם אתה רוצה להביא עוד לקוחות לעסק שלך, כנראה שאתה לא מרוצה מהמצב הנוכחי של הלקוחות שלך. כי או שאין לך מספיק לקוחות, או שיש לך מספיק לקוחות אבל אתה רוצה להעלות את המחיר ללקוחות שלך ומפחד לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר. כי אם היית חושב, שיש לך מספיק לקוחות שמשלמים לך את הסכום שאתה רוצה, כנראה שלא היית רוצה עוד לקוחות חדשים. ולכן יהיה נכון לומר, שאם אתה חושב על איך לאתר לקוחות חדשים, כנראה שבעצם אתה לא מרוצה מהמצב הקיים ואתה רוצה במהות, להרוויח עוד כסף. ולצורך העניין, אם היית מגלה שיטה, להישאר עם פחות לקוחות אבל להרוויח פי אלף כסף, כנראה שהיית מעדיף את זה, על פני להביא עוד לקוחות חדשי. ומהות האמירה שלי היא, שהצורך להביא לקוחות חדשים, הוא בעצם במהותו הצורך לעשות עוד כסף. ולכן כאשר אתה חושב להביא לקוחות חדשים, אתה צריך לדעת שברמת העיקרון יש לך כמה אפשרויות. 1 - להביא עוד לקוחות פוטנציאלים חדשים, שיהיו דומים ל
אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים
אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים
... למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים האם כדאי לפטר עובדים או להשקיע בהגדלת ההכנסות? אליעד כהן דן לעומק בסוגיה חשובה מאוד בניהול עסק: האם עדיף לפטר עובדים או שעדיף דווקא להשקיע בהגדלת ההכנסות? אליעד מדגיש שההחלטה הזו אינה פשוטה כפי שנדמה והיא דורשת התבוננות מעמיקה והסתכלות אסטרטגית רחבה. הנקודה המרכזית שאליעד מבהיר היא שהמטרה הבסיסית של כל עסק היא להרוויח כמה שיותר כסף. מכיוון שכך, השאלה המרכזית צריכה להיות לא רק איך לצמצם הוצאות, אלא גם כיצד אפשר להגדיל את ההכנסות בצורה המקסימלית. לדוגמה, אליעד מתייחס לעסק שיש בו עובדים עודפים, לכאורה נראה הגיוני לפטר אותם כדי לחסוך את עלויות השכר שלהם. אבל הוא מסביר שכדי לקבל החלטה נכונה באמת, יש להתבונן לא רק בצד ההוצאות אלא גם ... אם מפטרים עובד שהעלות שלו היא מאה אלף שקלים בחודש, חוסכים באופן מיידי הוצאה חודשית קבועה, אבל מצד שני חייבים לשאול האם הכסף שנחסך כתוצאה מהפיטורים באמת יוכל לשמש להשקעה שתביא הכנסה גדולה יותר. אליעד מסביר שאם הכסף שחוסכים מהפיטורים לא מושקע בדרך שתביא הכנסות גבוהות יותר בעתיד, אז בעצם העסק לא באמת התקדם, אלא רק הקטין הוצאות בלי להגדיל את הרווחיות הכוללת. מהם השיקולים הנכונים בפיטורי עובד בעייתי? אליעד גם נותן דוגמה נוספת של עובד שנתפס כבעייתי, אולי כזה שעושה רעש, צועק או מפריע לעבודה השוטפת בעסק. לכאורה, התגובה האינסטינקטיבית של מנהל היא לפטר אותו כדי להימנע מאי - נעימות וכאוס בארגון. אך אליעד ממליץ לעצור לרגע ולשאול מה האמת האובייקטיבית: האם באמת כדאי לפטר את העובד או שאולי משתלם יותר לדבר איתו, לנסות להבין מה גורם להתנהגות שלו ולמצוא פתרון יעיל יותר. לדוגמה, הוא אומר שאולי יהיה משתלם יותר להשקיע כמה שעות של שיחות איתו כדי לפתור את הבעיה מהשורש, במקום לפטר אותו ולחפש עובד חדש שאולי יעלה יותר כסף ויצריך משאבים וזמן נוספים לגיוס ולהכשרה. אליעד מסביר שהטעות הגדולה ביותר ... דתיים שלא מתגרשים בקלות, מכיוון שהם מאמינים שהכל מגיע מאלוהים, ולכן גם קונפליקטים או קשיים הם משהו שיש לקבל או לעבוד עליו. בדומה לכך, מנהל עסק צריך להבין שהשאלה החשובה היא לא איך אני מרגיש או