אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוחות לא מרוצים ✔תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
האם כמות הממליצים או המתלוננים מעידה עליך באמת?

הרבה אנשים מתרשמים מכמות הממליצים שיש לאדם, לעסק או למוצר מסוים. אם יש לאדם מאה ממליצים אותנטיים, זה לכאורה סימן שהוא באמת טוב. מצד שני, אם מאה אנשים מתלוננים עליו, נדמה שהדבר מעיד על בעיה אמיתית. אליעד מסביר מדוע החשיבה הזאת לא תמיד נכונה, ומדוע צריך להתייחס לכמות הממליצים או המתלוננים בזהירות רבה ובאופן יחסי בלבד.

מה הבעיה בהסתמכות על כמות ההמלצות או התלונות?

אליעד נותן דוגמה מובהקת הממחישה מדוע לא כדאי להתרשם באופן אוטומטי מכמות ההמלצות או התלונות. לדוגמה, מותג כמו דאעש נחשב למותג שלילי, אבל בפועל, אפשר למצוא מאות ואלפי אנשים שממליצים עליו וטוענים שדאעש שינה להם את החיים לטובה, הציל אותם ונתן משמעות לחייהם. מצד שני, אפשר למצוא אלפי אנשים שמתלוננים על מותג נחשב כמו מרצדס, ומספרים שהמכונית הייתה מקולקלת כבר מהמפעל, השירות היה גרוע והמוצר מאכזב.

אפילו המותגים הכי טובים ומצליחים בעולם, כאלה שנחשבים לסמל איכות, צוברים עם השנים אלפי ועשרות אלפי תלונות שחוזרות על עצמן, אך זה לא פוגע בדימוי החיובי שלהם באופן ממשי.

דוגמה נוספת: גם היטלר, דמות שנתפסת שלילית מאוד, זכה להערצה אדירה ממיליוני אנשים. האם ההערצה הפכה אותו לאדם טוב? ודאי שלא. לכן המספר עצמו לא אומר כמעט כלום.

איך כמות הלקוחות משפיעה על ההמלצות או התלונות?

אליעד מסביר שככל שתשרת יותר לקוחות, כך גם כמות הממליצים וגם כמות המתלוננים תגדל. לכן חשוב להסתכל על האחוזים ולא על המספרים האבסולוטיים. לדוגמה, אם יש לך אלף תלונות, אבל סיפקת שירות למיליון אנשים, זה פחות מאחוז אחד של תלונות. לעומת זאת, אם יש לך אלף תלונות מתוך אלפיים לקוחות בלבד, זו בעיה חמורה מאוד.

באותו האופן, אם 60% מהלקוחות שלך מרוצים, זה יכול להיות מעולה אם הממוצע בענף הוא רק 30% לקוחות מרוצים. אך אם הממוצע בענף הוא 80%, אז 60% לקוחות מרוצים אצלך זה סימן רע.

האם הסטטיסטיקה של ההמלצות או התלונות תמיד אמינה?

אליעד נותן דוגמה ברורה של "רב מחשף". אם הוא מברך שלוש נשים בכל יום שייכנסו להיריון ושלושתן באמת נכנסות להיריון, אז נראה שיש משמעות לברכה שלו. אבל אם הוא יברך בכל יום 3,000 נשים, סטטיסטית חלק קטן מהן ייכנסו להיריון גם בלי קשר לברכה שלו. במקרה כזה, לא תהיה שום משמעות לברכה. במילים אחרות, ההצלחה של הברכה היא רק אשליה סטטיסטית.

כך קורה גם עם נבואות פיננסיות: אם מישהו יברך אלף אנשים שמשקיעים בבורסה, כמה מהם ירוויחו כסף במקרה, וזה ייראה כאילו הוא ניבא נכון, למרות שזה רק עניין סטטיסטי ואין קשר אמיתי לנבואה או לברכה.

מי הם האנשים שממליצים או מתלוננים עליך?

נקודה חשובה נוספת שאליעד מעלה היא סוג האנשים שממליצים או מתלוננים. אם מי שממליץ עליך הם אנשים שקל לרמות אותם, אנשים שמאמינים באמונות טפלות, אנשים מבולבלים או עם בעיות נפשיות, אז המלצותיהם שוות מעט מאוד. לדוגמה, אם המלצות מגיעות מאנשים כמו "ניצולי האח הגדול" או "ניצולי הישרדות", אנשים שהמיינדסט שלהם מאוד נמוך, ההמלצות האלה לא באמת משקפות איכות.

