... ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד
לעשות את המקסימום , יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, ... מסיבות שאינן קשורות בהכרח לאותו איש מכירות, הרי שעדיין כן צריך לגרום לעובד לקחת את האחריות, על מה שהוא כן אחראי עליו. ועלינו לשתול לעובד במוח את ההבנה, שהוא אחראי
לעשות את המקסימום שלו, בלי קשר לכך שהוא חושב או טוען שהתהליך יצליח או לא יצליח בגלל גורמים אחרים בארגון. כי צריכים לדעת, שאם העובד מספר לעצמו בצדק או שלא בצדק, שלא משנה מה הוא יעשה, הרי שהתוצאות לא יגיעו, בגלל מישהו או משהו אחר, הרי שיהיה הרבה יותר קשה לגרום לעובד
לעשות את המקסימום שלו. כי העובד מניח שבכל מקרה זה לא יביא את התוצאה הרצויה. אבל בכללי, כן צריכים לגרום לעובד להבין, שעליו
לעשות את המקסימום שלו. ועליו לבדוק את העובד, לפי הדרך, שהוא יכול לעשות יותר טוב את הדרך, גם בלי קשר לתוצאות ...