האם העובד מציק לי, אלא מה הדרך הכי יעילה ואפקטיבית להגדיל את הרווחיות של העסק. כיצד לקבל החלטות ניהוליות בצורה אובייקטיבית ולא רגשית? אליעד מתייחס לעוד דוגמה ואומר שבכל פעם שנכנסים לעסק, חייבים לחשוב עליו כאילו זו הפעם הראשונה: אלו המשאבים שיש, אלו העובדים, וכך הלאה. הוא מדגיש שאסור להיתקע בעבר, ... תמיד היה בעייתי ולכן בהכרח ימשיך להיות בעייתי בעתיד. במקום זאת, חייבים לבדוק את המצב העכשווי בצורה אובייקטיבית לחלוטין: האם כרגע העובד תורם לעסק? האם כרגע יש דרך להפוך את העובד לפרודוקטיבי יותר? אם כן, אולי עדיף להשקיע מאמץ נוסף ולפתור את הבעיה מאשר לפטר אותו. הוא מוסיף דוגמה נוספת של עובד חולה או כזה שנעדר הרבה, ומבהיר שהחשיבה הנכונה היא לבדוק באופן אובייקטיבי, מנקודת הזמן הנוכחית והלאה, האם העובד יכול לחזור להיות פרודוקטיבי ולתרום לעסק או שהעלות שלו גדולה מהתועלת. אליעד מחדד את הגישה שההסתכלות צריכה להיות תמיד מכוונת קדימה, ולא על סמך ההיסטוריה של העובד. הגישה הזו מאפשרת לקבל החלטות חכמות יותר שמביאות לרווחיות מקסימלית בטווח הארוך. מה החשיבות של ניהול ללא אגו בהחלטות עסקיות? אליעד מסיים ומדגיש את החשיבות הגדולה של ניהול ללא אגו. הוא אומר שרוב הטעויות נעשות כשהמנהל נותן לרגש שלו להוביל אותו להחלטות לא נכונות, לדוגמה להימנע מעבודה עם לקוח כי הוא מתנהג בצורה לא נעימה, או לפטר עובד רק כי הוא מרגיש שהעובד מזלזל בו. הגישה המומלצת היא לחשוב כמו רובוט אובייקטיבי, שתמיד שואל את עצמו מה הדרך הטובה ביותר להרוויח יותר כסף, בלי לתת לרגשות או לאגו להשפיע על קבלת ההחלטות. בסיום הסיכום, אליעד מבהיר שוב שהמטרה הסופית של העסק היא להרוויח כמה שיותר כסף, ולכן כל ההחלטות צריכות להיות מכוונות למטרה זו באופן ברור ומדויק. יש לקבל החלטות מתוך הסתכלות על העובדות, המספרים והיעילות של העובדים, ולשים בצד שיקולים רגשיים שעלולים לפגוע ברווחיות. כיצד להגדיל הכנסות בעסק? איך לקבל החלטות ניהוליות נכונות? מה חשוב לדעת לפני פיטורי עובד? ניהול
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
... למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים האם כדאי לפטר עובד שמתנהג בחוצפה ולא מקשיב למנהל? אליעד כהן דן בנושא חשוב במיוחד בתחום ניהול עובדים, והוא שאלת ההתמודדות עם עובדים בעייתיים שמגלים ... בדיוק כפי שקרה. מה צריך לעשות כשעובד מגלה חוסר משמעת קבוע? לדברי אליעד, כאשר עובד מתמיד בהתנהגות בעייתית, יש לבדוק את ההשלכות הישירות של התנהגותו על העסק ועל הצוות. אם העובד עושה את עבודתו טוב עד שעה מסוימת אך מסרב באופן קבוע לבצע משימות מעבר לכך, יש לשקול האם המגבלה הזו פוגעת בעסק. אליעד מסביר, שאם העובד היה עושה עבודה מצוינת עד השעה שנקבעה מראש, זה היה יכול להיות מצב חיובי באופן עקרוני, כי היה מאפשר להימנע מתשלום על שעות נוספות. אך אם ההתנהגות מתלווה בחוצפה או בזלזול, הדבר עלול לפגוע במורל הצוות. האם יש יתרונות אמיתיים בהשארת עובד בעייתי בעסק? אליעד מדגיש שכל החלטה ניהולית צריכה להיבחן ביחס למטרה שהוגדרה מראש. אם המטרה היא הצלחת העסק, קשה למצוא יתרון אמיתי בהשארת עובד שפוגע במשמעת ובסמכות המנהל. לדבריו, אפשר תמיד למצוא יתרונות עקיפים כמעט בכל מצב, כמו למשל, שהמצב ... או אפילו להכניס טכנולוגיות חדשות כמו רובוטים. אולם, אלה