באותה מידה, אם אנשים שמתלוננים עליך הם ממורמרים, כועסים ומתוסכלים באופן טבעי, אז תלונותיהם פחות משמעותיות. אם האוכלוסייה שמגיעה אליך היא מראש בעייתית, סביר להניח שהרבה מהם יתלוננו בלי קשר לשירות עצמו.

האם יש קשר בין חשיפה לבין כמות המתלוננים והממליצים?

אליעד מסביר שככל שאדם מפורסם יותר, יהיו לו יותר ממליצים ויותר מתלוננים. הוא נותן דוגמה מראשי ממשלות, נשיאים וסלבריטאים, שכולם זוכים מצד אחד להערצה גדולה, ומצד שני להרבה שנאה וביקורת קשה. זה לא אומר דבר על טיבם האמיתי, אלא רק על היקף החשיפה שלהם.

מדוע צריך תמיד להסתכל על היחס ולא על הכמות?

הנקודה המרכזית שאליעד מדגיש היא שהכל תלוי בפרופורציות. כמות הממליצים או המתלוננים לא אומרת דבר ללא הקשר. תמיד יש לבדוק:
  • מה אחוז הממליצים מתוך כלל הלקוחות שלך?
  • מה אחוז התלונות מתוך כלל הלקוחות שלך?
  • מה הממוצע המקובל בענף שלך ביחס למספרים האלה?
  • מי הם האנשים שממליצים או מתלוננים עליך?
רק כאשר בוחנים את כל ההיבטים האלו, אפשר לקבל תמונה מדויקת יותר לגבי המשמעות של ההמלצות או התלונות שמקבלים.

לסיכום, האם המספרים באמת קובעים את האמת?

אליעד מסכם ואומר שגם אם כל העולם ימליץ עליך או כל העולם יתלונן עליך, זה עדיין לא אומר שזה נכון. המספרים לבדם אינם קובעים את האמת. תמיד יש להפעיל חשיבה עצמאית, להסתכל על התמונה הרחבה ולבדוק את הדברים באופן אישי ומעמיק. אל תסמכו על מספרים בלבד, אלא תפעילו את השכל שלכם ותבדקו בעצמכם מה האמת באמת אומרת.
כמות הממליצים והמתלוננים - מה היא אומרת?

שלום חברים, הפעם ננתח נושא מעניין: כמות האנשים שממליצים על מישהו או כמות האנשים שמתלוננים עליו. מה בעצם זה אומר? אם יש לך לקוח אחד שממליץ עליך, או שניים, או אפילו מאה ממליצים, האם זה אומר שאתה באמת טוב יותר? כמובן, אנחנו מדברים על ממליצים אותנטיים - אנשים אמיתיים ולא ביקורות מזויפות.

כמות התלונות - האם היא משקפת מציאות?

ומה לגבי תלונות? אם מתלונן עליך לקוח אחד, שניים או אפילו מאה, מה זה אומר עליך? האם העובדה שאנשים מתלוננים עליך בכמות מסוימת אומרת בהכרח שאתה בעייתי? לדוגמה, יש אדם שעליו מתלוננים מאה אנשים, ויש אדם אחר שעליו ממליצים מאה אנשים - האם המספרים האלה באמת קובעים את ערכו?

כשמספרים מצטברים - האם זה אומר שהאמת ברורה?

לכאורה, אם אדם אחד ממליץ או מתלונן עליך, זה יכול להיות מקרה בודד. אבל אם יש כבר שניים, שלושה, ארבעה, חמישה אנשים שאומרים את אותו הדבר, זה מתחיל להישמע אמין יותר. אם יש הרבה ממליצים או הרבה מתלוננים שאומרים פחות או יותר את אותו הדבר, זה כנראה נכון. אך כאן נכנס טוויסט מעניין - האם זה באמת תמיד נכון?

מותגים אהובים - ועדיין מלאי תלונות

חשבו על מותג שאתם תופסים כטוב או רע. לדוגמה, דאעש - מותג רע, ומרצדס - מותג טוב. אם תעשו חיפוש, תגלו שיש מאות ואלפי אנשים שממליצים על דאעש וטוענים שהוא שינה להם את החיים לטובה. במקביל, תמצאו אלפי תלונות על מרצדס - שהרכב היה מקולקל, שהשירות היה נורא, ועוד. אפילו החברות הטובות בעולם צוברות תלונות רבות, ובכל זאת נחשבות לטובות. מצד שני, יש אנשים שהעריצו את היטלר - אבל זה לא הופך אותו לאדם טוב.

האם סטטיסטיקה באמת משקפת מציאות?

בואו נדבר על נושא ההמלצות מזווית אחרת. אם אתה אדם שעוסק במיסטיקה, נניח רב - מחשף שמברך שלושה אנשים ביום, וברכותיך מתקיימות - האם זה אומר שיש לך כוחות מיוחדים? אם כל יום אתה מברך שלושה אנשים שייכנסו להיריון, ושלושתם אכן נכנסים להיריון, זה נשמע מרשים. אך מה קורה אם אתה מברך 3,000 אנשים ביום, ומתוכם שלושה נכנסים להיריון? הסטטיסטיקה מראה שגם אם לא היית מברך כלל, חלקם היו נכנסים להיריון בכל זאת.

זה נכון גם לגבי כל נבואה או חיזוי. אם אדם יתחיל לברך אלף משקיעים בבורסה ויגיד לכולם שהם ירוויחו, חלקם בוודאי ירוויחו. האם זה אומר שהוא באמת חזה את העתיד? או שמדובר בהסתברות טבעית?

האם כמות הממליצים והתלונות באמת משנה?

כשמדברים על מותגים או אנשי מקצוע, חשוב לבדוק את היחס בין הממליצים למתלוננים ולא רק את הכמות האבסולוטית. אם בעסק שלך 50% מהלקוחות ממליצים עליך, אך בתחום שלך הממוצע הוא 80% לקוחות מרוצים - המצב לא מזהיר. מצד שני, אם 40% מהלקוחות שלך ממליצים, אך בממוצע בענף שלך רק 30% ממליצים - אתה במצב טוב יחסית.

גם במקרה של תלונות, צריך לבדוק את היחס: אם יש לך אלף תלונות, אך העסק שלך שירת מיליון אנשים - זה פחות מאחוז אחד של תלונות, מה שאולי מעיד דווקא על רמת שירות טובה. לעומת זאת, אם יש לך אלף תלונות מתוך 2,000 לקוחות - זה בעייתי.

מי ממליץ ומי מתלונן?

עוד היבט חשוב הוא הפרופיל של האנשים שממליצים או מתלוננים. האם מדובר באנשים בעלי ידע, אינטליגנציה וביקורתיות, או באנשים שמאמינים באמונות טפלות ונוח לרמות אותם? אם מי שממליץ עליך הם בעיקר אנשים שקל להשפיע עליהם, ההמלצה שלהם שווה פחות. אותו הדבר עם תלונות - אם רוב המתלוננים הם אנשים ממורמרים שמתלוננים על כל דבר, זה לא בהכרח מעיד על בעיה אמיתית.

הקשר בין חשיפה לכמות התגובות

עוד נקודה מעניינת: ככל שאדם מפורסם יותר, כך יגדל מספר האנשים שאוהבים אותו, אך גם מספר השונאים והתלונות נגדו. ראשי ממשלות, נשיאים, סלבריטאים - כולם זוכים להערצה עצומה וגם לביקורת קשה. לכן, עצם העובדה שלמישהו יש הרבה ממליצים או הרבה תלונות, לא אומרת בהכרח דבר על טיבו.

מסקנה: הכל עניין של פרופורציות

בסופו של דבר, אל תתלהבו ממישהו שיש לו הרבה ממליצים, ואל תיבהלו ממישהו שיש עליו הרבה תלונות. הכל שאלה של יחסים, הקשר והפרופורציות. מספרים הם דבר מתעתע, וצריך תמיד להפעיל את השכל ולבדוק את התמונה הרחבה.