אינם באמת יתרונות חיוביים לאותו רגע ספציפי ולאותה מטרה ספציפית, אלא יתרונות תאורטיים בלבד. כיצד פיטורי עובד משפיעים על מורל הצוות? אליעד מסביר כי פיטורי עובד על רקע של חוסר משמעת יכולים לשדר מסר חיובי לכל העובדים על החשיבות של כללי המשמעת והסמכות בעסק. כאשר העובדים רואים שמנהל לא מתפשר על ענייני משמעת וכבוד, הם יכולים להפנים בצורה עמוקה יותר את הערכים החשובים למקום העבודה. לפיטורין יש מחיר, שכן העובדים האחרים עלולים לשאול שאלות על התנהלות העסק, ולכן חשוב לוודא שהצעד הזה יבוצע בצורה נכונה ובצמוד לשיקולים עסקיים רחבים. האם כדאי להחזיר עובד לאחר פיטורין? בעניין החזרת עובד שפוטר לעבודה, אליעד מזהיר שזה תלוי מאוד בסיטואציה ובתגובה הצפויה מהצוות. מצד אחד, עובד שלמד מהטעויות שלו יכול לתרום רבות לעסק, אך מצד שני, החזרתו עלולה לפגוע באמון הצוות בהנהלה ולפגוע במורל הכללי. לדעת אליעד, זה דורש בחינה מדוקדקת של הסיטואציה ושל האישיות של ... בעייתיים? אליעד מסכם כי כאשר עובד מראה באופן עקבי חוסר משמעת והתנהגות מזלזלת, לא תמיד שווה לשמור עליו, גם אם הוא מקצועי או בעל יכולות טובות בעבודה. הצלחת העסק והצוות לטווח הארוך מחייבת שמירה על משמעת ועל כבוד הדדי בין המנהל לעובדים. לכן, אם הנזק למשמעת גדול מהתועלת הטכנית שהעובד מביא, כדאי לפטרו. בסיכום הדברים, חשוב לזכור שכל החלטה לגבי פיטורין או השארת עובד חייבת להתחשב בהשלכות הרחבות יותר על העסק ועל הצוות, תוך הקפדה על ניהול תקין ותקשורת ברורה וישירה עם העובדים. ניהול עובדים בעסק כיצד להתמודד עם בעיות משמעת אצל עובדים פיטורין עובדים בעסק איך לשמור על צוות מאוחד ומוראל גבוה השלכות פיטורין לעסק היבטים ניהוליים בעסק איך להתמודד עם עובד חוצפן שלא מקשיב למנהל? העובד בסיפור שהוצג מציג התנהגות של חוסר משמעת בצורה עקבית, ובסופו של דבר מתפרץ כלפי מנהל ... שכן העובד לא הרגיש מחויב להקשיב למנהל כאשר זה נעשה מול אחרים. מה כדאי לעשות כאשר יש עובד שמתנהג בצורה כזו? הדילמה שהוצגה בשיחה היא אם להשאיר את העובד בעסק למרות ההתנהגות הבעייתית שלו. אליעד מציין שברמה העקרונית, אם העובד עושה את עבודתו בצורה טובה עד השעה 17:00, כדאי לשקול אם להתייחס להתנהגות הזאת כבעיה ניהולית או כבעיה של חוסר משמעת בלבד. השאלה היא אם ההתנהגות שלו משפיעה על התפוקה של העסק. אליעד מציין, כי אם העובד מצוין בעבודתו עד השעה 17:00, אולי יהיה אפשר להסתפק בכך, אך אם יש בעיות שיכולות להתפתח לאור ההתנהגות החוצפנית שלו, צריך לפעול במהירות. האם כדאי לפטר את העובד? כשהשאלה עלתה אם יש יתרונות בהשארת העובד בעסק, אליעד לא מצא יתרון אמיתי. הוא הסביר, שכאשר עובד לא מקשיב למנהל וגורם לבעיות משמעת, זה עשוי להוביל לפגיעות במורל הצוות ולפגוע בהצלחה של העסק. אם העובד לא מקשיב ומבצע את עבודתו בצורה רשלנית או מתוך תחושת חוסר כבוד כלפי המנהל, אז הוא לא שווה את הסיכון לטווח הארוך. אם העובד ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוח לא טוב, איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוח לא טוב, איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למנהלים, טיפול אישי, מאמן אישי להצלחה בנושאי לקוח לא טוב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0000 שניות - עכשיו 16_06_2025 השעה 20:34:12 - wesi1