למידע נוסף, היכנסו לאתר האינטרנט EIP.co.il, שם תוכלו למצוא מאמרים בנושא ביקורות, תלונות, המלצות על אנשי מקצוע, ואיך לנתח חוות דעת בצורה נכונה.
התמודדות עם תלונות, התמודדות עם מתלוננים, התמודדות עם מתלוננות, ניסים של צדיקים, שקר הקורונה באיטליה, שקר סגר הקורונה, נפגעי כתות, תלונות על אליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, תלונות על מפורסמים, ביקורת על מפורסמים, מעריצים של מפורסמים, שונאים של מפורסמים, להיות מפורסם, מעריצים ומתלוננים, כמה תלונות יש עליך? כמה המלצות יש עליך? מעשי ניסים, סיפורי ניסים, שקרים של ניסים, שקרים של שרלטנים, שקרים של גורואים, ברכות של צדיקים, קללות של צדיקים, המון מתלוננים, המון ממליצים, מחלוקת על הצדיק, תגובות שליליות, תגובות חיוביות
התמודדות עם מתלוננים הפרעות פסיכיאטריות מאבק שקרים של שרלטנים גורואים הערצה זווית תלונות על מפורסמים מותג חברים קללה המלצות המלצות על מישהו המלצות של לקוחות כמה ממליצים עליך כמה מתלוננים עליך כמות ממליצים כמות מתלוננים להתלונן לקוח לקוחות לקוחות לא מרוצים לקוחות ממליצים לקוחות מתלוננים מה אומרת כמות הממליצים מה אומרת כמות המתלוננים מתלוננים עלי מתלוננים עליך רצון תלונה תלונות תלונות והמלצות תלונות על מישהו תלונות של לקוח תלונות של לקוחות
פרדוקס הרצון - האם אפשר להפסיק לרצות? האם אפשר להעלים את הרצון העצמי?
...חווה שום רצון כלשהו? תשובה: אפשר ותכף נסביר איך. מדוע השאלה הזאת היא פרדוקסאלית? נניח שהאדם מעוניין להפסיק לרצות. מה בדיוק הוא יכול לעשות? נניח שהאדם מחליט שמעכשיו הוא רוצה להפסיק לרצות. ואז הוא מפסיק לרצות. במקרה כזה הוא עדיין רוצה. הוא רוצה לא לרצות. כל דבר שאותו יעשה האדם כדי להפסיק לרצות, כל דבר שנובע מהאדם עצמו, עדיין כרוך ברצון שלו עצמו = חוסר שלמות. כדי שהאדם לא יחווה רצון, על הרצון להיעלם מעצמו. או במילים אחרות שגורם חיצוני לאדם ישתיק את...
שלמות שאין שלמות אחריה - איך להגיע לשלמות? מה בדיוק לרצות כדי להגיע לשלמות?
...הרי שהרצון שלו הוא סופי. כדי להשיג את השלמות האין סופית, צריך רצון אין סופי. כאשר האדם אינו רוצה דבר אחר חוץ מהשלמות, הוא מגיע אליה. ואז ורק אז אין דבר העומד בפני הרצון. השלמות היא האמת. האמת היא אחת והיא מאחדת את האדם עם המציאות. אמת = הבנה מלאה של המציאות = התאחדות דעתו של האדם עם המציאות. כדי להגיע אל האחדות עם המציאות, על האדם לא לרצות דבר מלבד האמת. כל זמן שהרצון של האדם רוצה עוד משהו מלבד האמת, הרי שהוא אינו יכול להכיל את האמת הטובה והאין סופית...
סליחה / לדון לכף זכות - איך לסלוח וללמד זכות? איך להתגבר על רצון לנקמה?
...רגשות אשמה, הלקאה עצמית, כעס עצמי וכולי, במקום כל אלו להרגיש אהבה עצמית וקבלה עצמית = לאהוב את עצמך = לסלוח לעצמך. לסלוח לסביבתך = על מה שפגעו בך. במקום רגשות כעס, שנאה, נקמה, מחלוקת, מריבה וכולי, במקום כל אלו להרגיש אהבה אמיתית גם כלפי זה שפגע בך. לאהוב את כולם בלי תלות במעשיהם. גם אם מעשיהם היו נגדך. לסלוח למציאות = על הדברים שנגד רצונך. במקום כעס, תסכול, עצבים, עצבות וכולי, במקום כל אלו להרגיש תחושה של אהבה וקבלה של המציאות כפי שהיא ללא שום שינוי...
אין דבר העומד בפני רצון! כוח הרצון - מהי מהותו? מתי אין דבר העומד בפני הרצון?
...= רצון אין סופי. כאשר כל כוח הרצון של האדם מרוכז בדבר אחד בודד, באותו הרגע כוח הרצון של האדם משנה את המציאות. אך הכל בתנאי אחד ויחיד, והוא שבאותו הרגע האדם לא ירצה שום דבר אחר מלבד אותו הרצון היחיד שלו. זא אם ברגע כלשהו יש לאדם יותר מאשר רצון אחד, הרי שכח הרצון עדיין אינו חזק מספיק. ונחדד: נניח לדוגמה שהאדם רוצה X. אם תוך כדי שהוא רוצה X, הוא רוצה גם לחיות להיות קיים וכיוב, הרי שעדיין הרצון שלו לא התאחד לגמרי. כח הרצון מושלם = כאשר כל כוח הרצון של...
נקמה / סליחה - ממה נובע רצון לנקמה? איך לסלוח למי שפגע בך ולוותר על הנקמה?
...רוצה לנקום. פגיעה באגו = האירוע גרם לאדם פחות לאהוב את המציאות. האדם נוקם רק בגלל שכבודו נפגע. כבודו נפגע = לא אוהב את עצמו מספיק ובאמת. מי שאוהב את עצמו באמת, לא ניתן לפגוע בכבודו. לאהוב את עצמך באמת = ללא שום תנאי. אהבה אמיתית ללא תנאי ושאינה תלויה בדבר. אהבה עצמית אמיתית = כמו שילד קטן אוהב את עצמו ללא תנאי. מסקנה: אהבה עצמית היא גורם המפתח ליכולת לסלוח ולאהוב. ברמה המעשית: על האדם לאהוב את עצמו ללא תנאי. ככל שהאדם אוהב את עצמו יותר ללא תנאי,...
קונפליקטים פנימיים - כיצד להימנע מקונפליקט פנימי בין הרצונות שלך?
...מאבק מתמיד עם עצמו לגבי מה לעשות כל הזמן. המאבק הפנימי לגבי מה לעשות, וחוסר הוודאות והיכולת לקבל החלטה חד משמעית, נובע אך ורק מכך שהאדם רחוק מהפנימיות של המציאות. הן של עצמו והן שסביבו. חוסר היכולת להחליט יכול להיות הן בגלל שהאדם לא יודע מה הוא באמת רוצה. או בגלל שהאדם לא יודע מהי המהות האמיתית של המציאות שמולו, ולכן הוא אינו יודע האם היא מתאימה לו. בכל מקרה, כאשר האדם מתחבר לרצון הפנימי שלו, על ידי זה הקונפליקטים בין הרצונות השונים נעלמים, ועל ידי...
רצון / כוח הרצון / אין דבר העומד בפני הרצון - האם אתה מספיק רוצה? מהו רצון מספיק?
...כרצונו. השאלה היא, מהו רצון מספיק? תשובה: רצון מספיק = שאין שום רצון אחר נוסף מכל סוג שהוא. כל זמן שהאדם רוצה X ועוד משהו נוסף, הרי שאינו רוצה מספיק את ה X. לא משנה מהו הרצון הנוסף, כל זמן שיש רצון נוסף, הרי שהרצון אינו מספיק חזק. לרצות מספיק משהו = לא לרצות שום דבר אחר מבלעדיו. לרצות מספיק משהו = כאשר שום דבר אחר מלבד הדבר אינו חשוב לאדם. אם יש כמה דברים שחשובים לאדם, הרי שהוא אינו רוצה מספיק את הדבר הספציפי. אם כל כוח הרצון של האדם רוצה אך ורק...
צריך או רוצה? האם האדם צריך או רוצה? האם אתה פועל מתוך רצון או צורך?
...על האדם להתבונן פנימה אל תוך הרצון שלו ולבדוק כל הזמן, האם הוא אכן צריך לעשות את מה שהוא עושה, או רק רוצה לעשות את מה שהוא עושה. על האדם לשים לב למחשבות שרצות לו בראש עם המילים צריך רוצה. על האדם לשאול את עצמו, האם אני באמת צריך את זה? אם כן מדוע אני צריך את זה? האם אני רוצה את זה? מדוע אני רוצה את זה? האם אני באמת צריך את זה? על האדם לנסות להבין האם הוא היה צריך את מה שהוא בחר, או שמא הוא רצה את מה שהוא בחר. על האדם לשאול את עצמו, מתי אני צריך ומתי...
רצונות - כיצד נוצרים רצונות? מה יוצר תחושת טוב?
...של הרצון? בסופו של תהליך תגיע לרצון אחד. חקור גם את הרצון הזה עצמו. מדוע אני רוצה את הרצון הראשון עצמו. כך תגיע לרצון יותר עמוק. חקור גם אותו, עד שתגיע לנקודה שתדע שזאת האמת, עד שתבין שבאמת זאת הסיבה שבגללה אתה עושה את כל מעשיך. כאשר האדם מגיע לשורש הרצון שלו, הוא עדיין ממשיך לרצות רצונות שונים. רק שהם כולם מקושרים לרצון הראשון שממנו נובעים כל הרצונות כולם. כאשר האדם מקשר תמיד את הרצון הסופי לרצון הראשון באמת, על ידי זה הוא מגיע למצב שבו כמות האלטרנטיבות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לקוחות לא מרוצים, האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוחות לא מרוצים, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול נפשי, מאמן אישי בתל אביב, מטפל בתחום לקוחות לא מרוצים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 09:59:14 - wesi1